GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Pomoc w sprawie reklamacji RAM

21.05.2006
15:36
smile
[1]

Aceofbase [ El Mariachi ]

Pomoc w sprawie reklamacji RAM

Ostatnimi czasy mialem bardzo sporo problemow ze swoim komputerem. Pewnego dnia, bez zadnej widocznej czy tez zrozumialej
przyczyny, zaczely wyskakiwac mi systematycznie slawetne blue screeny (te z XP, z masa niepotrzebnego pseudotechnicznego belkotu) a nadrzednym komunikatem byl blad "Page found in nonpaged area" Wyskakiwal on w zupelnie dowolnych momentach (czasami moglem spokojnie posiedziec przy ekranie pol godziny, czasem nie zdazalem nawet sie zalogowac) Staralem sie znalezc nieco informacji na temat tego bledu. Na jakims forum znalazlem informacje iz najprawdopodobniej to wina za malego pliku stron lub apmiec RAM poszla sie kochac. Po wielu perypetiach zwiazanych z proba naprawy systemu (nie chcialem wierzyc iz mogloby to byc ktoras z kosci ktore swoja droga mam dosc niefortunnie polaczone Siemens 236 z czestotliwoscia 266 i Kingstona 512 na 400) reinstalacjach i tym podobnych probach, w koncu zaczlaem sie bawic w naprzemienne wsadzenie raz jednej raz drugiej kosci. I jednak jak sie okazalo wina obarczac chyba moge wylacznie kosc Kingstona na ktorej gdy byla sama komp co chwila dalej swirowal, na samym Siemenie wszystko idzie gladko druga dobe.


I tu nastepuje moje pytanie: otoz gdzie w Polsce moge zglosic sie z reklamacja kosci Kingstona (posiadam oryginalne opakowanie, ta ulotke z wieczysta gwarancja i plombe jedynie rachunek ze sklepu zagina lgdzies na przestrzeni wiekow), oni wogole posiadaja jakas siedzibe u nas? czy powinienem sie zglosic do jakiegos ich dystrybutora? co mam w takiej sytuacji zrobic, aby ja wymienic?

21.05.2006
16:01
[2]

BigKluch [ Pretorianin ]

Poszukaj tu: informacja o partnerach serwisowych u mnie się nie otwiera albo zgłoś się do sprzedawcy.

21.05.2006
16:03
[3]

alpha4175 [ Jeep Driver ]

Z tego co wiem aby gwarancja była uznana, musisz posiadać także dowód zakupu czyli rachunek... Bez tego małe szanse że to uznają.

21.05.2006
16:10
smile
[4]

Aceofbase [ El Mariachi ]

BigKluch --> juz przegladalem ta strone, nic oprocz sklepow w ktorych mozna ich produkty zakupic

alpha --> no to co ja mam zrobic w sytuacji, gdy dostalem ta kosc jako prezent? ;/

21.05.2006
16:14
[5]

Narmo [ nikt ]

A to na pewno wina kości a nie slotu na przykład?

21.05.2006
16:15
[6]

Ace_2005 [ The Summer ]

Tak jak powiedział kolega wcześniej: bez rachunku nic nie zrobisz! Musi być i basta! Poza tym jak długo posiadasz te kości? Z tą wieczystą gwarancją to nie taka łatwa sprawa, ponieważ ją może, ale nie w każdym przypadku, a tylko w określonym, uznać firma Kingston. Natomiast w sklepie dają na nie 36 miesięcy! Producent i tak będzie wołać od Ciebię dowód zakupu, tj. rachunek, paragon. Jeśli idzie o niego, to musisz napisać pisemną reklamację i wysłać na adres, który znajduje się w pudełku (nie pamiętam, gdzie, ale napewno nie w Polsce). Wiem co piszę, ponieważ miałem taki sam problem i wymienili mi w sklepie. Kingston odmówił mi wymiany, podając określone przypadki, na które ta gwarancja jest wieczysta (nie podam ich, ponieważ gdzieś zgubiłem to pismo, a było to dość dawno) i co najlepsze to to, że było to zgodne z prawem. Tak, więc na to bym nie liczył...

