GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Pomysł na grę FPP

14.07.2006
10:27
[1]

JohnNull [ Junior ]

Pomysł na grę FPP

Witam,
Jesteśmy nowym studiem developerskim z zagranicznym budżetem. W chwili obecnej zbieramy informacje od bezpośrednich odbiorców gier - was graczy, o tym co byście chcieli zobaczyć w grze FPP. Fabularny zarys gry już powstał, ale LevelDesign jeszcze nie ruszył. Każdy pomysł wpisany w komentarzu tego wątku prześledzimy pod kątem fabuły gry (której zdradzić niestety nie możemy - zastrzezenie wydawcy). Możemy jedynie zdradzić, że gra toczyć się bedzie w teraźniejszości - głównie na otwartych przestrzeniach i będzie to hard-core shooter z mnóstwem akcji (naciśk na akcję a nie zachowania taktyczne). Gra oparta będzie o jeden z najnowszych silników graficznych i fizycznych.

14.07.2006
10:36
smile
[2]

peterkarel [ KochamDzaste ]

moim zdaniem dobre by bylo :

jestes soulem i likwidujesz ludzi zakladajace glupie watki :] gdy ktos napisze glupi watek na niebie pokazuje sie znak soula i on wyrusza aby zabic spamerow :D co ty na to ?:P

14.07.2006
10:46
[3]

JohnNull [ Junior ]

Nie rozumiem za bardzo co miałeś na myśli komentując ten wątek w taki sposób. Jeżeli chciałeś być uszczypliwy, albo dowcipny - to Ci się nie udało. Jeżeli wątek cię nie interesuje - to po prostu nic tu nie pisz. Na pewno ktoś się zainteresuje. Z osobami, którzy napiszą coś na prawdę dobrego nawiążemy współpracę.

14.07.2006
10:46
[4]

U.V. Impaler [ Hurt me plenty ]

Głównym bohaterem gry jest młody, niczym nie wyróżniający się mężczyzna, który pewnego dnia odkrywa, że ma niedobór potasu. Celem gry jest kupenie siedemnastu opakowań Magnokalu. Nie jest to jednak takie proste, ponieważ aptekę opanowała horda gotowych na wszystko emerytów, czekających na lek za złotówkę. Gdy bohater dociera do apteki, okazuje się, że tuż obok doszło do wycieku seledynowego mutagenu z ciężarówki marki Kamaz, a emeryci zamieniają się w zombie. Nasz bohater staje do walki, reszta po staremu, jak od nastu lat.

Jestem gotowy na współpracę, pozwolę się nawet przenieść techniką motion capture.

14.07.2006
10:50
smile
[5]

A_wildwolf_A [ Centurion ]

panowie ale taka gra juz istnieje!!!
nazywa sie painkiller , tez dzieje sie w terazniejszosci, duzo strzelania (AKCJA nie taktyka!) i do tego na na jendym z nowszych enginow graficznych i fizycznych (havok!)
i nie bardzo rozumiem zamysl tego tematu skoro ma byc "hard-core shooter z mnóstwem akcji" to co mozna tam jeszcze wprowadzic??? elementy rpg?? panie przeciez to z gory kolejny klon seriousa sam albo painkillera
ale jak juz chcesz koniecznie wiedziec co mozna jeszcze dodac to z chęcią bym zobaczył mozliwosc niszczenia scian tak jak to bylo w red factionie (jak dotad nie moge sobie przypmniec innej gierki korzystajace z GeoModa hmm... oprocz RF2 oczywiscie)

14.07.2006
10:55
smile
[6]

yazz_aka_maish [ Legend ]

Głownym bohaterem mógłby być Ryszard z "Klanu". Postać kultowa, więc na starcie sukces gwarantowany. Ponadto można liczyć na wsparcie i cooperative TVP. Początek proponuję taki:

Rysio jedzie swoją taksówką przez Centrum Warszawy, absolutnie niedozwoloną prędkością, wściekle trąbiąc, na siedzeniu pasażera leży tykająca bomba, w bagażniku zaś spoczywa martwa prostytutka...

Dalej pole do popisu pozostawiam scenarzystom Klanu, znając zawiłość ich pomysłów i niebanalność fabuły megahit zapewniony...

