GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Neverwinter Nights i okolice - część 188

28.04.2004
16:58
smile
[1]

Bajt [ ]

Neverwinter Nights i okolice - część 188

Neverwinter uratowane!
Po wielu zaciekłych i krwawych bitwach, niecny plan Moragi
i jej sojuszników - Pradawnych, legł w gruzach. Nieliczne watahy goblinów, orków i innych typów spod ciemnej gwiazdy, co prawda, plądrują okoliczne wioski, ale z nimi radzą sobie doskonale nowo przybyli najemnicy. W razie kłopotów my chętnie służymy radą i ostrzem. W dowód wdzięczności za nasze starania, Lord Nasher Alagondar podarował nam zamek na odludziu, który wspólnymi siłami został odrestaurowany i zamieniony na Twierdzę Najemników Faerunu.
Twierdza położona jest na bezludziu, jednak od czasu zajęcia jej przez Najemników znów zaczęła tętnić życiem, zarówno w Twierdzy, jak i wokół. Zapewnia ona bezpieczeństwo na terenach ją otaczjących, co przyczyniło się do ożywienia handlu oraz osiedlaniu się ludzi z innych części Faerunu.
Zło próbujące zniewolić ludność północy zostało pokonane, jednak to nie jest jeszcze koniec wojny. Nasi bohaterowie wygrali dopiero jedna z wielu bitew, jakie przyjdzie im stoczyć. Po upadku Moragi w Twierdzy pojawił sie Elminster, który odbył długą rozmowe z najemnikami. To wlasnie za jego namową postanowiono rozszerzyć zakres działań poza planetę Toril na inne planety Świata Zapomnianych Krain, a także na inne swiaty, takie jak: Świat Smoczej Lancy, Greyhawk, Świat Szkarlatnego Słońca czy nawet Planescape.
Dzięki pomocy Elminstera i magów Neverwinter została utworzona sieć portali prowadzących do najodleglejszych krain Faerunu. Stworzono także portale miedzysferowe do takich miejsc, jak Sigil, Miasta Złodziei (Greyhawk) czy też do Twierdzy Rycerzy Solamnijskich. Wszędzie tam toczy się walka ze złem i wszędzie są potrzebni dzielni wojownicy, którzy staną po stronie sił dobra, aby wspomóc je w walce z hordami mroku a także chaosu.

Elitarny oddział Najemników Faerunu to:
Artuus - Krasnolud, wojownik, odznaczający się wielką rozwagą, cierpliwością i intuicją, nie znoszący chamstwa. Jak większość Krasnoludów lubi piwo i dobrą zabawę. Zakochany jest w katanach, ale i inne miecze nie są mu obce;
Arttrue - dawno temu wyruszył na wyprawę do Sfery Multi, ale duchem jest wciąż z nami. Chyba tęsknota go zżera, bo coraz częściej wpada opowiadać wrażenia i łyknąć krzepkiego krasnoludzkiego trunku;
Bajt - Człowiek, tajemniczy czarodziej w czarnej szacie z wielkim kapturem, spod którego czasami świecą dziwnym czerwonym światłem - oczy. On sam twierdzi, że to nic takiego, ale inni mówią, że to wpływ Czarnej Magii;
Gilmar - Pół- Elf - obieżyświat, plotka głosi, że niedawno wrócił z Sigil jakiś odmieniony i bardziej niż zwykle melancholijny, ale nadal poleruje swój miecz, jakby chciał zetrzeć z niego niewidoczne ślady po Krwawej Wojnie. Nikt nie wie po czyjej stronie walczył - Baatezu, czy Tanar'ri... i lepiej go o to nie pytać;
Shakka - Krasnolud, wojownik, przybywający z Candlekeep, porzucił księgi i papirusy a chwycił dwa dlugie miecze. Twierdzi ,że jest zły, ale walczy po stronie dobra. Taki z niego krasnoludzki błedny wojownik. Jego motto, to"Lepiej umrzeć stojąc niż żyć na kolanach". Podobno widziano nawet, jak zajmował się czarną i białą magią, ale na razie to tylko pogłoski;
VisusAugustus - Elf - bard na każdym biwaku nuci pieśni i ballady, zwłaszcza sprośne, ale ostatnio wstąpił do klasztoru, żeby podszkolić się w sztukach walki. Pokazał rowniez, że ma talent malarski i architektoniczny, co zostalo wykorzystane przy renowacji naszej twierdzy. Zachwyca się wszelkimi odmianami piersi niewieścich i je klasyfikuje;
Bogas - Drow - zaklinacz - wojownik w służbie Lolth przybył z Wrót Baldura i tu, w Neverwinter, zrobił oszałamiającą, typowo faeruńską karierę: od sprzątacza, poprzez ilustratora wątku, aż do eksperta w D&D i Forgotten Realms. Coś ostatnio wyraźnie nie lubi ko - boldów;
Drackula - Pół - Elf, łowca, cicho sza - podobno Harfiarz; złośliwcy twierdzą, że przyjęty został z powodu jakiegoś bliżej nie określonego powinowactwa z Gilmarem, ale to pomówienia... Jest tu dzięki swojemu poczuciu humoru. Założył w twierdzy zamtuz i dba o rozrywki dla wszystkich;
War - Elf - łowca, tajemniczy osobnik, już pierwszego dnia służby poprosił o przydział do lochów, gdzie odprawia egzorcyzmy i wypędza demony z młodych Elfek. Teraz nieustannie ćwiczy walke mieczem świetlnym i strzelanie ze swojego długiego łuku;
Wuluk - Mroczny Elf - kapłan/mag, przybył z wyspy Vvardenfell i woli by go nazywać Dunmerem niż Drowem. Plotka głosi, że to kolejny uciekinier z Podmroku, ciekawe co tam przeskrobał... pewnie znudził mu się matriarchat;
Incorruptible - Człowiek, rycerz/paladyn, porzucił kulturystykę i zasmakował w magii.Wielokrotnie skazywany na banicję, odradza się jak Feniks z popiołów i wraca... a dusza jego jak zawsze... rogata.

