GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Vampire The Masquerade: Bloodlines - trzecia noc :)

28.11.2004
15:57
[1]

artaban [ swamp thing ]

Vampire The Masquerade: Bloodlines - trzecia noc :)

Vampire The Masquerade: Bloodlines - trzecia noc :)

Vampire The Masquerade - Bloodlines jest kolejną wirtualną interpretacją klasycznego (pen & paper) systemu RPG firmy White Wolf Publishing. Głównymi wykonawcami produktu są programiści, którzy stworzyli wcześniej m.in. Arcanum: Of Steamworks and Magick Obscura i debiutancką odsłonę kultowego cyklu Fallout. Akcję osadzono w trójwymiarowym środowisku, prezentowanym z perspektywy pierwszej osoby (FPP). Natomiast renderowaniem oprawy wizualnej zajmuje się zaawansowany „silnik” Source, zaprojektowany pierwotnie dla drugiej części serii Half-Life.

Nieliniowa warstwa fabularna przedstawia nam alternatywną wizję współczesnego Los Angeles, zatopionego bez reszty w mrocznej atmosferze (niebo szczelnie przykryte ciemnymi chmurami, zadymione nocne kluby, przesiąknięte wilgocią kanały, spowite mgłą cmentarze itp.). Właśnie w takim otoczeniu rozpoczynamy drogę na szczyt hierarchii jednego z siedmiu klanów wampirów (np. Nosferatu, Gangrel i Malkavian). Każde stronnictwo oferuje swojemu członkowi specyficzne umiejętności (niewidzialność, nadnaturalna szybkość, kontrola umysłu itd.), determinujące sposób prowadzenia rozgrywki. Bohater może posiadać maksymalnie dwanaście zdolności, ulegających rozwojowi za sprawą punktów doświadczenia. Pomocne w eliminowaniu wszelakich oponentów okazują się jednak nie tylko wspomniane sprawności, ale również rozmaite rodzaje broni (m.in. nóż, katana, pistolet maszynowy i miotacz płomieni).

Ponadto developerzy zaimplementowali system dialogów, oparty o przygotowane wcześniej ścieżki i ukazujący realistyczne emocje na twarzach rozmówców. Do tego dochodzą jeszcze zaawansowane algorytmy Sztucznej Inteligencji i wysoki stopień interaktywności wirtualnego środowiska. Całości dopełnia opcja wieloosobowej zabawy online, traktująca o walkach grup wampirów z łowcami.

Data polskiej premiery: 26 listopada 2004
Cena: 169 zł


Oficjalna strona www gry: https://www.vampirebloodlines.com/

MINIMALNE WYMAGANIA SPRZĘTOWE (OFICJALNE):
3D hardware accelerator card required - 100% DirectX® 9.0c-compatible 64MB video card and drivers
1.2 GHz Athlon(tm) or 1.2 GHz Pentium® III processor or higher
384MB of RAM (512MB of RAM recommended)
Microsoft® Windows® 98/ME/2000/XP
Quad-Speed CD-ROM drive (600 K/sec sustained transfer rate) and drivers
3.3 GB of uncompressed hard disk space for game files and saved games (plus 1.4 GB for Windows® swap file)
100% DirectX® 9.0-compatible 16-bit sound card and drivers
100% Windows® 98/ME/2000/XP-compatible mouse, keyboard, and drivers
DirectX® 9.0c (Included)
Supported Chipsets for 98/ME/2000/XP
All ATI® Radeon® Chipsets
All NVIDIA® GeForce(tm) Chipsets
Matrox® Parhelia(tm) Chipset

Sposób na zwiększenie ilości klatek na sekundę:
Jesli masz 1GB RAM uruchamiaj gre z parametrem: "-heapsize 512000"
Jesli masz 512MB RAM uruchamiaj gre z parametrem: "-heapsize 256000"
Robisz to tak:
1. Klikasz na "Play games" w Steamie.
2. PPM na Half Life 2 - Properties
3. Klikasz na Launch Options
4. Tam wpisujesz "-heapsize 256000"
Oczywiscie zamiast steama dopisujemy do skrotu.

Zapraszamy do dyskusji :) Uwaga! Posty bezposrednio zwiazane z piractwem typu "skad zassac", "mam jeszcze xx godzin do konca", "szukam ciasteczka" beda usuwane :)

Poprzedni wątek:

28.11.2004
16:02
smile
[2]

^Piotrek^ [ Toilet Tantalizer ]

pierwszy :)

28.11.2004
16:02
smile
[3]

artaban [ swamp thing ]

Piotrek --> Kamper :P

28.11.2004
16:38
[4]

Maevius [ Czarownik Budyniowy ]

Zmodyfikujcie wreszcie ten wstepniak, oslepliscie czy co.. Raz, nie ma multi, dwa, to nie steam :P

28.11.2004
16:48
smile
[5]

waterhouse [ Novus Ordo Seclorum ]

można również darować sobie wzmiankę o "zaawansowanych algorytmach sztucznej Inteligencji" ;-)

28.11.2004
16:54
[6]

artaban [ swamp thing ]

True, true. Nie zwrociłem uwagi. Trzeba będzie komuś przypomnieć pod koniec tego odcinka.

28.11.2004
19:13
smile
[7]

cneyhaz [ Generał dywizji ]

Sluchajcie mam problem w kanalach ("ratowanie" Nosferow a Tzimisce)
Chodzi o pomieszczenie gdzie w 3 miejscach grozi pokopanie pradem.Jest komputer i pomieszczenie gdzie mozna wylaczyc prad.Wylaczam prad hackuje kompa przelewam wode do Res 1 i 2 ale dostepu tak blokuje mi wiatrak ktory nie pozwala tam doplynac :( Myslalem zeby wylaczyc to gowno i wrzucic tam smieci niech sie zapcha ale dostanie sie z czymkolwiek pod wode graniczy z cudem.
Z gory dziekuje za wsparcie

28.11.2004
19:19
smile
[8]

artaban [ swamp thing ]

cneyhaz --> Ależ proszę cię bardzo. Też walczyłem z tym dłuższą chwilę.

SPOJLER
Oczyszczasz sobie drogę od przełącznika do wody. Stajesz przy przełączniku. Stan początkowy: zbiorniki puste. Wiatrak nie działa. Przełączasz na napełnienie zbiorników i biegniesz jakby goniło cię stado bawołów. Czyli - olewasz drabinkę, skaczesz z pięterka i nurkujesz. Wszystko jest absolutnie na styk. Wiatrak zaczyna cię odpychać tuż przed rozwidleniem. Jeżeli zrobiłeś wszystko odpowiednio szybko - zdążysz. Aha - na rozwidleniu w prawo.
PO SPOJLERZE

28.11.2004
19:20
[9]

Gasto [ Pretorianin ]


cneyhaz - musisz zrobic tak ...najpierw wylacz pompy ustaw zbiorniki na safe , nastepnie wlacz i szybko skocz do kanalu, zanim wiatrak sie rozbuja powinienes doplynac :)

28.11.2004
19:38
[10]

Maevius [ Czarownik Budyniowy ]

Uahahah, znakomity tekst. Przeczytac :)


Clan Weaknesses
by [email protected]
<Ventrue> Okay folks. We have another problem. The "kids" want to know how we tell each other apart...what makes us unique.

<Toreador> That's easy...we are all unique...special..beautiful in our own way we--

<Brujah> Shut the Hell up. He means like what separates CLANS you pantywaste.

<Malk> Never waste panties...Too hard to find this time of year.

<Ventrue> Yes Brujah. What makes us...fit into a Category. What makes us... CLAN.

<Brujah> Yeah..just another way for the "man" to keep an eye on us.

<Malk> What man?

<Brujah> Shut up before I mash you kook.

<Ventrue> ::sighs:: Any suggestions?

<Toreador> Signature clothing?

<Tremere> Necklaces? Mystical pendants?

<Malk> Cheese...Different cheeses assigned to each clan. There are different types to choose from, you know?

<Brujah> ::looks to Nosferatu:: Yeah..lemme guess who Limburger is....

<Nos> I heard that.

<Ventrue> I was thinking more along the lines... of a weakness... a... subtle flaw.

<Malk> I call Kryptonite!!!

<Brujah> ::smashes him on the head:: Must have a Kyrptonite fist. SHUT UP.

<Malk> Unnrk.

<Ventrue> Okay... Brujah... yours will be your temper. For obvious reasons.

<Brujah> TEMPER? WHAT TEMPER? .....fricking suits.... You'd be pissed too if you had to sit next to Nos and Malk.

<Ventrue> ::coughs:: Torrie, since you love art...you will be known as the artist clan.

<Toreador> Tragic... yet... beautiful. Agreed.

<Malk> ::small voice:: I still want Kryptonite.

<Brujah> ::SMACK:: Hehe. Temper... okay... cool.

<Malk> Unnnggh.

<Nos> ::scratches his chin causing skin to flake off:: And my... flaw?

::silence::

<Ventrue> ::shivers:: We'll get back to you. Gangrel. Yours will be... everytime you frenzy... you look more like an animal.

<Gangrel> WHAT? What do you mean "you look more like an animal"?

<Ventrue> It starts off small... you know... fur... deep voice... maybe horns....

<Gangrel> WHAT??? Oh COME on... Torrie gets to moon over stupid drawings and I get a fricking BEAK? Yeah... that's REAL fair... ::grumbles into a growl::

<Assamite> And I?

<Tremere> You can't drink kindred blood.... ::laughs:: It's poison. Your hair falls out and you look like him. ::points to Nos::

<Ventrue> Agreed.

<Nos> Still waiting.

::silence, Malk giggles::

<Assamite> Why does TREMERE get to pick my weakness?

<Tremere> Lump it pal.

<Ventrue> Tremere... if Assamite can't drink kindred blood... then you have to drink from... all of your elders.

<Malk> No one got Kryptonite?

<Brujah> ::BAP:: Temper... LOVE it.

<Ventrue> Lasombra... hmm... no reflection.

<Lasombra> You should give THAT to Nos.....

<Nos> Still waiting....

<Ventrue> ::coughs:: Be right with you Nos..... Is that acceptable Lasombra?

<Lasombra> Yeah... but you guys have to tell me when I have something on my chin.

<Ventrue> No problem.... Hmmm... Tzim.... You're weakness... will be....

<Malk> Having a clan name no one can say or spell?

<Ventrue> Yes... er... no. You... must sleep... in your native soil... or have some in your coffin....

<Gangrel> WHAT??? I get WEBBED TOES and she has to sleep in DIRT??

<Tzim> Agreed.

<Gangrel> I want a new one.....

<Nos> Still waiting... have you forgotten me?

::silence::

<Ventrue> Moving right along..... Giovanni... your Kiss hurts..... No pleasure in your bite.

<Toreador> You can say THAT again....

::room looks to Torrie::

<Toreador> Oh... sorry... was that out loud?

<Gio> <vq> One off night... plagues you for your unlife...

<Ventrue> Ravnos. You are a criminal by nature.

