Yo5H [ Jackpot! ]
W jakie starsze gry warto zagrac?
Na wstepie zaznacze, ze domyslam sie ze kategoria nie jest najlepsza, ale nie ma tu czegos takiego jak "gry ogolnie", a nie chodzi mi o konkretny gatunek wiec walnalem NKT. Jesli ktorys z adminow uzna to za grzech smiertelny to prosze zmienic kategorie na dogodniejsza.
Ostatnio wzielo mi sie z kumplem na wspomnienia, jakie to kiedys gry byly piekne, miodne i grywalne. W czasach kiedys jeszcze nie stawiano na tekstury, shadery i inne pierdoły. I wlasnie z tego okresu gry mnie interesuja, jesli ktos ma ochote moze dokladac pare slow na temat danej gry. Watek ma na celu wynalezienie ciekawych gier dla mnie i kolegi co by mozna sobie pograc, a i przy okazji moze ktos z forum bedzie mial przyjemnosc przypomnienia sobie jak kiedys bylo fajnie. A ja z kolega wymienimy:
seria Diablo - miodnosc i klimacik
seria Dungeon Keeper - jw.
Theme Hospital - bardzo smieszna gierka, taka lajtowa ;)
Prince of Persia - te 2 najstarsze czesci, pierwsza gdzie zaczynalo sie w szarych komnatach a druga too jak wyskakiwalo sie z okna na dachu czy cus takiego :p
Sanitarium - mroczna przygodowka, polecam
Airlane Tycoon - ciekawa gierka, zabawna i odstresowywujaca
seria Fallout - klimat, klimat, klimat
polskie przygodowki, jak Teenagent, Ksiaze i Tchorz, Kajko i Kokosz
PS. Domyslam sie ze taki temat mogl byc tu juz tysiac razy:)
hctkko [ The Prodigy ]
Carmageddon 1 i 2 - jeszcze nie wiecie czemu ludzie w to grali? :O
Destruction Derby 2 - rozwałka na całego :)
Warcraft 2 - wciąąąąga
The Need For Speed - pierwsza część znakomitej ścigałki, świetne tresy, szybkie samochody i grafika svga :)
Tony Hawk's Pro Skater 2 - można siedzieć godzinami i robić triki...
Robon Hood - Legenda Sherwood - świetna gra z rzutem izometrycznym: robisz zasadzki na kupców, podbijasz zamki, ratujesz Marion :)
Soldier Of Fortune - powiem jedno: Ghoul, klimat, klimat, klimat.
Rally Trophy - fajnie się jeździ starymi (i jarymi ;) bryczkami na tylny napęd i po śniegu :D
Taikun44 [ Emissary Of Death ]
do Twojej listy dopisałbym jeszcze :
Starcraft - klimat, klimat ... i battlenet :)
pani_jola [ Generaďż˝ ]
Cywilizacje i Herosi-ile to godzin sie nad tym siedzialo.
Yo5H [ Jackpot! ]
a, zapomnialem jeszcze o Commandos: Behind Enemy Lines i Beyond The Call of Duty - swietne gierki
Paul12 [ Buja ]
Chyba ostatnio przesadziliśmy, bo ja nie pamiętam tej rozmowy ;P
Motherfucker 2 [ Legionista ]
DooM 1 ... przejdziesz w kilka godzin ale to klasyk !
.:Jj:. [ The Force ]
Commandos 2 i 3 też dają radę, szczególnie 2 :)
Może jeszcze np. URBAN CHAOS, Jedi Knight, AoE I, Hexen 1/2, Blood 1,2, Mortal Kombat 1,2,3,4.. ,Heretic 1,2, Dynablaster :P I jeszcze 100 innych tytułów
wilqu [ Pretorianin ]
Nie no a gdzie wolf 3D i te hordy niemców?
Hitman14 [ Bad N Fluenz ]
Planescape: Torment - fabularnie jedna z najlepszych gier, które kiedykolwiek powstały, wciągający świat, dużo questów, świetna polonizacja, wielka przygoda dla każdego, kto lubi RPG'i
Orlando [ Friends Will Be Friends ]
Deus Ex
Thief I i II
C&C
Red Alert
Seria Leisure Suit Larry
Planescape: Torment
pan_filip [ Chor��y ]
Może nie takim starociem, ale muszę: GTA!!