Nabór najemników wszelkich ras i klas trwa!!!
Przybywajcie po przygody, dreszczyk emocji, sławę i skarby.
Zapomniane Krainy stoją przed Wami otworem za sprawą gier cRPG.
W oczekiwaniu na nowe wspaniałe gry cRPG dyskutujemy o Neverwinter Nights i innych cRPG-ach, ktore zapadly nam w serca i pamięć.

demo gry oraz aktualne patche -------------------> www.cdprojekt.info

strony związane z tematem: (oficjalna) https://www.neverwinternights.com/
https://nwvault.ign.com


po polsku:

https://nwn.cdprojekt.com/
https://www.neverwinter.4me.pl/
https://nwn.gry-online.pl
https://smoczakuznia.prv.pl

inne linki:
bg2.cdprojekt.com
icewind.cdprojekt.com
torment.cdprojekt.com
arcanum.sierra.com
lionheart.cdprojekt.com
drackula.republika.pl
swiatynia.cdprojekt.com

link do poprzedniej części ------------------>

28.04.2004
17:01
smile
[2]

Bogas [ Senator ]

Pierwszy :)

28.04.2004
17:23
[3]

Trollf [ ]

ostatni! =]

28.04.2004
19:45
[4]

HopkinZ [ Senator ]

a ja kolejny :P

28.04.2004
21:58
smile
[5]

_Szakal_ [ Żółta Żyrafa ]

Sorki czy moze mi ktos powiedziec jak przejsc przez ten most (tzn. jak sprawic zeby on powstal)
mam rozczke zniszczenia ale jak wloze ja w otwor panela przy moscie to wypisuje root@ ........ i nie wiem co dalej.
nie wiem jakie nacisnac przyciski

28.04.2004
22:00
[6]

Bajt [ ]

Szakal --> Musisz tak pogrzebac przy panelu, zeby ustawic tam znaczki w jednej linii (nie wiem jak to dokladnie opisac, ale jak masz duza Wiedze, to sobie poradzisz)

28.04.2004
22:35
[7]

HopkinZ [ Senator ]

Przy panelu wystarczy ustawic kreski w linie pionową :)

29.04.2004
07:51
smile
[8]

_Szakal_ [ Żółta Żyrafa ]

Dzieki za informacje.

29.04.2004
08:19
smile
[9]

VisusAugustus [ Tancerz Wojny ]

ja w sprawie koboldow strzelajacych farba...kiedy do cholery zniknie z postaci ta okropna zielona poswiata??? juz dawno wszystkie koboldy zamienily sie w prochniejaca kupke kosci, a ja swiece jak choinka na swieta...

29.04.2004
08:52
[10]

HopkinZ [ Senator ]

Visus---->
nie wiem o co ci chiodzi prawde poweidziawszy (taa, milo jest miec psotac z zrecznoscia 38 :))
Ale sugeruje:
1) odpocząć :)
2) wypić kilka mikturek antidotum/uzdrowienie itd.

powinno pomoc :)

29.04.2004
09:07
[11]

xBisHoPx [ Chor��y ]

Visus------>
proponue zapisac i wczytac gre ponownie :) powinno pomoc.

29.04.2004
10:00
[12]

VisusAugustus [ Tancerz Wojny ]

miksturki na farbe nie pomoga.... :))) ale dzieki, wypije co innego.... faktycznie chyba wyjscie z gry i ponowne zaladowanie zlikwiduje ta ..niedogodnosc :D

29.04.2004
11:04
[13]

Trollf [ ]

Visus -> czym sie przejmujesz? :> do konca kolejnego rozdzialu masz juz niedaleko (raptem ze 3 plansze), a w nastepnym rozdziale juz nie bedziesz mial tego wdzianka radioaktywnego :o

29.04.2004
11:13
[14]

VisusAugustus [ Tancerz Wojny ]

przejmowac sie nie przejmuje...ale cholera wygladam jak jakis druid...:D:D:D

przyjalem sobie do druzyny tomiego i linu....hehehe...ladna scenka byla jak niziolek zostal wytargany za uszy po propozycji "masazu"....

29.04.2004
11:36
[15]

Trollf [ ]

Visus -> to w takim razie nie korzystaj z exit/load tylko zainwestuj w klase zmiennoksztaltnego, jak sie pozniej przemienisz w zielonego trolla to zielone ekologiczne wdzianko nie bedzie Cie juz tak bardzo razic =]

29.04.2004
11:46
smile
[16]

QQQromaneq [ Pretorianin ]

Utknąłem na dole jaskini ( tam gdzie sie dzwoniło w gong ) zlazłem po linie - zabiłem co było do kasacji - widze 3 drzwi ( nic sie nie da z nimi zrobic ) na srodku strzela prądem jakis magiczny generator - moze ktoś pomóc ?

29.04.2004
11:51
[17]

Trollf [ ]

QQQromaneq -> ten mnich, ktorego zabiles po zejsciu po linie, mial kule, ktora to trzeba wsadzic do pojedynczego piedestalu po lewej stronie i otworza sie jedne drzwi... za nimi zdobedziesz kolejna kule i wtedy obie kule wkladasz do 2 piedestalow po prawej itd.

29.04.2004
12:09
smile
[18]

QQQromaneq [ Pretorianin ]

Trollf >>> THX

29.04.2004
12:57
smile
[19]

VisusAugustus [ Tancerz Wojny ]

Trollf ---> hmm..gram dobrym wojownikiem..nie uchodzi abym przechodzil jakies szatanskie przemiany :D:D:D, jeszcze wilkolactwa sie nabawie... ja tu probuje razem z Linu sprowadzic Tommiego na dobra droge....tym razem mam prawie zapedy paladyna :D

29.04.2004
13:18
[20]

Llordus [ Generaďż˝ ]

Trollf, HopkinZ --> postanowilem jednak wczoraj potestowac kowala :)
No i to co mi sie udalo zrobic to:
- bron do +10 (zaczynalem od +6)
- wszyskie efekty 'bonusowe': haste, spell resistance, regeneration +2, true seeing (keen mialem od poczatku, ale pewnie tez by sie dalo :) )
- moze byc tylko jeden efekt dodatkowych obrazen od czegos.
Pkt trzeci niestety jest nieco niekorzystny w przypadku niektorych broni bo jak mialem bron ktora dawala +1d4 od czegos tam, to nie moglem u kowala przerobic na +2d6 :( A to juz troche niemile jest :)
W sumie najbardziej korzystne, ale i najbardziej kosztowne to po prostu uzyskac magiczna bron tylko z bonusem +x i odpowiednio ja rozwinac :) Wtedy bonus to trafienia tez bedzie fajniejszy (bo 1d4 a 2d6 to jednak jest roznica, zwlaszcza przy zdolnosci KiDamage).

