GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Airbus - A380

27.04.2005
17:56
smile
[1]

tsunami [ PS3 ]

Airbus - A380

Milosnicy lotnictwa zapewne juz wiedza ze dzisiaj odbyl sie pierwszy lot nowego samolotu Airbusa oznaczony numerem 380. Szukam wlasnie jakis filmikow z tego lotu, jakby ktos przypadkiem mial to bylbym BARDZO wdzieczny za jakis link albo namiar :-) Dzieki wielkie

btw. wiedzialem ze ten samolot jest duzy, ale nie az tak. Zdjecia tego KOLOSA mozecie obejrzec tutaj \/ \/ \/ \/ \/

Nalezy skopjowac link i przestawic kolejnosc literek tak aby L bylo po R !!!


https://tinyulr.com/9fyk3

Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-04-27 17:59:58]

27.04.2005
17:56
[2]

hopkins [ Wieczny Optymista ]

Na Discovery o nim ogladalem. Trudno go rozbic =P

27.04.2005
17:57
smile
[3]

S1KoR© [ alkoholik ]

poprawny link ;]

przestawiles literki r i l :P

27.04.2005
17:57
smile
[4]

wich3r [ Sprzedam nerkę ]

Link chyba pomyliles.

27.04.2005
17:57
[5]

Peterrek [ 420 ]

Na oficjalnej stronie Airbusa jest filmik ze startu i kilka fotek, które robią wrażenie.

27.04.2005
17:58
smile
[6]

S1KoR© [ alkoholik ]

heh fuck..mialo byc tak :P

27.04.2005
17:58
[7]

Stranger [Gry-OnLine] [ Dead Man Walking ]

Automat zmienia literki. Wpiszczie sobie recznie :)

27.04.2005
17:59
[8]

volvo95 [ Legend ]

Na GOLu jest cenzura tinyurl i trzeba sobie poprzestawiać literki ...

27.04.2005
17:59
[9]

tsunami [ PS3 ]

GOL zmienia ustawienie literek ??

27.04.2005
17:59
[10]

S1KoR© [ alkoholik ]

aaa heh ;]

dzieki za nfo..juz myslalem ze mam cos nie tak...

27.04.2005
17:59
smile
[11]

tomaszgora [ Konsul ]

tak jest poprawnie
;p

27.04.2005
17:59
smile
[12]

wich3r [ Sprzedam nerkę ]

Niedlugo zbuduja latajace miasto:)

27.04.2005
18:00
[13]

tomaszgora [ Konsul ]

hehe
a myslalem ze zablysne raz :P

27.04.2005
18:01
[14]

tsunami [ PS3 ]

glupia cenzura skopala link :( Kumpel powiedzial mi wlasnie ze nie mozna wpisywac tego adresu ... chyba jest lepiej jak caly watek jest rozwalony .....

27.04.2005
18:04
[15]

Sandro [ Wymiatacz ]

Samolot robi wrażenie...

Nie daloby sie tak? VV

27.04.2005
18:09
smile
[16]

tsunami [ PS3 ]

Sandro --> Daloby sie, ja pracuje na 1280x1024 wiec mi to nie przeszkadza, ale osoby z mniejsza rozdzielczoscia widza watek jako "rozwalony" tak mi sie wydaje :-)

Tak wogole to przypominam o filmach bo watek troche zboczyl z torow :-)

27.04.2005
18:13
[17]

Hitmanio [ KG 21 ]

Ale on jest ogromny, kolejny cud świata ? :)

27.04.2005
18:13
[18]

Sandro [ Wymiatacz ]

tsunami - "rozwalony"? Eeee tam :)

Co do filmikow - moze siec P2P?

27.04.2005
18:14
[19]

volvo95 [ Legend ]

Własnie ściągam kilka filmików z Emule ;)

27.04.2005
18:16
[20]

Fett [ Avatar ]

e tam rozwalony, łatwie kliknać :P

ale po co w samolocie biblioteka :P

27.04.2005
18:19
smile
[21]

tsunami [ PS3 ]

Sandro --> wlasnie sprawdzam P2P, reinstalowalem co dopiero system wiec nie mialem zadnych programow zainstalowanych.

27.04.2005
18:22
[22]

goldenSo [ AnomaliA ]

Kolejna latająca krowa która pali więcej niż waży i zabiera na pokład małą wieś, nic nowego

27.04.2005
18:24
smile
[23]

General E'qunix [ Konsul ]

Wooo... robi wrazenie ten samolocik :)

27.04.2005
18:28
[24]

bialy kot [ Konsul ]

Spory, ale co z tego? Nie lata szybciej, nie lata dalej, nie lata taniej, wyglada identycznie jak pozostale. Zaden skok jakosciowy, nie wiem czym sie tak podniecac.

