GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Wizardry 8 - ciekawostki, taktyki, tips & tricks ;-)

07.03.2002
19:37
smile
[1]

tramer [ ]

Wizardry 8 - ciekawostki, taktyki, tips & tricks ;-)

wątek z założenia do dzielenia się doświadczeniami z gry ;-) premiera była wczoraj, czas grać więc ;-)
na dzień dobry: kto jakie ma drużynki? ja złożyłem następującą:

Wojownik - Jaszczur
Wojownik - Drakon
Wynalazca - Hobbit
Kapłan - Krasnolud
Zwiadowca - Mook
Mag - Duszek

już wyszedłem z klasztoru... właśnie użeram się z jakimiś osami ;-)

co do klasztoru:

1.) czy te drzwi wymagające specjalnego klucza da się otworzyć na początku?
2.) czy coś jest między skrzyniami w "górnym klasztorze"? (mówię o skrzyniach między które można spaść po rozbiciu szyby - lokacja zaraz przy wejściu.

wstępnie to wszystko ;-)

07.03.2002
20:20
[2]

Adel [ Pretorianin ]

ja zbieram kaskę i sobie kupie oryginał - gra warta tego :))) jak dobrze pokombinuje to w niedziele zakupie :> a gram następującą ekipą: Fighter - Dracon Valkirya - jakaś taka wilkopodobna, nie pamiętam =]] Gadgeter - Hobbit Priest - Dwarf Bard - Hobbit Mage - Faerie ad. 1) nie da rady - klucz znajdziesz w ... innej lokacji (jak chcesz to powiem jak nie to nie będę psuł gry:) ad.2) aaa tego nie wiem :> co do porad weź barda do drużyny (nawet zacznij od nowa!) później ma takie artefakty, że szok!! gadgeter imo dobry wybór - także przydatny gostek (jak coś fajnego zmontuje to tak jak bard wymiata :) magiem nie inwestuj za bardzo w magię ognia - po prostu nie warto... (przekonałem się o tym za późno:(( ) lepiej w wody i powietrza inwestuj - może wolniej się rozwijają ale więcej możliwości dają, aha w ziemii też warto trochę punktów dać wg mnie nie warto brać rangera (magowi dasz trochę punktów w mental magic i potem ma detect secrets i x-raya - to samo daje ) a gra po prostu jest re we la cyj na ;]

07.03.2002
20:25
[3]

tramer [ ]

hmm... to tak właśnie trochę żałowałem że barda nie wziąłem... może przeklasuję sobie tego rangera ;-) btw: jak wygląda sprawa z przeklasowaniem? tracę wszystkie poprzednie umiejętności i zaczynam od nowa?

07.03.2002
20:29
[4]

tramer [ ]

aha - jakie podstawowe statystyki (siła, zręczność etc) pakować dla danych klas postaci? z opisu to chyba wynika że wszystkie po trochu + parę bardziej ;-)

07.03.2002
20:38
smile
[5]

Piotrek [ Generaďż˝ ]

Ja gram taką druzyną: 1. Fighter - Dracon 2. Valkiria - Human 3. Lord - Dracon 4. Bard - Mook (czy jak mu tam), ale żałuję, że Hobbita nie mam 5. Bishop - Elf 6. Mage - Faerie Na razie miałem tylko jedną walkę, z która miałem poważne problemy. Jak na razie to Lord i Fighter mnie rozczarowali, coś mało obrażeń zadają. Za to Valkiria jest doskonała. Bard właśie zaczął się przydawać, gdy używa jakiejś tam kobzy. Adel --> Czy to chodzi o Okragły Klucz, bo taki niedawno zdobyłem? Gra jest swietna i straszie wciaga. W ogóle się nie moge oderwać!

07.03.2002
21:02
[6]

Metatron [ Centurion ]

olano mnie, wiec ponawiam pytanie tu: czy WIZARDRY 8 jest podobna do WIZARDS & WARRIORS? chodzi o podobienstwa rozwiazan graficznych, systemu walk, rozwoju postaci. jezeli tak, coz.... chyba nie bede zachwycony. W&W bylo genialne przez pierwsze kilkanascie godzin, potem stalo sie CHOLERNIE nudne... nawet nie skonczylem.... pozdr.

