reksio [ Szerzmierz Natchniony ]
Konkurs na najlepsze zaklecie w BG2
Cos ostatnio dyskusja na temat BG2 przybrala w pasie wiec zakladam ten watek. Proponuje tutaj zglaszac swoje najlepsze zaklecia, wedlug ciebie oczywiscie. Kazdy moze podac 2 zaklecia ale moze tez jedno. Po tem wszystki sie zliczy i bedziemy mieli wyniki...:) Tak wiec ja podaje dla mnie uzyteczne. Mozna tez podac uzasadnienie;)
-Zmiennobarwna Kula-jak dla mnie super. Masz je od poczatku a jezeli je rozwiniesz zabija na miejscu lub zamienia w kamien.
-Wampirze Dotkniecie- pewnie ktos pomyslal, ze gram dopiero tydzien czy co... Nie, przeszedlem BG2 piec razy, wampirze dotkniecie to potezne zaklecie dla maga. Wspaniale uzywa go Edwin po prostu zabijajac wroga... A przy okazji wraca mu HP.
Shadowmage [ Master of Ghouls ]
Kula ognista.
PELLAEON [ Wielki Admirał ]
Wyłom - Nieśmiertelne zaklęcie :-) Magiczny pocisk - Drugi kultowy czar! Ale fajnie wygląda jak trzech magów puści po 5 kulek każdy. A jak gra wtedy ładnie chodzi, hehe :-)
VOSTOK [ Konsul ]
Myślę że to przesada ale proponuje OPóżnioną kulę ognistą i zatrzymanie czasu Pozdrawiam
Chaosu [ Legionista ]
wiesz co te twoje czary mi sie nei podobaja mi sie osobiscie podoba najbardziej plugawy uwiad i ................... hmmmmm...... chyba to wszystko. a moje uzasadnienie to jest taki: pluhawy uwiad jest najpeszy poniewz zeby go unieszkodliwic trzeba miec wysoka odpornosc na czary,2 ma duze pole dzialania i nie dzialaja na niego czary ochronne i oczywiscie ma duze obrazenia od 40-60 to chyba duze :)). hmmm reksio dam ci moj numer gadu gadu id:2195791 napis zjak mozesz to pogadamy i moze sie na jakas gre zgadamy.
VOSTOK [ Konsul ]
Oczywiście chodzi mi o konkurs BTW: Dlaczego sie to nazywa konkurs I co to znaczy AvE /
Capt. Krzysztow [ Kapitan Gwiezdnej Floty ]
Ja głosuję na Akcelerację. Ale cenię sobie jeszcze: Magiczne Pociski, Kwasową Strzałę, Większy Klosz Niewrażliwości, Zaklęcie Śmierci, Palec Śmierci, Plugawy Uwiąd, Zatrzymanie Czasu, Kometa. Pozdrawiam!
Sabathius [ gdzie jest rooda? ]
"Zniszczenie Prawa" - to potężne zaklęcie niszczy wszystko, co znajduje się po prawej stronie rzucającego.
Sliwa [ Chor��y ]
Ja oddaje glos na.. magiczny pocisk :)) ruleZZzzZZZ w polaczeniu z sekwencerami... wow... efekt muriwany... albo wyzwalaczem zaklec.. :)) uff.. zachcialo mi sie grac :))
kasprzol [ Chor��y ]
Raczej nie bede oryginalny i zaglosuje na: MAGICZNY POCISK yeah!!! pozatym w bg2 grałem dawno i inne fajne czary mi sie nie przypominaja :( a na pewno jakies byly, prawda?
Mayhem [ Henry Chinaski ]
Zionięcie Smoka (chyba tak to się zwie?) - po prostu genialny czar ;), a na drugim miejscu Miecz Mordenkeinena, prawie nic nie jest w stanie go pokonać (poza Zaklęciem Śmierci).
Kubol [ Pretorianin ]
2 czary to troche malo. Kazgy kto gral w BG ma co najmniej 5-10 ulubionych. Moim zdaniem najlepsze to : Plugawy Uwiad, obnizenie odpornosci, zatrzymanie czasu, akceleracja wszelkie sekwencery, ognista strzala i moze jeszcze kamienna skora.
Katane [ Useful Idiot ]
Plugawy uwiąd wymiata. A drugi głos na Kamienną Skórę (kto jej nie używa(ł)?).
Mac [ Sentinel of VARN ]
Moim ulubionym czarem jest kometa. Zadaje duże obrażenia przeciwnikowi, a jej czas rzucania jest bardzo krótki.
Mac [ Sentinel of VARN ]
No i zapomniałem o życzeniu. Może nie jest najskuteczniejszy, ale fajna jest z nim zabawa:)
reksio [ Szerzmierz Natchniony ]
Mama nadzieje, ze sie juz wszyscy wypowiedzieli:)
_ARTi_ [ Maximus ]
Magiczny Pocisk głos 1.
