GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Saga Baldur's Gate (BG I część 95, BG II część 78)

28.11.2003
16:11
[1]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Saga Baldur's Gate (BG I część 95, BG II część 78)

Twoja Historia zaczyna się wśród tych rozległych sal pełnych wiedzy. Pod opieką mędrca Goriona upłynęło Ci bez mała dwadzieścia lat. Wychował Cię jak ojciec, karmiąc niezliczonymi opowieściami o bohaterach, potworach, kochankach, bitwach i tragediach. Jednej wszakże nigdy Ci nie opowiedział: historii dotyczącej twojego pochodzenia i dziedzictwa. Wiadomo Ci jedynie, że jesteś sierotą o nieznanej przeszłości...

....

Wszystko potoczyć się miało całkiem normalnie, lecz los spłatał ci figla. Nic nie zapowiadało tylu przygód - szczęśliwe dzieciństwo u boku Goriona, Imoen, Tethorila i innych mieszkańców wiecznie spokojnego Candlekeep. Gdybyś wiedział, gdybyś choć raz przeczytał listy adresowane do Goriona... Odwracasz wzrok i widzisz spojrzenia twych towarzyszy, których ufny wzrok przywraca ci spokój i koncentrację. Tak, poznałeś wielu i wielu jeszcze poznasz...

Oto poczatek nowej opowieści... Shadows of Amn......


...

Gawędzą i zabijają problemy :

- Aschman, lubi wino, wódkę i mroczne elfki...;))
- Attyla, wódz Hunów, dzielny przewodnik ku świetlanej przyszłości wątku
- mgr Aurelinus, strażnik moralności, znający tajniki tworzenia dodatków, jak i rzeczy z tym związanych
- Ayertienna, piękna elfia czarodziejka wabiąca mężczyzn do swej wieży, acz niezwykle pomocna i skora do dawania rad (zwłaszcza, gdy nie ma pojęcia, o czym mówi)
- BarD, rymiarz i prześmiewca - jak to bard, jest nieco nawiedzony (i dziwny) ale zawsze skory do śmiechu
- Belt, przewodniczący przyjacielskiego nam wątku o BG II, raczy mawiać; hehe i tak do mnie wtraficie!
- Bregan D'aerthe, The True Fu***ng Grim & Necro Not Mainstream ;)
- Bullzeye_NEO, fan wywaru z rzepy, należy do NATF - Nadętych Amatorów Tupania Fenomalnego
- Carrignarone, zawsze dobrze poinformowany, prześciga często "starych wyjadaczy"
- Dwalin, mężny krasnolud, zakochany w swoim toporze, mieszkający na dalekiej północy
- Earina, znana w świecie zabójczyni ogrów-magów. Strzeżcie się!
- Gofer, stary jak świat (zgrzybiały), widocznie po praniu mózgu, bo wiele rzeczy zapomniał,założyciel wątku o BG
- Grjgori, podobnie jak Aurelinus, znawca IE; chcesz dobrać się do gry – on ci poradzi, jak to zrobić
- Hathor, pani Zapomnianej Wyspy na mroźnej północy, biegła w manipulacji materią świata BG, autorka Xięgi
- Hayabusa, Saki vazaki zarąbali mi mazaki-ot jego dewiza, bardzo rozmowny, a najbardziej ze sobą:)
- Ines, wiecznie pomykająca, szczęśliwa, wchodząca i wychodząca
- Krees, zmagający się z nieprawościami Wybrzeża Mieczy, zwyciezca w boju o Magiczny Glejt Rycerski
- M'Rek, mozolnie wykrywający wszelkie paradoksy na Wybrzeżu Mieczy
- Mr. Kalgan rzadko wpadający, ale jak już to hucznie i z okrzykiem: Dawać dodatek!!!
- Raistlinek, pelen magii i wiedzy, bajarz prosto z dalekiego Krynnu
- Regis, to takie niewiadomo co, czasem zapyta, czasem odpowie, nikt nie wie, jakie myśli ma na głowie
- n2n, ciężkokapujący, ale łopata i powtarzanie w kółko robi swoje
- Sakhar, zgłębiający tajniki aurelinusowego dodatku, władca Otchłani
- Valencis, chodząca encyklopedia świata BG, w quizie rzuć wyzwanie i wygraj - to dopiero zdanie!
- Zawisza Czarny, dawny Yossarian, ale dla alkoholu trza się poświęcać!
- Zed Nocear, twórca map i pięknych, stylowych ikonek
- Xelloss, tajemniczy mag o ogromnej sile, ciągle się o coś pyta, ciągle dostaje odpowiedź, ale i tak je zapomina
- @@@, znany też jako Kapucyn/Nostradamus powrócił i ma się dobrze..
- Bogas
- Edwin
- Eliash
- Korgan
- Lesaonar
- ~Łupieżca~Umysłów~
- Mastyl
- Minas Morgul
- Olo_M
- Tal_Rascha

Wejdź na szlak przygody, czekamy na Ciebie – uważaj, ogrzy mag ostrzy sobie na Ciebie zęby, hordy gibberlingów kryją się wśród drzew, martwi wstają z grobów, a syreny zwodzą wędrowców na manowce... Piękne wojowniczki przemierzają leśne ścieżki wespół z dzielnymi swymi towarzyszami, a bardowie snują swe pieśni...


UWAGA!

Wszystkim miłośnikom sagi BG polecamy NTotSC (Opowieści z Północy Wybrzeża Mieczy) - polski mod Aurelinusa do BG1 + OzWM (zawiera poprawioną wersję Dark Side of the Sword Coast autorstwa Team BG). NTotSC to 13 nowych lokacji (i 2 twierdze), 9 nowych NPC do przyłączenia, trzydzieści nowych questów, nowe potwory, bronie, czary...