07.03.2002
21:15
[7]

tramer [ ]

Piotrek --> to chyba ten - taki jest zamek w tych drzwiach klasztornych ;-)

08.03.2002
13:49
[8]

Cainoor [ Mów mi wuju ]

Można zainstalować patcha do 8 na spolonizowaną wersję gry bez problemu ? Patch z oficjalnej stronki.

08.03.2002
23:14
[9]

(to)my [ Konsul ]

A ja nie wiem jak wyjsc z poczatkowych podziemi...

09.03.2002
08:30
[10]

Shadowmage [ Master of Ghouls ]

to(my) a wktórym miejscu jesteś?

09.03.2002
08:49
[11]

Cyber [ Pretorianin ]

Cainoor -> Gra w polskiej wesji jest 'wyposazona' w najnowszy patch Pozdrooofka

09.03.2002
12:51
[12]

Adel [ Pretorianin ]

może dyskusje przenieść do wątku " serie ... " ? bo jakoś często ten wątek mi umyka i nie chce mi się go szukać :)))

09.03.2002
18:19
smile
[13]

Rmoahal [ Pretorianin ]

Ja juz W8 dawno skończyłem i teraz czekam na Morrowinda,jak ktos ma jakies problemy to niech pyta,postaram sie odpowiedziec,aha zamiast kleryka lepiej od poczatku miec biskupa w druzynie

09.03.2002
22:10
smile
[14]

Kłosiu [ Senator ]

Wlasnie wrocilem z Empiku z wizardry8 :) Przystepuje do gry :D

09.03.2002
22:10
smile
[15]

Kłosiu [ Senator ]

Wlasnie wrocilem z Empiku z wizardry8 :) Przystepuje do gry :D

09.03.2002
22:10
smile
[16]

Kłosiu [ Senator ]

Wlasnie wrocilem z Empiku z wizardry8 :) Przystepuje do gry :D

09.03.2002
22:11
smile
[17]

Kłosiu [ Senator ]

Wlasnie wrocilem z Empiku z wizardry8 :) Przystepuje do gry :D

09.03.2002
22:19
smile
[18]

Majin [ Generaďż˝ ]

A ja mam pytanko. Pokonałem już Pajęczysko, przelazłem siakimś tunelem i rozwaliłem kilka małych pajączków, które spadły z sufitu. W pomieszczeniu z pajączkami był guzik, który niezwłocznie wcisnąłem. Ale jakoś nic się nie zmieniło, przeszukałem (chyba) wszystko. I tu pojawia się problem. Co dalej? Pozdro M.

09.03.2002
22:27
[19]

tramer [ ]

za pajęczyskiem była zamknięta krata, pamiętasz? właśnie ją otwierał guzik.

10.03.2002
08:37
[20]

(to)my [ Konsul ]

Shadowmage -> wylądowałem na plaży i gdy już pozbierałem wszystkie gadżety z niej, wszedłem do jakichś podziemi. Zabiłem w nich mnóstwo nietoperzy i jakiegoś śluzu. Są w podziemiach drzwi, których nie mogę otworzyć... Co dalej?? :-)

10.03.2002
08:49
[21]

Adel [ Pretorianin ]

dobrze poeksploruj tunele, to Ci się wszystko wyjaśni :) i używaj mapy :))) o ile pamiętam musisz kierować się na południe, gdzieś tam skręcić w lewo, będą drewniane drzwi (na początku tej odnogi leży różdżka z knock - knockiem), trzeba je otworzyć i masz swoje drzwi których nie mogłeś otworzyć :))

10.03.2002
11:29
smile
[22]

radonix [ Pretorianin ]

Rmoahal => poradź jeżeli skończyłeś W8, czy żeczywiście jest warta orginału ? Jeszcze trochę się waham ... :-(

10.03.2002
11:36
smile
[23]

Mysza [ ]

Czuję, że jest tego warta... Do naszego małomiasteczkowego sklepu i tak pewnie za pół miecha dopiero trafi... Czekać pozostało, bando szczęśliwców...

03.04.2002
08:36
smile
[24]

Visus Augustus [ Konsul ]

hmmm spytam sie tutaj, nie wzialem ze soba "instrukcji", a ciekawosc mnie zzera, przy jednej z postaci mam ikonke wygladajaca jak kropla krwi z podpisem oslabiony/a, o co chodzi i jak to swinstwo zniwelowac ??? i czeeeeeemu ta gra jest taka truuudna !!!!! caly czas skradam sie przy scianach.....

