GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

master of orion 3 - dev plany i gubernatorzy

24.10.2005
15:51
[1]

przypadkowy [ Pretorianin ]

master of orion 3 - dev plany i gubernatorzy

Jesli dobrze zrozumialem to dev plany znaczy plany rozwojowe tworzymy tylko jesli oddajemy zarzadzanie nad czescia naszych planet dla AI (a wiec odhaczamy tam ptaszkiem w panelu planetarnym)

jesli zas sami zarzadamy planetami to nic nie musimy tworzyc - znaczy sie plany planetarne nie sa nam potrzebne???

To pierwsze pytanie. Drugie jest w kwestii gubernatorow. Jesli przybedzie do nas jakis gubernator to nie trzeba o ustawiac zeby zarzadzal jakas konkretna planeta? Pamietam ze we wczesniejsych wersjach tak wlasnie bylo. Tymczasem z tego co teraz zrozumialem to jak przylaczy sie do nas jakas postac po prostu zostawiamy ja i ona wplywa na cale imperium. Dobrze zrozumialem??

Czy obecnie tez jest limit postaci ktore sie chca przylaczyc - wiec jak sie iles przylaczy powinnismy najslabsza wywalac??

a. i ostatnie - czy szpiegostwo w ktorym specjalizuje sie czlowiek jest warte swieczki? czy lepiej dac czlowiekowi cechy produkcyjne albo rolnicze? czy agenci nie wyznaczeni do konkretnych misji dzialaja w koncu jako kontrwywiad czy to mit? I skutecznosc lapania szpiegow zalezy tylko od opresyjnosci?

24.10.2005
17:57
[2]

przypadkowy [ Pretorianin ]

i jeszcze jedno pytanie - dlaczego nie moge tworzyc zadnych budowli planetarnych ?

budowle militarne caly czas mam dostepne - a druga "kolejka" jest pusta i nie ma w panelu wyboru nic co moznaby tam wstawic.

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.