GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Konkurs na najlepsze zaklecie w BG2

28.12.2001
17:07
smile
[1]

reksio [ Szerzmierz Natchniony ]

Konkurs na najlepsze zaklecie w BG2

Cos ostatnio dyskusja na temat BG2 przybrala w pasie wiec zakladam ten watek. Proponuje tutaj zglaszac swoje najlepsze zaklecia, wedlug ciebie oczywiscie. Kazdy moze podac 2 zaklecia ale moze tez jedno. Po tem wszystki sie zliczy i bedziemy mieli wyniki...:) Tak wiec ja podaje dla mnie uzyteczne. Mozna tez podac uzasadnienie;)

-Zmiennobarwna Kula-jak dla mnie super. Masz je od poczatku a jezeli je rozwiniesz zabija na miejscu lub zamienia w kamien.
-Wampirze Dotkniecie- pewnie ktos pomyslal, ze gram dopiero tydzien czy co... Nie, przeszedlem BG2 piec razy, wampirze dotkniecie to potezne zaklecie dla maga. Wspaniale uzywa go Edwin po prostu zabijajac wroga... A przy okazji wraca mu HP.

28.12.2001
17:08
[2]

Shadowmage [ Master of Ghouls ]

Kula ognista.

28.12.2001
17:13
smile
[3]

PELLAEON [ Wielki Admirał ]

Wyłom - Nieśmiertelne zaklęcie :-) Magiczny pocisk - Drugi kultowy czar! Ale fajnie wygląda jak trzech magów puści po 5 kulek każdy. A jak gra wtedy ładnie chodzi, hehe :-)

28.12.2001
17:17
smile
[4]

VOSTOK [ Konsul ]

Myślę że to przesada ale proponuje OPóżnioną kulę ognistą i zatrzymanie czasu Pozdrawiam

28.12.2001
17:18
[5]

Chaosu [ Legionista ]

wiesz co te twoje czary mi sie nei podobaja mi sie osobiscie podoba najbardziej plugawy uwiad i ................... hmmmmm...... chyba to wszystko. a moje uzasadnienie to jest taki: pluhawy uwiad jest najpeszy poniewz zeby go unieszkodliwic trzeba miec wysoka odpornosc na czary,2 ma duze pole dzialania i nie dzialaja na niego czary ochronne i oczywiscie ma duze obrazenia od 40-60 to chyba duze :)). hmmm reksio dam ci moj numer gadu gadu id:2195791 napis zjak mozesz to pogadamy i moze sie na jakas gre zgadamy.

28.12.2001
17:18
smile
[6]

VOSTOK [ Konsul ]

Oczywiście chodzi mi o konkurs BTW: Dlaczego sie to nazywa konkurs I co to znaczy AvE /

28.12.2001
17:22
smile
[7]

Capt. Krzysztow [ Kapitan Gwiezdnej Floty ]

Ja głosuję na Akcelerację. Ale cenię sobie jeszcze: Magiczne Pociski, Kwasową Strzałę, Większy Klosz Niewrażliwości, Zaklęcie Śmierci, Palec Śmierci, Plugawy Uwiąd, Zatrzymanie Czasu, Kometa. Pozdrawiam!

28.12.2001
17:24
[8]

Sabathius [ gdzie jest rooda? ]

"Zniszczenie Prawa" - to potężne zaklęcie niszczy wszystko, co znajduje się po prawej stronie rzucającego.

28.12.2001
17:25
[9]

Sliwa [ Chor��y ]

Ja oddaje glos na.. magiczny pocisk :)) ruleZZzzZZZ w polaczeniu z sekwencerami... wow... efekt muriwany... albo wyzwalaczem zaklec.. :)) uff.. zachcialo mi sie grac :))

28.12.2001
17:51
[10]

kasprzol [ Chor��y ]

Raczej nie bede oryginalny i zaglosuje na: MAGICZNY POCISK yeah!!! pozatym w bg2 grałem dawno i inne fajne czary mi sie nie przypominaja :( a na pewno jakies byly, prawda?

28.12.2001
18:06
smile
[11]

Mayhem [ Henry Chinaski ]

Zionięcie Smoka (chyba tak to się zwie?) - po prostu genialny czar ;), a na drugim miejscu Miecz Mordenkeinena, prawie nic nie jest w stanie go pokonać (poza Zaklęciem Śmierci).