NTotSC i patche do niego mozna pobrac na Zapomnianej Wyspie (www.isle.px.pl/download.htm). Dodatkowe patche sa na Niezapisanych Kronikach Wybrzeza Mieczy (https://strony.wp.pl/wp/zed_nocear)

Lista modów do Sagi Baldur's Gate znajduje sie tutaj - https://www.isle.px.pl/phpBB2/viewtopic.php?t=71

Link do poprzedniej części:

28.11.2003
16:18
smile
[2]

Regis [ ]

Fajny rysuneczek (a propo logo watku) :)

28.11.2003
16:19
[3]

Hayabusa [ Niecnie Pełzająca Świnia ]

OK.
TYlko jedno pytanie na dziś: ile mniej więcej będzie ważyć moD w wersji 2.0?
Ma to o tyle dla mnie znaczenie że muszę sie zastanowić, jak go ściągnąć.

28.11.2003
16:20
[4]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Tak, mala zmiana. Trzeba znalezc lub zrobic cos, co laczy obie czesci Sagi BG :)

A w poprzedniej czesci tez dalam na koniec fajny rysuneczek ;)

28.11.2003
16:22
[5]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Hayabusa --> To juz tylko Aurelinus wie, ale pewnie waga bedzie podobna, jak poprzednio. Jesli mod trafi na 3DDownloads, co jest wielce prawdopodobne, to po odczekaniu w kolejce (jesli taka bedzie) powinien pojsc dosc szybko. Tyle, ze nadal pobieranie nie na modem.

28.11.2003
16:25
[6]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

BTW - nie rozpoznaje jednej z postaci na obrazku - kim jest ta kobieta?

28.11.2003
16:26
[7]

Hayabusa [ Niecnie Pełzająca Świnia ]

Hathor --> dzięki! :) To załatwia sprawę.Bałem sie, że musiałbym zostawic to na całą noć, a to mogłoby okazać się trudne.

Pozdro dla Aurelinusa, tak przy okazji.

I jeszcze przy okazji, moze jedna drobna sprawa... czy ktoś tu zna jakiś dobry mod do BG 2 ? Nie żebym koniecznie szukał, ale gra pozostawiła pewien niedosyt... głównie ze wzgledu na ograniczoną liczbę dostepnych lokacji.

28.11.2003
16:28
[8]

M'Rek [ Konsul ]

Hathor ---> Dzięki Ci, o Pani.(Śliczny obrazek na zakończenie)

28.11.2003
16:30
[9]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Hayabusa --> Skorzystaj z linka podanego we wstepniaku i wejdz na strone chocby Dragonlance TC - jest demo do sciagniecia. Co prawda nie gralam w zaden mod do BG2, ale ta konwersja na pewno jest warta polecenia :)

Troche screenow i wiesci z gry w NTotSC na multi jest tutaj:

28.11.2003
16:36
[10]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

I jeszcze relacja, ciekawi bohaterowi ruszyli na podbuj Wybrzeza Mieczy ;)))

https://www.cdprojekt.info/forum_show_post.asp?sid=2449&idPost=4189
https://www.cdprojekt.info/forum_show_post.asp?sid=2449&idPost=4188

28.11.2003
18:17
[11]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Zawisza--------> jeżeli w sobotę, to przygotuj się na dłuższe posiedzenie, bo też dziś chlustam i na pewno nie zdążę spakować do jutra...
Pojemność jest (chyba bez zmian)

28.11.2003
18:25
[12]

Lesaonar [ Generaďż˝ ]

Hathor --> to jest Alustriel, bądź Simbul...

28.11.2003
22:00
smile
[13]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Njus ze swiata Flamberga. Jako ze na forum nie ma porzadnego watku o Warhammer, to daje info tutaj:

Może nie wiecie, kto właściwie pisze, ale przeczytajcie to:

NA PRZYSZŁYM FLAMBERGU CHCEMY ZROBIĆ LARPA WARHAMMEROWEGO.

Zaintersowani?
JEśli tak, to po prostu przyślij postać którą grałeś przynajmniej pół roku. Najlepiej, gdybyś dodał parę słów o tym, jak postać się zachowuje, kim jest, oraz co ją napędza. Historia postaci także mile widziana.
Minimum to karta i kilka słó o tym, kim jest postaćm ale cokolwiek napiszecie będzie mile widziane.
Scenariusz powstanie w oparciu o postacie i specjanie dla nich, aby sprawić Wam Wszystkim jak najwięcej radochy. Pomyślcie też, czy posiadacie strój, który będzie wymagany dla danej postaci. Za nadesłąne postacie dziękuję z góry.
Jeśli nie wiesz, o czym jest ten mail, proszę zajrzyj na stronę
www.flamberg.prv.pl i potrem przeczytaj go jeszcze raz.

Prosimy, wyślij wiadomość o tym Znajomym. Czym więcej zgłoszeń tym lepiej.

Reagujący LARP'a zastrzegają sobie prawo do modyfikacji i ewentualnego odrzucania postaci.