29.04.2004
13:56
[21]

Trollf [ ]

Llordus ->
umagicznienie broni u kowala wyznacza jakas tam graniczna cena tych wszystkich efektow, owszem jesli masz bron tylko magiczna np.+6 i/lub z efektami takimi jakie sa u kowala np. keen, to mozliwe, ze uda Ci sie zrobic wszystkie umagicznienia na tej broni dostepne u kowala, jednak jesli bron, ktora chcesz ulepszyc, posiada juz inny wypasiony efekt, ktorego kowal nie ma w swoim menu np. wampiryczna regeneracja +5 (Ensseric), czy wysysanie sily lub poziomow itp., to juz niestety nie dodasz wszystkich efektow jakie oferuje kowal... jedna z moich postaci korzysta z gadajacego miecza Enserrica i ten miecz udalo sie dopakowac wszystkimi efektami oprocz regeneracji i umagicznien +9/+10, zapewne gdyby ten miecz nie mial wampirycznej regeneracji +5 to pewnie dalo by sie go ulepszyc do +10, ale w obecnym przypadku kowal nie chce nic z ta bronia zrobic, twierdzac, ze jest ona juz zbyt potezna i 'ryzykiem' bylo by dalsze jej ulepszanie...

29.04.2004
17:53
[22]

Bajt [ ]

Witam,
Na stronie Bioware pojawily sie nowe buildy postaci. Moze komus sie przydadza...

29.04.2004
18:41
[23]

??? [ tomi_boss ]

jakby ktos chcial kupic NWN pl - zapraszam do mojej aukcji -->https://www.allegro.pl/show_item.php?item=24703709

29.04.2004
23:19
smile
[24]

QQQromaneq [ Pretorianin ]

a ja mam dwa gadajace miecze ( (Ensseric), - nie wiem jak ale jeden zabrałem królowi a drugi ( taki sam lezał na podłosdze ) u kowala udało mi sie go dopalic do ulepszenia +10 ale tylko 1 atut dodatkowych obrazen( abo prąd albo kwas itd ) . Co ciekawe jak najpierw dałem dodatkowe atuty ( na drugim to ulepszenie doszło tylko do 4 pziomu ( +4 ) u juz był za mocno"umagiczniony )

PYTANKO - jak właczyc most prowadzacy do zachodnich tuneli ? ( pewnie znowu bedzie banalne )

29.04.2004
23:33
smile
[25]

Bogas [ Senator ]

Musisz ustawić wykrzykniki w jednej linii :)
Patrz kilka postów wyżej :P

29.04.2004
23:37
smile
[26]

QQQromaneq [ Pretorianin ]

Bogas >>> chyba kumam ( tak myslałem ze bedzie to banalne )

30.04.2004
11:14
smile
[27]

QQQromaneq [ Pretorianin ]

jestem w piekle ( choc zimno ;-) ) jak rozbic "zgniatacze" bo chyba to trzeba zrobic ? i gdzie znajde dalsze tajemnice spiacego ( jedna w ksiazce - druga u goscia w knajpie - trzecia pewnie w kamieniołomach a pozostałe ?

30.04.2004
11:26
smile
[28]

Eliash [ Generaďż˝ ]

Kurde nic już nie kumam, pod linkiem podanym przez Bajta znalazłem postać "Undead Loard" postać ma poziomy: Woj4, Czarodziej6, Blady Mistrz30
Poniżej piszą że postać ta ma dostęp do 9-poziomych czarów, moze mi to ktoś wytłumaczy jak to jest możliwe?

30.04.2004
11:37
[29]

Sabathius [ gdzie jest rooda? ]

Eliash -->> właśnie miałem napisać (nieskromnie), że jesteśmy z zarithem genialni w interpretowaniu opisów postaci, albowiem stworzyłem wczoraj wieczorem sobie postac 3wizard/10palemaster/2fighter (czyli zacząłem HotU) - i jak najbardziej mam wolne sloty na czary do 5 lvl magii. Aby dokończyć pogromu kupiłem sobie w sklepie scroll of stoneskin i się go nauczyłem

voila!

who's da best? Deekinator!

30.04.2004
11:40
smile
[30]

zarith [ ]

:)hehe. dodam jeszcze, że wg saba spell levele maga i bladziaka się nie kumulują - imho to jest błąd, w papierowym d20 kumuluja się jak najbardziej

30.04.2004
11:43
smile
[31]

Eliash [ Generaďż˝ ]

Czyli Pale Master awansuje tak samo jak zwykły czarodziej?

30.04.2004
11:47
smile
[32]

QQQromaneq [ Pretorianin ]

jestem w piekle ( choc zimno ;-) ) jak rozbic "zgniatacze" bo chyba to trzeba zrobic ? i gdzie znajde dalsze tajemnice spiacego ( jedna w ksiazce - druga u goscia w knajpie - trzecia pewnie w kamieniołomach a pozostałe ? jakies sugestie ?

30.04.2004
11:56
[33]

Viator [ Pretorianin ]

CZy ktoś ma edytor, lub polecenie z konsoli, na zmianę charakteru? Potrzebyję zmienić ND na NN lub NZ.

30.04.2004
12:05
[34]

Sabathius [ gdzie jest rooda? ]

Eliash -->> dokładnie tak

30.04.2004
12:06
[35]

Sabathius [ gdzie jest rooda? ]

Eliash -->> jeszcze potestuję mix sorcerera z bledziuchem ale raczej to nie powinno działać, to by było przegięcie

30.04.2004
12:08
[36]

VisusAugustus [ Tancerz Wojny ]

musze sie nauczyc albo wyryc na scianie ze gra postacia "mnich" powinna odbywac sie na koncu... dopiero po przejsciu gry innymi klasami,
zaczalem grac po raz drugi - woj/mistrz i ciagle sie lapie na tym, a ze to za wolno biega, a to ze jakis malo zwrotny... no a juz jak poplynalem na wyspe tworcy i pierwszy golem lupnal mnie tak ze nogami sie nakrylem ;) to mi szczeka opadla... kurcze, wczesniej mnichem jakos nie zwracalem na te golemy uwagi... a tu taki numer... wlasciwie to nie wiem specjalnie czym je "rozwarstwiac", zlom dobrze stoi na rynku ;D:D:D a ja im nic nie robie...inna bron w lape bede musial wziasc...jakis porzadny mlotek albo co....