03.04.2002
08:57
[25]

TeadyBeeR [ Legend ]

Nie wiem czy to to,ale pozniej podobno sa potwory wysysajace zycie "na stale".Trzeba wtedy uzyc czaru przywrocenia czy jakos tak.Jeszcze nie spotkalem takich potworow wiec glowy za to nie dam :).

03.04.2002
09:00
[26]

Adamus [ Gladiator ]

TeadyBeeR dobrze powiada, trzeba użyć mikstury, ewentualnie kapłan może takową przypadłośc uleczyć, pod warunkiem, że posiada rzeczony czar ;-).

03.04.2002
09:07
[27]

Mac [ Sentinel of VARN ]

Ewentualnie można też odwiedzić fontannę znajdującą się w jaskiniach Umpani i napić się z niej, a wyssanie zostanie uleczone.

03.04.2002
11:06
smile
[28]

Visus Augustus [ Konsul ]

dzieki

03.04.2002
15:59
smile
[29]

Lukasz [ Pretorianin ]

Visus Augustus ----> w poradniku do Wiz8 jest napisane, ze poziomy Normal i Hard są piekielnie trudne, chyba że ktoś lubi co 2 minuty walczyć przez 20... Przestaw trudność na nowicjusz i staraj się nie biec za szybko do przodu. Najpierw klasztor, potem pokręć się trochę w pobliżu, droga do Arniki (czyli z klasztoru w lewo), Arnika, droga do Trynton i cmentarz, potem Trynton i dopiero bagno. Staraj się zabijać potwory i zdobywać doświadczenie. Będzie łatwiej. Śpij często - najlepszy sposób na odzyskanie wytrzymałości - zawsze plecami do ściany. Jeżeli Cię coś zaatakuje we śnie, to przynajmniej Cię nie okrąży. Miłej zabawy :)

03.04.2002
16:08
smile
[30]

Atom [ Chor��y ]

Mam pytanko do wszystkich graczy Wiz8. Ktora postac porwal Wam Ramol? U mnie to byl bard,najbardzej wygadana postac w druzynie ;) (najwyzszy wspolczynnik komunikacji) poza tym czlowiek kobieta, moze stary chacial sie zabawic?

03.04.2002
16:17
smile
[31]

Mariooshus [ Pretorianin ]

Metatron -------------> podobna w konwencji po Wizards&Warriors. Ale o wiele od poprzedniczki lepsza... Właśnie to przemawia za Wizardry 8, że nie masz w tej grze przez cały czas takich samych lokacji (tzn. lasy albo różne podobne do siebie dungeony), ale świat gry jest o wiele bardziej ciekawszy i zróżnicowany... Do tego dochodzi większy wachlarz rozwoju postaci i ładniejsza grafika (choć bez przesady). Gra jest po prostu bardziej wciągająca i nie nudząca się graczowi tak jak W&W...

04.04.2002
15:36
[32]

AndrzejF [ Centurion ]

Lukasz-> normal jest w sam raz :) Atom - to jest chyba losowe (ew. zaznczona postac), mi rowniez wcielo poetke- zwykle ona prowadzi (wys. poz. komunikacji)- wgralem sejwa wybralem jako postac "prowadzaca" lowce" i to on zaginal. Wiecej nie sprawdzalem zatem nie wiem czy to regula

04.04.2002
15:43
smile
[33]

Lukasz [ Pretorianin ]

AndrzejF ---> ano zależy w któym momencie. JA sobie tak przełączam od czasu do czasu...:)

04.04.2002
15:44
[34]

Visus Augustus [ Konsul ]

byle nie wcinalo woja, bo bede sie cienko widzial......

04.04.2002
16:02
[35]

AndrzejF [ Centurion ]

Lukasz- ja w NIC nie gram na najlatwiejszym - duma nie pozwala :). Kiedys byla gra , w ktorej pokopano poziomy trudnosci i normal to byl hard. Mialem sporo problemow, ale poziomu nie zmienilem...

04.04.2002
18:16
[36]

Atom [ Chor��y ]

Popieram AndrzejaF - tez gram caly czas na normalu. Wlasnie zabilem Nessie, cienka byla. Myslalem ze bedzie trudniej, ale rzucilem na nia stopienie zbroi i szylem z lukow (kazde trafienie zabieralo 15-20 hp) i po kilku turach bylo po niej :)

04.04.2002
18:24
smile
[37]

pasterka [ Paranoid Android ]

lepiej grać na ekspercie, bo wtedy cała drużynka awansuje levele jak szalona!!!