Ja wolę gry naprawdę stare: Lemingi, Fury of the furies, The lost Vikings, Skokoban i Stunts
Pshemeck [ Dum Spiro Spero ]
Temat w sam raz dla mnie-wyjadacza staroci (nie chodzi o kobiety w podeszlym wieku :P )
Podaje to co lubie(widze ze kilka tytulow podales-i slusznie:)
Polecam:
Sanitarium-Moim ( i nie tylko moim) zdaniem najlepsza gra przygodowa.
Dungeon keeper1&2- Swietna gra "strategiczna" w ktorej wcielamy sie w zlego Pana,ktory za pomoca swych "podopiecznych" musi pokonac dobrych bohaterow :P Opis troche zagmatwany ale warto.Rogaty Rozpruwacz-jak bylem mlodszy to chcialem byc taki jak on :P
Prince of persia-platwormowy kultowy klimatyczny twor :)
Striker,swos,fifa-doskonale gry w pileczke :)
Komander Keen(cala seria) zrecznosciowo platformowa gra( w wiekszosci vga i cga :P ).Zapewnia wiele godzin wysmienitej zabawy.
Duke Nukem,Blood,Wolfenstein,The Abbys,doom - shootery ktore byly prekursorami dzisiejszych niezbyt ciekawych wydawnictw tego typu.
Abuse-Swietna gra akcji w klimacie "obcopodobnym".Bardzo szybka i z duza iloscia krwi.
Betrayal at Krondor-RPG ktory dla mnie byl,jest i bedzie nr1 i nie zmieni tego nawet Dungeon Master.
Flashback,Another World-Znakomite gry zrecznosciowe z elementami przygodowymi oraz logicznymi ktore posiadaja bardzo fajny klimacik i ciekawa fabule.
Alone in the dark(1&2) Przygodowka ktora kazdy szanujacy sie gracz znac powinien i chociaz raz w nia zagrac.
Duzo by mozna wymieniac...Jesli bedziesz chcial to dopisze jeszcze kilkaset gierek ;)
Yo5H [ Jackpot! ]
o kurde, Dynablaster to bylo to... jeszcze fajne bylo Wojna Polnoc-Poludnie i Goblins 3
A co do Planescape: Torment to stoi na polce oryginal, ale nie wiem... wyszedlem z tego Krematorium i dalej juz nie sie nie chcialo grac ;| tak samo Baldur's Gate 1 i 2.. w ogole mnie nie porwaly. Ale nie mozna powiedziec, ze nie lubie cRPGow bo Fallouty przechodzilem z przyjemnoscia, wiec nie wiem co jest grane ;p
tamci [ Konsul ]
Kingpin: Life of crime
ALEX2150 [ Visca el Barça ]
Warto jeszcze pograć sobie w taka samochodówkę pod nazwą: Ignition
.:Jj:. [ The Force ]
Widzę że ładnie tytuły latają, prawdziwa gierkowa orgia :P
Nie no dobrze dobrze.. Fajnie wiedzieć że ludzie wiedzą że istnieje coś więcej niż NFS U2 czy SA..
moneo [ Nikon Sevast ]
fajny wątek, ale troszkę robi się bałagan.
gdyby ktoś był na tyle ambitny, żeby uporządkować wymienione gry i pojechać latami tworząc listę, byłbym zachwycony :)
Myślę, że taka lista z tytułami, którym poprzez lata poświęciliśmy najwięcej czasu byłaby najsensowniejszym łańcuszkiem na tym forum :) ja przynajmniej chętnie bym poczytał i się dopisał.
Pschemeck ----> przy Commanderze Keen VI spędziłem chyba bite pół roku :)
Yo5H [ Jackpot! ]
no moznaby tylko trzeba toche tego zebrac na dobry poczatek ;p
MAROLL [ Legend ]
Half- Life
Commandos 2: Men of Courage
The LasT Child [ GoorkA ]
Zgadzam się z przedmówcami co do Dungeon Keepera (częśc pierwsza + dodatek Dungeons And Dragons) i Starcrafta.