14.07.2006
10:56
[7]

MaZZeo [ LoL AttAcK ]

Ok, uznam że to nie jest prowokacja...

Po co fabuła do Hardcorowej strzelanki ala Serious Sam albo Painkiller?

14.07.2006
10:57
[8]

KRIS_007 [ 1mm[]R+4l ]

Mamy Ci wymyslac levele do gry, na ktorej to ty bedziesz loil kase? Do tego nie majac pojęcia o czym jest gra? Genialne posuniecie.

14.07.2006
11:01
[9]

McClanesHungOver2 [ Generaďż˝ ]

Wolałbym zobaczyć rozgrywkę bardziej taktyczną ,ale skoro już postanowiliście to trudno. Od siebie mogę dodać tylko np dodanie widocznych obrażeń na wrogach - bo w grze opierającej sie na strzelaniu sam efekt tego strzelania jest w końcu bardzo ważny. No i chciałbym zobaczyć jeszcze realistyczne bronie ,a nie jakieś lasery plazmy i inne tego typu głupoty.No i fajnie byloby jakbyście umiejscowili akcje w jakims dużym mieście - chciałbym np zobaczyć tętniący życiem nowy jork w czasie uopalnego lata - ale ten chyba zbyt duzo pracy by kosztował.

14.07.2006
11:03
[10]

KRIS_007 [ 1mm[]R+4l ]

McClanesHungOver2 ----> Tzn. jak by to wygladalo? Lato w NY, mnostwo ludzi, a ty w centrum popierdzielasz z tymi swoimi super realistycznymi gunami? :P

14.07.2006
11:08
[11]

McClanesHungOver2 [ Generaďż˝ ]

No. Jakiś stan wyjątkowy możnabyłoby dorzucić albo coś takiego.

14.07.2006
11:11
[12]

Sir Skull [ Charr Shaman ]

McClanesHungOver2 --> Wtedy NY nie tętniłby życiem ;)

14.07.2006
11:13
[13]

McClanesHungOver2 [ Generaďż˝ ]

Sir Skull >>>Dlaczego nie? Chodzi mi o taki klimat jak był np w trzeciej części Die Hard.

14.07.2006
11:19
[14]

beo314 [ Konsul ]

KRIS_007 <--- a mnie się pomysł podoba. Taki kolejny postal, tylko z większą ilością mięsa :)

Środek NY, gracz na dachu hummera z minigunem. Samochód może nawet w te i nazad jeździć, byleby cele wychodziły przed lufę tłumnie.
Drugi poziom to ulica dalej, tyle że z miotaczem ognia zamiast działka.
Trzeci - bazarek, a pod pachą Pancor Jackhammer (chcę widzieć widowiskowo eksplodujące arbuzy po postrzale cienkim śrutem).
Wreszcie final boss - boisko piłkarskie z dużą widownią. Wyjścia są zablokowane, a gracz siedzi na dachu z granatnikiem. Zawodnicy granaty odkopują, więc trzeba uważać :P

Wpływy z tego megahitu "studio developerskie" może mi oddawać w ratach.

14.07.2006
11:30
smile
[15]

peterkarel [ KochamDzaste ]

albo wersja 3D kultowej gry Hooligans :] hahaha:D
tym razem na mistrzostwach swiata w Niemczech:D

14.07.2006
12:08
[16]

KOLOSrv [ Czy mam coś na zębach? ]

jeszcze istnieją oprócz painkilera dwie inne gry o takim zarysie BLACK i FEAR!

14.07.2006
12:13
[17]

amea [ Pretorianin ]

odkad zaczolem garac w MMO-EQ2 w single juz nie wieze, czekam na Huxleya, a jak chce sobie postrzelac to odpalam DM w FC.
Mimo wszystko fajnie byloby uslyszec ze cos nowego w FPS sie dzieje, i zupelnie inna kwestja scenariusza, glownego bohatera czy miejsca scenografii a raczej jakis zabieg formalny typu wyzej wspomniany Red Faction.
Moze jakby moby czy glowna postac podlegala np skalowaniu. Napszyklad czesc mozna by bylo przejsc gierojem wielkosci mrowki, czesc gigantem czy tez pokonac gigantyczna muche albo rozwalic stado gasienic. Kwestja w tym zeby takie cos fajnie orzenic z akcja i zmniejszac sie zwiekszac w trakcie gry.
ale nie wiem czy to takie fajne, ot pierwsze lepsze.