27.04.2005
18:35
[25]

tsunami [ PS3 ]

bialy kot -->

nie lata dalej,

https://www.airliners.net/info/stats.main?id=29 - Airbus A380 14800km

https://www.airliners.net/info/stats.main?id=100 - Boeing 747-400 13000km

rzeczywiscie nie lata dalej

wyglada identycznie jak pozostale

Nie wyglada identycznie bo przez cala dlugosc samolotu sa dwa pietra z siedzeniami.

nie wiem czym sie tak podniecac.

masz albo zly dzien albo przeszedles tutaj podenerwowac ludzi.

27.04.2005
18:36
[26]

hohner111 [ DragonHeart ]

bialy kot ---> lata troche ponad 800km/h przy czym zabiera 553 pasazerów....35% więcej niz Boeing 747 poprzednia największa krowa, lata na prawie 15.000km na jednym "baku" wiec.....owszem, skok jakosciowy, najbardziej zaawansowany i najwiekszy samolot pasazerski aktualnie...

27.04.2005
18:40
[27]

hohner111 [ DragonHeart ]

a tu foto przedziało dla VIPów ;) bisnessmanóff itd :D

27.04.2005
18:43
[28]

Mistrz Giętej Riposty [ Kozioł Antyfaszysta ]

Moim zdaniem gdy wielkosc pasazerskich przekeorczy 1000 luda na pokladzie, to zdarzy sie wspolczesna tragedia, jak Zepellin albo Titanic, kolos z hukiem jebnie o ziemie, zabijajac ten tysiac luda, a potem pasazesrkie zejda znow do rozsadnego poziomu circa 150. Pycha i ufnosc w nauke bowiem to jest to , co ludzkosc zgubi. Tak pisal Nostradamus i św. Jan!

27.04.2005
18:45
smile
[29]

bialy kot [ Konsul ]

tsunami: Ani jedno ani drugie. To ze lata dalej jest zapewne spowodowane iloscia zabieranego paliwa. Nie ma tu zadnych innowacji, ktore by zuzycie tego paliwa zmniejszaly. Wyprowadz mnie z bledu jesli sie myle. I wcale nie wyglada inaczej. "Inaczej" wygladal Concorde...

27.04.2005
18:46
[30]

Mistrz Giętej Riposty [ Kozioł Antyfaszysta ]

Concorde byl pieknym samolotem, czemu wlasiciwe okazal sie niewyaplem ? Za drogi w produkcji ?

27.04.2005
18:47
[31]

hohner111 [ DragonHeart ]

owszem wyglad ainaczej, jest cały 2 pietrowy, ma 2 rzedy okien i 25m wysokosci zkolami :) i tutak akurat nie wygrasz bo kazdy samolot wyglada INACZEJ od innych :) wiec.....:)

27.04.2005
18:48
[32]

john_himself [ krush, kill n' destroy ]

W Tuluzie we Francji oficjalnie zaprezentowano największy na świecie samolot pasażerski Airbus 380, który może zabrać na pokład 800 pasażerów. W konstrukcji samolotu szeroko wykorzystano tworzywa sztuczne.

to ilu w koncu? 550 czy 800?

27.04.2005
18:48
[33]

tsunami [ PS3 ]

Mistrz Giętej Riposty --> Mylisz sie, kiedy robili Titanica czy Zeppelina, bezpieczenstwo nie bylo tak wazne jak w dzisiejszych czasach. Teraz to kilka set luda czuwa nad projektowaniem i budowa by bezpieczenstwo zblizyc do 100%. Wiec "pojazd" ktory bedzie przewozil 1000 ludzi napewno wczesniej przejdzie multum testow i organizacje zajmujace sie bezpieczenstwem nie pozwola zadnemu pasazerowi wsiasc dopoki nie beda przekonani ze jest to bezpieczne.

27.04.2005
18:51
[34]

hohner111 [ DragonHeart ]

john himself ---> 555 z załogą :) 553 pasazerow, jest tylko 2 pilotow :) poszukaj dokladnie a nie bierz info z "wiadomosci" :)

27.04.2005
18:51
[35]

tsunami [ PS3 ]

Mistrz Giętej Riposty --> Pamietasz moze okres jak Concordy spadaly z nieba jak kaczki ? Wlasnie dlatego wycofano je. Samolot byl stary i niebezpieczny (bledy w projektowaniu) ?

27.04.2005
18:51
[36]

bialy kot [ Konsul ]

hohner111: Mamy widac inne pojecia slowa "inaczej". Dla mnie walec jest walcem, nawet jak dorysujesz mu okna, drzwi, oczy i pare rak.

27.04.2005
18:54
[37]

tsunami [ PS3 ]

john himself -->

Tutaj masz dokladnie napisane ile osbo, 555. 800 pewnie by sie "zmiescilo" :-)

https://www.airliners.net/info/stats.main?id=29

bialy kot --> dla osob interesujacych sie lotnictwem kazdy samolot jest inny i nie wmowisz mu inaczej... tak jak tobi sie nie wmowi ze walec z oknami i drzwiami + oczy i para rak, nie rozni sie niczym od zwyklego walca, to sie nazywa slaba spostrzegawczosc.

