GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Half-Life z rodzinką [HL, HL 2 i mody] - część 25

28.11.2004
21:26
smile
[1]

piokos [ ]

Half-Life z rodzinką [HL, HL 2 i mody] - część 25

Z prawdziwą radością informujemy, że nadszedł w końcu ten wspaniały dzień - pojawił się wyczekiwany przez nas HL 2! :)
BARDZO PROSIMY NIE SPOJLEROWAĆ :)


Witamy serdecznie w kolejnej wątku "Half-Life z rodzinką". Nasza przytulna siedziba skupia wszelkiego rodzaju pasjonatów, dla których najbardziej klimatyczną grą FPS pozostaje niezapomniany Half-Life. Wszyscy, którzy chcieliby się dołączyć do rozmów na ten temat, są mile widziani i serdecznie ich zapraszamy w nasze gościnne progi!
Jest nam niezmiernie miło poinformować, że premiera najbardziej oczekiwanej gry świata już nastapiła a Half-life 2 jest oficjalnie dostepny w sprzedaży! Z tej okazji postanowiliśmy przenieść naszą siedzibę z Black Mesa do City 17, gdzieś w Europie Wschodniej. Panie i panowie, nadszedł nowy król gier komputerowych, oto on...

H A L F - L I F E 2

Kilka słów tytułem wstępu:


Na początku był Half-Life. Genialna gra akcji (premiera w 1998) która zrewolucjonizowała gatunek fpp i zdobyła najwięcej nagród w historii gier. Debiut firmy Valve otrzymał ponad 50 nagród "Gra roku" oraz tytuł "Najlepszej gry wszechczasów (na PC)", nadany przez PC Gamer'a, a sprzedaż osiągnęła poziom 8 milionów egzemplarzy na całym świecie ! Co jednak ważniejsze, Half-Life zdobył ogromną popularność wśród graczy, którzy zgodnie uznali że to najlepsza gra akcji jaką kiedykolwiek stworzono. Popularność Half-Life zaowocowała dużą ilością modów do gry, oficjalnych (Opposing Force, Blue Shift) oraz nieoficjalnych (Azzure Ship, They Hunger i inne) oraz najważniejszym modem który zrewolucjonizował rozgrywkę sieciowa, mowa oczywiście o kultowym i uwielbianym na całym świecie Counter-Strike'u ! Half-Life to nie tylko gra. To prawdziwy kult wokół którego skupieni są wierni fani i gracze. Można śmiało powiedzieć, że ktoś kto nie grał w Half-Life nie ma prawa nazywać siebie graczem pecetowym. Jeżeli jeszcze jakimś cudem nie znasz tej gry, to skończ to czytać i bierz się do grania ! Od premiery Half-Life'a minęło kilka lat, i wszystko było by po staremu gdyby nie pewien fakt, który miał miejsce na początku 2003 roku, kiedy to Valve Software (po polsku - Zawory) ogłosiło że od dłuższego czasu trwają prace nad kontynuacją gry, i że Half-Life 2 jeszcze w 2003 roku ujrzy światło dzienne ! Po tej wiadomości w growym światku nastąpiło trzęsienie ziemi ! Prasę komputerową oraz internet zalała masa nieprawdopodobnych wręcz screenów i grafik oraz opisów z nowego Half-Life'a zaś fani byli w siódmym niebie ! Niestety, w wyniku nieprzewidzianych i dziwnych okoliczności (kradzież kodu źródłowego przez internet) premiera gry została przesunięta w nieznaną przyszłość. Dzisiaj wiemy że premierę przesunięto o rok. Jednak ci którzy widzieli grę w akcji, oglądali wszystkie trailery, zapowiedzi i screeny, wiedzą już że warto było czekać. Niektórzy twierdzą nawet ze powstała najlepsza gra akcji i ze lepszej juz nie będzie ! Juz teraz widać, że Half-Life 2 zdobędzie najwięcej nagród oraz zbierze najwyższe noty jakie może zebrać gra komputerowa. Najważniejsze jednak jest to, że już 16 listopada, miliony graczy na całym świecie, przekonają się na własne oczy, czy Half-Life 2 zasługuje na najwyższe noty i czy rzeczywiście jest lepszy od kultowego poprzednika. Jedno jest pewne, nadeszła nowa era, era Half-Life 2 !

----------------------------------------------------------------------------------------------------
UWAGA ! W sprawach rozgrywek multiplayerowych (Counter Strike i Counter-Strike Source) zapraszamy serdecznie do oficjalnego wątku Federacji Counter-Strike.
Link - https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=3036838&N=1
----------------------------------------------------------------------------------------------------

Wymagania sprzętowe gry Half-Life 2:

- Minimalne: 1,2 Ghz Processor, 256 MB RAM, DirectX 7 compatible card, Windows 95 / 98 / NT / 2000 / Me / NT 4 / XP
- Zalecane: 2,4 Ghz Processor, 512 MB RAM, DirectX 9 enabled card, Windows 95 / 98 / NT / 2000 / Me / NT 4 / XP
- Uwaga ! Gra wymaga obowiązkowej rejestracji w internecie (STEAM) więc niezbędne jest [przynajmniej chwilowe ;)] połączenie z siecią !



Kilka słów o Half-Life 2 (fabuła, rozgrywka, mody):

Half-Life 2 - sequel wyśmienitej gry akcji/FPP Half-Life z roku 1998. Za jego stworzenie odpowiada ten sam producent, co w przypadku części pierwszej, tj. zespół Valve Software, zaś w pracach nad scenariuszem brał udział Marc Laidlaw, człowiek któremu w głównej mierze zawdzięczamy oryginalną fabułę jedynki. Akcja tej części rozgrywa się niedługo po wydarzeniach, w których uczestniczyliśmy poprzednio i umiejscowiona jest w fikcyjnym mieście City 17 położonym gdzieś we Wschodniej Europie. Miasto to zostało najechane przez hordy najróżniejszych, pozaziemskich potworów i obcych. Gracz ponownie wciela się w postać Gordona Freemana (bohatera oryginalnego Half-Life) teraz pracującego dla sekretnej rządowej agencji - przełożonym Freemana jest tajemniczy G-Man, a jego zadaniem jest przeciwstawnie się agresorom. Akcja gry poprowadzi gracza przez 12 rozbudowanych etapów umiejscowionych w różnorodnych lokacjach, w tym na przedmieściach miasta City 17, w więzieniu, w porcie morskim. Według autorów tryb jednoosobowy Half-Life 2; gwarantuje łącznie 40 godzin rozgrywki (po około 3-4 godziny na każdy poziom). Podczas przygody natkniemy się na starych znajomych, potwory zwane Headcrabs, a także z obcych Xen, lecz tym razem niektórzy przedstawiciele tych drugich pomogą naszemu bohaterowi. Bardzo istotną rolę w grze pełni partnerka Freemana, Alyx Vance (postać nie grywalna).
Half-Life 2 korzysta z nowego silnika graficznego o nazwie Source. Tytuł ten wykorzystuje również specjalny silnik deformacji środowiska, podobny do tego wykorzystanego po raz pierwszy w Red Faction, aczkolwiek bardziej zaawansowany, dzięki czemu niemal wszystkie elementy otoczenia mogą ulec uszkodzeniu lub zniszczeniu, a takie przedmioty jak zwykła stalowa krata czy krzesło, użyte w charakterze osłony lub broni.
Dzieło panów z zespołu Valve Software prócz gry w trybie single player, pozwala także na rozgrywkę wieloosobową za pośrednictwem sieci lokalnej i Internetu. Twórcy zaimplementowali także zestaw narzędzi Hammer, pozwalający na samodzielne tworzenie modów czy map do gry.

