Amadeusz ^^ [ tool ]
Toplista Albumów Muzycznych - II
Owego wątku chyba nie trzeba opisywać - to po prostu lista wyłaniająca najlepszą płytę.
Krótki mini-regulamin:
1. Nie offtopicujemy, ewentualnie krótkie pogawędki na temat danego albumu.
2. Lista obejmuje 15 pozycji.
3. NIE UWZGLĘDNIAMY albumów z serii "The best of".
4. Okładka albumu mile widziana.
5. Głosowanie trwa pół doby, po czym ulega podliczeniu.
6. Dodajemy rok powstania albumu.
7. Tutaj NIE dopisujemy własnej ksywy przy podawanej płycie.
Czekamy na propozycje.
Kurdt [ Man of Faith ]
Temple of a Dog - Temple of a Dog - 1991
Światynia dla grandżowców :)
amatorr [ Konsul ]
Temple of a Dog - Temple of a Dog - 1991
Gluecifer - Automatic Thrill - 2004
loosiek [ Kanonier ]
Temple of a Dog - Temple of a Dog - 1991
Gluecifer - Automatic Thrill - 2004
Nirvana - Nevermind - 1991 (bodajze)
Amadeusz ^^ [ tool ]
1. Temple of the Dog - Temple of the Dog - 1991
2. Pantera - Vulgar Display of Power - 1992
Faolan [ Człowiek Wilk ]
Temple of a Dog - Temple of a Dog - 1991
Gluecifer - Automatic Thrill - 2004
Pearl Jam - Ten - 1991
Luzer [ Music Addict ]
1.Temple of a Dog - Temple of a Dog - 1991
2.Gluecifer - Automatic Thrill - 2004
3.Nirvana - Nevermind - 1991 (bodajze)
4.Pantera - Vulgar Display of Power - 1992
5.Pearl Jam - Ten - 1991
6.Radiohead - Ok Computer - 1997
Amadeusz ^^ [ tool ]
1. Temple of the Dog - Temple of the Dog - 1991
2. Gluecifer - Automatic Thrill - 2004
3. Nirvana - Nevermind - 1991 (bodajze)
4. Pantera - Vulgar Display of Power - 1992
5. Pearl Jam - Ten - 1991
Ale się zagapiłem :O
BTW. Piszcie numerki, bo tak łatwiej się podlicza.
Łyczek [ Henry 14 ]
1. Temple of the Dog - Temple of the Dog - 1991
2. Gluecifer - Automatic Thrill - 2004
3. Nirvana - Nevermind - 1991 (bodajze)
4. Pantera - Vulgar Display of Power - 1992
5. Pearl Jam - Ten - 1991
6. System of a Down - Toxicity - 2000
Amadeusz ^^ [ tool ]
OMG, ja już nie poprawiam, bo tylko burdel robię :P
ExistoR [ Sigma Private Hitman ]
Shit.. a to pech.. Łyczek wyprzedził mnie o ułamek sekundy :PP
Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2006-01-08 23:08:49]
karollus [ parek v rohliku ]
1. Temple of the Dog - Temple of the Dog - 1991
2. Gluecifer - Automatic Thrill - 2004
3. Nirvana - Nevermind - 1991 (bodajze)
4. Pantera - Vulgar Display of Power - 1992
5. Pearl Jam - Ten - 1991
6. System of a Down - Toxicity - 2000
7. Infected Mushroom - I'm the Supervisor
serphin [ Szklany Człowiek ]
Temple of a Dog - Temple of a Dog - 1991
Gluecifer - Automatic Thrill - 2004
Nirvana - Nevermind - 1991 (bodajze)
Pantera - Vulgar Display of Power - 1992
Pearl Jam - Ten - 1991
System of a Down - 2001
Red Hot Chili Peppers - Californication - 1999
Luzer [ Music Addict ]
1.Temple of a Dog - Temple of a Dog - 1991
2.Gluecifer - Automatic Thrill - 2004
3.Nirvana - Nevermind - 1991 (bodajze)
4.Pantera - Vulgar Display of Power - 1992
5.Pearl Jam - Ten - 1991
6.Radiohead - Ok Computer - 1997
7.System of a Down - Toxicity - 2000
8.Infected Mushroom - I'm the Supervisor - 2005
9.Red Hot Chili Peppers - Californication - 1999
Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2006-01-08 23:10:38]
ExistoR [ Sigma Private Hitman ]
Luzer --> Wywal pozycje 8. Nie dośc, że zapomniałem dopisac "Toxicity" to jeszcze tą płyte dał sekundę wcześniej Łyczek.