27.04.2005
18:54
smile
[38]

john_himself [ krush, kill n' destroy ]

hohner111 -- ale dzis na CNN tez cos wspomianli o 800-set pasazerach.

27.04.2005
18:54
[39]

Zenedon_oi! [ Pretorianin ]

tsunami --> Ja tam nie pamiętam. Samoloty Concorde były cały czas remontowane i utrzymywane w dobrym stanie a katastrofa we Francji spowodowana była szczątkami innego samolotu na pasie startowym. Nie przynosił zysków bo palił tyle paliwa co smok, zabierał mało pasażerów i był bardzo drogi w utrzymaniu(remonty itd.). Ale z drugiej strony nigdy nie miał za zadanie zarabiać.

27.04.2005
18:55
[40]

hohner111 [ DragonHeart ]

kot ---> spoko to ja ci powiem ze concorde mi przypomina airbusa A340-600 :) o ile sie nie myle, takie smoa cygaro tylko bez czuba z przodu :P

27.04.2005
18:57
[41]

hohner111 [ DragonHeart ]

Zenedon ---> moja panna byla w tym dniu w Paryzu i widziala to....eeech :| Kawalek czegos z pasa startowego cos uszkodzil i w sumie smaolot juz od startu sie fajczył...i wpadl w hotel gdzie zgineły 2 polki w nim pracujące huh......tragedia :(

27.04.2005
19:00
smile
[42]

john_himself [ krush, kill n' destroy ]

ladnie w nim w srodku, ale to chyba jakies pomieszczenia dla vipow. bo przy takim zagospodarowaniu powierzchni to by sie tych 555ciu nie upchalo ;]

27.04.2005
19:00
[43]

bialy kot [ Konsul ]

hohner111: Concorde jest rozpoznawalny. Kazda nowatorska i swieza konstrukcja jest rozpoznawalna. Tymczasem nikt nie podniesie glowy i nie krzyknie "Patrzcie, to A380!". Powie raczej "O k***a, ale duzy samolot...", po czym popuka sie w glowe i pojdzie dalej. Rozumiesz co mam na mysli?

27.04.2005
19:02
[44]

hohner111 [ DragonHeart ]

bialy_kot ---> echmoj wujek pracuje na okęciu w wiezy i sie troszke dzieki temu na smaolotach znam, jak dla mnie ten Airbus A380 bedzie rozpoznawalny tak samo jak 737, 747 lub Concorde...szczegolnie ze dostali juz zamowienia z ponad 100 firm na niego :)

27.04.2005
19:06
smile
[45]

bialy kot [ Konsul ]

Cholera, ja po prostu nie lubie jak wciskaja mi stary produkt w nowym opakowaniu machajac przy tym transparentem "Rewolucja! Zupelnie nowa jakosc!"...

27.04.2005
19:07
[46]

hohner111 [ DragonHeart ]

hehe, nie no rozumiem :) ale to sensacja na skale swiatową bo powstal wlasnie najwiekszy pasazerski samolot, samo to w sobie przyciaga ludzi i mowia ze rewolucja :) mimo ze tot ylko rewelacja :)

27.04.2005
19:07
[47]

Mistrz Giętej Riposty [ Kozioł Antyfaszysta ]

tsunami - szczerze mowiac nei pamietam, ale wierze na slowo. Lockerby to chyba jednak nie byl Concorde ? Zreszta tam wywiad libijski palce maczal, a innych spektakularnych katastrof samolotow nei pamietam. A szkoda, bo te airbusy i boeingi wszytskie wygladaja ... no jak grubasy. A Concorde byl smukly jak modelka.

27.04.2005
19:09
[48]

Mistrz Giętej Riposty [ Kozioł Antyfaszysta ]

A co do rozpaznwania, Boeingi 747 i chyba 767 tez sa rozponawalne, bo maja charakterystyczna "potylice" czyli garb na glowie. :)

27.04.2005
19:12
[49]

hohner111 [ DragonHeart ]

767 nie ma garba :)

27.04.2005
19:13
smile
[50]

Mistrz Giętej Riposty [ Kozioł Antyfaszysta ]

i dlatego napisalem chyba.

27.04.2005
19:13
[51]

tsunami [ PS3 ]

bialy kot --> sorry ze to powiem ale jestes ograniczony. Jaki stary produkt w nowym opakowaniu? jaka rewolucja ? Widze ze nie masz 10 lat ale chyba masz jakies problemy emocjonalne. Wiesz czemu samoloty wygladaja podobnie w budowie ? bo taka konstrukcja jest aerodynamiczna, dlatego nikt nie wezmie i nie zrobi samolot w ksztalcie graniastoslupa bo nie jest to ekonomiczne i samolot nie ma zaspakajac wzrok ludzi (tudziez wyrozniac sie).

Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-04-27 19:16:43]

27.04.2005
19:16
[52]

Ptosio [ Legionista ]

Ciężko to odróżnić w powietrzni 757,767, 777 i 737. Właściwie można odróżniić je tylko po wielkości. A Airbus jakieś takie bardziej zróżnicowane te samoloty robi.
P.S. WIem że nie na bierząco (:P) jestem ale cuż:) Co się stało z Douglasem ? Będą jeszcze robi pasażerskie latadła?