Wszystkie poziomy w grze:

Chapter 1 - "POINT INSERTION"
Chapter 2 - "A RED LETTER DAY"
Chapter 3 - "ROUTE KANAL"
Chapter 4 - "WATER HAZARD"
Chapter 5 - "BLACK MESA EAST"
Chapter 6 - "WE DON'T GO TO RAVENHOLM..."
Chapter 7 - "HIGHWAY 17"
Chapter 8 - "SANDTRAPS"
Chapter 9 - "NOVA PROSPEKT"
Chapter 9a - "ENTANGLEMENT"
Chapter 10 - "ANTICITIZEN ONE"
Chapter 11 - "FOLLOW FREEMAN!"
Chapter 12 - "OUR BENEFACTORS"
Chapter 13 - "DARK ENERGY"

Linki związane z Half-Life 2:

www.half-life2.com - strona oficjalna gry
www.steampowered.com - STEAM
www.valvesoftware.com - strona twórców gry
www.planethalflife.com - największe centrum Half-Life
www.half-life2.pl - polska stronka o HL2
https://halflife.fpp.pl - polska stronka o HL2 (i innych grach FPP)

Linki do stron o Half-Life 1 oraz modach do niego:

https://www.halflife.pl/
https://mods.moddb.com/?mf=t&mf_gme=1
https://www.planetmods.de/
https://www.planethalflife.com/
https://www.halflifefusion.com/mods.php?r=HL1

Nasze FTP-y, z których można już co nieco Halfowego [do HL 1] ściągnąć:

Ponieważ ftp ten ma zmienne IP, więc proszę się zgłaszać do ^Piotrka^ na nr gada 3686551 i z miejsca wyjaśnić o co chodzi lub wszelkie problemy sygnalizować na wątku :)

UWAGA !!!:

CZY MOŻE KTOŚ MI PODAĆ KOMENDĘ UAKTYWNIAJĄCĄ POKAZYWANIE FPS(il. klatek na sekundę)???


cl_showfps 1

___________________________

"So, wake up mr. Freeman, wake up and smell the ashes"

G-Man (Half-Life 2 Intro)

_________________________________________________________

Ciemny i pełen potworów korytarz do poprzedniej części wątku:

Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2004-11-28 21:34:08]

28.11.2004
21:27
smile
[2]

piokos [ ]

UP porządkowo-statsujący

28.11.2004
21:28
[3]

_MyszooR_ [ Ass Kicker ]

powiem wam ze powinien powstac watek odrebny dla samego HL2 bo tylko o HL2 siegada a nie o HL1 i modach

28.11.2004
21:32
[4]

shabso [ Generaďż˝ ]

Odpalał ktoś juz gre na DVD?

28.11.2004
21:32
[5]

Gwiazd [ buszująca w wątkach ]

We wstępniaku jest zły link do ostatniej części wątku o Counter-Strike'u, prawidłowy to --> https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=3036838&N=1

28.11.2004
21:35
smile
[6]

piokos [ ]

Gwiazd => done :)

28.11.2004
21:36
smile
[7]

Ozzie [ Konsul ]


Moj modzik utrudniajacy gre i usprawniajacy AI jest w zasadzie gotowy, ma ktos moze jakies miejsce gdzie moglbym go wrzucic?

28.11.2004
21:36
[8]

Dewey [ Konsul ]

ups.. spóźniłem się, więc wklejam z poprzedniego wątku.

Parę dni temu doszedł do mnie oryginał i obecnie zacząłem level Highway 17 . Powiem tylko, że gra miażdzy :) A chapter "We don't go to Ravenholm" jest tak genialny, że aż brak mi słów. Właściwie, to dopiero wtedy można ujrzeć piękność tej gry i silnika source. Rozwalanie zombiaków za pomocą ostrz wyciąganych ze ścian gravity gunem jest nie do opisania :) Najlepszy i chyba najbardziej emocjonujący level w grze jaki widziały moje oczy ( i mówie tu o wszystkich grach, a nie H-L2). Water Hazard też był świetny, ale po jakimś czasie zaczął mnie troszkę nużyć, moim zdaniem za długi. Poza tym nigdy nie lubilem gier sportowych więc podobnie jak Water Hazard, Highway 17 prawdopodobnie również nie zrobi na mnie aż tak powalającego wrażenia jak Ravenholm. A odnośnie tego ostatniego... czy w grze będą jeszcze podobne miejsca, levele?

28.11.2004
21:36
smile
[9]

^JUNKERS^ [ PS2 Hard User ]

Przepraszam że tak powiem ale ... HL2 to największy masakrator odbytów tego roku! :D

"Time, Dr. Freeman? Is it really that time again? It seems as if you only just arrived. You've done a great deal in a small timespan ..."

28.11.2004
21:37
smile
[10]

Gwiazd [ buszująca w wątkach ]

piokos --> no tak, cały czas zapominam, że wielu z Was ma abonament i może edytować wstępniaki :)
Super, dzięki.

28.11.2004
22:32
[11]

corell [ Pretorianin ]

Ozzie <- a ile zajmuje? Bo ja go mogę wrzucić do siebie.

28.11.2004
22:37
smile
[12]

Ozzie [ Konsul ]


Nie bedzie nawet pol mega... to tylko skrypty.

28.11.2004
22:41
[13]

corell [ Pretorianin ]

no to ślij na [email protected]

28.11.2004
22:59
smile
[14]

Ozzie [ Konsul ]


Poszlo.

28.11.2004
23:01
[15]

DeXX. [ mp44 is my destiny ]

to moze zapodasz jeszcze mi na: [email protected] ?

28.11.2004
23:07
[16]

corell [ Pretorianin ]

Oto MOD od Ozzie'go. Informacje o instalacji w pliku Readme.txt dołączonym do archiwum. Miłej gry!

28.11.2004
23:16
smile
[17]

Ozzie [ Konsul ]


Jeszcze tylko pytanie na ile te ustawienia sa zbalansowane bo niestety nie mialem mozliwosci przetestowania ich we wszystkich lokacjach.
Powiedzcie tez jak sie AI sprawuje, czy wy widzicie roznice.

28.11.2004
23:20
smile
[18]

corell [ Pretorianin ]

Nikogo nie ma na forum. Wszyscy polecieli MODa testować :D

28.11.2004
23:23
[19]

HieN [ Centurion ]


Cos nie bardzo chce mi dzialac ten link :/

28.11.2004
23:25
[20]

Ozzie [ Konsul ]


corell --> Musisz dac link na samej stronie, bo bezposrednie najwyrazniej nie dzialaja na Lycos.

28.11.2004
23:28
[21]

corell [ Pretorianin ]

To ciekawe, bo jak ja klikam prawym przyciskiem i Zapisz jako, to wszytsko idzie cacy... ale dam link. Chwilka...

28.11.2004
23:33
[22]

corell [ Pretorianin ]

Dobra wchodźcie na www.hlstory.prv.pl. Stamtąd ściągnijcie tego moda.

28.11.2004
23:37
[23]

Ozzie [ Konsul ]


corell --> Caly czas sie rzuca, mowi ze najpierw trzeba wejsc na twoja strone. O_o

28.11.2004
23:42
smile
[24]

corell [ Pretorianin ]

No to w takim razie

www.katharsis.ownlog.com/hl2pl_0.1a.rar

To już musi działać!

28.11.2004
23:43
[25]

Ozzie [ Konsul ]


Dziala. :)

28.11.2004
23:47
smile
[26]

corell [ Pretorianin ]

No to gicior! No to ludzie, sciągać, sciągać i betatesty robić :D

29.11.2004
00:11
smile
[27]

marihuanin [ Pretorianin ]


mam problem wylaczylo mi sie AI (sztuczna inteligencja) w grze i na ekranie pojawil sie napis "AI Disabled". Jak je wlaczyc spowrotem?

29.11.2004
00:14
[28]

Ozzie [ Konsul ]


Z moim modem?
Jesli nie to przypadkiem nie posiadasz pirackiego HL2?

