Strefa Przygodówek - Akt XV: Syberia 2... wrzesień... Cenega sucks... :(

25.06.2004
22:24
[1]
Elum [ Generał ]
Strefa Przygodówek - Akt XV: Syberia 2... wrzesień... Cenega sucks... :(

FAQ ver. 0.91

1) Co to jest Strefa Przygodówek?

Strefa Przygodówek jest tematycznym wątkiem cyklicznym (na forum GOL'a - patrz banner powyżej ;)) którego korzenie sięgają jeszcze 2002 roku (a konkretnie 18 marca 2002 roku).

2) O czym rozmawiamy w Strefie Przygodówek?

COMING SOONUNDER CONSTRUCTION ;)

3) O czym NIE rozmawiamy w Strefie Przygodówek?

Przede wszystkim o hodowli jaków, suszeniu śliwek, zaprawianiu ogórków i Ninie Terentiew. Czasem też nie rozmawiamy o Johnie Romero.

4) W to warto zagrać.

Lista gier (czarna robota by Theddas :)) które zdecydowana większość stałych bywalców wątku (oprócz kNOT'a :)) uważa za najlepsze w historii gatunku:

ZŁOTA ERA (największe klasyki sprzed '96 roku)

- Beneath a Steel Sky
- Day of The TentacleManiac Mansion 2
- Discworld
- Gabriel Knight
- Indiana Jones And The Fate Of Atlantis
- Monkey Island 2: LeChuck's Revenge
- Myst
- Sam & Max Hit the Road
- Secret of Monkey Island, The
- Simon the Sorcerer

- Big Red Adventure
- Curse of Enchantia ("Niestety na tej grze kończy się zakres tolerancji tej listy :)" - by Wajuś :))
- Dig, The
- Full Throttle
- I Have No Mouth and I Must Scream
- Maniac Mansion
- Prisoner of Ice
- Simon the Sorcerer 2
- Teenagent - PL
- Universe

ŚREDNIOWIECZE (perełki z „jałowych” lat 1996-99)

- Black Dahlia
- Blade Runner
- Broken Sword
- Broken Sword 2 - PL
- Curse of Monkey IslandMonkey Island 3
- Grim Fandango
- Last Express, The
- Neverhood, The
- Sanitarium
- Jack Orlando (hmmm... - by Elum)

- Dark Earth
- Discworld NoirDiscworld 3
- Gabriel Knight 3
- Książę i Tchórz - PL (WTF? - by Elum)
- Little Big Adventure 2
- Omikron
- Outcast

MAŁY RENESANS (gry nowe i najnowsze wydane po '99 roku)

- Broken Sword: The Sleeping DragonBroken Sword 3 - PL
- Escape from Monkey IslandMonkey Island 4
- Longest JourneyNajdłuższa Podróż - PL
- Runaway - PL
- Syberia - PL
- Syberia 2 - PL (coming soon)

- Black Mirror, The - PL (coming soon... miejmy nadzieję)
- Myst 3 - PL
- Schizm - PL
- URU - PL

PRZYSZŁOŚĆ (czyli co nasz czeka za rokdwa10 lat ;))

- Beneath a Steel Sky 2
- DreamfallLongest Journey 2
- Fahrenheit
- Lost Paradise
- Moment of Silence
- Nibiru
- Runaway 2
- Still Life

5) Garść sznurków.

Te strony warto odwiedzać kilka razy dziennie (za wyjątkiem JustAdventure której nie warto odwiedzać wcale):

wwwadventuregamerscom - strona którą każdy fan Gier Przygodowych powinien mieć ustawioną jako startową :)
wwwjustadventurecom - konkrencja AdventureGamers
wwwmixnmojocom - wszystko co chcielibyście wiedzieć o grach śp. Luca$Art$ (serwis zaprzyjaźniony z AdventureGamers)
przygodoskop.gry-onlinepl - o przygodówkach PO POLSKU :)
questzone.ru - o przygodówkach... po rosyjsku :)
wwwadventuretreff.de - ...i po niemiecku (rewelacyjny dział "download")

Na zakończenie, link do poprzedniej części wątku:
25.06.2004
22:34
[2]
.kNOT [ Progresor ]

Elum, jesteś wielki! Piłeś mleko, czy co!?
25.06.2004
22:38
[3]
Elum [ Generał ]

UP'ik i sympatyczny screen na dobry początek :)
25.06.2004
22:39
[4]
Elum [ Generał ]

kNOT, następną część zakładzasz Ty : bez gadania. Ja już więcej nie chcę. Nie lubie potem w kółko podbijać swoich wątków.
26.06.2004
07:48
[5]
Elum [ Generał ]

BREAKING NEWS:

Developer: Autumn Moon Entertainment (byli pracownicy LucasArts!!!)

Gatunek: klasyczna, dwuwymiarowa przygodówka point and click z grafiką "stylizowaną" na Curse of Monkey Island

Tytuł: A Vampyre Story

Przewidywana data premiery: koniec 2006 roku

Komentarz: POTENCJALNY MEGA HIT!!!

Pierwsze screeny obok.
26.06.2004
10:43
[6]
.kNOT [ Progresor ]

Kolejna śCiema?
26.06.2004
10:55
[7]
Elum [ Generał ]

Za tym projektem stoją POWAŻNI ludzie, którzy wcześniej pracowali nad POWAŻNYMI grami, więc raczej nie. Runaway 1 i pół, ani żadna nowa Ćma to nie będzie... mam nadzieję.
26.06.2004
11:00
[8]
.kNOT [ Progresor ]

Przeczytałem 'zapowiedź' i znalazłem jedną zaletę: TO BĘDZIE GRA O WAMPIRACH!!! Czym mam się więc podniecać? Dobrymi chęciami kilku facetów? Screeny są fatalne, historia kiepska, a reszta to zwykły marketing...
26.06.2004
11:19
[9]
Elum [ Generał ]

Ha. Akurat co do tego że A Vampyre Story (czyli klon Curse of Monkey Island :)) Ci się nie spodoba, byłem w stu procentach pewny. Czekałem tylko kiedy to powiesz :)
26.06.2004
11:25
[10]
.kNOT [ Progresor ]

To może jeszcze napiszesz, _co_ miało mi się nie spodobać? Problem w tym, że w 'zapowiedzi' są prawie wyłącznie zapewnienia, że będzie wspaniale. Na opisanie dlaczego zabrakło już miejsca.
I cieszę się, że nazwałeś rzeczy po imieniu. Tak, to zwykłe żerowanie na sentymentach wielbicieli Małpiej Wyspy, coś jak nowy Larry...
26.06.2004
14:03
[11]
Elum [ Generał ]

Z tą "drobną" różnicą że nowy Larry nie będzie klasyczną przygodówką. Ba! Wogóle nie będzie przygodówką. A Vampyre Story? Co z tego że będzie "zaledwie" klonem CoMI? Czy to źle? Czy lepiej jeśli gra żeruje na sentymentach fanów tytułem? Czy może raczej... hmmm, tak jak Vampyre Story całą resztą?