27.04.2005
19:16
[53]

bialy kot [ Konsul ]

tsunami: Masz mnie, poddaje sie. Wszystko przez moje kompleksy na punkcie samolotow.

27.04.2005
19:19
smile
[54]

tsunami [ PS3 ]

bialy kot --> ;-)

Tak BTW. Przypominam o filmikach bo z takim zalozeniem powstal ten watek ;-) !!!! Na DC++ nic nie znalazlem :(

27.04.2005
20:00
[55]

sYs|yavor [ Generaďż˝ ]

"Pycha i ufnosc w nauke bowiem to jest to , co ludzkosc zgubi. Tak pisal Nostradamus i św. Jan! "

Zatem tak być musi, zwłaszcza po zestawieniu z ilością dobra wszelakiego, jakie na ludzkość spłynęło dzięki religiom i kołtuństwu jasnowidzów. Prawda?

Poza tym - jak dobrze palnąć sobie publicznie takie zdanko, to tak poprawia samopoczucie i dowartościowuje tych, którzy są za leniwi, aby móc się w nauce choć w zarysie orientować...

27.04.2005
20:14
smile
[56]

Mistrz Giętej Riposty [ Kozioł Antyfaszysta ]

Zartowalem...

choc cos w tym jest, ilekroc bowiem ludzkosc wkraczala w etap gigantyzacji srodkow transportu, zdarzala sie taka katastrofa. Analogią powinna zdarzyc sie i teraz. Ale z yavorem dyskutowac nie zamierzam, bo zarty bierze na powaznie, a jak napisze powaznie, to sie dowiem ze roznica wieku i wyksztalcenia jest nei do przeskoczenia.

27.04.2005
20:19
smile
[57]

Golem6 [ FatGorilla Slim ]

W TV mówili, że projekt i zbudowanie takiego kolosa kosztowało Francuzów ok. 15mld dol.
Wydaje się dużo, ale za chwile powiedzieli, że już jest 150 zamówień na te samoloty za 280mln dolarów każdy, co daje razem ok. 42mld dol :/

A potem się dziwić, że na zachodzie takie bogactwo :O

27.04.2005
20:29
[58]

zimi [ Centurion ]

800 osob to wchodzi gdy caly samolot jest zrobiony w wersji podstawowej czyli nie biznes klasa tylko ekonomiczna czy jak sie ta pierwsza nazywa a 550 osob to jak caly samolot jest wyposazony w wersje biznes lub inaczej vip

27.04.2005
20:35
[59]

sYs|yavor [ Generaďż˝ ]

Mistrzu Giętej Riposty, nie pisałeś dla żartu, tylko na poważnie. Bądź łaskaw nie robić ze mnie idioty, przynajmniej w zakresie interpretacji łatwego w rozumieniu zdania - akurat na tej robocie się od biedy znam. Kontekst zresztą też jednoznacznie wskazywał, że opinię wyrażono na poważnie. Obstawiam zatem, że tekst był serio, gdyż o nieumiejętność przelania swych przekonań na literki mistrza giętej riposty nie śmiem podejrzewać.

A wiek, cóż... Faktycznie, to infantylne wykręcać kota ogonem.

27.04.2005
20:35
[60]

Sandro [ Wymiatacz ]

Okreslono juz ile bedzie kosztowac lot wersja vip?

27.04.2005
20:51
[61]

tsunami [ PS3 ]

Sandro --> zalezy dokad ;-) Ja obstawiam powiedzmy Londyn Nowy York 5000- 10000zl ?? :-)

27.04.2005
20:57
[62]

Sandro [ Wymiatacz ]

tsunami - chciales powiedziec Euro :)

27.04.2005
21:02
[63]

tsunami [ PS3 ]

Wsumie to teraz ceny biletow sa w w Frankach szwajcarskich bo jest najstabilniejsza waluta :-) 5000Euro za VIP hmmm, jakbym mial to bym pewnie zaplacil :-)

27.04.2005
21:02
[64]

LooZ^ [ be free like a bird ]

Mnie zastanawia z czego by zbudowali ten samolot gdyby nie wielomiliardowe "pozyczki" od UE, ukrywane w najrozniejszy sposob, chyba z tektury... Nie ma to jak uczciwa konkurencja :))

27.04.2005
21:52
smile
[65]

Mistrz Giętej Riposty [ Kozioł Antyfaszysta ]

sYs|yavorze jakby ciotka ironia podeszla od tylu i kopnela Cie w tylek, to bys chyba nie poczul. Moze jeszcze mam zacytowac w ktorym miejscu tako rzecze Apokalipsa św. Jana ? :) Mozna mnie winic o to, ze napisalem bzdure, nic nie wnoszaca do watku, ale na pewno nie o to, ze napisalem ja powaznie. Az tak glupi nie jestem, by wypisywac tego typu "zlote mysli".

