Zbuduj wlasnego Vaulta. Scenariusz do gry Fallout !

27.02.2004
00:11
[1]
Madtrackus [ spamer ]
Zbuduj wlasnego Vaulta. Scenariusz do gry Fallout !

Krypty nigdy nie miały być ocaleniem dla mieszkańców USA. Populacja tego kraju to prawie 400 mln ludzi w 2077 roku, trzeba by było wybudować więc aż 400 000 takich Krypt (każda po 1000 osób). Tymczasem Vault-Tec otrzymał zlecenie na konstrukcję jedynie 122. Rzeczywistym celem Krypt były badania nad wybranymi wcześniej częściami populacji USA, aby zobaczyć, jak zareagują one na stresy związane z długotrwałą izolacją i jak skutecznie uda im się z powrotem zasiedlić Ziemię po otwarciu wrót Krypt. Niektóre z tych eksperymentów to:

Krypta 8
Krypta kontrolna, miała otworzyć się i zasiedlić okolice po 10 latach. Tahoma;color:windowtext">Vault City to rezultat... Niestety.

Krypta 12
Aby zbadać wpływ napromieniowania na ludzi, drzwi Krypty 12 miały się nigdy nie zamknąć... To właśnie jest Krypta Necropolis... a rezultatem eksperymentu są ghoule.

Krypta 13
Ta krypta miała pozostać zamknięta przez ponad 200 lat aby zbadać wpływ długotrwałej izolacji na ludzi. Awaria water chipa zmusiła Nadzorcę do improwizacji i użycia Mieszkańca Krypty jako swojego pionka. Późniejsze badania nad Kryptą 13 prowadzone przez Enklawę przybliżyły ją do planu zakończenia wojny.

Krypta 15
Miała być zamieszkiwana przez ponad 50 lat przez ludzi o radykalnie różnych poglądach. To dlatego sposób mówienia Aradesha z Fallouta 1 jest nieco "multikulturowy".

Krypta 27
Ta krypta była nieco zatłoczona, przydzielono do niej 2000 ludzi - czyli dwa razy więcej niż standardowo. Położenie Krypty 27 jest nieznane.

Krypta 29
Nikt w tej krypcie nie był starszy niż 15 lat w momencie, gdy do niej wchodził. Rodzice byli kierowani do krypt o innych przeznaczeniach. Podobno Harold pochodzi z tej Krypty.

Krypta 34
Zbrojownia była przeładowana bronią i armorami i nie została zabezpieczona.

Krypta 36
Syntetyzatory jedzenia były tak zaprojektowane, aby produkować jedynie cienką, wodnistą polewkę.

Krypta 42
W tej krypcie nie było żarówek o mocy większej niż 40 watów.

Krypta 53
Większość wyposażenia była tak zaprojektowana, aby rozwalić się po kilku miesiącach. Jeżeli naprawy były możliwe, to miały być maksymalnie kłopotliwe.

Krypta 55
W całej Krypcie nie było ani jednej kasety z nagraniem rozrywkowym.

Krypta 56
Wszystkie kasety z rozrywką zostały usunięte oprócz tych zawierających jednego z bardzo kiepskich aktorów komediowych. Socjologowie przewidywali klęskę jeszcze szybszą niż Krypty 55.

Krypta 68
Wśród tysiąca ludzi, którzy do niej weszli, była tylko jedna kobieta.

Krypta 69
Wśród tysiąca ludzi, którzy do niej weszli, był tylko jeden mężczyzna.

Krypta 70
Urządzenia szyjące kombinezony ochronne miały się rozwalić wcześniej niż po pół roku.

Krypta 106
Do klimatyzacji wprowadzono środki odurzające już 10 dni po zamknięciu wrót.

Wieść niesie, że były aż 122 krypty eksperymentalne. Większość z nich jest do dyspozycji Fanów Fallouta i ich fantazji.

27.02.2004
00:12
[2]
Madtrackus [ spamer ]

Vault 1 - w calej krypcie zostaly zamontowane tylko czerowne zarowki swiecace ostrym swiatlem. Drzwi mialy sie nigdy nie otworzyc :)

Jakie sa wasze ?
27.02.2004
00:14
[3]
gladius [ Óglaigh na hÉireann ]

Vault 2 - pozostała pusta przez zaniedbanie.

Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2004-02-27 00:15:09]
27.02.2004
00:20
[4]
Madtrackus [ spamer ]

sponsorem watku jest strona wwwzombocom
27.02.2004
00:26
[5]
Cainoor [ Mów mi wuju ]

Vault 3 - Najwiekszy burdel wszechczasow. Koks i dziwki. Orgia na maksa. Dostawy z Vault 1 czerwonych żarówek...
27.02.2004
00:28
[6]
Kajkes [ Vegetan ]

Vault 4 -sami palacze, rząd chce zobaczyć czy w związku ze zmniejszeniem ciągu po pół roku rzucą papierochy (ciągu wentylacyjnego)
27.02.2004
00:35
[7]
Kajkes [ Vegetan ]

Vault 5 - Do 1000 niewinnych ludzi wpuszczono 100 komarów. Ciekawe kto przetrwa, kiedy ich populacja osiągnie 5 mln.

Vault 6- Wpuszczono 500 kobiet w ciąży. Po 500 postanowiono wypuścić ich potomków, i sprawdzić w jaki sposób ewolucja zmieniła ich ciała.
27.02.2004
00:36
[8]
M'q [ Schattenjager ]

Vault 5 - sami alkoholicy, a do picia tylko tanie wina... i to ograniczona ilość ;D
27.02.2004
00:37
[9]
M'q [ Schattenjager ]

Oj w tym samym czasie post wysłałem i liczba się powtórzyła ]:->
27.02.2004
00:39
[10]
Kajkes [ Vegetan ]

M'q------> Pijacy byli z komarami :)
27.02.2004
00:43
[11]
deTorquemada [ Pamiętaj ]

To z Bibli Fallouta prawda ?
27.02.2004
00:43
[12]
Madtrackus [ spamer ]

Kajkes, M'q ---> hehehe !!! BRAWA OWACJE :D 2 w jednym Vault 5 rzadzi !
27.02.2004
00:43
[13]
paściak [ z domu Do'Urden ]

Vault 5 - forumowicze pewnego forum... tak zwanego gol'a. Ich przywodca byl Pan Duszolap ktorzy trzymach ich wszystkich twarda reka! Duzo fajnych ludzi wyszlo z tej krypty (w wszelkim znaczeniu slowa "fajnych" :) )
27.02.2004
00:44
[14]
Madtrackus [ spamer ]

deTorquemada - tak biblia fallouta czesc 0 albo 1

strona ze spolszczeniem tutaj:
27.02.2004
00:44
[15]
deTorquemada [ Pamiętaj ]

Zreszta ja osadzilem akcje swego scenariusza w Vault 13 ....
27.02.2004
00:45
[16]
paściak [ z domu Do'Urden ]

uuu ile piatek :
27.02.2004
00:46
[17]
Kajkes [ Vegetan ]

Paściak-----> Chcesz powiedziećże GOLOWCY to pijacy rżnięci przez komary?? czy liczyć nie umiesz??
27.02.2004
00:47
[18]
Madtrackus [ spamer ]

nie wazne ktory vault, w sumie... wazne do czego zostal stworzony ale fajnie by bylo odkryc wszystkie 122 vaulty... dawac wiecej Vault-Tec na was liczy :P a watek sponosruje git strona wwwzombocom ! Do dziela
27.02.2004
00:49
[19]
Kajkes [ Vegetan ]

Vault 7 ------> To istny labirynt naszpikowany wieloma pułapkami. Jeżeli dojdzie sie do środka tej zawiłości to znajduje sie drzwi, które otwierają się, jeżeli promieniowanie osiągnie bezpieczną wartość.
Vault 9 --------> To wielkie więzienie, identyczne jak w The Cube (film). Jeżeli ktoś dostanie sie przez most do wyjścia, wychodzi na powierzchnie, nieważne kiedy, 1 dzień czy 50 lat po wybuchu.
27.02.2004
00:53
[20]
Madtrackus [ spamer ]