05.04.2002
08:13
smile
[38]

Visus Augustus [ Konsul ]

pierwszy raz mi sie zdazylo ze nie moge czegos w grze znalezc.... pomocy!!! gdzie jest ten cholerny Marten's idol czy jak mu tam

05.04.2002
13:36
[39]

Januszjt [ Pretorianin ]

Ja gram od nowa /przerwałem bo błędnie pinformowano ,że zapisy nie będą się wczytywały po wgraniu pacza/. Jak gram od nowa to gram na poziomie ekspert ze składem: 1. Wojownik - jaszczur 2. Wojownik - jaszczur 3. Ninja-duszek 4. Łowca -mook 5. Bard -hobbit 6 .Biskup- elf oraz VI-walkiria i robot - mnich. Garść uwag: 1.Co daje gra na poziomie expert ? -- > Dużo walk !!--> dużo doświadczenia zdobytego aktywnie Przy awansach na wyższe poziomy dajemy punkty doświadczenia w te dziedziny które są ważne dla danej postaci ale moło używane i wolno rosną .np dla wojownika w luk i strzelanie. Dodawanie dla wojownika np w miecz czy walke to marnotrastwo bo wojownik jak wywija mieczem to sam z siebie stanie się mistrzem miecza. Biskup z kolei tylko w księgi !!!!. Żywioły same się wyszkolą. 2. Wojownicy --> podstawa drużyny--> dużo życia i strzszni zabójcy Najpierw jednego szkoliłem w mieczu i tarczy a drugiego w mieczu i nożu. Ale teraz 19 lev wojownicy stwierdziłem , że lepij mi się walczy jeden walczy dwuręcznym mieczem a drugi dwuręcznym toporem. Dlaczego ? Bo ważna jest górna granica możliwych obrażeń. Rozwijając zabójcze uderzenie / 100 siły/ zwiększamy prawdopodobieństwo zadania obrażeń z górnego zakresu możliwych. I tak wojownicy cienkoskórych wrogów walą > 100 DMG trzy razy na turę a w tych ze skórą kamienną to tak różnie ale nie mniej niż 20.Jak znajdziesz lepszą broń ale to jest topór a masz wyszkolonego w mieczu nie przejmuj się. Topór w łapę i niech macha.Tym machaniem tak się szybko wyszkoli ,że nic nie trzeba robić. Poziom ekspert gwarantuje długie machanie podczas walk i szybki wzrost biegłości. 3. Dobrze mieć w drużynie takie postacie jak : ninja,mnich,samuraj,łowca. Każda z nich rozwija się bardzo powoli ale później jednym ciosem może zabić,ogłuszyć.Ponadto bardzo ważne -mogą czarować! Nie ofenzywnie ale defenzywnie - leczą choroby ,paraliże rzucają tarcze ochronne itp. W późniejszych etapach walk jest to bardzo ważne aby w pierwszej turze walki rzycić wszystkie możliwie czary ochronne w tym muje ulubione- cisza, zamrozenie wszystkiego i tarecza umysłu.Jeżeli zdecydujesz się na ninje - to tylko duszek!!. Niby słaba ale ma dostęp /tylko ninja duszek/ do najbardziej zabójczej broni w grze - laseczki Dona szczurołaków. Jest zwinna,sprytana i zabójcza.Obronę wbrew pozorom ma porównywalną z wojownikami /tylko życia mniej/.Ponieważ laseczka jest przeklęta to nie możemy walczyć na odległość - z nudów więc czekając na wroga szkolimy ją w czarach defensywnych. 4. Bard i Biskup -tandem nie do zdarcia.Jeżeli wrogowię są tylko "fizole" o dowolnym lev i liczbie to bard skrzypkami leczy a biskup odnawia wszyskim wytrzymałość.Ta prosta technika załątwi każdego. Jak czarują to: cisza,zamrożenie,cisza,zamrożenie,cisza ale też tarcza umysłu /komplet innych ochron nosisz stale/. Jak ci wojownik przejdzie na stronę wroga to drżyj reszta drużyny - biskupa i barda na jeden sztych bierze.Mój biskup 16 lev uczył się tylko ksiąg i osiągnął w każdym żywiole > 90% w księdze boskości >90% a w innych > 80% . Zaraz bedzie mógł używać czarów 7 lev ze wszyskich szkół magii. Aby zaoszczędzić na czary z najwyższego lev nie ucz się przy awansach czarów/ a przynajmniej ucz się tylko tych naprawdę niezbędnych/. Kupuj /kradnich / księgi . Sczególnie dużo ma ich ten gościu na bagnach. W bitwach użuwaj czarów biskupem stale /ale pamiętaj nie ten jedyny ulubuiny a z każej szkoły magii po trochu/ a np ninja zamiast walić laseczką używaj np atak kwasem - odbiera 1 hp. Nie jest to istotne. Ważne , że czarów używasz a więc się szkolisz.Dobrze jest mieć 3-4 postacie potrafiące postawić teleport- ułatwia życie.Barda przerobiłem na wojownika z dzidą. /można na złodzieja , samuraja, ninje i inne jak kto che/. Mój bard osiągnoł 18 lev i 98% muzykowania a więc powyżej mninimum dla najlepszych instrumentów.Można go więc przerobić bez uszczerbku dla muzyki na co innego. Ja zrobiłem wojownika aby z drugiej linii kłuł wrogów jak nie gra na trąbie. 5. Ustawienie drużyny. U mnie stoją tak i praktycznie nie musze robić zmnian w trakcie bitki: - przód - >nic -lewe skrzydło->wojownik -prawe skrzydło -> wojownik -środek->ninja.NPC walkiria,NPC mnich -tył->bard,łucznik,biskup-wszyscy z bronią długą i strzelającą Takie ustawienia zapewnia atak wszyskimi postaciami we wtroga atakującego od przodu oraz wojownik+walkiria i cały tył -atak z boku. Z tyłu to tylko walkiria wspomaga "tyłowych". Staraj się nie dopuszczać do ataku z tyłu np wysokolevelowego Rapaxa. Tyle spostrzeżeń. Gra się fajnie tylko trzeba mieć czas.