27.04.2005
21:56
[66]

Przemodar [ Konsul ]

Ten samolot to klasyczny pomnik jewropejskiego socjalizmu. Dość powiedzieć, że Amerykanie w prywatnym przedsięwzięciu wynieśli w kosmos prywatny pojazd orbitalny za 100 milionów dolarów. Europejczycy chyba 15 lat konstruowali samolot z pieniędzy podatników za ponad 10 miliardów euro i jeszcze nie wiadomo, czy to będzie bezpiecznie latać. Wniosek - zawsze prywatne będzie tańsze, lepsze i doskonalsze.
Ciekawe co socjaliści teraz wymyślą, żeby "dogonić" Amerykę? Jak na razie oficjalnie przyznali się, że nie ma mowy o zbudowaniu równej USA potęgi gospodarczej, bo europejska gospodarka ledwo dyszy na poziomie amerykańskim z ...lat siedemdziesiątych. Ładnieśmy się wpakowali, dobrze, że jeszcze Polacy nie musieli finansować tego samolotu.

27.04.2005
22:46
smile
[67]

cioruss [ oko cyklopa ]

bialy kot: tja.. walcowate i podobnie wyglada.. a zrob ze swojego siusiaka nie 13 a 18cm. niby malo, ale powiedz - czy to nie bedzie rewolucja?

27.04.2005
23:07
[68]

legrooch [ Legend ]

Widzisz yawor, sam się przywaliłeś i offtopicujesz. Jak zwykle - swoje trzy grosze. Nie jedna osoba Ci już coś na ten temat mówiła, a ty dalej pieprzysz jak potłuczony. Spadaj.

Tsunami ==> Dzięki za linka! Ta baza fotek jest niesamowita :) Mrija już na tapecie :D

A A380 jest rzeczywiście niesamowitym dziełem sztuki. Czekam na kurs oblotowy do W-wy :)
Obejrzę go sobie wtedy z bliska :D

27.04.2005
23:15
[69]

legrooch [ Legend ]

Jestem maniakiem pasażerskich latadeł.
Pochwalę się - miałem okazję siedzieć w kabinei Concorde'a :D
Żałuję, że nie byłem obecny podczas pobytu Mriji w Poznaniu :/

Co do 737, 757 i 767, to są one banalne do rozpoznania :) (pomijam 747:> )
Nie potrafię na pierwszy rzut oka rozróżnić 757/777 bądź 767/777 w powierzu.
767 ma prosty ogon, 737 ma załamanie, 757 wąski, smukły (a nie szeroki) kadłub.

MD szkoda że nie bawi się w konkurencję z Airbusem... :/
Ale o DC-10 ciężko było im się zbierać finansowo :/

27.04.2005
23:16
smile
[70]

Hamil_Hamster [ Indiana Majonez ]

Już się zlecieli offtopicowcy i anty komunisci...
Chyba tylko topicy o grach i sprzecie są od Was wolne :)

27.04.2005
23:20
smile
[71]

tsunami [ PS3 ]

legrooch --> spoko, nie ma zaco ;-)

Tez mam bzika na punktcie pasazerskich i wojskowych transportowcow (szczegolnie C-17 Globemaster III) mmmmm .....

tak btw grywasz w serie FS moze ? ;-)

Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-04-27 23:21:15]

27.04.2005
23:25
[72]

legrooch [ Legend ]

tsunami ==> Ale C-17 to taka kruszynka przy ruskach... :)

Pamiętam na Okęciu 3 Rusłany na raz :) Startowały co 20 minut jeden po drugim :)
Pyrz pierwszej wizycie Clintona byłem obecny 150m od początku pasa :) 3x747 zawracające na końcówce (lato - sucho - piach :D ) a na koniec C-5 to było to :D

Pamiętam również ŚP Lufthanse i widok wypalonej na środku, a następnie pociętej na części pierwsze...
Oraz dwie wizyty Concorde'a (na Okęciu go widziałem pierwszy raz w powietrzu, drugi raz siedziałem w kabinie na Orly w Paryżu, a później był trzeci znów u nas :)
Galaxy dosyć często przylatywało kiedyś, A340 był również kilka razy.

Obecnie Okęcie się opuściło zdeka. Nic ciekaweo ani na Cargo, ani przy Terminalach nie bywa :/

27.04.2005
23:33
smile
[73]

tsunami [ PS3 ]

Ja mieszkam w Krakowie. Ostatnio aktywnosc powietrzna sie wzmogla. Ale nistety to tylko same DASH-9 i ATR'ki, nie zdarzylo mi sie jeszcze widziec ERJ lecacego. Przy dobrych dniach czasem sie nawinie 737 ^^. Kiedys mieszkalem w Chicago pod Final do lotniska Midway :-) Pamietam jeszcze jak ladowaly stare DC-90 z starym typem silnika. To bylo cos okropnego. Samolot byl slyszalny z 2-3 km :-) nie wspominajac ze byl tez widoczny przez emitowane czarne kleby dymu ;-).

