GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

PAINKILLER Alpha wyciekł:)

31.12.2003
03:01
smile
[1]

Darfii [ spamer ]

PAINKILLER Alpha wyciekł:)

i jak stwierdził jeden w forumowiczów na jednym z obcojęzycznych foum "Developerzy gier potrzebują świerzych Tamponów":D

Osobiście nie gustuję w strzelankach ala Serious sam, ale co am można spróbować:) narazie nie zasysam bo musze skończyć coś innego, ale jak ktoś to zrobi to niech się podzieli co i jak.

ciekawy koniec tego roku...

31.12.2003
03:04
smile
[2]

Darfii [ spamer ]

parę opcji do wyboru---->:)

zieeeew trzeba już iść spać.Dobranoc:D

31.12.2003
03:04
[3]

Dowodca_Pawel [ Pretorianin ]

Darfii, a ty przypadkiem nie robisz nas w balona? Najpierw S.T.A.L.K.E.R, a teraz Painkiller...

31.12.2003
03:11
[4]

gereg [ zajebisty stopień ]

wlasnie sobie laze po poziomach (dwoch niestety tylko) stalkera, a kumpel paikillera ma juz od jakiegos czasu ;-)
zatem nikt nie robi Cie w jajo ;-)

31.12.2003
09:20
[5]

Vistorante [ teh_pwnerer ]

Heh, moze mi ktoś adres FTP podac na tego stalkera? [email protected] albo gg:5361955 bo na żadnych warezach nie umiem działającego znaleźć :D.

31.12.2003
10:23
smile
[6]

Click-Tom [ Orange Grove Families ]

ja tez bym poprosił ;) [email protected], a jak nie to przynajmnie jakieś infn na temat ile zajmuje itd.

31.12.2003
10:25
smile
[7]

Septi [ Starszy Generał ]

Zajmuje 117.79,a można go zassać z supernova.

31.12.2003
10:31
[8]

Click-Tom [ Orange Grove Families ]

Septi ---> mówisz o S.T.A.L.K.E.R'ze prawda ?

31.12.2003
10:32
smile
[9]

Septi [ Starszy Generał ]

Click-Tom tak o Stalkerze.

31.12.2003
10:37
[10]

cioruss [ oko cyklopa ]

stalkera juz sprawdzielm i jakos mnie nie zachwycil (tak, wiem ze to alpha z 2002), za to w painkillera chetnie przytne, bo gierki takie jak doom, ss czy wlasnie PK naleza do moich ulubionych :)

znalazl juz ktos linki do torrenta?

31.12.2003
10:38
[11]

Click-Tom [ Orange Grove Families ]

Septi >> a mi chodziło o Painkiller'a bo Stalker sie już zasyssssssa :)

31.12.2003
10:40
smile
[12]

Septi [ Starszy Generał ]

Click-Tom aaa widać zle zrozumiałem.PK nie wiem skąd można zassać,pewnie z DC lub Emule,a po pewnym czasie na pewno pojawi sie też na supernov'ej.

31.12.2003
10:44
[13]

M-Hunter [ The Jester Race ]

A co to ta supernova ? Warez jakiś ? Czy nowe P2P ? Jestem nie w temacie a już druga giekra wyciekła a ja nie wiemgdzie to zdobyć :/

31.12.2003
10:57
[14]

^Piotrek^ [ Toilet Tantalizer ]

Ja również dołączam się do prośby o adres ftp lub najlepiej torrenta, skad można sciągnąć Painkillera.
mial - [email protected]
gg - macie wyżej

31.12.2003
11:43
smile
[15]

^JUNKERS^ [ PS2 Hard User ]

https://dzhedaj.freeservers.com/cgi-bin/i/painkiller/ :)

31.12.2003
12:20
[16]

dziku86 [ The Cure ]

prosze o podanie adresu do Painkiller'a GG:3483860

31.12.2003
12:29
[17]

Axl2000 [ ignoruj mnie ]

wchodzicie na google, wpisujecie bittorrent sciagacie program bittorrent w wersji 3.3 wchodzicie na www.suprniva.org i sciagacie co chcecie :| trudne? (do tych co niewiedza co to suprnova)

31.12.2003
14:23
[18]

TOman [ Junior ]

all you need to know is that this is a late november build
of painkiller, the much anticipated shooter. this build is
labeled a pre-alpha and serves as first look build for very
few chosen magazines. it contains 3 singeplayer and 2 multiplayer
maps, of course fully playable, no fucked shit like HL2 leak...
talk about "beta", my ass. have fun with this

31.12.2003
16:04
[19]

GhostRider [ Legionista ]

No ładnie... Seedowane przez cierpice.andrewex.com.pl...