Kajkes ---> watpilem ze ktolowiek napisze cos w tym stylu. Ale wlasnie o to mi chodzilo, takie pomysly sa najlepsze, najbardziej oddaja klimat tych schronow. Chcialbym wiecej takich overseerow :)
27.02.2004
00:56
[21]
zarith [ ]

vault 66 --> przez pomyłkę znaleźli się tu sami fryzjerzy. po późniejszym otwarciu vaulta okazało się, że zginęli w walce o ostatnią tubkę lakieru do włosów.
27.02.2004
00:57
[22]
Kajkes [ Vegetan ]

WOW, powiem ci że nie spodziewałem się tego typu komentarzy. Zaraz wymyśle coś jeszcze. Fanem Fallouta nie jestem, ale kiedyś grałem w 2-ójke. Niezbyt mnie pociągała, bo była poa angielsku (ta z CDA). Teraz jakbym miał PL to może bym sie skusił. A tak a propos to te pomysły rodzą mi sie w głowie, bo mam sny, w których się podobne akcje odprawiają jak w Falloucie, lub te różnego typu Vaulty. Zaraz jescze coś wymyśle!!
27.02.2004
01:01
[23]
Kajkes [ Vegetan ]

Vault 10-----> Ludzie muszą posuwać się do przodu, gdyż co tydzień jedno z pomieszczeń zalewa woda. Muszą przetrwać 50 lat, a wtedy woda wypłynie i drzwi zostaną otwarte.(oczywiście jest tylko jedno pomieszczenie, które nie zostanie zalane-->wyjście)
Vault 11-----> Jak wyżej, tylko, że co tydzień gasną światła.
Vault 14-----> Tutaj co godzine emitowane są dźwięki o dużej częstotliwości zakłócające normalne funkcjonowanie. Światła palą się 24h na dobe.
27.02.2004
01:02
[24]
Madtrackus [ spamer ]

Kajkes - trzymaj :) pytalem o spolszczenia w tym watku i dostalem odpowiedz
27.02.2004
01:08
[25]
Kajkes [ Vegetan ]

Vault 16--------> Co dzień atakowane przez GIGAowady. Amunicja ograniczona, starczy na ok 10 lat, później tylko broń biała.
Vault 17----------> Cała krypta to wielka sala produkcyjna strojów antypromiennych, druga sala produkuje materiały zaopatrzeniowe, trzecie ostatnia, to "hodowla" żywności.
Vault 18---------> Wszyscy ludzie zajmowali sie dostawami z Krypty 17 do innych Krypt. Produkowano tu także pojazdy, które rozwoziły te produkty.
Vault 19---------> Tutaj ludzie zostali zamknięci jako pożywienie dla gigaowadów aby odciągnąć je od inncyh krypt. Zmieściło się rekordowo 5000 ludzi, z czego nikt nie przeżył.
27.02.2004
01:10
[26]
Kajkes [ Vegetan ]

Madtrackus-----> Dzienki. Ide spać, może coś mi sie przyśni :). Zostawiłem wątek podwieszony, będę go regularnie odwiedział.
27.02.2004
01:18
[27]
Tobias [ Pretorianin ]

Vault 666

Rzad umiescil tam wszystkich maniakow komputerowych. Ekskluzywne warunki, najnowsze komputery, cotygodniowe dostawy swiezych gier i nowego sprzetu.
27.02.2004
01:23
[28]
Tobias [ Pretorianin ]

Vault 767

W tej krypcie umieszczono homoseksualistow, w celu odizolowania ich od spoleczenstwa.Szczegolow opisywac nie bede...Jednym slowem, TOTALNY HARDCORE!!!
27.02.2004
01:48
[29]
M'q [ Schattenjager ]

Vault 667 (666 już zajęty) - 100 satanistów, codziennie przez 35 lat odprawiane czarne msze. Zaopartzenie Vaultu: kolty, wiekie krzyże, dziewice w ilościach ograniczonych ;P
27.02.2004
01:54
[30]
M'q [ Schattenjager ]

kolty=koty ;D
27.02.2004
02:09
[31]
Tobias [ Pretorianin ]

