Muza Techno cos z Duzym Basem do Samochodu POMOC

19.11.2006
14:52
[1]
SirZawisza [ Konsul ]
Muza Techno cos z Duzym Basem do Samochodu POMOC

Tak jak w temacie moze zna ktos naprawde jakies kawaki techno z gpry Thx
19.11.2006
14:57
[2]
Genzo Wakabayashi [ Juventus Forever ]

O stary ja znam :)

Deepack -The prophecy !! tego po prostu musisz sprobowac :)


A to filmik wlasnie z kawalkiem tego utworu - musisz go miec w calosci !!!

events.q-dance.nl2003-11_22-november_qlimaxafter
Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2006-11-19 15:01:55]
19.11.2006
15:06
[3]
SirZawisza [ Konsul ]

Genzo Wakabayashi ---> o chlopie oszlalelm xD jaka kozacka musze to miec xD
19.11.2006
15:09
[4]
Genzo Wakabayashi [ Juventus Forever ]

Wyslac Ci ???
19.11.2006
15:11
[5]
SirZawisza [ Konsul ]

daj daj jak masz xD odrazu plytka record xD
19.11.2006
15:14
[6]
egilson [ Konsul ]

wwwblaszczykplqubexpisior

utwor Bubbles - Bidibodi Bidibu (Super Troopers Mix)
19.11.2006
15:15
[7]
Genzo Wakabayashi [ Juventus Forever ]

Zawisza --->> looknij swoja poczte :)
19.11.2006
15:19
[8]
pizmak [ Generał ]

Genzo Wakabayashi -> Ja też poproszę :)

pizmak69 małpa o2 pl
19.11.2006
15:20
[9]
SirZawisza [ Konsul ]

Genzo Wakabayashi ---> mozesz mi jeszcze raz wyslac bo ja z ta interia ni emoge na raggapsychol@o2pl prosil bym
19.11.2006
15:21
[10]
mautrix [ Subarashii ]

MBrother-Trebles

Stare ale jare :P
19.11.2006
15:25
[11]
NequliX [ Centurion ]

Genzo --> tez bym prosil ;)
19.11.2006
15:26
[12]
Genzo Wakabayashi [ Juventus Forever ]

Zawisza, Pizmak zaraz Wam wysle - N

Edit: Nequlix zaraz tez dostaniesz ;)


Edit: Wyslane juz - sprawdzcie zaraz poczte :))

Zawisza jezeli chcesz taka basowa i mocna muze to wez posciagaj sobie te kawaleczki wlasnie z tej dyskoteki "Qlimax" - polecam kawalki DJ Pavo !!
Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2006-11-19 15:29:36]
19.11.2006
15:34
[13]
Mogur [ Joga Burito ]

Mallancia-Deep Tieep
Monte E Fago - Esta Loca
Tocadisco - Music Loud
The Egg - Walking Away
Da Rude - Sandstorm
Redworks - Can u feel it
Joy Kitikonti - Dirty Summer
Mochico - Analog is dead
Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2006-11-19 15:34:26]
19.11.2006
15:35
[14]
pizmak [ Generał ]

Genzo -> dzięki :)
19.11.2006
15:36
[15]
NequliX [ Centurion ]

Genzo -> Wielkie Dzieki ;)
19.11.2006
15:53
[16]
LooreNz [ Creators ]

Prosze prześlijcie mi ktos na e-mail ten kawałek Deepack -The prophecy. PLZ.
Pozdrawiam

LoOzeRs@interiapl
19.11.2006
16:08
[17]
Genzo Wakabayashi [ Juventus Forever ]

Prosisz i masz :)
19.11.2006
16:08
[18]
Scatterhead [ łapaj dzień ]

kiedyś muzyki słuchało się dla siebie
20.11.2006
13:02
[19]
Genzo Wakabayashi [ Juventus Forever ]

Sir Zawisza --->>> mam cos dla Ciebie jeszcze !!!


DJ Zany - science religion !!! sciagnij sobie !!
20.11.2006
13:12
[20]
gladius [ Subaru addict ]

Chyba obojętnie, każde techno to UMC! UMC! UMC!. A samochód ci do tego pasuje? Najlepsza byłaby Calibra, albo jakieś BMW 3 rocznik ok. 1991
20.11.2006
13:22
[21]
LuBeK [ Generał ]

gladius ---> Kazde techno UMC! UMC! UMC! pasuje tak samo i do BMW 3 rocznik ok. 1991 jak i do Subaru rocznik ok. 2005.
20.11.2006
13:24
[22]
mirencjum [ operator kursora ]

Zdrowa praca silnika, to najpiękniejsza muzyka w samochodzie. Wszystko inne przeszkadza.
20.11.2006
13:27
[23]
domin12 [ JJuuNNiiOOrr ]

Darude Sand Storm:)
Albo jakieś kawałki DJ Tiesto:)
20.11.2006
13:32
[24]
graf_0 [ Nożownik ]

SirZawisza - skąd jesteś? Mam nadzieję że nie ze szczecina - nie mam ochoty słuchać na ulicy twojego "techno z basem".
20.11.2006
13:52
[25]
Kucyś [ BIE(L)ANY ]

genzo wyslesz mi tez ten kawałek kucys17@oppl
20.11.2006
13:56
[26]
Genzo Wakabayashi [ Juventus Forever ]

Kucys nawet chetnie ale ktory? Ten z filmiku czy ten co niedawno nazwe podalem ?
20.11.2006
14:04
[27]
KinSlayer [ Demon Hunter T ]

Sorry, zwykle sie nie wypowiadam w takich kwestiach, ale wg mnie ten kawalek to straszna chala.