30.04.2004
12:16
[37]

Sabathius [ gdzie jest rooda? ]

Visus -->> na poziomie z golemami jest pokój z trupem Merkila, koło niego leży jego warhammer mający bonusy przeciwko konstruktom (dałem go Valenowi na czas łojenia golemów i był armagieddon)

30.04.2004
12:17
[38]

Drackula [ Bloody Rider ]

co do umagiczniania to ja zawsze kozystalem z tego w wierzy wampirow, gdzie mozna uzyc ta czarna perla na mieczy, fajny efekt i nie przeszakdza aby potem u kowala podniesc bron do + 10.
A oprocz tego lubilem wzmacniaac ten krasnolludzki topur ktory ma iles tam szans na natychmiastowa smierc wroga i keen bodajze.

30.04.2004
12:17
smile
[39]

QQQromaneq [ Pretorianin ]

Help Me - PLEASE !!!

30.04.2004
12:37
smile
[40]

VisusAugustus [ Tancerz Wojny ]

kur zapial....wiedzialem ze o czyms zapomnialem....merkil i jego mlot...ech..demencja starcza....zbroje zabralem a mlotek zostawilem, tia...walne sie nim w leb...

30.04.2004
12:40
[41]

Drackula [ Bloody Rider ]

Visus----> to jak bez tego mlotka golemy rozwalales? myesle ze bylo CI z tym nadwyraz trudno ;)

30.04.2004
12:49
[42]

VisusAugustus [ Tancerz Wojny ]

mnichem to normalnie szlo...kilka ciosow i bum po golemie, ale tym wojownikiem to faktycznie bardzo opornie, a przed adamantowym to zwialem bo go nic nie ruszalo...

30.04.2004
12:53
[43]

Sabathius [ gdzie jest rooda? ]

Drackula -->> młotek wcale nie jest konieczny, po prostu unimil sobie życie - bez młotka Valen z 30 siły i śpiewem na sparszywiałych ustach Deekinatora sam rozwala prawie wszystkie golemy, gram teraz arcane archerką i na poziomie z golemami głównie łaziłem za tymi dwoma oszołomami patrząc jak czyszczą korytarze

30.04.2004
12:54
smile
[44]

QQQromaneq [ Pretorianin ]


jestem w piekle ( choc zimno ;-) ) jak rozbic "zgniatacze" bo chyba to trzeba zrobic ? i gdzie znajde dalsze tajemnice spiacego ( jedna w ksiazce - druga u goscia w knajpie - trzecia pewnie w kamieniołomach a pozostałe ? naprawde NIKT nie pamięta ?

30.04.2004
12:56
[45]

Drackula [ Bloody Rider ]

Sabathius-----> nie no wiem, ale nie wszyscy (w tym ja ) lubia miec tego oszoloma w druzynie:). Pamietam jeszcze moje pierwsze spotkanie z tymi golemami a juz najgorszy byl ten ktory ich wskrzeszal, myslelm ze mnie szlag trafi .

30.04.2004
13:39
[46]

Jozzo [ Konsul ]

QQQromaneq --> nie niszcz zganiataczy tylko uwolnij impa z jenego i potem go napraw (zgniatacz nie impa)

Drackula --> a ja zauwazylem ze ten ktory wzkrzeszal mowil numer ktory dalo sie wstukac w panelu kontrolnym zeby do szlag trafil, tak samo z tym ktory pilnowal wejscia na 2 poziom.

30.04.2004
13:47
smile
[47]

QQQromaneq [ Pretorianin ]

No nareszcie ;-) Jozzo >>> THX ( brzmi dziwnie ) ale ide go poszukac

30.04.2004
13:59
smile
[48]

QQQromaneq [ Pretorianin ]

Jozzo >>> JAK ma go uwolnic ( ja tam zadnego impa nie widze ) zgniatacz wydaje sie byc w dobry stanie ( tyle )

30.04.2004
14:41
smile
[49]

Teedi [ Centurion ]

witam po raz koeljny...moze to glupie ale w drugim rozdziale gdzies zgubil mi sie Dekkin...sam neiwiem, mzoe zginał a ja zostalem gdzies przeteleportowany lub odzszedlem a zapomnaielm go wskrzesic...w kazdym razie nigdzie go nie ma...mam teraz pytanie bo jestem pod koniec drugiego aktu...jeden krok i akt trzeci....czy jest taka mozliwosc aby dekin tam powrocil ( jakas postac co teleportuje npc-ów itp )....z góry thnx

30.04.2004
14:45
[50]

Bajt [ ]

Teedi --> Tak, odzyskasz go w 3 rozdziale.

Eh, obawiam sie, ze nawet w drugim rozdziale nic nie moze sprostac mojemu kaplanowi :)
Fakt, ze przeciwnicy sa slabi. Kto to widzial drowa, ktory schodzi od jednego ciosu? Powinni jakos lepiej dostosowac poziom trudnosci do poziomu postaci.
Ciekawe czy diably tez tak bede klepal.

30.04.2004
14:48
[51]

Sabathius [ gdzie jest rooda? ]

Bajt -->> a na jakim grasz poziomie trudności?

30.04.2004
14:49
[52]

Bajt [ ]

Sabathius --> To sie zwie bodajze "Klasyczne zasady D&D"

30.04.2004
15:20
[53]

Trollf [ ]

Drackula ->
>> co do umagiczniania to ja zawsze kozystalem z tego w wierzy wampirow, gdzie mozna uzyc ta czarna perla na mieczy, fajny efekt i nie przeszakdza aby potem u kowala podniesc bron do + 10

owszem, nie przeszkadza podniesc do +10, ale wszystkich efektow pozniej raczej juz nie wladujesz... ;-]
moja 'strategia' jest nastepujaca: zwykle najpierw ide do wyspy Tworcy by powalczyc z duchem broni (tam gdzie Merkil) i walcze ze swoja bronia, bo jak ja podrasuje wczesniej to pozniej mam male szanse ja pokonac ;-] nastepnie umagiczniam bron do +10 u kowala i dodaje obrazenia od kwasu (na to jest malo odpornych przeciwnikow w grze) a pozniej ew. wszystkie pozostale efekty w miare mozliwosci, dopiero po tym wszystkim ide do swiatyni nieumarlych by na oltarzu dodac efekt wysysania sily z perly, a na samym koncu dodaje swiatelko do broni z kamyczkow...