05.04.2002
17:42
[40]

tymczasowy13520 [ Junior ]

Kto rozwalił UPALNIKA? Moze by tak mi podpowiedział jak go pokonac. Unika ciosów mieczem i czary nie działają. Dzięki za pomoc.

05.04.2002
19:45
[41]

Januszjt [ Pretorianin ]

Ziyo Myśle ,że upalniki to gostki czołgające się zionące ogniem gdzieś w górskich bezdrożach. Na pewno mozna ich posiekać na kawałki i zamrozic. I to nawet bez większych problemów . Myśle , że masz za niski level na wycieczkę po górach.

06.04.2002
06:58
[42]

tymczasowy13520 [ Junior ]

Dzieki Januszjt za odpowiedź.Może rzeczywiście musze trochę podnieść poziom grupy.

08.04.2002
09:50
smile
[43]

Atom [ Chor��y ]

Mam pytanie. Czy ktos wie gdzie mozna znalezc light sword, bo przeszedlem prawie cala gre (jestem na Schodach do Nieba) i nigdzie go nie znalzlem?

08.04.2002
10:29
smile
[44]

Visus Augustus [ Konsul ]

ma ktos w druzynie lorda?? jak wam sie sprawuje ? bo mnie zaczyna szlak trafiac, czy mozna podczas gry wywalic kogos z podstawowej szostki i najac jakiegos NPC w jego miejsce ???

09.04.2002
14:22
[45]

Nebulus [ Legionista ]

Mam w druzynie lorda, nie bylem pewien co do wyboru, ale w koncu go wzialem zachecony ta podwojna bronia. jak do tej pory mam 9 level, i szczerze mowiac - lord jest taki sobie. (nie mam jeszcze dobrych broni, wiec zadaje nieduze obrazenia, z trafieniem jest roznie, pomaga leczeniem). mam nadzieje ze za pare leveli sytuacja sie poprawi.

09.04.2002
14:24
[46]

Nebulus [ Legionista ]

Mam w druzynie lorda, nie bylem pewien co do wyboru, ale w koncu go wzialem zachecony ta podwojna bronia. jak do tej pory mam 9 level, i szczerze mowiac - lord jest taki sobie. (nie mam jeszcze dobrych broni, wiec zadaje nieduze obrazenia, z trafieniem jest roznie, pomaga leczeniem). mam nadzieje ze za pare leveli sytuacja sie poprawi.