31.12.2003
16:13
[20]

"... lub czasopisma" [ Centurion ]

GhostRider ----> przyznam, ze wyciek to byla kwestia czasu... Dreamcatcher rozdawal na prawo i lewo wersje wszystkim kto tylko chcial...
mysle jednak, ze nie ma tego zlego co by na dobre nie wyszlo... teraz PK stoi obok HL2 i Stalkera :)

pozdrawiam i zycze powodzenia.

31.12.2003
16:22
[21]

Vejt [ The Chronicles of Vejt ]

Błagam o serwer skąd mogę go ściągnąć [email protected]

31.12.2003
16:26
[22]

GhostRider [ Legionista ]

Wszystkim to nie rozdawali, ale faktycznie poszło tego kilkaset kopii... No cóż, któryś dziennikarzyna nie zdzierżył i musiał się pochwalić. Fakt, że w pewnym chorym sensie to dla podniesienie prestiżu (D3, HL2, Stalker i teraz PK), ale ten build ma tyle wad, że aż płakać się chce ;P

31.12.2003
18:55
[23]

Agregat chłodniczy [ Chor��y ]

ale jak sie spisuje ten painkiller? bardzo zabugowany?

31.12.2003
19:07
[24]

-+==SeBuL==+- [ spamer ]

Czy ktoś też to zauważył , że coraz częściej wyciekają wersje APLHA gier do netu ? Jest to może sprawka jakiś hakerów lub coś w tym stylu ? Bo mi się to zaczyna nie podobać , nie chce , aby przez to gry zostawały wydawane później , bo to tylko pogarsza sprawe . Ja jestem przeciw takim wyciekom , kto jest ze mną ? :D

31.12.2003
19:35
[25]

Hamil_Hamster [ Indiana Majonez ]

Sebu -Lol, jeszcze nie słyszałem aby wydanie gry opuźnilo sie z powodu "wycieku" alphy :)
A tymbardziej, że ta alpha to werjsa dla prasy, więc można ją potraktować jako demko.

31.12.2003
19:44
[26]

-+==SeBuL==+- [ spamer ]

Hamil_Hamster - o afera z hl2 ? Zresztą każda gra ( jak narazie ) której wersję alpha mozna sciągnąć , przesuwana jest jej premiera , poaptrz na doom 3 , hl 2 itp No ja jeste przeciwko wyciekaniu takcih wersji do neta :) Bądz ze mna lub przeciw :)

31.12.2003
19:53
smile
[27]

Hamil_Hamster [ Indiana Majonez ]

Hehehe, w Hl2 nie ma nic piernik do wiatraka ponieważ wyciekł engine gry co jest o wiele poważniejsze
(nawet to nie jest potwierdzone czy to nie fake), pozatym to co wyciekło uświadomiło graczy, że Valve jeszcze Hl2 nie skończyło i te kontrolowane wycieki nic w tej kwesti nie zmieniają :)

Doom 3 - Premiera przesunięta też z powodów nie mających nic wspólnego z tym że DEMO Alphy z E3 (i to maił by być powód opóźnienia? Bądź poważny ;) ) wyciekło do sieci...

31.12.2003
19:55
[28]

red_baron [ pVd ]

ojjj cos mi tu nie pasuje z tymi alphami... za duzo tego...

