GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Marek Pol fanem NFS :)

26.02.2004
17:16
smile
[1]

boro [ Generał ]

Marek Pol fanem NFS :)

polecam linka
a ile wam sie zdazylo jechac po miescie/na trasie

POLSKA:
na trasie raz lecialem 210 km/h - sluzbowa Omega 2.0 16V - na trasie A2, pozniej juz "tylko" 180 km/h ojca Xsara... ale to tylko moje takie jednorazowe fanaberie - zazwyczaj trzymam sie ponizej 130 km/h na trasie
po miescie - raz testowalem Xsare po Poznaniu, noca (1:00) - 140 km/h na drodze ekspresowej - poza tym raczej staram sie "plynac" z nurtem, chyba, ze mi sie spieszy

USA:
trasa - tutaj nie ma ze boli - 70-80 mph - od bramek zawsze startuje jak do draga - w koncu fajnie jest poczuc jak V6 (270 Nm) rozpedza autko 0-60 mph w 7.8s :) - tak fajnie jest patrzec jak np Nissan Sentra SR-V (taki jak w NFS:U) dostaje po d...
a gdyby tak wymienic filtr powietrza na taki K&N (+15-20 KM) ... hmm... :)
miasto - nie ma wyjatkow - 5 mph powyzej ograniczenia, czyli norma USA, jesli szybciej to policja sie dowala

pozdrawiam
boro

26.02.2004
17:18
smile
[2]

EwUnIa_kR [ Legend ]

po mieście nie mam się czym popisac ale na trasie kraków-katowice hyunday lantra pomykał ok 180km/h

26.02.2004
17:19
smile
[3]

Zax_Na_Max [ Bo Emeryt Znał Karate ]

Ja bym tam wolał 350z i patrzeć jak każdy inny wącha spaliny.... :D

26.02.2004
17:20
[4]

Marcio [ Muchożerny Ścianołaz ]

I z kogo tu brać dobry przykład :)

26.02.2004
17:23
smile
[5]

boro [ Generał ]

Zax_Na_Max ----> tez bym wolal 350Z, ale narazie mnie na niego nie stac... moj Alero V6 tez starczy aby poczuc jak wciska w fotel :) a dzwiek silnika taki, ze sie robi cieplo

pozdrawiam
boro

26.02.2004
17:24
[6]

Erazor_XX [ give it to me baby! ]

A ja bym wolał Skylin'a - wyprzedził bym Twojego 350z :p

26.02.2004
17:26
smile
[7]

wysiu [ ]

Polska
Trasa - najszybciej 190 km/h, zwykle srednio 130-140 km/h.
Miasto - najszybciej nie wiem (mandat dostalem za 112 na terenie 'teoretycznie' zabudowanym, ale tego nie licze), nie scigam sie po miescie, zwykle ok 80 km/h; zalezy od pory, ruchu, warunkow, itd.

Zagranica - Niemcy
Trasa - najszybciej ok 230-240 - nie patrzylem dokladnie - bmw 530d. Zwykle ok 160-170, przy pospiechu - 180.
Miasto - najszybciej ok 130 - jakis Turek w starej beemce chcial sie poscigac, wymiekl przy 100...;) zwykle ok 70, jak warunki i ruch pozwalaja.

26.02.2004
17:27
[8]

Kune [ TYCHY ]

Alfa Romeo 156 2,5 V6, trasa Tychy - Krakow - 34 minuty (za dnia godz ok. 18.15 wyjazd). Reszta opisu zbedna. Bez sensu wypisywac takie rzeczy, bo wiadomo ze kazdy sypal jakies rekordy, a kto najlepszy zalezy od ilosci flo lub znajomosci.

26.02.2004
17:31
[9]

Artur20 [ Generaďż˝ ]

Miasto- 140
Autostrada Kraków-Katowice 220
Swoim samochodem- Fordem Focusem jechałem najszybciej 170 na drodze z Krakowa do Tarnowa, więcej się bałem, ale kiedyś na autostradzie go przycisnę.

26.02.2004
17:34
smile
[10]

Zax_Na_Max [ Bo Emeryt Znał Karate ]

Erazor_XX ----> nie dał byś rady,,,,, mój 350z byłby po tuningu ;)


ps. marzenia......

26.02.2004
17:37
[11]

Olej [ Konsul ]

hehehe ale z ciebie żartowniś boro filtr powietrza K&N (+15-20 KM) nie wiem jak to policzyles ale zebys sie kiedys nie zdziwił

26.02.2004
17:45
[12]

boro [ Generał ]

350Z, oprocz silnika, moe sie tez pochwalis pieknym stylem - design bliski idealowi - jak jezdze i widze te cudenka to poprostu az serce sie wyrywa... piekny samochod...

pozdrawiam
boro

26.02.2004
17:48
[13]

boro [ Generał ]

Olej - tak podaje producent - zajzyj sobie na strone K&N zanim wlasniesz jakis "madry tekst"

26.02.2004
17:51
[14]

Olej [ Konsul ]

widze ze znasz sie na rzeczy wiec nie bede cie wyprowadzał z błedu jesli na wolnossącym silniku po wymianie całego dolotu a nie tylko filtra i zamontowaniu dedykowanego układu wydechowego z kolektorem 4-2-1 bedziez mial przyrost 20 km to bedzie niezly wynik

