Diablo 2 - Druid & Nekro HELP !!!

02.07.2002
07:43
[1]
War [ dance of death ]
Diablo 2 - Druid & Nekro HELP !!!

Jak rozwijać druida i nekromate w singlu, tak aby grać nim od normala aż do hella ?
02.07.2002
07:49
[2]
Cainoor [ Mów mi wuju ]

O necrusiu to Ci moge co nieco powiedziec. Nie dawaj ani jednego pkta w zwykle szkielety. Rozwijaj za to um. bierna szkieletków (przyda sie do magów i potworów). nie wiem jak lubisz grac, ale musisz pakowac tez punkty w bone spirit lub poison nove (1 z tych 2). jest jeszcze corpse explosion i wogóle... co do klatw to na poczatku apli demage a pozniej tylko lower resist... iron maiden teraz (patch 1.09) sie raczej nie przydaje na hellu... drog rozwoju necrusia jest b. dużo, więc musisz sam spróbować co Ci najbardziej odpowiada.
02.07.2002
07:53
[3]
War [ dance of death ]

wolę włócznie z kości, zwykłych szkieletów nie lubie, magów tak sobie ale kocham golemy. Nie wiem właśnie czy rozwijać klątwy ?
02.07.2002
07:56
[4]
D3xt3r [ Konsul ]

O Dru ci duzo nie powiem bo się nie znam ;) Ale Nekrus: STATYSTYKI Siła - tyle żebyś mógł sprzęt nosić Zręczność - nic Energia - ja nic nie daję, ale jak odczuwasz że masz mało many to mozesz coś dać Żywotność - cała reszta UMIEJĘTNOŚCI Zwiększenie obrażeń - 20 Mistrzostwo we władaniu golemami - 20 Żelazny golem - 20 Duch kości - 20 Zmniejszenie odporności - 10 Jeszcze w zbroje z kości możesz coś dać SPRZĘT Zbroja ze słowem runicznym TalEth(runy Tal i Eth trzeba włożyć do zbroji z 2 socketami jakby ktoś nie wiedział :D) Głowa - Homonculus(albo inna tarcza z włożonymi perfekcyjnymi kamykami do odporności) Hełm - Czako(Nie wiem jak w Polskiej wersji ale chyba zguba arlekina czy jakoś tak^^) Buty - Wodołazy Rękawiczki - pięści maga, albo Trang Oula Pierścienie - 2x Kamień Jordana Amulet - może być byle jaki +2 umiejętności nekromanty _______ Powinieneś mieć najemnika z drugiego aktu z aurą ciernie. Rzucasz na potworki zwiększenie obrażeń, robisz żelaznego golema(na 2 poziomie umiejętności dostaje on ciernie) i czekasz jak potworki się same załatwią :) Na bossów rzucasz zmniejszenie odporności i nawalasz z ducha(zasłaniasz sie golemem) _______ I to by było na tyle :D Jak coś mi się przypomni to powiem :)
02.07.2002
08:04
[5]
War [ dance of death ]

D3xt3r---> DZIĘKI, ale jak nie będę miał many to jak będę rzucał czary ? i czy ten iron golem jest taki silny ? A ma ktos coś o druidzie ( bez czarów )
02.07.2002
08:20
[6]
_ARTi_ [ Maximus ]

Jaki druid?? wilczek czy niedzwiedz?? IMHO 1 w zwiekszenie obrazen +przedmioty wystarcza.
02.07.2002
08:35
[7]
D3xt3r [ Konsul ]

War ---> Jak odczujesz że brakuje many to dodasz coś do energii, jednak soje i inne itemki zwiększają manę. A zapomniałem napisać że zamiast różdżki używaj kolec maga. Daje dużo do many (+2 za każdy poziom postaci) resy itp. Golem żelazny jest bardzo dobry na singla, po 2 poziomie dostaje ciernie i jak potworki go tłuką to same się zabijają :) Zastępuje to iron maiden _ARTi_ ---> 1 zwiększenie obrażeń to bardzo mało. A pomyśl że na 20 z przedmiotami, charmami itp. możesz osiągnąć poziom 5x, wtedy siekasz potworki jak chcesz :D
02.07.2002
09:03
[8]
GROM Giwera [ Sołdat ]

Necro--- Podstawowo IRON MAIDEN (gdy masz np. 1000% odbijania obrazeni to nawet niemususz palcem kiwnac w niktórych przypadkach :)) w włócznie kilka niedużo najlepiej miej różdżke która ci daje pkt. do tego..... ptrzebna będzie włócznia aby przejść trudne chwile ;) potem dajesz BONE SPIRIT (cool czar) władanie szkieletami magów hmmm niepolecałbym....... i potem oczywiście WSKRZESZANIE!!!! (bardzo dobry czar!!) Golem jeden pkt. w glinianego abyś mógł przejść dalej ;) i potem sobie wybierz w który inwestujesz....... chodząc z GOLEMEM 20 ożywionymi i żucając dziwice strzelając z ducha z kości pozabijasz wszystkich ;)
02.07.2002
09:05
[9]
GROM Giwera [ Sołdat ]

Jeszcze jedno ja używam ZELAZNEGO GOLEMKA :D on ma ciernie !! wreaz z IRON MAIDEN jest niedopobicia ;)
02.07.2002
10:40
[10]
abu [ Senator ]

do druida dawalem tornada i armageddon, co bardzo ulatwialo mi gre na wyzszych poziomach :)
02.07.2002
10:52
[11]
D3xt3r [ Konsul ]