27.04.2005
23:37
smile
[74]

legrooch [ Legend ]

Czasem się zaplącze jeden taki na Okęcie :) Wiem co to znaczy :)
A Białorusini nałogowo latają u nas Tu-154 bez dodatkowych osłon :) To daje czadu :D
(zwłaszcza, że przystanek na którym się przesiadam jest prawie na wprost pasa)

27.04.2005
23:41
[75]

sebekg [ Generaďż˝ ]

Jak na moj gust to A380 jest fajnym i nowoczesnym samolotem ale wyglada jak robal...
Jednak An-225 dalej zostaje najwiekszym statkiem powietrznym na swiecie:) w zamowieniu sa jeszcze 3 sztuki :))

28.04.2005
00:10
[76]

sYs|yavor [ Generaďż˝ ]

Mistrz Giętej Riposty:

"sYs|yavorze jakby ciotka ironia podeszla od tylu i kopnela Cie w tylek, to bys chyba nie poczul."

Zamiast moją dupą, zajmij się swoją umiejętnością wyrażania ironii. Za diabła Ci nie wychodzi i w efekcie pieprzysz nieprawdopodobne głupoty na forum. Zresztą, szczerze mówiąc, pozwolę sobie wyrazić opinię, że żadnej ironii w tamtej wypowiedzi nie było.

Przemodar:

Porównujemy samolocik co to może raptem parę osób na 100 km w górę wynieść do samolocika, co to prawie tysiąc luda w przestworza unosi? No fakt, standardy bezpieczeństwa rzeczywiście te same. Nic, tylko Burtona wynajmować, żeby za 30 milionów konkurenta Airbusa zmajstrował. W każdym razie ja w samolocik przewożący tyle luda, a zaprojektowany za tak małą kwotę, w życiu bym nie wsiadł. Ale niektórzy kochają ryzyko...

legrooch:

"Widzisz yawor, sam się przywaliłeś i offtopicujesz. Jak zwykle - swoje trzy grosze. Nie jedna osoba Ci już coś na ten temat mówiła, a ty dalej pieprzysz jak potłuczony. Spadaj. "

Temat pośrednio dotyczy osiągnięć techniki. Nie wydaje mi się, aby krytyka wyssanych z brudnego palucha bzdur na temat nauki i techniki była w tej sytuacji nie na miejscu. Czego o prymitywnej zaczepce z Twojej strony powiedzieć, niestety, nie mogę. I dla Twojej informacji: temat dotyczył LINKÓW DO FILMÓW. Krótko mówiąc: pieprzysz w nim równie nie na temat, co ja.

28.04.2005
00:17
smile
[77]

techi [ Legend ]

Szczerze mówiąc to głupotą jest nieporównywanie na zdjęciach do czegoś.... Dla laika takiego jak ja twierdzenie "Największy" nic nie znaczy. Raz tylko leciałem awionetką nad Szczecinem:) A samoloty transportowe widzialem z odleglosci 1-2 km(gdzie wygladaja jak 1 cm pasek) Wiec powinny byc zdjęcia np. z cysterną, albo jeepem:) żeby wyobrazić sobie ogrom:)

28.04.2005
07:39
smile
[78]

legrooch [ Legend ]

Pięknie poetycko podciągasz każdy temat gdzie się wciskasz pod naukę/technikę. Nie masz nic do powiedzenia na temat tego samolotu, nie jesteś się w stanie wykazać żadną większą wiedzą w dziedzinie jego budowy, konstrukcji, nietypowości oraz klasy, więc się nie udzielaj.

PS. Poczytaj trochę na google. Dobrze Ci zrobi.

28.04.2005
07:41
[79]

legrooch [ Legend ]

Właśnie zauważyłem, że moje maleństwo było też w tym roku w Katowicach :((((

28.04.2005
07:47
smile
[80]

tsunami [ PS3 ]

techi ---> Chciales jeep'a ? :-) zajrzyj tutaj :

https://photos.airliners.net/photos/7/1/5/813517.jpg


I zeby nie bylo, on sie nie pali :P

28.04.2005
07:49
[81]

tsunami [ PS3 ]

Acha i w zdjeciu ktore podalem, w tle widac A340, (przynajmniej ja tak to widze) wiec mozna sobie porownac "grubos" obydwu :-)

28.04.2005
07:51
smile
[82]

tsunami [ PS3 ]

Tutaj jeszcze jedno genialne zdjecie. Tutaj naprawde widac ze to kolos, wystarczy popatrzec na skrzydlo. \/ \/ \/

https://photos.airliners.net/photos/9/2/0/826029.jpg

28.04.2005
09:22
[83]

tsunami [ PS3 ]

ZNALAZLEM !! :-) Na tej stronie sa filmiki z lotu, cos genialnego :-)

https://www.airbus.com/A380/seeing/indexminisite.aspx#

28.04.2005
09:58
[84]

Garbizaur [ CLS ]

Fajna maszynka. :)

28.04.2005
10:05
[85]

legrooch [ Legend ]

Dopiero teraz załapałem, jaki nietypowy kszatłt skrzydła posiada A380 :O

28.04.2005
10:06
[86]

legrooch [ Legend ]

Dopiero teraz załapałem, jaki nietypowy kszatłt skrzydła posiada A380 :O

28.04.2005
10:14
[87]

legrooch [ Legend ]

Sorry...