26.02.2004
17:51
[15]

Cracko [ Gladiator ]

Autostrada Kraków->Katowice
245km/h
tym co na fotce

MERC C KOMPRESSOR AMG SPORTPAKIETT

26.02.2004
17:57
smile
[16]

Lipton [ 101st Airborne ]

Polska
Trasa - najszybciej 170 km/h, zwykle srednio 130 km/h - na polskich drogach "szybkiego ruchu"
Drogi kaszubskie:D - 80 - 90 km/h
Miasto - Przeważnie trzymam się 80 km/h, ale w środku Gdynii jest taki fajny odcinek gdzieś z 1-2 km, gdzie pomykałem 120 km/h

Zagranica - Słowacja
średnio - 80km/h


Dodam, że wszystkie wyniki osiągnąłem na 5 letnim Polonezie:D Te 170 to było przeżycie:P Bałem się że auto się rozleci, ale czego się nie robi, żeby wyprzedzić nauczycielkę:P

26.02.2004
18:00
[17]

boro [ Generał ]

Olej --> widocznie tak jest w samochodach produkowanych w Europie, ale silnik Oldsmobile Alero V6 3.4L ma spory zapas mocy (wydajnosc silnika zosala celowo ograniczona przez producenta), ktory mozna uwolnic wymieniajac jedna lub kilka z nast. elementow: filtr powietrza, jednostke ECU, ew montujac sprezarke. W europie, robiac silnik producent stara sie przede wszystkim wyciagnac z niego ile tylko mocy sie da. W USA silniki przede wszystkim liczy sie zywotnosc, nawet kosztem ograniczenia mocy.

26.02.2004
18:07
smile
[18]

..ReD.. [ Generaďż˝ ]

ciekawe ilu z was samemu na takie bryczki zapracowało..

26.02.2004
18:08
[19]

Olej [ Konsul ]

Boro ----> jasne, tym się charakteryzuja amerykanskie silniki spory zapas mocy do wyciagniecia z silnika, glownie nastawione sa na zywotnosc ale zeby przybylo ci 20 km za pomoca filtra za ile 150 $ nie bardzo bym liczył, wiez to są takie mity i złudne kalkulacje a potem się okazuje ze tych zyskanych koni jest nie 20 a 5 i na hamowni wychodza wyniki ktore negatywnie zaskakuja własciciela auta

26.02.2004
18:15
[20]

boro [ Generał ]

RED ---> np. ja

Olej ---> ostateczny wynik przyrostu mocy jest zalezny od stanu techniczenego samochodu, niemniej jednak taki przyrost mocy jest mozliwy

26.02.2004
18:27
[21]

Kune [ TYCHY ]

Boro, Olej -----> nie pisze czy te 20 KM to przez tylko dodanie do seryjnego auta filtra. Mozesz tyle uzyskac jesli auto mialo kilka przerobek i np. z seryjnych 300 masz 380 km, to wtedy wsadzajac filter mozesz uzyskac graniczna obietnice producenta, ale takto sam filter az tak wiele nie zmieni. Co do amerykanskich samochodow, to mentalnosc tamtejszych ludzi jest zupelnie inna, oni nie montuja instalacji gazowych i nie narzekaja ze beznzyna jest drozsza o 5 gr. Moc sie liczy ale nie koniecznie z malej pojemnosci, np. takie Camaro ma 5000 cm3 i moc 180 koni, Ford Escort Cosworth osiaga 220 z pojemnosci 2000, Golf G60 z 1.8, Civic 1.6 (w odpowiedniej wersji) ma serie 160!! Poprostu u nas w Europie podatek jest naliczany glownie od ceny i pojemnosci, gdzie nie gdzie takze od mocy. A co do tego ze europejczycy wyciskaja max z silnikow to nie dokonca tak jest, setyjne auta maja zawsze duzy zapas do wyciagniecia (patrz silniki TDI moc od 90 - 150 KM seria z mozliwoscia Tuningu, sam elektroniczny daje nastepne 10 - 20 km!!)

26.02.2004
18:28
smile
[22]

bartol1414 [ ignoruj mnie ]

a ja tam wole sobie pojezdzic moim skuterkiem ;)

26.02.2004
18:29
smile
[23]

Prezes_Krzychu [ PREZES ]

a ja jezdza Tico na gaz :) ... lol :)

26.02.2004
18:31
[24]

Olej [ Konsul ]

Kune ----> tyle ze jest duza roznica czy mowimy o europejskim aucie wolnossacym czy turbodoładowanym, bo auto ze sprezarka bardzo łatwo zmodyfikowac niezaleznie czy jest to diesel czy benzyna,wystarczy zmiana programu, problem pojawia sie gdy auto jest wolnossace bo wtedy uzyskanie kazdego dodatkowego konia jest strasznie ciezkie i drogie

26.02.2004
18:34
[25]

wysiu [ ]

Kune --> Z tymi silnikami TDI (mowisz pewnie o grupie VW) to tez nie jest do konca tak. Kazdy z nich sie od siebie sporo rozni, to nie jest kwestia tylko uzytych materialow i programu komputera. Z silnika 90 km z nic nie zrobisz tu 150 km, to zupelnie inna konstrukcja..