Od siebie dorzuce jeszcze Mafie, GTA 3 i Vice City
Popielny [ Konsul ]
Evil Islands- dobry crpg
Broken Sword 2- klasyka przygodówek
Raziel [ Action Boy ]
resident evil. Po Alone in the Dark lepszego survival-horroru nie bylo i patrząc na te śmiechu warte produkcje na jedno kopyto - nie będzie
Czagap [ Pretorianin ]
A pamięta ktoś jeszcze Wormsy??
Chodzi mi o te części wydane w 2D. W "Armagedon" i "World Party" graliśmy z kumplami parę ładnych godzin każdego dnia. To były świetne gry!!!
Pshemeck [ Dum Spiro Spero ]
Jesli chodzi o liste gier z uwzglednieniem roku,wymagan,opisu,nawet screenow to moge sie tym zajac bo dla mnie to czysta przyjemnosc.Jesli oczywiscie chcecie:)
lo0ol [ Jónior ]
Atlantis The Lost Tales
C&C Red Alert
Heroes 3
beeria [ Generaďż˝ ]
mózgprocesor (atari xl/xe) - jedyna przygodowka "obrazkowa", ktora samodzielnie przeszedlem. rysujac mapke na a4 kartce w kratke:)
zorro, bruce lee, draconus, montezuma/prelimanary monty, ninja (wszystko atari xl/xe i c64), shadow of the beast, turrican (obie amigowe)... <--- hmm, juz nie pamietam jak ten gatunek sie nazywal, chyba arcade adventure:) bardzo sympatecznie spedzilem "za mlodu" z nimi czas. jesli nie razi Cie grafika to na poczatek zagralbym w zorro pod emulatorem, jesli jednak wymagasz lepszej grafiki to dobry bedzie shadow of the beast, jesli lubisz klimaty s-f to turrican jest naprawde swietny, no i draconus z niezapomnianym motywem muzycznym
z gier pecetowych/amigowych
north&south - polaczenie prostej strategii ze zrecznosciowka. bardzo sympatyczne. duzo dawka humoru!
ufo: enemy unknown i 2. czesc terror from the deep - klasyka! gra hmm, taktyczna (sterujemy swoimi zolnierzami, rozwijamy ich statystyki itd.), strategiczno-ekonomiczna (rozbudowa wlasnych baz, rozwoj technologii ziemskiej i obcych, zdobywanie kasy zeby to wszystko utrzymac). jesli nie grales to POZYCJA OBOWIAZKOWA
polanie - jeden z pierwszych polskich rts'ow. swojskie klimaty
syndicate wars - wykonujesz najrozniejsze misje grupa zolnierzy-cyborgow, ktorych doskonalisz. gra swego czasu przelomowa
dark reign - malo znany rts s-f, bardzo fajny
might and magic VI - jesli lubisz klimaty fantasy, rozbudowana (i zaskakujaca!) historie, logiczny rozwoj 4-osobowego zespolu wojow/magow to jest to gra dla Ciebie. spedzilem nad nia chyba okolo pol roku zanim ukonczylem. wtedy jeszcze bez internetu i zadnych tutoriali
disciples - swego czasu najgrozniejszy konkurent heroesow. rewelacyjny
wings (tylko amiga) - bardzo fajny pseudosymulator dwuplatowca z I WW. gra zbudowana w ten sposob, ze przedstawia historie mlodego pilota, ktory prowadzi pamietnik i wykonuje kolejne misje walczac z niemieckim lotnictwem. tu rowniez poprawia sie swoje statystyki, awansuje...i zdobywa ordery
i duuuzo duzo wiecej. najlepiej bys zrobil wchodzac na strony dotyczacy emulacji starych komputerow 8- i 16-bitowych i przejrzal rankingi gier
aaa, i jeszcze przypomniala mi sie z amigi doskonala gra cannon fodder. taki nietypowy rts gdzie grupka/grupkami zolnierzykow wykonujesz calkiem ciekawe misje, z biegiem czasu dostajac nowe uzbrojenie i nowe stopnie wojskowe
Fett [ Avatar ]
0dorzuce tu Transport Tycoon i Tomb Raider 1i2 :) hmm Syndicate Wars... High Seas Trade, Lost Dutchman mine, Home ALone chmrrr:D Command & Conquer
i UGH! :D:D
mons [ Generaďż˝ ]
Age of Empires - gra mojego życia :D
Grucha [ Generaďż˝ ]
MDK - kiedyś mnie zmiażdżyło kompletnie...