<[email protected]>

29.11.2003
08:58
smile
[14]

marko74 [ Pretorianin ]

Witam giercomaniaków
o rety, wczoraj zatłukłem adamantytowego golema w podziemiach Firkaaga i te dwa kamienne chyba ( BG II ); no to była najdłuższa potyczka w historii dosłownie ! :-) to monstrum dostaje tylko 2 pkt obrażeń na rundę i do tego broń trzeba mieć wypas ( minimum +3 z tego co wiem ) - to z oficjalnego poradnika wiem; u mnie taką dysponował tylko jeden woj, więc bitewka wyglądała tak że on tłukł giganta, z tyłu ci co mogli to go leczyli i odtruwali, jak się czary wyczerpały to przerwa na spanie/zapamiętanie czarów/leczenie i dalej młócka; chyba ze cztery dnie zeszło w ten sposób :-)
czy szanowni bywalcy forum też tak się z tym stworem męczyli ? czy też jestem sierota i trzeba go było jakoś zaczarować ? ale on raczej odporny na magię jest ...
tak z ciekawości pytam :-)

29.11.2003
10:30
[15]

Lesaonar [ Generaďż˝ ]

marko74 --> ja go zatłukłem bezproblemowo bo zawsze ide do tamtej lokacji na wyższych poziomach, żeby od razu ze smokiem skończyć, ale jest też i sposób dla słabszych drużynek - proca everarda +5 nie potrzebująca amunicji. ustawiasz kogoś w bezpiecznej odległości i strzelasz do niego z tej zabawki, a sam udajesz się na herbatę :) poza tym na magie ofensywną nie masz co liczyć - jedyne co się przydaje w zwarciu z konstruktem to kamienna skórka, albo inne czary ochronne...

29.11.2003
11:02
[16]

Radża Dżadża [ Pretorianin ]

marko74--> na adamantowego golema trzeba mieć broń obuchową najlepiej +4, oraz dobrze jest mieć w drużynie łowce golemów.

29.11.2003
16:54
[17]

marko74 [ Pretorianin ]

Aehmmm... procą go powiadacie albo obuchem +4, no proca byłaby lepsza bo rzeczywiście z daleka można tego kloca załatwić :-) a obuch jakiś dość dobry mam ( młot konkretnie co ma + cośtam na olbrzymy ) ale z tego co widziałem "broń była nieskuteczna" ale może to nie ten

tak czy siak: dzięki

29.11.2003
22:11
[18]

Zawisza Czarny [ Sulimczyk ]

Ów młotek posiadł umagicznienie w wysokości +1 [ na olbrzymy +4 - a olbrzymy, to nie golemy :) ]...

Laj la laj...

30.11.2003
12:04
[19]

M'Rek [ Konsul ]

Pytanie trochę (?!) nie na temat... Grał ktoś z Was w Arcanum? Jeśli tak - czy warto się za to brać?

30.11.2003
13:08
[20]

Las Ca [ Konsul ]

M'Rek ----> Gralem.. Jakies 5 minut (wczesniej w demo z 10) i odrzucila mnie grafika (slabiutka), muzyka (skrzypce - rozbolala mnie glowa) i ogolnie klimaty "niewiadomojakie"... Chyba nie mam czego zalowac.

30.11.2003
13:59
[21]

ehhh [ Angel of Death ]

witam, dopiero zaczalem zabawe z BG2 i jestem prawie na poczatku gry:

mam zbadac sprawe na wzgorzach umur(czy cos takiego) kiedy juz tam docieram, p porozmawianiu z ludzmi i przeszukaniu miasteczka, na mapie odkrywa sie npwy teran - ruiny swiatyni(czy cos takiego;)) ) tam w jaskini spotykam przewodniczke stada opowiada mi ciekawe rzeczy o wladcy cieni itp i kieruje mnie w strona swiatyni - a tam sa takie ilosci cieni ze nic nie moge zdzialac;( dziala na nie tylko magia a tej za duzo nie posiadam;( i szybko mnie wykanczaja - ma ktos dla mnie jakies rady?:)

30.11.2003
15:22
[22]

Las Ca [ Konsul ]

ehhh ---> jesli chodzi o cienie przed swiatynia, to jesli dobrze pamietam, trzeba pokombinowac ze zwierciadlem (krysztalem??) stojacym nieopodal. Cienie, ktore znajda sie w poblizu zostana unicestwione. Zawsze tez mozesz ruszyc gdzies indziej, nabic troche expa i wrocic, gdy bedziesz silniejszy.

30.11.2003
15:27
[23]

ehhh [ Angel of Death ]

Las Ca - zanim dojde do zwierciadla to ktos zginie a cienie sa zabijane tylko kiedy sa bardzo blisko krysztalu;(

30.11.2003
15:56
[24]

Lesaonar [ Generaďż˝ ]

ehhh--> 1. przyspieszenie na całą drużynę i sprint do zwierciadła.
2. każdego członka drużyny ustaw odzielnie jak najbliżej lustra.
3. najmocniejszą postacią poszukaj zejścia do podziemi [niedaleko na wschód od lustra].
4. wybijaj cienie aby dostać XP albo goń szybko do zejścia [niemożliwym jest przy dobrym ustawieniu drużyny obok lustra aby cienie coś ci zrobiły]
5. jeżeli cienie już na powierzchni rozbijają twoją ekipę to na razie daruj sobie tę lokację, i wykonaj łatwiejsze questy.

30.11.2003
15:57
[25]

Carrignarone [ Konsul ]

ehhh ---> To może faktycznie, jak radzi Las Ca, wróć jak będziesz ciut silniejszy.

marko74 ---> Ja kiedyś miałem numer z golemem magicznym, na którego działa tylko niemagiczna broń. Musiałem się wracać ładny kawał do miasta, żeby kupić coś niemagicznego, bo miałem już samą super-hiper-mega-wypasioną-broń-magiczną-że-hej.

30.11.2003
16:53
[26]

Agard [ Junior ]

Czy BG1Tutu jest zgodne z NTotSC? Tzn. Czy mozna grać w Opowieści z Północnego Wybrzeża w interfejsie z BG2...

30.11.2003
17:48
[27]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Na golema wystarczy łuk Elfi Dwór, który dają w twierdzy De'arnise albo Poszukiwacz Serc, też jest gdzieś łatwo dostępny.

Na cienie dobre są strzały ogniste, i wogóle nie rozumiem jaki jest problem z ta hołotą (ja nawet nigdy nie odpalam kryształu) - po co się wzywa stworki na ten przykład żywiołaki ognia (oj cienie ich nie lubią)??? - można je mieć z któregoś staffa.