A osobą odpowiedzialną za te, Twoim zdaniem, "kiepskie screeny" jest Bill Tiller. Ten sam który "zobił" grafikęb The Dig i własnie CoMI. To zresztą widać na pierwszy rzut oka. Facet ma genialną kreskę.
26.06.2004
22:03
[12]
.kNOT [ Progresor ]

> Vampyre Story (...) żeruje na sentymentach fanów (...) całą resztą
Jak kania dżdżu wypatruję śladu tych wspaniałości, które zapewnią jej miejsce w panteonie...
Możesz mi wreszcie zdradzić maleńki chociażby fragment tej jakże głęboko skrywanej tajemnicy?

Co w Opowieści Wampirki jestbędzie takiego wspaniałego?
27.06.2004
09:56
[13]
Elum [ Generał ]

A czemu od razu wspaniałego? Wystarczy jeżeli będzie po prostu coś fajnego. Na tyle fajnego żeby gra sprzedała się w jakiejś rozsądnej liczbie egzemplarzy, tak żeby ludzie z Autumn Moon Entertainment mieli szanse wyciągąć wnioski i swoją kolejną przygodówkę dopieścić jeszcze bardziej.
27.06.2004
12:23
[14]
.kNOT [ Progresor ]

Elum, problem w tym, że według mnie takiej szansy panowie z Acośtam mieć nie będą. VS kupi ledwie kilku 'staruszków' pamiętających i przede wszystkim lubiących tSoMI, a 'młode pokolenie' nawet na zblazowaną Wampirkę nie spojrzy. Chyba że gra okaże się wystarczająco jak na dzisiejsze czasy dobra. Ale póki co _nic_ na to nie wskazuje, a wręcz przeciwnie. Jak mawiają górale: "Jedyne walory, to jej bufory". A nazwanie tej produkcji, gdy jeszcze nikt o niej tak naprawdę niczego prawie nie wie, "najbardziej wyczekiwaną", to po prostu kpina i robienie z graczy idiotów...
27.06.2004
17:34
[15]
Elum [ Generał ]

A nie wydaje Ci się że przy odbrobinie inteligentnej promocji VS, zakładając że nie okaże się koompletnym niewypałem, ma szansę zrobić większą "karierę" niż RunawayRunaway2?
27.06.2004
23:32
[16]
.kNOT [ Progresor ]

Elum, Amerykanie kupią wszystko co się im odpowiednio $ilnie zareklamuje, nawet Runaway 2 i 34.
Tylko jaki to ma związek z Vampyre Story? Grą która zapowiada się marnie...
BTW, podkład muzyczny już niestety słyszałem...
28.06.2004
09:56
[17]
Elum [ Generał ]

Amerykanie kupią? Przecież oni nie grają w przygodówki. Coś Ci się znowu popierniczyło, kNOT. A po drugie, może po prostu spróbuj sobie choć na chwilę wyobrazić że Vampyre Story to projekt nie byłych pracowników LucasArts, tylko byłych pracowników Sierry. Bo ten "LucasArts" w Press Releasie to jest zdaje się w tym momencie podstawowy problem, czy nie? ;)
28.06.2004
10:13
[18]
Wajuś [ Chorąży ]

Witajcie! - "Long time, no see"

Może mówiąc o sprzedaży przygodówek lepiej unikać tematu USraju. Bardziej wdzięczny jest temat europejski. A szczególnie hiszpańsko-francusko-niemiecko-czeski(bądź w ogóle wschodnioeuropejski w całości). Runaway sprzedało te 400 tyś egzemplarzy w przeważającej części właśnie w europie - głównie francji a nastepnie niemczech. Gra nie jestgenialona, czy nawet bardzo dobra, a "jedynie" dobra. Wygląda ładnie, towarzyszyła jej otoczka zniecierpliwienia i wielkich oczekiwań (prawdopodobnie większych niż Runaway jedynka i dwójka razem wzięte - choć nie przesądzajmy faktów). Miała też genialny marketing, nie tylko, jak na przygoówkę, ale jak na grę komputerową - szczególnie w Niemczech.

Teraz, jak to się ma do Vampyre Story. Graficznie - na tyle na ile osądzać można grę po dwóch podejrzanych (bo być może zmontowanych "na prędce" z tła i modeli postaci) screenach - prezentuje się pomiędzy Discworld II i Curse of Monkey Island i do pięt nie dorasta Runaway. Sam mówiłem kiedyś, że rysowana kreska się starzeje się o wieki całe wolniej niż 3D, no ale mówiłem wtedy o grach wydanych pomiędzy 1995 i przed 1999 (o tych wspomnianych wyżej, o Broken Sword etc.). Dzisiaj gra w tej konwencji to niestety staroć, technologicznie niewiele bardziej niż estetycznie. Zgodzę się też - ale tylko po częsći - z towarzyszem kNOTem na temat ogłaszania gry o której nikt NIC nie wie najbardziej oczekiwaną. Zresztą założe się, że sam autor tej listy nie umiecił jej aż tak wysoko. Po tym artykule nadal nie wiemy za wiele, a tekst ten cały czas jest aktualny i karze nam się podniecać grą tylko dlatego, żę tła robi gość z LucasArts. Cieszy mnie w tym wszystkim tylko fakt, że różni kolesie z LucasArts chcą sprobować swoich sił powtórnie. Jedyny plus tego tekstu to swiatly cel marketingowy (no i wyszedł mi oksymoron ;) - żeby odnieść sukces gra musi być przynajmniej dobra (nie wiem, jak z tym będzie i za wcześnie by oceniać), no i musi być odpowiednio nagłośniona (z tym nieszczęsnym naciskiem na fakt, że zamieszani są w to ludzie z LucasArts). Wtedy Europejczycy powinni łyknąć tą grę.
28.06.2004
20:00
[19]
.kNOT [ Progresor ]

