GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Zadanie z Flexa

25.06.2007
22:36
[1]

k2o [ !TlEnEk PoTaSu! ]

Zadanie z Flexa

Witam, znajomy ma zadanie i poprosił mnie żeby sie spytałem innych znajomych czy nie umieją zrobić tego zadania, i nikt nie umie, dlatego zwracam sie do Was. Ja tego nie umiem, znajomy też nie i dlatego Nas sie nie pytajcie, żart oczywiście, o coś możecie sie zapytać. :P A zadanie jest takie:


Zadania z Flexa


1. Statystyka WEB
Wiadomo, ze podczas kreowania nowego serwisu internetowego jednym z
najwazniejszych, obserwowanych parametrów, jest czestosc odwiedzin. Plik
ServAccessLog.txt zawiera przykład pliku z logami pobranymi z serwera
WWW. Prosze o napisanie programu z wykorzystaniem flex’a. który:
• policzy ilosc odwiedzin z podanego adresu ip,
• pokaze ilosc odwiedzin strony w kazdym dniu tygodnia,

2. Adresy URl i maile
Czesto szperajac po internecie napotykamy strony z duza iloscia cennej informacji
jak adresy URL (HTTP), lub maile. Prosze o napisanie programu
z wykorzystaniem flex’a, który dla podanej strony (moze byc wczytywana z
pliku, czyli mozna wykorzystac redyrekcje) utworzy dwa pliki jeden url.txt
a email.txt, przy czym w pierwszym maja byc adresy url pobrane ze strony
a w drugim adresy mail pobrane z tejze strony.

3. Dodawanie liczb binarnych
Wyobrazmy sobie ze mamy maszyne Turinga z trzema tasmami T1, T2 i T3
i trzema niezaleznymi głowicami dla kazdej tasmy osobno. Na tasmie T1 i
T2 mamy zapisane dwie liczby w postaci binarnej, po wykonaniu programu
maszyny, na tasmie T3 ma sie znalezc suma tych dwóch liczb. Rozkazy takiej
trój tasmowej maszyny Turinga sa nastepujace:
(Stan, Sym1, Sym2, Sym3) ) (Stan0, Sym01, Sym02, Sym03, Prz1, Prz2, Prz3)
Czyli dla danego stanu i symboli na tasmie przechodzimy do nowego stanu,
wpisujemy nowe symbole na tasme i przesuwamy wszystkie trzy głowice
niezaleznie.

4. Rozpoznawanie anagramów
Na tasmie zwykłej maszyny Turinga (czyli z jedna tasma) zapisano dwie
liczby binarne oddzielone znakiem #, np: 0101#1100, za prosze o napisanie
programu dla tej maszyny Turinga, która sprawdzi czy podane liczby sa
anagramami (czyli maja tyle samo 0 i 1), w podanym przykładzie tak jest.

5. Nierozstrzygalnosc
Prosze o uzasadnienie, które z podanych jezyków sa, a które nie sa rozstrzygalne,
czyli mozna napisac program, który zawsze, dla dowolnej instancji
problemu bedzie wstanie wstanie:
1. Odpowiedziec na pytanie czy dana maszyna Turinga M zatrzymuje sie
na pustej tasmie,
2. Odpowiedz czy dana maszyna M akceptuje pusty jezyk (zadne słowo
nie nalezy do jezyka),
3. Odpowiedz czy dana maszyna M akceptuje tylko skonczony jezyk.
Dodatkowe materiały na temat maszyn Turinga jeszcze sie pojawia.


25.06.2007
22:51
[2]

Scatterhead [ łapaj dzień ]

akurat co do tych dwóch tematów nie pomogę, ale podam linki do pomocy (może się przydadzą):

Flex:

Maszyny Turinga:

25.06.2007
23:50
[3]

k2o [ !TlEnEk PoTaSu! ]

Scatterhead --> przekaże znajomemu, tylko nie wiem czy sie wyrobi, ale zawsze sie przyda.

Taki nocny up

26.06.2007
09:54
[4]

k2o [ !TlEnEk PoTaSu! ]

Poranny up

26.06.2007
11:04
[5]

k2o [ !TlEnEk PoTaSu! ]

Nikt nie pomoże?

26.06.2007
13:53
[6]

k2o [ !TlEnEk PoTaSu! ]

Bardzo znajomemu na tym zależy, a musi to mieć jak najszybciej, nikt nie zna tego?

26.06.2007
15:43
[7]

k2o [ !TlEnEk PoTaSu! ]

up?

26.06.2007
18:41
[8]

k2o [ !TlEnEk PoTaSu! ]

Teraz spróbuje, up

27.06.2007
11:33
[9]

k2o [ !TlEnEk PoTaSu! ]

Ostatni up

29.06.2007
12:21
[10]

k2o [ !TlEnEk PoTaSu! ]

Zadanie ma być na dzisiaj to jeszcze up'ne

29.06.2007
19:38
[11]

k2o [ !TlEnEk PoTaSu! ]

Dobra ostatni up, może sie ktoś zlituje i pomoże.

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.