<Ravnos> ::gives back Ventrue's wallet:: Sorry.

<Ventrue> ::blinks taking it:: Um... no. I meant.... ::shakes head:: Oookay. The money too....

<Ravnos> Oh... here... sorry.

<Nos> When do I get one?

<Brujah> <vq> At birth....

::stiffled laughter::

<Ventrue> Ahem.... You, over there.... Setite... yours is... you don't like the light....

<Gangrel> OH FOR CRYING OUT LOUD?? I get a set of BAT wings and he doesn't like bright lights??

<Malk> Fly, my little monkeys... fllllyyyyy....

<Brujah> ::raises hand and Malk winces::

<Set> ::grins:: Agreed... fair and just. ::winks::

<Gangrel> ::points:: He WINKED!! You two had A DEAL SET UP?? .....God DAMN snakes......

<Nos> If you continuing ignoring me... I will get UGLY.

<Malk> Too late....

::stiffled laughter::

<Ventrue> Am I missing anyone?

<Malk> Do I get Kryptonite?

<Tzim> You, little man, have ENOUGH problems... you don't need an additional flaw.

<Ventrue> Then it is settled....

<Nos> You have forgotten yourself... and I.

<Brujah> Yeah, Mr. Picky. What is YOUR flaw?

<Ventrue> ::smiles:: I am picky... about... what I eat....

<Gangrel> ::stands up, throwing chair back:: I am LEAVING!! ::pointing around the room:: I get udders like a fucking COW and YOU get to sleep in DIRT? YOU are a fussy eater? YOU get to look at art? YOU... ::finger stops on Nos:: ...okay... I guess it could be worse.

<Nos> I get it. I am the unflawed clan... gotcha.

<Brujah> ::laughs:: Yup... that's it....

<Ventrue> ::coughs:: Meeting adjourned.

<Malk> ::leaving, very quietly singing:: You... oogly... you oogly... and yer mama dresses you foooney... you oogly... you oogly....

28.11.2004
19:44
[11]

Maevius [ Czarownik Budyniowy ]

Mam dylemat, bo nie wiem ktorym klanem zaczac grac. Chce, by moja postac byla dobra w walce - znakomicie unikala ciosow i walczyla wrecz z przeciwnikiem. Chce rowniez, by nie byla tepa jak przecinak i potrafila korzystac z paranormalnych wampirzych zdolnosci.

Jakies pomysly ? Czy jest jakis klan, ktory to laczy i centruje?

28.11.2004
19:51
[12]

Cradle of Filth [ Konsul ]

Brujah

28.11.2004
19:53
[13]

Maevius [ Czarownik Budyniowy ]

A co ma takiego Brujah ? Bo zbyt inteligentni nie sa.. Moze Toreador ? Szybkosc + atak + troche zdolnosci nadnaturalnych ? Ech, help!

28.11.2004
19:58
smile
[14]

cneyhaz [ Generał dywizji ]

artaban & Gasto
Wielkie dzieki sprobuje.Wzialem taka ewentualnosc pod uwage a gdy mi nie wyszlo zaczalem probowac czegos innego.Jaki moral??Badz zawsze pewny
WIELKIE DZIEKI!!

28.11.2004
19:58
smile
[15]

peners [ SuperNova ]

Ja to mam wajhe nie mam skąd tej gry wziąść :(

28.11.2004
20:00
[16]

cneyhaz [ Generał dywizji ]

Maevius
Polecam Toreadorow
a)Prezencja zmniejsza umiejetnosci w walce wrogow
b)Celerity czysta umiejetnosc combatowa
c)Auxpex hmmmm przyjemnosc w czystej formie a jak dobrze widac :p

A skillsy z dyscyplinami i inteligencja nie maja nic wspolnego w grze

28.11.2004
20:02
[17]

Maevius [ Czarownik Budyniowy ]

cneyhaz -> A dobrze walcza melee ?

28.11.2004
20:25
smile
[18]

??? [ tomi_boss ]

powiedzice czy bedzie wersja PL ? bo jak nie to zabieram sie za englisz wersje :) narobiliscie mi smaku :)

28.11.2004
20:42
smile
[19]

^Piotrek^ [ Toilet Tantalizer ]

Ciekawa rzecz.
Kumpel przysłał mi tego screena na dowód że w grze nie można wybierać historii postaci --->

28.11.2004
20:44
[20]

^Piotrek^ [ Toilet Tantalizer ]

A tu fotka którą zrobiłem kilka minut temu u siebie.
Co jest grane?

aha, niezależnie jaki klan, przy każdym można wybierać historię postaci.

28.11.2004
20:58
[21]

HopkinZ [ Senator ]

MAEVIUS----->


Brujah---->
polecam tylko i wyłącznie do bitki. Włączasz dyscyplinę Potence i możesz zbić każdego. Dołączasz do tego Celerity i jesteś nie do pokonania w otwartej walce. Jednak jeżeli chcesz mieć czasem kilka więcej opcji dialogowych i zauważać różne rozwiązania problemów "od razu" zamiast krążyć w kółko dwie godziny, nie polecam tego klanu =].

Gangrel--->
także bitka. Zamienia się w co popadnie i potem killemuje przeciwnika. Jednak też raczej ludzie za nim nie przepadają :).

Malkavian---->
No on to za wiele nie myśli =]. Też się świetnie biją, lecz ich głównym atutem jest sama osobowość. Chcesz mieć ześwirowane teksty, pokręcone rozmowy i zabawne sytuacje co chwila, wybierz Malkaviana, jednak nie jest inteligentny zbytnio z reguły, więc nie warto pakować expa w umiejętności dyplomacji.

Nosferatu--->
Z nim to w ogóle nikt nie gada :D. Więc też tylko bić się potrafi. Korzystając z Obfuscate (niewidoczność) i Potency potrafi zlać każdego wroga na kwaśne jabłuszko =].

Toreador--->
Podobnie jak Ventrue jest "pośrodku". Celerity, Auspex i Presence czynią Toreadora świetnym w walce, gdyż jest zwinny jak cholera a z Presence wrogowie też szybko będą padać, doskonałym w "dodatkowych rozwiązaniach" gdyż szybciej dostrzega różne rzeczy, oraz dobrym rozmówcą, gdyż taka jego natura. Właśnie Tobie go polecam na początek, lecz nie tylko Toreadora. Patrz niżej :).

Tremere--->
Dominate, auspex i ich szczególne czary czynią z nich świetnych wojaków, jednak gorzej wypadają podczas starć "jeden kontra reszta świata". A to oznacza, że walcząc Tremerem z pięcioma wrogami naraz możesz mięć niemałe kłopoty. A odnośnie gadki to zależy od tego, jak rozdzielisz expa. Mimo to grając Tremerem lepiej chyba poświecić pdki na wszelkie intelidżensy niż charyzmy :).

Ventrue--->
kolejny "ni to ni tamto, jednak sprawdza się znakomicie". Ventrue pakujemy expa głównie w takie sprawy jak charisma, intelignece, intimidation, research, scholastic i otrzymujemy gościa, który potrafi i świetnie gadać, przekonywać, kłamać i nakłaniać do swojej woli oraz vampirka, który wchodząc do pomieszczenia od razu widzi wszystkie ukryte przejścia, ważne przedmioty itd. W walce nie sprawdza się najgorzej. Nie polecam lądować mu expa w bronie palne. Trochę strength oraz mele attacks, ręka jakiegoś szalonego naukowca lub zwykła siekiera w łapę i używając Blood Busta Ventrue potrafi poradzić sobie z kilkoma przeciwnikami naraz. Oczywiście, jeżeli potrafimy odpowiednio dobrze walczyć w zwarciu i potrafi też wyczaić 'taktykę' przeciwnika :). Jego także polecam na początku. I chociaż czasem w miejscach skazanych na walkę (nie zawsze można się podkraść do wroga i zasztyletować go od tyłu, ani zauroczenia go i przemknięcia się bokiem) będziesz musiał kilka razy loadowac grę i próbować innych taktyk to jednak gra się nim bardzo miło :).


???---->
PLka narazie nie zapowiada się, więc bierz się za angielską wersję =]

28.11.2004
21:07
[22]

Stranger [Gry-OnLine] [ Dead Man Walking ]

Wstepniak to kopia wpisu encyklopedycznego. Jesli ktos gral juz w "Bloodlines" i ma ochote to prosze lepszy przygotowac :)

28.11.2004
21:22
smile
[23]

artaban [ swamp thing ]

Maevius --> Doskonałe :)

Piotrek --> Hm. Ja też mam bez historii. Albo nie patrzyłem uważnie.

HopkinZ --> Ależ Malkavem też można zagadać :) Tylko trzeba się domyślać co oznaczają twoje własne wypowiedzi :)

Stranger --> Myślałem o tym, ale z lenistwa przekleiłem z drobnymi poprawkami.

28.11.2004
21:24
[24]

Cainoor [ Mów mi wuju ]

HopkinZ ---> Grając Tremerem nie mam problemów z 5 wrogami :) Duża umiejętność Ranged i shotgun, a przede wszystkim Blood Strike i blood packi :) Co prawda, to dopiero początek (dwontown), ale idzie ok. Heh.

Maevius ---> Dzięki za mp3. Rzeczywiście mi się podoba :)

Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2004-11-28 21:24:02]

28.11.2004
22:43
[25]

chaos3000 [ Chor��y ]

Witam mam problem przy instalce, klikam setup i jak ma sie pojawic okno instalacji to minimalizuje sie ono i nie da sie zainstalowac gry, jak mozecie to pomozcie bo juz nie wiem co robic pewnie zrobie reinstalke, chyba ze mi ktos pomoze.

28.11.2004
22:45
smile
[26]

Ragn'or [ Konsul ]

Gram Tremerem,jestem już w Hollywood (zajebisty motyw z tym snuff filmem:] ),lecz mam taki problem,że w kanałach strasznie kaszani mi się grafika.Nie daje się grać.Może nowe sterowniki coś pomogą,a tak w ogóle to czekam na tego patcha.
Oczywiście dodam stały fragment:Gra się muli i długo dogrywa.
Sprzęt:
Athlon 1,7GHz
384 Mb ramu
Fx 5900 XT

Poza tym wampir wymiata:)

28.11.2004
22:52
smile
[27]

artaban [ swamp thing ]

Ragn'or --> Wszyscy czekamy na patcha :) Z każdym problemem w fabule pomagamy w mig, problemy techniczne są... cóż... to Troika :)

28.11.2004
22:58
smile
[28]

Ragn'or [ Konsul ]

Właśnie...problemy mówisz...Jestem w tych kanałach w Hollywood (po sklepaniu Tzimisce czy jak się on tam wabił) szukając tego Nosferatu (zapomnialem jak się wabi).Dochodzę do miejsca, gdzie są kraty nie dające się otworzyć,a za nimi jakaś plątanina rur,woda itp.Ponadto jakieś ciasne tuneliki(porzecznie do korytarzy),ale wszystkie zakratowane.Jaksię tam dostać?