ExistoR [ Sigma Private Hitman ]
Luzer --> Wywal pozycje 8. Nie dośc, że zapomniałem dopisac "Toxicity" to jeszcze tą płyte dał sekundę wcześniej Łyczek.
Sory, nie moja wina ^^
Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2006-01-08 23:11:26]
Lewy Krawiec(łoś) [ Leśny Dzban ]
1.Temple of a Dog - Temple of a Dog - 1991
2.Gluecifer - Automatic Thrill - 2004
3.Nirvana - Nevermind - 1991 (bodajze)
4.Pantera - Vulgar Display of Power - 1992
5.Pearl Jam - Ten - 1991
6.Radiohead - Ok Computer - 1997
7.System of a Down - Toxicity - 2000
8.System of a Down - 2001
9.Infected Mushroom - I'm the Supervisor
10. Dżem - Cegła - ch. Ci wie:P
Conroy [ Dwie Szopy ]
1.Temple of a Dog - Temple of a Dog - 1991
2.Gluecifer - Automatic Thrill - 2004
3.Nirvana - Nevermind - 1991 (bodajze)
4.Pantera - Vulgar Display of Power - 1992
5.Pearl Jam - Ten - 1991
6.Radiohead - Ok Computer - 1997
7.System of a Down - Toxicity - 2000
8.System of a Down - 2001
9.Infected Mushroom - I'm the Supervisor
10. Dżem - Cegła - ch. Ci wie:P
11. Slayer - Show No Mercy - 1983
ExistoR [ Sigma Private Hitman ]
Poprawna lista:
1.Temple of a Dog - Temple of a Dog - 1991
2.Gluecifer - Automatic Thrill - 2004
3.Nirvana - Nevermind - 1991 (bodajze)
4.Pantera - Vulgar Display of Power - 1992
5.Pearl Jam - Ten - 1991
6.Radiohead - Ok Computer - 1997
7.System of a Down - Toxicity - 2000
8.Infected Mushroom - I'm the Supervisor
9. Dżem - Cegła - ch. Ci wie:P
10. Slayer - Show No Mercy - 1983
gofer [ ]
1.Temple of a Dog - Temple of a Dog - 1991
2.Gluecifer - Automatic Thrill - 2004
3.Nirvana - Nevermind - 1991 (bodajze)
4.Pantera - Vulgar Display of Power - 1992
5.Pearl Jam - Ten - 1991
6.Radiohead - Ok Computer - 1997
7.System of a Down - Toxicity - 2000
8.Infected Mushroom - I'm the Supervisor
9. Dżem - Cegła - ch. Ci wie:P
10. Slayer - Show No Mercy - 1983
11. Kaliber 44 - Księga Tajemnicza. Prolog - 1996
Madril [ I Want To Believe ]
1.Temple of a Dog - Temple of a Dog - 1991
2.Gluecifer - Automatic Thrill - 2004
3.Nirvana - Nevermind - 1991 (bodajze)
4.Pantera - Vulgar Display of Power - 1992
5.Pearl Jam - Ten - 1991
6.Radiohead - Ok Computer - 1997
7.System of a Down - Toxicity - 2000
8.Infected Mushroom - I'm the Supervisor
9. Dżem - Cegła - ch. Ci wie:P
10. Slayer - Show No Mercy - 1983
11. Kaliber 44 - Księga Tajemnicza. Prolog - 1996
12. Iron Maiden - The Number Of The Beast - 1982
serphin [ Szklany Człowiek ]
1.Temple of a Dog - Temple of a Dog - 1991
2.Gluecifer - Automatic Thrill - 2004
3.Nirvana - Nevermind - 1991 (bodajze)
4.Pantera - Vulgar Display of Power - 1992
5.Pearl Jam - Ten - 1991
6.Radiohead - Ok Computer - 1997
7.System of a Down - Toxicity - 2000
8.Infected Mushroom - I'm the Supervisor
9. Dżem - Cegła - ch. Ci wie:P
10. Slayer - Show No Mercy - 1983
11. Kaliber 44 - Księga Tajemnicza. Prolog - 1996
12. Iron Maiden - The Number Of The Beast - 1982
13. Red Hot Chili Peppers - Californication - 1999
leszo [ Legend ]
1.Temple of a Dog - Temple of a Dog - 1991
2.Gluecifer - Automatic Thrill - 2004
3.Nirvana - Nevermind - 1991 (bodajze)