Grom ---> Iron Maiden jest całkiem niepotrzbne. Jak masz ciernie z Iron Golema + ciernie z merca to starczy TYLKO zwiększenie obrażeń. Ożywianie? hmm nie więcej niż 5 punktów, ożywieńcy są słabiutcy. W mistrzostwo i w szkielety nie dawaj nic. Już lepiej w ożywianie te punkty zainwestować.
02.07.2002
13:05
[12]
_ARTi_ [ Maximus ]

Dawanie punktów w zwiększanie obrażeń mija się z celem, wraz ze wzrostem poziomu, wzrasta tylko i wyłącznie obszar działania, z rzeczami można spokojnie wyciągnąć +10 do klątw, mój rekord to +17 i wtedy obszar klątwy jest wystarczający, a czy rzucimy klątwe raz czy dwa razy to nie robi różnicy.
18.07.2002
21:30
[13]
LORD 6SIC6 [ Legionista ]

hmmmm ja gram necrusem radze tak jak to mówi giwera:)))))))))) bone spirit potem żelazna dziewica jest przydatna cainoor chyba gówno wie dziewica na wysokim poziomie jest naprawde przydatna bo jest uniwersalna bo na każdym poziomie trudości sięprzydaje :)))))) potem ożywienie kolejny zajebisty czar też wysoki poziom sie przyda a reszte radzil bym znaleść różdżke bo szkoda ładować punkty doświadczenia w coś co ci potem będzie nie przydatne także podsumujmy : :))))))))) : bone spitit , ożywienie, i żelazna podstawowe czary które powinienieś mieć na wysokim poziomie a reszta wedłóg uznania
18.07.2002
22:33
[14]
Karl_o [ APOCALYPSE ]

Jeżeli ktoś ma to bardzo bym prosił o sava necro na dużym poziomie...nie pytajcie po co:-(
18.07.2002
22:39
[15]
Mr_Baggins [ Senator ]

Ja wolę blood golema i iron maiden :) Potworki nie dość, że same się wykańczają to jeszcze dodają nam i golemowi hit pointsów.
18.07.2002
23:06
[16]
LORD 6SIC6 [ Legionista ]

mr bagigins lekko sprostuje a więc tak gliniany totalne dno dobry na poczatkowych levelach potem krwawy dobry bo dodaje energia za każde uderzenie ale jesligo zxabiją odchodzi na m życie tylko teraz już dobrze niewiem czy tele ile golem ma czy jakos inaczej wkażdym bądz razie po zabiciu krwawego odchodzi energia potem jest żelazny jest dobry bo ma ciernie czyli odbija obrażenia coś w styklu iron maiden:)))))))))) i następny to ognisty dobre ma to żeabsorbuje obrażenia od ognia na poczatku jakoś 45% potem wzrasta ino koszta many jest dość spory:
21.07.2002
19:20
[17]
Lady [ Sorceress Sephiria ]

Odnośnie druida: na początek warto się zastanowić czy preferujesz styl ElementalistSummoner (czego NIE polecam , bo Elementalista jest po prostu za słaby) albo LicantrophSummoner. W przypadku Likantropa musisz dokonac jeszcze 1 wyboru: Werebear(niedźwiedziołak) lub Werewolf(wilkołak). Misio stawia na siłę ,a wilczek na szybkość. Osobiscie pomimo , że mój druid ma oba were'y(misio- i wilczkołaka) to poszłam w Wilkołaka i moge powiedzieć ,że jest niezły. Ale jeśli zdecydujesz sie na Likantropa to zapomnij o wkładaniu punktów w Zywiołu z 1 wyjątkiem - Zbroja Cyklonu. To tak jak z Tarczą Kości u nekromanty - nie oferuje może super ochrony ,ale kilka punktów warto włożyc ponieważ zatrzymuje obrażnia od żywiołow(co jest bardzo przydatne gdy ma się niskie odporności). Jeśli chodzi o drzewo Przywołań to nie wolno go pomijać!! laduj 5 punktów w wilki 3 w upiorne wilki i tyle ile chcesz w misia. Z duszków Oak Sage(Dębowy Mędzrec) ewentualnie Heart of Wolwerine(Serce Rosomaka). Z winorośli najlepsza moim zdaniem jest Carrion Vine(Trująca Winorośl) , która przywraca druidowi życie ze zwłok pokonanych hord Mrocznej Trójcy. Alternatywą dla (elementalisty raczej) byłby Solar Creeper(Słoneczny Pełzacz) przywracający mane ze zwłok potworów. Generalnie jednak Druid to najsłabsza z calej 7 postać , co stwierdzilam po graniu wszystkimi klasami. Jedynie Nekro jest na poziomie druida -reszta jest zdecydowanie lepsza i do grania polecałabym Czarodziejke albo Paladyna.Dobrze sprawdza się też Barb. O Amce i Assance nie wspomne przez grzecznośc jako ,że te postacie lubie najbardziej :)
21.07.2002
19:28
[18]
Lady [ Sorceress Sephiria ]

Aha należy jeszcze dodać ,że elementalista świetnie spisuje sie na poziomie normal właśnie , ALE TYLKO NORMAL. Im dalej w las na koszmarze tym bardziej oczywiste stanie się ,że Likantrop jest lepszy.
21.07.2002
20:02
[19]
Meyko [ Pretorianin ]

Co do Druida podstawa to 20 lvl niedzwiadka przywolywanego, co do przeistoczen to zalezy - niedzwiedz doprowadzi nas jesynie do rady starozytnych na koszmarze bez problemu, ale dalej moga zaczac sie schody, bo jest za wolny. co do wilkolaka nic cie moge powiedziec
wątek: Diablo 2 - Druid & Nekro HELP !!!
© 2000-2014 GRY-OnLine S.A. game guide