28.12.2001
18:12
smile
[12]

Kubol [ Pretorianin ]

2 czary to troche malo. Kazgy kto gral w BG ma co najmniej 5-10 ulubionych. Moim zdaniem najlepsze to : Plugawy Uwiad, obnizenie odpornosci, zatrzymanie czasu, akceleracja wszelkie sekwencery, ognista strzala i moze jeszcze kamienna skora.

28.12.2001
19:08
[13]

Katane [ Useful Idiot ]

Plugawy uwiąd wymiata. A drugi głos na Kamienną Skórę (kto jej nie używa(ł)?).

28.12.2001
19:17
[14]

Mac [ Sentinel of VARN ]

Moim ulubionym czarem jest kometa. Zadaje duże obrażenia przeciwnikowi, a jej czas rzucania jest bardzo krótki.

28.12.2001
19:17
[15]

Mac [ Sentinel of VARN ]

No i zapomniałem o życzeniu. Może nie jest najskuteczniejszy, ale fajna jest z nim zabawa:)

28.12.2001
21:41
[16]

reksio [ Szerzmierz Natchniony ]

Mama nadzieje, ze sie juz wszyscy wypowiedzieli:)

28.12.2001
21:47
[17]

_ARTi_ [ Maximus ]

Magiczny Pocisk głos 1.

28.12.2001
21:51
[18]

Kane [ Beautiful St-Ranger ]

ja jestem za magic missile bo nie ma save'a plugawy uwiad, kometa bo fajnie wyglada no i stone skin bo bez niej nie dalo by sie przejsc gry magiem czemu nikt nie glosuje na kaplanskie czary - bez nich tez sie nie da przejsc ---> resurrect, healingi oraz wszelkie summony(to podstawa)

28.12.2001
21:54
[19]

Beaverus [ Bounty Hunter ]

Identyfikacja :>>>>>>>

28.12.2001
23:44
[20]

Lauradriel [ Centurion ]

Kane --> właśnie wyjołeś mi to z ust. Kapłan jest podstawowym wyposażeniem drużyny. Bez jego magii nie można się obejść. Stawiam na leczenie wszelkiej maści, wskrzeszenie i przywrócenie.

28.12.2001
23:46
smile
[21]

Lauradriel [ Centurion ]

Jeżeli chodzi o czary maga to chyba opuźniona kula ognista i magiczny pocisk. Chromowa kula też jest niezła.

28.12.2001
23:55
[22]

mcl007 [ Galaxy Ranger ]

tradycyjny magiczny pocisk i elfi pyl (niewidzialnosc rulez)

29.12.2001
18:16
smile
[23]

Las Ca [ Konsul ]

Ja tam lubie zatrzymanie czasu, poniewaz jest takie... ponad czasowe. :]

29.12.2001
18:19
[24]

Mr_Baggins [ Senator ]

Jeśli wish działa tak samo jak w rpg, to to będzie najlepszy czar!

29.12.2001
23:14
[25]

wojtess [ Generaďż˝ ]

Dla maga - magiczny pocisk dla kapłana - wskrzeszenie dla druida - żelazna skóra

31.12.2001
22:59
[26]

picuś [ Generaďż˝ ]

Oczywistym jest ze najwspanialszym czarem zawsze byl i jest Load/Save Game :)

31.12.2001
23:05
smile
[27]

Sir Skull [ Know your enemy ]

nie,nie.. najlepsze to jest Start Game/ Exit Game :)) A tak wogóle to ABRAKADABRA na Was wszystkich rzucam :))))

02.01.2002
00:14
[28]

pedziwiatr [ Pretorianin ]

9 poziom- akceleracja 8 poziom- plugawy uwiad Abi-Dalzima 7 poziom- miecz Mordenkainena 6 poziom- warunkowanie 5 poziom -wyłom 4 poziom- kamienna skóra 3 poziom- kula ognia 2 poziom- niewidzialnosc 1 poziom-magiczny pocisk

02.01.2002
08:56
[29]

kamyk_samuraj [ Generaďż˝ ]

Zgadzam sie z Pedziwiatrem - chociaz najlepsze zaklecie 9 poziomu to wg. mnie Zatrzymanie czasu (albo Przywolanie Planetara - ma swietne czary nieraz mnie uratowal). Z reszta listy sie zgadzam.

