Allegro raz jeszcze

30.11.2005
19:45
[1]
cycu2003 [ Senator ]
Allegro raz jeszcze

nic tylko kupować u tego pana telefony
30.11.2005
19:48
[2]
snopek9 [ Legia mistrz! ]

heh, dwie osoby tam sie jaraly ze maja jego dane...co ciekawe widnieja tam inne nazwiska :)
30.11.2005
19:48
[3]
MacGawron [ Generał ]

mocne ale chyba bylo :)
30.11.2005
19:52
[4]
Yanek [ Paprykarz ]

Wstyd mi ze takie buraki (ziemniaki?) mieszkaja w moim miescie....
30.11.2005
19:52
[5]
Punks Not Dead [ change my nick ]

"Jeżeli ktoś chce kupić sobie ziemniaki za 2250zł to polecam tego..."

jaki hardkor!
30.11.2005
19:54
[6]
MacGawron [ Generał ]

Jak ktos nieznajomemu wplaca na konto 2000 zł to wybaczcie...
30.11.2005
19:57
[7]
Deepdelver [ aegnor ]

Człowiek, który kupuje wysyłkowo sprzęt za 2250 zł u allegrowicza bez komentarzy, w przyszłości zapewne stanie się kandydatem do Nagrody Darwina.
30.11.2005
20:12
[8]
QQuel [ Posiadacz Jijooffki ]

No i co? Złodziej, nie widzę w tym nic imponującego...
30.11.2005
20:21
[9]
AIRBAND [ Pretorianin ]

Bieda
30.11.2005
20:28
[10]
Staniol89 [ LoDzIk ]

ziemniaki....<lol> no nie moge...!!!
30.11.2005
21:08
[11]
ossa201 [ Generał ]

Nic nowego, sam kupiłem telefon u gościa bez komentarzy, załatwił 9 osób, ja całe szczęście zawsze jestem powolny z przelewami i mi sie udało, do dziś pamiętam jak fajnie mnie wkręcał że " jeśli nie wpłacisz pieniędzy w przeciągu 3 dni to zawiadomie allego ". Te zdania były mocne.

A tak na marginesie to głupota w ten sopsób oszukiwać ludzi, policja w przeciągu kilku godzin ściąga całe jego dane, nawet jeśli tylko wpłaciłeś mu kase na konto, nawet bez allegro, a na allegro sam widzisz jego adres i wszystko. Tylko gnojki po 14 lat tak oszukują. teraz też mnie jeden oszukał na 27 zł. i mu tego nie daruje. Mam jego gg i ma fajny opis " jupiii za 3 tygodnie do Londynu " z*&$^$@#ie mu s&^#%^*le święta. Mu ha ha ha ha.
30.11.2005
21:14
[12]
Michlos [ ! - C - O - O - L - ! ]

trzeba być skonczonym debilem zeby kupowac telefon na allegro od osoby bez komentarzy. sami sa sobie winni a takich pajacy z kartoflami jest wiecej wiec radze uwazac.
30.11.2005
21:16
[13]
MacGawron [ Generał ]

Michlos ---> zgadzam sie
30.11.2005
21:19
[14]
Janczes [ You'll never walk alone ]

ehhhhhhhh takich jest duzo, nawet przyznal sie jeden ostatnio ze paczek nie odbieral i pytal sie jak konto odblokowac
30.11.2005
21:19
[15]
Arcy Hp [ Legend ]

Afera z ziemniakami już była chwile temu...
30.11.2005
21:34
[16]
Belert [ Generał ]

Złodziej i naiwniacy plus kartofle .
30.11.2005
21:50
[17]
shabso [ Trane ]

Hehe , szkoda ze takie smiecie istnieją , ale trudno.Mi raz przysłali sztuczne gówno zamiast słuchawek i dobrze , bo teraz wiem jak postępowac przy kupowaniu takich rzeczy z allegro.
Oczywiscie sprawa poszła na policje , ale huj z tego bo ta jebana komenda to burdel gdzie wokoło same dziwki.
30.11.2005
21:56
[18]
b166er [ schroet kommando ]

jaja (ziemniaki?) panie jaja
30.11.2005
21:56
[19]
Łysack [ Mr. Loverman ]

polecam tę stronkę:
30.11.2005
21:56
[20]
Łysack [ Mr. Loverman ]

i tę:
wątek: Allegro raz jeszcze
© 2000-2019 GRY-OnLine S.A. game guide