Visus ->
niedawno ukonczylem gre takze wojem/mistrzem + czempion torna i owszem porusza sie jak mucha w smole w porownaniu do mnicha, ale odnioslem wrazenie, ze jesli chodzi o klepanie stworkow to byl wiekszy rzeznik... :> koles ten chodzil z mieczem oburecznym, mial troszke ponad 20 sily i po umagicznieniu broni do +8 i obrazeniom pradowym zadawal golemom od 10-20 obrazen... ale za to wszelkim innym stworkom, w ktore miecz wchodzi jak noz w maslo, obrazenia byly rzedu 20-40, a czeste krytyki to pod koniec i powyzej stowki lecialy... ;-]


ciekawostka: jak Wam sie podoba pomieszczenie w wiezy maga, w miescie Shaori, w 2 rozdziale Podmroku, w ktorym to pomieszczeniu jest ze 20 zombie-leszczy? :> ja lubie mnichem lub wojem, ktory ma atut wieksze rozplatanie wejsc tam na srodek i zaczekac jak wszystkie zombiaki postac okraza, wtedy wystarczy tylko zaatakowac jednego z nich i patrzyc jak nasz hero stoi w miejscu (animacja postaci nie wyrabia ;-P), leca jeden za drugim napisy informujace o rozplataniach, a zombiaki w ciagu 2 rund klada sie jak zboze pokotem... ;-]

30.04.2004
15:26
smile
[54]

Drackula [ Bloody Rider ]

Trollf-----> animacja to w tej grze nadwyraz czesto nie wyrabia :). Co do umagiczniania to z tego co pamietam nie udalo mi sie tylko dodac dodatkowych obrazen u kowala. Tak to weszlo w miecz wszystko.

A przypomniala mi sie nazwa tego toporka. Bylow w niej Harvester :)

30.04.2004
15:30
[55]

Trollf [ ]

Drackula ->
ale w tym przypadku to sie 'specyficznie smiesznie' nie wyrabia ;-] bo postac otoczona przez tylu zombie nie wyprowadza ciosow tylko sie po prostu kreci w kolko... :>

30.04.2004
16:36
smile
[56]

QQQromaneq [ Pretorianin ]

Jozzo >>> JAK ma go uwolnic ( ja tam zadnego impa nie widze ) zgniatacz wydaje sie byc w dobry stanie ( tyle )

30.04.2004
17:30
[57]

HopkinZ [ Senator ]

qqqrmanq--->
Musisz poprowadzic dialog zeby go uwlnico ile sie nie myle. Czy go uwalnisz "bezbolesnie" zalezy od twojej zrecznosci :).

30.04.2004
18:40
smile
[58]

_Szakal_ [ Żółta Żyrafa ]

moze mi ktos powiedziec kto zna jedna z tajemnic spiacego
chodzi mi o tajemnice 4 (kogo szukal?)


SPOJLER
1 tajemnice zdradza Sensei
2 tajemnice zdradza Skryba
3. Pielgrzym w karczmie
4. ?
5. Aribeth (ktora zreszta przeszla na strone dobra i jest ze mna)

30.04.2004
18:41
[59]

_Szakal_ [ Żółta Żyrafa ]

sorry za pogrubione litery - nie mialo tak byc

30.04.2004
19:07
smile
[60]

QQQromaneq [ Pretorianin ]

HopkinZ >>> cool dialog tylko Z KIM ??? ( nie mów ze z tym gostkiem co pilnował wejscia i miał problem z 5-tym ) - HELP bo stoje juz cały dzien ;(

30.04.2004
19:15
smile
[61]

QQQromaneq [ Pretorianin ]

_Szakal_ u mnie o ile pamietam ta tajemnica była w ksiazce w Swiatyni ( widze ze jestesmy w podobnym miejscu - nie wiesz tego na czym ja utknąłem ?

30.04.2004
19:33
smile
[62]

Milka^_^ [ Potępieniec ]

Mam pytanie odnośnie nowego dodatku (Hordy)
Gram sobie magiem, full wypas. Tylko ze grajac nim wczesniej(nie w dodatku) patrzylem ze moge miec czary 10 pozomu i tam jest ta przemiana smoka, itp. Grając teraz w doddatek nie moge miec tych czarow. Moze wie jak to z tym jest ?

30.04.2004
19:54
[63]

Trollf [ ]

Milka -> w nwn nie ma czarow 10 poziomu :o sa tylko czary epickie do zdobycia po 20 poziomie maga, ale nie wiem czy jest tam przemiana w smoka...

30.04.2004
20:07
[64]

Trollf [ ]

QQQromaneq ->
to wyglada tak:
od demona przy wejsciu sie dowiadujesz, ze jedna z maszyn w kamieniolomach (chyba nr 5) jest zepsuta, schodzisz do kamieniolomow i szukasz tej maszyny, w ktora zaplatal sie imp, albo go uwalniasz (test na zrecznosc) albo zabijasz, pozniej naprawiasz maszyne (test na inteligencje) albo ja psujesz... wtedy idziesz znow do tego demona przy wejsciu i w zaleznosci jak poradziles sobie z maszyna i impem albo nic nie placisz, albo placisz demonowi od 30,000-50,000 i uzyskujesz dostep do jednego z najlepszych sklepow w grze...

30.04.2004
20:57
smile
[65]

QQQromaneq [ Pretorianin ]

Trollf <<< BOSKO - ale ja zabiłem tego demona a w 5 zgniataczu nie ma nic co mógłbym uwolnic ( wiec pewnie mina w grze - bo demona nie powinno dac sie zabic - ( mam nadzieje ze mam zapis PRZED zabiciem demona ) nie ma innego sposobu ?