26.02.2004
18:38
[26]

Kune [ TYCHY ]

Olej -----> drogie?? hmm... wez za przyklad VW Golfa VR6 (174 KM) lub wersje Syncro ~193 km. Biorac pod uwage mase czesci do Golfa, bo jest to klasyk wsrot Tunerow dostaniesz wiele czesci do tego samochodu i ze zwyklej VR6 spokojnie wyciagniesz 200 km bez najmniejszego wysilku. Pozatym silniki VR6 to bdb konstrukje i wytrzymuja duze przeciazenia wiec nie ma co sie bac ze wyplujesz go. Na poczatek podstawowe zmiany: wydech. filtr powietrza, splanowanie glowicy, dolot sportowy kilka innych bajerow i za pare groszy dosc mocno wybijesz sie ponad serie.

26.02.2004
18:41
[27]

Kune [ TYCHY ]

Wysiu ----> TDI to chyba wylacznosc grupy VW nii?? Nio glowna roznica polega na wielkosci turbiny. Oczywiscie zmiany musza byc, bo TDI 90 + wieksza turbina i chip to nie bedzie to samo co TDI 150, bo nie wytrzyma tego silnik, musi byc wzomcniona konstrukcja, ale nadal technologia ta sama - pompowtryskiwacze.
Sorki za drugi post.

26.02.2004
18:42
[28]

Kuzi2 [ akaDoktor ]


350z nie ma turbosprezarki jakby co :)
Ja tam bym wolal RX7 :P

26.02.2004
18:42
[29]

boro [ Generał ]

I wlasnie to (jedna z na prawde niewielu rzeczy) podoba mi sie w stanach - latwy dostep do czesci do samochodow - bez problemu mozesz sobie zmodyfikowac samochod... czesto nie powoduje to utraty gwarancji producenta (jak np w przypadku tych filtrow K&N). Jedyne co moze byc problemem to salata - jak ja masz to mozesz wszystko.
Do tego silnika 3.4L mozna domontowac tez sprezarke - wtedy przyrost mocy moze byc na prawde duzy.

Seryjny filtr powietrza w tym samochodzie, nie tylko jest malo wydajny, to jeszcze zamontowany jest w taki sposob, ze zasysa glownie ogrzane powietrze z nad silnika. Filtry dostepne na rynku (wlasciwie cale zestawy do ich montarzu) sa tak zaprojetkorwa, aby pobierane powietrze bylo chlodniejsze (a przy okazji gesciejsze). To jest jedna z przyczyn wzrostu mocy. Kolejna jest przepustowosc filtra - K&N robi filtry o wiekszej swobodzie przyplywu powietrza. Jak jeszcze tam wstawis turbinke to wtedy robi sie na prawde spora stadnina koni pod maska...

w kazdym razie Marek Pol zaszalal i powiem tak - nie lubilem go, nie lubie i nie bede lubic... jak zreszta wiekszosci politykow..

pozdrawiam
boro

26.02.2004
18:46
[30]

Olej [ Konsul ]

Wysiu----> tdi to nazwa turbodoładowanych silników diesla wyłacznie koncernu VW
Kune---> to policz ile bedzie kosztowalo wyciagniecie tych 26 km zeby z vr6 wyciagnac 200 km, a potem zobacz w ofercie naszych tunerów ile kosztuje podniesienie mocy w golfie 1.8t z 150 do 180 km i zobaczymy czy modyfikowanie silnika bez turbiny nie jest drogie

26.02.2004
18:49
[31]

boro [ Generał ]

oto zdjecie turbiny, z filtrem K&N... caly zestaw ma jeszcze m.innymi zmodyfikowana jednostke ECU - wg producenta dodaje nawet do 80 KM i 100 Nm - to bardzo sympatyczny wynik... szkoda, ze calosc koszstuje 4700$ - to juz dla fanow z grubym portwelem

pozdrawiam
boro

26.02.2004
18:49
smile
[32]

wysiu [ ]

Kune, Olej --> Ja np mam Honde Accord TDI, silnik Rovera:) Troche daleko od VW/Audi, nii?..:)

26.02.2004
18:53
[33]

Kune [ TYCHY ]

Wydech Ulter ---> kompletny cena ok. 1200 zl
Filtr ----> ok. 250
dolot ----> ok. 300
splanowanie glowicy ---> 500 zl
sportowy wal rozrzadu ----> 500 zl
inne duperele swiece itp ----> 500 zl
wynik: ok.3200 - 3300 zl
zawsze mozesz urzyc rzeczy odkupionych, pozatym pamietaj ze 1.8T to nie to samo co VR6, nigdy nie bedziesz mial takiego dzwieku jak V6, pozatym zobacz sobie jak wyglada wydruk z hamowni aut z silnikami turbo... nie sa tak dobrze dostrojone jak wolnossace, pozatym pojemnosc tez robi swoje, trzeba tez pamietac o momencie obrotowym. Pozatym efekt Turbo dziury nie wystepuje w przypadku VR6. Zauwaz ze nawet audi zmienilo konstrukje silnika RS6 z biturbo na wolnossaca!!

