tommy_1234 [ Pretorianin ]
Tytuł ulubinego filmu
Jaki lubicie film ja lubie Football Factory i Green Street Hooligans bo tam sie biją
Boroova [ Lazy Bastard ]
Karate Kid i Malolaty Ninja W Akcji - bo tam tez sie bija
Sznurówka [ Pretorianin ]
Green Street Hooligans i Titanic^^
Deepdelver [ Legend ]
Jaki lubicie film ja lubie Football Factory i Green Street Hooligans bo tam sie biją
Polecam Power Rangers - tam też się biją.
mooris [ Konsul ]
Zależy o jakim gatunku mowa... ale stawiam na K-Pax
McClanesHungOver2 [ Generaďż˝ ]
"La Haine" - biblia europejskiego hip-hopu ,a poza tym bardzo dobry film. Polecam każdemu.
Wisien [ Deus le volt! ]
Leon Zawodowiec
Delilah [ Centurion ]
- " Apollo 13 "
- " Bodyguard "
- " Robin Hood "
- " Robin Hood - faceci w rajtuzach "
- " Omen "
- " Szczeki "
- " Golo i wesolo "
- " M.A.S.H "
- " Silverado "
- " JFK "
blackhood [ Jedi Knight ]
bo tam sie biją - świetne kryterium
Narmo [ Naczelny Maruda ]
Autostopem przez galaktykę
Ostatni Samuraj
Eurotrip
Piąty Element
Bloohder [ Krzyżowiec ]
Cienka Czerwona Linia, Szeregowiec Ryan, Leon Zawodowiec, Ostatni Samuraj
claudespeed18 [ zią ]
Ciezko okreslic bo mam wiele ulubionych filmow...w ktorych zazwyczaj sie bija
Boroova [ Lazy Bastard ]
A teraz bardziej serio - do autora watku - prosisz o podanie ulubionego FILMU, a sam podajesz 2 tytuly. Sprecyzuj dokladnie, bo powstanie zaraz zbyt dluga lista. Poza tym argumentacja "bo sie bija" jest po prostu zenujaca. Sprecyzuj dlaczego ci sie podoba, i polec go innym uzytkownikom forum
koobon [ Pretorianin ]
"Fight Club" - wychodzi na to, że najlepsze są filmy gdzie się biją ;)
McClanesHungOver2 -> "Nienawiść" nie jest filmem o hip hopie.
McClanesHungOver2 [ Generaďż˝ ]
koobon >>>Oczywiście ,ze jest filmem o hip-hopie. Cały temat tej subkultury jest ściśle związany zarówno z bohaterami jak i miejscem akcji(nie wiem czy wiesz ,ale nawet takie dzisiaj popularne wśród hiphopowców "elo" wzięło się włąśnie z tego filmu).Nie twierdzę ,że jest tylko o hip-hopie , bo niektóre wartości są uniwersalne ,ale takie rzeczy jak choćby nienawiść do policji czy monotonia bloków łączy się właśnie z hip-hopem.
Shilka the Red [ Ponury Grzybiarz ]
Heat (goraczka) - bo sie strzelaja
i rozwalili by waszych bijaczy :PP
rafaleon [ Konsul ]
American Beauty
LechuMaster [ Centurion ]
How-Hight
Francuzki Numer
Dublerzy
Stara Szkola
Szybcy i Wsciekli
Za Szybcy za Wsciekli
Szybcy i Wściekli Tokyo Drift
Komedia Romantyczna
Sztuka Zrywania
cycu2003 [ Legend ]
Shrek :D - świetny humor na b. wysokim poziomie
Kaileena [ Empress of Time ]
13 dzielnica
Shrek 1
Gwiezdne wojny (seria)
Czas surferów
GBreal.II [ floydian ]
Gwiezdne Wojny IV, V, VI (no.. ostatecznie III)
Władca Pierścieni (całość)
Memento
Matrixy
Asterix & Obelix: Misja Kleopatra (za fenomenalny dubbing)
Sin City
Ojciec Chrzestny
krejas [ Konsul ]
"Fight Club" !
uwielbiam ten film ...
igier01 [ Konsul ]
władca pierścieni powrót króla
zawsze se puszczam wojne w minas tirim i momęt jak rohan nadchodzi z pomocą!!!!~!