music boy [ Pretorianin ]
Seria THIEF :) Klimat, klimat i jeszcze raz klimat. Średniowiecze, tajemnice, cień - miód :) Zaraz właśnie zaczynam przechodzić całą serię od nowa ^^
Yo5H [ Jackpot! ]
teraz widze jaka ja mam slaba pamiec, MDK, Polanie, ugh, takie gierki a mi ulecialy ;o
kami1 [ Chor��y ]
X-com 2 tzw.terror pamiętam jak jeszcze pod dosa sie w to grało, niezapomniane czasy
szarzasty [ rammsteinick ]
INCUBATION- jedna z lepszych gier w jakie grałem. może nie jest to aż tak bardzo stara gra ale już w średnim wieku.
I co w tym wątku robi np gta 3 lub vice city?!
wacek666 [ ]
serious sam
soldier of fortune
heroes 3
Wolfenstein 3d
quake 1 i 2
peterkarel [ KochamDzaste ]
another world :] goraco polecam ;]
artux [ Pretorianin ]
czyżbyście zapomnieli o Medal of Honor AA gierka stara ale jak na tamte czasy to wymiatała do tej pory lubie sobie przejść.
Golem6 [ Gorilla The Sixth ]
To ja dorzuce coś ze ścigałek.
Big Red Racing - moja pierwsza własna gra i mam do niej sentyment, troche śmieszna, można popykać.
Moto Racer - można się rozerwać, a jak wciągnie to bicie rekordów poprostu pożera masę czasu.
I z innej beczki.
Homeworld - jedna z najlepszych gier gatunku RTS 'ever'.
kaban1 [ Generaďż˝ ]
Heroes 1, 2, 3
Thief 1, 2
Need for Speed 1, 3, 4(sczegolnie), 5
gothic
Championship manager wszystkie do 00/01 (starsze maja byc nie?)
Colin 1, 2
Worms, worms 2, armageddon,
FIFA 98, 99, 2000
Hansvonb [ Konsul ]
River raid
Crusade in Europe
Conflict in Vietnam
Czagap [ Pretorianin ]
Pizza Sindicate (tak to się pisze?) i Pizza Connection - dwie świetne gry ekonomiczne, zwłaszcza ta druga.
Polecam!!
Janczes [ You'll never walk alone ]
- Heretic
- Hexen
- Doom
- Duke Nukem 3d
- Age of Empires
- Need for speed
- Warcraft 2
- Starcraft
- Fifa 98
- Heroes 1,2
- Settlers
- Gta 1
- Quake
- Soldier of Fortune
- Wolfenstein 3d
i wiele innych...
Grucha [ Generaďż˝ ]
Total Annihilation :) To była gierka :)
EG2006_26717291 [ Ghorri ]
gothic 1 - kilka razy w roku musze do tej gierki powrócić
diablo 2 + LoD - wracam do niej raz na pół roku, ale porządnie (ostre granie)
Coliny 1,2 - 3 juz nie jest taki fajny
Thief - nie umiem w tę gre grac, ale klimat ma zajebisty
Yo5H [ Jackpot! ]
jeszcze Pandemonium ;]
dance for me baby™ [ Generaďż˝ ]
The Settlers II :)
raper741 [ Vamos Barca ]
FIFA 98 !!!