14.07.2006
12:14
[18]

Yos_sarian [ Washington Irving ]

UV ---> to co napisales to tresc postala 3 wiec nie przeginaj bardzo cie prosze.

14.07.2006
22:51
[19]

JohnNull [ Junior ]

Niektórzy panowie - "wyjadacze" mają problemy z interpretacją tekstu... Fabuła jest już stworzona - zajmujemy się teraz Level Designem. Nie chodzi nam o wymyślanie skomplikowanych akcji... ale raczej elementów grywalnościowych. Napisałem, że gra będzie wykorzystywała jeden z najnowszych silników graficznych i (moim zdaniem) najlepszy silnik fizyki. Te 2 elementy powinny uruchomić u prawdziwych fanów gier myślenie koncepcyjne. Ile razy widzieliśmy narzekania w stylu: dlaczego nie zrobili tego, mogli by zrobić to, lepiej by było gdyby było to... itd. Wracając do tematu... na niemieckojęzycznym forum ludzie na hasło zaawansowana fizyka rzucali hasła o pełnym zniszczeniu aren, możliwość niszczenia budynków, "otwieranie" zamkniętych drzwi... Ktoś na tym forum napomniał o wizualizacji obrażeń... To jedna z niewielu sensownych uwag. Miasto NY zaludnione... 1. Dużo pracy 2. Potężne wymagania sprzętowe (wręcz niemożliwe do uzyskania z przyzwoitą grafiką). 3. Dużo pieniędzy, a niestety nie mamy odkręconych kraników z kasąod sponsora.

14.07.2006
23:45
[20]

Marek z Lechem [ Okoolarnik ]

Troche ciezko cokolwiek wymyslac pod wzgledem dizajnu gry nie znajac fabuly, nie znajac sytuacji calej
rozpierducha w fpp na otwartych terenach w terazniejszosci

czyli albo jakas wojna gdzies
albo totalne sajens fikszyn jacys kosmici, postal, potwory z piekla atakujace swiat czy z nieco mniej pulpowych pomyslow- jakas III wojna swiatowa czy cos w tym stylu...

i nie wiadomo jakie pole do popisu daje fabula

troche to nietypowe podejscie wejsc na fora i pytac ludzi:
"pełnym zniszczeniu aren, możliwość niszczenia budynków, "otwieranie" zamkniętych drzwi... Ktoś na tym forum napomniał o wizualizacji obrażeń..."
to dosc oklepane i malo finezyjne motywy- wszystko juz bylo albo bedzie ja tylko stanie sie mozliwe...
konsumenci nie podpowiedza zbyt wielu ciekawych pomyslow- od tego sa designerzy...

14.07.2006
23:50
[21]

toolish [ Kill 'Em All ]

FPP na wsi. Walka w tytoniu i w burakach. Ponadto można używać pojazdów np. kombajny czy traktory. Pełna interakcja z otoczeniem czyli np. można wydoić krowę czy zjeść conieco z koryta świnki. Wróg nr 1: sołtys, bossowie poszczególnych leveli: sąsiedzi.

Ale nie.. to już bylo przecież. Redneck Rampage tyle, że tam walczyło się z kosmitami :)

14.07.2006
23:52
smile
[22]

Stranger [Gry-OnLine] [ Metallicar ]

FPP na wsi. - bylo - Redneck Rampage :P No tak... nie doczytalem :))))
Troszeczke walk na wsi bylo tez w Land of the Dead.. tyle ze tam z zombiakami :) Jazda (nawet ekstremalna) traktorkiem byla juz w Total Overdose, kombajnem w GTA:SA :P

15.07.2006
00:06
[23]

DiabloManiak [ Karczemny Dymek ]