4.Pantera - Vulgar Display of Power - 1992
5.Pearl Jam - Ten - 1991
6.Radiohead - Ok Computer - 1997
7.System of a Down - Toxicity - 2000
8.Infected Mushroom - I'm the Supervisor
9. Dżem - Cegła - 1985
10. Slayer - Show No Mercy - 1983
11. Kaliber 44 - Księga Tajemnicza. Prolog - 1996
12. Iron Maiden - The Number Of The Beast - 1982
13. Queen - A Night At The Opera - 1975
leszo [ Legend ]
1.Temple of a Dog - Temple of a Dog - 1991
2.Gluecifer - Automatic Thrill - 2004
3.Nirvana - Nevermind - 1991 (bodajze)
4.Pantera - Vulgar Display of Power - 1992
5.Pearl Jam - Ten - 1991
6.Radiohead - Ok Computer - 1997
7.System of a Down - Toxicity - 2000
8.Infected Mushroom - I'm the Supervisor
9. Dżem - Cegła - 1985
10. Slayer - Show No Mercy - 1983
11. Kaliber 44 - Księga Tajemnicza. Prolog - 1996
12. Iron Maiden - The Number Of The Beast - 1982
13. Red Hot Chili Peppers - Californication - 1999
14. Queen - A Night At The Opera - 1975
Sizalus [ Generaďż˝ ]
1.Temple of a Dog - Temple of a Dog - 1991
2.Gluecifer - Automatic Thrill - 2004
3.Nirvana - Nevermind - 1991 (bodajze)
4.Pantera - Vulgar Display of Power - 1992
5.Pearl Jam - Ten - 1991
6.Radiohead - Ok Computer - 1997
7.System of a Down - Toxicity - 2000
8.Infected Mushroom - I'm the Supervisor
9. Dżem - Cegła - ch. Ci wie:P
10. Slayer - Show No Mercy - 1983
11. Kaliber 44 - Księga Tajemnicza. Prolog - 1996
12. Iron Maiden - The Number Of The Beast - 1982
13. Red Hot Chili Peppers - Californication - 1999
14. Slayer - Reign in Blood - 1986
Sizalus [ Generaďż˝ ]
1.Temple of a Dog - Temple of a Dog - 1991
2.Gluecifer - Automatic Thrill - 2004
3.Nirvana - Nevermind - 1991 (bodajze)
4.Pantera - Vulgar Display of Power - 1992
5.Pearl Jam - Ten - 1991
6.Radiohead - Ok Computer - 1997
7.System of a Down - Toxicity - 2000
8.Infected Mushroom - I'm the Supervisor
9. Dżem - Cegła - 1985
10. Slayer - Show No Mercy - 1983
11. Kaliber 44 - Księga Tajemnicza. Prolog - 1996
12. Iron Maiden - The Number Of The Beast - 1982
13. Red Hot Chili Peppers - Californication - 1999
14. Queen - A Night At The Opera - 1975
15. Slayer - Reign in Blood - 1986
Paudyn [ Kwisatz Haderach ]
14. Queen - A Night At The Opera - 1975
Khelben [ PointGuard ]
15. Slayer - Reign in Blood - 1986
serphin [ Szklany Człowiek ]
9. Dżem - Cegła - 1985
Sizalus [ Generaďż˝ ]
4.Pantera - Vulgar Display of Power - 1992
leszo [ Legend ]
9. Dżem - Cegła - 1985
Czerwony jak cegła, Whisky, Jesiony, Ballada o dziwnym malarzu ...
Luzer [ Music Addict ]
3.Nirvana - Nevermind - 1991 (bodajze)
troche od biedy:P
Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2006-01-08 23:28:36]
amatorr [ Konsul ]
10. Slayer - Show No Mercy - 1983
gofer [ ]
3. Nirvana - Nevermind - 1991
Conroy [ Dwie Szopy ]
14. Queen - A Night At The Opera - 1975
Mogur [ Joga Burito ]
11. Kaliber 44 - Księga Tajemnicza. Prolog - 1996
ZgReDeK [ Wredne Sępiszcze ]
15. Slayer - Reign in Blood - 1986
ronn [ moralizator ]
Radiohead - Ok Computer - 1997
Infected Mushroom - I'm the Supervisor
Iron Maiden - The Number Of The Beast - 1982
Musze wybrac cos z tej trojki.
