Wengo - darmowe dzwonienie z Internetu na komórki i tel. stacjonarne !

21.01.2006
23:54
[1]
Kumavan [ child of KoRn ]
Wengo - darmowe dzwonienie z Internetu na komórki i tel. stacjonarne !

Pogrzebałem w wyszukiwarce i nie znalazłem o tym wątku, co mnie trochę zdziwiło, więc...

Jest sobie taki programik Wengo, dzięki któremu można za darmo dzwonić na komórki i telefony stacjonarne w Polsce i za granicą. Mam go z torrentów, gdzie kilkadziesiąt osób w komentarzach potwierdziło jego sprawność. Ja chwilowo nie mam słuchawek, więc się za to nie biorę, ale większość osób jest bardzo zadowolona.

Być może za słabo szukałem wątku o tym progsie, więc nie ma sensu rozpisywać się teraz :) Żeby go poprawnie uruchomić trzeba przeczytać trochę info. Jeśli naprawdę nikt o tym nie słyszał to pisać, a zapodam dokładne namiary.
Pzdr.
21.01.2006
23:56
[2]
WinSxS [ Pretorianin ]

Incredibly low rates to regular phones and cell phones around the world. To purchase credits, connect to your Control Panel.

To nie jest darmowe. Za to się płaci zasilając swoje konto Wengo.
21.01.2006
23:59
[3]
Narmo [ nikt ]

Call your friends and family for the happy new year !
promotion
Wengo offers you 1 € worth of communications credit
After downloading WengoPhone, create an account. We will credit it with 1 € (tax included) so you can test our service for outgoing calls to landlines and cellphones.
download !
Most of our call-out prices are being slashed !

* 1 cent € minute to landlines in 11 countries like France, the US, Singapour...
* 15 cents € minute to cellphones in Algeria, Australia, Tunisia, South Africa...
* 1,2 cents € minute to landlines in China !
22.01.2006
00:00
[4]
Kumavan [ child of KoRn ]

Na początek dostajesz 1€ dzięki któremu możesz (jak piszą ludzie) wydzwonić 15 minut (niektórzy dochodzili do godziny). Później rejestrujesz nowe konto na nowego maila i masz kolejne 15 minut (lub więcej).
Nie chcę przekonywać do czegoś, czego nie sprawdziłem sam, ale jak 100 osób pisze że to działa, to chyba działa.
22.01.2006
00:11
[5]
Kumavan [ child of KoRn ]

No nic, wklejam odrobinę info i do boju:

"Napiszę wszystko od poczatku co i jak. więc:
-instalujemy program
-odpalamy program
-zamykamy mniejsze okienko
-w oknie glownym (troche wiekszym) otwieramy pierwsza z lewej zakladke i wybieramy (opcje, preferencjie,ustawienie) cos takiego i tam zmieniamy language na polski i zatweirdzamy
-nastepnie wchodzimy w zakladke "konto" i klikamy na otworzyc nowe konto
-na stronce ktora nam sie otworzy wpisujemy maila i nika oraz zaznaczamy kwadracik i continue
-wygenerowane haslo zapisujemy sobie na kartce
-na podanego maila wysylany jest link aktywacyjny (ten pierwszy) bo w mailu sa 3 linki.
-klikamy na link ( 1 raz istotne)
-powinno nam sie otworzyc okno w ktorym wpisujemy nasz email i haslo
-i klikamy enter
-pozniej zamykamy nasz program
-otwieramy ponownie i wpisujemy email i nasze hasło
-no i program powinien dzialac
czasami sie zdarza ze wyskakuje jakis error podczas klikania na linka wtedy proponuje wejsc do swoich ustawien np. przez program w zakladce "konto" klikamy na zobacz moje konto i tam w ramce powinien byc komentarz ze mozemy jeszcze raz wyslac linka aktyzacyjnego na naszego maila. wiec tak robimy i otwieramy nowego linka i dalej postepujemy tak jak juz napisalem wyzej. "

Powiem tak, rzadko spotykam się z fałszywymi komentami pod torrentem. A tu jest aż 250, w większości pozytywnych opinii. Ludzie piszą o dzwonieniu do Australii, Szwecji, na komórki, tel. stacjonarne itp. Pewnie nie można podać linku torrenta, mimo iż progs jest freeware'owy? Powodzenia. Jak coś to napiszcie na gg.
22.01.2006
00:18
[6]
QrKo [ ]

Tylko jak podajemy numer?

Wpisuje +48660...... i nie łączy 0048660... i tez nie łaczy... Jak sprawdzalem na stacjonarny to tez sie nie dalo.
22.01.2006
00:20
[7]
Kumavan [ child of KoRn ]

A różnie ludzie piszą. Generalnie in Poland +48...... lub 0048......
Mów jak się uda :)
22.01.2006
00:34
[8]
EspenLund [ Live For Speed ]

działa!!!!!!!!!
:D
0048xxZZZZZZZ
gdzie xx to kierunkowy, a ZZZ to nr telefonu.
22.01.2006
00:34
[9]
hubs [ Stand UP Speak UP ]

mi działa ;) juz od paru dni uzywam
22.01.2006
00:38
[10]
QrKo [ ]

Ja na komorke sie nie moge dodzwonic... jakas babka cos nawija w jakims obcym jezyku, a na domowy nie probuje bo pobudze wszystkich ;p
22.01.2006
00:40
[11]
EspenLund [ Live For Speed ]

na komórkę trzeba wykręcać tak:

+48XXXXXXXXX
22.01.2006
00:42
[12]
Kumavan [ child of KoRn ]

Założyłem konto mimo chwilowego braku słuchawek z mikro i wsio jest ok, do czasu łączenia się z serwerem. Trzecia ikonka jest czerwona i jest komunikat "nie jesteś połączony z serwisem Wengo". No i kicha jakaś : Może to przez router...?
22.01.2006
00:43
[13]
QrKo [ ]

Tak też robiłem i nie działa...
22.01.2006
00:44
[14]
hubs [ Stand UP Speak UP ]

QrKo--->odebrałes meila z aktywacją?jak tak to ewentualnie poczekaj z 10min i bedzie działac
22.01.2006
00:45
[15]
zylla [ Dezerter ]

dzwonie na kom i domowy i dziala
na kom +48............ i na domowy +4871.........
22.01.2006
00:46
[16]
QrKo [ ]

Odebralem, kliknalem, zalogowalo, swieca sie na zielono wszystkie.
wątek: Wengo - darmowe dzwonienie z Internetu na komórki i tel. stacjonarne !
© 2000-2014 GRY-OnLine S.A. game guide