GROM Giwera [ Sołdat ]
Heyah kontratakuje?
:| dostalem dzisiaj maila z tym adresem:
www.zainfekowani.pl
Heya szykuje kolejna wielka kampanie reklamowa? wiecie cos na ten temat?
Obejrzalem filmiki tam dostepne... ten flash. Zaciekawilo mnie to ;p znowu wszystko owiane tajemnica
EwUnIa_kR [ Legend ]
taaa...cały kraków jest oblepiony ..w sumie nie wiedziałam czyja to reklama bo są same niedokończone zdania...ale teraz już wiem:)
VinEze [ Hasta la victoria siempre! ]
eee tam tajemnica - te billboardy "nie wychodź z domu" nie jedź nad morze" to heyah (wystarczyło się przyjrzeć tej szarości)... Kampania sie kończy bo teraz powiedzą że to heyah...
Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2004-07-13 16:38:47]
massca [ ]
info z ubieglego tygodnia
Orzeźwiająca "Wodah" od Heyah
Do końca tygodnia na stacjach kolejowych w największych miastach można będzie spotkać hostessy, które rozdają półlitrowe butelki schłodzonej wody niegazowanej. Napis na etykiecie "Wodah" oraz czerwona łapka wskazują, że to część teaserowej kampanii rozpoczętej w ubiegłym tygodniu na billboardach.
Hostessy rozdają wodę na dworcach w Warszawie, Poznaniu, Szczecinie, Wrocławiu, Łodzi, Krakowie, Lublinie, Białymstoku, Trójmieście i aglomeracji katowickiej. W okolicach dworców do reklamy outdoorowej wykorzystano nośniki AMS-u i Clear Channel o wymiarach 4x3 i 5x2 m. Poza tym we wszystkich wyżej wymienionych miastach, przy głównych szlakach komunikacyjnych oraz w miejscowościach wypoczynkowych, zakupiono nośniki 12x3 i 6x3 m firm Jet Line, Cityboard Media i Town & City. Na razie są na nich reklamy teaserowe z hasłami: "nie chodźcie na imprezy", "nie wychodźcie z domu", "nie jedźcie nad morze", "nie kontaktujcie się ze znajomymi", "nie zawierajcie nowych znajomości", "unikajcie przyjaciół", "nie jedźcie w góry", "wracajcie do domów", "nie jedźcie na Mazury". Aby podkreślić przewrotność haseł na reklamach w kolorach czarno-białych znajduje się słowo "negatyw". Od jutra w radiu i telewizji rozpoczną się kolejne odsłony teaserowej części kampanii Heyah.
Za kreacje reklam odpowiada agencja G7, za planowanie i zakup mediów - Optimum Media OMD.
Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2004-07-13 16:47:10]
Chmielek [ Warrior of the World ]
znowu cos?
DKAY [ Generaďż˝ ]
Nowa Idea dała się widać konkurencji we znaki:) Mi ciągle imponuje rozmach kampanii Heyah.
nutkaaa [ Żywiołak Ognia ]
wystarczylo wysluchac rekalmy heyah w radiu to odrazu mozna bylo skojarzyc w bilbordami...
Chacal [ ? ]
Taa to było aż zbyt oczywiste ze to znów Heyah. Ten sam sposób przyciągniecia uwagi.
|kszaq| [ Konsul ]
wlasciciele kurortów oskarzyli heyah za ten napis nie jedz nad morze i dali sprawe do jakiegos urzedu (sorki za byczki)
eMMeS [ Emotion of Heart-Love To Rock ]
wreszcie sie Heyah ruszyło, i bardzo dobrze bo wygra na tym klient
vcarter [ Koszykarz ]
Poza tym Era TT wprowadza na dniach nowa oferte:
77groszy/min do wszystkich sieci
22gr/sms do wszystkich sieci
naliczanie sekundowe
Zostal tylko SimPlus - w gronie znajmonych ci co kupili Heyah wrocili do POP-a (chyba ze ktos karte z pop-a do klopa wyrzucil ;-) ).
Tak ze jesli Heyah nie chce stracic duzego % klientow to music znowu czyms klientow zaskoczyc !
Viesiu [ vieśniak ]
HeyaH to wedlug mnie do bani operator... ja tam mam Plusa i uwazam ze Idea jest lepsza. No coz prawdopodobnie nigdy ideii miec nie bede...
Riven [ infamousbutcher ]
Wodah? Boze, az mnie ciarki przechodza...ohydna nazwa ;D nie mam heyah i mnie to nie interesuje, ale te reklamy i "ziomalski" styl mnie po prostu wk**
"bez sciemy"
O_o
doniczka [ thomson ]
Riven---> mnie tak samo....ach te mass media ...
owoc_pomarańczy [ Konsul ]
Riven--> no, ale gdyby nie heyah to dalej minuta[bez naliczania sekundowego] w POPie kosztowałaby 1.70 PLN !!! a to zawsze uwazałam za zajebistą przesadę...
Riven [ infamousbutcher ]
Ok, zdrowa konkurencja jest potrzebna, mowie tylko, ze mnie denerwuje taki styl tych reklam ;). Coz, dzieki niemu trafia do mas...
Sizalus [ Generaďż˝ ]
wolny rynek panie. maja taki styl bo to gwarantuje duza ilosc klientow.
SULIK [ olewam zasady ]
ja radze jedno - dobrze liczyc przed zakupem :)
tak np. nowa promocja Plusa na karte
niby wszytko fajnie bo
- telefon juz za zlotowke
- telefon na karte
- bark abonamentu
ale
- waznosc karty to 30 dni
- najnizszy nominal karty to 30 zl
- zoobowiazany jestes uzupelnic konto karty 24 lub 30 razy
a abonament w Plusie jak ja mam to 25 zl w tym mam jedze 15 darmowych minut i 20 darmowych smsow :)
wiec jak widac trzeba dobrze czytac teksty promocyjne :)
gereg [ zajebisty stopień ]
nasz nowy TakTak i tak wszystko przebije ;-)
Artur20 [ Generaďż˝ ]
Wkurzają mnie ich reklamy. Zwłaszcza w radiu. Boże, jak to gówno słyszę to wyłączam radio. Ale dobrze że jest konkurencja.
Piotrek.K [ Cyberdine Systems ]
No coz. Heyah przyszla, zrobila konkurencje i moze spadac ;P. Nienawidze tej sieci - za jej durne reklamy, ktore sa praktycznie wszedzie. Mam awersje do tej calej pieprz*** lapy!!
Jedno jest pewne, wygra na tym klient i tylko z tego powodu jestem zadowolony :):):)
Chupacabra [ Senator ]
takie off-topic, ale Hayah nie jest zadna nowa siecia, to jest marka nalezaca do operatora Ery :)
Piotrasq [ Seledynowy Słonik ]
Ale i tak lipa :)
Piotrasq [ Seledynowy Słonik ]
Ale i tak lipa :)
Piotrasq [ Seledynowy Słonik ]
Ale i tak lipa :)
Caleb [ The Evil That Men Do ]
hehe, a jak tą strone otworzyłem to myślałem, że będzie grany Run Like Hell Floydów. Ale niestety nic z tego :(