29.11.2004
02:31
[29]

elemental [ Legionista ]

na bank pirata bo ia zawsze sie wylacza po odpaleniu wersji emporio

29.11.2004
02:33
smile
[30]

samous [ Chor��y ]

nie wiem czy to tu ale wkleje.. przykład jak genialnie działa fizyka w nowym cs..

29.11.2004
08:35
[31]

Snoozer [ Centurion ]

PYT 1: Red Letter Day i początek Black Mesa East
czy miał ktoś kłopot z 'zamarzaniem' postaci przy windach. NA początku gry jak wchodzi się z Alyx do windy, ona podchodzi do windy otwiera ja i ani drgnie, dopiero po 5 zaladowaniu, weszła do windy. Później, jak kończy sie etapy water hazard dzieje sie to samo z inna laska, tyle że ta mi za cholere nie chce wejść do windy.

PYT 2: Etap Highway 17. Podjeżdża sie na górke i jest tam zawalony most którego nie idzie przeskoczyć samochodem. Trzeba wysiąść i probować szukać drogi na piechote? Bo dojechać już nigdzie nie moge? Załączam obrazek.

Z góry dziękuje z podpowiedź.

29.11.2004
08:43
smile
[32]

Hellmaker [ Nadputkownik Bimbrojadek ]


Pytanie podstępne :)
Jak do cholery włączyć subtitlesy w HL1 :) Np. jak się z kimś gada. Coś mi świta, ze kiedyś chyba miałem ... albo już jakieś zwidy mam :D

29.11.2004
08:47
[33]

Davidian [ Konsul ]

Snoozer --->

PYT1 - to sie dzieje zazwyczaj na piratach.W tym etapie jest dodatkowe zabezpieczenie.U mnie nic takiego sie nie dzialo wszystkie NPC dzialaja OK.

PYT2 - wsiadajac do samochodu masz info po prawej stronie

SHIFT - TURBO
SPACE - Reczny

Davidian

Umiescie to info we wstepe bo wiekszosc o to pyta

29.11.2004
10:24
smile
[34]

shark [ Pretorianin ]

Właśnie zainstalowałem Half-Life 2. Po czym poznam że ten patch który ukazał się ostatnio, a mial niwelować przestoje został u mnie ściągnięty i zainstalowany?

29.11.2004
10:38
[35]

bone_man [ Powered by ATI ]

No, Ozzie. Sciagniety mod, zaraz bedziemy testowac :P
shark --> sprobuj to wpisac w konsoli - mat_forcemanagedtextureintohardware.
Jezeli pojawi Ci sie ta komenda, to znaczy, ze masz patcha zainstalowanego, bo bez tego patcha ta komenda nie instniala.

All - next raz, kiedy odpale HL2 chyba "porozstawiam" sam przeciwnikow, zeby bylo ich troche wiecej, i zeby bylo trudniej ;)

29.11.2004
10:43
smile
[36]

bone_man [ Powered by ATI ]

Hm, chyba nie umiem rozpakowywac.
Sciagniety plik rar staram sie rozpakowac, tworzy sie folder, w ktorym jest spakowany plik rar - hl2pl_0.1a i tak w kolko. Za kazdym razem tworzy sie folder z tym spakowanym plikiem.

29.11.2004
10:55
smile
[37]

bone_man [ Powered by ATI ]

Oki, juz nic. W koncu poszlo ;)

29.11.2004
11:40
[38]

ronn [ moralizator ]

Hellmaker --> Ciezka sprawa. Ja nie przypominam sobie, zebym mial napisy do dialogow w hl1. Inna sprawa, ze na pewno da sie jakos to wlaczyc, tylko jak?

29.11.2004
12:23
smile
[39]

Ozzie [ Konsul ]

bone_man --> Przy odpowiednich ustawieniach w moim modzie nie bedziesz musial nic dostawiac. Bedziesz sie bal jednego przeciwnika z pistoletem, szczegolnie jesli bedzie szybciej normalnie reagowac i strzelac celniej. :)

29.11.2004
12:50
smile
[40]

shark [ Pretorianin ]

Zainstalowałem Half-Life 2 (oryginał) i zacząłem grać w tą grę. Niestety w levelu gdzie mam się teleportować z ukrytego laboratorium (przedtem to samo zrobiła dziewczyna) gra się zapętliła na ament. Pewnie chodzi tu o ten problem z dźwiękiem, u mnie w każdym razie gra tak się zatkala że przejście tej sekwencji teleportacji zajęło komputerowi z jakieś 5 min. Później też nie lepiej, pomoglo wyjście z gry i uruchomienie jej ponownie. Niestety jakiś czas potem pojawilo się to samo. Patcha mam zainstalowanego (chyba, sprawdzałem to wg rady z jednego z boardowiczów za pomocą sprawdzania czy w konsli jest komenda mat_forcemanagedtexturein....) ale to nic nie pomaga. Jeśli tak wygląda ten "najlepszy produkt" roku 2004 to ja dziękuję.
Moj konfig: A 2.8 Barton, 1GB Ram, Radeon 9800 Pro, Win XO SP2.
Ma ktoś jakąś radę?

29.11.2004
12:56
[41]

Ozzie [ Konsul ]

O instalacji najnowszego DX czy sterownikownie wspomne, natomiast sproboj zmniejszyc taktowanie pamieci ram. W jaki sposob zaczyna sie ciac? dzwiek sie zacina? drastycznie spada ilosc klatek?

29.11.2004
13:08
smile
[42]

shark [ Pretorianin ]

DirectX mam w wersji c. Sterowniki najnowsze. Trudno powiedzieć co się tak naprawdę tnie, poprostu wchodzę do teleportu i jak się zaczyna podnosić to dźwięk jest nie miłosiernie zwolniony i jednocześnie grafika jest zwolniona. Gra dziala dalej ale bardzo w zwolnionym tempie. Dodam że karta muzyczna to Audigy 1 z sterownikami najnowszymi.

29.11.2004
13:10
[43]

_Szakal_ [ Żółta Żyrafa ]

Widac ze jestem jednym z nielicznych ktorzy nie mial zadnych problemow z ta gra (chyba powinienem zagrac w totolotka:)).
Kupilem ja pierwszego dnia, przy instalacji nie bylo klopotow, podaczas gry tez (no te lekkie przycinki, ale to standard).

shark --> jesli masz orginal (tak twierdzisz) to nie wiem co ci poradzic :( - widac - zdaza sie

29.11.2004
13:18
smile
[44]

ronn [ moralizator ]

Ja tez to zawsze mowie. Nie mialem zadnych problemow z gra, a mam ja od dnia po premierze i jestem dopiero w antycitizen one :)

Co jak co, ale wole imprezy weekendowe niz hl2 :) dzeki temu jeszcze sporo gry przede mna!

29.11.2004
13:21
[45]

tyciu [ Konsul ]

Czy sa juz moze jakies konkretne wiadomosci na temat polskiej wersji ? Zdaza do B. Narodzenia ? ;]

29.11.2004
13:22
[46]

Ozzie [ Konsul ]

Bardzo dziwny problem, nie widzialem zeby ktokolwiek na ktoryms z for zglaszal cos takiego.
Sproboj z tyn ramem, mam obecnie kosci 400MHz ktore musza chodzic na 333MHz poniewaz sa jakies problemy z plyta glowna i dzialo sie wlasnie to samo co u ciebie.

Upewnij sie tez ze juz po odpaleniu mapy masz komende mat_forcemanagedtextureintohardware ustawiona na 1, jesli tak to sproboj ustawic na 0.
To czy powinna sie ja odpalac zalezy od komputera.

Mozesz tez sprobowac dopisac:

mat_forcemanagedtextureintohardware 1
cl_smooth 0
-heapsize 300000
cl_forcepreload 1
sv_forcepreload 1

do pliku autoexec.cfg, ktory musi byc w katalogu half-life2\hl2\cfg
jesli go nie ma to stworz w notepadzie.