ZARA [ Generaďż˝ ]
Toonstruck
Final Fantasy 7
Curse of Monkey Island
Grim Fandago
Oddworld's Oddysey
MDK
Gabriel Knight 1,2,3
Phantasmagoria 1&2
Harvester
No i tak jak przedmówcy czyli Dungeon Keeper, jedna z najciekawszych i najlepszych strategii na rynku, niestety druga część znacznie gorsza.
moneo [ Nikon Sevast ]
Pshemeck---> ze screenami i wymaganiami bym nie przesadzał, to nie encyklopedia, google jest od takich rzeczy. Ale fajnie byłoby w uporządkowany sposób poczytac kto co sądzi o poszczególnych grach, tak jak trochę tytułów streściliście Ty czy beeria.
beeria--->"shadow of the beast": powiedz proszę parę zdań o fabule tej gry. Wydaje mi się, że byłem tą grą zafascynowany dawno, dawno temu, grając u znajomych na a600. To była ta gra, gdzie co jakiś czas bohater się w coś przemieniał? Kurcze bardziej w podświadomości mam tę grę niż w pamięci.
Combine [ Legionista ]
Half-life :) genialna gierka, zasługuje na miano króla gatunku :) oczywiście według mnie, zagorzałego fana serii.
Imix [ SG-1 ]
Ja najlepiej wspominam:
(kolejnosc oczywiscie przypadkowa, bo za dlugo by zajelo jej ukladanie w innej kolejnosci :D)
Fallout 1 i 2, ale jepsza jedynka, mlodszy bylem, mniej problemow, swiat byl fajniejszy :D
Baldur's Gate obie
FIFA 98 - w ta fife gralem najdluzej, bo kolejna wersja to dopiero 2001 :D
Wolf
Quake 2 nc :)
Need For Speed 3 Hot Pursuit
GTA 1
Diablo 2
No i to tak jest... w wiele gier nie gralem kultowych, bo mi sprzet nie pozwalal... Najpierw mialem 486, pozniej dopiero P233MMX, pozniej PIV 1,7GHz, a teraz AMD 3200+, a ze upgrejdy zawsze z opuznieniem to w np takiego THPS 2 zajebista gra btw :) gralem na 233 i musialem sie przyzwyczaic do trickow w zwolnionym tempie :D a w normalnym nie umialem :D
.:Jj:. [ The Force ]
Czytanie tego wątku jest miodem dla moich oczu. Naprawdę.
defenencjał [ Generaďż˝ ]
Ze starszych gier to naprawdę warto zagrać w nfs 4 i drivera
Misio-Jedi [ Legend ]
Nikt nie wspomnial o Unreal a przeci ez to genialna gra.
squallu [ saikano ]
Planescape torment
Theme Hospital
Dungeon keeper
fallout 1 i 2
diablo 1 i 2
shogo: mobile armor division
civilization 1
command and conquer red alert
dune 2
river ride
pong
fifa 95
populous 2
doom 1 i 2
wolfenstein 3d
te gry wycięły mi spory kawałek życia:)
ZARA [ Generaďż˝ ]
A i jeszcze Warhammer: Dark Omen, genialna gra :)
Fett [ Avatar ]
Golem6 - mialem napisac Big Red Racing ale mialem wrazenie ze nikt nie bedzie wiedzial o co chodzi
A War Goods ?:) Szukam tego od badz ilu i nie moge znalesc ... :/
Yo5H [ Jackpot! ]
Big red racing - pamietam ale jak przez mgle ;P za to przypomnial mi sie Jazz Jackrabbit 1. a co do War Goods to 1wsze slysze
.:Jj:. [ The Force ]
jeszcze np. ALIEN BREED: TOWER ASSAULT, Crusaders of Might and Magic, Aladin, Postal, SUPER FROG, Super Street Fighter 2 Turbo, Commander Keen, Gunship 2000.