28.11.2004
23:15
smile
[29]

Maevius [ Czarownik Budyniowy ]

HopkinZ -> Dzieki, rzadzisz! Wlasnie o takie podsumowanie mi chodzilo :)

Marzy mi sie Toreador znakomicie unikajacy ciosow i pociskow, z wysokim celerity.. I melle weapon. Taki blade arystokrata ;)

Whatever..

Piotrek -> Byc moze on ma wersje legalna inaczej. Pytales ?

28.11.2004
23:22
smile
[30]

Ragn'or [ Konsul ]

Halo,czy jakiś wampir pomoże mi wyjść z tego kanału?Z góry dzięki.

28.11.2004
23:22
smile
[31]

artaban [ swamp thing ]

Ragn'or --> Wrzuć jakiegoś screena, bo takich miejsc w kanałach jest multum :) Same kanały powinny być opisane jako dzielnica :)

28.11.2004
23:40
[32]

artaban [ swamp thing ]

Ragn'or --> Poważnie, choć jednego :) Jestem pewien, że jak tylko zobaczę jakiś charakterystyczny punkt, to będę mógł ci powiedzieć w którą stronę iść :)

28.11.2004
23:44
smile
[33]

Ragn'or [ Konsul ]

artaban--->nie wrzucę teraz screena,bo jestem w pracy.
Spróbuję dokładniej opisać to miejsce:
Wychodzę więc drzwiami z chałupy,w której poległ z mojej ręki obleśny Tzimisce,prosto do wyrytego przejścia prowadzącego do owych kanałów.Idę prosto przed siebie,gdzie mnie oczy poniosą,gdzieniegdzie otwierając kraty wajhami,a czasem przechodząc dalej tymi tunelikami.Często gromię po drodze dwunożne? monstra,które nie wiedzieć czemu wściekle atakują mojego zgnębionego już deko tymi kanałami Tremera.I teraz uwaga i baczność!;)
Dochodzę do miejsca,gdzie kanał schodzi w dół i lekko meandruje(ze dwa czy trzy zakręty).Przejście ogranicza krata,której nijak nie da się otworzyć.Broni ona dostępu do czegoś w rodzaju sali wypełnionej wodą w samym centrum.Ściana po lewej stronie od kraty jest całkiem nieźle "zarurowana".Na środku salki znajduje się wydaje mi się jakiś rodzaj jakby kwadratowego odpływu...Salę tą można obejrzeć sobie z góry,dostając się właśnie owym zakratowanym ,ciasnym kanalikiem.Jak dostać się do środka?

Po drugiej stronie salki przy korytarzu prowadzącym dalej radośnie hasa dwunożny potworek....
Artaban i wszystkie inne wampiry dobrej woli-POMOŻECIE?

28.11.2004
23:54
[34]

artaban [ swamp thing ]

Ragn'or --> Ja jestem w kropce. Uprzedzę cię od razu, ze kanały są naprawdę duże i przypominam sobie przynajmniej kilka miejsc pasujących do twojego opisu. Ogólnie przejście dalej jest albo kanalikiem, albo pod wodą, albo w okolicy jest jakaś dźwignia. Bez screena nic nie wymyślę, a nie robiłem żadnych save'ów, które teraz mógłbym odpalić, żeby poszukać twojej sytuacji. Może ktoś inny? Jak nikt się nie zgłosi to wrzuć screena po powrocie z roboty :)

28.11.2004
23:58
smile
[35]

Ragn'or [ Konsul ]

artaban--->dzięki za wielkie chęci.:)
I jeszcze jedno pytanko:gdzie znajduje się siedziba Giovannich,z której muszę wykraść pewną księgę ,dla pewnej amatorki ludzkiego mięsa z opuszczonego szpitala w downtown?

29.11.2004
00:01
smile
[36]

Ragn'or [ Konsul ]

Pisha jej dali na chrzcie,o ile się nie mylę?

29.11.2004
01:30
[37]

Ciapciak [ Chor��y ]

Pytanie :
Muzyka : co to za zespol ten co gra w "hollywood" w klubiku - lub jak ktos woli to "asp hole".mp3 z katalogu sound/music/licenced/
Cenzura : obowiazuje rowniez w textach i np. z opcja "uprawiania milosci :P" z Jeannet ? - bo z tego co poczytalem na forum zagranicznym to istnieja takie opcje z paroma vampirzycami ?

29.11.2004
01:41
[38]

Ragn'or [ Konsul ]

Tiamat?

29.11.2004
02:18
[39]

Ciapciak [ Chor��y ]

Senks - to i dodam to : ma Tiamat jakies podobne do tego kawalki ?

29.11.2004
02:31
[40]

Blugkolf [ Centurion ]

Tak Tiamat ma mnóstwo tego typu kawałków, bo to generalnie jego obecny styl. Jak Cię interesuje ten zespół to lepiej najpierw zobacz dyskografię i przesłuchuj od najnowszej płyty w dół i sam stwierdź gdzie kończy się tolerancja, bo nie radzę zacząć od takiego Summerian Cry czy nawet Astral Sleep ;)

29.11.2004
04:14
[41]

Blugkolf [ Centurion ]

A co do samej gry to kilka moich spostrzeżeń

- Malkavska czcionka pojawia się w roździelczości wyższej niż 800x600, nie chciało mi się sprawdzać czy we wszystkich, ale na pewno w 1280x1024. Co stanowi przy okazji odpowiedź na czyjeś pytania tu po drodze jak czytałem w wątku.

- Co do optymalizacji gry to wygląda ona tak jakby była pisana przez Malkavian ;) Nie wiem czemu, ale pewnie pare osób choćby w tym wątku ma straszne problemy z działaniem, a inne z gorszym sprzętem już nie mają aż takich problemów. Moja malkavska teoria mówi, żeby poprawić wydajność należy zwiększać rozdzielczość, a nie zmiejszać :P Wpadłem na to gdy okazało się żę gra mi lepiej chodzi jak zacząłem grać teraz na 1280x1024. Mam wrażenie, że tryb graficzny 800x600 jest chyba skopany w obecnej wersji gry.

- "Historie" postaci (mam tu na myśli to co było w Arcanum, gdzie można było wybrać rzeczy typu Wychowanek Szarlatane i takie tam, które zmieniają w jakiś sposób postać) są dostępne tak jak ktoś już pisał w drugiej części wątku po uruchomieniu gry z -consol i wpisaniu w konsoli vchar_edit_histories "1" Nie wiem jak jest ze stabilnością, bo jak pisała osoba która podawała to wczesniej jej wyburaczała się gra po minucie. Czy dotyczy to każdej wybranej "historii" nie wiem, ale chyba nie, albo zalezy to też od innych niezbadanych czynników i pewnie dlatego nie zostało to standardowo wprowadzone do gry. W każdym razie Malkavianka z "historią" Slut działa mi poprawnie i buraków nie łapie przynajmniej w tutorialu, dalej nie chciało mi się sprawdzać.

29.11.2004
10:02
[42]

Johnn [ Ghoul ]

Blugkolf ---> Dzieki za odpowiedz, ten pierwszy akapit to dla mnie, wkoncu ktos odpowedzial :)


W dzielnicy Dowtown w opuszczonym szpitalu jest taka babka ktora je ludzkie mieso i chce zebym do niej sprowadzil tego reportera, tylko ze on go juz w budynku nie ma, to jest jakis blad czy moze mozna go gdzies indziej znalezc? (tylko nie mowcie gdzie :) )
Probowalem tez zawalczyc z babka, raz mi sie udalo ja zabic i wtedy zadanie zostalo jako nie wykonane, a pare razy powalilem ja na ziemie jak trupa, ale zombi dalej wychodzily izadanie dalej bylo aktualne, ktos wie o co chodzi?

29.11.2004
10:28
smile
[43]

artaban [ swamp thing ]

Ragn'or --> A teraz ja jestem w pracy :) Quest ze szpitalem w downtown wcześniej minąłem, wczoraj wieczorem do niego wróciłem, ale dopiero co znalazłem Pishę. Natomiast z innego, późniejszego questu otrzymałem adres do siedziby Giovannich - należy się tam dostać taksówką. Nie wiem jeszcze czy Pisha chce. źebyśmy akurat tam się udali czy też mówi o czymś innym.

Johnn --> Z tego co czytałem w tym wątku (bo chyba już ktoś ten problem miał) - mężczyzna jest w budynku. Sam nie mogę potwierdzić na 100%, bo jestem tuż przed tym (tak to jest jak się mija side-questa...).

29.11.2004
11:22
[44]

Blugkolf [ Centurion ]

@Johnn

Nie ma srawy ;) A ten pan którego szukasz wystraszył się niczym dziecko, także poszukaj go w jego apartamencie (upewnij się, że jesteś we właściwym), ale w miejscach gdzie chowają się dzieci ;) Tu nie ma buga w tym quescie, on po prostu naprawdę się wystraszył, prawie choroby sierocej dostał ;>

29.11.2004
11:57
smile
[45]

Yos_sarian [ Irving Washington ]

chcialem cos madrego powiedziec o tej grze ale poza tym ze uwazam ja za gigazajebista nic wiecej nie mam do dodania... jest tak fajna ze az szkoda mi w nia grac coby nie nadszedl ten moment, w ktorym ja skoncze.

29.11.2004
12:11
[46]

Cradle of Filth [ Konsul ]

Blugkolf ---------> no co ty za herezje opowiadasz , ze gra ci chodzi lepiej w wyzszej rozdzielczosci???? jak ja przestawie na wyzsza niz 800x600 to nawet same menu mi sie tnie....

lepiej powiec jak zmienic tryb wyswietlania kolorow z 32 bit na 16 bit :)

29.11.2004
12:17
[47]

Cainoor [ Mów mi wuju ]

Mi też gra chodzi lepiej w 1024x786 niż w 800x600. Nie wiem czym to jest spowodowane. Sprzęt mam raczej przeciętny.

Oki, czas pograc troszkę :)

29.11.2004
13:03
[48]

HopkinZ [ Senator ]

Mhm... Zdarzyło sie komus być w posiadłości Malkavainów :)? Gdy sytuacja robi się 'gorąca' jest jakaś "ustalona" droga wyjścia czy tez można uciec smtatąd na kilka sposobów?

29.11.2004
13:50
[49]

artaban [ swamp thing ]

HopkinZ --> Zdarzyło się nam być. Droga, wbrew wszelkim pozorom, jest banalnie prosta. Biegniesz w tą stronę. gdzie nie ma płomieni i wsio. I slalom pomiędzy domownikami. Bez większych problemów można wybyć z posiadłości bez poparzeń III stopnia.