29.11.2004
15:36
smile
[47]

ronn [ moralizator ]

Mam wrazenie ze odkrylem ameryke.. ale latajace ostrza z czerwonym swiatlem, mozna lapac manipulatorem i ciskac w innych przeciwnikow :) W tym momencie staja sie one zupelnie niegrozne (mozna rowniez wyrzucac w przepasc ten 'kule', ale to chyba juz kazdy wie)

Zmienilem tez troche zdanie o A.I. Jestem w antycitizen one, po walce z combine podczas wylaczania oslon. W tym momeniec calkiem ladnie sobie radzili i widac bylo elementy taktyki zespolowej.

29.11.2004
15:57
smile
[48]

neXus [ Fallen Angel ]

ronn -> to jest moja ulubiona metoda rozprawiania sie z ostrzami
najszybciej je sie niszczy lapiac i strzelajac w mur, jak strzelisz w przeciwnika lub inne ostrze za chwlke wraca.

29.11.2004
16:46
[49]

_MyszooR_ [ Ass Kicker ]

ronn-- ja te kulki bralem gravity gunem i za barierke do wody a z tymi ostrami nie mialem jeszcze stycznosci gdy dostalem gravity guna

29.11.2004
19:37
smile
[50]

WolverineX [ Senator ]

ja juz kukam w "FOLLOW FREEMAN!" :) ale inteligencja przyjaciul czasami wkrw..y wkurza :)

29.11.2004
19:56
smile
[51]

Ozzie [ Konsul ]

Polecam sprobowac jak dziala AI z moim modem, powinno sie sprawowac troche lepiej niz w standartowym HL2.

https://www.katharsis.ownlog.com/hl2pl_0.1a.rar

Jakos nikt nie testuje jak mod dziala, a ze bede robic kolejne mody to musze wiedziec czy wszystkim to dziala jak nalezy. :)

29.11.2004
20:02
[52]

Shaggy23 [ Legionista ]

Problem z dźwiękiem można rozwiązac zmniejszając jakośc dźwięku na "low".

29.11.2004
21:01
[53]

corell [ Pretorianin ]

Strona gotowa, umiesczona w necie i otwarta na krytykę oraz propozycje. Znajdziecie ją pod adresem www.hlstory.tk, jeśli wszytsko poszło ok.

Jesli nie poszło, to zgłaszajcie. Mi net chodzi dzisiaj kulawo, więc moge mieć takie wrażenie. W kazdym razie zapraszam do lektury.

UWAGA! Osoby, które nie ukończyły gry znajdą tam wiele spojlerów

29.11.2004
21:17
[54]

TeadyBeeR [ Legend ]

Ok, mam problem. Zacialem sie. Po zabiciu kilku striderow z dachu budynku nie wiem gdzie isc. Combine pojawiaja sie w miejscu pokazanym na screenie w ilosciach...duzych.

29.11.2004
21:20
smile
[55]

RealRufus [ F E A R ]

corell - u mnie działa tylko na IE, na mozilli nie chce sie ptworzyć :(

29.11.2004
21:22
[56]

bone_man [ Powered by ATI ]

TeadyBeeR --> Tez w tym miejscu sie troche zacialem, ale rozwiazanie okazalo sie banalne.
Nie jestem pewien na 100%, ale musisz isc dokladnie na wprost, jak na screenie, zejsc na dol i pod sciana isc w lewo - z tego, co pamietam ;)

29.11.2004
21:23
[57]

TeadyBeeR [ Legend ]

RealRufus --> U mnie na FireFoxie sie odpala.

29.11.2004
21:25
smile
[58]

RealRufus [ F E A R ]

Teraz poszło pod mozillą :)

Jak dla mnie super :)

29.11.2004
21:26
[59]

TeadyBeeR [ Legend ]

bone_man --> Tam chyba wlasnie nie mozna nigdzie isc. To chyba slepy zaulek. Pooblazilem chyba wszedzie dookola i nic. :( Moze po rozwaleniu striderow spadlem z dachu nie na ta strone gdzie trzeba ?:)

29.11.2004
21:30
smile
[60]

bone_man [ Powered by ATI ]

Nie wiem, jak Ci pomoc. Siedzialem nad tym etapem z 15 minut. Lazilem w kolko, az w koncu po prostu "znalazlem" dziure w scianie. Potem mowilem do siebie "jak moglem tego nie zauwazyc?!". ;)

29.11.2004
21:33
smile
[61]

TeadyBeeR [ Legend ]

Hehe, dzieki za checi. Chyba tez zaraz jeszcze zrobie kilka kolek przy scianach :).

29.11.2004
21:33
[62]

Piotrasq [ Seledynowy Słonik ]

TeadyBeeR ----> musisz się dostać na samą górę, tam gdzie stoją twoi kolesie i jest amunicja do rakietnicy, później na prawo od amunicji, po żelaznych belkach dostać się do załomu muru i przeskoczyć w dół.

29.11.2004
21:38
smile
[63]

RealRufus [ F E A R ]

corell - znalazłem jedną literówkę - to znaczy że chyba wszystko jest git :))


TeddyBeer -- musisz iść aż dojdziesz na górę i tam załatwić chyba dwa "helikopetry", idź za ogniem ( pamiętam żę było tam jedno ognisko blisko dachu ) i później po lewej są schodzy na górę :) - z tego co pamiętam jest tylko jedna droga tyle że trochę zagmatfana :) Ja szedłem ciągle przy prawej ścianie i doszedłęm tam gdzie trzeba ( tak mi się wydaję jakiś czas temu to było ) :|

29.11.2004
21:38
smile
[64]

TeadyBeeR [ Legend ]

Dzieki! Mam nadzieje, ze mam jakiegos save'a na dachu bo z tego miejsca nigdzie sie dostac jakos nie moge.

29.11.2004
21:42
[65]

cotton_eye_joe [ maniaq ]

TeadyBeeR, idz dokladnie tam gdzie sie patrzysz. wychodzisz przez okno i spadasz po drugiej stronie barykady, ktora juz minales. trzeba po takich waskich, nazwijmy to gzymsach, isc.

29.11.2004
21:53
[66]

StarWarsDroidWanabe [ Pretorianin ]

na dachu jest skrzynia z rakietami, stajesz frontem do niej, obracasz się w prawo o 90*, idziesz prosto do oporu potem w lewo 90* i do oporu, trafiasz na stalowae belki tworzące niegdysiejsze rusztowanie budynku, po tych belkach wędrujesz na kraniec sciany i zeskakujesz w dół. Chodzi o to żeby spaśćze ściany znajdujacej się na prawo od skrzyn iz rakietami.

29.11.2004
22:05
[67]

tyciu [ Konsul ]

Dostawal moze ktos ostatnio mejla od wydawcy poslkiego w sprawie polskiej wersji ?

29.11.2004
22:08
[68]

Coy2K [ Veteran ]

corell dzieki za linka naprawde praktycznie nic z tego nie wiedzialem :) a tak w ogole to skad ten koles ma te wszystkie informacje ?

29.11.2004
22:21
[69]

corell [ Pretorianin ]

RealRufus <- a gdzie jest ta literówka, to poprawię

Coy2K <- są to informacje cześciowo poparte dowodami (screeny), przemyśleniami autora (bardzo z resztą trafnymi) i odrobina dedukcji.

29.11.2004
22:46
smile
[70]

RealRufus [ F E A R ]

Czapter 1,7 To jest ten drugi cios, który zdał The Combine

Powinno byc zadał :)

29.11.2004
23:03
smile
[71]

shark [ Pretorianin ]

tyciu ---> To ma być polska wersja? Jeśli tak to wiadomo czy to będzie nakładka czy osobno jako gra?