Naprawdę jest tego od groma..
moneo [ Nikon Sevast ]
a pamiętacie stare mordobicia, kiedy to jeszcze na PC była ich masa? nie wspominając o MK były np.:
*primal rage (zawodnikami były prehistoryczne stwory, którym kibicowali jaskiniowcy często rozdeptywani w ferworze walki :)
*paws of fury (dość dziwne walki kreskówkowych zwierzaków)
*warriors (hybryda 2d/3d, pierwsze mordobicie, gdzie można było wchodzić w interakcję z otoczeniem, dość ciekawie się zapowiadało ale grałem chyba tylko w demo)
*fx fighter (pierwsze pełnoprawne mordobicie 3d na peceta, póki nie odkryłem, że każda postać ma po 2 ciosy specjalne byłem zachwycony :)
no i stareńki i dziwaczny budokan. Wszystkie swego czasu opisywane w Kombat Korner SS :)
Misio-Jedi---> do dziś żaden FPP nie zrobił na mnie takiego wrażenia jak Unreal. Może Dark corners of the earth jest porównywalny... Ale Unreal był pierwszym FPPem z prawdziwym klimatem, fabuła oraz gigantycznymi i (jak na te czasy) naprawdę realistycznymi mapami.
A zamrożonego w kamień titana siedzącego przy arenie wspominam do dziś... no i skaarj warriorzy poprawiający fryzurę... albo szaleńcza ucieczka na pokład statku kosmicznego w połowie gry... można długo wymieniać.
Gepard206 [ Final Fantasy 7 ]
Final Fantasy 7,
Neverhood (tak się chyba pisze),
Fallouta Tactisa,
Age Of Empires 1 i 2 ,
Dungeon Keeper 2 ,
Kingpin,
Mafia,
Queake 2 ,
Delta Force 2 ,
The Popolus 3,
Populous: The Beginning.
_agEnt_ [ Konsul ]
No One Lives Forever 1 część :)
_Luke_ [ Death Incarnate ]
Uuu.. tych starszych gier (pod DOSem) jest cale mnostwo. Chyba wypadaloby zaczac do MEGA klasyka a mianowicie Ufo: Enemy Unknown. Genialna gra na dlugie wieczory, praktycznie nieskonczona grywalnosc - wiele elementow gry jest losowych. W temacie ufo nigdy nie pojawilo sie nic lepszego. Dalej cRPG Betrayal at Krondor. Pierwszy cRPG z grafika 3d, w ktorym moglismy "obracac sie" o pelne 360st. Swietna fabula, b. ciekawy system walki. Z platformowek polecilbym Flashbacka, Blackthorne (jedna dyskietka :)). Z gier logiczno-platformowych - swietne The Lost Vikings. Symulatory kosmiczne - tutaj niewatpliwie kroluje Tie Figher, ew. X-wing ale tutaj rzeczywiscie trzeba mocy aby go ukonczyc :) Lot w szybie gwiazdy smierci jest ultra trudny, choc nie niewykonalny (recze glowa). Z innych "mieszanek" - System Shock - wg mnie gra wszech czasow. Fabula, klimat, grafika, dzwiek. Niesamowite, genialne, wyprzedzajace epoke a do tego najciekawsza postac negatywna w grze :) Klasyczne, grywalne strategie ,ew. gry ekonomiczne - Transport Tycoon Deluxe, Theme Hospital, Dungeon Keeper, Settlers 1&2, Master of Magic.
Taikun44 [ Emissary Of Death ]
No to kto zrobi liste ? ;)
Goozys[DEA] [ MotoGP ]
NEED FOR SPEED HOT PURSUIT
Właśnie w to sobie pogrywam. Po 5 latach "abstynencji" nareszcie uruchomiłem tę grę pod WinXP...
Goozys[DEA] [ MotoGP ]
wert [ Kondotier ]
Nie graj w UFO: Enemy Unknown!
Mój kolega jakiś czas temu po zagraniu w to skończył definitywnie z grami - a grał tyle że hoho.
Przyniósł na uczelnie wszystkie gry i rozdał a jak zapytaliśmy co mu odbiło to powiedział, że zaczynał od UFO i jak teraz znowu zagrał to stwierdził, że gry nic się nie posunęły na przód przez te lata a nawet uwsteczniły - poza grafiką.