Kane [ Beautiful St-Ranger ]
ja jestem za magic missile bo nie ma save'a plugawy uwiad, kometa bo fajnie wyglada no i stone skin bo bez niej nie dalo by sie przejsc gry magiem czemu nikt nie glosuje na kaplanskie czary - bez nich tez sie nie da przejsc ---> resurrect, healingi oraz wszelkie summony(to podstawa)
Beaverus [ Bounty Hunter ]
Identyfikacja :>>>>>>>
Lauradriel [ Centurion ]
Kane --> właśnie wyjołeś mi to z ust. Kapłan jest podstawowym wyposażeniem drużyny. Bez jego magii nie można się obejść. Stawiam na leczenie wszelkiej maści, wskrzeszenie i przywrócenie.
Lauradriel [ Centurion ]
Jeżeli chodzi o czary maga to chyba opuźniona kula ognista i magiczny pocisk. Chromowa kula też jest niezła.
mcl007 [ Galaxy Ranger ]
tradycyjny magiczny pocisk i elfi pyl (niewidzialnosc rulez)
Las Ca [ Konsul ]
Ja tam lubie zatrzymanie czasu, poniewaz jest takie... ponad czasowe. :]
Mr_Baggins [ Senator ]
Jeśli wish działa tak samo jak w rpg, to to będzie najlepszy czar!
wojtess [ Generaďż˝ ]
Dla maga - magiczny pocisk dla kapłana - wskrzeszenie dla druida - żelazna skóra
picuś [ Generaďż˝ ]
Oczywistym jest ze najwspanialszym czarem zawsze byl i jest Load/Save Game :)
Sir Skull [ Know your enemy ]
nie,nie.. najlepsze to jest Start Game/ Exit Game :)) A tak wogóle to ABRAKADABRA na Was wszystkich rzucam :))))
pedziwiatr [ Pretorianin ]
9 poziom- akceleracja 8 poziom- plugawy uwiad Abi-Dalzima 7 poziom- miecz Mordenkainena 6 poziom- warunkowanie 5 poziom -wyłom 4 poziom- kamienna skóra 3 poziom- kula ognia 2 poziom- niewidzialnosc 1 poziom-magiczny pocisk
kamyk_samuraj [ Generaďż˝ ]
Zgadzam sie z Pedziwiatrem - chociaz najlepsze zaklecie 9 poziomu to wg. mnie Zatrzymanie czasu (albo Przywolanie Planetara - ma swietne czary nieraz mnie uratowal). Z reszta listy sie zgadzam.
Attyla [ Legend ]
A dla mnie przemiana Tensera. Po czyms takim Jan staje sie zabojca nie do wyjecia! A jak mu sie jeszcze da zwiekszenie zdolnosci fizycznych z 1 poziomu, to TRAK0 siega nawet -5!!!
Holy wood [ Pretorianin ]
Atyla a co to jest trako -5 tragedia. Chyba kazdy kto skonczyl Baldura mial max czyli -15
Kamil [ Pretorianin ]
Holy>>>>>>>> ale zauważ jakie Jan ma podstawowe TRAC0, w jego przypadku - 5 to naprawdę dużo. Jan nie jest przecież Kensai :)
Bolo_Yeung [ Legionista ]
(Tylko SoA) 1 - nie będe oryginalny ;-) 2 - lustrzane odbicie 3 -wampiryvczne dotknięcie (3 w swkwencerze dają czadu), 2 miejsce - usunięcie magii 4 - sporo czarów jest b. przydatne, 1 - kamienna skóra 2 - czarodziejskie oko (dlaczego - patrz poz. 7) 5 - obniżenie odporności 6 - przemiana Tensera (na dwuklasowcu kensai/mag - mieszanka wybuchowa) 7 - projekcja duplikatu (duplikuje też scrolle w podręcznych przegródkach, więc jak ma się kilka zatrzymań czasu...) - a czarodziejskie oko (z 4) potrzebne do dalszych wypraw. 8 - plugawy uwiąd (3 w łańcuchu :-) ) 9 - 1 - zatrzymanie czasu 2 - uderzenie czaru (przeciwnik zostaje goły i wesoły :-) )
Bolo_Yeung [ Legionista ]
(Tylko SoA) 1 - nie będe oryginalny ;-) 2 - lustrzane odbicie 3 -wampiryvczne dotknięcie (3 w swkwencerze dają czadu), 2 miejsce - usunięcie magii 4 - sporo czarów jest b. przydatne, 1 - kamienna skóra 2 - czarodziejskie oko (dlaczego - patrz poz. 7) 5 - obniżenie odporności 6 - przemiana Tensera (na dwuklasowcu kensai/mag - mieszanka wybuchowa) 7 - projekcja duplikatu (duplikuje też scrolle w podręcznych przegródkach, więc jak ma się kilka zatrzymań czasu...) - a czarodziejskie oko (z 4) potrzebne do dalszych wypraw. 8 - plugawy uwiąd (3 w łańcuchu :-) ) 9 - 1 - zatrzymanie czasu 2 - uderzenie czaru (przeciwnik zostaje goły i wesoły :-) )
Bolo_Yeung [ Legionista ]
Oops... sorki, niechcący użyłem projekcji duplikatu nie tam gdzie trzeba... po prostu miałem zwsi w trakcie i myślałem że się nie wysłało...