31.12.2003
21:41
smile
[29]

Darfii [ spamer ]

Panowie, wersje Aplha zawze wyciekały:) Doom, quake, unreal i wiele innych nie tylko gier fpp. Różnicą jest tylko to że niemiały tyle rozgłosu i budżetu co współczesne superprodukcje toteż nikt specjanie nie jarał się z tego powodu.
W przypadku STALKERA jednak mam poważne przypuszczenie co do tego iż był to jednak kontrlolowany wyciek. Dali nam jakieś ochłapy z 2002 roku tylko poto aby lakerzy się odczepili, aby zmniejszyć potencjalne ryzyko ataku na właściwe zasoby:D Z drugiej strony to świetny sposób na zebranie opini o produkcie a przynajmniej pewnych jego aspektach, z trzeciej zaś czyż nie mogłi poprostu wypuścic tech dema? 1 mapaka z możliwością "połażenia" i wszyscy byliby happy. Niwiem jak wy ale ja w owietrzy czuję, że lada momęt wycieknie alpha Far Cry:) wszak zapisy na beta testy się skończyły a złamac prosty luczyć dla grup warezowych to malutkie piwko:)

31.12.2003
22:39
[30]

Immothep [ Errare humanum est. ]

Ważne pytanko :)) czy działa na kartach graficznych bez Vertex i Pixel Shader? bo nie wiem czy warto zassysac

POZDRo

31.12.2003
22:53
smile
[31]

Darek21 [ gupek ]


01.01.2004
00:58
smile
[32]

Bantam [ Pretorianin ]

Oj nie dobrze,nie dobrze najpierw DOOM III , pozniej HL2 , S.T.A.L.K.E.R i teraz to :(

01.01.2004
14:16
smile
[33]

cioruss [ oko cyklopa ]

spodziewalem sie jakies jadki w stylu ss.
ale to co zaserwowali Tworcy przeszlo moje najsmielsze oczekiwania.

wreszcie ktos prawidlowo uzyl havoca.

ludzie, w drugiej mapie dostajemy bron strzelajaca kolkami i mozemy nimi przybijac przeciwnikow do sciany!

gierka jest maga miodna, zadna dotychaczasowa alpha nie dala mi tyle radochy i nie narobila takiego smaka.
hl2, d3, stralker - mowie Wam, to jest maly pikus :)

01.01.2004
15:24
[34]

Vistorante [ teh_pwnerer ]

cioruss--> nie żartuj! AŻ TAKA FIZYKA?!? O KURDE!!!! niech mi ktoś powie - czy jest jakaś wersja bittorenta w której można zmienić port TCP? Bo ja mam tylko jeden otwarty (27960-od ET:] )a na zafirewallowanych bt ciągnie najwyżej 0.2 kB/s...

01.01.2004
16:03
[35]

Hamil_Hamster [ Indiana Majonez ]

cioruss - Zagrał bym tą drugą mape ponieważ pierwsza jest dosyć monotomna (ale brawa należą się za szczegóły! Duża część nagrobków jest zapisana jakimś sensownym tekstem, w przeciwieństwie do tego do czego zdążyli nas przyzwyczaić twórcy większości gier - czyli rozmazanej teksturki i "szlaczki" udające tekst) mimo, że ją przeszedłem, ale musiałem wyłączyć gre, to już po wyjściu z gry trzeba zaczynać wszystko od początku :(

01.01.2004
16:07
[36]

Hamil_Hamster [ Indiana Majonez ]

A tak przy okazji - Wie ktoś może wg. jakich kryteriów wlącza się taki "tryb" w którym cały obraz jest czrno biały i lekko rozmazany a tylko wrogowie są na czerwono- nie ma się w tedy broni ale wystarczy nacisnąć fire i coś się dzieje...

W każdym razie - wie ktoś jak to włączyć? Mi zdażyło się może z 2 razy i nadal nie wiem. Pozatym jeszcze ciekawi mnie co dają te pozostałości po stworach (takie zielone świecące coś :) które można zbierać.

01.01.2004
16:15
[37]

ciemek [ Senator ]

a jak jest z wymaganiami ?