29.11.2004
23:14
smile
[72]

Coy2K [ Veteran ]

corell no ok, rozumiem niektore screeny, ale to co sie dzialo miedzy HL1 a HL2 raczej nie mamy w drugiej czesci gry...wiec to mnie zastanawia, nie mniej jednak bardzo spojna historia, ktora robi z HL cos wiecej niz tylko shooter z ladna grafiką i fizyką

29.11.2004
23:56
[73]

WolverineX [ Senator ]

dobre tlumaczenie corell. tylko jaka jest pewnosc ze opis wydarzen ktore mialy miejsce medzy wydarzeniami z HL1 a poczatkiem HL2 sa prawdziwe ??

30.11.2004
00:06
[74]

tramer [ ]

WolverineX -->
cóż, o większości z nich jest mowa w samej grze. reszta jest w książkach typu "raising the bar" itp.

30.11.2004
00:09
[75]

WolverineX [ Senator ]

to juz wiem czemu nic o tym nie wiem. BO TYCH KSIAZEK NIE MA W POLSCE
Co za ironia :|
a szkoda .

Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2004-11-30 00:11:08]

30.11.2004
00:22
[76]

corell [ Pretorianin ]

Powiem tak: po przeczytaniu tej historii od razu ją "kupiłem", wydawała mi się na tyle prawdopodobna, że może odpowiadać prawdzie. Są to jednak tylko przypuszczenie i autor zaznaczył to na stronie, ale są to przypuszczenia bardzo trafne i pokrywające się z moimi "teoriami". Wydaje mi się, że wiekszości rzeczy i tak nigdy się nie dowiemy. Jak w dobrym filmie, coś musi zostać niedopowiedziane.

To opracowanie jest właśnie takim łatanie luk, bardzo dobrym łataniem luk. Jeśli tylko posiadacie wiarygodne informacje lub teorie poparte czy innym, jak tylko przypuszczeniami chętnie to przedyskutujemy. A po obraniu w jakąś sensowną formę można to będzie przedstawić na tej stronce.

Żeby nikt nie zapomniał, umieszczam link do niej tuż obok mojego nicka :D

30.11.2004
00:26
[77]

corell [ Pretorianin ]

Zapraszam do dyskusji tych, którzy jeszcze tu nie pisali (a skończyli HL1 i HL2):

30.11.2004
00:35
smile
[78]

piokos [ ]

corell => zajefajna stronka

30.11.2004
00:39
smile
[79]

TeadyBeeR [ Legend ]

Dzieki Waszym radom poradzilem sobie z tym !@#!@$! dachem i przeszedlem juz gre. Zabawa byla miodzio. Czekam na czesc 3.

30.11.2004
00:56
smile
[80]

CHESTER80 [ no legend ]

Uwaga !

Na www.benchmark.pl pojawił się fajny artykuł pt: "Wybieramy sprzęt do Half-Life 2" w którym omówionio wszystkie najważniejsze kwestie związane z działaniem gry na różnych kartach graficznych. Pokazano tam różnice graficzne pomiędzy DX8 a DX9, opisano jak aktywować DX9 na kartach GF FX oraz zrobiono ciekawe testy na średnich i słabszych kartach. Wszystkie te kwestie były omawiane w naszym wątku "HL z rodzinką", ale przebrnięcie przez wszystkie wątki nie jest łatwe, a w tym artykule wszystko jest w jednym miejscu. Polecam.

30.11.2004
01:01
smile
[81]

corell [ Pretorianin ]

piokos & reszta <--- BIG THX

30.11.2004
01:29
[82]

WSWH Dibhala [ Generaďż˝ ]

Chester - Sądząc po tym co zwykle prezentuje benchmark.pl to ten artykuł będzie miał wartoś...srednio-niską :)
Jak ktoś potrzebuje informacji i zna angielski to niech odwiedzi sobie to :

https://www.tweakguides.com/HL2_1.html (opis komend)

https://www.anandtech.com/video/showdoc.aspx?i=2281&p=1 (test kart pod HL2)

https://www.xbitlabs.com/articles/video/display/half-life.html (alternatywny test kart graficznych, ograniczam się do tabelek :P)


Benchmark Pl może poczytam jak będe miał zbyt dużo czasu:)

30.11.2004
10:25
[83]

corell [ Pretorianin ]

Na stronę Half-Life Almanach możecie wchodzić rózwnież poprzez adres www.hlstory.prv.pl

Wg mnie strona szybciej się wtedy ładuje.

30.11.2004
14:29
smile
[84]

ronn [ moralizator ]

Wlasnie skonczylem 'antycitizen one' i powtorze, ze wedlug mnie to jeden z najfajniejszych poziomow, AI jakby sie poprawilo i w koncy mialem deficyty amunicji i musialem kombinowac :)

30.11.2004
14:30
smile
[85]

ronn [ moralizator ]

Byly w jakiejs grze bardziej dopracowane postaci zolnierzy?

-->

30.11.2004
14:46
[86]

_MyszooR_ [ Ass Kicker ]

ronn -- jak dla mnie to nie :)

hyhy wlasnie jak przechodzile msobie hl2 to kolesia spotkalem piweidzial zebym nie lazil po piaskach bo wtedy wychodza te stwory rodem z zolnierzy kosmosu hyhy dobra i cenna rada :) Ostatnio tka przeglada forum steama a tam ktos pisze ze chce pluszowego HEADCRABA realistycznych rozmiarow :D zajebisty pomysl :) jakby takie sprzedawali to bym kupil no jeszcze lepiej jakby dodawali do HL2 :)a wy co myslicie na temat maskotki headcraba ? :)

30.11.2004
16:42
[87]

Mentor12 [ Łowca Piersi ]


30.11.2004
16:42
[88]

Mentor12 [ Łowca Piersi ]


30.11.2004
16:58
smile
[89]

Pvt. Creak [ Criav ]

Jak chce ktoś polonizację gry Half-Life 2 to chętnie wyśle na maila... co prawda nie wszystko jeszcze stłumaczyłem, ale lepszy rydz niż nic ;D

30.11.2004
17:00
[90]

Maevius [ Czarownik Budyniowy ]

Sformatowalem kompa, dorzucilem 512 mb ramu.. I nie mam pojecia czemu HL2 mi sie wykrzacza. Przy Validating steam files "twardo" wiesza mi kompa :)

Moze to przez to, ze wgralem stare sejwy ?

30.11.2004
17:08
smile
[91]

Pvt. Creak [ Criav ]

ronn --> pisze się postacie a nie postaci :)

30.11.2004
17:10
[92]

Mentor12 [ Łowca Piersi ]


:D

30.11.2004
17:23
[93]

_MyszooR_ [ Ass Kicker ]

pseudo boss :D

30.11.2004
17:25
[94]

_MyszooR_ [ Ass Kicker ]

heapsize daje troche do wydajnosci ,mam 384 ddr i hepasize mam takie : -heapsize 393216 i grma sobie w 1024 , reflect all , shadows high , textury medium postacie high , AA x2

30.11.2004
18:11
smile
[95]

Maevius [ Czarownik Budyniowy ]

No sorry, ale co to jest do diabla. Chyba sciagne pirata, mam dosc Valve.

30.11.2004
18:14
smile
[96]

ronn [ moralizator ]

Pvt. Creak --> Obie formy sa poprawne.

Postaci i postacie, ale w pierwszym przypadku nie musze klikac na koncu w 'e'.

30.11.2004
18:16
[97]

Coy2K [ Veteran ]

"postaci" jest jak najbardziej formą poprawną

30.11.2004
18:16
smile
[98]

Ozzie [ Konsul ]

Maevius --> Taa... zly update zly! Jak moga sobie pozwalac na wypuszczanie patchy do gry, durne Valve, co oni sobie mysla.

btw. Jak nie chcesz patchy to wylacz autoupdate HL2...

Pvt. Creak --> Wyslij mi na maila jak mozesz (mam w profilu) to bym wrzucil do moda, jak dobrze pojdzie to w tym tygodniu wypuszcze moda z w pelni dzialajacym multi.