26.02.2004
18:54
[34]

boro [ Generał ]

tak sie przechwalam tym Alero, a nawet nie pokazalem wam jak on wyglada (w kazdym razie jak wyglada ten model).

1. --------------->

26.02.2004
18:55
smile
[35]

boro [ Generał ]

2. ----------->

26.02.2004
18:55
smile
[36]

Artur20 [ Generaďż˝ ]

Ale pomijając moje rekordy, to ostatnio miałem okazję pojeździć niestety jako pasażer, w BMW 530, rocznik 2001. Świetna maszyna, telewizor w środku (miodowe lata oglądałem LOL), nawigacja, na prawdę mega wypas. Sam bym chciał takie coś mieć, ale muszę się zadowolić moim pięknym :-) czarnym Focusem 1.6, który jak na 19 latka, uważam że i tak jest bardzo dobrym autem.

26.02.2004
18:56
[37]

boro [ Generał ]

i jego nastepca (narazie prototyp) ------------------->

26.02.2004
19:02
[38]

Olej [ Konsul ]

Kune----> jasne, to wiadomo ze 200 km w wolnossacym bije na głowe taki sam wynik w turbo gdzie moc pojawia sie po wlaczeniu sprezarki, wszystko co mowisz to prawda ze dzwiek i sposob w jaki rozwija sie moment w wolnossacym jest nie do porównania z silnikiem z turbo tylko trzeba wziac pod uwage tez koszty ubezpiecznia i benzyny przy silniku o takiej pojemnosci, sa one sporo wieksze niz przy 1.8t

26.02.2004
19:07
[39]

Kune [ TYCHY ]

Takie cos i nic wiecej nie trzeba :P

26.02.2004
19:08
[40]

Kune [ TYCHY ]

chyba ze to ----->
Tesh z silnikiem VR6

Nie mowie Olej ze nie masz racji... Poprostu uwazam silnik VR6 za Zajefajny.

26.02.2004
19:12
[41]

Olej [ Konsul ]

Boro----> napisz cos wiecej o swoim aucie chodzi mi o osiagi
Kune----> no vr6 to kultowy silnik ktory był i jest bardzo ceniony szkoda ze przestali wypuszczac auta z vr6, tez sie przymierzam do innego kultowego niemieckiego wozidła Astry Gsi

26.02.2004
19:23
[42]

boro [ Generał ]

dokaldnie to tak:
1999 Oldsmobile Alero GL coupe
silnik V6 3.4L 170KM (przy 4800 obrotach), 270 Nm (przy 4000 obrotach)
skrzynia: automat, 4 biegi, automatyczny overdrive
przyspieszenie 0-60 mph: 7.8s
opony 225/50R16, aluminiowe felgi (standardowe)
hamulce (przod i tyl) tarczowe
kolor: blekitny metalic, tapicerka bezowa

cos jeszcze?

pozdrawiam
boro

26.02.2004
19:29
[43]

Kune [ TYCHY ]

Base Price, USD 82,000
Engine Type doch twin-turbo V8
Powertrain Layout front engine/awd
Displacement, cc 4172
Horsepower@rpm 450@6000
Torque, lb-ft@rpm 415@1950
0-60 mph, sec 4.6
0-1/4 mph, sec 14.1
0-125 mph, sec 17.8
Top Speed, mph 155

Boro ----> cos jeszcze??!! :P

26.02.2004
19:30
[44]

Kune [ TYCHY ]

Specyfikacja Audi RS6 na rynek amerykanski jeszcze w wersji z Turbo.

26.02.2004
19:31
[45]

Olej [ Konsul ]

Boro -------> strasznie dobre osiagi jak na 1360 kg i 170 km i 200 nm, tylko to spalanie to w polsce jest problem, a tak z ciekawosci ile kosztuje litr benzyny w usa?

26.02.2004
19:32
[46]

Kune [ TYCHY ]

Olej ----> z tego co ja pamietam to ok. 1.6 USD za barylke.

26.02.2004
19:34
smile
[47]

boro [ Generał ]

Kune ---> jeszcze powiedz skad kase na to cudenko :)

Ford GT mi sie tez podoba:
przewidywana cena: 150 000 $
Engine Type: DOHC, 4 valves per cylinder, supercharged V-8
Engine Displacement (L): 5.4
Bore/Stroke (mm): 90.2x105.8
Displacement (cu in/cc): 330/5409
Compression Ratio (in/mm): 8.4:1
Material: All Aluminum
Horsepower @ RPM: 500@6,000
Torque @ RPM (lb ft): 500@4,500 <------- po naszemu prawie 680 Nm
Horsepower Specific Output (hp/liter): 92.6
Torque Specific Output (lb ft/liter): 92.6
Recommended Fuel: 91 octane (premium)
Fuel System: Sequential multi-port electronic fuel injection -(SEFI) with dual injectors per cylinder
Oil Capacity with Filter (quarts): 10
Usable Fuel Capacity (gal): 18

26.02.2004
19:35
[48]

boro [ Generał ]