02.01.2002
09:00
[30]

Attyla [ Legend ]

A dla mnie przemiana Tensera. Po czyms takim Jan staje sie zabojca nie do wyjecia! A jak mu sie jeszcze da zwiekszenie zdolnosci fizycznych z 1 poziomu, to TRAK0 siega nawet -5!!!

02.01.2002
11:24
[31]

Holy wood [ Pretorianin ]

Atyla a co to jest trako -5 tragedia. Chyba kazdy kto skonczyl Baldura mial max czyli -15

02.01.2002
11:26
smile
[32]

Kamil [ Pretorianin ]

Holy>>>>>>>> ale zauważ jakie Jan ma podstawowe TRAC0, w jego przypadku - 5 to naprawdę dużo. Jan nie jest przecież Kensai :)

02.01.2002
13:16
[33]

Bolo_Yeung [ Legionista ]

(Tylko SoA) 1 - nie będe oryginalny ;-) 2 - lustrzane odbicie 3 -wampiryvczne dotknięcie (3 w swkwencerze dają czadu), 2 miejsce - usunięcie magii 4 - sporo czarów jest b. przydatne, 1 - kamienna skóra 2 - czarodziejskie oko (dlaczego - patrz poz. 7) 5 - obniżenie odporności 6 - przemiana Tensera (na dwuklasowcu kensai/mag - mieszanka wybuchowa) 7 - projekcja duplikatu (duplikuje też scrolle w podręcznych przegródkach, więc jak ma się kilka zatrzymań czasu...) - a czarodziejskie oko (z 4) potrzebne do dalszych wypraw. 8 - plugawy uwiąd (3 w łańcuchu :-) ) 9 - 1 - zatrzymanie czasu 2 - uderzenie czaru (przeciwnik zostaje goły i wesoły :-) )

02.01.2002
13:16
[34]

Bolo_Yeung [ Legionista ]

(Tylko SoA) 1 - nie będe oryginalny ;-) 2 - lustrzane odbicie 3 -wampiryvczne dotknięcie (3 w swkwencerze dają czadu), 2 miejsce - usunięcie magii 4 - sporo czarów jest b. przydatne, 1 - kamienna skóra 2 - czarodziejskie oko (dlaczego - patrz poz. 7) 5 - obniżenie odporności 6 - przemiana Tensera (na dwuklasowcu kensai/mag - mieszanka wybuchowa) 7 - projekcja duplikatu (duplikuje też scrolle w podręcznych przegródkach, więc jak ma się kilka zatrzymań czasu...) - a czarodziejskie oko (z 4) potrzebne do dalszych wypraw. 8 - plugawy uwiąd (3 w łańcuchu :-) ) 9 - 1 - zatrzymanie czasu 2 - uderzenie czaru (przeciwnik zostaje goły i wesoły :-) )

02.01.2002
13:19
[35]

Bolo_Yeung [ Legionista ]

Oops... sorki, niechcący użyłem projekcji duplikatu nie tam gdzie trzeba... po prostu miałem zwsi w trakcie i myślałem że się nie wysłało...

02.01.2002
13:21
smile
[36]

fistik [ I'm FLASH'ed ]

hmmmm. Ja przeszedłem BG2 dwa razy i jedynymi czarami, których używałem było leczenie i identyfikacja (no może jeszcze jakieś obłoki ale to sporadycznie ;) - da sie ? :)

02.01.2002
13:21
smile
[37]

fistik [ I'm FLASH'ed ]

hmmmm. Ja przeszedłem BG2 dwa razy i jedynymi czarami, których używałem było leczenie i identyfikacja (no może jeszcze jakieś obłoki ale to sporadycznie ;) - da sie ? :)

02.01.2002
13:42
smile
[38]

boYek [ Konsul ]

#1 - wylom #2 - zabojcza chmura (or smth, z laski) [na smoki] ...innych czarow (poza leczeniem, identyfikacja i jakimis bzdetami typu kwasowa strzala- zeby zajac maga) nie uzywalem.

02.01.2002
14:39
[39]

Gokulo [ Pretorianin ]

ostatnio czytałem se starą recke z CDa BG2 i było tam fajne zaklęcie Słowo mocy: umrzyj :), a nie Słowo mocy:giń. Faktem że recenzja była do wersji Ang ale mogli sie postarać :) a tak wogule to czy naprawdę jest to takie skuteczne zaklęcie ?