Johnnull - W chwili obecnej zbieramy informacje od bezpośrednich odbiorców gier - was graczy, o tym co byście chcieli zobaczyć w grze FPP.
Zalezy od rodzaju gry FPP i samej fabuly.
Fabularny zarys gry już powstał, ale LevelDesign jeszcze nie ruszył. Każdy pomysł wpisany w komentarzu tego wątku prześledzimy pod kątem fabuły gry (której zdradzić niestety nie możemy - zastrzezenie wydawcy).
Jak mozna zrobic dobra Fabule nie ustalajac z gory lokalizacji wydarzen (i szkicu pomieszczen). Ba kazdy nawet poczatkujacy Game Master w rpgach powie ci ze nie. Czyli macie pomysl zrobimy siekanke ;) bez niczego wiecej.
Możemy jedynie zdradzić, że gra toczyć się bedzie w teraźniejszości - głównie na otwartych przestrzeniach i będzie to hard-core shooter z mnóstwem akcji (naciśk na akcję a nie zachowania taktyczne).
Czyli co gierka czysta rzez czy moze strzelanka wojenna, a moze symulator zolnierza a moze jedna z miliona hybryd........ - kazda z tych gier ma inne wymagania zarowno pod wzgledem co nalezy umiescic, w jaki sposob jak i map.
Gra oparta będzie o jeden z najnowszych silników graficznych i fizycznych.
Wykorzystajcie i jedno i drugie dobrze optymalizujac gre pod kazdym wzgledem na jaki was stac jako programistow. I zrobcie gre dluga, nieliniowa (trudno pomyslec co wplywa na grywalnosc? :) )

Raczej nie dostaniecie informacji co konkretnie bo brak jakichkolwiek blizszych danych wyklucza mowienie o sensownych szczegolach. Bo jeczenie w stylu Pelne niszczenie wszystkiego itp nie ma sensu (bo nie dosc ze nie dacie w pelni rady tego zoptymalizowac, co bedzie cholernie drogie, to jeszcze wykluczy fabule w trakcie zadan bo wszystko bedzie mozna obejsc).

Bez wtajemniczenia kilku osob, lub zatrudnienia kilku osob na dokladne pomysly nie macie szansy (ba podejrzewam ze gracze sami sie chetnie zglosza jak otrzymaja mozliwosc testowania (beta i alfa ) dobrej i ciekawej gry (ktora sami "czesciowo" wspoltowrzyli , a potem pelna wersje w ramach prezentu)

15.07.2006
00:24
[24]

beo314 [ Konsul ]

JohnNull <--- leveldesign robi się pod fabułę. Nie znając jej, ciężko coś sensownego wymyśleć...

Napisałem, że gra będzie wykorzystywała jeden z najnowszych silników graficznych i (moim zdaniem) najlepszy silnik fizyki. Te 2 elementy powinny uruchomić u prawdziwych fanów gier myślenie koncepcyjne.

To bardzo fajnie. Tyle że jakoś, pomimo poprawy możliwości silników, ostatnio pojawia się zaskakująco mało wartych dłuższej uwagi pozycji. Prawdziwi fani gier jakoś mało się przejmują możliwościami silnika użytego do produkcji gry. Bardziej ich interesuje faktyczna grywalność.

A za myślenie koncepcyjne się płaci, za darmo nic nie ma :)

15.07.2006
00:33
[25]

HENIO55 [ Konsul ]

mi bys sie podobalo gra jak w farcry + mapa jak w gta , + misje wyciete z crashday , + fajny multiplayer

16.07.2006
11:21
[26]

JohnNull [ Junior ]

Level Design robi sie pod fabule... oczywiscie. Ale to o co was pytam nie dotyczy tworzenia levelu... a jedynie gampleyowych rozwiazan NA levelu. Panie DiabloManiak - proces tworzenia gry to nie bycie Mistrzem gry w Warhamerze. Na samym poczatku zaznaczylem, ze to ma byc gra akcji, praktycznie pozbawiona taktycznego myslenia... Nastawiona na rozwalke i szybka akcje. To ze nie znacie fabuly, przez co nie mozecie wydobyc slowa nie stawia w zlym swietle mojego pytania. Bo co ma fabula do rozwiazan grywalnosciowych? Czy strzały z granatami w Rambo II, były scisle zwiazane z fabula? Albo zniszczenie smiglowca - rowniez Rambo 2... To byly elementy ubarwiajace sam film akcji - i takich pomyslow oczekuje od was. Pozdrawiam

