GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

jaki zastosowac algorytm?

21.05.2006
15:06
[1]

maczu [ Konsul ]

jaki zastosowac algorytm?

mam taki problem. zastanawiam sie jaki dac algorytm w moim programie. program ma podane wymiary 3 prostokatow (niech to bedzie x1, y1, x2, y2, z1, z2, gdzie x y z to oczywiscie prostokaty) i ma sprawdzic, czy z tych prostokatow mozna zbudowac prostopadloscian? nie dalem do watku cyklicznego o c++ bo moze ktos zna takie cos a nie zaglada tam..

pozdrawiam wszystkich

21.05.2006
15:12
[2]

Sir Skull [ Market Square Hero ]

Sprawdzaj po prostu czy odpowiednie boki mają te same długości.

21.05.2006
15:16
[3]

maczu [ Konsul ]

no tak, to najprossza droga,myslalem moze o wpisaniu wszystkoego do macierzy 3x3 lub 6x6 i sprawdzenia np. jednej kolumny czyt wiersza albo cos takiego. wlasnie nie chcialem tego sprawdzac na if-ach i case-ach itp. bo to potrafilbym zrobic, chodzi mi o jakis inny algorytm :)

21.05.2006
16:20
[4]

maczu [ Konsul ]

sprawdzam po kolei na ifach, ale bardzo latwo o blad w tym przypadku... znaczy caly czas mi zle wychodzi..:(

21.05.2006
16:27
[5]

Scatterhead [ P ]

sproboj zrzutowac prostokaty na osie x,y. Dzieki temu mozna sprawdzic czy dane 2 prostokaty sie przecinaja za pomoca jednej linijki, zamiast 10230123 ifow.

21.05.2006
16:35
[6]

maczu [ Konsul ]

hm.. chyba nie wiem o co ci chodzi. jak zrzutowac? 3 prostokaty do ukladu 2wymiarowego? i tam sprawdzic czy da sie z nich ulozyc prostopadloscian?

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.