Wisien [ Generaďż˝ ]
6.Radiohead - Ok Computer - 1997
The LasT Child [ GoorkA ]
3.Nirvana - Nevermind - 1991
Yossarian [ RY!!! ]
6.Radiohead - Ok Computer - 1997
Nazgrel [ Ogniu krocz za mną ]
15. Slayer - Reign in Blood - 1986
Sir Skull [ Market Square Hero ]
4.Pantera - Vulgar Display of Power - 1992
earthquake [ Konsul ]
13. Red Hot Chili Peppers - Californication - 1999
Amadeusz ^^ [ tool ]
I do góry :]
ozzman15 [ Legionista ]
"METALLICA - BLACK ALBUM reszta jest milczeniem..."
Luzer [ Music Addict ]
No skoro juz po glosowaniu to niech jakiś smialek podliczy i zaklada nową cz.
Ich spiele Klavier - no wszystko fajnie, ale teoretycznie juz po glosowaniu
Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2006-01-09 18:23:15]
Ich spiele Klavier [ Konsul ]
7.System of a Down - Toxicity - 2000
Mistrz Giętej Riposty [ Zrób koledze naleśnika ]
widze ze w ogole brak albumow z pogranicza electroniki
a gdzie najlepiej sprzedajacy sie album wszechczasów Dark Side of the moon ? ( prawdziwa potega, ktos wyliczyl, ze na tym albumie w kazdej minucie czlonkom Pink Floyd wplywa na konto kilka dolarów ).
A gdzie Pixies z "Surfer Rosa" ?
A gdzie Daft Punk z "Homework" ?
A gdzie Chemical Brothers z "Dig your own hole" ?
A gdzie Prodigy "Music for jilted generation" ?
A gdzie Massive Attack z plyta "Blue Lines" ?
A gdzie Portishead "Portishead" ?
A gdzie Cypress Hill z plyta o tym samym tytule?
A gdzie pierwsza plyta Granmastera Flasha ?
gofer [ ]
A gdzie Mistrz Giętej Riposty dodający swoje propozycje kiedy jest na to pora?
PatriciusG. [ GAMBLE ]
Popieram Mistrza Giętej Riposty =) Ale z Cypress Hill jeszcze bym dał Stoned Riders może... Ale ja jak zwykle za pozno...
anksma1 [ BloodRayne ]
3.Nirvana - Nevermind - 1991
Solymr [ Komandor ]
3.Nirvana - Nevermind - 1991
wiedzialem ze ktos to predko wrzuci, sam bym to zreobil ale sie spoznilem ;]
Lewy Krawiec(łoś) [ Leśny Dzban ]
14. Queen - A Night At The Opera - 1975
szuru-buru [ Pretorianin ]
7.System of a Down - Toxicity - 2000
Bullzeye_NEO [ Satanic Surfer ]
11. Kaliber 44 - Księga Tajemnicza. Prolog - 1996
Him [ Generaďż˝ ]
3.Nirvana - Nevermind - 1991
Punks Not Dead [ change my nick ]
7.System of a Down - Toxicity - 2000
ZgReDeK [ Wredne Sępiszcze ]
a gdzie najlepiej sprzedajacy sie album wszechczasów Dark Side of the moon ? ( prawdziwa potega, ktos wyliczyl, ze na tym albumie w kazdej minucie czlonkom Pink Floyd wplywa na konto kilka dolarów ).
przereklamowany jak The Wall
Animals przeciez ich najlepsza plytka :)
Amadeusz ^^ [ tool ]
Wygrała ewidentnie Nirvana, ze swoją Nevermind.
Na drugim miejscu mamy Queen, Slayera oraz SOAD czyli A Night At The Opera, Reign in Blood i toxicity.
Trzecią lokatę zajęła Pantera, Kaliber 44, Dżem.
Mortan [ ]
Zgredek --> Jak zwykle chesz byc bardziej świety od papieza ? :-)
blood [ Killing Is My Business ]
10. Slayer - Show No Mercy - 1983
Amadeusz ^^ [ tool ]
Co proszę?
blood [ Killing Is My Business ]
sorki, zagalopowalem sie :)
ZgReDeK [ Wredne Sępiszcze ]
Mortan :), oj teraz tylko żartnołem:) aczkolwiek dla mnie najlepsze Animals z najlepszym kawalkiem floydow czyli Dogs :)