Tutu jest niekompatybilne z NTotSC, ale popatrzę na to, jak skończę wersję 2.00, a potrwa to jeszcze parę dni, bo mam małe zacięcie i muszę to rozmontować.

Hathor----->odezwę się jak będę gotów.

30.11.2003
21:53
[28]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Aurelinus --> Juz to rozwazalismy ;) NtotSC ani zaden mod, ktory zmienia dialog.tlk nie jest zgodny z TUTU. Ale mody Weidu - tak, stad walka o to, by NTotSC i TWM "przepisac" na WeiDu :)

30.11.2003
21:55
[29]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Oooops, pospieszylam sie i odpowiedzialam niewlasciwej osobie, sorry!

30.11.2003
21:56
[30]

Lesaonar [ Generaďż˝ ]

Aurelinus --> z tymi łukami to było by fajnie gdyby nie to że obydwa artefakty są bronione przez żelazne/adamyntowe golemy, które właśnie mamy ubić:] i czy golemy przypadkiem nie posiadają odporności na piercing damage?

01.12.2003
00:55
[31]

Krees [ Generaďż˝ ]

Na adamantytowego golema działa furia niebios :).

01.12.2003
01:07
[32]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Ale golemom w twierdzy można gwizdnąć łuk i młot przeciw olbrzymom - działa też na golemy, choć opornie (bo jest obuchowy), a potem dobrać sie im do dupy.

Hathor-------> czy w takim razie nie wystarczy "przepisać" samych plików dialogów?

Uporałem się z kłopotem z Sarevokiem, Zawisza wie o co chodzi, dodałem tez lokację pod nazwą "Lokacja Finałowa" - pojawia się gdy obrobimy najważniejszych bossów. Ale bez rewelacji - po wejściu jest Final Save, małe Papa i tzw. "Kredyty"...

01.12.2003
13:00
[33]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Aurelinus --> Mysle, ze tak - tylko kto to prtzepisze na WeiDu? Chyba, ze wystraczy dialogi wyeksportowane do notatnika zaminc z .txt na .d i wrzucic do instalki WeiDu? .... Trzeba Welverina albo Riklaunima o to pomeczyc :> Bo cala reszta pewnie tez poinna byc z instalki WeiDu...

To moze lokacje finalowa nazwij Brama do Nieznanego, tam beda musieli stoczyc walke z .. Toba, by mogli przejsc dalej ;) A potem kredyty. Moze jakis Mistrz Zagadek jak z TotL ;) No, to sa zarty, ale moze byloby ciekawie :)

01.12.2003
14:33
[34]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Hathor---------->
ad. 1 - o ile znam sie na Weidu to oprócz plików typu D wszystkie inne są kopiowane jedynie, więc nic nie rozumiem, a konwersja DLG do D jest prosta, poza tym nic nie ferszteje, bo przecież finalny produkt instalacji Weidu jest identyczny z wersją typu mojego. Może mi ktoś wyjaśnić jak Tutu rozpoznaje pliki zwykłe i Weiduowe?

ad. 2 Kto ma na to czas? Zastanawiałem się ew. nad przeniesieniem filmu startowego z BG 2, ale zajmuje 20 MB... Chyba, że istnieje konwerter plików MVE do Avi (albo mpg) i spowrotem, to można film sprowadzić do 2MB. Jest taki konwerter na stronach o Falloucie, ale nie działa. Nawet głosu nie mogę wyciągnąć. Co to za bzdurny format MVE(Interplay Movie File)?

01.12.2003
16:34
[35]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Aurelinus --> Jesli to tylko przepisanie dialogow do formatu .D, to moglabym sprobowac (mam gdzies tutu). Tylko nie w tehj chwili. Moze ktos bedzie szybszy???

ad2 - wystarczy, ze Mistrz Podziemi powie, co jest grane, alebo pojawia sie postacie - cut scene - i info o porwaniu (tak zreszta chyba pierwotnie mialo byc?).

01.12.2003
19:45
[36]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Może Rik albo Welv opowiedza o co dokładnie chodzi z tym kłopotem konwersyjnym. Dobrze by było.

02.12.2003
08:55
smile
[37]

marko74 [ Pretorianin ]

Zawisza---> a rzeczywiście, sprawdziłem, ten mój młotek jest na olbrzymy +4; czyli że golemy to nie olbrzymy, o rety już się gubię, a co bedzie jak wyjdzie edycja AD&D 7 ?? 47 cech bohatera, 78 rodzajów skillsów, 15 pod-ras do każdej rasy... ;-) nie no żartuję :-)
Aurelinus---> z łuku w golema ? no nie pomyślałem o tym, zawsze tłuczenie takiego stwora kojarzyło mi się z młotem ew. jak gliniany to wielgachny miecz :-) czyli jednak sierota jestem bo łuk z twierdzy D'Arnise mam... :-(

A teraz znowu przynudzę: otóż powtórzył mi się problem z niedostawaniem itemków ogólnie mówiąc "od gry"; nie chodzi o te które można np. podnieść po zabiciu kogośtam; pierwszy taki numer miałem ( o czym pisałem na tym wątku wcześniej ) gdy Cromwell nie dał mi zbroi z łusek smoka cienia; tym razem jest tak: mam 5 części maski Króla S, podnoszę szóstą i... wszystkie znikają, całej maski ni ma, pojawia się wpis w dzienniku dot. misji z uratowaniem dziecka Garrena ( wypuściłem dzieciaka wcześniej więc to akurat mniej ważne ); i co ? znowu muszę Shadow Keeperem zaciągać item... k...dę; jutro spróbuję reinstalki gry, ale to raczej nie pomoże bo przy zbroi u Cromwella nie pomogło; kończy się na tym że muszę na bieżąco czytać podręcznik do gry żeby mi żaden item nie umknął po drodze ! wrrrrrr @@#!@@
ktoś wiem co może być nie tak ? to chyba raczej wina samej gry niż np. systemu ? a Wy dostawaliście tą maskę bez problemu ?