Nie mi się, Elum, popierniczyło, tylko twórcom. To oni w pas się amerykańskim gustom kłaniają, vide cieniutki Runaway. Nie zaprzeczysz przecież chyba, że Vampyre Story Halloweenem zalatuje jak dobry ser pleśniowym aromatem ;-) W pełni się jednak z Tobą zgadzam - "oni nie grają w przygodówki". Nie rozumiem tylko, dlaczego nadal pod nich właśnie gry się robi. Tzn. niektórzy już tylko na szczęście robią. Dzięki czemu w Wija na ten przykład pogramy. Pozwolę tu sobie bezpośredniego przedmówcę zacytować: "Bardziej wdzięczny jest temat europejski. A szczególnie hiszpańsko-francusko-niemiecko-czeski(bądź w ogóle wschodnioeuropejski w całości)". Dlaczego panowie z Acośtam tego nie pojęli? Nie mam bladego pojęcia. Widzę jedynie, że wychodzi im przygodówka o przedpotopowej grafice, beznadziejnym według mnie scenariuszu i marnej muzyce. I nie interesuje mnie, czy robi ją sam Larry Laffer, czy może dla odmiany 'powabna' Lara Croft. Czytam, oglądam, słucham i po prostu póki co kompletnie mi się nie podoba...
29.06.2004
09:25
[20]
.kNOT [ Progresor ]

No właśnie, Elum. To nie Falout ;-)
29.06.2004
09:43
[21]
zarith [ ]

ręce precz od fallouta:)))


nie zgadzam się z wami, że ręczne rysowanie to przeżytek. ja osobiście bardzo lubię takie gry, o wiele bardziej niż jakieś tam szmery-bajery, renderowane pierdoły itp. a podejrzewam, że nie tylko ja - było nie było, komiks od wielu lat jest na topie, a nic nie zastąpi człowieka... imho kreska tego typu nie zestarzeje się nigdy - nikt nie potrafi rysować tak jak człowiek:) po minięciu szału na wodotryski, rendery, antyaliasingi i tak dalej, wspomnicie moje słowa, gry przygodowe wrócą do rysunków... mam nadzieję...
29.06.2004
09:51
[22]
Elum [ Generał ]

Wajuś ---> W temacie grafiki A Vampyre Story. Nie powiedziałbym że plasuje się ona poniżej CoMI. Co więcej, dla mnie to co Bill Tiller zrobił w trzeciej "Małpiej Wyspie" zawsze w hierarchii stało wyżej niż efekt pracy grafików Runaway. I nie są to żadne sentymenty, po prostu bardziej podoba mi się styl Tillera (który w tych pierwszych screenach z VS jest wyraźnie widoczny). A że technicznie jest to odrobinę przestarzałe. Cóż, zawsze jeszcze można poeksperymentować z rozdzielczością ;)

Co do oczekiwania. Nikt przecież nie twierdzi, że gra jest NAJbardziej oczekiwaną. Po prostu zapowiada się ciekawie, bo zajmują się nią ludzie którzy mają w dziedzinie spore doświadczenie. Pomysł IMHO bardzo fajny, grafika jak na możliwości "rysowanego 2D" rewelacyjna (tego jestem pewny), czego chcieć więcej? ;) No tak, wiem, oczywiście, wciągająca fabuła i ogólna miodność ;) też by się przydała, ale... jestem dobrej myśli.

kNOT ---> Wiem kNOT. Ja wbrew pozorom nie interesuję się tylko przygodówkami, ale ogólnie DOBRYMI grami :)

A wracając do VS. Cytacik z The Inventory:

"...small eerie mountain country deep in the wilds of Eastern Europe."

Trochę wyciągnięte z kontekstu, ale ja tam nie widzę ani słowa o Halloween.

Zarith ---> Nie wrócą, ale będą równolegle powstawać (co już ma miejsce) przygodówki z grafiką 3D, prerenderowaną i rysowaną.
29.06.2004
16:08
[23]
Wajuś [ Chorąży ]

Czego chcecie od Fallouta?!

Elum ---> No coz Elum, ja w tych screenach nie widze nic zachecajacego, a wrecz przeciwnie. Gdy dowiedzialem sie kto robi grafike i przeczytalem o tej grze nawet sie ucieszylem, ale gdy zobaczylem screeny troszke sie zawiodlem. Widac, ze Tiller juz troche wyszedl z formy przez brak praktyki. Mam nadzieje, ze kolejne screeny beda ladniejsze, ale na razie nie widze powodu by sie czymkolwiek podniecac. Ty pewnie pojdziesz w zaparte i bedziesz teraz holubil te gre tylko za to, ze grafike do niej robi koles ex-pracownik LucasArts. A rozdzielczoscia nie zmienisz kwestii estetyki. Ja sie po prostu na razie wstrzymam i poczekam na wiecej konkretnych informacji, choc naturalnie, jak juz napisalem cieszy mnie to, ze powstaje gra z pod reki kogos od LucasArts i w przeciwienswie do kNOTa nie skreslam jeszcze jej szans.

Co do kwestii 2D czy 3D. Poki, co trendy w animacji i grach i zainteresowania ludzi ida w kierunku 3D wlasnie (patrz np. Shrek, Nemo etc. kontra Treasure Planet czy El Cid etc.). tak czy inaczej zarowno olowek, jak i 3D Studio to tylko narzedzia i zawsze potrzebny jest artysta-grafik i jego talent.
29.06.2004
17:57
[24]
Elum [ Generał ]

Wajuś ---> Nie od Fallouta, tylko Falouta ;)

A co do reszty. Bill Tiller Twoim zdaniem wyszedł z formy? Hmmm... no cóż, w takim razie z mojej strony to jest EOT. Czekamy na screenów więcej i lepszej jakości. Wtedy będziemy mogli bez problemu porównać je ze screenami CoMI i omówić szczegóły (a Ty mi powiesz, w którym miejscu Tiller z tej formy wyszedł).
29.06.2004
18:18
[25]
jedrasss [ WKP Lech Poznań ]

Syberia wymiata i nic jej nie przebije no moze porownywałbym z nia fall lub falout (jak wolicie) obydwie genialne!!!!!!!!!!!!
29.06.2004
19:02
[26]
.kNOT [ Progresor ]

Wajuś, a kto Ci powiedział, że ja jej szans nie daję? Po prostu nie wiem do czego mam póki co zęby suszyć ;-) Bardzo mało zostało ujawnione, a to co zobaczyłem oceniam niezbyt wysoko. Jeśli okaże się jednak, że będzie to najwspanialsza przygodówka wszechczasów, to tak ją nazwę. Nawet gdy Elumowi się dla odmiany nie spodoba ;-))
30.06.2004
00:01
[27]
.kNOT [ Progresor ]

Wy tu o dawno umarłych grach gadacie, a świeżutki przygodowy Gothic stygnie!

Panie i Panowie! Oto nadciąga Das Mirandadorf (games.mirandadorf.de)

"The Mirandadorf is a Gothic 1 - modification, constructing on the action and the characters from and the many read Story "Aluka Miranda" liked all-side, in which the player slips into the role of the young and idealistic trainee Bernd..."

Dlaczego ja nie mam teraz czasu na granie!? I niemieckiego na dodatek nie znam...
30.06.2004
21:08
[28]
.kNOT [ Progresor ]

Koniec gry, Panie i Panowie, nadszedł koniec gry...