MR.MANIAK [ Senator ]
-Pulp fiction
-Fight club
-Kiss kiss bang bang
-Sin City
-Miasto gniewu
-Naciągacze
-Pan życia i śmierci
-60 sekund
-Faceci w czerni
F.C BARCELONA [ Konsul ]
Władca Pierścieni
Skype [ Konsul ]
Ojciec Chrzestny
Man on fire
Braveheart
Leon Zawodowiec
Mobii [ Seicento 1.1 Killer ]
prawie kazdy, byle polski :) takie zboczenie hehe :D
a w szczegolnosci pokazujacy stary system :D
CrazyMan [ G-Unit ]
-Apollo 13
-Armageddon
-Matrix (glownie 1, chociaz 2 i 3 tez mi sie podobaly)
-K-Pax
-Jadro Ziemi
-Pitch Black
-Obcy (1-3)
-Gladiator
-Leon Zawodowiec
-Wladca Pierscieni (calosc)
-Szeregowiec Ryan
pewnie jeszcze wiele, o ktorych zapomnialem :D
sir balor [ Pretorianin ]
Fight Club - nie dlatego bo sie biją
Skazani na Shawshank - pokazał żeby nigdy nie tracić nadzieji
Gwiezdne wojny IV V VI
Karl_o [ APOCALYPSE ]
"How High" + "Ali G in da House" = dwie najlepsze amer. komedie :D
Peter24 [ Pretorianin ]
Robin Hood - Faceci w rajtuzach RULEZZZZZ!!
a na drugim miejscu to chyba Hooligans (ale nie tylko dla tego że "tam się biją")
Nazgrel [ Ogniu krocz za mną ]
Fight Club, Pulp Fiction, Sin City, Goodfellas and more...
W_O_D_Z_U [ Pawel or Pablo ]
Karl_O ---> Zdecydowanie tak
"Where My Bitches "
Herman_ [ Konsul ]
Seria Gwiezdnych Wojen
Gladiator
Shrek
Apollo 13
Szeregowiec Ryan
Władca Pierscieni cała seria
Ostatnio leciało w telewizji...jeśli się nie mylę "Filip z konopii" czy coś takiego :D:D
Ojciec Chrestny
Szczęki :D:D
Shifty007 [ 101st Airborne ]
Ogólnie wszystkie traktujące o wojnie... :) Głównie drugiej... :)
PaWeLoS [ Admiral ]
Gwiezdne Wojny - przede wszystkim Zemsta Sithów
Wyspa
Ostatni Samuraj
Kill Bill
Sin City
Gravious Samurai [ Pretorianin ]
A ja lubie Miasto Aniołów i wszystkie cześci Bonda i Szklaną Pułapke no i Mision Impossible I i II
Mephistopheles [ Hellseeker ]
Nymphoid Barbarian in Dinosaur Hell - zmusił mnie do poważnych refleksji nad sensem życia.
wacek666 [ ]
imperium słońca
matrixy
wasabi
wiekszość amerykańskich komedi(im głupsza tym lepsza)
WojtasJerzy [ Centurion ]
Stargate
The Abyss
2001
2010
K-PAX
Aien 1, 2, 3,
GoodFather 1 2 3
Star Wars 4 5 6 1 2 3
Leon
Pitch Black
Demaks [ Centurion ]
Donnie Brasco - Świetny POLECAM wszystkim!!!! ;->
Him [ Transilvanian Hunger ]
Ojciec Chrzestny
Kłosiu [ Senator ]
"Czerwony" Kieslowskiego.
adamis [ 127.0.0.1 hack me! ]
Wszystkie czesci "Władcy Pierścieni" oraz "Trzynasty Wojownik".
Popielny [ Konsul ]
Juice, The Wash, Friday
Aragorn, Syn Arathorna [ Elessar ]
Władca Pierścieni... Chyba nie musze tłumaczyć, dlaczego... :P
MAROLL [ Legend ]
Stary, gdzie moja bryka ?!