29.11.2004
14:06
[50]

Blugkolf [ Centurion ]

@Cradle of Filth

To nie herezje tylko szaleństwo ale już mówiłem że to Malkavianie optymalizowali ;p
Ja tylko mówię co widzę u siebie, gdy gram w lepszej rozdzielczości gra mi nie ścina doczytując coś i jeżdżąc po dysku niemiłosiernie, a to jest główy problem jaki mam z jej działaniem gdy gram w 800x600, także nie chodzi o frame rate bo ten jest troche niższy, ale nie przeszkadza mi to, tylko o to jak gra przycina z powodów słabej optymalizacji. W lepszym trybie graficznym tak się nie dzieje, tym też można tłumaczyć rozbierzne opinie o działaniu gry u co niektórych, bo ludziom ze słabszym sprzętem gra chodzi lepiej czasem niż tym z lepszym, może właśnie sęk w tym na jakiej rozdzielczości zaczli grać. Zresztą Cainoor już wtrącił, że moje spostrzeżenia na ten temat nie są bezzasadne.

29.11.2004
14:13
[51]

Cradle of Filth [ Konsul ]

Blugkolf ------> to naprawde dziwne , bo u mnie wlasnie jest odwrotnie, no ale to pewnie temu ze mam slaba karte grafiki i tylko 64 pamieci na karcie....

czy ktos cos slyszal o patchu??, kiedy wyjdzie???

29.11.2004
14:14
[52]

Blugkolf [ Centurion ]

Edit dla ubogich :

Zapomniałem dodać, że jeżeli masz słaby sprzęt to i tak nie odpalisz wyższej rozdzielczości to oczywiste, ale ja mam dobry sprzęt i takie zachowanie gry było irracjonalne, bo jak czytałem ludzie tu z gorszym sprzętem ode mnie śmigali na wyższych rozdzielczościach to wydało się trochę dziwne, stąd też moje odkrycie :P Wiele osób pewnie tak jak ja odpala grę w domyślnej 800x600 i nawet nie próbuje potem odpalać lepszych rozdzielczości, a okazuje się że warto. Prawdopodobnie paradokslanie różnica jest tym większa im kto ma lepszy sprzęt.

29.11.2004
14:57
[53]

HopkinZ [ Senator ]

Sek w tym, że ja pakuję się tam gdzie nie ma ognia, leci na mnie tłum zajaranych gości. Chce się cofnąć to nagle ogień już za mną się w przejściu pojawił i jedyna droga to przed siebie. A mnie kilku gości dorwie i już leżę z poparzeniami 3 stopnia :).

29.11.2004
15:01
smile
[54]

artaban [ swamp thing ]

HopkinZ --> Czyli dobrze biegniesz. Po prostu zamiast się z gośćmi bić - rób między nimi slalom. I nie zatrzymuj się na pogaduchy. W najgorszym wypadku lekko cię przysmażą, ale nie bój się - do wesela się zagoi. Droga jest tylko jedna, a do tego ten kawałek jest na czas (odmierzany płomieniami następującymi ci na pięty. Powtórzę: nigdzie nie będziesz musiał skakać nad ogniem, ale za to będziesz musiał truchtem omijać domowników. Pamiętaj - w tej grze expy są za zrobienie questów, nie za zabijanie :)

29.11.2004
15:10
[55]

HopkinZ [ Senator ]

artaban--->
jakbyś wspomniał, że trzeba grzac na góre do okna, a nie do głównego wyjścia to było by po prostu łątwiej ;). LaCroix się ucieszy, chociaż nie lubie tego knypka ;).

29.11.2004
15:13
smile
[56]

artaban [ swamp thing ]

HopkinZ --> Mea culpa :) Nie chciałem spojlerować tylko delikatnie zagrzewać (khm...) do dalszej walki :)

29.11.2004
15:14
[57]

Alucardv [ Legionista ]

cze.mam pytanie.

29.11.2004
15:15
[58]

Alucardv [ Legionista ]

gra w pewnym momencie mi wychodzi i zdeczka mnie to wkurza

29.11.2004
15:17
[59]

Alucardv [ Legionista ]

mósiałem uratować gościa co zajmował się tym sarkofagiem
uciekam już jestem przy łodzi wchodze na nią ale mnie wywala w czasie ładowania.może ktoś coś pomóc

29.11.2004
15:20
smile
[60]

artaban [ swamp thing ]

Alucardv --> To dziwne, bo jak mi coś wychodzi to jestem zwykle zadowolony. Może po prostu wampiry ze Świata Mroku nie lubią tych z Hellsinga? :)

odświeżyłem

To ponoć największa Troika w grze. Czekamy na patcha. Podobno można to jakoś ominąć z konsoli, tracąc wszystkie przedmioty.

29.11.2004
15:21
[61]

Alucardv [ Legionista ]

po tym jak mnie wywala pojawia mi się plik crash a w nim pisze:
* * * Vampire Crash Data Log, Generated From Exe Built On: Oct 6 2004 * * *

vampire caused an Access Violation (0xc0000005)
in module vampire.exe at 001b:00000001.

Read from location 00000001 caused an access violation.

Context:
EDI: 0x00000001 ESI: 0x00000000 EAX: 0x00000001
EBX: 0x00000000 ECX: 0x0012e9f8 EDX: 0x20b42dd8
EIP: 0x00000001 EBP: 0x2009acb6 SegCs: 0x0000001b
EFlags: 0x00210202 ESP: 0x0012e784 SegSs: 0x00000023

Bytes at CS:EIP:
?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ??

-----[ SysInfo ]-----
Error occurred at 11/27/2004 21:26:08.
2 processor(s), type 586.
98% memory in use.
512 MBytes physical memory.
7 MBytes physical memory free.
1298 MBytes paging file.
104 MBytes paging file free.
2048 MBytes user address space.
831 MBytes user address space free.

-----[ StackTrace ]-----
0x20D5E078 : ?F@@YAXPAPAVIEngineAPI@@@Z in E:\Gry\Vampire - Bloodlines\bin\engine.dll
0xCE8B5501 : <unknown symbol> in <unknown module>

-----[ ScopeTrace ]-----
SCOPE_TRACE data, stack depth = 3
02. RunListenServer ()
01. CEngineAPI::Run ()
00. LauncherMain ()

w sumie jest tego kawałek to jest tylko początek

29.11.2004
15:23
[62]

Alucardv [ Legionista ]

artaban --> a nie wiesz co dlkładnie trzeba zrobić

29.11.2004
15:25
[63]

artaban [ swamp thing ]

Alucardv --> Gdybym wiedział. to bym powiedział, że pozwolę użyć sobie częstochowskiego rymu. Pogrzebię wieczorem po zagramanicznych forach i poszukam tego dość ekstremalnego rozwiązania. Tym bardziej, że problem może dotknąć i innych.

29.11.2004
15:27
[64]

Alucardv [ Legionista ]

artaban --> z góry dzięki jak coś znajdziesz to daj znać na maila [email protected]

29.11.2004
15:30
[65]

Cradle of Filth [ Konsul ]

a na oficjalnej stronie gry Troika tylko sie chwali jakaz to wspaniala gra ze to gra roku i gdzie sa jej recenzje, ale do chuja ciezkiego o patchu ani slowa!!!, a przeciez to jest bardzo powazny bląd w grze uniemozliwiajacy dalsze granie a co za tym idzie ukonczenie....

29.11.2004
15:31
[66]

Alucardv [ Legionista ]

artaban --> a tak wogóle to gdzie jesteś w grze??

29.11.2004
15:32
[67]

Cradle of Filth [ Konsul ]

no szlag mnie zaraz trafi , ja nie chce wpisywac jakichs koment i tracic cenne przedmioty, bez ktorych moge utknac w grze, np jak strace lockpicka to potem nie bede mogl otworzyc zadnych drzwi...

29.11.2004
15:35
[68]

Alucardv [ Legionista ]

Cradle of Filth --> zawsze można później urzyć kodów jaka nie będzie innego wyjścia to i to jestem gotów zrobić

29.11.2004
15:38
[69]

Alucardv [ Legionista ]

ale fakt patch powinien być

29.11.2004
15:41
smile
[70]

artaban [ swamp thing ]

Alucardv --> run the game in console mode (add -console to the shortcut) then open the console with ~ and type SaveJohansen()
changelevel2 la_hub_1 taxi_landmark (unless you're nos, theres a different landmark for the sewers)

**you must be in the same zone as the boat and in 3rd person view for this to work without getting you stuck in 1sdt person or wiping your inventory

Ja? W grze? Przeszedłem dopiero Stowarzyszenie Leopolda i wróciłem na moment do downtown, bo przypomniałem sobie o szpitalu, w którym jeszcze nie byłem. Jak skończę z Pishą to mykam do Giovannich.

Johnn --> Przy okazji, pisałem wyżej, że reporter nie opuścił budynku, ale szukając informacji o ww bugu przy okazji zauważyłem info o tym, że opuścił budynek zostawiając na podłodze wizytówkę z adresem :)

29.11.2004
15:44
[71]

Alucardv [ Legionista ]

artaban --> dzięki zaraz sprawdze

29.11.2004
15:44
[72]

dudek101 [ Konsul ]

mam pewien problem, nie wiem czy to bug czy moze cos skopalem w trakcie - chodzi o mercurio.
wyczytalem gdzies na forach, ze w trakcie rozgrywki znika z pokoiku w santa monica, ale potem pojawia sie znow (wraz z przedmiotami do handlu), u mnie jakos do tej pory mercurio sie nie pojawil po zniknieciu - (prochy mu dalem) a jestem teraz na imprezie u giovanich - mial ktos taki problem ?

29.11.2004
15:47
[73]

artaban [ swamp thing ]

dudek101 --> Nie jestem pewien odpowiedzi, ale spróbuj zerknąć na plażę w SM. Ja go spotkałem najpierw tam, a dopiero potem pojawił się z przedmiotami do handlu.

29.11.2004
15:47
[74]

Alucardv [ Legionista ]

dudek101 --> a rozmawiałeś z nim na plaży w santa monica

29.11.2004
16:10
[75]

Alucardv [ Legionista ]

artaban --> dzięki zadziałało jak przeszedłeś Stowarzyszenie Leopolda to przed venture tower była policja i jakiś gróz??

29.11.2004
16:16
[76]

artaban [ swamp thing ]

Alucardv --> Nie. Nie było. Albo się dobrze maskowali.

29.11.2004
16:43
[77]

dudek101 [ Konsul ]

bylem na plazy, ale nie widzialem go tam :( mozecie napisac w ktorym momencie wam sie tam pojawil, no i gdzie dokladnie byl ? dzieki

29.11.2004
16:49
[78]

artaban [ swamp thing ]

dudek101 --> Jakiś czas po uratowaniu Merkucja można go spotkać przy wejściu na plażę (sam do ciebie podchodzi, kiedy pojawiasz się w lokacji z ogniskiem) i wtedy mówi, że zawsze możesz na niego liczyć, jakbyś szukał jakiegoś sprzętu.

29.11.2004
16:49
[79]

HopkinZ [ Senator ]

dudek--->
Wpoierw jest obity w swoim mieszkaniu. Ja potem się Santa M,onicą przestałem interesować i powykonaniu większości questów w Down Town wróciłem do Santa Monica na plażę i... stał na przeciw wejścia na plażę :). I u mnie wciąż się tam kręci, w okolicy ogniska i można u niego przedmioty kupować.