28.04.2005
10:25
[88]

sYs|yavor [ Generaďż˝ ]

legrooch:

Bądź tak miły i przestań kłapać dziobem. Gdyby ludzie w tym kraju nie ignorowali zachowań deprecjonujących naukę i technikę, dyskutowalibyśmy teraz o samolociku współtworzonym przez Polaków. A tak jedyne, co ci pozostaje, to pomielić ozorem na forum. I to w sposób charakterystyczny dla Polaczka-prostaczka: ach, jakie długie, ach, a ja to widziałem i kopara mi do gleby opadła! Zero informacji technicznych, zero jakiejkolwiek wiedzy na temat innowacyjności samolotu. Tak, tak, masz merytoryczne podstawy do posyłania mnie do kąta. Doprawdy...

Alfred Whitehead powiedział kiedyś: "Not ignorance, but ignorance of ignorance, is the death of knowledge." Odpal sobie Google'a i sprawdź, co to znaczy. Może do Twego łba dotrze, że nauka to nie tylko prostackie "och, jakie to duże", ani nawet encyklopedyczna wiedza do wyczytania z byle technicznego opracowania z internetu, a sposób patrzenia na świat.

"Dopiero teraz załapałem, jaki nietypowy kszatłt skrzydła posiada A380 :O "

Zamiast zarzucać innym niewiedzę, maestro, byś poszukał na Google'u paru informacji o tych skrzydełkach. W końcu głupio, gdy osoba deklarująca się jako żywo zainteresowana tematyką nie wie nic o najbardziej charakterystycznym elemencie wizualnym nowego samolotu, zwłaszcza, że jest tam parę naprawdę fajnych ciekawostek. Byłeś jednak tak uprzejmy, że przyjemność ich odnalezienia pozostawię Tobie.

28.04.2005
10:31
[89]

twostupiddogs [ Generaďż˝ ]

LooZ^

"Mnie zastanawia z czego by zbudowali ten samolot gdyby nie wielomiliardowe "pozyczki" od UE, ukrywane w najrozniejszy sposob, chyba z tektury... Nie ma to jak uczciwa konkurencja :))"

Zastanawiam się czy się śmiać czy płakać. Mam rozumieć, że Boeing nie dostał od rządu USA ani grosza? Nawet jeśli nie są to bezpośrednie dotacje to są to instrumenty zakłócające wolną konkurencję w stylu zwolnienie z podatków etc. Zresztą przecież Amerykanie chcieli zaskarżyć właśnie UE do WTO w tej sprawie i dostali zonka w stylu, że bardzo szybko się okazało, że oni tak samo dotują Boeinga i przemysł lotniczy. Wierz dalej w swe wizje.

28.04.2005
10:33
[90]

legrooch [ Legend ]

yavor ==> Ćwok zawsze pozostanie ćwokiem. Całuję :*
Uważasz, że skrzydła są najbardziej charakterystyczne? Wszystkim osobom wydaje się że chodzi o krótki kadłub, dwupoziomowy. Samolot przeciętnych wymiarów (rozpiętość/długość).
Natomiast ty wpadłeś do wątku, robisz burdel czepiając się Mistrza, a na koniec cwaniakujesz jakbyś w tym temacie powiedział i wiedział najwięcej. Jesteś żałosną popłuczyną człowieka bez godności. Do dziś nie przeprosiłeś osób za to, że im bez powodu nawrzucałeś. Jesteś cham i prostak. Tyle. EOT co do rozmowy z Tobą.

Resztę przepraszam za offtopic. Może ten dzik przestanie wreszcie tu śmiecić.

28.04.2005
10:44
[91]

Mortan [ ]

Bez obrazy ale Niemcy nie zrobili niczego co by ladnie wygladalo, a Francuzi zeby dobrzedzialało Jedynie Brytyjczycy ratuja sprawe . Mogliby zrobić powiekszona pasazerska wersje Spitfire'a :-)

Ps Ma ktos akutalne dane na temat zamowien na ta 380 ? Bo słuszalem ostatnio ze zamowilo to cudo 14 firm lotniczych do tej pory( na łacznie 144 maszyny) , a wtym samym czacie Boeing wypuszczajac
7E7 Dreamliner sprzedal podobno duzo wiecej maszyn np 60 sztuk do Chin. I w cala propaganda o pograzeniu Boeinga poszla sie walic. Oczywiscie to sa inne maszyny bo 380 to wielka kobyła, a 7E7 jest mały i tani - i jak sie okazało na oba sa zapotrzebowania. Zobaczymy co pokaze Boieng budujac swoja kobyle i Airbus mniejsze samoloty.