Vault 750

Krypta zaopatrzeniowa, z niej dostarczane byly towary niezbedne do zycia do inny krypt.W tej krypcie znajdowali sie rolnicy,chlopi,baby.Ich celem bylo wytwarzanie produktow spozywczych.Niestety wszyscy mieszkancy tej krypty padli ofiara epidemii, przypuszcza sie ze bylo to BSE...
27.02.2004
08:00
[32]
wodnik_szuwarek [ Son of UDT ]

Vault 13.5 --------> zamknieto w nim 1000 osob wsztstkie w type "swiat wg kiepskich swiat wg bundych" rzad chcial zbadac ile czasu zajmie im wybicie sie na wzajemzachlanie sie na smierc lub podobne rozrywki. jednak eksperyment sie nie udal poniewarz otworzyli sobie drzwi przed czasem i wyszli n apustynie..plotki glosza ze zdobyli enklawe i podstawili tam swoich ludzi, agent Horrigan mial byc podobno potomkiem freda kiepsky'ego :)))))
27.02.2004
08:26
[33]
Fett [ Avatar ]

Vadenberg Legacy - schorn został utworzony aby ptzetestować przystosowanie ludzi nieuleczalnie chorych psychicznie na zagrożenie z powodu wojny nukleaarnej. Zamknęli tam gejów, psychopatów, morderców i jednego niewinnego człowieka HEEEELP ME !! :P
27.02.2004
08:39
[34]
Raynor [ Big Man ]

Fett ===> pisze się na psychopate ;D
27.02.2004
08:56
[35]
EMP [ Centurion ]

Vault 1410 - Jedyne produkty żywnościowe dostępne mieszkańcom to woda,cukier i drożdże.Podobno wynik dywersji emigrantów z Bolandy.
Vault 999 - Luksusowy schron dla polityków z sojuszniczej Bolandy. Niestety przez niedopatrzenie zamurowano odpływy kanalizacyjne. Dokładna lokalizacja nieznana. Być może powód powstania brązaowych ghouli. Ich istnienie również nie jest pewne. Nikomu kto przeżył z nimi spotkanie nie udało sie zachować zdrowych zmysłów. Donoszono o atakach na ludzi . Po kilku dniach pokąsani tocząc pianę z ust wyli:
"EEEEE...OOOOO...UUUU..balltzherovitchmousheotheyshtch...EEEEE...AAAAAA!!!"
27.02.2004
10:50
[36]
Kajkes [ Vegetan ]

Ludzie, czy wy czytać nie umiecie?? Vaultó było tylko 122!!!!!!!!
27.02.2004
10:55
[37]
zarith [ ]

nie kajkes, to tylko wieść niesie że było ich 122:)

vault123 --> zamknięto tu wszystkich klimaciarzy z dm i cl:). po otwarciu vaulta z zewnątrz okazało się, że vault jest kompletnie pusty. jedyne, co się rzucało w oczy, to duży napis ROTFL na ścianie.
27.02.2004
11:06
[38]
reksio [ Szerzmierz Natchniony ]

Vault 1000-> Najbardziej tajemniczy schron. Po piętnastu latach od wybuchu został odnaleziony głęboko w północnych górach. Gdy wojska otworzyły właz, ujrzeli zmasakrowane ciała, trupy, krew na ścianach i znoszczony sprzęt. Gdzieniegdzie dało się dostrzec rytualne symbole wymazana krwią. Ocalała tylko jedna, mała dziewczyna - nie wiadomo jak. Z tego, co udało się ustalić, w Krypcie do władzy doszła jakaś dziwaczna sekta "Niewidzącego dziecka", która pomordowała wszystkich i siebie. Dziewczyna nie odezwała się jak do tej pory, przebywa w laboratoriach w Vault City.
27.02.2004
11:06
[39]
Conroy [ Dwie Szopy ]

Feet--> Ja ci, cholera, dam "gejów, psychopatów, morderców" :)