Panowie--->
odnośnie questa ze szpitlaem w Down Town. Wchdozę tam, po rozmowie z gościem nie mogę wejść na góre schodami, bo przejście zablokowane, ani iśc dalej korytarzem, bo przejście zatarasowane. Mhm, to gdzie tam iśc :)?

29.11.2004
16:52
smile
[80]

Shadowmage [ Master of Ghouls ]

Kermit-->czy mi się wydaje, czy też słyszalem cos o pisaniu magisterki? :D

29.11.2004
17:02
smile
[81]

artaban [ swamp thing ]

Shadow --> Magisterka na ukończeniu, ale jak mam pisać jej podsumowanie jeśli w tej chwili jestem w pracy? :)

HopkinZ --> W którymś z pokoi (pierwszy albo drugi po lewej idąc od gościa) jest wejście do klimatyzacji. Nie kratka na ścianie, ale górka, która prowadzi do rozbebeszonej rury pod sufitem.

29.11.2004
17:04
[82]

HopkinZ [ Senator ]

artaban--->
wentylacją idę dwa pokoje dalej i wychdoze na mkorytarz. Droga dalej ejst zablokowana, a schody w pomieszczneiu obok też są zablokowane :). Taki myk ;).

29.11.2004
17:08
smile
[83]

artaban [ swamp thing ]

HopkinZ --> A czołgałeś się już pod schodami?

29.11.2004
17:09
[84]

Shadowmage [ Master of Ghouls ]

Kermit-->Jak to szło? "W pracy muszę klepać na klawiaturze, wiec mi wszystko jedno, czy wklepuję pracę czy magisterkę" :D

29.11.2004
17:15
smile
[85]

artaban [ swamp thing ]

Shadow --> Dziś mam wybitnie dużo pracy, a wczoraj już prawie zakończyłem pisanie magisterki, więc mogę pomóc jakimś zagubionym wampirom :)

29.11.2004
17:19
[86]

Shadowmage [ Master of Ghouls ]

Właśnie widze, jak masz wybitnie dużo pracy :D

Grrr.... kiedy ja to wreszcie bedę miał?!?!

29.11.2004
17:23
smile
[87]

artaban [ swamp thing ]

Shadow --> Wybitnie dużo pracy nie przeszkadza w klepnięciu jakiegoś posta raz na jakiś czas, a zdecydowanie przeszkadza w utrzymaniu spójnej w tonie dłuższej wypowiedzi, która jest wymagana w magisterium :)

I co ty chcesz mieć? Dużo pracy? :)))

29.11.2004
18:18
smile
[88]

cneyhaz [ Generał dywizji ]

LOL ja chyba jestem za glupi na ta gre :(
Jestem w FU syndicate u tego matola i bawie sie w ta jego gre w "lekarza"
No i w 3 pomiszczeniu sa takie ruszajace sie wiatraki a on rozprawia o tym "Ze rany Kainitow ponoc same sie zasklepiaja i ze on to by chcial zobaczyc".Jedne i drugie drzwi sa zamkniete.
PROSZE O WSPARCIE DLA MATOLA!!

29.11.2004
18:21
smile
[89]

artaban [ swamp thing ]

cneyhaz --> Oj, też tam kwadransik posiedziałem. Podejrzewam, że Fu Syndicate jest przykrywką dla Stowarzyszenia Leopolda :) Enyłej - w pomieszczeniu z "wiatrakami" masz po lewej od wejścia trzy zakratowane przejścia. Za nimi - takie szare kwadraciki. Trzy strzały - po jednym w każdy kwadracik i idziesz dalej. Nie pytaj mnie, o co chodzi :)

29.11.2004
18:25
smile
[90]

cneyhaz [ Generał dywizji ]

Ej spoko i to ma byc to??Ja nie nosze przy sobie zadnej broni palnej wiec w zyciu bym tego questa nie rozwiazal.LOL
Dzieki

29.11.2004
18:33
smile
[91]

artaban [ swamp thing ]

cneyhaz --> Jak znam życie i wampira to na pewno jest jakieś alternatywne rozwiązanie, ale ja akurat jestem obwieszony bronią palną i całkowicie przypadkowo przejechałem serią z Uzi po ścianie :)

29.11.2004
18:42
[92]

artaban [ swamp thing ]

cneyhaz --> Jakbyś próbował przejść bez broni dwa kolejne pomieszczenia i by ci się udało - daj znać. Wystarczy krótkie "udało się bez broni palnej" - do szczegółów sam dojdę jeśli kiedyś zagram Gangrelem :)

29.11.2004
18:44
[93]

HopkinZ [ Senator ]

Toście mnie przestraszyli, bo ja jedynie używam noża (od kilku chwil siekiery) i z broni palnej nie strzelałem ejszcze ani razu :).

29.11.2004
19:18
[94]

cneyhaz [ Generał dywizji ]

HopkinZ
A jak myslisz z czym ja biegalem??Dokladnie ta sama sciezka noz fire axe a teraz katana.

artaban
Jakbyś próbował przejść bez broni dwa kolejne pomieszczenia i by ci się udało - daj znać

Dam znac jesli mi sie uda bez broni

29.11.2004
19:25
[95]

Yemet [ Pretorianin ]

Znowu mam problem. Teraz z misja na cmentarzu. Postanowilem zrobic to pokojowo i mam mu zalatwic......hm.....no panienke. Ale z kad ja wziasc. Probowalem taka zwykla ulicznice, ale gubi sie podczas wczytywania cmentarza.
A i jeszcze jedno. Apropo ucieczki z dworu.... Gdz wyskakiwalem, mialem wlaczona Bloodshield i wygladalo to swietnie. Kropelki krwi sciekajace z calej postaci, po prostu miod.

29.11.2004
19:46
smile
[96]

Cainoor [ Mów mi wuju ]

Czy wiecie, jak można wyłączyć umiejętnośćBloodshield? Włączyło mi się toto cholerstwo w mieście ;] i jedynie load pomaga. Jest opcja, by to wyłączyć, czy trzeba po prostu trochę oberwać?

29.11.2004
19:55
[97]

HopkinZ [ Senator ]

Klawisz F8 <-- wyłącza wszystkie aktywne dyscypliny :).

29.11.2004
20:08
smile
[98]

Cainoor [ Mów mi wuju ]

Oo. Dzięki!

29.11.2004
20:09
[99]

HopkinZ [ Senator ]

Ciapciak, Ragn'or---->

Spójrzcie sobie na plakat w tym klubie, znajdujący się naprzeciwko ubikacji :). Boska gra =].

29.11.2004
21:34
[100]

Ciapciak [ Chor��y ]

Bardzo chetnie ale sie dzisiaj tak wpienilem na ten blaszany zlom .. ze mnie .. strzelila..niemoglem pograc w vam. poniewaz dysk jak mi mluuuucil i mluuuucil to mnie .... sami sobie w miejscach kropek dopisujcie ;] - teraz juz all dziala o niebo lepiej... wystarczylo pare programikow instalnac i miod ;] ide instalowac znowu vamp... i mysle kim ponownie zaczac ... bylem juz w chinatown tremere-em i niebardzo mi podszedl ..malk.... texty takie ze nieda sie grac ;] tzn zbyt.... a nie moze za bardzo czuje sie soba grajac malk. a mysle ze wolalbym jednak czuc zapach klimaciku gry :).

29.11.2004
21:35
[101]

Cainoor [ Mów mi wuju ]

Kurcze, mam problem z rozwaleniem Bishopa. Jak sobie z nim poradziliście?

SPOILEREK

btw. Odkryłem niechcący w kanałach Downtown jakiegoś wampirka (quest z chorobą). Też troszkę sprawił mi kłopot. Ogólnie to coś za cienki jestem w walce. Zanim doszedłem do Bishopa wystrzelałem sporo amunicji ;)

Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2004-11-29 23:19:02]

29.11.2004
21:45
[102]

HopkinZ [ Senator ]

Cainoor--->
chodzi o quest z Plagueberry? Oznaczaj spoilerki proszę :).

SPOILER DOTYCZĄCY KSIĄZKI, KTÓRĄ TRUDNO PRZECZYTAĆ


Otóż w grze mozna znaleźć kilka przedmiotów, które stlae zwiekszają Ci statystyki. Jak narazie znalazłem tkaowych trzy, dokłądniej trzy ksiażki. Dwie z nich poszły bez trudu, nawet nie zauważyłem, które skilsy mi skoczyły w górę :). Inaczej sprawa rpzedstawiała się z taką jedną książeczką, której nie mogłem przeczytać, poniewaz był komunikat "potrzebny ejst research na poziomie 6". Pełny radośći myślałem, że w tkaim razie musi być to potężne "coś". Po wpakowaniu do 6 punktów na research okazało się, że do przeczytania wymagane są jeszcze dwa punkty w 'finance' :). No nic, expa w hollywood jakoś zarobiłem, i wydałem na tego skila. I co? Ech, tyle zachodu było dla zwiększenia o jeden punkt umiejętności lockpicking, z tego co ja zauważyłem :). Tak więc chyba nie ma co się worry panowie, ale ten przedmiot nie ejst tak potężny na jaki się prezentuje =]. Jeszcze jutro po skzole sprawdzę to 'dokłądniej' ale nie warto chyba expa wykorzystywac aby tą książkę przeczytać.


NO, KONIEC SPOILERKA :]

29.11.2004
21:50
smile
[103]

artaban [ swamp thing ]

Cainoor --> Hm, Bishop jest jednym z prostszych przeciwników, przynajmniej mi poszedł szybko. Mój Malk nie jest zbyt dobry w walce, ale na Bishopa wystarczyło kilka bezpośrednich trafień w głowę z shotguna. Trzeba było tylko zrobić to szybko, bo jak się zaczynało zajmować okolicznymi zombie to szansa przeżycia malała. W każdym bądź razie Histeria + shotgun i po kłopocie :)

29.11.2004
22:05
[104]

Yemet [ Pretorianin ]

Oki, juz sobie poradzilem, a jednka wystarczyla panna z ulicy. Teraz mam inny problem. Oddalem temu szefowi Hollywood kasete i teraz kaze mi przyniesc inna. Pogadalem z gosciem ze sklepu i wyslal mnie do Lucky Star, ale tam nic nie moge zrobic. Z kim mam pogada???? Pomocy, bo gargoyla juz przegadalem i nie mam w tej chwili innych questow ktore moge robic, wiec w sumie nie bardzo mam po co grac.:/

29.11.2004
22:21
[105]

artaban [ swamp thing ]

Yemet --> Dlaczego do Lucky Star? Mi gość z Sin Bina (po delikatnej hipnozie) grzecznie opowiedział, jak spotkać się z chłopakami z Death Mask. Pogadaj z nim ponownie :)

29.11.2004
23:07
smile
[106]

cneyhaz [ Generał dywizji ]