02.12.2003
10:22
[38]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Pamiętam tylko, że z pomocą tego młotka i (chyba) tego morgenszterna z kanałów dość sprawnie lałem te małe brązowe golemy, jakie tam one nie są. Te duże "pierdzące" - adamantytywe - dostają mało obrażeń z łuku, ale można je rozmontować, tylko trochę cierpliwości...

Czy jak niby dostajesz ten przedmiot, pojawia się informacja "Drużyna zdobyła przedmiot" albo coś w tym stylu? Jęśli nie, to znaczy, że żadna reinstalka nie pomoże, masz jakiś superbug w dialogach itp., choć o ile wiem, to nigdy takich bugów nie było.

02.12.2003
11:07
[39]

M'Rek [ Konsul ]

marko74 ---> a Wy dostawaliście tą maskę bez problemu Nigdy żadnych. Byłem tam 3 razy - zawsze wszystko zadziałało. fakt - masz problem...

02.12.2003
11:33
[40]

marko74 [ Pretorianin ]

Aurelinus---> nie pojawia się komunikat "drużyna otzrymała przedmiot"; nie pojawiał sie też przy okazji Cromwella
Czyli kicha ?
No to piszę do Black Isle czy kogo tam jeszcze, niech analizują temat :-\

02.12.2003
13:30
[41]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Aurelinus --> mamy chetnego do tlumaczenia NTotSC na inglisz! Poza tym, tu jest tez chyba instrukcja, jak przepisac NTotSC na WeiDu - ja tego teraz nie zrobie, bo mam cos do zrobienia w real life, ale moze ktos jednak sprobuje????

Aha - znowu poprawialam mapke do gry, zgodnie z postulatem dolozylam konie, ale jakies takie niemrawe sa... Czy konie w BG biegaja, jak np. jelen w BG2? Bo cos sobie nie moge takiego czegos przypomniec. A gdyby przerzucic tu konie z BG2, to by biegaly? Moglyby sie krecic dookola...

02.12.2003
14:10
smile
[42]

Luremaster [ Siewca Zagłady ]

w BG1 konie nie biegaja. Moga tylko stac.

02.12.2003
14:29
[43]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Luremaster --> A w BG2? I czy po przerzucenie animacji do BG1 beda biegac (oczywiscie, nie jest to az takie konieczne, ale miloby bylo, gdyby sie troche ruszaly).

02.12.2003
15:34
smile
[44]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Dobra, zmniejszylam im zagrode, juz nie musza biegac ;)))

02.12.2003
23:54
[45]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Wersja 2.00 jest gotowa, ale dla pewności potestuję ją jeszcze do piatku, muszę się upewnić, że pakowanie nie wywołało żadnych zaskakujących efektów... tfu...!

Hathor-------> o przenoszeniu animacji już było, i o ile pamiętam, to w BG 2 też konie nie ruszają się.
Czy ew. w piątek po południu jesteś dostępna w celu przekazania płyty?

03.12.2003
00:08
smile
[46]

Bogas [ Senator ]

W BG2 chyba wogóle nie ma koni :P

03.12.2003
00:23
[47]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Aurelinus --> tego jeszcze nie wiem, ba, niewykluczone, ze bede w miescie. Najlepiej umowmy sie telefonicznie w czwartek wieczorem (jutro wyjezdzam na 1 dzien). Ale mozesz pliki podrzucic w piatek do Pxu, to od razu toto zaladuja.
Wiem, ze bylo a animacjach - trzeba stare zastapic nowymi. Tylko nie wiem, czy gdyby kon mial te dodatkowe animacje chodzenia, to gra by je rozpoznala tak wlasnie ;) Ale nie bede powiekszac moda tylko po to, by koniki biegaly ;)

Bogas --> Tez mam takie wrazenie, ale za to sa biegajace losie :)

03.12.2003
00:25
smile
[48]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Bogas --> Skad masz ten tekst do podpisu? Potrzebuje takie zdania dla NPC do moda! Najlepiej, zeby troche mowily w ojczystym jezyku. Troche zdan jest w IwD 2,a le to za malo...

03.12.2003
00:31
smile
[49]

Zawisza Czarny [ Sulimczyk ]

W razie czego ja siedzę w domu i nie wychylam głowy... chory jestem...
Gdyby coś nie wypaliło, to Aurelinus'ie płytkę możesz mi dostarczyć...
...później Hathor odebrałabyś ją ode mnię, w końcu daleko nie masz...
...ale to taka ostateczność już, już... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ...
... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ...

Głupoty, głupoty... odbija mi... la la la...

03.12.2003
08:27
[50]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Hathor--------> wolałabym ciem to dak, bo tam bydzie jezdze plik z mapom do BG 2 co jom chciołaś opracować.

Zawisza-----> mam nadziać, że to nie przeze mnie

Rzeczywiście koni ni mo, ale jak jush pisołech, nowe animacje mogom zastompić stare, ale nowe "ruchy" to sie nie pojawiom.