Czyli nasz ulubieniec Pietka po raz piąty w akcji ;-)



Developer: Saturn Plus

Gatunek: klasyczna, dwuwymiarowa przygodówka point and click z grafiką "stylizowaną" na wcześniejsze Pietki ;-))

Tytuł: Pietka 5: Koniec Gry

Przewidywana data premiery: koniec 2004 roku

Komentarz: POTENCJALNY MEGA HIT!!!

Pierwsze screeny obok.



Elum, tylko mnie nie bij za mocno...
30.06.2004
21:31
[29]
Elum [ Generał ]

Nie będę, kNOT. Powiedz mi tylko... co to jest : ----->
30.06.2004
21:42
[30]
.kNOT [ Progresor ]

Nie mam bladego pojęcia! Ale skoro zrobił to autor grafiki do wcześniejszych 'odcinków', nie może być niczym złym ;-)

A na poważnie, to zwykły błąd wyświetlania, który najprawdopodobniej powstał przy zrzucaniu ekranu. Na innych screenach czegoś takiego zdaje się już nie ma...

Punkt dla Ciebie ;-))
30.06.2004
23:35
[31]
Ines [ Ines ]

Jakos nie przypadl mi di gustu humor Piet'ki i Wasilija Iwanowicza Czapajewa.
Wiec pozwole sobie watpic, ze bedzie to hit w szeroko rozumianym pojeciu :).
01.07.2004
01:28
[32]
Theddas [ Konsul ]

Czesc

Teskniliscie? ;)

Widze, iz mimo ze nie bylo mnie tu dosyc dawno to jednak niewiele sie zmienilo... znowu te stare wojny, he he ;).

O "A Vampyre Stoty" wiem tyle, co w <wyboldowanym> poscie Eluma zostalo napisane, ale to mi wystarczy, zeby mi sie wstepnie spodobalo. Tym bardziej, ze grafika na screenach mi calkowicie odpowiada. Zadne wstretne 3D i zadne tekstury, ktore to sprawily, ze od 5 lat kazda gra wyglada prawie tak samo (nie wazne, czy to adventure, czy cprg czy jakis fps) :(. Za to bardzo ladka kreska, rodem z COMI i podobnych. Czyli to, co jak do tej pory najlepszego mozna bylo wymyslec jesli o przygodowki chodzi. Oczywiscie sama grafika to nie wszystko, ale skoro zabieraja sie za to ludzie z LA to mozna zywic nadzieje, ze i fabula bedzie stala na przyzwoitym poziomie. Poza tym nie ma co drzec skory na niedzwiedziu - jak wyjdzie, to wtedy mozemy dyskutowac ;).
01.07.2004
10:26
[33]
Elum [ Generał ]

Ufff, Theddas, jesteś. Już się powoli zaczynałem martwić że Cię jakieś zawirowania czasoprzestrzenne wciągnęły... na dobre ;) (zdarza się... Haru na ten przykład nie wrócił do dzisiaj *sniff*).

Przy okazji. Ponad 30 postów, a mi jeszcze nikt nie zwrócił uwagi że w tytule wątku jest błąd. Tym bardziej że właśnie zaglądam na stronę Cenegi i... nie wierzę. Premiera Syberii 2 została przesunięta na... 27 lipca! :D
01.07.2004
10:52
[34]
Ines [ Ines ]

Elum --> tytylu watku i tak nie zmienisz, natomiast Cenega moze date premiery zmieniac dowolnie, wiec...
01.07.2004
11:12
[35]
Jasper [ Centurion ]

Gral juz ktos moze w Aure??
01.07.2004
11:13
[36]
Elum [ Generał ]

Ines ---> Z tym że przed 27 lipca była mowa o sierpniu, więc z tym wrześniem wyskoczyłem trochę na wyrost ;)
01.07.2004
22:55
[37]
.kNOT [ Progresor ]

Elum -> Z oceną wampirycznej divy wyskoczyłeś podobnie ;-)

Jasper -> Jakoś mnie ta produkcja, mimo że rosyjska, nie ciągnie. Już prędzej bym we Vlyapli zagrał...
02.07.2004
01:44
[38]
Theddas [ Konsul ]

Zawirowania czasoprzestrzenne... bylo blisko, ale sie nie dalem ;). Coz jednak z tego skoro ostatnio mam dziwnego dola i jakos mi sie nic nie chce - w tym takze grac :. A tyle gierek kupionych na zapas na polce sie kurzy :.

Chociaz z drugiej strony wlasnie poprawilem sobie humor :E.
02.07.2004
22:14
[39]
Elum [ Generał ]

Theddas ---> Lepper-polo? Ja bym powiedział że to jest bardziej przerażające niż zabawne ;)
02.07.2004
22:45
[40]
Kathrin [ Junior ]

Czy ktoś może mi powiedzieć skąd mogę ściągnąć Simon the Sorcerer pierwszą część ???
03.07.2004
11:25
[41]
Elum [ Generał ]

Z Simonem może być ciężko, bo gra teoretycznie wciąż jest jeszcze dostępna w sprzedaży. A w Polsce nawet Amigową wersję (Simona 2) można w każdej chwili kupić (za jedyne 150 zł):
08.07.2004
15:13
[42]
Theddas [ Konsul ]

Lepper polo rox! ;P

Kurcze, niech ktos mnie zmobilizuje do pogrania w cokolwiek, bo... :<.
08.07.2004
20:43
[43]
Ines [ Ines ]

Theddas--> masz natychmiast zagrac w cokolwiek, bo jak nie - to lepiej zebys tego nie doswiadczyl ;P.

ps: napisz czy podzialalo? ;)
09.07.2004
07:30
[44]
Elum [ Generał ]

Theddas ---> Nic na siłę. Też tak czasem mam... a właściwie to nawet często. Ale olewam takie "doły", bo wiem że gry za mocno we mnie siedzą żeby tak po prostu mogły mi się znudzić. Heh, moja ostatnia przerwa od grania (nie mylić z bieżącym przeglądaniem Adventuregamers i JustAdventure i pisaniem na forum ;)) trwała dobrych kilka miesięcy... ale chyba już powoli wracam do formy (tzn. wraca mi ochota na granie, czego najlepszym dowodem jest moja niedawna walka z Discworld Noir :D).
09.07.2004
09:04
[45]
ttwizard [ Generał ]