Yemet & artaban
Mnie za 500 dolcow fecet z Sin Bin`a powiedzial co i jak ale tez nic nie mowil o Lucky Star tylko o telefonie i podal haslo ktore mam wypowiedziec.....z Lucky Star wiaza sie chyba 4 inne questy ale nie Death Mask ;P Choc kto wie ;P

artaban
Co do rozwiazan nie combatowych w dwoch nastepnych pokojach to moim zdaniem nie do wykonania ani auspex ani presence nie pomogl inne sociale tez nie bo niby na kim :(
Tak wiec mnie jako Toreadorowi sie nie udalo

29.11.2004
23:29
smile
[107]

artaban [ swamp thing ]

cneyhaz --> 500$ ??? Drugi raz też gram Malkavem, miałem nosa (nie Nosa) przy wyborze klanu :) Hipnoza rządzi :)

30.11.2004
01:10
[108]

Football Fan [ Legionista ]

Potrzebuje dobrej rady w pewnym zadaniu bo mi nerwy padaja :) Chodzi o zadanie na cmentarzu w ktorym koles z domku zleca ci popilnowanie cmentarza przez 5 MINUT tak zeby zombie nie wyszly z cmentarza na miasto no i tu jest problem( gram brujah ) Strzelam im w glowy praktycznie kazdego zalatwiam pierwszym strzalem ale nie potrafie za nimi nadazyc za szybko wychodza mniej wiecej kolo 1.30 minuty do konca zawsze ktoras brame otworza i wychodza na miasto ? Ma ktos jakies rozsadne rady co do taktyki bo juz nie wiem jak sobie z nimi poradzic

30.11.2004
01:24
smile
[109]

artaban [ swamp thing ]

Football Fan --> Konsultowałem to już z Hayabusą. Zgodnie doszliśmy do wniosku, że to zadanie to jakiś dowcip :) Byłoby możliwe do wykonania tylko przy posiadaniu snajperki i dobrego punktu obserwacyjnego. Aha, mój rekord (malkavian, toporek+shotgun) - nieupilnowanie bramy 49 sekund przed upływem czasu :) Tak więc jeśli ktoś ma jakieś propozycje przejścia tego cholerstwa - chętenie posłucham.

30.11.2004
07:54
[110]

cneyhaz [ Generał dywizji ]

Co do pilnowania cmentarza i tak w koncu zdecydowalem sie na wariant pokojowy ale....
Toreador Cel 3 + fire axe 1.20 min. i doszedlem do wniosku ze brak mi potence`a

30.11.2004
07:58
[111]

cneyhaz [ Generał dywizji ]

artaban powiedzial:
przy posiadaniu snajperki i dobrego punktu obserwacyjnego

Jest tam dobry punkt obserwacyjny a mianowicie na gorce przy zakrecie wszystko jest jak na dloni :)

A co do snajperki to Mercurio cos mowil o SWAT`cie ...... jesli ktos to wykombinuje niech sie pochwali.
A moze kwestia zalatwic sobie Steyer`a i wrocic na cmentarz??

30.11.2004
09:41
[112]

dudek101 [ Konsul ]

co do questu na cmentarzu to udalo mi sie go przejsc, miotacz ognia w lape i co chwile celerity, probowalem ze snajperka, shotgunem, rewolwerem, mieczem itp, ale miotacz jest najlepszy - wystarczy delikatnie zachaczyc plomieniem zombaka i mozna juz o nim zapomniec - w moim przypadku tylko to wchodzilo w gre, bo o celowaniu przy 5ciu klatkach na sekunde moglem zapomniec,
aha nie ma sensu tracic czasu na zombie paletajace sie zdala od bramy

i znowu o mercurio - ciagle mi sie nie pojawia :( sprawdzalem przed misja w hotelu hollowbrook (szturm na sabatow) plaza jest non stop pusta,

no i kolejny kwiatek - pochrzanil mi sie model postaci i moja wampirka niezaleznie od wybranego ubrania caly czas wyglada jakby miala 3ci albo 4ty pancerz :)

30.11.2004
09:43
[113]

dudek101 [ Konsul ]

aha - steyer nie grzeszy skutecznoscia, przynajmniej u mnie, ale byc moze mam za niskie umiejetnosci strzeleckie, wydaje mi sie ze znacznie skuteczniejszy jest karabin on romero (w pozniejszej fazie gry w sklepach bedzie mozna kupic do niego amunicje, wiec daloby sie teoretycznie go uzyc)

30.11.2004
09:51
smile
[114]

artaban [ swamp thing ]

dudek101 --> No jasne! My też zastanawialiśmy się nad miotaczem ognia (którego widzieliśmy jedynie na screenach), ale umkło to z mej pamięci, bo zastanawialiśmy się późną porą i na imprezie :)

30.11.2004
10:03
[115]

dudek101 [ Konsul ]

pamietaj tylko zeby zakupic duuuuzo paliwa, miotacz + paliwo pojawil mi sie w sklepach po misji z profesorkiem (slynna misja na koniec ktorej wywala kazdego (chyba) kompa do windowsa) - byc moze tez byl wczesniej, ale nie sprawdzalem bo mialem zapas amunicji :)
razem z miotaczem pojawily sie w sklepach tez steyer, autoshotguny i desert eagle (w misji z profesorkiem kolesie uzywaja juz tych giwer wiec pewnie dlatego byly w sklepie)

30.11.2004
14:03
smile
[116]

Lodziorz [ Chor��y ]

Panowie... nie moge zainstalować gry ;( pisze mi coś takiego jeszcze przed instalacją :
1607: Unable to install InstallShield Scripting Runtime. Prosze o pomoc!! bo baaaardzo chce se w to pograć

30.11.2004
15:01
[117]

Hayabusa [ Niecnie Pełzająca Świnia ]


Zdaje się że ten lepszy sprzęt pojawia się dopiero PO misji z doktorem - wcześniej oblazłem wszystkie sklepy, bezskutecznie.
Easter Egg - widzieliście, w co grają ludkowie w kafei w Hollywood ?
Odnośnie cementarza - mój rekord to 0.44 gdy w ogóle olałem tylną bramę. Próbowałem różnych zabawek, ale czuję że dopiero po użyciu Flammwerfera to może mieć jakiś sens.

Swoją drogą: eh, te azjatyckie wampiry z ich poczuciem wyższości... a śmierdzą jak ryby.

30.11.2004
15:43
[118]

HopkinZ [ Senator ]

Czemu to zawsze musi być cmentarz :)? Jeszcze tylko szkieletów wojowników brakuje =].

No nic, ja w zasadzie dopiero zawitałem do Hollywood, ale motyw z "you see that? I'm get out of here", krzyk i pustką za rogiem po prostu rządzi :). A teraz zmierzam właśnie po raz pierwszy do cmentarza, z skilsem walki bronią ręczną '5' i siekiera w dłoni :).

BTW. widzieliście jak fajnie wygląda "ciche" zabijanie siekierą =]? Bueh, polecam na otwartej przestrzeni.

30.11.2004
15:53
[119]

Mastyl [ Legend ]


A ja sie spytam, czy zmiany pancerza w ekwipunku sa widoczne na modelu postaci w grze ?

30.11.2004
15:53
smile
[120]

piniusz [ Generaďż˝ ]

Witam.
Dopiero zaczynam zabawę, ale już mam problem. Jak wydostać się z piwnic Ocean House?
Umiejętność Lockpicking na drugim poziomie na nic.Nie widzę żadnego przejścia. Pomocy bo mnie już trafia...
Dzięki.

OK.Znalazlem ten klucz w pralce:)

Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2004-11-30 15:57:06]

30.11.2004
16:04
smile
[121]

artaban [ swamp thing ]

HopkinZ --> Widzieliśmy. Ogromnie się podobało :)

Mastyl --> Widać. Ale jedynie zmiany pancerza.

piniusz --> A już cię miałem obsobaczyć, że nie słuchasz/czytasz informacji w grze :) W pamiętniku była dokładna wskazówka :)

30.11.2004
16:08
[122]

Morgius [ Pretorianin ]

A może ktoś powiedzieć jak wygląda zawartość polskiego wydania ? Bo różnie z tym dzisiaj bywa, a za 169 chciałbym przynajmniej porządną instrukcję :)

30.11.2004
16:24
smile
[123]

kowalskam [ Nightmare ]

czy na kompie- intel(R) celron(TM) CPU
1200MHz
256 ram
będzie dobrze działała?

30.11.2004
16:45
smile
[124]

Lodziorz [ Chor��y ]

Panowie... znów mam problem. Jak już instaluje z cd1 podczas instalacji mi pisze:
Error 1305. Error reading from file E:\Vampire\pack004.vpk. (to jest foler do którego instaluje gre) Verify that the file exists and that you can acces it.

No i co ja mam zrobić? moge dać tylko ponów próbe albo anuluj.
Błagam was pomóżcie mi,bo prędzej olaliście mój proble. :/

30.11.2004
16:50
[125]

Ryslaw [ Patrycjusz ]

Wlasnie dostalem przesylke z Ultimy z Vampirem, wiec mam nadzieje troche sie poudzielac w watku.

Morgius - pudelko DVD - 3 plyty na jednym szpindlu + instrukcja po polsku na niezlej jakosci papierze. Instrukcji jeszcze nie czytalem, wiec nie wiem jak sie przedstawia tlumaczenie. Zrobie pozniej zdjecie calosci pakietu i wrzuce tutaj.

30.11.2004
17:01
[126]

dudek101 [ Konsul ]

mastyl - zmiany widac (przynajmniej teoretycznie) - u mnie wdarl sie jakis bug i nie widze tylko 2 modele zamiast czterech :)

30.11.2004
17:04
[127]

Ryslaw [ Patrycjusz ]

Pudelko gry

30.11.2004
17:05
[128]

Ryslaw [ Patrycjusz ]

Zawartosc pudelka

30.11.2004
17:05
[129]

Ryslaw [ Patrycjusz ]

Tyl pudelka + instrukcja

30.11.2004
17:16
smile
[130]

artaban [ swamp thing ]

Ach, Rysław :) Wreszcie ktoś, kto zawodowo doceni teksty Malkavian :)

30.11.2004
17:25
[131]

dudek101 [ Konsul ]

Lodziorz -> masz pirata i to skopanego
(obraz plytki z ktorego instalujesz lub z ktorego plyta byla nagrana nie dociagnal sie do konca)

30.11.2004
17:27
[132]

Lodziorz [ Chor��y ]

Take coś mi pisze... ludzie pomocy

30.11.2004
17:28
smile
[133]

piniusz [ Generaďż˝ ]

Źle rozdysponowałem punkty na początku...Zaczynam od nowa...
Na szczęście nie jestem daleko:)Zdecydowałem się po zabiciu łotrzyków w Diner'ze.Ledwo mi się udało...

30.11.2004
17:49
[134]

Cradle of Filth [ Konsul ]

piniusz -----> jezeli zle rozdysponowales punkty, to zawsze mzoesz wlonczyc automatyczne przydzielanie punktow, komputer ci bedzie przydzielal mądrzej, osobiscie tego nie lubie bo gra traci klimat wtedy...

