GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Pytanie o gwarancje i nie istniejaca firme

04.10.2006
22:43
[1]

Beaverus [ Bounty Hunter ]

Pytanie o gwarancje i nie istniejaca firme

Mam pytanie
mam komputer ktory kupilem w firmie której juz nie ma, ale gwarancje mam niby jeszcze przez 1 rok, i co teraz zrobic jak mi padl naped dvd, danej firmy.

Są na to jakies sposoby ?

04.10.2006
22:45
[2]

Azzie [ bonobo ]

Sprobuj w serwisie firmy ktora wyprodukowala naped. Jesli masz karte gwarancyjna i paragon to nie powinno byc klopotow

04.10.2006
22:47
[3]

riddickM5 [ BMW ]

Firma która juz nie istnieje była tylko pośrednikiem pomiędzy Tobą a producentem napędu. Jeśli posiadasz stosowne dokumenty nie powinno byc problemów u producenta napędu.

04.10.2006
22:53
[4]

nagytow [ Firestarter ]

Mialem to samo z dyskiem twardym WD. Dysk padl, a sklep sie zwinal pol roku wczesniej. Zadzwonilem do polskiego dystrybutora i okazalo sie, ze musze wejsc na strone WD, tam podac numer seryjny dysku, potem napisac dlaczego realizuje gwarancje bezposrednio u producenta i dostalem tzw numer RMA, sposob zapakowania dysku, adres gdzie wyslac paczke. Numer RMA trzeba bylo napisac na trzech stronach pudelka. Po 10 dniach od wysylki przyszedl nowiutki dysk.

Polecam zrobic to samo z napedem.

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.