Mam pytanko

Czy Myst III: Exile jest tak świetny jak stary Myst ?
09.07.2004
09:09
[46]
Jeh'ral [ Konsul ]

ttwizard --> Mogę Cię zapewnić, że jeszcze lepszy (i bynajmniej nie chodzi wyłącznie o lepszą oprawę audio-video).
09.07.2004
11:04
[47]
Ines [ Ines ]

ttwizard --> mnie osobiscie bardzo sie podobal (a seria Myst nalezy do moich ulubionych gier), jednak sam musisz to sprawdzic. Wg mnie warto :).
09.07.2004
12:55
[48]
ttwizard [ Generał ]

hmm a co bardziej polecacie Atlantis 3 czy Mysta 3 ? ^_^
I jeszcze jedno pytanko... Gdzie dostac Real Mysta ?
09.07.2004
13:05
[49]
jackowsky [ JVC ]

ttwizard-->Jeżeli chodzi o mnie to Myst 3. Atlantis 3 odinstalowałem gdzieś mniej więcej w połowie i nie mam zamiaru do niej wracać. Myst to Myst :)
09.07.2004
14:15
[50]
anka [ Pretorianin ]

ttwizard --->Atalntis 1 i 2 byly znakomite natomiast Atlantis 3 ...jest do bani!!! Jesli nie grales w poprzednie czesci (Atlantis) polecam!
09.07.2004
14:24
[51]
ttwizard [ Generał ]

Gralem w Atlantis 2. Dlaczego Atlantis 3 jest do bani wedlug ciebie ?
09.07.2004
14:30
[52]
Theddas [ Konsul ]

Ines ->
Podzialalo polowicznie. Tzn. zagralem w cos. Tym czyms byl... Quake :E.
09.07.2004
18:49
[53]
Ines [ Ines ]

Theddas --> zawsze to COS :).

ttwizard --> pomiedzy Atlantis 3 a Myst 3 polecam zdecydowanie Mysta. Atlanis 3 pomimo ladniejszej grafiki w stosunu do 1 i 2 nie ma w sobie czegos, co kaze ci kontynuowac gre, jest nudny (wg mnie oczywiscie).
RealMysta w Polsce nie wydano...
10.07.2004
12:45
[54]
.kNOT [ Progresor ]

Chorwaci znowu atakują! Tym razem skutecznie ;-) Postanowiłem ściągnąć demo i za osiem godzin ocenić...
10.07.2004
14:49
[55]
Ines [ Ines ]

.kNOT --> dzieki za linka, tez sobie obejrze, juz sciagam. Intryguje mnie tylko jedno - dlaczego akurat za 8 godzin?
10.07.2004
14:59
[56]
.kNOT [ Progresor ]

To demo raczej jest spore, a idzie jak przysłowiowa krew z nosa...
10.07.2004
15:36
[57]
Child of Bodom [ Real Madryt ]

Chcialem powiedziec ze Syberia to jest moja jedyna przygodowka ktora przeszedlem. Bardzo, bardzo mi sie ona podobala gdyz ma bardzo dobra grafike. Niesamowita fabule i klimat. Z niecierpliwoscia czekam na premiere polskiej wersji Syberii 2. Mnie tez Cenega zaskoczyla i chcialbym zeby ta data sie utrzymala.
10.07.2004
17:03
[58]
.kNOT [ Progresor ]

Przeczytałem właśnie wywiad ze specem od lania wody.
Żeby ochłonąć, idę pojeździć na rowerze.
Oczekującym współczuję, bo wygląda, że miałem jednak rację.
Co za czasy...
10.07.2004
17:40
[59]
Ines [ Ines ]

Sciagnelam ten trailer Legacy nawet bardzo szybko (DAPem w 10 minut), ale nic specjalnego na nim nie widac. Statek sobie leci... za krotkie jednym slowem.
10.07.2004
17:43
[60]
.kNOT [ Progresor ]

Ale demo na 140MB...
10.07.2004
18:36
[61]
Elum [ Generał ]

Jesteś do tyłu, kNOT. To "demo" (alpha) ma już prawie rok.

A trailer jest strasznie drętwy.
10.07.2004
18:38
[62]
.kNOT [ Progresor ]

Elum, ja jeszcze wszystkich gier Level 9 nie skończyłem...
Nie pamiętasz? Obiecałeś mi poradnik do Adriana Mole'a ;-)
10.07.2004
19:58
[63]
Elum [ Generał ]

Poradnik? To już Ci moje nagie zdjęcia nie wystarczą?
10.07.2004
20:04
[64]
.kNOT [ Progresor ]

Wiesz, starzejesz się...
I to szybciej niż gry ;-))
12.07.2004
16:16
[65]
sammy-s [ Centurion ]

Witam,

No i stalo sie - nareszcie znalazlem się w posiadaniu BS3, a tu taka klapa. Mam nadzieję, że będziecie mi w stanie pomóc.

Jestem na terenie zamku w Pradze w którejśtamzkolei planszy. Po lewej stronie mam pieska, który potraktowany nadgryzionym hamburgerem z McDonalda robi się spokojniutki. Cóż z tego, skoro przy każdej nwet najmniejszej próbie ruszenia się w stronę bramy jestem odstrzeliwany przez strażnika.

Pomóżcie - nie pamiętam kiedy ostatni raz zaciąłem się w przygodówce i jestem sfrustrowany!!

Doceńcie też to jak bradzo nienawidzę tego forum i ile wysiłku sprawiło mi wejście tutaj i wklejenie posta.

Z góry dzięki za pomoc
12.07.2004
16:49
[66]
Void [ Gladiator ]

sammy-s ---> O ile dobrze pamiętam, by przejść przez ten dziedziniec, musisz zacząć przechodzić prawie w tym samym momencie, co strażnik. Gdy on stanie po prawej stronie, plecami do George'a, powinieneś zdążyć doskoczyć do bramy...
Mam nadzieję, że moja pamięć mnie nie zawiodła...

Doceniam... i żałuję, że tak jest.
12.07.2004
16:54
[67]
sammy-s [ Centurion ]

Void -> chodzi mi o moment dwa ekrany dalej, już po przejściu obok tamtego strażnika, ułożeniu skrzynek i przeskoczeniu przez mur. Teraz mam psa warczącego zza swojego ogrodzenia i niemal nieruchomego strażnika.
12.07.2004
17:03
[68]
Void [ Gladiator ]

sammy-s--> Już wiem... Z tego, co pamiętam, to trzeba przejść, omijając kontener, u góry ekranu, przy murze... Tyle tylko, że należy poczekać, aż strażnik będzie stał plecami do tej ściany.
12.07.2004
17:19
[69]
sammy-s [ Centurion ]

on mi sie za nic w swiecie nie chce odwrocic od sciany, tylko odwraca sie tam gdzie jestem ja :(

tak czy inaczej dalej stoje w miejscu, ale dzieki za pomoc
12.07.2004
17:26
[70]
Void [ Gladiator ]

sammy-s --> kryjąc się w mroku i skradając przy samej ścianie, powinieneś przejść obok niego... pamiętaj, skradając.. Wówczas strażnik nie powinien cię dojrzeć...
Albo moja pamięć już rzeczywiście jest na wakacjach...:)
12.07.2004
19:45
[71]
sammy-s [ Centurion ]

Dzięki bardzo - wreszcie jakoś udało mi się przejść ten etap. Nie pamiętam, żebym kiedyś w przeszłości zaciął się w takim banalnym miejscu. Teraz już jestem nico w środku i sobie radzimy ;).