30.11.2004
18:18
[99]

Maevius [ Czarownik Budyniowy ]

ozzie -> ta? a skad im nagle pacze odpieprzyly? widziales gdzies jakies newsy ? ;)

30.11.2004
18:25
[100]

Radaar [ Konsul ]

na wstepie zaznaczam, ze mam oryginal HL2, zeby nie bylo nieporozumien :)

na sieci jest juz pirat "retail", grupa ktora "spiracila" HL2 dostaje wysokie noty za ten release.

mam pytanie, bo bardzo mnie zaintrygowala sprawa z 5. plyta - otoz zajmuje ok. 50 mb.

Moja oryginalna 5. plytka zajmuje ok. 427 mb a plik hl25.CAB ok. 390 mb i zaczalem sie zastanawiac czemu spiracona 5. plyta zajmuje tak malo...

Nie sadze, ze temu release'owi czegos brakuje - jezeli ktos ma o tym pojecie to chetnie dowiedzialbym sie jak to jest :)

dzieki z gory.

30.11.2004
18:32
[101]

Maevius [ Czarownik Budyniowy ]

Radaar - Przeciez ten release nie zawiera CS:SOURCE.

30.11.2004
18:34
[102]

Radaar [ Konsul ]

no i juz wszystko jasne, dzieki Maevius :)

30.11.2004
19:01
smile
[103]

Maevius [ Czarownik Budyniowy ]


ta, bajer

po updejcie gra stoi przy 'loading'

cudnie ...

30.11.2004
20:12
[104]

Pvt. Creak [ Criav ]

ronn ---> już nie. Od niedawno może być TYLKO postacie
Ozzie --> poszło na maila

30.11.2004
21:32
smile
[105]

CHESTER80 [ no legend ]

A ja dzisiaj (wreszcie) sobie zagram ponownie w HL2. Limit znika i mogę sobie spokojnie instalować grę. Mam kilka pytań związanych z grą, bo nie jestem na bieżąco z wątkiem:

- czy jest już ten patch na zacinanie się gry ?
- czy zainstaluje się on jak będę instalował grę od nowa ?
- czy trzeba go jakoś aktywować czy nie ?
- słyszałem coś o jakichś wpisach do konsoli HL2 ale nie mam pojęcia gdzie jest ta konsola...

Za odpowiedzi na moje pytania, z góry dziękuję.

30.11.2004
21:34
[106]

Maevius [ Czarownik Budyniowy ]

Elementy z Painkillera..

30.11.2004
21:47
[107]

WolverineX [ Senator ]

jeszcze nie ma wielszego patcha. sprawdzalem minute temu

30.11.2004
21:50
[108]

bone_man [ Powered by ATI ]

CHESTER80 -->
1. Tak, patch juz jest, czesci osob pomaga, czesc osob mowi, ze nie ma roznicy, sam to sprawdzisz ;)
2. Sam sie instaluje, po prostu wyskoczy Updating Steam, a po chwilu Updating HL2 files.
3. j/w :)
4. Konsole wlacza sie w Ustawieniach Klawiszy, tam bierzesz Advanced i jest Developers Console:)

Co do komend, moge Ci wyslac, jezeli chcesz, jest ich troche, czesc na zmienianie wygladu gry, czesc na zmiane fizyki, bronie, mapy itp. :)

30.11.2004
21:51
[109]

Maevius [ Czarownik Budyniowy ]

Mi pomogl. Ale moze jest to kwestia dolozenia kolejnej kostki pamieci, w sumie - 768. Dziala gladko juz, bez przyciec.

30.11.2004
21:56
smile
[110]

bone_man [ Powered by ATI ]

Aha. Co do patcha, to u MNIE pomogl i to zdecydowanie ;) Teraz jedynie skacze przez 2 sekundy po dograniu nowego etapu. Wystarczy, ze zrobie obrot i juz "po zacinaniu".

30.11.2004
22:11
smile
[111]

CHESTER80 [ no legend ]

bone_man --> Wielkie dzięki. Jak możesz to prześlij mi te komendy na mejla, najchętniej z opisami po polsku co jest do czego żebym się nie pogubił :)

Ciekawi mnie czy ten patch mi pomoże, jak znowu będą cięcia to się chyba pochlastam :)
Wszystko rozumiem, ale ostatnimi czasy gry mają skandaliczne błędy optymalizacyjne, czytałem dzisiaj o nowym Medalu, w którego nie da się pograć na najwyższych ustawieniach, nawet na procku 3,5Ghz, 1024DDR i karcie typu RX800 czy GF6800GT !!! No ale nie dołujmy się... :)

01.12.2004
01:35
smile
[112]

Ozzie [ Konsul ]

Jak pewnie niektorzy juz wiedza, Valve potwierdzilo pogloski o tym ze niedlugo zostanie wypuszczony HL2DM.
Pytaniem pozostaje tylko czy niespodzianka tego tygodnia to wlasnie zapowiedz DM na ktory bedziemy jeszcze troche czekac czy tez sam DM. :)

01.12.2004
01:38
[113]

ronn [ moralizator ]

Wedlug mnie hl2 ma male wymaganiam, nawet bardzo male porownujac do innych nowych gier.

01.12.2004
01:38
[114]

ronn [ moralizator ]

*wymagania

01.12.2004
01:48
smile
[115]

Ozzie [ Konsul ]

Aha i jeszcze zapowiedz HL2DM prosto od Valve -->

Obrazek chyba nie wymaga komentarza.

01.12.2004
01:52
smile
[116]

tramer [ ]

że zacytuję: flying DM toilets? cool :P

01.12.2004
01:57
smile
[117]

Ozzie [ Konsul ]

Walka na sedesy ma przed soba przyszlosc jak widac...

01.12.2004
03:39
smile
[118]

-=BROGI23=- [ Generaďż˝ ]

Niewiem gdzie rozgrywa sie akcja tej misji ale wiem ze sa w niej Trabanty lol :P ------>

01.12.2004
07:20
[119]

peightter [ Pretorianin ]

Świat w hl2 jest fikchyjny...

01.12.2004
09:05
smile
[120]

WolverineX [ Senator ]

WSZYSCY SCIAGAC TERAZ UPDATE I SDK. TWORZYC MAPY DM ZACZNIJ

01.12.2004
09:22
smile
[121]

CHESTER80 [ no legend ]

Czy ja dobrze rozumiem że można wygrać 5000$ za zrobienie mapki do multi ?
--------------------------------------------------------------------------------------------

Half-Life 2 Multiplayer & Steam Update!

Wednesday, December 1, 2004 | 2 hours ago 14 comments
A Half-Life 2 update has been released via Steam. Please restart Steam to apply the update.

Included in this update:

Half-Life 2: Deathmatch
- New multiplayer game featuring physics simulation system

Half-Life 2/Source SDK
- Includes game code needed to create Half-Life 2/Source MODs
- New Half-Life 2 sample character model
- Ability to edit Half-Life 2 maps
- Maya model exporter
- 3d Studio Max model exporter source code
- Sample MOD with vehicles

Source Updates
- HTTP and non-HTTP map auto downloading functionality
- Enhanced dedicated server logging capabilities
- Various tweaks and fixes

*Also: A Half-Life 2: Deathmatch Map Making Contest has been announced. The winning entry will receive a cash prize of $5,000. Two runner up entries will receive a cash prize of $3,000. Visit click here for more information.

01.12.2004
09:24
smile
[122]

cotton_eye_joe [ maniaq ]

-=BROGI23=- ==> akcja HL2 rozgrywa sie w City 17, mieście gdzies w srodkowej Europie. nic wiec dziwnego, ze sa tam Trabanty..