Olej, Kune ----> wczoraj tankowalem na Shelu: 1.679$ za galon

EDIT:
jesli sie jedzie spokojnie, tzn trzymasz sie ponizej 2000 obrotow to mozna sie nie martwic benzyna, przy stalych 40 mph automat ustawia biegi, ze silnik pracuje na 1200 obrotow/min

Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2004-02-26 19:33:57]

26.02.2004
19:38
[49]

Kune [ TYCHY ]

Boro ---> To wszystko marzenia... Tak jak BMW M5, 750 iL, Mercedes AMG E 55,S 600, Ferrari 550 Maranello, Subaru Impreza STI, Ford GT40, Dodge Viper GTS, Audi RS6/S8 i pelno innych aut :)

26.02.2004
19:40
[50]

boro [ Generał ]

Subaru Impreza juz nie jest tak daleko. Wersja WRX kosztuje (o ile sie nie myle) 30 tys $ - sporo tego sie oglada na ulicach... inny swiat..

26.02.2004
19:40
[51]

Olej [ Konsul ]

jesli galon to 3,7 litra (jesli dobrze pamietam) to wychodzi cos kolo 1.6 pln za litr, to nic dziwnego ze mozna sie nie martwic

26.02.2004
19:43
smile
[52]

Kune [ TYCHY ]

Boro ----> WRX STI... nie zwykle WRX. Niestety dla mnie to dosc dalekie marzenie.... nieosiagalne jak narazie. Chyba ze jakas impreza z 98 roku max. Polska to inny swiat, pozatym ja nie spie na lozku wypchanym flota :P

Tak wogole moglby byc watek jakis tuningowy na tym forum... bo wszystkie sa... ale motoryzacyjne nie... Moze by sie przydal taki, pisaloby sie o nowosciach Tuningu itp?! Cio Wy na to?

26.02.2004
19:44
[53]

Qbaa [ Generaďż˝ ]

a ja nie wiem ile najszybciej jechałem, bo jeszcze nie kupiłem licznika do roweru :(

26.02.2004
19:46
[54]

Olej [ Konsul ]

Jasne, pewnie sie zbierze troche osób mozemy sie zorganizowac i stworzyc watek tuningowy

26.02.2004
19:47
smile
[55]

boro [ Generał ]

ja jestem jak najbardziej ZA !!! trzeba pogadac z adminami nt kategorii...

26.02.2004
19:48
[56]

Kune [ TYCHY ]

Olej ----> ale tuningowy czy motoryzacyjny??? albo to i to?? Tak wogole to widze Boro ze siedzisz w USA, nio tesh mam tam kumpla i on mowi ze tam wcale tyle fur tuningowanych nie smiga, owszem sa ale to tuning fabryczny (AMG itp.)

26.02.2004
19:51
[57]

boro [ Generał ]

Kune ---> sorki, pomylilem sie co do wersji - chodzilo mi wlasnie o STi - kosztuje 31 tys

26.02.2004
19:54
[58]

boro [ Generał ]

zalezy gdzie - auta glownie tuningowane sa pod katem osiagow i nie zawsze to widac z zewnatrz... najwiecej tego typu aut maja meksykanie - oni najczesciej sie w to bawia... ja widuje takich sporo (w kazdym raize kilka dziennie)...

26.02.2004
19:58
[59]

Olej [ Konsul ]

u nas Impreza STI kosztuje 46 000 euro a po wejsciu do unii bedzie kosztowala 42 000 euro wiec sporo wiecej niz w stanach, myśle ze trzeba motoryzacyjno tuningowy watek zalozyc bo nie ma sensu tego rozdzielac

26.02.2004
20:05
smile
[60]

Kune [ TYCHY ]

Nio to kto idzie za organizatora i administracje??? Zarzuccie jakis pomysl.
Co do Imprezy to my w Polsce niestety nie zarabiamy tyle co w USA ;( Takto tesh bym smigal sobie STI :P na dodatek z rejestracja ST xxxxx ladnie by sie komponowalo :P

26.02.2004
20:08
[61]

boro [ Generał ]

niestety - zarobkow nie mozna porownywac...
a autko jest cacy.. moze w przyszlosci ... tylko kobieta bedzie mi marudzic bo jest manualna skrzynia, a ona sobie z manualami nie radzi :(


EDIT:
Olej --> zapomnialem cie wyprowadzic z bledu - na stronie Oldsmobile'a momento obrotowy podawany jest w jednostce funt/stopa, aby miec Nm nalezy przemnozy lb-ft x1.35 czyli 200 lb-ft to 270 Nm

Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2004-02-26 20:11:14]

26.02.2004
20:33
[62]

Olej [ Konsul ]

Boro---------> wiem potem jak pisales o Fordzie Gt mi sie przypomniało ze jest w innaczej podawany moment
Kune-----> moze sie jakos podzielimy jesli chodzi o administracje i organizacje wątku tzn bedziemy robili to wpołnie ale co watek ktos inny bedzie za to odpowiedzialny

26.02.2004
20:39
[63]

Kune [ TYCHY ]

mysle poprostu ze zaloz ten watkek... wpisz tam nas np. jako organizacje... ustal jakies prawa... ja tam wcale nie garne sie do wladzy... lubie samochody i chetnie bym o nich podyskutowal... dowiedzial sie jakie nowosci itp. conajmniej 2x dziennie bywam na Golu... przez ten tydzien czesto... ale od soboty laska zas mnie bierze w oboroty i juz bede mial czas tylko po 23 :P