03.12.2003
12:03
[51]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Aurelinus --> To sie jutro wieczorem musimy zdzwonic, zmailowac, pewnie od 18 juz bede spowrotem - bo mapke trzeba bedzie omowic :)

Zawisza --> I widzisz, co narobiles, musimy sie teraz z domu ruszac. Zdrowiej migiem, bo transport modow nie dziala ;)))

03.12.2003
12:21
[52]

Zawisza Czarny [ Sulimczyk ]

Au --> Nie Ty tu zawiniłeś, a ten u góry; pewnikiem za dużo chlał z Mikusiem i zapomniał o swych chorych (nie)wiernych... ;)

Ha --> Jakosz sobię poradzicie... :)

03.12.2003
22:39
smile
[53]

Zawisza Czarny [ Sulimczyk ]

Hathor --> Jeśli już gadamy o języku drowów, to poniżej zamieszczam link do strony, na której znajduje się tłumacz: z angielskiego na ów język i odwrotnie...

03.12.2003
23:03
[54]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

No dobra, nie mam już sił dalej testować wersji 2.00. Powinno być dobrze, a te małe błędziki nie są warte zachodu (mówiąc szczerze nawet nie wiem jakie, ale wy zawsze macie jakieś obiekcje). Wersja 2.00 jest gotowa do wydania, oczywiście patch przyrównujący stare wersje też, ale jego zastosowanie w przypadku błędów Worldmapy (był taki w 1.53) w zasadzie wymagają gry od nowa. Waga=12 MB.

Hathor-------> mogę to przygotowac nawet na jutro, ale pod warunkiem, że się wybierzesz do mnie, bo ja do ciebie to dopierow sobotę. Moge to oczywista zawieść do TV, ale chciałem ci wytłumaczyć o co chodzi z mapą do ANW.

03.12.2003
23:06
smile
[55]

Bogas [ Senator ]

Zawisza- ten translator jest kogoś pomysłem i nie ma zbyt dużo wspólnego z prawdą ponieważ nigdy nie powstał słownik który wrzytsko by tłumaczył lecz pojawiały się pojedyncze słowa i zdania.
Hathor- teksty mam z podręcznika o drowach ze strony Riklaunima.
---- >

03.12.2003
23:19
[56]

Zawisza Czarny [ Sulimczyk ]

Bogas --> Ależ nie, sprawdź teksty ze swojego podpisu. Język drowów jest tak zaprojektowany, jeśli mogę tak powiedzieć, że niemalże bezbłędnie tłumaczyć go można na angielski. :))

03.12.2003
23:34
smile
[57]

Ziemas [ Legionista ]

Aurelinus ----> A z jakiej stronki można ściągnąć już ten dodatek w wersji 2.0? i Czy potrzeba jakiejsc wczesniejszej wersji? Czy ta juz jest samodzielna i wystarczy? pozdrawiam.

03.12.2003
23:36
smile
[58]

Bogas [ Senator ]

Zawisza- masz rację co do tyłumaczenia. Przepraszam i zwracam honor :D

04.12.2003
07:13
[59]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Ziemas-------> jakie wcześniejsze wersje? każda wersja była samodzielna, co najwyżej wymagała patcha... Plik będzie osiagalny ze strony Hathor i 3DDowloads, o CDProjekt na razie nic nie wiem, bo nie mogę sie z nimi dogadać...

04.12.2003
22:35
[60]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Aurelinus --> Postaram sie jutro wpasc, nie wiem tylko, o ktorej bede w miescie. A jesli sie nie uda, to przelozymy na sobote. Tylko to nic nie da, bo na serwer trafi dopiero w poniedzialek... no chyba, ze jakos mi sie uda z nimi tez dogadac.

Zawisza --> Ten slownik dziala :)) Co prawda nie ma wszystkich slow - tu Bogas ma racje - ale np. Jestem na ciebie zla to najprawdopodobniej F'sarn hasstn pholor dos! Zatem drowy beda mowic po swoejmu :)))

ps. jest kilka nowych obrazkow na:

04.12.2003
22:53
smile
[61]

Krees [ Generaďż˝ ]

Hathor ---> "Jestem na Ciebie zła"...to brzmi tak jakoś niewinnie, pasuje bardziej do łagodniej Aerie niż do drowa/ki, nie sądzisz? Drowy chyba nie przebierałyby w słownictwie, gdyby ktoś nadepnął im na odcisk :D.
Widzę, że prace nad TWM posuwają się naprzód...i to mnie niesamowicie cieszy!! Powodzenia :).

05.12.2003
00:06
smile
[62]

Ziemas [ Legionista ]

Aurelinus---------> Chodzi mi o to, czy ta wersja 2.0 Będzie zawierała już wszystko w sobie razem z patchami i wszystkimi uaktualnieniami. jednym słowem tuz po instalce Opowieści z Wybrzeza Mieczy mozna od razu instalowac wersje 2.0 bez niczego i bede mial jednoczesnie DSotSC i NSotSC w najnowszych wersjach. Bo ja mam jakas 1.03 NSotSC jakas pewnie najstarsza i nie wiem, czy wersja 2.0 wazaca 12 mb bedzie uaktualnieniem tej mojej starej ktora wazy 150MB

05.12.2003
00:13
[63]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Krees --> Nie czepiac mi sie, wpisalam najpierw I'm glad bo to mi przyszlo do glowy, ale nie bylo glad (widac drowy zadowolone nie bywaja ;) ), to wpisalam cokolwiek. Sama jeszcze nie wiem, co drowy beda mowic, sie zobaczy. Prace trwaja, aczkolwiek do konca jeszcze daleeeeko, oj daleko...

Ziemas --> Cie choroba, juz Ci tlumaczylismy, ze masz 1.0 a nie 1.0.3! ;) Zgadza sie - instalujesz 2.0 i nie powinno byc bugow :)

05.12.2003
00:25
[64]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Krees --> Dobra, cos chamskiego, ino nie brac tego osobiscie!