01.12.2004
09:49
[123]

cioruss [ oko cyklopa ]

jestem cholernie ciekawy jak rozwiazano fizyke w multi. przemieszczanie sporej liczby obiektow w taki sam sposob w na kazdym kompie musi wymagac albo duzych ilosci danych przesylanych miedzy serv a clientem, albo genialnego silnika, ktory na kazdym kompie bedzie liczyl okladnie tak samo wszystkie reakcje.

to pierwsze zabije zabawe przy slabych laczach, a w to rugie nie chce mi sie wierzyc :)

pozyjemy, zobaczymy ;)

01.12.2004
09:49
[124]

tramer [ ]

peightter -->
świat w HL2 nie jest fikcyjny, fikcyjna jest tylko historia :) w końcu to nasza ziemia mimo wszystko, mydelnica specjalnie nie dziwi ;D

01.12.2004
10:00
smile
[125]

piokos [ ]

Właśnie ciągnę przez Steama DM do HL2.
Grał już ktoś? Zapowiada się powalająco. Czekam na DM6 z Quake'a :))))))

Cicho, skończył, idę pograć :)

Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2004-12-01 10:00:50]

01.12.2004
10:14
[126]

Dewey [ Konsul ]

Czy Wy też macie dzisiaj problemy z uruchomieniem H-L2? Do wczoraj wszystko chodziło pięknie (mimo iż gra 3 razy pod rząd zawiesiła mi się w chapterze "Sandtraps"), dzisiaj wyszedł update steama i od tej pory nie mogę uruchomić ani H-L 2 ani zassanego właśnie Deathmatcha. Klikam "Paly Games" --> Launch Half-Life 2 pokazuje się znajome okienko "Preparing to play Half-Life 2", uaktywnia się płyta w cd-romie, dykiem trochę mieli (czyli ogólnie norma), po chwili okienko "Preparing..." znika i nic się nie dzieje. Restartowałem stema, później kompa i nic to nie dało, również uruchomienie stema w trybie off-line nie pomogło. Co jet grane?

01.12.2004
10:23
smile
[127]

SEW [ Generaďż˝ ]

Co ten update dzisiejszy daje?? Ile zajmuje DM i czy da sie pograc w trybie offline albo przez LAN ??
Pytam bo pisze ze szkoly i nie mam jak tego sprawdzic :(

01.12.2004
10:34
smile
[128]

piokos [ ]

Dewey => u mnie było tak samo, ale jestem cierpliwym człowiekiem i po minucie z groszami się HL2 DM odpalił. Na samym HL2 nie próbowałem.

01.12.2004
10:34
smile
[129]

WSWH Dibhala [ Generaďż˝ ]

Niech się ktoś pochwali relacjami i screenami z trybu DM :)
A właściwie to podstawowe informacje typu - ile mapek, czy zmieniło się działanie broni, ilośc osób na serwerach itd.

Tylko szybko, jeśli można .

01.12.2004
11:00
[130]

??? [ tomi_boss ]

hmm 2 mapy :) ponad 200 serwerów :)

01.12.2004
11:53
smile
[131]

piokos [ ]

MŁAHAHAHAHA

pacjent zkibelkowany

Zabawa jest przednia, ale jest troszkę mało map .... jeszcze

01.12.2004
12:08
smile
[132]

stanson_ [ sta-N-son ]

Tak sobie pomyslalem, ze moze warto byloby w nastepnej czesci dodac we wstepniaku spis komend do konsol?

01.12.2004
12:10
smile
[133]

piokos [ ]

linka się doda (elektroda :))

01.12.2004
12:13
[134]

stanson_ [ sta-N-son ]

piokos --> napisz cos wiecej o tym DM. Cholera, w pracy jestem jak zwykle w najciekawszych momentach :-(((

Smiga rownie ladnie jak single? Steam automatycznie pobierze co trzeba? (mam zaznaczona opcje auto-update). Ile czasu sie bedzie sciagac?

01.12.2004
12:26
smile
[135]

cotton_eye_joe [ maniaq ]

pikos, <===

01.12.2004
13:31
smile
[136]

piokos [ ]

Steam u mnie wszystko zrobił praktycznie sam.
Zobaczyłem po włączeniu komputera że pracuje tzn. podłączył się do sieci. z ciekawości i trochę ze złości postanowiłem zobaczyć co robi i ewentualnie utemperować jego zapędy rządzenia moim komputerem. miło się rozczarowałem, pobierał właśnie update'a i DM. odhaczyłem mu tylko aby nie uruchamiał po ściągnięciu, i po kilku minutach wszystko było gotowe do pracy, znaczy się do zabawy.

Co do samego DM to są 2 tryby: deathmatch, i team dm. są dwi mapy: overwatch i lockdown. Gramy jako siły Combine, lub pomarańczowa opozycja :).
rozgrywkę zaczynamy mając na stanie: gravity gun, glocka, karabin SMG, i granat (być może coś jeszcze, ale nie pamiętam). zabawa jest szybka, śmieszna i przyjemna. można rzucać w siebie różnymi przedmiotami z HL2 + sedesy i umywalki.
Jak jest duża rozpierducha i lata kupa ''sprzętu" to potrafi przyciąć, a gram w 1024 + wszystkie detale full + full AA(8) i Anizo(16). A2500+, R9800pro, 1GB dual ddr.

Gra się szybko a umiera jeszcze szybciej :).

01.12.2004
13:38
[137]

stanson_ [ sta-N-son ]

Dzieki za odp. Wieczorem zobacze sam, jak wroce z pracy, nie moge sie doczekac...

Mam sie nastawiac na ten MP jako na smieszna ciekawostke, czy raczej jako na zabawe na wieeele wieczorow? (biorac pod uwage to, ze powstana nowe mapy)

01.12.2004
13:44
smile
[138]

piokos [ ]

jeśli nie będzie w innych mapach sedesów i umywalek to śmiesznie nie będzie.

A nowe mapy na 100% będą. Fani już o to zadbają, SDK jest już dostępny.

01.12.2004
14:41
smile
[139]

bone_man [ Powered by ATI ]

CHESTER80 --> Sorki, wczoraj cos mialem z netem i nie moglem wyslac.
Mozesz sprawdzic poczte :)

01.12.2004
14:57
[140]

WSWH Dibhala [ Generaďż˝ ]

Tylko przekonfiguruje sobie kompa (przed chwilą testowałem stare ramki 266mhz, więc wiadomo :P), i ruszam do DM...

Drżyjcie przed moim sedesem niewierni! :)))

01.12.2004
14:58
smile
[141]

Ozzie [ Konsul ]


Mapy mapami, najbardziej licza sie mody ktore powstana. :)

01.12.2004
15:26
[142]

WSWH Dibhala [ Generaďż˝ ]

Ech...oczywiście Steam działa jak krew z nosa :(

Moja wielka masakra sedesem musi widac poczekać ;)

01.12.2004
15:28
smile
[143]

Ozzie [ Konsul ]


O tak to jest zabawa, nie uwierzycie jaka frajde sprawia rzucanie kaloryferow w przeciwnikow. :)

01.12.2004
15:32
smile
[144]

piokos [ ]

kaloryferów?

01.12.2004
15:48
smile
[145]

ronn [ moralizator ]

To jak, gramy? Bo zaraz musze sie uczyc :/

Serwery nie sa zapchane, mi sciagal kilka minut tylko :)

Na jakim serwerze?

mam nick - ronn_pl[gol]

01.12.2004
15:49
[146]

CHESTER80 [ no legend ]

Hmmm, pograłem chwilkę w tego DM i jestem ciutkę zawiedziony. Po pierwsze to wywalanie z gry do pulpitu a po drugie straszne.. te, no jak to się nazywa, no tnie podczas gry i nie można se trafić w przeciwnika (chyba lagi to są). Ale pewno naprawią te błędy zaraz. Mam nadzieję bo sama gra jest miodzio ale trzeba mieć mega reflex żeby nie zginąć.