28.04.2005
11:16
[92]

sYs|yavor [ Generaďż˝ ]

legrooch, daruj sobie swe domniemania i nie proś o opinię na własny temat. Weź pofatyguj swą leniwą dupę i zamiast szpanować tanim "ja kocham samoloty", racz się pofatygować i czegoś o tym samolocie dowiedzieć. Tak by, cholera, wypadało.

Zaś fakt, że rok po przedstawieniu samolotu odkrywasz unikatową konstrukcję jego skrzydeł świadczy jedynie, że wbrew własnemu zdaniu nie jesteś znawcą lotnictwa, tylko aeronautycznym lamerem. Bądź łaskaw nie kompromitować się.

28.04.2005
11:21
smile
[93]

legrooch [ Legend ]

Nigdzie pajacu nie napisałem, że jestem znawcą lotnictwa. Napisałem, że interesuję się lotnictwem.
Poza tym jednak jesteś fagasem bez honoru. Zapyzialcu.

28.04.2005
11:51
[94]

sYs|yavor [ Generaďż˝ ]

Panuj, niedouczony szczylu, nad słownictwem. Czym innym jest stosowanie wulgaryzmów w celu zwiększenia ekspresji wypowiedzi, czym innym obrażanie bezosobowego, tępego motłochu akceptującego bez słowa sprzeciwu najgłupszą krytykę nauki , a czym innymi lżenie oponenta. Tobie się, chłopcze, wszystko kompletnie popieprzyło. Zamknij więc, na litość boską, dziób, gdyż temat Mistrza Giętej Riposty mieliśmy już dawno za sobą, gdy zdarzyło ci się wpaść do tego wątku. Lepiej zużyj energię na poszukiwanie ciekawostek i informacji o A380 i wróć tu poszpanować nimi, a nie swoją głupotą.

28.04.2005
12:41
[95]

legrooch [ Legend ]

Za każdym razem mnie bawisz - swoją głupotą, pewnością i nieomylnością :) Kochany jesteś :)

28.04.2005
13:37
[96]

sYs|yavor [ Generaďż˝ ]

Głupotą? Nie sądzę, abyś akurat miał podstawy do oceny. Pewnością? Cóż, przy tobie trudno być niepewnym. Nieomylnością? To zdecydowanie nie o mnie. Martwi mnie przy tym, że w ogole się sobą nie zajmujesz. A powinieneś.

Daruj sobie, prymitywie, dalsze odzywki. Won do google'a coś o A380 wyszperać, skoroś taki mądry. Choć raz wróć tu z konstruktywnymi informacjami. Dopiero potem będziesz miał prawo mnie krytykować. Na razie jesteś głównym źródłem offtopu w tym temacie.

28.04.2005
13:43
[97]

Cavca [ Konsul ]

sYs|yavor -> mozna zapytać czy pracujesz w instytucji związanej z lotnictwem?

28.04.2005
14:42
[98]

sYs|yavor [ Generaďż˝ ]

W pewnym sensie. To taka specyficzna dziedzina, w której część uprawia niskie loty, a część jest górnolotna. Ja uparcie staram się latać na rozsądnych wysokościach.

28.04.2005
14:52
[99]

Cavca [ Konsul ]

to uważać by nie przeoczyć ATISów:) (btw - ciekawe kto zrozumie...)

28.04.2005
15:05
[100]

Attyla [ Legend ]

Legrooch: ten płat nie jest taki nietypowy jakby się mogło wydawać. To polski płat stosowany w okresie międzywojennym na polskich myśliwcach, z których seryjnie produkowane były: P 7a, P11a, P 11c i seria P 24

28.04.2005
15:15
[101]

legrooch [ Legend ]

Attyla ==> Zgoda. Ale nie w obliczu podobnej masy. To jest właśnie ciekawe rozwiązanie.
O wielkości A380 decyduje właśnie wielkość kadłubu i jego masa z pełnym obciążeniu. B747 to pikuś.

B747-400 ma masę 362t, natomiast A380 sporo większą. Nie mogę się jak na złość doszukać. :/

28.04.2005
15:16
[102]

legrooch [ Legend ]

Attyla ==> Zgoda. Ale nie w obliczu podobnej masy. To jest właśnie ciekawe rozwiązanie.
O wielkości A380 decyduje właśnie wielkość kadłubu i jego masa z pełnym obciążeniu. B747 to pikuś.

B747-400 ma masę 362t, natomiast A380 sporo większą. Nie mogę się jak na złość doszukać. :/

28.04.2005
15:16
[103]

legrooch [ Legend ]

Attyla ==> Zgoda. Ale nie w obliczu podobnej masy. To jest właśnie ciekawe rozwiązanie.
O wielkości A380 decyduje właśnie wielkość kadłubu i jego masa z pełnym obciążeniu. B747 to pikuś.

B747-400 ma masę 362t, natomiast A380 sporo większą. Nie mogę się jak na złość doszukać. :/

28.04.2005
15:16
[104]

legrooch [ Legend ]

Shit!!!

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.