26.02.2004
20:40
smile
[64]

boro [ Generał ]

w poniedzialek mialem okazje przejechac sie samochodem, ktory moze do sportowych nie nalezy (przeznaczenie) to jego osiagi mowily cos innego

Ford Super Duty
Silnik V8 6.0L Turbo Diesel
325 KM przy 3300 obrotach
756 Nm (!) przy 2000 obrotow

to niesamowite - auto wazace prawie 4 tony mialo taka moc, poprostu rakieta


jezdzilem tez kiedys Fordem z silnikiem V10 (benzyna) - rowniez niesamowite osiagi - ponad 300KM, moment 570 Nm - jak sie jechalo takim 15-osobowym vanem pustym to sie czlowiek zastanawial kiedy sie maszyna oderwie sie od ziemi... niesamowiete wrazenia...

pozdrawiam
boro

26.02.2004
20:45
smile
[65]

Kune [ TYCHY ]

Boro ----> a jak hamuja takie potwory??? Wogole amerykanski styl... wygoda... te wielkie gabaryty... Vidlaste ogromne silniki... i to zycie... ehhh chcialbym tam byc!!

26.02.2004
20:51
[66]

boro [ Generał ]

z chamowaniem nie ma duzych problemow... chyba, ze sie czym zapakujesz...
jedyna rzecz, ktora w ameryce mnie drazni to to, ze tybylcy nie uzywaja opon zimowych - jezdzi sie na uniwersalnych. Rozumiem, ze drogi sa tu dobrze odsniezone, auta maja AMS, ESP, naped na 4 kola, ale to moim zdaniem nic jesli opona nie jest przystosowana do jazdy w sniegu i niskich temepraturach.. sam testowalem swojego alero na sniegu (mam ABS i ESP) - uniwersalne opony poprostu sobie nie daja podloze... a jedyne co ESP mogl stwierdzic to to ze nie ma dosc przyczepnosci (wyswietlil sie odpowiedni komunikat) i nie jest w stanie nic poradzic - i po calej jezdzie... do kitu

27.02.2004
00:02
[67]

Olej [ Konsul ]

ja tam wole od american muscle japońskie wysokoobrotowe szlifierki typu integra, civic type r, honda s200, czy stare nissany 200, 300 to robi na mnie wrazenie ze taka honda potrafi z silnika 2 litry wycisnac 240 km daje na to gwarancje i to pomyka niezle

27.02.2004
00:07
[68]

Kruk [ In Flames ]

Rekord na 4-pasmówce Przemyśl-Jarosław.
165km/h 5-cio letnim Citroenem ZX. Aż się zdziwilem :-)

27.02.2004
00:10
[69]

Goozys[DEA] [ Virus ]

180km/h, Mazda 626 starszy model, autobana gdzieś pod Hannoverem, skrzywiona tylna ośka. Ja jako pasażer byłem cały "posrany"... :\ Samochodem telepało, jak człowiekiem w delirce. Nic przyjemnego.

27.02.2004
15:00
[70]

Olej [ Konsul ]

to jak panowie rozkręcamy wątek motoryzacyjno tuningowy?

27.02.2004
16:04
[71]

Cracko [ Gladiator ]

Olej -> jestem ZA :)
to co -- może jakiś wątek oficjalny ?

27.02.2004
16:09
[72]

Kune [ TYCHY ]

No to niech ktos go zalozy.. i moze zrobyc cos na wzor federacji skokow?? jacys admini i organizacja?! Jak sadzicie?? Boro cos tam konbinowal wczoraj... zaszywal cos tam na watku dla administratorow. Ale Wy tesh pokonbinujcie cos!! Jakies propozycje?!

27.02.2004
16:20
smile
[73]

Cracko [ Gladiator ]

Obowiązkowe standardy - czyli logo, members ( członkowie ) - pełny opis ich samochodów + fotki ( przynajmniej w pierwszej odsłonie ) + wklejamy opisy elementów tunningu od A do Z ( np filtry powietrza, świece Brisk etc..) ?

27.02.2004
16:43
[74]

Olej [ Konsul ]

no dobra to proponuje stworzyc karczme, gdzie bedzie mozna do woli pogadac na tematy nie zwiazane z grami,
mysle ze propozycja Cracko jest dobra trzeba jakis wstepniak stworzyc, teraz tak macie jakies pomysły/ propozycje na tytuł karczmy?

27.02.2004
16:46
[75]

Trollf [ ]

ej, tylko nie karczme :/ kategorie karczmy mam odznaczona, bo tam zamulaja... niech bedzie po prostu jakis tam cykliczny watek motoryzacyjny w kategorii na kazdy temat...