Jeszcze raz wielkie dzięki
12.07.2004
21:26
[72]
Elum [ Generał ]

No i co teraz powiesz, Sammy. Chyba forum GOL'a nie jest takie najgorsze, skoro nawet czasem znajdzie się ktoś chętny do pomocy... :)
12.07.2004
22:31
[73]
sammy-s [ Centurion ]

To wynika z tego, że jest tu dużo więcej ludzi, niż na innych forach - tym samym jest większe prawdopodobieństwo, że znajdą się ludzie, będący w stanie mi pomóc. Ja miałem o tyle szczęście, że trafiłem na Pana Recenzenta, który jako, że musiał grę przejść przed napisaniem tekstu na jej temat nie miał problemów z udzieleniem mi porady.

Sam nie wiem co by było jakbym ja się zaciął, gdybym recenzował tę grę - na szczęście jej nie dostałem ;).

Ogólnie wpadnę jeszcze kiedyś, bo w tym wątku jest całkiem miła atmosfera (Elum tryumfuje :P), nie zmienia to faktu, że zarówno GOLa, jak i tego forum prywatnie nie znoszę (Sammy obronił resztki honoru :)).

Na pocieszenie innych for napiszę, że pomocy udzielili mi także Bartolomeo na forum Gery i TexMurphy na forum ŚGK - to prawda jednak, że na "poradę" musiałem czekać znacznie dłużej.

Jeszcze raz bardzo serdecznie dziękuję!
13.07.2004
21:13
[74]
.kNOT [ Progresor ]

Wreszcie to, co tygryski lubią najbardziej! Tak powinny wyglądać przygodówki przyszłości ;-)
13.07.2004
21:35
[75]
Elum [ Generał ]

kNOT ---> Skoro tak twierdzisz...

BTW, kto zgadnie? Co to za (s)hit? ;) ----->
13.07.2004
21:39
[76]
.kNOT [ Progresor ]

Klasyczna, dwuwymiarowa przygodówka point and click ze stylizowaną grafiką...

Ale żeby od razu 'szit' ;-)
13.07.2004
21:41
[77]
Elum [ Generał ]

..."stylizowaną" na produkt z połowy lat '90. Ale zgaduj dalej ;)
13.07.2004
21:44
[78]
.kNOT [ Progresor ]

Elum, bardzo wolno powtórzę, bo jak widać nie pamiętasz już...

To nie grafika jest w przygodówkach najważniejsza.

Nie grałem, nie znam, nie oceniam...
13.07.2004
21:51
[79]
Elum [ Generał ]

A czy ja coś mówię? Oczywiście że grafika to nie grafika jest w przygodówkach najważniejsza. A grać też nie grałem, bo "Chłopaki" swoją premierę mają mieć dopiero pod koniec tego roku.

BTW, od razu widać że nie czytałeś wakacyjnego "Rzutu Okiem" ;)
13.07.2004
21:52
[80]
Elum [ Generał ]

EDIT:
Za dużo tej "grafiki" :
13.07.2004
21:54
[81]
.kNOT [ Progresor ]

Elum, dlaczego mi to zrobiłeś!? Zobaczyłem... kobietę(?) i nie będę mógł zasnąć ;-))
13.07.2004
22:00
[82]
Elum [ Generał ]

Z reklamacjami to nie do mnie, tylko do tfurcuf (laboratory@lartpl), kNOT ;)
13.07.2004
22:33
[83]
.kNOT [ Progresor ]

Na szczęście Rzut Okiem okazał się całkiem niezły.
Obejrzę jeszcze raz Larry'ego i będzie dobrze ;-))
14.07.2004
02:31
[84]
wickerman [ Pretorianin ]

Po pierwsze - witam po dluzszej przerwie :-)

Druga sprawa - wielkie podziekowania dla .kNOTa. Gdy pojawily sie pierwsze informacje o nowym Larrym,przegladajac co jakis czas zagraniczne stronki czy fora przerozne mialem wrazenie, ze jestem jedyna osoba nie nastawioną sceptycznie do gry - ale trwalem przy swoim. Potem wyszlo na jaw, ze gra bedzie... powiedzmy to delikatnie... "nie do konca przygodowką", co wcale nie przeszkadzalo mi w niecierpliwym oczekiwaniu - nie-przygodowki tez bywaja dobre, a gra wydawala sie taka... wesola, na luzie :-P I mimo takiej ogolnej pstrokatości moglo wyjsc z tego cos dobrego (chyba? :-P). Teraz sobie obejrzalem ten trailer... Wreszcie, po tak długim czasie i trwaniu w pustej wierze... Moje nadzieje zostaly rozwiane - skupie sie na oczekiwaniu innych gier :-)
Jeszcze raz dzieki :-)

Sprawa kolejna - jak przeczytalem pytanie Eluma o "Chlopakow..." spojrzalem na miniaturke obrazka i przeraziłem sie na myśl, że robią kontynuację Wacków... Dopiero pozniej sie skapnalem co jest grane ("rzut okiem" :-P).
Sam nie wiem czy to lepiej czy gorzej... no ale nie oceniajmy dopoki nie zagramy :-)

A na co teraz czekamy? Hmmm, Na Vampyre nie nastawiam sie jeszcze tak bardzo, za malo o tym wiadomo, za to niesamowicie sie napalilem (i to juz dosc dawno) na Fahrenheita. Chyba pierwsza przygodowka bez interfejsu point'n'click, na ktora oczekuje z optymizmem :-) Kazda kolejna informcja na temat gry pojawiajaca sie w necie sieje w mojej głowce mysli, ze gra bedzie genialna (zupelnie odwrotnie niz z Larrym). Chcialbym zeby to na prawde byl przelom, chociaz wiadomo jak wyszlo np. z "przelomowoscią" BS3. Szkoda by bylo sie znowu tak zawiesc...
Ciekawy (w perspektywie dlugich zimowych wieczorow, nie zebym sobie jakies wielkie nadzieje robil...;-)) moze tez wyjsc nowy Sherlock Holmes, biorac pod uwage postepy jakie robia Frogwares swymi kolejnymi grami (choc grajac w dema obydwu nie moge powiedziec, zeby ktoras spodobala mi sie na tyle, by zagrac w pelna wersje...oby z tą było inaczej). Byle tylko został wydany w Polsce w przystepnej cenie. I byle został wydany wogóle... :-P