02.01.2002
14:46
[40]

Shadowmage [ Master of Ghouls ]

Gokulo-->Skuteczne to jest, ale nie na najslilniejsze potwory czy przeiwników. Dobre jest na przykład na sforę kiepskich potworów, ale jak się ma już odpowiedni poziom to nic ci taka grupa nie zrobi.

02.01.2002
14:51
[41]

Gokulo [ Pretorianin ]

No mój czrownik ma dopiero 14 poziom i jeszcze tego nieznam, a i tak moja drużyna radzi se ze wszystkim. Jedyne co mi się oparło to Lisz, ale nienadługo :) i Demon sprawiał mi malutkie problemy, a takiego smoka cieni to zabiłem moim czarownikiem na 12 poziomnie i Aerie na kturyśtam :)

02.01.2002
14:57
[42]

Gokulo [ Pretorianin ]

Ja oczywiście uwielbiam Magiczny pocisk i wezwanie wszelakich żywiołaków i pajęczy pomiot a ubustwiam przyspieszenie :) . Zawsze jak z kim niemogłem se poradzić to puszczałem przyspieszenie i atak na Hura ! Nikt się nieoparł :)

02.01.2002
20:50
smile
[43]

Luremaster [ Siewca Zagłady ]

Ja lubie uzywac Dezintegracji..zwlaszcza na niewinnych mieszkancach Athatli..;)))

02.01.2002
21:01
smile
[44]

pedziwiatr [ Pretorianin ]

Dla sprawdzenia, czy ktoś dobrze wybrał czary dla czarownika jest w SoA dobra metoda. Należy rozegrać czarusiem pojedynki z magami z podmroku. Jeśli wygrałeś(aś) wszystkie, to dobrze umiesz obchodzić się z czarami. Po co ci wtedy drużyna?

04.01.2002
12:11
[45]

Harpo [ Pretorianin ]

Bez watpienia najlepszym czarem jest zatrzymanie czasu. A to dlaczego: - nie ma prze nim rzutow obronnych :) - daje bardzo duze mozliwosci dalszego postepowania ( nastepne czary+zatrzymanie czasu cos jakby combo) - przy grze wojownikiem/magiem mozna po prostu zatluc bezbronnego wroga

04.01.2002
12:35
[46]

reksio [ Szerzmierz Natchniony ]

Plugawy Uwiąd zwycziezyl!!!! TADA TADA!!!!!!:)))))))))) A teraz cos innego: mam Tron Bhaala. Edwin osiagnał umiejetnopsc(wybralem ja) Oddech Smoka lub Głowa Smoka.(kurcze zapomnialem:) Jak dla mnie to cool. Nawet lupiezcy umyslych, zazwyczaj odporne na magie gina po jednym uderzeniu tego czaru. Pisze tylko "Edwin zadał 70 obrażeń Łupieżca Umysłów" Drugim wspanialym czarem(umiejetnoscia) jest przyzwanie Deva. LUDZIE JAK TEN ANIOŁ WYMIATA, ma dostep do czarow. Lupiezcow zalatwia dwoma ciosami. Planetarny ktos tam(zapomniale:))))))) to POTEŻNIEJSZA postac Deva. Wygląda jak anioł czerwony. Ach....... Wspaniale, ma duuuzo zaklec w tym wskrzeszenie i przywrocenie. Oraz lepiej sie leje. PAMIETAJCIE! Strategia to puszczac go w obstawie jakiegos slabszego stwora np. zywiolaka. Dlaczego??? Np. Lupiezcy maja ten ochydny czar unieruchomienia. Niech wszyscy wceluja w slabszego stworka a tymczasem Planetarianin wybije wszystkich, pokolei. Deva mozna osiagnąc(a przynajmniej ja go tak osiągłem) dzieki awansowi Keldorna. Wybierz po prostu Ceche Przyzwanie Deva. Planetarianina osiągłe dzieki Edwinowi. Oczywiscie, reszta wspanialych umiejetnosci to Większy Młyniec(przepieken dla woja) i wspomniany Smok. Jakie wy umiejetnosci stosujecie???

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.