30.04.2004
21:18
[66]

Trollf [ ]

QQQromaneq ->
skoro zabiles tego demona, to tak w skrocie i delikatnie miedzy nami mowiac, to dales ciala ;-D poszukaj lepiej poprzedniego sejwa, a jak go nie masz, to dokoncz juz dalej gre (to jest quest poboczny, wiec nie ma wplywu na zakonczenie) - a jak bedziesz grac kolejny raz to pamietaj, zeby diabelka oszczedzic... ;-] zwlaszcza, ze sklep nie jest jedyna rzecza jaka moze nam ten bies zaoferowac, jesli grasz postacia zla to pod koniec mozna od niego wybebnic, az 2 pary bardzo fajnych rekwic... ;-]

30.04.2004
22:12
smile
[67]

QQQromaneq [ Pretorianin ]

Trollf >>> thx wreszcie konkretna odpowiedz ;-) ( byłem pewien ze to watek głowny ) ok tym razem mu darowałem - ale ceny ma skurwiel takie ze nie wiem czy go nie załatwic za lichwiarstwo ;-) ( tym bardziej ze gram dobrym wiec rekawice mi sie nie przydadza

30.04.2004
22:50
smile
[68]

QQQromaneq [ Pretorianin ]

SHIT SHIT SHIT - cos mi dzis wyraznie nie idzie - kolejne pytanko KTO mi zdradzi TRZECIĄ tajemnice spiacego ( od razu mówie ze gosc w knajpie informuje mnie o 4 podobnie jak ksiega w swiatyni - a kto wie o 3 ?

01.05.2004
00:07
smile
[69]

Bogas [ Senator ]

I tym oto sposobem najemnicy wstąpili do Unii :P
A ja sobie spokojnie gram w Evil Island. Jak narazie gra mnie nie nudzi. Ciekawe jak daleko dojdę? Ostatnio znudziło mi się po kilku godzinach :)

01.05.2004
00:34
[70]

QQQromaneq [ Pretorianin ]

moze rano jakis europejczyk cos sobie przypomni ;-)

01.05.2004
00:58
smile
[71]

Bogas [ Senator ]

Sorry, przegapiłem twojego posta. O ile pamiętam to 3 tajemnicę zna mnich stojący przed świątynią.

01.05.2004
13:53
[72]

Milka^_^ [ Potępieniec ]

No wię drugie pytanie. Znalazłem zawodzenie banshee i chciałem się tego nauczyć, ale nie mogę bo mam nie wystarczająco atrybutów. Gram czarodziejem i inteligencji mam 24. Wie ktoś może o jaki atrybut tu chodzi?

01.05.2004
14:29
smile
[73]

Bajt [ ]

Milka --> A ile masz tej inteligencji bazowo tzn. bez przedmiotow? I ktory masz poziom?

01.05.2004
15:04
[74]

Milka^_^ [ Potępieniec ]

Mam lvl 20 magiem 2 barba 18 inteligencji
I mam kolejny problem w stylu wilekiego obeliska pod jaskiniami obserwatorów. Nic mi to nie przeszkadza tylko pózniej jest duzy pająk i go nie moge zabić. Mam jakąś kamienną płytę. Wie ktoś jak ten "zakłucacz magii" wyłączyć?

01.05.2004
15:12
[75]

Bajt [ ]

Milka --> To nic dziwnego, ze nie mozesz sie nauczyc. Zeby znac czary 9 poziomu musisz miec co najmniej 19 inteligencji bez przedmiotow. Gdybys mial tyle, to moglbys rzucac czary 9 poziomu juz od 17 poziomu maga :/

Ten zaklocacz magii to obelisk, przy ktorym sa 4 ciagi znakow. Musisz je tak pozmieniac, aby w kazdym z 4-ech byly takie same znaczki. Mam nadzieje, ze wiesz o co mi chodzi :)

01.05.2004
15:35
smile
[76]

Milka^_^ [ Potępieniec ]

A mi się zawsze wydawało, że trzeba mieć 18 inteligencji :P To teraz będzie normalnie przemiana w białego smoka.
CO do obeliska to dzięki już sobie pradziłem :)

01.05.2004
15:37
[77]

zarith [ ]

milka --> 18 inteligencji wystarczało w drugiej edycji:) d20 podniosło poprzeczkę:)

01.05.2004
16:40
smile
[78]

QQQromaneq [ Pretorianin ]

Pierscien spiacego - kto mi go poskłada ? ( zaznaczam ze gram barbarzynca w magii nie kumatym ) - help ?

01.05.2004
17:43
smile
[79]

War [ dance of death ]

QQQ -> sam sobie go poskładasz. Używasz go, a potem składasz we właściwej kolejnosci. A jaka jest ta właściwa kolejność? Masz ją podaną w tej sferze (chyba na jakieś tablicy) gdzie były części pierścienia.

Szakal -> też miałem z tym problem :)

4. Którykolewiek ze zmęczonych robotników w mieście. Poprostu pochodz po tym mieście i gadaj z róznymi rodzajami robotników, któryś Ci powie. Nie jest pewien czy to był 'zmęczony' czy jakiś inny :P

01.05.2004
19:13
smile
[80]

Bajt [ ]

Witam
Przed chwila przeszedlem po raz drugi HotU, tym razem kaplanem. No coz, niewielu przeciwnikow sprawilo mi jakas trudnosc. Najtrudniej bylo chyba ze zla druzynka w 3 rozdziale i z samym ostatnim bossem.

Tym razem przylaczylem Nathyrre i wdalem sie z nia w romans, hehe :)

01.05.2004
19:59
[81]

Golasuoki [ Junior ]

Niech ktoś mi powie gdzie są te zwierzęta z łoterdip bo jak narazie wiem gdzie jest to coś związane z umysłem

01.05.2004
20:57
[82]

Milka^_^ [ Potępieniec ]

Jedno w dokach, drugie na polwyspie, trzecie w żebraczym gnieżdzie, ostatnie w czarnystawiee

Jak fajnie jest być sobie czerwonym smokiem :D Poprostu bajeranckie

01.05.2004
21:01
smile
[83]

War [ dance of death ]

Bajt -> heHEhE mógłbym napisać to samo co Ty, tyle że to było wtedy moje pierwsze przejście i grałem Mistrzem Oręża :)

01.05.2004
21:03
smile
[84]

QQQromaneq [ Pretorianin ]

Ta gra zaczyna mnie coraz bardziej wkur.iac - złozyłem ten pierscien ( ciekawe czemu reaguje akurat na dwuklik na nim - jak nic dotąd ) a kawałek dalej znowu mina - zasypane lodem drzwi ( wiem ze musze byc duzy aby je odsypac ale raz juz taki byłem - po wygranej walce i nie odsypał całego - wiem ze robi to amulet ( ze sie zmieniam ) ale do kur...y nędzy JAK to zrobic ponownie ( zakładem zdejmuje , klikam uzywan na sobie i gów...o - HELP

01.05.2004
21:17
[85]

Bajt [ ]

QQQromaneq --> Jakies dziwne masz te problemy.
Zakladasz amulet, uzywasz go, wybierasz druga opcje dialogowa od gory (zywiolak ziemi) i rozwalasz sciane.