Vault 91 - Wsadzono tam tyljko dzieci do 10 roku życia
Vault 104 - Podwyższono tam temperaturę do 60 stopni i wyłączono klimatyzację.
Vault 110 - Zamknięto tam mnóstwo zwierząt i tylko kilku ludzi.
Vault 119 - Zamknięto tam tylko dwóch ludzi.
27.02.2004
11:07
[40]
Fett [ Avatar ]

Kajkes - ale by się wątek za szybko skończył :D
27.02.2004
11:11
[41]
Conroy [ Dwie Szopy ]

edit

Nie feet a fett oczywiście :).
27.02.2004
11:11
[42]
Fett [ Avatar ]

Conroy - Fett !! :D ludzie ja mam niedowage :D

krypty typu 42 jest bez sensu :
27.02.2004
11:30
[43]
[HNTR] [ Freak ]

Vault 122 - 200 osób, 200 kompów, 100 lodówek, 200 łożek, wielka bibloteka. Muszą złamać kod drzwi żeby wyjść.
27.02.2004
12:00
[44]
Madtrackus [ spamer ]

Vault 1
Wprowadzono do niej osoby o skrzywionej psychice i z zakladow psychiatrycznych. Zywnosc i woda w tej krypcie zawierala srodki halucynogenne. Urzadzenia do kontroli schronu zostaly celowo popsute a ta jako jedyna ze wszystkich krypt nie miala nadzorcy.

Vault 2
Krypta byla przeznaczona dla najlepszych uczonych z renomowanych uniwerytetow USA. W komputerach byly zapisane wszystkie informacje o powodach wojny i przeznaczeniu krypt. Niestety drzwi od krypty dzialaly tylko w jedna strone. Rzad chcial sprawdzic jak uczeni zareaguja na taki proceder i w jaki sposob beda chcieli ostrzec o tym swiat. Jedynym kontaktem ze swiatem zewnetrzym byla Enklawa...

Vault 3
Schron ten byl zbudowany dla wiezniow skazanych na smierc przez znecanie sie nad innymi, gwaltami i morderstwami. Zostawiono pelen arsenal broni ale nie zostawiono amunicji. W szafkach byly pochowane szpilki, igly i inne ostre narzenia ale nie wieksze od noza kuchennego. Po 5 godzinach od zamkniecia schronu zgasly wszystkie swiatla ktore co 3 godziny zaswiecaly sie na 30 minut.

Vault 4
W schronie zamknieta cala spolecznosc Amerykanow ktorzy wazyli wiecej niz 120 KG. Jedzenia w tej krypcie wystarczylo na 10 lat. Wlaz otwieral sie dopiero po 20. Krotko po wyczerpaniu sie zapasow zaczely sie masowe akty kanibalizmu.

Vault 5
Temperatura w krypnie nie przekraczala 10 stopni celcjusza po wyzej zera.

Vault 6
Temperatura w krypcie rosla srednio o 1 stopien co tydzien.

Vault 7
W scianach tej krypty byly umieszczone roboty jakie mozna spotkac w Sierra Army Depot. Po 5 miesiacach od zamkniecia schron samoistnie wszczynal alarm. Ludzie ktorzy tam wchodzili byli zapewnieni ze moga zdarzyc sie falszywe alarmy spowodowane wysokim promieniowaniem na zewnatrz.





27.02.2004
12:08
[45]
Fett [ Avatar ]

[HNTR] - jestem przekonany że wystarczyłoby 150 łóżek :D

Madtrackus - Valut 1 ?? ...Vandenberg :D
27.02.2004
12:30
[46]
wodnik_szuwarek [ Son of UDT ]

vaultow moglo sobie byc i 122 ale to nie przeszkadza zeby jakis vault mial numer ewidencyjny[czy jak to sie nazywa:)] na przyklad 867530932167 :))
27.02.2004
12:47
[47]
Conroy [ Dwie Szopy ]

Vault 52 - Do schronu zostały wprowadzone tylko osoby nerwowe, w krypcie było wiele broni. Co jakiś czas przydarzały się awarie utrudniające życie.

Vault 77 - Nie było tam żadnych rozrywek, jedyne sprzęty to te dające pożywienie.