A tak serio to Szeregowiec Ryan i Fight Club.
pauleta [ Paula :) ]
Szeregowiec Ryan
Ali G in da House
How High
Armageddon
martusi_a [ Dezerterka z Krainy Snów ]
Requiem dla snu.
musaidi1111 [ Legend ]
Gamoń
Zrasz [ Pretorianin ]
cala seria "Królestwa"za rozmach jezeli chodzi o fabule , obłęd (jacket-?) za klimat, głowa do wycierania za to ze kazdy moze sobie ten film zinterpretowac inaczej
FixUS_1 [ Call me Fix ]
Szybcy i wściekli
Matrix
Equilibrium
BE_WANTED [ Konsul ]
SAMI SWOI
robal [ Konsul ]
"O dwoch takich co ukradli ksieżyc"
Andrew [ Pretorianin ]
The Matrix
Paudyn [ Kwisatz Haderach ]
Fight Club - mój absolutny numer jeden :o)
PunkNotDead [ Lion of Judah ]
wczoraj mi się podobał "Stowarzyszenie umarłych poetów"
a wg. mnie najlepszy film to "Skazani na Shawshank"
'reqiuem...' przy tym wymięka, oczywiscie 'reqiuem...' niezly film, ale szału nie robi :P
Sidhe [ Konsul ]
Troche tego jest....
+ Władca Pierścieni (całość) igier01---> też uwielbiam moment kiedy rohan przybywa z pomocą
+ Piraci z Karaibów (całość)
+ Cała seria Szybkich i wściekłych ( w sumie 2 część jest o wiele gorsza od pozostałych)
+ Constantine
+ 60 sekund
+ How High
+ Francuzki numer
+ Czas Surferów
+ Hooligans
+ Football Factory
+ Człowiek Ringu
+ Running scared
+ Dzień Próby
+ Fight Club
+ The Transporter
+ The Transporter II
+ 13 Wojownik
leontheproffesional [ Pretorianin ]
Leon Zawodowiec - za ... w zasadzi za wszystko - gra aktorska, fabuła, reżyseria, muzyka - genialny film po
a tak poza tym:
- The Godfather
- Władca Pierścieni
- Gwiezdne Wojny
- Gladiator
- Fight Club
- Forrest Gump
- Matrix
- Czas Apokalipsy
- Scarface
...i klika tych filmów o tematyce II Wojny Światowej jak np. "Szeregowiec Ryan"
Deepdelver [ Legend ]
- Rosencrantz i Guildestern nie żyją
- Dziewięć żywotów Tomasza Katza
- 12 gniewnych ludzi
- Element zbrodni
- Blade Runner
- Big Lebowski
- Blue Velvet
- Rashomon
Bushido [ For the Alliance ]
" Forest Gump "
" The Grudge "
" Ring "
" Szeregowiec Rayan "
" Zielona Mila "
" 12 małp "
blackhood [ Jedi Knight ]
Jest tego oczywiście więcej, ale wybiorę 3:
- Desperado
- Gladiator
- Szeregowiec Ryan
monixxx [ Konsul ]
"Equilibrium"
"Horyzont zdarzeń" ( albo"Ukryty wymiar" spotkałam się z oboma tłumaczeniami)
"The one"
"Dom latających sztyletów"
sweep [ Pretorianin ]
- "Za linią wroga"
- "Przekręt"
- "Porachunki"
- "Święci z Bostonu"
KOLOSrv [ Czy mam coś na zębach? ]
polecam pokemony tam też się biją
Łyczek [ Legend ]
Krzyk (cała seria)
Piła
Piła II
The Goonies
Zabójcza Broń (cała seria)
Strzelając Śmiechem
Naga Broń (cała seria)
eMMeS [ WIELKIE ZAGŁĘBIE LUBIN ]
- "American Pie"
- "American Pie 2"
- "American Pie 3"
- "American Pie 4"
- "Stowarzyszenie Umarłych Poetów" +książka
1, 2, 3 i 4 - bo są śmieszne
5 - bo się nie biją
uzasadnienia takie jakie nakazał autor wątku.
kalineczko1993 [ Ayrton Senna ]
Epoka lodowcowa 1 i 2
Shrek 1i 2
Harry Potter 1 i 2 i 3 i 4
American Pie 1 i 2 i 3 i 4
Krzyk 3
Krąg( The ring)
Szybcy i wściekli
Dublerzy