01.01.2004
16:30
[38]

cioruss [ oko cyklopa ]

pierwsza mapa na samym poczatku troszke meczy. jest ciemno, oswiecamy sobie droge latarka :) pojawiaja sie pierwsze nieboszczaki - rycerze, ktorych traktujemy shotgunem lub mikserem :) zaczyna sie jazda, flaki lataja wszedzie, a jak dobrze przycelujemy to przeciwnikiem rzuca na kilka metrow. extra. brakuje tylko opcji kucania, zeby dla wiekszej frajdy mozna bylo "podbijac" wrogow.. mapa jest dosyc prosta i w 100% liniowa, poruszamy sie od jednego checkpointu do drugiego... spotykamy tez nowych przeciwnikow, ktorzy, uwaga - odcinaja glowy swoim kolegom zamieniajac ich jednoczesnie w cos na ksztalt bererka z diablo2 - brzmi dziwnie, ale wyglada super. na pierwszm levelu havoca za duzo nie widac, sama fizyka poruszania sie troszke zabugowana, podobnie jak quake2: mozna sie bardzo wysoko wybijac zahaczac o dwie krawedzie. jest za to cos, co rozwalilo mnie totalnie, a mianowicie tryb quad demage: ekran robi sie czarno-bialy, a wszyscy przeciwnicy staja sie pomaranczowi... nie wspominajac juz, ze stajemy sie posiadaczami super mocy = znaczy sie: zamiatamy.

level 2 to juz praktycznie pokaz samego silnika, mozemy sobie postrzelac ze wspomnianych kolkow, porzucac granatami... naszym celem sa zombiaki i.. niewinni wisielcy :) umarli rzucaja w nas kawalkami wlasnego ciala (vide q1), lub skacza nam do oczu - jedynym sposobem na zatrzymanie takiego kozaka jest przybicie go do ziemi lub sciany :) wyglada to bosko, kawalek belki przebija przeciwnika na wylot i przyszpila do tego, co jest za nim; czesto na duzych wysokosciach: pozniej wisi taka pokraka i merda nozkami :) (szkoda ze tak krotko, powinni dac opcje rodem z CoD: body stay, czy jakos tak..). na tej mapce mozna tez ustrzelic pare czarownic na plonacych miotlach :) aha, i zapomnialbym o "magu". gosc uzywa telekinezy i rzuca w nas czym popadnie - glownie zwlokami :D

czy zapomnialem o czyms? aha, level 3 - big boss, klasa sama w sobie. widac silne nawiazanie do e1m8 (chyba) z q1, chociaz z drugiej strony teraz jest duzo ciekawiej - wielki demon zaczyna atakowac nas na szczycie wiezy i z czasem spadamy o jedno pietro w dol - az do parteru.

generalnie jest swietnie, klimacik, spore ilosci potworow, fajowy silniczek, krew, bajerki graficzne (blur jak w nowym Prine of Persia czy NFS:Underground, wspomniany quad) - oby tak dalej :)

tylko multi jakos tak myszka traca..

01.01.2004
16:39
[39]

cioruss [ oko cyklopa ]

Hamil_Hamster -> wspomniany tryb zdaje sie uruchamiac automatycznie. albo po ubieraniu sporej ilosci tego zielonego, albo w szale bitewnym, albo zwyczajnie po wybiciu okreslonej ilosci przeciwnikow. dodatkowo udalo mi sie wymusic "quada" wciskajac chyba "9" (jako wybor broni).
nie wiem dlaczego masz klopoty z wyborem map, ja za drugim razem nie mialem zadnych problemow - wystarczy kliknac na numer arabski znajdujacy sie na zewnetrznym pierscieniu.
nie wiem tylko czemu mam podswietlone rzymskie "II" i do czego sluza karty..
aha i to zielone to chyba HP, w multi dodaje energie.

ciemek -> info z readme:
Recommended configuration for this build - not indicative of final product configuration :
2.0 GHz
512 MB RAM
Nvidia GeForce FX 5900

01.01.2004
16:40
[40]

ttwizard [ Generaďż˝ ]

Cioruss --> Moglbys napisac na jakim sprzecie grasz i w jakich detalach ?

01.01.2004
16:43
[41]

cioruss [ oko cyklopa ]

ttwizard -> ath 2.5+ /rad 9800pro/ 1gb ram - 1024x768 AAx4- raczej nie skacze :P

detale na default - grzebalem w configu, wlaczylem wszystko co sie dalo, ale efektu nie zauwazylem zadnego.