01.05.2004
21:25
[86]

QQQromaneq [ Pretorianin ]

Bajt >>> pewnie to proste ( tak zrobiłem po walce - był wybór wybrałem 2 opcje itd ale rozwalił tylko kawałek tej sciany lodu - nie moge tego zrobic ponownie - co masz na mysli mówiac UZYWASZ ( dwuklik ? prawy i wybór uzyj na sobie ? robie to i NIC sie nie dzieje - nie mam dialogu z wyborem w co sie chce zmienic ;(

01.05.2004
21:29
[87]

Bajt [ ]

QQQromaneq --> Oczywiscie zakladasz amulet Sensei?
"Uzywasz" tzn. jak masz zalozony klikasz prawym i "uzyj na sobie". Jesli to Ci nie dziala, to nie wiem w takim razie jak pomoc...

A, jeszcze mozesz wsadzic amulet do paska skrotow i w ten sposob sprobowac uzyc.

01.05.2004
21:41
smile
[88]

QQQromaneq [ Pretorianin ]

własnie tak robie i kicha - to moze tak zapytam ILE razy musze byc duzy aby sie przedostac przez te zwały lodu ( bo jak 2 wystarcza to dam rade raz podczas walki a raz po niej )

01.05.2004
21:46
[89]

Bajt [ ]

QQQromaneq --> Musisz kliknac ta sciane bodajze 3 razy, moze Ci sie udac podczas walki.

02.05.2004
19:14
[90]

Milka^_^ [ Potępieniec ]

No i mam kolejny problem...
Doszedłem do tej szmaty na V... I co ma na skraju śmierci to się uleczy... Ma ktoś na nia jakiś dobry sposób?

02.05.2004
21:01
[91]

Llordus [ Generaďż˝ ]

Witam.
Mam takie pytanko odnosnie ulepszania broni jeszcze :)
Tym razem chodzi o kamyczek po wielkim pajaku, ktory powinien dodac obrazenia od trucizny :)
No i jak probuje to wykonac to leci test na zrecznosc. Niestety nie udaje sie. Jaka musi byc zrecznosc aby ten test sie udal? I czy bron moze byc ulepszona na max. czy raczej nie??

02.05.2004
21:16
[92]

Bajt [ ]

Llordus --> Nie jestem pewien, ale chyba tylko Zabojca i Czarny Straznik moze zatruc bron. Przynajmniej tak jest w D&D, nie wiem jak w NWN.

03.05.2004
13:42
[93]

Teedi [ Centurion ]

mam pytanie odnosnie kawalkow zwierciadla ktore trzeba poszukac dla latajacych elfów...mam juz 3 kawalki ( wieża maga, światynia, biblioteka ), wiem ze jeden ma ta drowka ale nei wiem gdzie jest kolejny...kpuiec go nie ma, dal mi tylko jaki kompas ale nawet z nim nie moge tego kawalka znaleźć....bardzo prosze o pomoc i lokalizacje tego kawałka

03.05.2004
14:44
[94]

Bajt [ ]

Teedi --> Kawalek od kupca znajduje sie kolo biblioteki. Poszwendaj sie tam troche z tym urzadzeniem a na pewno znajdziesz.

03.05.2004
19:26
[95]

Milka^_^ [ Potępieniec ]

Doszedłem sobie do takiego miejsca jak to na mapie. To jest to zaraz po mimiku. Jest przedemną przepaść i nie wiem jak się przedostać na drugą stronę. Jak podchodzę do przepaści to pisze że moja ręka nie chce sięgnąć pochodni na drugiej stronie,ale mimo wszystko nie wiem co tam dokładnie trzeba zrobić

03.05.2004
19:32
[96]

Bogas [ Senator ]

Twoja postać muszi być naprzeciwko pochodni aby dłoń mogła się tam dostać.

03.05.2004
23:14
[97]

HopkinZ [ Senator ]

Ech panowie :)
Ja teraz (procz nauki do egazminu) siedze calutki czas na Ilimarze :) Doskonaly serwwer. ORBowe lagi przy tym odpadają :).
Mam postac: Łotr (7) Zabójca (2) i mam pytanko:
Jak rozwijac postac dalej?

1) Łotr (7), zabójca (10), łotr (3) i dalej do 4o juz Zabójca.
2) Łotr (7), zabójca (10), tancerz cieni (3) i dalej do 40 łotr/zabójca/tancerz cieni

Jaki w ogole dla tkaiej postaci na 9 levelu sugerujciec najlepszy rozów? Ja jeszcze znaznacze, że głównie licze na ataki z zaskoczenia i krycie sie w cieniu :). Chociaz moj zabojca ma jeszcze jedna zalete: mam figurke zmieniania się w Awatara energii negatywnej :D. A to ozancza, że Hakostworem moge sobie chodzić cały czas :) (Figurka Awatara -> nagorda od jednego z MG za to, ze rpzez pierwsze 5 dni grania w zasadzie w ogole nie expowalem tylko non stop sieidzalem w karczmie lub chodzilem po miescie i wylacznie rozmową i odgrywaniem expa zbieralem :))

04.05.2004
02:59
smile
[98]

Jozzo [ Konsul ]

Bajt -- wg. D&D kazdy moze wszystko bo to gra RPG ale skrytobojca nie ma szansy na przypadkowe zatrucie przy nakladaniu. (jest potrzebny test na zr. nie chce mi sie sprawdzac jaki dokladnie)
Poza tym ass musi sie 3 rundy przygladac ofierze zanim wykona zabojczy atak - w zamian za to moze wybrac killim na miejsu zamiast paralizu.
Zawsze bede twierdzil ze PnP jest lepsze od komuterowego RPG :-)
Jezeli ktos jest teraz tanerzem cienia w jaskiniach wielookich to moze sprawdzic dla mnie jak dziala krycie na widoku przy wlaczonej antymagii - wg. podrecznika MG to (krycie) jest nadnaturalne, ale chce zobaczyc jak sobie silnik NWN z tytm radzi.