Vault 90 - Umieszczono tam narkomanów i zostawiono wiele narkotyków.

Vault 103 - Wszyscy ludzie tam znali inny język. Celem było zbadanie, jak ludzie będą się porozumiewać.

Vault 121 - Schron był mocno napromieniowany.

Vault 122 - W krypcie było wiele dóbr. Po paru dniach system poinformował, że za niedługo wszyscy zginą.
27.02.2004
13:16
[48]
Fett [ Avatar ]

Vault 21 - po kilku dniach do krypty wpuszczono inteligentnego drapieżnika pochodzenia pozaziemskiego
27.02.2004
13:33
[49]
Kajkes [ Vegetan ]

Złydrogus -----> Najpierw chwalisz moje pomysły, a później dajesz swoim Kryptom moje numery. Koniec tego, nie podziele się więcej z wami moimi pomysłami!!
27.02.2004
13:34
[50]
Tobias [ Pretorianin ]

Skonczyly mi sie pomysly...
27.02.2004
13:38
[51]
deTorquemada [ Pamiętaj ]

Vault 0 ---> System kontroli wszystkich krypt. Sztuczna inteligencja zbiera i przetwarza dane dotyczace tego co zdazy sie kazdego dnia w danej krypcie. Calkowicie odcieta od swiata zewnetrznego, kontakt jedynie z enklawa ktorej przesylala poczatkowo wszystkie dane. Brak istot zywych, kilka robotow naprawczych.
Po 7 latach ( czyli w roku 2084 ), bezproblemowej pracy do centrum Enklawy dochodzi komunikat ktory wprawia wszystkich w zdumienie. Jego tresc do dzisiaj pozostaje niezrozumiała.

------------------------------------------------------------------
Raport :
23 czerwiec 2084 - 14: 57

----zakończono transmisje danych.
Rozpoczęto nadawanie komunikatu systemowego.....
---- TERAZ JUZ WIEM. WIDZE WSPANIALY SWIAT ---
Zakończonoi nadawanie komunikatu systemowego.
Połączenie z komputerem centralnym zerwane.
Połączenie z Vault 0 utracone.
------------------------------------------------------------------

Od tego momentu z Vault 0 nie przyszla zadna nowa wiadomosc, aczkolwiek udalo sie stwierdzic, ze system nadal zbiera i archiwizuje wiadomosci odnosnie pozostalych krypt.
27.02.2004
18:18
[52]
peeyack [ Weekend Warrior ]

de Torquemada==>
Skoro w Vault 0 nie bylo ludzi, to skad sie wzieli Ci wszyscy ktorych widzialem grajac w FT ? ;-)
27.02.2004
18:25
[53]
deTorquemada [ Pamiętaj ]

peeyack --> Heh .. to w Fallout Tactics byla wzmianka o Vault 0 ? Nie wiem bo nie gralem, gra odrzucila mnie na kilometr i jedyne co widzialem to screeny do niej ; Dla mnie Fallaut konczy sie na 2 i nic wiecej.

A tak btw. Podobno wyszedl jakis dodatek do FT BoS przerobiony na modle poprzednich czesci czyli rpg z questami. Prawda li to ? Chyba przez graczy zrobiony o ile mnie szare komorki nie oklamuja.
27.02.2004
18:38
[54]
@d@m [ ]

deTorquemada ---> Owszem. Wyszlo takie cudo.
Zwie sie Awaken. I z tego co slyszalem to wyszlo calkiem niezle. Takie Fallout 2 i 14 :)

Wiecej informacji pod linkiem:
01.03.2004
16:04
[55]
Conroy [ Dwie Szopy ]

Na stronie wwwfallout3.net wiedzą o naszych domysłach nt. przeznaczenia krypt :). Napisałem maila do jednego z redaktorów, on to umieścił na stronie głównej i tym samym zwiększyłem potencjalne grono użytkowników GOLa :).