01.01.2004
16:50
[42]

Immothep [ Errare humanum est. ]

A nie wie ktoś czasem czy 'konieczny' jest V&P Shader? bo mam GF2Ti i podczas loadingu wywala mi do windowsa i nie wiem co jest tego przyczyną, czy karta czy może coś innego

01.01.2004
16:52
smile
[43]

^JUNKERS^ [ PS2 Hard User ]

Niestety jest wymagany :/ Jak powoli większość nowych gier :/

01.01.2004
17:02
[44]

Immothep [ Errare humanum est. ]

<śmierć kliniczna>....

qw** a ja tak czekałem na tą gre od momentu jak zobaczyłem pierwsze screeny (filmiki) ;(((
ide sie upic....adios

02.01.2004
02:03
smile
[45]

Hamil_Hamster [ Indiana Majonez ]

Buhehehe, druga mapka rox :)

Ostatnio tak się bawiłem przybijając przeciwników do ścian, podłogi itp. w Messiahu...ech wreszcie ktoś wpadł na ten sam pomysł :D

W podziemiach tej mapki strzelałem sobie do walających się po koryatrzach zwłok - myślałem, ze jak je mine to wstaną, więc postarałem sie by nie mogły :D

Pozatym tuż przed wejściem do tych podziemi spotkałem jenego stwora...wbitego w ściane...echehe chcialbym zobaczyć jak to się stało :)

02.01.2004
02:48
[46]

cioruss [ oko cyklopa ]

Hamil_Hamster -> ahaha, zrobilem dokladnie to samo. mysle: jak chlopaka (?) przybije, to bedzie mial powazne problemy ze wstawaniem :P

tutaj mala uwaga, znalazlem buga w havoku: strzelcie kolkiem w stope - ciekawy efekt.

02.01.2004
03:01
[47]

Siwy4444 [ Senator ]

Te akcje ze zmianą kolorów etc. robią się po zebraniu stu dusz (tego zielonego wirującego co zostaje po potworach).

02.01.2004
03:37
smile
[48]

Frodo7 [ Pretorianin ]

Jak ustawić AAx4 w Painkillerze ??

02.01.2004
10:11
smile
[49]

Septi [ Starszy Generał ]

Em mam do was małą prośbe,niech mi ktoś wyśle 22 plik painkiller bo mam zwalony - spk-pain.part22.rar na e-mail : [email protected] lub [email protected] . Z góry dzieki.

02.01.2004
10:37
[50]

Mr_Hyde [ Konsul ]

Jak sam Ghost wspomnial ten build ma sporo bugow :] Ale ogolnie gierka zapowiada sie bardzo interesujaco choc jest to porstacka rzeznia ale ma cos w sobie ze wciaga :P Wczoraj ponad pol dnia bawilem sie na tych 3 levelach :D

02.01.2004
10:46
smile
[51]

^JUNKERS^ [ PS2 Hard User ]

Mr Hyde ma racje :D Gierka niby prostacka, a ma to coś co przyciąga jak głupia :> Sam dzisiaj się bawiłem ponad pół godziny wiszącymi zwłokami w które strzelałem kołkami - Havok robi swoje ! :O Po prostu zabawa jak dla dzieci :D A ten Boss ... miodzio :D
Tera minusy :> Gierka fakt faktem jest Pre-Alphą, i ma ten sam błąd co DOOM III Alpha ... jest ramożernia niemiłosiernie :/ Mam 256 DDRAM i jest to zdecydowanie za mało :( No ale zawsze da się przeżyć! :D

02.01.2004
10:58
smile
[52]

Septi [ Starszy Generał ]

Wy sobie tu kurcze gadu-gadu :-) a ja grać nie moge bo mam rara padnietego(chlip,chlip).No panowie zlitujcie sie i wyślijcie mi tego rara na e-mail podany powyżej,z góry dzieki.

02.01.2004
11:35
smile
[53]

^JUNKERS^ [ PS2 Hard User ]

Wysłałbym ale Outlook mnie nie lubi ;-) Odezvij się na GG :)

02.01.2004
13:54
smile
[54]

Septi [ Starszy Generał ]

^JUNKERS^ to wyślij przez strone jeśli możesz bo ja gg nie mam a nie będe instalował bo jest mi nie potrzebne.Dzieki.