30.11.2004
17:56
smile
[135]

piniusz [ Generaďż˝ ]

Też wolę sam:)
Dużo lepiej mi się gra bez takich pomagajek:)

30.11.2004
18:03
[136]

Yaten_van_Eshtar [ Legionista ]

A ja mam inny problem. Mogę sobie grać spokojnie, ale kiedy wyjdę z gry, nie mogę już jej po raz drugi załączyć. Wchodzi mi na ten szary ekran Loading i wyskakuje do wina. A raczej nie chce mi sie reinstalowac gry (bo to pomaga) za kazdym razem jak chce w nia zagrac. Instalowalem DirectX z plyty z nadzieja ze to pomoze ale...nic to nie dało. Zalaczam plik crash.log w którym są informacje o błędzie jednak nic mi one nie mówią:

* * * Vampire Crash Data Log, Generated From Exe Built On: Oct 6 2004 * * *

VAMPIRE caused a Float Divide by Zero (0xc000008e)
in module SHADERAPIDX9.DLL at 01bf:2a01cb9c.


Context:
EDI: 0x00000000 ESI: 0x2a068848 EAX: 0x00000000
EBX: 0x00000000 ECX: 0x2a068848 EDX: 0x00000000
EIP: 0x2a01cb9c EBP: 0x00000c64 SegCs: 0x000001bf
EFlags: 0x00010202 ESP: 0x0064e53c SegSs: 0x000001c7

Bytes at CS:EIP:
d9 96 64 1c 00 00 d9 c0 8b 86 40 01 00 00 d8 8e

-----[ SysInfo ]-----
Error occurred at 11/30/2004 14:29:04.
1 processor(s), type 586.
63% memory in use.
384 MBytes physical memory.
9 MBytes physical memory free.
1665 MBytes paging file.
1518 MBytes paging file free.
2044 MBytes user address space.
1924 MBytes user address space free.

-----[ StackTrace ]-----

-----[ ScopeTrace ]-----
SCOPE_TRACE data, stack depth = 3
02. RunListenServer ()
01. CEngineAPI::Run ()
00. LauncherMain ()

-----[ ModuleList ]-----
Module 1
D:\WąPIERZ\VAMPIRE.EXE
Image Base: 0x00400000 Image Size: 0x00017000
Checksum: 0x00000000 Time Stamp: 0x4164cd8f
File Size: 1471964 File Time: 10/6/2004 22:12:44

Module 2
C:\WINDOWS\SYSTEM\WNASPI32.DLL
Image Base: 0x10000000 Image Size: 0x0000c000
Checksum: 0x00000000 Time Stamp: 0x3d35f7dc
File Size: 45056 File Time: 7/17/2002 16:03:58

Module 3
D:\WąPIERZ\BIN\VSTDLIB.DLL
Image Base: 0x10000000 Image Size: 0x00018000
Checksum: 0x00000000 Time Stamp: 0x4164cbb9
File Size: 94268 File Time: 10/6/2004 22:11:44

Module 4
D:\WąPIERZ\BIN\TIER0.DLL
Image Base: 0x10000000 Image Size: 0x00034000
Checksum: 0x00000000 Time Stamp: 0x4164cbb5
File Size: 180280 File Time: 10/6/2004 22:11:44

Module 5
D:\WąPIERZ\BIN\FILESYSTEM_STDIO.DLL
Image Base: 0x10000000 Image Size: 0x00027000
Checksum: 0x00000000 Time Stamp: 0x4164cc44
File Size: 155737 File Time: 10/6/2004 22:11:42

Module 6
D:\WąPIERZ\BIN\ZLIB1.DLL
Image Base: 0x10000000 Image Size: 0x00012000
Checksum: 0x00017753 Time Stamp: 0x3fb967d0
File Size: 55808 File Time: 10/6/2004 12:38:24

Module 7
C:\WINDOWS\TEMP\QFEB1E3.TMP
Image Base: 0x00400000 Image Size: 0x00073000
Checksum: 0x00000000 Time Stamp: 0x3bbfac4e
File Size: 176128 File Time: 10/31/2004 12:43:32

Module 8
D:\WąPIERZ\BIN\VGUI2.DLL
Image Base: 0x10000000 Image Size: 0x00042000
Checksum: 0x00000000 Time Stamp: 0x4164cc1e
File Size: 192572 File Time: 10/6/2004 22:11:44

Module 9
D:\WąPIERZ\BIN\VGUIMATSURFACE.DLL
Image Base: 0x10000000 Image Size: 0x00051000
Checksum: 0x00000000 Time Stamp: 0x4164cc2f
File Size: 274506 File Time: 10/6/2004 22:11:44

Module 10
D:\WąPIERZ\BIN\STDSHADER_DBG.DLL
Image Base: 0x10000000 Image Size: 0x00022000
Checksum: 0x00000000 Time Stamp: 0x4164cc00
File Size: 81920 File Time: 10/6/2004 22:11:44

Module 11
D:\WąPIERZ\BIN\STDSHADER_DX6.DLL
Image Base: 0x10000000 Image Size: 0x0002c000
Checksum: 0x00000000 Time Stamp: 0x4164cc06
File Size: 126976 File Time: 10/6/2004 22:11:44

Module 12
D:\WąPIERZ\BIN\STDSHADER_DX7.DLL
Image Base: 0x10000000 Image Size: 0x0001e000
Checksum: 0x00000000 Time Stamp: 0x4164cc0b
File Size: 69632 File Time: 10/6/2004 22:11:44

Module 13
D:\WąPIERZ\BIN\STDSHADER_DX9.DLL
Image Base: 0x10000000 Image Size: 0x0001b000
Checksum: 0x00000000 Time Stamp: 0x4164cc16
File Size: 57344 File Time: 10/6/2004 22:11:44

Module 14
D:\WąPIERZ\DBGHELP.DLL
Image Base: 0x02800000 Image Size: 0x00100000
Checksum: 0x000e93e1 Time Stamp: 0x40b29313
File Size: 940032 File Time: 10/6/2004 12:35:00

Module 15
D:\WąPIERZ\BIN\MATERIALSYSTEM.DLL
Image Base: 0x10000000 Image Size: 0x00297000
Checksum: 0x00000000 Time Stamp: 0x4164cbf7
File Size: 356426 File Time: 10/6/2004 22:11:42

Module 16
C:\WINDOWS\SYSTEM\D3D9.DLL
Image Base: 0x00400000 Image Size: 0x0019d000
Checksum: 0x0019cadf Time Stamp: 0x40ee6b1c
File Size: 1660928 File Time: 7/9/2004 04:27:28

Module 17
D:\WąPIERZ\BIN\STDSHADER_DX8.DLL
Image Base: 0x10000000 Image Size: 0x00039000
Checksum: 0x00000000 Time Stamp: 0x41670a8c
File Size: 172032 File Time: 10/8/2004 14:57:54

Module 18
C:\PROGRAM FILES\NEWDOTNET\NEWDOTNET6_38.DLL
Image Base: 0x006c0000 Image Size: 0x0003c000
Checksum: 0x00000000 Time Stamp: 0x412e4059
File Size: 229376 File Time: 9/11/2004 09:40:14

Module 19
D:\WąPIERZ\BIN\LAUNCHER.DLL
Image Base: 0x10000000 Image Size: 0x00011000
Checksum: 0x00000000 Time Stamp: 0x4164cd8c
File Size: 69694 File Time: 10/6/2004 22:11:42

Module 20
D:\WąPIERZ\BIN\VAMPIRE_PYTHON21.DLL
Image Base: 0x1e100000 Image Size: 0x000ae000
Checksum: 0x00000000 Time Stamp: 0x4164cbcc
File Size: 704580 File Time: 10/6/2004 22:11:44

Module 21
D:\WąPIERZ\BIN\ENGINE.DLL
Image Base: 0x20000000 Image Size: 0x013bb000
Checksum: 0x00000000 Time Stamp: 0x4164cc65
File Size: 1986620 File Time: 10/6/2004 22:11:42

Module 22
D:\WąPIERZ\BIN\SHADERAPIDX9.DLL
Image Base: 0x2a000000 Image Size: 0x00175000
Checksum: 0x00000000 Time Stamp: 0x4164cbee
File Size: 401490 File Time: 10/6/2004 22:11:42

Module 23
D:\WąPIERZ\BIN\BINKW32.DLL
Image Base: 0x30000000 Image Size: 0x00068000
Checksum: 0x00000000 Time Stamp: 0x40dc8996
File Size: 338944 File Time: 10/6/2004 12:38:04

Module 24
C:\WINDOWS\SYSTEM\MSOSS.DLL
Image Base: 0x5e380000 Image Size: 0x00025000
Checksum: 0x0002597b Time Stamp: 0x362753a1
File Size: 139024 File Time: 8/29/2002 00:00:00

Module 25
C:\WINDOWS\SYSTEM\OLEAUT32.DLL
Image Base: 0x65340000 Image Size: 0x0009b000
Checksum: 0x000eea74 Time Stamp: 0x3ab29d2e
File Size: 929792 File Time: 3/16/2001 00:45:18

Module 26
C:\WINDOWS\TEMP\~E5.0001.DIR.0000\~DF394B.TMP
Image Base: 0x66700000 Image Size: 0x0016f000
Checksum: 0x00000000 Time Stamp: 0x40f27a24
File Size: 805916 File Time: 11/30/2004 14:29:00

Module 27
C:\WINDOWS\SYSTEM\DINPUT8.DLL
Image Base: 0x70000000 Image Size: 0x000b2000
Checksum: 0x000b5444 Time Stamp: 0x3d3741e1
File Size: 692224 File Time: 10/30/2001 08:10:00

Module 28
C:\WINDOWS\SYSTEM\WININET.DLL
Image Base: 0x70200000 Image Size: 0x00095000
Checksum: 0x0009e454 Time Stamp: 0x3d6e2aa6
File Size: 585728 File Time: 8/29/2002 00:00:00

Module 29
C:\WINDOWS\SYSTEM\URLMON.DLL
Image Base: 0x702b0000 Image Size: 0x0007a000
Checksum: 0x00082631 Time Stamp: 0x3d6e2aa6
File Size: 482816 File Time: 8/29/2002 00:00:00

Module 30
C:\WINDOWS\SYSTEM\SHLWAPI.DLL
Image Base: 0x70bd0000 Image Size: 0x00065000
Checksum: 0x0006cb68 Time Stamp: 0x3d6e2aa6
File Size: 395264 File Time: 8/29/2002 00:00:00

Module 31
C:\WINDOWS\SYSTEM\CRYPT32.DLL
Image Base: 0x71450000 Image Size: 0x0005e000
Checksum: 0x000671f0 Time Stamp: 0x3d6e2aa8
File Size: 371472 File Time: 8/29/2002 00:00:00

Module 32
C:\WINDOWS\SYSTEM\WINTRUST.DLL
Image Base: 0x71590000 Image Size: 0x0000e000
Checksum: 0x0001b6fd Time Stamp: 0x3d6e2aa8
File Size: 47376 File Time: 8/29/2002 00:00:00