A nowa gra Jane Jensen jak dla mnie nie zapowiada sie az tak zle - pamietajmy, ze screeny ktore ujrzaly swiatlo dzienne (i na podstawie ktorych wiele osob gre skreslilo) pochadza z tzw. puzzle mode i z wlasciwa gra i jej fabula nie maja nic wspolnego (o ile dobrze zrozumialem czytajac zapowiedz na Adventure Gamers :-P).
Zreszta, tu moze jestem malo obiektywny... ahh tam moja slabosc do Jane... Zawieszenie prac nad jej poprzednim prjektem zasmucilo mnie chyba bardziej niz S&M2, chociaz o grze nie wiadomo bylo prawie nic... milosc jest slepa :-P

Dobra, na dzis koncze przynudzanie :-)
Do nastepnego posta.
14.07.2004
03:33
[85]
Theddas [ Konsul ]

Elum mnie sie ten screen skojarzyl w pierwszym momencie z Beavis'n'Butthead nie wiem dlaczego =).
14.07.2004
12:54
[86]
Elum [ Generał ]

W tej całej historii z "Chłopakami" najbardziej dobija mnie to, że gra ma być podobna do... Larry'ego 7 i Różowej Pantery : (oczywiście raczej na pewno nie chodzi tu o kultowy serial, tylko te dwie pseudo-przygodówki sprzed paru lat), bo o ile jeszcze podróby a'la LucasArts (Tony Tough, Gilbert Goodmate) jestem w stanie przełknąć, to już klonów Larry'ego 7 (nie chodzi mi o postać, tylko o wzorowanie się na najsłabszej grze w serii, kNOT) nie zniosę.

A co do skojażeń. Mnie te screeny kojażą się z... nudą. Polskie blokowiska, polska wieś (?), no nie wiem czy to jest dobry temat na przygodówkę dwudziestego pierwszego wieku (oczywiście gra ma w jakiś sposób nawiązywać do filmu, ale ja bym tu na żadne cuda nie liczył).

Wickerman ---> Ja do Fahrenheita podchodzę na razie ostrożnie. To znaczy oczywiście czekam na tą grę jak cholera ;) ale raczej bez emocji (takich jak chociażby przy Dreamfallu, czy A Vampyre Story ;)) i liczę na to że po premierze rozczaruję się pozytywnie, a nie negatywnie (mało prawdopodobne, ale taką opcję też biorę pod uwagę ;)).
14.07.2004
21:03
[87]
.kNOT [ Progresor ]

Elum raczył był niedawno napisać "gra ma być podobna do... Larry'ego 7 i Różowej Pantery :"

A ja mam pytanko: Czy wystarczająco wolno czytałeś opis "Chłopaków, którzy nie płaczą"?

Pozwolę sobie zacytować odpowiedni fragment z podanej przez Ciebie strony:

Podobne gry: seria przygodowych gier Lucas Arts, serie przygodowe Sierra (szczególnie Larry 7), Różowa Pantera, itd.

A nawet powtórzyć:

Podobne gry: seria przygodowych gier Lucas Arts, serie przygodowe Sierra (szczególnie Larry 7), Różowa Pantera, itd.

I jeszcze na koniec samo sedno:

Podobne gry: seria przygodowych gier Lucas Arts

Z jednym się z Tobą muszę zgodzić "o ile jeszcze podróby a'la Sierra (np. nieźle się zapowiadający King's Quest IX), jestem w stanie przełknąć, to już _takich_ klonów Luca$fArtu nie zniosę".

A tak w ogóle dzisiaj swoją premierę miał "Wij, historia na nowo opowiedziana" CD (rozszerzona wersja DVD pojawi się później), a ja za 30 złotych kupiłem "Thorgala, klątwę Odyna", w co mam zamiar za chwilę sobie pograć. BTW, w przyszłym tygodniu zabieram się wreszcie za "Sekret Nautiliusa" ;-)
14.07.2004
21:37
[88]
Viesiu [ vieśniak ]

A wiecie jak sie hoduje Jaki???? A lubicie suszone sliwki???? A jedliscie kiedys zaprawiane ogórki???? Wiecie kto to Nina Tarentiew????

PS. ale ze nie demon co nie?
15.07.2004
10:06
[89]
Elum [ Generał ]

kNOT'cie (aka Amatorze Kwaśnych Jabłek ;)), ślepy nie jestem i fragment o LucasArts zauważyłem. No i fajnie. Tyle że dla mnie każde zapewnienie o kompatybilności z LucasArts traci ważność w momencie gdy linijkę niżej czytam o [niepotrzebne skreślić] Głupkach z Kosmosu, Larrym 7, Wackach, Hopkinsie FBI, Sołtysie, Atlantisie, Teletubisie i... no, zresztą wiadomo o co chodzi. Chodzi o słabe gry, a nie o to że twórcy wspomnieli o Sierrze (Sieżże? Jak to się k**** odmienia? :). Gdyby napisali, że planują podobieństwa z SERIĄ LarrySpace QuestKing's Questwhatever nie byłoby problemu (to znaczy ja bym się ich, przynajmniej na razie, nie doszukiwał). Ale skoro sami przyznają się do tego że mają zamiar popełniać błędy z których autorzy gier wyżej wymienionych już dawno wyciągnęli wnioski to... nie mam pytań.

A Wija to bym sobie chętnie zorganizował... ale chyba poczekam na wersję angielską :D :D :D
15.07.2004
13:58
[90]
wickerman [ Pretorianin ]

A mi niezaleznie od zapewnien producentow dalej "Chlopaki" kojarza z "Wackami" :-P
A tak wogole - czy mi sie wydaje, czy jestem jedyna osoba ktorej sie Larry 7 podobal?
Jesli "Chlopaki" beda mieli poziom chociaz zblizony do Larry'ego 7 (na co sie raczej nie zapowiada) to i tak bedzie dobrze. Niezaleznie od tego, ze wiele osob (nie ja) uwaza czesc 7 za najgorsza w serii (najgorsza w serii wcale nie znaczy - zła).