PS. Conroy`a, nie Conroy`ego :D.
01.03.2004
16:11
[56]
Madtrackus [ spamer ]

autor tego watku zrobil zajebista reklame serwisowi Gry-OnLine... ciekawe czy ktos to doceni :D Soul gdzie jestes ?
01.03.2004
16:29
[57]
Conroy [ Dwie Szopy ]

Autor? Khem...
01.03.2004
17:31
[58]
Madtrackus [ spamer ]

Tak Conroy tez mial w tym swoj udzial oboje powinnismy miec pogrubone stopnie :)
01.03.2004
19:51
[59]
Conroy [ Dwie Szopy ]

Vault 31 - Zamknięto tam zwierzęta i kilku ludzi, by sprawdzić wpływ promieniowania na zwierzęta.

Vault 40 i 41- Zamknięto tam ludzi wykrztałconych, naukowców, lekarzy, profesorów, zapewniono dobre warunki życia i odpowiedni sprzęt, na rozpoczęcie życia.

Vault 95 - Krypta, do której nie przydzielono jedzenia.

Vault 111 - Zamknięto tylko dwie osoby - kobietę i mężczyznę.

Czekam na gole :D.
01.03.2004
19:59
[60]
kiowas [ Legend ]

Vault 63 - luksusowa krypta rodu Bushow. Wypelniona skladami broni i amunicji, tarczami do strzelania z wizerunkiem meskich par, wlalajacymi sie po katach resztkami krzesel elektrycznych i strzykawek z trucizna oraz wielka mapa Ameryki z pieczolowicie zaznaczona droga wyjscia z krypty (na wypadek zgubienia sie w jedynym, prowadzacym do niego korytarzu).
02.03.2004
11:13
[61]
gWEEDy [ Junior ]

Vault 44 - najbardziej tajemnicza krypta. standardowo 1000 ludzi i jedzenia na 50 lat, zwierzeta. jednak bylo w niej cos odmiennego... bylo tam 10 Nadzorcow, ktorzy zostali wybrani droga wieloletnich badan i testow, jako przywodcy swojej czesci schronu. schron byl podzielony na 11 czesci - po 1 czesci dla kazdego Nadzorcy i na Arene, gdzie odbywaly sie walki ludzi... wyjatkowosc teog schronu polegala na tym, ze zostal tak skonstruowany, ze tylko Nadzorcy mogli sie klocic ze soba. ich poddani natomiast zostali nauczeni pewnych instrukcji, po czym zostali oslepieni, ogluszeni i poodcinano im jezyki. mieli tylko 2 cele w zyciu - przezyc i walczyc. z kim? miedzy soba, na specjalnej Arenie. chodza jednak plotki, ze Nadzorcy wymyslali swoje rasy, ktore mialy byc jak najbardziej wyuczone do walki. odpowiednia mieszanka toksycznych substancji zostala wstrzyknieta w cialo ludzi, po czym przechodzili rozne mutacje. wiekszosc umierala wlasnie w taki sposob, jednak przed smiercia zapladnia kobiety... wlasnie w ten sposob powstaly miedzy innymi Centaury - jedyne mutanty, ktore przezyly. przez wiele lat schron nie dawal znaku zycia. kiedy go otworzono, tez nie bylo tam nic. jednak gdy specjalny odzzial Bractwa zostal wyslany, zeby przeszukac schron, stalo sie cos dziwnego... zgasly wszystkie swiatla, a wejscie zostalo zamkniete. po kolejnym roku Bractwo wyslalo tam jeszcze jeden oddzial. to co tam zobaczyli, przeszlo najwieksze oczekiwania - zastali tam ZYWYCH zwiadowcow, ktorzy zostali tam wyslani rok temu. kiedy chcieli to wyjasnic, byly oddzial Bractwa pozabijal ich golymi rekami, gdyz stracili cala amunicje na walke z Centaurami. te wlasnie stworzenia posiadly kontrole nad ich mozgami i przez odpowiednia wspolprace ze "swoimi" ludzmi wyszly na powierzchnie, by rozszerzyc swoj gatunek...
02.03.2004
11:53
[62]
ehhh [ Angel of Death ]