Dosib nesstren, elgg l' jaluk

Tak oczywiscie nie beda mowic w TWM, moze samo elgg l' jaluk ;>

05.12.2003
00:44
[65]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Hathor--------> to przełóżmy to na niedzielę, zwłaszcza, że mam jeszcze świeży problem z jednym obszarem - wydawało mi się, że dogadałem się z tą mapą, gdzie jest wejście do grobowca orków (czarna plama zamiast drzwi), ale po spakowaniu problem wrócił, więc jeszcze muszę nad tym posiedzieć... Niedziela po południu - chyba, że wcześniej coś wymyslę, to dam znać.

Ziemas - zarówno wersja 2.00 jak i patch-upgrade będą miały te same cechy czyli 100% poprawek, przy czym upgrade nie będzie zawierał poprawek do map z powodu wielkości plików TIS... I tak jak pisałem w przypadku upgradu starych wersji by cokolwiek zobaczyć trzeba zacząć grę od nowa, choć oczywiście stare savy będą działały.

05.12.2003
01:11
[66]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Aurelinus --> zatem niedziela.

Ja tez mam problem - postacie nie chca mi chodzic po mapie tam, gdzie im kaze, tylko stoja w miejscu. Dziala dopiero ze skryptem, ktory zawiera random walk (i ucieczka na atak),ale wtedy chadzaja gdzie popadnie ;) Masz ci los, a ja chcialam, zeby ladnie chodzili w kolko po planszy :(

Ma to swoje plusy, bo po zaatakowaniu takiej "random postaci" reszta neutrali robi sie wroga, co pozwala ominac dlugasny skrypt, o ktorym kiedys mowilismy. No ale nie rozwiazuje sytuacji, gdy na innym obszarze postacie powinny atakowac jak zabije sie kogos wczesniej. A ze i tak nikt nie wie, o ssso mi chodzi, to dziekuje za uwage i ide spac, dobranoc ;)

05.12.2003
08:08
[67]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Oprócz RandomWalk() jest jeszcze Shout(liczba), oba powodują losowe poruszanie się. Natomiast efekt wrogości neutrali wynika zapewne z tego, że mają ustawioną Race na INNOcent, jest to domyślna wartość dla wszystkich neutrali teoretycznie nie przeznaczonych do mordowania i jej posiadanie daje moc obniżania Reputacji za zranienie i zabicie, nawet słynny DRizzt ma to w sobie... Ubocznym efektem zapewne jest to (acz zamierzonym), że zaatakowany INNOCENT okazuje się zawsze alarmować wszystkich INNOCENTÓW na mapie. Efekt nie przenosi się na inne mapy, trzeba skryptować. Najlepiej można to obejrzeć pod Pomocną - możesz bezkarnie ubić strażników przy bramie, ale atak wewnątrz murów skutkuje ogólną wrogością. Natomiast w Candlekeep każdy atak powoduje ogólną wrogość nawet na mapkach podrzędnych (karczma i biblioteka).

05.12.2003
08:22
[68]

marko74 [ Pretorianin ]

Uf, muszę się podzielić radosną nowiną: udało mi się zwalczyć temat niedostawania różnych itemków od gry. Wystarczyła reinstalka.
Hm, hm, tralllaalllaaalllaaa... :-)

05.12.2003
11:20
[69]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Aha, taki skrypt z chodzeniem po okreslonej trajektorii ma na pewno Tethoril w Candlekeep, on chodzi w kółko wokól biblioteki. Zapewne wykorzystuje polecenie MoveToPoint().

05.12.2003
12:30
[70]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Aurelinus --> W IETME mozna wyyznaczyc, ze postacie maja chodzic od do, to samo w NI. I kiedys mi to dzialalo, a teraz nie...

05.12.2003
12:56
[71]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Domyślam się, że chodzi o wykorzystanie Proximity Trigger... nigdy nie próbowałem, ale zapewne jak zwykle w życiu, coś ci umknęło...

BTW: wymyśliłem w międzyczasie sposób rozwiązania problemu z moim obszarem, więc pewnie nawet jutro jednak będę gotowy. Jakbyś miała być w okolicy, to daj znać...

05.12.2003
12:57
[72]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Aurelinus --> On ma tylko wtattwat.bcs w pliku cre (plus innocent). Moze cos trzeba zmienic w skrypcie lokacji (tego jeszcze nigdy nie ruszalam)? Ech, ze tez musza byc te skrypty, ja sie na tym nie znam :(

05.12.2003
13:00
[73]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Aurelinus --> No tego to juz zupelnie nie znam.... Bede dzis w miescie, ale moze lepiej na jutro lub niedziele sie umowmy. Dodatek i tak przed poniedzialkiem do sieci nie trafi.

05.12.2003
17:31
smile
[74]

Las Ca [ Konsul ]

Przed chwilą, po raz nie wiem już który, przeszedłem sagę BG. Starając się za każdym razem robić coś innego, tym razem czerpałem przyjemność z wybierania najbardziej obraźliwych tekstów rzucanych przez mojego bohatera vide screen. :)

05.12.2003
17:56
[75]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Hathor---------> no to kiedy?

05.12.2003
18:40
[76]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Aurelinus --> Juz gotowe? Moze w niedziele? Albo w poniedzialek sie umowmy - zostawimy cd na serwerze i pojdziemy omowic mape? Tak by mi najlepiej pasowalo.

05.12.2003
21:41
[77]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Hathor------> jak chcesz coś robić z mapą, to musisz ty zabrać cd, a nie zostawić na serwie.

05.12.2003
22:19
[78]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Aurelinus --> Chyba sie nie rozumiemy... Chodzi mi o to, ze wrzucimy material na serwer i zabiore plyte, a do tego omowimy mape. Bo to jest mapa do Nowego Swiata, nie do NTotSC?