Elum --> No ja z kolei jestem bardziej sceptycznie nastawiony do Dreamfall'a i (w szczególności) Vampyre, ale wynika to chyba z tego, ze na razie malo o tych grach wiadomo. A premiera Fahrenheita jeszcze w tym roku (ponoć :-P), wiec juz niedlugo wszelkie watpliwosci zostana rozwiane :-) Obym moje wielkie nadzieje nie okazały się złudne :-P
15.07.2004
14:06
[91]
wickerman [ Pretorianin ]

Aha i jeszcze jedno...
W sumie Pietka jak dla mnie wyglada ciekawie, zagralbym sobie chetnie, tyle ze zadna z 5 czasci nie ukazala sie chyba w jezyku innym niz rosyjski... Ehhh :-P
A ze nie jestem na biezaco to jeszcze jedno pytanie - cóż to jest ten Wij? Moglbym jakiegos linka poprosic? :-D
15.07.2004
16:33
[92]
Ines [ Ines ]

wickerman --> "Wij" to gra oparta na motywach basni horrorystycznej ;) Mikolaja Gogola. Powinno tam byc pelno smaczkow i odniesien do XIX-wiecznej ukrainskiej wsi, zwyczajow etc. Osobiscie jestem sceptycznie nastawiona, bo jak wiadomo - nigdy nic nie moze dorownac ksiazce jako pierwowzorowi. Do tego pamietam jeszcze przykre doswiadczenie z demem.
Link (strona po rosyjsku).
15.07.2004
16:59
[93]
Dimdream [ Pretorianin ]

.kNOT --> witka ;) jest z toba jakis kontakt ooprocz tego forum? mam sprawe.
15.07.2004
20:25
[94]
.kNOT [ Progresor ]

Elum, gdyby ta gra miała być podobna do produkcji Sierry (a co oczywiste nie jest!) to by wyglądała dużo lepiej. Na nieszczęście (nie lubię się powtarzać, ale najwyraźniej muszę) będzie kontynuować tradycję gier firmy LucasArts. (Tu następuje zapętlenie, Elum piszę, że nie lubi ruskich, a ja szpinaku, Elum - ruskie, ja - szpinak, Elum...)
15.07.2004
21:56
[95]
Elum [ Generał ]

Poddaje sie... nie lubie ruskich... kaszanki też nie lubie... niczego nie lubie... łubu dubu łubu dubu *wali głową o kant biurka* niech żyje nam...
18.07.2004
01:32
[96]
.kNOT [ Progresor ]

Elum, a może Cię za uszkiem podrapać?

justadventurecomPress_ReleasesScratches_July16_04.shtm

justadventurecomIndependentDevsScratchesScratches_Teaser.exe (stary)

BTW, jeśli mój mail się nie podoba, to po co o niego pytać?
18.07.2004
21:34
[97]
wickerman [ Pretorianin ]

Ines --> thx :-)
Baśń horrorystyczna? brzmi intrygująco ;-)
Ze screenów wygląda trochę jak Pan Tadeusz, no ale może to tylko moje subiektywne odczucia :-P
Hmmm tak z ciekawości - czytałaś pierwowzór? Jestem pewien że znam coś (grę, film...) co bardziej mi się podobało niż pierwowzór literacki, ale... w tej chwili jakoś nie mogę sobie przypomnieć ;-P Jak tylko oczyszczę te zakamarki pamięci dam znać :-P
A co do przykrych doświadczeń z demem - jakoś udało mi się do niego dotrzeć podążając za linkami z podanej przez Ciebie stronki (choć z racji na nieznajomość języka troszkę to trwało :-P), no i pierwszym i ostatnim takim doświadczeniem było to, że gra mi się po prostu wykrzacza i za żadne skarby uruchomić nie chce :-P Może jednak poczekam (do końca świata pewnie...) na inglisz verszyn :-)
18.07.2004
21:45
[98]
.kNOT [ Progresor ]

wickerman -> Nie będzie chyba aż tak źle, ta gra ma już... angielski tytuł ;-)
19.07.2004
01:22
[99]
.kNOT [ Progresor ]

Przypadkiem sprawdziłem i zobaczyłem... cyrylicę :| Bardzo przepraszam...

A tak przy okazji, chcielibyście zagrać w Mirandę?
19.07.2004
06:57
[100]
Elum [ Generał ]

Mirandę? To jakaś odmiana Mirindy? ;)

BTW, heh, wczoraj w MTV2 przypadkowo udało mi się namierzyć klip The Polyphonic Spree. Fajnie to wygląda jak się grupa kilkunastu (?) ludzi w takich szlafrokach (jak w wiadomej gierce) miota :)
19.07.2004
23:35
[101]
.kNOT [ Progresor ]

Elum, z okazji setnego posta (zakładasz nowy wątek ;-) masz mały prazencik.
19.07.2004
23:37
[102]
.kNOT [ Progresor ]

A skoro już tu piszę podzielę się z Wami radosną nowiną... To żyje ;-)
19.07.2004
23:45
[103]
.kNOT [ Progresor ]

Przy okazji muszę się poskarżyć, że skoro nikt moich wypocin nie czyta o Mirandzie więcej nie będzie...
20.07.2004
07:00
[104]
Elum [ Generał ]

Nie no, kNOT, aż mi normalnie głupio. Autentycznie nie wiem o co chodzi z tą Mirandą.

A co do nowego wątku. Nie zakładam. Nie chce. Nie zmusisz mnie :D
21.07.2004
01:29
[105]
.kNOT [ Progresor ]

Rewelacja! Ludzie, po prostu prawdziwa rewelacja!

Z pewną taką nieśmiałością podszedłem do kolejnych materiałów o czwórce, a tu taka niespodzianka...

Kto zgadnie, o co mi chodzi? ;-)

mysterium.chrevelationrevelationmaintheme.mp3
mysterium.chrevelationwvbhavenmusic.mp3

I jeszcze słodka Yeesha ;-)
21.07.2004
10:38
[106]
Ines [ Ines ]

.kNOT--> cos mi te linki nie chca sie zaladowac, ale i tak wiadomo, ze chodzi o Myst IV. Ach, nie moge sie doczekac.
21.07.2004
10:52
[107]
Ines [ Ines ]

.kNOT --> miales racje, Yeesha rzeczywiscie jest slodka :).
21.07.2004
13:35
[108]
sammy-s [ Centurion ]

Te panie śpiewają naprawdę rewelacyjnie!!! Zapowiada się murowany hicior pod względem muzycznym :P!!
21.07.2004
19:07
[109]
.kNOT [ Progresor ]

sammy-s -> Brawo!

Od siebie dodam tylko, że chodziło mi o "a track from Myst IV from the Haven age performed by the Warsaw Village Band and composed by Jack Wall and recorded on June 8th 2004 in Warsaw."
21.07.2004
21:14
[110]
sammy-s [ Centurion ]

Dodajmy dla niekumatych, że śpiewają one po polsku :).
21.07.2004
21:56
[111]
.kNOT [ Progresor ]

Niestety, Hop Sasa Kapeli Ze Wsi Warszawa już jakby nie wyszło :(
22.07.2004
01:04
[112]
Theddas [ Konsul ]

He he he -> NEXT

;)
wątek: Strefa Przygodówek - Akt XV: Syberia 2... wrzesień... Cenega sucks... :(
© 2000-2019 GRY-OnLine S.A. game guide