Przylaczam sie do pytania graf_0.
20.11.2006
14:08
[28]
Genzo Wakabayashi [ Juventus Forever ]

Slayer wiesz chala nie chala to zalezy kto co lubi i jaki rodzaj muzyki lubi - wnioskuje ze sluchasz metalu badz innego gatunku i rozumiem ze Ty lubisz taka muze ja niekoniecznie ale przeciez kazdy jest inny i lubi co innego ale to nie powod zeby obrazac innych badz cos innego.
20.11.2006
14:12
[29]
Snorty [ Raszyński Wariat ]

Benny Benassi - Change Style

tez powinno Ci sie spodobac
20.11.2006
14:13
[30]
InsicT [ Konsul ]

Polecam Thomas Rubin - Cold Night (DJ Scot Project Rmx)
20.11.2006
14:37
[31]
abecadllo [ Centurion ]

O jejku ten ClimaX buhahahaha, co za muza dla debili
20.11.2006
14:56
[32]
KinSlayer [ Demon Hunter T ]

Jeszcze nikogo tu nie zaczalem obrazac, spokojnie :) Nie mam nic przeciwko muzyce elektronicznej, wlasciwie wiecej ostatnio slucham jej niz jakiejkolwiek innej. Po prostu ten kawalek nie jest jakis ambitny... ale moze tak juz jest. Techno jakos nigdy mi nie wchodzilo.
20.11.2006
14:59
[33]
stanson [ Szeryf ]

Do samochodu polecam wszystkie kawałki zremiksowane przez Mr Bronkz.
20.11.2006
15:03
[34]
mycha921 [ Potępiony ]

Spróbuj KONIECZNIE Chemical Brothers - Bass test. To juz jest MEGA HIPER SUPER BASS ! ŻADNA piosenka nie ma tak mocnego bassu. xD

Sprawdź e-mail'a :) Nie musisz dziękować :)
Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2006-11-20 15:04:08]
20.11.2006
15:34
[35]
craym [ Senator ]

genzo, mycha (i ew wszyscy inni)
powysylacie i mi?
tobiaszek@gmailcom
20.11.2006
15:43
[36]
tygrysek [ behemot ]

Brooklyn Bounce
Space Frog
Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2006-11-20 15:41:10]
20.11.2006
15:45
[37]
Stranger [Gry-OnLine] [ Metallicar ]

Jakiś DEBIL puścił sobie właśnie w moim bloku takie wiejskie techno. Nic tylko uszczelniać szyby, bo musiałbym cały dzień w słuchawkach po mieszkaniu chodzić. :P
20.11.2006
15:50
[38]
szaszłyka? [ Bez Stopnia ]

Genzo Wakabayashi - mi też to wyślij bardzo cię prosze bo to jest zajechane tu masz email kubek94.pozdro@poczta.onetpl wyślij mi bardzo cię proszę!
20.11.2006
15:54
[39]
Glob3r [ Generał ]

Genzo --> Jeśli można to poproszę na jakubek--1991@wppl
Z góry dzięki :)
Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2006-11-20 15:52:41]
20.11.2006
15:55
[40]
mycha921 [ Potępiony ]

craym---> Niedługo powinno dojść ;)
20.11.2006
15:56
[41]
tygrysek [ behemot ]

dlatego tak Stranger wyglądasz jak na avatarce?
20.11.2006
15:58
[42]
thunderbolt [ Konsul ]

DJ Antoine - Arabian Adventure 2 (Original Mix) sciag i zobacz czy ci pasi
20.11.2006
15:58
[43]
Stranger [Gry-OnLine] [ Metallicar ]

tygrysek --> słuchałem za dużo wiejskiego (choć w sumie nie ma normalnego) techno o_O
20.11.2006
16:52
[44]
zimi [ Pretorianin ]

Genzo jak możesz to też mi zarzuć tym pierwszym utorkiem mail szapir@wppl
21.11.2006
21:53
[45]
Kucyś [ BIE(L)ANY ]

genzo ten z filmiku
21.11.2006
22:03
[46]
mati_byku [ Pretorianin ]

thunderbolt >>> ten kawałek który podałes Dj antoine to nie jest techno.....
21.11.2006
22:23
[47]
Laios [ Zarzew ]

Qlimax doje**ny !!
wątek: Muza Techno cos z Duzym Basem do Samochodu POMOC
© 2000-2014 GRY-OnLine S.A. game guide