09.04.2002
14:31
[47]

Visus Augustus [ Konsul ]

na 12 lv mam z lordem nadal to samo :-(((

09.04.2002
15:50
[48]

al'Thor [ Junior ]

-> Visus Augustus Ja ze swojego Lorda (lvl 16) jestem całkiem zadowolony, chociaż rzeczywiście pomiędzy lvl 8-14 trochę odstawał od kumpli z drużyny - miał o połowę mniej "zaliczonych" przeciwników niż reszta moich zabijaków. Pewnie wynikało to z faktu, że mało który przeciwnik mógł dojść do starcia bezpośredniego - najpierw Przyśpieszenie, a potem Łowca, Bard i Vi wymiatali z trójstrzałowych Kuszy, Samuraj i Biskup nawalali Czarami obszarowymi i obezwładniającymi, a Wynalazca pomagał im swoim karabinkiem i gadżetami. W takiej sytuacji Lord z dwoma strzałami z łuku na turę raczej miał małe szanse wykazać się w walce. Niestety nawet kiedy doszło do walki wręcz, to ze swoim namaszczonym korbaczem i młotem też nie był postrachem. W tej chwili walczy jakąś tam Gwiazdką Poranną, chyba magiczną, i Diamentowym Oczkiem, dopiero co uzyskał Potężne Uderzenie i Sokoli Wzrok i z tego co widzę jego efektywność znacznie wzrosła – z bliska zadaje obrażenia do 40-50 dmg, wali 4 uderzenia na turę i prawie zawsze trafia. Poza tym w mojej drużynie Lord jest niezastąpiony, ze względu na fakt, że tylko on i Biskup mogą rzucać czary ochronne w bitwach z przeciwnikami używającymi magii – jego Duchowa Tarcza na 7 poziomie mocy już nie raz uratowała mi tyłek. Teraz właśnie zastanawiam się czy nie zmienić mu broni podstawowej, może na jakiś topór...niestety poza Bestiobujcą od Antone'a nie znalazłem niczego ciekawego :( . Może w Lochu na Północnych Pustkowiach, do którego mam zamiar dzisiaj się zapuścić coś mnie zaskoczy :)

30.04.2002
08:12
smile
[49]

VisusAugustus [ Tancerz Wojny ]

gdzie ja tego watku musialem szukac ???????? no coz....musze sie podzielic z kims smiechem, oczywiscie dotyczy to gry W8, a mianowicie w pewnym momencie gry wyladowalem w Banjin(czy jakos tak) bylo tam kilka cel w jakiejs lepiance, otworzylem jedna wktorej byl jakis Umpani, opieprzyl mnie na perlowo ze wysluguje sie T'rangom i mial oczywiscie racje, postalem i poszedlem dalej, po jakims czasie T'rangowie znudzili mi sie i przeszedlem do Umpani, mam nadieje ze na raxie wszystko jasne :-) , znowu znalazlem sie w tym nieszczesnym Banjin ale !!!! nie mialem zadnej misji od U. zwiazanej z tym miejscem.. w celi znalazlem identyfikator tegoz poznanego na poczatku Umpanni, wzruszylem ramionami.... po jakims czasie z ciekawosci pokazalem generalowi Yma..(znowu niepamietam) tenze identyfikator, a ten omal sie nie poplakal, " to taki dzielny zolniez byl, biedna rodzina, ale war is war itd, i teraz moment kulminacyjny !!!!!! w notatniku napisane jest iz jakis tam Glumph szesliwie zostal prze zemnie eskortowany do domu :-))))))))))))))) ludzie jak ja ryczalem ze smiechu, szczesliwy identyfikator!! zona tego G. bedzie wiedziala co z nim zrobic.......

06.05.2002
17:24
[50]

JackSmith [ ]

Tak się zastanawiam, ale ......... 1 - od samego początku gry warto specjalizować postacie - tj. bard niech gra a nie walczy mieczykiem, biskup niech czaruje a nie walczy wręcz/na odległość itp.... 2 - dobrze jest zacząć bardem( hobbitem), później zmienić go w łotrzyka 3 - na wojownika chyba lepiej nadaje się jaszczur niż drakon ( bardzo subiektywne odczucie ) natomiast raczej na pewno lepiej zainwestować wojownikiem w topór ( później będzie topór dwuostrzowy ! + szał bitewny ) a później zamienić go w walkirię, chyba że ktoś planuje zamienić później wojownika na samuraja - wtedy lepiej uczyć go miecza.... 4 - biskup obowiązkowo musi też być magiem i alchemikiem, i powinien dobrze władać kanonami ziemi, wody i umysłu ........ 5 - majsterkowicz ( mook ) może później awansować na łowcę ( nadal premia do walki na odległość ).... co Wy na to ??