04.05.2004
09:31
smile
[99]

VisusAugustus [ Tancerz Wojny ]

no i ja zaczynam znowu marudzic :D
olalem postac wojownik/mistrz oreza...to jednak nie dla mnie.. tym razem pogielo mnie juz zupelnie..
stworzylem :D orka...barbazynce..... ( tu moga byc glupie komentarze ) potem zlamalem go czarownikiem hihihi ( jeszcze gorsze komentaze ) z chowancem chochlikiem...i dobilem postac uczniem smoka :D, jednym slowem pewien standard.. dolaczylem do ekipy Deekina... i .... ide :P ... do reki ten cholerny gadajacy miecz, i jest ekipa ktora non stop gada bzdury, krzyczy, spiewa, puszcza baki i zapewne nie zostanie wpuszczona do zadnej przyzwoitej knajpy.... no moze chochlika wpuszcza, ale tylko dlatego ze taki maly i swiecacy...akurat na jeden gryz dla glodnego krasnoluda, zreszta chochlik jest przyglup straszny, nie moze sie biedak nauczyc ze jak mowie zostan w miejscu i sie nie ruszaj, to i tak cos albo ktos go rozwali...zakladam ze niechcacy :P... jedno trzeba przyznac Deekinowi, ma kunus fantazje i za ciasna bielizne i kamienie w bucie :D, ale i wiedze spora, zawsze milo sie pogada, zreszta przyjemnie jak ktos mowi do ciebie "szefie" :) , nie sadzilem ze jego spiew jest tak porazajacy :D, helm z gabka na uszy ubieram i daje rade :D

04.05.2004
10:37
[100]

Jozzo [ Konsul ]

Ahh az milo sie na duszy robi kiedy czytam o tak cudownie zbudowanym charakterze RPG'owym. ahh
Przypominaja mi sie te wszystkie teoretyczne rozwazania nad stworzeniem jak najlepszej absolutnie lamiacej wszystkie stereotypy postaci - na poczatek polecam niziolka barbarzynce, ktory wbrew pozorom jest calkiem mocny jesli sie go odpowiednio poprowadzi - inwestujemy w zr zamiast sil. mamy gigantyczne rzuty obronne na refleks i uniki tez pomagaja - w tym momencie zaczynam rozwazac jeszcze zlamanie tego cuda mistrzem oreza - ahh to by bylo cos - szkoda tylko, ze upiorne bulawy sa nie dla niziolow...

Teraz tak poza moja chora wyobraznia - jak wam poszlo u mimika - ja szczerze przyznaje sie do skorzystania z pomocy forum Bioware - jak wy daliscie sobie z ta potwornascia rade?

04.05.2004
10:39
[101]

Jozzo [ Konsul ]

PS
HopkinZ -->ja bym zlamal tylko 1 poziom w tancerza cieni - dla krycia na widoku - potem tancerz ma juz gorsze bonusy.

04.05.2004
11:23
smile
[102]

Bogas [ Senator ]

Jozzo- A co u tego mimika było tak trudnego?
Co do twojego pomysłu na niziołka barbarzyncę to taka postać jest starsznie oklepana :)

04.05.2004
13:57
smile
[103]

Bajt [ ]

Jozzo --> Co do tej trucizny, to nie zglebialem sie w to za bardzo. W kazdym razie, dzieki za sprostowanie :)

HopkinZ --> Mozesz cos napisac o tym serwerze, na ktorym grasz? Jest tam jakas rekrutacja?

04.05.2004
14:33
[104]

Viator [ Pretorianin ]

Dwa pytanka:
1. Kopalnie na Pn od Port Llast - jak się dostać do środka?
2. W drodze do czarnodzewa napotkałem po drodze kolumnę z rynami - podobno wejście do jakiejś świątyni ( nie pamiętam nazwy) - obok znalazłem dziennik , który pozwolił mi odczytać runy na kolumnie, i tu zaczyna się problem: probowałe na wiele kombinacji ( a jest ich sporo 3 x po 4 odpowiedzi ) i za każdym raze efekt dwa szkielety, niestety nie znalazłe żadnej sensownej podpowiedzi, więc moz ktoś mi podpowie kombinację odpowiedzi?

04.05.2004
14:37
[105]

VisusAugustus [ Tancerz Wojny ]

demencja starcza mnie meczy...
kopalnie sa zwiazane z zadaniem od pewnego goscia od najemnikow ( chyba :) ) a kombinacja slow eee....byla prosta..."cos tam bedzie rzadzic" czy jakos tak... :D
hmm...chyba niezbyt pomoglem....

04.05.2004
15:03
[106]

Teedi [ Centurion ]

HopkinZ --> mam prosbe..jak bys mogl podac adres ip tego serwera albo chdoziaz strone gdzie mozna sie na temat tegoż to servera co neico dowiedziec...z góry thnx

04.05.2004
15:19
smile
[107]

HopkinZ [ Senator ]

Eheheh ORB sie juz nudzi :)?

ILIMAR: serwer na 30 graczy. Jak podchdozi do 25 to potrafi lagować ale zazwyczaj to pingi 50 - 100 :)

IP Serwera: 80.55.15.110:5121

Jak narazie rekrutacji nie ma. Serwer jest wciąż w fazie testowej ale gra się przyjemnie :)
Plusy:
- od choelry ingerencji aktywnej MG
- Brak lagów
- Podmrok :>
- zajebiscie dobrze urkyta gildia zlodzieji :)
- miasto krasnoludow
- trudno dostepny sklep czarnorynkowy (klimacik ;))

Minusy:
- ponieewaz nie ma jeszcze autorki zdażaja sie lamy, ktore potrafia na ogolnym pisac w czasie chodzenia po cmentarzu "malo expa cos za te szkielety" :)

Jak Się Podłączyć:
https://www.nosek.vipserv.org/ilimar/viewtopic.php?t=86

Serwer jest anstawiony na odgrywanie
Forum serwera i miejsce, w którym się wszystkiego dowiecie:

04.05.2004
15:20
[108]

HopkinZ [ Senator ]

Ten adres jest dobry, mala literowka w poscie wyzej :)

04.05.2004
20:29
smile
[109]

Bajt [ ]

Jak nikogo nie ma, to zrobilem kolejna czesc :)

04.05.2004
20:32
[110]

Jozzo [ Konsul ]

to cos tam ktore bedzie rzadzic to chyba nethril

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.