16.07.2006
11:41
smile
[27]

KOLOSrv [ Czy mam coś na zębach? ]

może opcja w której można podnośic różne rzeczy takie jak butelki, belki, krzesła, grzechotki;) a potem łoic lub rzucac nimi przeciwników???? albo móc zniszczyc wszystko na mapie??? używac przeciwników jak zasłony lub zakładnika, nie wiem trudno jest wymyślic coś nowego bo praktycznie wszystko już było

16.07.2006
12:21
[28]

blazerx [ lateral thinking ]

zabawa w żywą tarcze?

16.07.2006
12:29
smile
[29]

Barthez x [ Generaďż˝ ]

Jeśli chodzi o jakieś rozwiązania, to ja chętnie zobaczyłbym moment, w którym coś wybuchowego podjeżdża do wrogów, a ja jednym strzałem powoduję detonację i wysadzenie wszystkich wrogów.

Inna rzecz: większość wrogów znajduje się w pewnym miejscu, a ja rzucając czymś, powoduję to, że beczki spadają na nich i łamią im kości :)

Tego typu rzeczy można wymyślać bardzo dużo mając do dyspozycja zaawansowany silnik fizyczny.

16.07.2006
16:07
smile
[30]

ossa201 [ Generaďż˝ ]

jeszcze istnieją oprócz painkilera dwie inne gry o takim zarysie BLACK i FEAR!

No jak nic FEAR pasuje do tego idealnie. Ten brak fabuły, tylko sama akcja w stylu Painkiller.

JohnNull >> Nie opłaca się robić takich gier bo będzie ona po prostu nudna. Chyba że do trybu multi, ale czasy Q3 się skończyły.

18.07.2006
00:12
[31]

UltRafaga [ Dragon Offspring ]

1. Stojąc przy rogu ściany, wysunąć trzymając oburącz np. karabin prostopadle do ciała, i walić na ślepo do wrogów. Było coś takiego ale tylko w TPPach z tego co mi wiadomo.
2. Niekuloodporne drzwi. Widząc cień wroga w szparze pod drzwiami, wypalić do niego serię i zabić.
3. Wykrwawianie się wrogów. Postrzelony przeciwnik uciekając zostawia krwawy ślad i traci HP.
4. Hak. Uciekając przed wrogiem korytarzem wejść w boczną odnoge niepotrzeżenie i podstawić haka biegnącemu przeciwnikowi żeby się wyglebał i stracił broń z ręki.
5. W walce w zwarciu, postawić wrogowi noge na klacie i odepchnąć go, a następnie seria z SMG. Brakowało mi tego w DOOM 3
6. W przypadku labiryntu, albo plontaniny korytarzy możliwość oznaczenia np.markerem wcześniej odwiedzonych miejsc.

Tylko tyle w tej chwili przychodzi mi do głowy.

18.07.2006
00:42
[32]

McClanesHungOver2 [ Generaďż˝ ]

UltRafaga >>>Z tym wykrwawianiem sie to bardzo dobry pomysł , juz kiedys o tym myślałem grając w SoF2. Generalnie fajna byłaby mozliwośc ranienia przeciwników ,a nie tylko zabijania ich.

18.07.2006
00:48
[33]

DiabloManiak [ Karczemny Dymek ]

