GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

OPERATION FLASHPOINT DEMO !!!

20.03.2001
20:32
smile
[1]

Solnica [ Prefekt ]

OPERATION FLASHPOINT DEMO !!!

jezeli nie zauwazyliscie to juz jest grywalne demko i zgadnijcie skad mozna je sciagnąć (zostalem w końcu po godzinach :))))

20.03.2001
23:18
[2]

Kacperczak [ ]

ciągną i ciągną i ściągnąć nie mogą - damn, jeszcze półtorej godziny ;( sądząc po wrażeniach graczy postujących na www.shacknews.com, OpFlashpoint wymiata :)

21.03.2001
08:04
[3]

FAJEK [ CD Projekt ]

Graliśmy wczoraj w redakcji i musze przyznać że zapowiada się prawdziwy hit :-))))

21.03.2001
10:09
smile
[4]

Adamus [ Gladiator ]

Grafika wymiata, tylko dlaczego to nie jest cRPG? :-))))))))))

21.03.2001
10:15
smile
[5]

leo987 [ Senator ]

światło atomowe zabija dziecka wzrok, ciał nieruchome i pokrwawione są, światło atomowe wyciska z mózgu sok, ciał nieruchome i pokrwawione są... ...bomby, miny, karabiny, czołgi - to już historia - AAA! wybuch jądrowy, grzyb atomowy, nie do obrony - AAA! MOSKWA - jak Guma mógł w to grac w 1984 roku? :)))))

21.03.2001
10:20
[6]

FAJEK [ CD Projekt ]

O rany ten znowu z tymi cRPG'ami! Adamus === > wiesz że są na świecie inne gierki aniżeli cRPG? Naprawde! :-))))))))))))))))))))))))))))

21.03.2001
10:49
smile
[7]

Adamus [ Gladiator ]

FAJEK --> Naprawde? jakoś nie zauważyłem. :-)))). A tak poważnie, to chociaż to nie jest cRPG to demko jest fajne i z przyjemnościa w nie pograłem. I jeszcze Ci FAJEK zdradze tajemnice, tylko nie mów nikomu. Ja naprawdę lubię sobie pograć od czasu do czasu w dobrego FPP, przygodówkę czy jakąś fajną grę logiczną (a pamiętacie lemingi? :-))). Ale i tak cRPG i turówki w świecie fantasy górą !!!

23.03.2001
22:00
smile
[8]

FlojD [ Junior ]

wypas wypas wypas - w maju jak to cudo kupie wezme chyba miesiac bezplatnego urlopu - zabije dechami drzwi i okna , odlacze telefon kupie zapas zarcia - i oddam sie temu zboczeniu do konca

24.03.2001
14:31
smile
[9]

boro [ Generał ]

W pelni podzielam opinie kolegow. Gra jest wyk..wista !!! Oto sie szykuje nowy HIT sieciowy :-). Niech tylko ja dopieszcza i bedziew ogole ql pozdrawiam boro

24.03.2001
21:38
smile
[10]

Kurunir [ Pretorianin ]

U mnie na Duronie 700 256MB ram Elsa Erazorek (tnt2 32mb) odpaliłem demko tylko w 640*480 reszta rozdzielczości się zacina a jak jest u was ?

24.03.2001
21:58
[11]

Kacperczak [ ]

u mnie nie ma żadnych problemów - (sprawdzałem 1024*768 i 800*600, 16i 32bit) Gra chodzi pod W2K (DX80a, SP1), Cel550, GF2MX (detki 7.58), 256MB RAM - poza tym że działa za woolno, jest rewelacyjna - przelazłem demko kilka razy, za każdym natrafiając na nowe sytuacje - sam mniót :)

25.03.2001
00:10
[12]

boro [ Generał ]

U mnie gra chodzi przyzwoicie w 1024x768 32bit: Duron600, GF256, 128MB RAM, WinME, Dx8...czasem zwalnia jakgodrywa sie z twardziela ale pewnie gdybym mial szybszy (teraz mam Seagate Medalist 3.2GB U-DMA33 - klaustorfobia) to pewnie bylo byto nie zauwazalne. Uwazam, ze powinni gre jeszcze sporo poprawic...wkuzaja mnie troche tedzrewa i kszaki - w dobie obiektow 3D oni wstawili bitmape...wstyd !!! nie chce sie chlopakom pewnie przysiasc do roboty i stworzyc baze obiektow 3D...pewnie obawiaja sie,ze beda musieli usprawniac silnik aby gra chodzila w miare szybko z wieksza iloscia obiektow... pozdrawiam boro

25.03.2001
01:10
[13]

Kacperczak [ ]

boro, te bitmapki może nie wyglądają najlepiej, ale uwierz mi, to JEDYNY sposób na stworzenie gry która działałaby przyzwoicie na sprzętach do 1-1,2 Ghz (nawet z szybkimi kartami T&L). W wypadku takiej gry na procesorze spoczywa również konieczność ciągłego liczenia zaawansowanego AI - w dodatku uaktualnianego dla wielu jednostek na raz. Do tego dochodzą bajery w rodzaju obliczania toru lotu pocisków (z uwzględnieniem grawitacji)... Poza tym, to pierwsza gra w której widzę funkcjonalny LAS - nie kilka pojedynczych drzewek, ale prawdziwe zarośla w których można ukryć wóz, przez które można niepostrzeżenie zakraść się na flankę przeciwnika itd - nawet Ureal2 (którego premiera najwcześniej za rok) nie ma takiego lasu :) - najwyżej kilka - kilkanaście drzewek tu i tam... Wreszcie Flashpoint celowany jest również w multiplayer - stąd grafika nie jest aż tak bardzo wymyślna jak w niektórych projektowanych obecnie pozycjach - ta gra musi w końcu śmigać nawet u osobników bez hiperszybkiego łącza... Jeszcze jedno - ustaw sobie WSZYSTKIE detakle na max. - powinieneś zauważyć, że pień drzewa jest w 3d, bitmapy to tylko korona i gałęzie :)

25.03.2001
11:17
[14]

boro [ Generał ]

Kacperczak --> Zacznijmy od tego, ze w przeszloasci stworzono wiele gier z niesmowita grafika 3, ktore nie wymagaja prockow w styluwspomnianych 1-1,2 GHz (chyba za wysoko postawiles poprzeczke - moim zdaniem gra powinna smigac juz przy 500-600 MHz z pedkoscia min 40 fps)...Jesli sie wezmie np pamietna gre pt: Trespassing. Tam kazde drzewo bylo 3D i kazde bylo inne, tekze grafikainnych obiektow stala nawysokim poziomie. Zgadza sie, ze tu procek musi obliczac AI ale jesli np ustawia np specjalne "wodotryski" dla posidaczy kart GeForce, gdzie cale 3D jest liczone przez karte to procek powinien sobie spokojnie poradzic ze skomplikowanym AI. Obecnie stworzonych jest wiele gier, ktorych grafika stoi na bardzo wysokimpoziomie a nie wymagaja super szybkich kompow. Kwestia leprzego przylozenia sie do zoptymalizowania silnika gry. Ale nie ma co spekulowac teraz...poczekajmy az te gre w koncu wydadza i wtedy bedziemy oceniac. pozdrawiam boro

25.03.2001
20:19
[15]

Barnaba [ Centurion ]

Nooo... Demko faktycznie powala, ale niech mi ktoś powie na czym będzie można w to płynnie pograć...

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.