27.02.2004
16:51
[76]

Olej [ Konsul ]

no w sumie racja kto bedzie szukal watku motoryzacyjno tunngowego w karczmach, wiec albo na kazdy temat albo moze sport

27.02.2004
16:57
smile
[77]

Cracko [ Gladiator ]

tytuły:"

Speed -> tuning + illegal street racing pod blokiem

Najpierw pchasz - potem jedziesz - wątek tuningowy vol1

Speed limits are for loosers - samochody - odsłona 1



oczywiście tam gdzie szybkie samochody tam i piękne kobiety - już ja coś przygotuję :)

27.02.2004
17:06
[78]

Trollf [ ]

a moze:
Warsztat Motoryzacyjny "Kompresor" [garaz nr1]
=]

27.02.2004
17:14
[79]

Kune [ TYCHY ]

Watek oficjalny: Tuninig. Moto & Illegal Racing
Tuning, 1/4 mini, Motoryzacja - Watek oficjalny GOL'a vol. 1
Official GOL - Tunig, Moto & Illegal Racing

co wy na to?? W watku ogolne info o autach, tuning, wyslcigi 400 m (modlin itp.) linki do filmikow itp... Moim zdanie ustanowic jakies wladze 2 - 3 osoby i bedzie konkret.
Moim zadniem wontek motoryzacyjny nie powiazany z grami!!!

27.02.2004
17:27
smile
[80]

Cracko [ Gladiator ]

jestem ZA:"Official GOL - Tuning, Moto & Illegal Racing "

"Moim zadniem wontek motoryzacyjny nie powiazany z grami!!!"-> o giierce można poinformować,namiary - i tyle..


no to zakładać! ;)

27.02.2004
17:29
[81]

ronints [ Pretorianin ]

Ja raz z ojcem tak sie zagadalem na trasie Krakow- Katowice ze wyciagnelismy 180 km/h .... ale nie zgadniecie czym.... :) Citroenem Berlingo 1.6 dislem :)

27.02.2004
17:30
[82]

Olej [ Konsul ]

Wątek Oficjalny:Motoryzacja,Tuning,Streetracing,Wyścigi na 1/4 Mili cz.1

moze byc? ja sie zglaszam jako "władze" kto jeszcze jest chętny?

27.02.2004
17:30
smile
[83]

Cracko [ Gladiator ]

Olej- jestem za + władze

27.02.2004
17:34
[84]

Trollf [ ]

owszem fajnie, ale ja bym wywalil z nazwy slowka Official, Oficjalny itp. bo te wyrazenia w przypadku tego forum jakos mi sie za dobrze nie kojarza... ;-]

27.02.2004
21:55
[85]

Olej [ Konsul ]

Dobra to niech sie jeszcze wypowiedza Kune i Boro, wtedy zakładamy wątek

28.02.2004
01:25
[86]

Kune [ TYCHY ]

Ja 100% za... wybrac wladze i tworzymy... mi tam nazwa obojetna, nie bede mymyslal. Pozdrowienia dla WAS.
Sorki ze dopiero teraz cos pisze ale nie bylo mnie w domu...

28.02.2004
01:50
smile
[87]

wich3r [ Sprzedam nerkę ]

Prawo jazdy mam od niedawna głównie jezdze po mieście więc tylko 150 km/h Trasa Lublin- Dorohusk. Przy bardzo dużych opadach śniegu, prawie nic nie było widać. Pug 405 1.6 :)

28.02.2004
12:09
smile
[88]

Kune [ TYCHY ]

^Up^
Boro & reszta pomyslcie cos z wladzami, nazwa i trza to zrobic nie ma sie nad czym zastanawiac!!!!
GOL Official: Tuning,Streetracing,Car Audio,Moto [graraz 1] ------> Co Wy na to??

28.02.2004
12:46
[89]

The LasT Child [ GoorkA ]

ja nie mam wlasnego samochodu, a od rodzicow prawie go nie dostaje, rekordow nie mam jakichs tam szpanerskich, 150 Toyota Corolla 1.4 na obwodnicy Bialobrzeg (swietny odcinek, prawie jak niemieckie autostrady) i 145 Fordem Focusem 1.6 (ta sama trasa) oba "rekordy" z rodzicami wiec bez szalenstw, wole jechac wolniej i dojechac, raz jak jechalem sam (Fordem) to na dwójce wyciagnalem 95 km/h :)

28.02.2004
12:47
[90]

VinEze [ Hasta la victoria siempre! ]

raczej Pol jest funem offroad-u samohcodem Tarpan

29.02.2004
19:14
[91]

boro [ Generał ]

Heja - sorki za nieobecnosc, ale praca mnie zbyt absorbowala i jak wracalem do domu to nie mialem sily nawet kompa wlaczyc.
Co do watku oficjalnego to oczywiscie jestem za... moze by tak:

GOL Official Drivers Club - cz.1

nad logiem sie pomysli - moze poprosze moje love (architekt) aby jakis ladny design uskutecznila
co do wladz - moge sie dac w to wciagnac :) - istotne jest to, aby watek i sam klub byl juzer friendly i junior friendly - nie chcial bym, aby byla to okazja do nasmiwania sie, obrazania kogokolwiek - !! RESPECT uber alles !!
oczywiscie proponuje lod razu zalozyc liste czlonkow (ale brzydkie slowo) klubu i dopisywanie sie kolejno (kolejnosc nie ma znaczenia):

boro - 1999 Oldsmobile Alero V6 - 170KM/270Nm; mod (w tym miejscu podajemy liste modyfikacji)
itd...

zdjecia posiadanych samochodow jak najbardziej mile widziane (musze zrobic zdjecie mojej maszynie)..

co wy na to??

pozdrawiam
boro

29.02.2004
19:38
smile
[92]

wich3r [ Sprzedam nerkę ]

Popieram!!!!

wich3r - 1992 Peugeot 405 GLi - 1580 OHC 90KM; mod -narazie nic:/ niedługo jakiś fajny dolot.