Czy strzały z granatami w Rambo II, były scisle zwiazane z fabula? Albo zniszczenie smiglowca - rowniez Rambo 2... To byly elementy ubarwiajace sam film akcji - i takich pomyslow oczekuje od was. Pozdrawiam Tak to byly scisle wymyslone efekty scenariusza. Nie bylo to przypadkowe wypuscmy aktorow na plan i krecmy co im do glowy przyjdzie. Z gory ustalono scenariusz dzialan, znaleziono(lub tez stworzono) plan dziela i rozpoczeto krecenie scen aby uzyskac efekt ZAMIERZONY. Bo jesli chcieliby tworzyc elementy dowolne to co najwyzej nakrecili by domowe porno - wpuscili 2+ aktorow i niech robia co im do glowy przyjdzie. Scenariusz filmowy liczy kilkaset stron nawet do "bezmyslnego" filmu akcji. Po drugie sceny takie sa KWINTESENCJA filmow akcji bez tego typu scen cala seria Rambo rownie dobrze mogla by byc bardzo nedznym filmem psychologicznym o rozterkach zolnierza po wojnie, ktory nie ma niczego i nikogo.
A wlasnie wszelkie smaczki "grywalnosciowe" (czy moze bardziej oczywiste powiedziec kwintesencja gatunku) w grach sa scisle powiazane z fabula i swiatem w ktorym sie ta gra rozgrywa - nikt raczej nie oczekiwal w Painkillerze pojedynku ze smiglowcem ;).
I jak juz powtarzam rodzaj strzelaniny nawet "Nastawiona na rozwalke i szybka akcje." maja rozne wymagania wzgledem rozwiazan. Bo np. Halo i Serius Sam i jedno i drugie nastawiano na szybka akcje, rozwalke a rozwiazania w tych podgatunkach sa zupelnie rozne i raczej ze soba nie wspograja. A to co ma byc NA levelu i jakie sa sposoby na stworzenie dobrego levelu (jak mozna zaprojektowac dobry level nie wiedzac co ma nin byc i w jaki sposob wszystko rozwiazane (narysowaliscie kilka kresek ot tak i level ? ) - pytanie za 5 pedekow ;) ) sa scisle powiazane ze scenariuszem. Czyli nawet nie macie DOBREGO scenariusza i chyba takiego nie widzieliscie :P

18.07.2006
01:09
[34]

Scatterhead [ łapaj dzień ]

patrzac na niektore wypowiedzi nasuwa mi sie mysl: zrobice byle co byle byla reklama to i tak kupia...


a jezeli chodzi o moje zdanie to wygra tylko jedno... klimat. Fabuła może byc nawet przecietna, ale klimat i gameplay, cos dzieki czemu bedziesz chcial przejsc ta same gre na wszystkich poziomach trudnosci - to jest to.

ogolnie radze wymyslec jakies nowe ciekawe rzeczy, nie powtarzac tego co bylo.

a teraz pare konkretow:

jest pozno i nie chce mi sie myslec :) Sprobojcie polaczyc FPP z RPG. Zaczynasz jako koleś we wiosce (np tak jak w falloucie) w kazdej chwili mozesz za pomoca samochodu wybrac sie z przejazdzke po swiecie, ale podczas tej przejazdzki moga cie napasc i wtedy masz pole do popisu. Zginiesz - save, przezyjesz, dostajesz XP'ki (np więcej HP). Dzięki wykonanym zleceniom (albo myszkując w bazie jakiś bydlaków) dostaniesz np. karty klucze do jakiegoś fajnego bractwa, lub lokacji gdzie będzie ciemno i źle, albo będzie dużo questów.

Ogólnie musi być wiele lokacji, do ktorych na poczatku najpierw nie dotrzesz (bo cie zabija) a nawet jak dotrzesz to zginiesz u bram. Jezeli powrocisz po parunastu godzinach spedzonych na czymstam do takiej lokacji i bedziesz mogl juz tam wejsc to czujesz sie spelniony :)

pozdrawiam i polecam sie na przyszlosc jezeli spodobaly sie pomysly :)

18.07.2006
01:15
smile
[35]

Deepdelver [ Legend ]

UVI --> leżę i kwiczę :D
Poruszałeś już ten temat na forum dot. niedoboru potasu? :)


JohnNull --> a ja jestem zaginioną carewną Anastazją. Zamieszczajcie tutaj CV na stanowisko mojego szambelana. :D

Bądź człowieku poważny - profesjonalne studio, zagraniczny kapitał, poważny projekt, nowoczesny silnik, a na własne forum Was nie stać tylko musicie pokątnie na cudzym pisać, w dodatku spod [Juniora]?

Zrób to porządnie - poproś Soula o stopień, który Cię będzie identyfikował jako człowieka konkretnej firmy, załóż firmowe forum i zaproś graczy do wyrażania tam swoich opiniii i dzielenia się pomysłami. W przeciwnym wypadku nie licz na poważne traktowanie.