fistik [ I'm FLASH'ed ]
hmmmm. Ja przeszedłem BG2 dwa razy i jedynymi czarami, których używałem było leczenie i identyfikacja (no może jeszcze jakieś obłoki ale to sporadycznie ;) - da sie ? :)
fistik [ I'm FLASH'ed ]
hmmmm. Ja przeszedłem BG2 dwa razy i jedynymi czarami, których używałem było leczenie i identyfikacja (no może jeszcze jakieś obłoki ale to sporadycznie ;) - da sie ? :)
boYek [ Konsul ]
#1 - wylom #2 - zabojcza chmura (or smth, z laski) [na smoki] ...innych czarow (poza leczeniem, identyfikacja i jakimis bzdetami typu kwasowa strzala- zeby zajac maga) nie uzywalem.
Gokulo [ Pretorianin ]
ostatnio czytałem se starą recke z CDa BG2 i było tam fajne zaklęcie Słowo mocy: umrzyj :), a nie Słowo mocy:giń. Faktem że recenzja była do wersji Ang ale mogli sie postarać :) a tak wogule to czy naprawdę jest to takie skuteczne zaklęcie ?
Shadowmage [ Master of Ghouls ]
Gokulo-->Skuteczne to jest, ale nie na najslilniejsze potwory czy przeiwników. Dobre jest na przykład na sforę kiepskich potworów, ale jak się ma już odpowiedni poziom to nic ci taka grupa nie zrobi.
Gokulo [ Pretorianin ]
No mój czrownik ma dopiero 14 poziom i jeszcze tego nieznam, a i tak moja drużyna radzi se ze wszystkim. Jedyne co mi się oparło to Lisz, ale nienadługo :) i Demon sprawiał mi malutkie problemy, a takiego smoka cieni to zabiłem moim czarownikiem na 12 poziomnie i Aerie na kturyśtam :)
Gokulo [ Pretorianin ]
Ja oczywiście uwielbiam Magiczny pocisk i wezwanie wszelakich żywiołaków i pajęczy pomiot a ubustwiam przyspieszenie :) . Zawsze jak z kim niemogłem se poradzić to puszczałem przyspieszenie i atak na Hura ! Nikt się nieoparł :)
Luremaster [ Siewca Zagłady ]
Ja lubie uzywac Dezintegracji..zwlaszcza na niewinnych mieszkancach Athatli..;)))
pedziwiatr [ Pretorianin ]
Dla sprawdzenia, czy ktoś dobrze wybrał czary dla czarownika jest w SoA dobra metoda. Należy rozegrać czarusiem pojedynki z magami z podmroku. Jeśli wygrałeś(aś) wszystkie, to dobrze umiesz obchodzić się z czarami. Po co ci wtedy drużyna?
Harpo [ Pretorianin ]
Bez watpienia najlepszym czarem jest zatrzymanie czasu. A to dlaczego: - nie ma prze nim rzutow obronnych :) - daje bardzo duze mozliwosci dalszego postepowania ( nastepne czary+zatrzymanie czasu cos jakby combo) - przy grze wojownikiem/magiem mozna po prostu zatluc bezbronnego wroga
reksio [ Szerzmierz Natchniony ]
Plugawy Uwiąd zwycziezyl!!!! TADA TADA!!!!!!:)))))))))) A teraz cos innego: mam Tron Bhaala. Edwin osiagnał umiejetnopsc(wybralem ja) Oddech Smoka lub Głowa Smoka.(kurcze zapomnialem:) Jak dla mnie to cool. Nawet lupiezcy umyslych, zazwyczaj odporne na magie gina po jednym uderzeniu tego czaru. Pisze tylko "Edwin zadał 70 obrażeń Łupieżca Umysłów" Drugim wspanialym czarem(umiejetnoscia) jest przyzwanie Deva. LUDZIE JAK TEN ANIOŁ WYMIATA, ma dostep do czarow. Lupiezcow zalatwia dwoma ciosami. Planetarny ktos tam(zapomniale:))))))) to POTEŻNIEJSZA postac Deva. Wygląda jak anioł czerwony. Ach....... Wspaniale, ma duuuzo zaklec w tym wskrzeszenie i przywrocenie. Oraz lepiej sie leje. PAMIETAJCIE! Strategia to puszczac go w obstawie jakiegos slabszego stwora np. zywiolaka. Dlaczego??? Np. Lupiezcy maja ten ochydny czar unieruchomienia. Niech wszyscy wceluja w slabszego stworka a tymczasem Planetarianin wybije wszystkich, pokolei. Deva mozna osiagnąc(a przynajmniej ja go tak osiągłem) dzieki awansowi Keldorna. Wybierz po prostu Ceche Przyzwanie Deva. Planetarianina osiągłe dzieki Edwinowi. Oczywiscie, reszta wspanialych umiejetnosci to Większy Młyniec(przepieken dla woja) i wspomniany Smok. Jakie wy umiejetnosci stosujecie???