01.12.2004
15:50
smile
[147]

bone_man [ Powered by ATI ]

Muahahah. Pogralem troche w tego HL2 DM i wrazenia sa niesamowite. Rzut w przeciwnika kaloryferem, krzeslem, stolem, SEDESEM, biurkiem czy wybuchajaca beczka jest nie do opisania, trzeba to samemu przezyc :PPP
Zabawa przednia, ale niestety jest taki LAG, ze to cos strasznego. Normalnie majac pingi po 40, w tej grze mialem 100+ :/ Ale dalo sie grac, polecam kazdemu ;)

01.12.2004
15:52
smile
[148]

CHESTER80 [ no legend ]

No właśnie, zagrajmy sobie, ja mam czas wieczorkiem i mam nicka "chester80 GOL".

bone_man --> Dzięki !

01.12.2004
15:54
[149]

ronn [ moralizator ]

Wlasnie wieczorem nie mam czasu :/

Ale nic, pogram sobie teraz z 10 minut :)

01.12.2004
15:57
[150]

WSWH Dibhala [ Generaďż˝ ]

Widze, że jest pełno serwerów...ok. 985 z nich zahasłowane :(

01.12.2004
15:57
[151]

WSWH Dibhala [ Generaďż˝ ]

mialo być 98% :)

01.12.2004
16:14
[152]

Wigggins [ Pretorianin ]

glupawy update, cos sie zawiesilo, nie skonczył sciagac i efekt taki ze gra mi nie chciala sie odpalic, musialem zainstalowac hl2 jeszcze raz i teraz wszystkie updaty sciagam, co do deathmatch'a ...gra sie fajnie, ale raz przygrzali mi z kalorywera to polecialem na drugi koniec planszy :D ja chce wiecej dodatkow do gry!!! :D i sdk tez jest... teraz to mody beda sie rodzic, beda :] i wkoncu gra odpalila mi sie z trybem aa... teraz to dopiero pinknie gra wygląda ;)

01.12.2004
16:49
smile
[153]

CHESTER80 [ no legend ]

Więc jak zwykle zamiast iść załatwiać swoje sprawy, zadzwoniłem do szefowej że mam problem rodzinny i czy mogę przyjść godzinę później :) DM wciąga i jest fajny ale lagi potrafią skutecznie odstraszyć. Usiłowałem grać Gravity Gunem ale kaloryfer rzucony w przeciwnika, "wiesza się" w powietrzu i trafia zupełnie nie tam gdzie trzeba. Gram więc z karabinem i zbieram po mapce granaty bo to chyba najskuteczniejsza broń do grania z lagami.

Kaloryfery, umywalki, muszle klozetowe - do wyboru do koloru ! :) ------>>

PS: Mam taką propozycję, niech ktoś założy serwer dla graczy z forum GOLa i wtedy spokojnie porzucamy w siebie sprzętem łazienkowym :)

01.12.2004
16:56
[154]

_MyszooR_ [ Ass Kicker ]

yy czy to oznacza ze scaiga mi sie SDK i DM ?

01.12.2004
17:07
[155]

Crash8462 [ Night Elf ]

CHESTER80---------------> Z tym serwerem swietny pomysl, chetnie bym niektorym kiblem przywalil :P Napiszcie jak ktos zrobi !

01.12.2004
17:12
[156]

Wigggins [ Pretorianin ]

ja sie podpisuje tez bym sobie umywalka kogos z Gol'a cisnal ;)

01.12.2004
17:14
smile
[157]

ronn [ moralizator ]

A jakie lacze trzeba miec?

Chello 1.5mbit/256 pewnie nie wystarczy? [upload :/]

01.12.2004
17:15
[158]

WSWH Dibhala [ Generaďż˝ ]

To raczej za mało :P

Treba whcodiz na zahasłowane serwery gdzie gra mało osób, a i tak są lagi :/

01.12.2004
17:51
[159]

guzol [ LEXUS ]

Witam!

Gram w HL2, i na poczatku gry juz nie wiem gdzie isc, zabilem wszystkich co do mnie strzelali...i chyab jestem uwieziony

Co mam zrobic?

Z gory dzięki, pozdrawiam.


01.12.2004
17:54
[160]

bone_man [ Powered by ATI ]

guzol --> Idz dokladnie przed siebie, jak na screenie. Dojdziesz do tego kontenera, a na dole kontenera znajduje sie krata, ktora mozesz wylamac i wejsc. Dalej sobie poradzisz ;)

01.12.2004
17:59
smile
[161]

stanson_ [ sta-N-son ]

fajnie by było jakby znalazl sie jakis ochotnik, ktory zalozy serwer "GOL" z haslem "GOL" i bysmy sobie dzis wieczor popykali, np o 20:00. Co Wy na to?

01.12.2004
18:02
smile
[162]

bone_man [ Powered by ATI ]

Ja jestem za, tylko czy znajdzie sie osoba, ktora postawi server? :))

01.12.2004
18:10
smile
[163]

piokos [ ]

Ja nie mam publicznego IP

01.12.2004
18:32
smile
[164]

CHESTER80 [ no legend ]

SUPER !!! Jestem za !!!

01.12.2004
18:33
smile
[165]

stanson_ [ sta-N-son ]

Wrocilem uszczesliwony z pracy, wlaczam kompa i wyskakuje takie cos:


juz tak z 10 minut, dlugo jeszcze...??????????

01.12.2004
18:38
smile
[166]

bone_man [ Powered by ATI ]

stanson --> No mnie dzis tez dluuuuuuuuugo do STEAMa laczylo...

01.12.2004
18:39
smile
[167]

stanson_ [ sta-N-son ]

OK, połączył :) ufff :)

Za 10 minut będzie DM, popykam troche i może postawie serwer o 20, bo widze, ze nie ma chetnych.

01.12.2004
18:40
[168]

Gambit [ le Diable Blanc ]

Ja jestem chętny, ale chyba nie dam rady serwa postawić...

01.12.2004
18:42
smile
[169]

piokos [ ]

a kto powiedział że nie ma chętnych :P

01.12.2004
19:01
[170]

_MyszooR_ [ Ass Kicker ]

ja moge postawic server ale nie za dobre lacze mam bo tylko 2mb[ps na bramce czyli niei wiem upload pewno za maly bedzie

01.12.2004
19:28
[171]

Dwalin [ Reggae ]

HL2: DM wymaita. Ja też jestem chętny na gre z GOLowiczami :]

01.12.2004
19:28
[172]

Gambit [ le Diable Blanc ]

Hmmm...

U mnie od godziny update'uje HL Deathmatch. Wciąż jest 98% acquired...

01.12.2004
19:28
[173]

stanson_ [ sta-N-son ]

Dobra, wszystko pieknie, tylko jak nazwac serwer i gdzie stworzyc do niego hasło?????????

1.

01.12.2004
19:29
smile
[174]

Ozzie [ Konsul ]

Jakbym mogl to bym serwer postawil, mam nadzieje ze ktos moze. Tylko ze ja bede mogl grac dopiero od 23. :/

01.12.2004
19:29
[175]

stanson_ [ sta-N-son ]

2.


nigdzie nie widze tych opcji ...

01.12.2004
19:30
[176]

stanson_ [ sta-N-son ]

Jak mi ktos podpowie co z tym hasłem i nazwą serwera, to o 20:00 stawiam serwer (mam niezłe łącze, powinna być dobra zabawa:)

01.12.2004
19:31
smile
[177]

CHESTER80 [ no legend ]

No właśnie, też chciałem zrobić serwer ale nie mam pojęcia gdzie są jakieś opcje, a bieganie samemu po planszy mnie nie satysfakcjonuje.

01.12.2004
19:33
[178]

Maevius [ Czarownik Budyniowy ]

stanson stawial stawiaj i daj znac kiedy i numer ip :)

01.12.2004
19:34
[179]

_MyszooR_ [ Ass Kicker ]

cza zassac DECIDATET SERVER jaksie nie myle

01.12.2004
19:36
smile
[180]

***Half-Life*** [ Generaďż˝ ]

Może już najwyższa pora na kolejny, nowy wątek?

01.12.2004
19:38
[181]

Mentor12 [ Łowca Piersi ]


mówisz masz

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.