18.07.2006
12:41
smile
[36]

litlat [ Konsul ]

To jeszcze zróbcie jakąś BFG która rozpierniczy wszystko w promieniu 10km. Poza tym niech na najniższym poziomie trudności nie będzie apteczek, a zginąć mozna od 1 kuli. W końcu to ma być hardcore? No to jedziemy dalej! Niech główny bohater będzie wyglądał jak Pudzianowski razy przynajmniej 5 a w czasie pełni księżyca razy 10! Plansze powinny nie mieć żadnych ograniczeń i być powierzchni przynajmniej Mongolii (tak żebym szedł, szedł, szedł i nie było żadnej magicznej ściany). Poza tym musi tam być zaznaczony wpływ tego co jem na mój wygląd. A na końcu gry ma być walka z bosem który zabije mnie pierdnięciem, chyba, że wyprowadze mu kontre bekaniem i strzałem z BFG! Ale mnie wzięło:D

18.07.2006
13:07
[37]

ciemek [ Senator ]

1. Wykozystajcie w pelni mozliwosci fizyczne silnika - wyszlo dobrze np w Half Life 2 - zabawy z fizyka, rzucanie przedmiotami, ktore naprawde moga uszkodzic przciwnika, a nie tylko sie od niego odbic.
2. Nie jest zabronione przez prawo zwalanie z innych projektow. ... Ja od dawna czekam na gre ktora mnie przestraszy tak jak niektore inne perelki - FEAR, AvP(ach ten wszedobylski "pip....Pip,pip,PIP!!!" grajac marinesem... a ekran byl w tym momencie calkiem ciemny - to jest klimat ...)...
3. Nie wiem czy jest sens tworzyc glowna postac w formie "od zera do bohatera". Niech rozmawia z innymi charakterami - prosi o pomoc, cierpi (chociazby w przerywnikach filmowych :-) ), ma problemy...jakies deprechy :-) Takie klimaty, zeby nie mialo se przeczucia , ze jest mega madafakerem i wlasciwie to moze zabic i tych dobrych i tych zlych ...
4. Nie wiem jaki to sielnik chcecie uzyc, ani jakie ma ograniczenia. Ale polecam dokladnie przyjrzec sie fabule grypod wzgledem liniowosci. Sa gry, ktore sa do bolu liniowe, jednak to co sie w nich dzieje maskuje to przeczucie. Akcja poprostu jest tak ulozona, ze nikt tego (przynajmniej grajac pierwszy raz w produkt nie zauwaza. Nie wiem czy sie dobrze zrozumielismy :-) Trzeba stworzyc iluzje nieliniowosci fabuly jesli ma sie ograniczenia narzucane przez silnik.

to takie cos narazie ...oparte tylko na tym co ja lubie w grach :-)

18.07.2006
13:10
[38]

Scatterhead [ łapaj dzień ]

wg nie wazne sa silniki, fizyki itp. jak juz bedzie pomysl to wtedy sie dostosuje wszystko pod to :)

nie dostosywywac gry pod silnik tylko silnik pod gre - ot co!

18.07.2006
13:16
[39]

ciemek [ Senator ]

Scatterhead - tak mozna sie bawic jak sie silnik samemu tworzy, tak mnie sie przynajmniej wydaje.


mozecie jesczcze zastosowac jakies bajeranckie sceny w przerywnikach filmowych w stylu... no nie wiem ... smiglowiec spada z wierzowca, najazd kamery z oddali na niego i dalsza jazda kamery po zmienieniu kierunku na ten w dol...dynamizm, pokazanie wybuchow i fajerwerkow , akcja .... cos takiego miprzyszlo do glowy ...

18.07.2006
20:01
[40]

Entek [ Legionista ]

przydało by się muc przewracać przedmioty typu szafki, meble i zrobic z nich zasłony (w FEAR umieli to tylko AI a gracz już nie mógł być taki inteligentny) no i muc rzucać przedmiotami a nie tylko machać nimi jak maczugą
fajny efekt można zrobić z odłamkami po eksplozji które by mogły niszczyć,uszkadzać budynki i samochody stojące blisko wybuchu

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.