21.05.2006
16:18
[7]

Aceofbase [ El Mariachi ]

Narmo --> teraz 256 siedzi w tym samym slocie co wczesniej byl Kingston i wszystko jest w najlepszym porzadku, poza tym gdyby to byl slot to chyba by sie to inaczej objawialo, tak mi sie na chlopski rozum wydaje przynajmniej...

Ace --> 5 miesiecy, od Bozego Narodzenia ;]

21.05.2006
16:20
[8]

Ace_2005 [ The Summer ]

Aceofbase ---> Moja przygoda z RAMem była ok. 1,5 roku temu, więc może się zmienił czas gwarancji w sklepie, ale wiem, że z firmą pozostało bez zmian, bo koleżanka próbowała i przysłali podobne pismo, co mnie...

21.05.2006
16:22
[9]

burzujj [ Pretorianin ]

Ace_2005 --> Rachunek do niczego nie jest potrzebny i nie wiem, kto Ci takich bzdur nawciskał, a teraz je bezmyślnie powtarzasz. Gwarancja producenta opiera się na numerze seryjnym, a nie jakimś tam, zupełnie nikomu niepotrzebnym rachunku. Rachunek to musisz mieć tylko wtedy, jeśli reklamujesz w sklepie. Wiem co piszę, bo wymieniałem w Logitechu mysz MX700, to poproszono mnie tylko o podanie numeru seryjnego i po kilku dniach dostałem nową MX1000.

Aceofbase --> Kingston ma jak najbardziej polskie przedstawicielstwo w Warszawie. W tej chwili nie pamiętam adresu, ale jak znajdę to podam.

21.05.2006
16:36
smile
[10]

Ace_2005 [ The Summer ]

burzujj ---> Nie opowiadam żadnych bzdur, ponieważ tak było naprawdę! Większość producentów żąda dowodu zakupu (jeżeli nie posiada się karty gwarancyjnej), ponieważ chcą sprawdzić, kiedy dokonano owego zakupu. Jaki byłby sens, gdyby wymieniali każdemu produkt, który zepsuł się, np. 4 lata po tym jak zakończył się czas gwarancji? Kto by na tym zarobił? Gdzi zakupiłeś tę mysz? U producenta? Jeśli tak, to miał datę Twojego zakupu i w takim wypadku mógł prośić o sam nr seryjny. Jeśli nie to, albo było to przoczenie, albo masz szczęście.

21.05.2006
16:45
[11]

Kijano [ Generaďż˝ ]

Ace -> a od tego nie jest przypadkiem Karta gwarancyjna ktora podbija sprzedawca w chwili zakupu towaru ? Lepiej zamilcz jak masz takie rzeczy opowiadac.

Aceofbase-> nie masz praktycznie szans na wygranie tej sprawy. Jedyne co mozesz zrobic wyslac oddzialowi w Polsce maila z problemem i mozliwe ze ci bede kazac odeslac RAM , a po jakims czasie odesla nowiutki :)
[EDIT] Sprawdz czy nie masz Karty Gwarancyjnej od sklepu. Jesli masz to dopiero od 5 m-chow to sklep ci spokojnie wymieni na nowke.

21.05.2006
16:54
[12]

Ace_2005 [ The Summer ]

Kijano ---> Lepiej zamilcz jak masz takie rzeczy opowiadac.

Nie mów do mnie w ten sposób, bo jak widzę coś takiego to mnie szlag trafia. Dla Twojej wiadomości karta gwarancyjna to nie jedyna podstawa wymiany wadliwego towaru. Paragon, czy nawet sama faktura lub rachunek też jest podstawą wymiany towaru.

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.