02.01.2004
13:56
smile
[55]

Madtrackus [ spamer ]

Ile calosc zajmuje ? to moze sobie sciagne :)

02.01.2004
14:30
[56]

Vejt [ The Chronicles of Vejt ]

Sciągnąłem Painkilera pre Alpha ale w katalogu nie ma żadnego exe wszystko skompresowane w katalogi po 16mb. Co mam robić

02.01.2004
15:28
smile
[57]

Darfii [ spamer ]

vejt--->kursor myszki na pierwsze archiwum

prawy przycisk i : wypakuj do...

wskazujesz katalog

i OK

wszystko:D


02.01.2004
17:48
[58]

Vejt [ The Chronicles of Vejt ]

Co ty piszesz u mnie jest w katalogu 37 plików o nazwie spk-pain.part01,02.....35, każdy waży 14 649 KB jest spakowany w rar co stym robic

02.01.2004
18:30
smile
[59]

Frodo7 [ Pretorianin ]

Jak ustawić AAx4 w Painkillerze ??

02.01.2004
19:13
smile
[60]

^JUNKERS^ [ PS2 Hard User ]

Vejt ---> Albo scalić przez Total Commandera albo ... zainstalować WinRARa :]

02.01.2004
19:19
smile
[61]

Hamil_Hamster [ Indiana Majonez ]

Frodo7 - Tak jak w kazdej innej grze- w sterownikach!

02.01.2004
19:37
smile
[62]

Darfii [ spamer ]

vejt----> wstydź się, że nie masz winrara:D. Kiedy już się nawrócisz i zainstalujesz, zrobisz jak powiedziałem i będzi ewszystko chodzić.

02.01.2004
20:54
[63]

Vejt [ The Chronicles of Vejt ]

Darfii nie rób ze mnie debila mam WinRara lecz w Painkilerze jest 35 plików spakowanych mam jes rozpakować do jednego katalogu

02.01.2004
21:04
[64]

Sudzione [ The Legacy ]

Vejt -> plik pierwszy automatycznie rozpakuje wszystkie archiwa ... nigdy nie pakowałeś jednego wiekszego pliku na kilka mniejszych żeby je sobie na dyskietki zapisać ? heheh

02.01.2004
21:07
[65]

Immothep [ Errare humanum est. ]

Czy znajdzie sie ktoś kto odpowie na moje pytanie?? :) to tez sobie dzisiaj pociacham w painkillera :)

link poniżej

02.01.2004
21:43
[66]

Vejt [ The Chronicles of Vejt ]

No dobra są dwa pliki painkiller.bin i painkiller.cue jak je otworzyć klikam na nie
KOmunikat
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

System Windows nie może może otworzyć tego pliku
Ble ble ble.......
Co chcesz zrobić
~ użyć usługi sieci Web do ble ble ble
~ Wybrać program z listy

Co robić jak wy to otwieraliście

02.01.2004
21:47
smile
[67]

Anan Kofan [ Pretorianin ]

Vejt ---> czlowieku, to nie forum warezowe... nie badz juz do tego stopnia bezczelny...

02.01.2004
21:48
[68]

Hamil_Hamster [ Indiana Majonez ]

Vejt - użyj sobie wyszkiwarki forumowej a nei odstawiasz szopke. Wszystkie Twoje problemy mają g... wspólnego z teamtem czyli Painkillerem.

To jest obraz płyty i możesz go zamontować jako wirtualny dysk np. Deamon Tools albo Alcochol 120%.

03.01.2004
15:31
smile
[69]

Pilav [ Chor��y ]

Do edytowania obrazów płyt dobrze się sprawdza program WinISO. Możesz też nagrać obraz na jakąś płytke (jeśli masz nagrywarke) za pomocą np. nero ale lepiej wyekstraktować pliki programem winiso.

