czy znacie jakies fajne strony + fora o grach RPG (nie cRPG)???

15.01.2002
16:54
[1]
Dycu [ Centurion ]
czy znacie jakies fajne strony + fora o grach RPG (nie cRPG)???

czy znacie jakies fajne strony + fora o grach RPG (nie cRPG)???
bo wiecie GOLsa super, ale to o kompach a o RPG-ah nie mam zadnego fajnego servisu, wiec jakby ktos z was znal to pliz podajcie.
15.01.2002
16:57
[2]
Regis [ ]

Wejdz na wwwfabularki.prvpl . O WFRP i D&D... Dawno nie bylo aktualizowane, bo niestety nie mam czasu, ale aktualizacja juz czeka ):
15.01.2002
16:58
[3]
Regis [ ]

Kuna... ta buzka miala byc tak: " :) " , a nie tak : " ): " :))
15.01.2002
17:04
[4]
tygrysek [ behemot ]

Dycu --> założy się wątek RPG i będzie dużo ludzi do romowy, albo zerknij tutaj: wwwksmok.w3pl wwwrpg.netpl rpg.valhallacompl zeus.polsl.gliwicepl~niziol wwwskarbiecrpg.studentpl AvE
15.01.2002
18:23
[5]
Rahl [ Pretorianin ]

Jedna z lepszych stron o wfrp jaka znalazlem to gildiabs.mudpl
wątek: czy znacie jakies fajne strony + fora o grach RPG (nie cRPG)???
© 2000-2014 GRY-OnLine S.A. game guide