29.02.2004
19:47
[93]

kiowas [ Legend ]

143 poza miastem (tyle moj potwor wyciska:), 120 po miescie.

Generalnie staram sie jezdzic spokojnie - odpowiednio 100-120, 70-80.

Jako pasazer max to przejazdzka passatem 220 - wracajac z gieldy pod Wawa wleklismy sie na szarym koncu :))

29.02.2004
20:05
[94]

Trollf [ ]

jako kierowca, to max 190 - trasa gdansk-koszalin, opel kadett 1,4i, wiecej fabryka nie dala... ;-]

29.02.2004
22:14
smile
[95]

wich3r [ Sprzedam nerkę ]

To co z tym wątkiem oficjalnym??
Już wam się nie chce czy może to przez weekend wątek upadł:)

29.02.2004
22:19
smile
[96]

bekas86 [ Blaugranczyk ]

jeszcze prawka nie mam ale za jakies kilka miechow bede mogl zaczac robic bo bedzie 18 :) czekam

29.02.2004
22:20
[97]

Kune [ TYCHY ]

Mam tylko zastrzezenie co do nawy poniewaz nie wszyscy tutaj chyba sa kierowacmi, duzo jest tez pewnie soob w wieku ok. 14 - 17 co nie maja stycznosci duzej z autem, nie wiem jak oni ale ja juz w tym wieku sie interesowalem. Napiszcie jeszcze kto niby te wladze sprawuje i zeby bylo wszystko jasne moj pomysl jest taki ze wpisac te wladze i dopiero tam niech sie wszyscy dopisuja. Sorki za kontakt dopiero teraz ale wyciaglem ten watek juz 2 razy i nic to nie dalo. Moze tym razem!!!!

01.03.2004
22:03
[98]

Kune [ TYCHY ]

bedzie cosik z tego czy nii?? bo ja jush nie wygrzebuje watka wiecej :)
Pozdrowienia...

01.03.2004
22:24
smile
[99]

SnT [ MokumManiac ]

Opel Kadett 2.0 8v - 211 km/h [dwupas do łodzi], a w miescie...najwiecej było 160 km/h [późno w nocy]
Opel Kadett 2.0 16v - 230 km/h [A4].

Obydwa, naleza do mojego brata, ale przy obydwoch siedziałem na fotelu pasazera :).

BTW

Kadett GSi - to dla mnie auto kultow - i jesl imam miec jakikolwie samochód w przyszłosci to własnei to. Autko przestali produkowac w '91 r. [ostatnie zeszł yz tasmy Kadetty GSi Cabrio 2.0 8v], jednak moim zdaniem ma jedna z najładniejszych sylwetek, i osiągów. Powala też mocą [2.0 16v - 156 KM przy wadze: 950 kg - to naprawde zabójczy wynik, kiedy testowalismy z braciszkiem, przyspieszenie tego potworka, to w momecie kiedy brat depnoł w gaz wszystkie mapy jakie były w przednim schowku po prostu z niego wyleciały...kadecik 2.0 8v zaleznie od rodzaju cilnika (C20NE, SEH itp.) od 112 KM - 130 KM]. Zaznaczam ze sa to osiagi bez zadnych modyfikacji.
Pozdrawiam. I z ciekawaosci pytam czy są tu moze jacys fani Kadettów (i także: Opli: Omega A, Vectra A sedan) ???

01.03.2004
22:27
smile
[100]

SnT [ MokumManiac ]

I jeszcze tylko jedna fotka, dla pesymistów :)

02.03.2004
19:44
[101]

Olej [ Konsul ]

sory nie bylo mnie troche, poprawki, to ustalmy tytul i wladze wkoncu, bo jakos nie bylo porozumienia w sprawie tytułu

02.03.2004
19:45
smile
[102]

wich3r [ Sprzedam nerkę ]

To będzie ten wątek seryjny czy nie??

02.03.2004
19:55
[103]

MarcinRegin [ Konsul ]

Ja śmigałem swoim 200 kilosów (na gazie) na E7. Na benzynce poleciałby więcej (Pełgot 406). W mieście 160, ale było totalnie pusto. W ruchu ulicznym to normalnie - 80.

02.03.2004
21:06
[104]

Misiolo [ Generaďż˝ ]

Ja nie mam jeszcze czym się pochwalić bo w piątek mam pierwszą jazde na prawku. Nie wychodzić w piątek po 15.00 na ulice!!! :)

02.03.2004
21:12
[105]

Kune [ TYCHY ]

PANOWIE WATEK JUZ JEST NARAZIE ORGANIZACYJNY ALE JEST... LADOWAC SIE TAM... ZAPRASZAMY!!!

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.