Module 33
C:\WINDOWS\SYSTEM\WSOCK32.DLL
Image Base: 0x75e40000 Image Size: 0x0000a000
Checksum: 0x00013207 Time Stamp: 0x379e4b1e
File Size: 40960 File Time: 5/13/2004 20:18:32

Module 34
C:\WINDOWS\SYSTEM\WS2HELP.DLL
Image Base: 0x75e80000 Image Size: 0x00006000
Checksum: 0x0000f13b Time Stamp: 0x379e4b1e
File Size: 24576 File Time: 5/5/1999 22:22:00

Module 35
C:\WINDOWS\SYSTEM\WS2_32.DLL
Image Base: 0x75ea0000 Image Size: 0x00012000
Checksum: 0x000145f2 Time Stamp: 0x379e4b1e
File Size: 73728 File Time: 5/5/1999 22:22:00

Module 36
C:\WINDOWS\SYSTEM\SETUPAPI.DLL
Image Base: 0x77da0000 Image Size: 0x00067000
Checksum: 0x000681dc Time Stamp: 0x379e4b0b
File Size: 409600 File Time: 5/5/1999 22:22:00

Module 37
C:\WINDOWS\SYSTEM\MSVCRT.DLL
Image Base: 0x78000000 Image Size: 0x00046000
Checksum: 0x00048405 Time Stamp: 0x3baa6538
File Size: 290869 File Time: 7/22/2002 12:05:04

Module 38
C:\WINDOWS\SYSTEM\MSWSOCK.DLL
Image Base: 0x794d0000 Image Size: 0x00015000
Checksum: 0x0001b66d Time Stamp: 0x379e4afb
File Size: 86016 File Time: 5/5/1999 22:22:00

Module 39
C:\WINDOWS\SYSTEM\INDICDLL.DLL
Image Base: 0x7ccb0000 Image Size: 0x00006000
Checksum: 0x0000b489 Time Stamp: 0x379e4ae3
File Size: 24576 File Time: 5/5/1999 22:22:00

Module 40
C:\WINDOWS\SYSTEM\HID.DLL
Image Base: 0x7d2b0000 Image Size: 0x00009000
Checksum: 0x0000cf79 Time Stamp: 0x379e4ae1
File Size: 36864 File Time: 5/5/1999 22:22:00

Module 41
C:\WINDOWS\SYSTEM\CFGMGR32.DLL
Image Base: 0x7f800000 Image Size: 0x0000b000
Checksum: 0x00019431 Time Stamp: 0x379e4ad4
File Size: 45056 File Time: 5/5/1999 22:22:00

Module 42
C:\WINDOWS\SYSTEM\RPCRT4.DLL
Image Base: 0x7fb90000 Image Size: 0x00052000
Checksum: 0x00056e53 Time Stamp: 0x379e4ad0
File Size: 339968 File Time: 5/5/1999 22:22:00

Module 43
C:\WINDOWS\SYSTEM\MPR.DLL
Image Base: 0x7fbf0000 Image Size: 0x0000e000
Checksum: 0x00017bf2 Time Stamp: 0x379e4ad0
File Size: 57344 File Time: 5/5/1999 22:22:00

Module 44
C:\WINDOWS\SYSTEM\SHELL32.DLL
Image Base: 0x7fcb0000 Image Size: 0x00158000
Checksum: 0x0015e737 Time Stamp: 0x379e4ad0
File Size: 1409024 File Time: 5/5/1999 22:22:00

Module 45
C:\WINDOWS\SYSTEM\COMDLG32.DLL
Image Base: 0x7fe10000 Image Size: 0x0002d000
Checksum: 0x00038acc Time Stamp: 0x379e4ad0
File Size: 176128 File Time: 5/5/1999 22:22:00

Module 46
C:\WINDOWS\SYSTEM\WINSPOOL.DRV
Image Base: 0x7fe40000 Image Size: 0x00009000
Checksum: 0x0000b01a Time Stamp: 0x379e4ad0
File Size: 23040 File Time: 5/5/1999 22:22:00

Module 47
C:\WINDOWS\SYSTEM\OLE32.DLL
Image Base: 0x7ff20000 Image Size: 0x000c1000
Checksum: 0x000c20ab Time Stamp: 0x379e4acf
File Size: 790528 File Time: 5/5/1999 22:22:00

Module 48
C:\WINDOWS\SYSTEM\DDRAW.DLL
Image Base: 0xbaaa0000 Image Size: 0x00069000
Checksum: 0x0006d294 Time Stamp: 0x40ee6afa
File Size: 399872 File Time: 7/9/2004 04:27:28

Module 49
C:\WINDOWS\SYSTEM\COMCTL32.DLL
Image Base: 0xbfb70000 Image Size: 0x00088000
Checksum: 0x00094f71 Time Stamp: 0x3d6e2aa6
File Size: 548624 File Time: 8/29/2002 00:00:00

Module 50
C:\WINDOWS\SYSTEM\WINMM.DLL
Image Base: 0xbfdf0000 Image Size: 0x00010000
Checksum: 0x00014de7 Time Stamp: 0x379e4ace
File Size: 65536 File Time: 5/5/1999 22:22:00

Module 51
C:\WINDOWS\SYSTEM\LZ32.DLL
Image Base: 0xbfe60000 Image Size: 0x00006000
Checksum: 0x0000c86a Time Stamp: 0x379e4acd
File Size: 24576 File Time: 5/5/1999 22:22:00

Module 52
C:\WINDOWS\SYSTEM\VERSION.DLL
Image Base: 0xbfe70000 Image Size: 0x00006000
Checksum: 0x00013347 Time Stamp: 0x379e4acd
File Size: 24576 File Time: 5/5/1999 22:22:00

Module 53
C:\WINDOWS\SYSTEM\ADVAPI32.DLL
Image Base: 0xbfe80000 Image Size: 0x00010000
Checksum: 0x0001d294 Time Stamp: 0x379e4acd
File Size: 65536 File Time: 5/5/1999 22:22:00

Module 54
C:\WINDOWS\SYSTEM\NTDLL.DLL
Image Base: 0xbfee0000 Image Size: 0x00005000
Checksum: 0x00009458 Time Stamp: 0x3546ab93
File Size: 20480 File Time: 5/5/1999 22:22:00

Module 55
C:\WINDOWS\SYSTEM\GDI32.DLL
Image Base: 0xbff20000 Image Size: 0x00026000
Checksum: 0x00026def Time Stamp: 0x353ec272
File Size: 155648 File Time: 5/5/1999 22:22:00

Module 56
C:\WINDOWS\SYSTEM\USER32.DLL
Image Base: 0xbff50000 Image Size: 0x00011000
Checksum: 0x0001ccbf Time Stamp: 0x379e4acd
File Size: 69632 File Time: 5/5/1999 22:22:00

Module 57
C:\WINDOWS\SYSTEM\KERNEL32.DLL
Image Base: 0xbff70000 Image Size: 0x00074000
Checksum: 0x0007c0a0 Time Stamp: 0x371fc2b3
File Size: 475136 File Time: 5/5/1999 22:22:00

30.11.2004
18:06
smile
[137]

kowalskam [ Nightmare ]

czy na kompie- intel(R) celron(TM) CPU
1200MHz
256 ram
będzie dobrze działała?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

30.11.2004
18:36
smile
[138]

artaban [ swamp thing ]

Yaten_van_Eshtar --> Nie wiemy.

kowalskam --> We wstępniaku masz wymagania minimalne. Uznajemy cię za osobę przynajmniej przeciętnie inteligentną i mamy nadzieję, że potrafisz porównywać cyferki. Bądź też łaskaw zgłosić do Soula rozjechanie wątku i prosić go o usunięcie twojego posta.

30.11.2004
18:44
[139]

Maevius [ Czarownik Budyniowy ]

artaban, a Ty na czym grasz ?

Ja mam troche inny problem.. Mialem miec 1024 mb ram, jednak wyszlo na to ze sensownie dziala mi 768. Reszta to procek P4 2.4 i R9700 PRO. Czy wedlug Was pojdzie mi to przy sensownej predkosci i jakosci grafiki ?

30.11.2004
18:46
[140]

artaban [ swamp thing ]

Maevius --> A2500+@3200+, 512RAM@400MHz, Ti4200 i specjalnie nie narzekam. W poprzedniej części zrobiłem już podsumowanie kilku wypowiedzi co do posiadanych zestawów, a jakości gry. Zaraz znajdę i przekleję.

30.11.2004
18:46
smile
[141]

cneyhaz [ Generał dywizji ]

Mam problem chyba wiem o co chodzi ale chce sie upewnic.
Lodka mala,jaskinia czas ucieka wskakuje do lodki laduje sie do konca i wychodzi do systemu czy to ten DUZY BUG o ktorym wszyscy pisali i czy da sie go jakos obejsc czy trzeba czekac na patcha ?
Z gory dziekuje za odp.

30.11.2004
18:47
[142]

artaban [ swamp thing ]

O, to jest to:

C1.7, 512ddr kingston, gf3 ti500 - 800x600 high - tnie się w pierwszym mieście, w pomieszczeniach bez problemu;
P4 [email protected], 1024 RAM @500, R9700@350 MHz core - 1024x768x32 w wysokich detalach i z complex shadows chodzi bardzo dobrze;
P4 3.2 + 1GB RAM-u + GF6800 - 1280x1024, wszystko na max - 60 klatek w pomieszczeniach i 18-30 w mieście;
AMD2000XP+, 512 RAM, R9800 PRO 128mb - 1280x1024 w dobrej jakości detali - gra czasami przytyka (prawdopodobnie w mieście...);
A2500@3200, 512RAM@400 i GF4Ti4200 - w 1024x768 i wysokich ustawieniach - lekko tnie się miasto, w pomieszczenia doskonale;
a2600+, 512ddr, r9600pro w rozdzialce 1024x768 na maksa - wszystko ładnie;
1,2 giga procek i gf 2 mx 400 (nie wiemy ile RAMu) - 800x600 - płynnie w pomieszczeniach, slajdy w mieście;
P4 2.4@3 Ghz - 1 GB DDR 500 i Ati X800XT PE - we wszystkich rozdziałkach (od 800x600 0AA 0AF do 1600x1200 6AA 16AF) tnie w mieście;

30.11.2004
18:48
[143]

cneyhaz [ Generał dywizji ]

Zeby nie bylo od razu zaznaczam ze mam oryginal wersje LEM`owska

30.11.2004
18:48
[144]

artaban [ swamp thing ]

cneyhaz --> To jest chyba to. Zerknij na mojego posta z 29.11.2004 | 15:41.

30.11.2004
19:32
smile
[145]

Morgius [ Pretorianin ]

Ryslaw - thx. Teraz pozostaje mi tylko mocno zacisnąć pasa i przyoszczędzić na gre.

30.11.2004
21:09
[146]

Stranger [Gry-OnLine] [ Dead Man Walking ]

kolega nowy watek zalozyl...

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.