20.05.2002
08:21
[51]

soli1 [ Junior ]

Ja mam 2 wojowników jaszczurów jeden w mieczach drugi w toporach się specjalizuje. 1 samuraj hobbit on oczywiście katanom oburęcznom macha. 1 łówca mook on tylko i wyłącznie łuki wielbi. 1 kapłan krasnolud on procy używa 1 mag elf który równierz proce używa(czary oczywiście ,że też ,tak samo kapłan) woje mają 21 poziomy mag i kapłan mają po 20 poziomie łowca i samuraj mają po 19 poziomie mam też barda i walkirie ,których przyłączyłem w swojej wędrówce.

20.05.2002
10:15
[52]

tymczasowy27096 [ Junior ]

A ma ktoś ninja w swoich szeregach? Bo u mnie cos się słabo spisuje. Jest on już na 11 poziomie i wyraźnie odstaje od wojownika. Mam poważne obawy co się z nim będzie działo pod koniec gry. Czy opłaca się go trenować w walce wręcz? Bo u mnie narazie biega z mieczykiem.

20.05.2002
17:11
[53]

Niob [ Konsul ]

ninja to przedewszytki wg mnie jedyny sensowny koles do rozbrajania pulapek i ot zamkow a dotego potrafi przywalic ze od ciosa zabija i o ile z 1 ciosa malo zadaje to o ile dawac mu tylko na szybkosc to przy duzej ilosci ciosoow ma naprawde duze szanse na zabicie kolesia jednym ciosem (koniecznie rozwijac krytyczny cios) to oczywiscie tylko takie moje dywagacje na temat

20.05.2002
18:10
[54]

Atom [ Chor��y ]

Niob --> Rozbrajac pulapki moze tez rownie dobrze bard, a jest znacznie bardziej uzyteczny w walce, ciosy krytyczne zadaje tez samuraj oraz ranger lukiem, a zadaja wiecej obrazen gdy nie uda sie krytyk. W mojej druzynie ranger zabil tylko o 25% mniej niz wojownik, swietnie strzela z potrojnej kuszy i zdobylem dla niego super bulawe (diamentowe oczy), ktora co chwila kogos paralizuje. Natomiast samuraj uzywajacy krwiozercy (taki przeklety mieczyk z Arniki), jest niesamowity - wpada w szal jak wojownik i zadaje do 8 ciosow na ture.

24.05.2002
17:01
[55]

tymczasowy25916 [ Junior ]

jak odpowiedziec w polskiej wersji na zagadki "mózg i "skóra" jak sie nie ma polskich czcionek??? wie ktos????

24.05.2002
17:09
[56]

tymczasowy25916 [ Junior ]

aha, i nie moge od rapaksow- platnerzy (ani jednego, ani drugiego) nic na zamowienie kupic. o co trzeba sie zapytac w polskiej wersdji? bo jak wpisuje "pancerz" to oni mowia (i jeden i drugi) "taaa... ja to robie takie extra zbroje na zamowienie " i...nic. na tym sie konczy cala rozmowa. co tam trzeba wpisac? wie ktos?

24.05.2002
17:09
[57]

kathulu [ Generaďż˝ ]

zamowienie

24.05.2002
17:48
[58]

Niob [ Konsul ]

---> Atom ja tam wogole barda nietrawie :) wiec wole ninje jakbym nie mial brac ninji to bym se wynalazce wziol bo tysh fajoski

27.05.2002
08:22
[59]

soli1 [ Junior ]

Jeden z moich wojowników ma fajny mieczyk i 21 poziom . Jak puszcze na niego nadczłowieka i przyśpieszenie to w turze wali 6 razy po średnio 150 DM :)))))))

27.05.2002
08:24
[60]

soli1 [ Junior ]

Vesna- napisz zbroja :)

05.06.2002
10:16
smile
[61]

dziadek [ Centurion ]

Vesna-U kowala w Arnice wystarczy,ze do niego podejdziesz i dasz/tasak,kiel Modai,skorupe kraba itp./a on sam powie co jeszcze potrzeba.

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.