04.01.2004
19:58
smile
[70]

SEW [ Generaďż˝ ]

nie chce byc bezczelny :) ale czy ,moglby mi ktos podac torrenta do painkillera??? PROSZE : [) : [) : [)

jezeli nie chcecie podac na forum to piszcie na
[email protected]

05.01.2004
11:47
[71]

TOman [ Junior ]

SEW - nie chce byc bezczelny :) ale czy ,moglby mi ktos podac torrenta do painkillera??? PROSZE :

Podalem wyzej ...

07.01.2004
20:12
[72]

TheAnswer [ Quetzal ]

Autorzy apelują o usunięcie PAINKILLERA

kto to zrobił?

:(

07.01.2004
20:20
smile
[73]

holyfire [ Konsul ]

Ja NIE :)

08.01.2004
14:30
[74]

Vejt [ The Chronicles of Vejt ]

Ile jest plansz w Alphie Painkillera

08.01.2004
14:47
[75]

Yog-Sothoth [ Konsul ]

TheAnswer [ Legionista ]

Autorzy apelują o usunięcie PAINKILLERA

kto to zrobił?

:(


Nie autorzy a wydawca (Dreamcatcher). Sami autorzy bardzo wkurzeni raczej nie sa, na oficjalnym polskim forum jeden z nich napisal nawet, aby traktowac ta alphe po trochu jak wczesne demo :)

08.01.2004
14:57
[76]

Immothep [ Errare humanum est. ]

To nie jest ALPHA tylko BETA wersja dema które wyjdzie na początku lutego (czy jakoś tak)

3 Single Player
2 Multiplayer

08.01.2004
15:44
smile
[77]

Darfii [ spamer ]

mam nadzieję, że w demo poprawią to i owo. Gdy odpalicie painkilera w trybie "siatkowym" zobaczycie że engine potrafi rysować znacznie więcej niż widać-np to co jest za ścianą, a to jak wiadomo znacznie obniża performance. Mom zdaniem mozna by jeszcze zyskać 40/50 % na wydajności, trzymam kciuki za dalsze optymalizację. W lutym chcę porządne demko:D:D!!

11.01.2004
08:29
[78]

Vistorante [ teh_pwnerer ]

Gra jest genialna i dynamiczna, ale zobaczcie co znalazlem w konfiguŁ

MotorcycleMove =

JumpStrength = 2.5,
AccelerationForward = 1.0,
AccelerationBackward = 0.7,
MaxSpeedForward = 30.0,
MaxSpeedBackward = 10.0,
BrakeSpeed = 2.0,
SpeedFade = 0.01,
MaxTurnSpeedStanding = 180.0, -- degrees per second
MaxTurnSpeedMaxRiding = 45.0, -- degrees per second
AirControlCoefficient0To1 = 0.5,
›,

czyzbz w grze finalnej byl motocykl? :D

11.01.2004
12:41
[79]

amoreg1234 [ użytkownik ]

o jakich potworkach wy mowicie ? ja tu moge tylko sam po multiplayerowych 2 mapach latac...
i czy jest gdzies jakis upgrde do tego ? bo nie moge grac nigdzie w necie bo pisze ze mam za stara wersje

11.01.2004
18:49
[80]

Luremaster [ Siewca Zagłady ]

Maly offtopic ale zwiazany z tematem. :) Czym moge rozpakowac na dysk plik *.bin?

11.01.2004
18:53
[81]

TheAnswer [ Quetzal ]

Najlepiej DAEMON Tools

21.01.2004
12:01
[82]

giersz [ Junior ]

Mam alphe paikkilera w ale gdy wchodzę do gry ledwo ruszę myszką i wszystkostoi w miejscu ,zaewiesza sie,pewnie winą tego jest mój komp, może ktoś umie zmiejszyć detale

02.02.2004
23:04
smile
[83]

Septi [ Starszy Generał ]

LoL u mnie wszystko chodzi miod aż do trzeciego levela po "Town".Nagle wyskakuje mi napis o zbyt małej ilości pamieci a potem wychodzi do systemu.Nic dziwnego w końcu mam 256 PC133.Btw: graficznie gierka rządzi,fajnie jak pojechałem kolesia z gnata ala shootgun to tak go odsadziło że aż lampe wywrócił.Coś czuje że tryb MP będzie równie git co singiel.

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.