Vegetan [ Zbieramy pieniążki ]
Szmaciarze z serwisu LG :[
Jestem wściekły. Wysłałem do tych gnojków nagrywarkę LG DVD, ponieważ nie odczytywała płyt. Czekałem ponad miesiąc, były problemy z przesyłką, wydzwaniałem do nich, albo nie odbierali albo mnie zbywali, w końcu napisałem maila i poskutkowało. Dzisiaj przyszła do mnie ta sama nagrywarka z opisem naprawy: "sprawny". PROBLEM JEST TAKI, ŻE ONA DALEJ NIE DZIAŁA :/ Nie wiem co mam teraz robić, odesłać ją z powrotem czy co? Mam dość tych oszustów :/
Flet [ Fletomen ]
Albo cie oszukali albo moze rzeczywiscie cos nie tak jest u Ciebie ? Napewno dobrze ja podłaczyłes ?
Probowałes podłaczyc ja na innym kompie ?
r_ADM [ Generaďż˝ ]
Mialem to samo z monitorem. Pojechalem, oddalem, poczekalem, przywiozlem do domu. JAk usterka byla tak jest. Odwiozlem drugi raz, znowu napisali, ze naprawili, znowu nic sie nie zmienilo. Widac norma dla nich.
xmajorx [ Gladiator ]
Miałem ten sam problem co ty techniczny, lecz po oddaniu do sklepu, w którym ją kupiłem dostałem 3 dni później zawiadomienie, że nowa nagrywarka jest do odbioru (nawet sam sprzedawca podkreślał, że LG szybko wysyła teraz sprzęt, z reguły nie naprawiając go tylko odrazu dając nowy)
Vegetan [ Zbieramy pieniążki ]
Tak, podobno tak jest, ale jak widać nie zawsze :/ Zmieniłem kable Ata, ale dalej nic, jak nie działa tak szmata.
Jeszcze to pieprzone door to door. Oddałbym do sklepu i bym nie musiał się martwić, a tak tylko wydaje swoje pieniądze na marne :/
kastore [ Troll Slayer ]
Miałem to samo z monitorem, tylko że nawet się pogorszyło :) czy czasami nie mówicie o serwisie we Wrocławiu?
Co mnie przeraża to to że chce teraz zmienić sobie z CRT na LCD i wychodzi mi że najlepszy w moim przedziale cenowym to LG.
Vegetan [ Zbieramy pieniążki ]
Nie zmieniaj, CRT są o niebo lepsze. Niestety, też mam LG monitor i nawet telewizor LCD...zaczynam powoli żałować, bo aż się boje, jak coś się stanie.
Teraz są nowe przepisy, że jest jedyny serwis - serwis centralny w Warszawie. Jak widać, są zbyt tępi by potrafić naprawić nagrywarkę :/
Miren_cjum [ Centurion ]
Jak słyszę słowo "gwarancja" to mnie krew zalewa .
Spaliła mi się karta Leadtek GF 6800 GT . Była na gwarancji , więc oddałem do sklepu . Miesiąc czasu czekałem bo została wysłana do producenta . W końcu przyszła z adnotacją o wymianie na nową i dwuletnią gwarancją . Ja już miałem inną , więc tę szybciutko na aukcję i sprzedałem za 800 zł .
Gość , który kupił dzwoni , że sprzedałem mu bubel (kolorowa mozaika na ekranie) , czyli wyszedłem na oszusta internetowego .
Zenedon_oi! [ Generaďż˝ ]
Jak produkt jest na gwarancji to często po trzech nieudanych naprawach można od nich wymagać wymiany na nowy.
Vegetan [ Zbieramy pieniążki ]
Tylko że oni nie uznają naprawy za napis "sprawny" :/
artux [ Pretorianin ]
ja też miałem problem z kartą dźwiękową nie działała oddałem do serwisu powiedzieli że mam czekać tydzień nawet krócej czekałem miesiąc dali mi nową kartę tak powiedzieli ale i tak niedziałała a wiem że ze sprzętem jest ok bo byłem z kompem w serwsie innym. Oszuści