Vault X - standardowe wyposazenie, standardowa ilosc osob i standardowy klimat. Do jedzenia podany byl tylko kisiel z czarnego bzu. Po 3 miesiacach zaczeto podawac kisiel bez cukru, po roku rozpoczeto powolne i rosnace kazdego dnia napromieniowanie ludzi. 10 lat pozniej przy otwieraniu Vaulta zespol naukowcow i oddzial zolnierzy zaginal bez wiesci. Ostatnia informacja wyslana przez naukowcow : "Widzimy cos w cieniach, proba nawiazania kontaktu, c..."
Vault zostal zamkniety na zawsze.


ble ble blee
07.03.2004
14:13
[63]
Slejn [ Junior ]

Valut 99 - Schron prawie 4 razy wiekszy niz reszta, podzielony na cztery obszary, w kazdym po 250 ludzi. Komputer został zaprogramowany by raz na tydzien w centralej komoze zostawiac jedzenie dla 750 ludzi. W całym schronie było 10 sztuk broni i amunicji na 50 lat. Celem było sprawdzenie jak ludzie beda walczyc o pozywienie. Połozenie nieznane.

Valut 88 - Było w niej pełno zoolofilów i nekrofilów. Oraz około 200 kóz i innych zwierząt domowych. Ponadtto w krypcie niebyło innej broni prócz zaostrzonych kolków.

Valut101 - Wyjątkowo było w niej tylko 250 ludzi i 1000 dzikich zwierząt. Klatki dla zwierząt miały sie nagle otworzyc po 1 miesiącu od zamknięcia schronu. Zwierzeta były wczesniej głodzone gdyz "zapomniano" dostarczyc dla nich jedzenie, a ludziom miało sie skonczyc po 2 miesiacach. Tylko 20 sztuk broni mysliwskiej i 500 sztuk amunicji.

Valut 113 - W tej krypcie umieszczono 500 nimfomanek i 500 męszczyzn z porblemami z potencją.

Vault 50 - Podzielony na 2 częsci. W pierwszej mniejszej (14 powierzchni) stacjonował oddział Marines wpełni uzbrojony i jedzeniem na około 50 lat. W drugiej (34) Zyło wielkie plemie kanibali. Ponadtto druga częsc przypominała wielką dzungle i jedzenia w niej było na niespełna 2 tygodnie. Grodzie miendzy obiema czesciami miało sie otworzyc 3 tygodnie po zamknięciu wrót. Po tych 3 tygodniach swiatła w schronie pociemniały a jedzenie zaczeło sie psuc.

Valut 19 - Umieszczono w nim samych idiotów i wypełniono super nowoczesnym sprzetem który nawet odpowienio wykorzystany pozwalał na wyjscie z krypty przed czasem i normalne zycie na powierzchni. Ponadtto aby otrzymac racje zywnosciowe trzeba było rozwiązywac zagadki logiczne. Krypta miała sie otworzyc po 30 latach. Gdy odkryło ją bractwo stali, w srodku zobaczyli tylko złom i szkielety. Prawdopodobnie ludzie pomarli z głodu juz 2 miesiące po zamknięciu wrót.

08.03.2004
14:56
[64]
Valdir [ Junior ]

Vault 77 -wsadzono do niego 100 zwierzat i 500 owaduw kture sa napromieniowanew krypcie znajdowało sie ruwniesz 500 marines z jedzieniem i amunicjom na 77 lat. krypta została owarta po 25 latach wysłano tam 4 odziały marines wrucił tylko jeden... nie muwił nic przez 1 miesiac.........


Vault 117 - wsadzono tam 5 ludzi dostawali jesc co miesciac krypta otworzona została po 2 latach znaleziono 4 trupy i 1 ktury zjadał reke swoja reke.....


Vault 78 - wsadzono tam 1000 ludzi podzielono ja na 3 czesci w 4 został zabity nadzorca i 250 ludzi przez 100 zołnierzy z iinej połowy krypty odkryto po otwarciu krypty czyli 10 lat po jej zamknieciu.
wątek: Zbuduj wlasnego Vaulta. Scenariusz do gry Fallout !
© 2000-2019 GRY-OnLine S.A. game guide