Yo5H [ Jackpot! ]
moze ktos podac jakies ciekawe, klimatyczne, najlepiej mroczne gierki? (oprocz tych juz wymienionych, chyba, ze zasluguje naprawde na uwage)
avalon94 [ Junior ]
Stare gry, no nie wiem czy moje tytuły będą aż tak stare ;)
Worms World Party - naprawdę fajne Wormsy
Settlers II - grałem w Settlers IV, dwójka bardziej mi się podobała
NHL 99 - To bardzo fajna gra sportowa, moim zdaniem lepsza od NHL 06
Tak, wiem, że gustuje w niesuper tytułach ;)
T_erminato_R [ Legionista ]
NFS Hot Pursuit and Test Drive 6
DeBest gierki :)
Kate_Walker [ Pretorianin ]
Syberie no nie są najmnowsze, ale...:)
Faraon i Kleppatra
Twierdza
Setlersi i Hirołsiki
Cywilizacje
Simsy
T_erminato_R [ Legionista ]
a jak maja byc mroczne, to The Suffering (radze tego tytulu za czesto nie wymawiac bo klatwa bedzie! :D ) i Mario <rotfl> :D
PC99 [ ]
Polecam serie gothic. Świetna fabuła, radze pograć jeśli ktoś jeszcze nie miał okazji ;).
tomekcz [ Polska ]
KNIGHTS AND MERCHANTS
Ta gra wymiata
Coś ala settlers
Arcy Hp [ Legend ]
Czy zna ktoś jakieś inne wytwory firmy która stworzyła grę KSIĄŻE I TCHÓRZ?
szymon_majewski [ Największy fan KISS ]
Warcraft II i III
Heroes III + dodatki
Dynablaster
Gothic
EG2006_26717291 [ Ghorri ]
Knights and Merchants
Podobne do settlersów, ale nie kazdemu sie moze podobac.
moneo [ Nikon Sevast ]
Arcy Hp---> jeśli mnie oczy nie mylą, że to Metropolis, to wymienić można chociażby bardzo fajną przygodówkę Teenagent. Poza tym kiedyś mieli wydać pierwsze polskie mordobicie 3d (w czasach VF1), ale coś plan nie wypalił.. Więcej w tej chwili nie pamiętam.
Aha no a szef Metropolis obecnie robi gry pod szyldem People Can Fly, więc możesz dorzucić Painkillera :)
Foks!k [ Medyk ]
Wolfenstein Enemy Territory :)
albo Wolf 3D :)
kafer [ Pretorianin ]
Kajko i Koszkosz
Radaar [ Skazany na Shawshank ]
Black Dahlia.
Davidian [ Konsul ]
Polecam:
Mafia - klimat i jeszcze raz klimat
SWOS (Sensible World of Soccer) - miod wycieka z moniotra :D
Operation Flashpoint - realizm
Stare gry Bllizarda
BukE [ Płetwonurek ]
Ktos tam wspomnial o Ignition - wlasnie sciagam - jest za darmo na stronie CDA. 15mb a ile zabawy.
Jamkonorek [ California rest in peace ]
Polecam:
1.Gothic
2.Mafia
3.NfS: Hot Pursiut
Apocaliptiq [ Parapsychic Man ]
-Soldier Of Fortune --> zgadzam sie z hctkko
-Fighting Force --> szkoda ze nie smiga pod XP, chętnie bym pograł
-Redline --> kiedyś mi sie bardziej podobało. Teraz nic specjalnego ale wkoncu teraz w demo grałem:)
-ROLLCAGE --> super wyścigi dwustronnych, superszybkich fur, polecam!
-oczywiście Heroes 3:D
- comandosi --> jak leci, wszystkie czesci:)
-
Danley [ Pontifex Maximus ]
Yo5H -> shadowman
endrzi®reloaded [ napster ]
Jak juz wczesniej padło: MAFIA
Jednk polecam także:
FIFA WORLD CUP '98
Colin 02
Splinter Cell 1 (jezeli mozna go wziąść za starą gre)
zmudix [ palnik ]
Rollcage Stage II, dla trybu Rumble Soccer (split screen, swietna zabawa)
Mobii [ Seicento 1.1 Killer ]
nfs porsche :)
beo314 [ Konsul ]
Ja zaproponuję grę Mechwarrior 2.
"Symulator" walk za pomocą maszyn kroczących, podobał mi się najbardziej z całej serii. I ta oprawa dźwiękowa :)