06.12.2003
13:37
smile
[79]

Bregan D'aerthe [ Konsul ]

Witam po dłuższej nieobecności, chciałem tylko poinformować, ze jeszcze zyje :)

Las Ca ----> ciekawy sposób na przechodzenie gry :)))

Aurelinus ---> nie chce mi sie czytac poprzednich postów (watkow!) i chcialem sie dowiedziec kiedy NtotSC 2.0 bedzie na serwie?

06.12.2003
18:28
smile
[80]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Bregan D'aerthe --> Leniwcu, odpowiedz na Twoje pytanie kryje sie kilka postow nad Twoim i w postach, ktore sie dopiero pojawia ;)

A ja mam pytanie o liste utworow w BG - jak sprawdzic w NI lub IETME lub w czymkolwiek, ktory utwor ma ktory numer? Chodzi mi o numer do wpisania we wlasciwosciach lokacji???

06.12.2003
20:27
[81]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Hathor-------> BG 1 nie ma pliku musiclist.ids, ale każdy plik MUS ma numer w nagłówku - podejrzyj z podglądu (albo wyedytuj w notatniku), co to za utwór łatwo sie domyślić po nazwie, bitwy mają oznaczenie od Bc do Bw, a np. Cday oznacza city, day music...
Dobra, poniedziałek, godz. 16.45 - 17.00, TV.
Oczywiście mówimy o mapie do ANW.

Właśnie gram w "Jak rozpętałem drugą wojnę światową" - ludzie, jak ten erpeeg przeszedł bez echa? jest genialny i od razu widać, że robiony u nas, bo humor iście z tej komedii. Ubaw mam po pachy...

Aha i nie dajcie sie złapać na Siege of Avalon - nędza, a zamiast obrazu mam jakieś tony "artefaktów" - grafika jak w Diablo (albo o niebo gorsza) a mój Radek 9800 nie może zrenderować ani jednej mapy (zamiast obszaru fioletowe cósie tam gdzie ściany i dzrzwi..., oczywiście supportu nie ma ani u wydawcy, ani u twórców...

06.12.2003
20:30
smile
[82]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Hathor-------> BG 1 nie ma pliku musiclist.ids, ale każdy plik MUS ma numer w nagłówku - podejrzyj z podglądu (albo wyedytuj w notatniku), co to za utwór łatwo sie domyślić po nazwie, bitwy mają oznaczenie od Bc do Bw, a np. Cday oznacza city, day music...
Dobra, poniedziałek, godz. 16.45 - 17.00, TV.
Oczywiście mówimy o mapie do ANW.

Właśnie gram w "Jak rozpętałem drugą wojnę światową" - ludzie, jak ten erpeeg przeszedł bez echa? jest genialny i od razu widać, że robiony u nas, bo humor iście z tej komedii. Ubaw mam po pachy...

Aha i nie dajcie sie złapać na Siege of Avalon - nędza, a zamiast obrazu mam jakieś tony "artefaktów" - grafika jak w Diablo (albo o niebo gorsza) a mój Radek 9800 nie może zrenderować ani jednej mapy (zamiast obszaru fioletowe cósie tam gdzie ściany i dzrzwi..., oczywiście supportu nie ma ani u wydawcy, ani u twórców...

06.12.2003
20:31
[83]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

uuups, dziś mam "podwójny" dzień...

06.12.2003
20:45
[84]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Aurelinus --> Jeszcze sie skontaktuje czy chlopaki beda o 17 w TV. Zaraz sprawdze co z tymi melodiami, ale wrzucilam nowa melodie i nie wiem, czy ma numer...

07.12.2003
12:31
smile
[85]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Aurelinus --> Ten plik mus sie nazywa w IwD2 "M7" i tak go przerzucialm do BG (do katalogu z muzyka). W naglowku ma:

M7
7
...

czyli niby powinien miec numer 7, ale nie ma oznaczenia CD ani B... Sprawdzalam melodie z Fortu - ma numer 35! Nie mam pojecia jak to zrobic. Moglaym go przemianowac na np. "CDAY3", ale... akurat ten obszar jest tylko outside i day/night (nie ma pogody, miasta, lasu...). Nie wiem co tu zrobic. Wezme chyba na CD ze soba i moze cos poradzisz u siebie?

07.12.2003
19:55
[86]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Aurelinus --> termin bez zmian - w Tv na dole. Jak chlopakow nie bedzie, to trudno (nie mam jeszcze odpowiedzi).

07.12.2003
21:24
[87]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Hathor----------> o ile inny plik nie ma tego numeru, to powinien grać, nazwa nie ma znaczenia. Jeszcze to sprawdzę.

07.12.2003
21:40
[88]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Aurelinus --> To ktorys plik musie miec ten numer, bo gra inna melodie. Wyprobowywalam rozne numery, ale nie trafilam ani razu na wlasciwy. Ale sa numery "puste" - moze zastapic wszedzie 7 innym numerem, chocby 36?

08.12.2003
08:22
[89]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Oile nic nie wymyślisz, to zawsze jeszcze możesz nadać jakiś numer i wwpisywać do skutku (np. 36) - jest w tym jakiś haczyk, bo np. na lokacji Światyni Bhala AR0125 wpisane jest 24 a gra 29, inne mają ten sam numer (np. 30) może spróbuj dać 36 a wpisz o pięć mniej... (31?)

08.12.2003
13:00
[90]

marko74 [ Pretorianin ]

Słuchajcie, jak to jest z tym "przechodzeniem gry po raz kyś z kolei" ? Chodzi mi o to że nie wiem czy przechodzicie taką grę po raz kolejny bo bardzo ją lubicie ( no to chyba oczywiste ;-) ) i raczej nie ruszacie innych gierek, czy też raczej np. nie macie innych ( bo brak na nowe kasy czy coś ) i dlatego tłuczecie tą jedną ? No i skąd macie czas ? Przecież przejście np. takich BGII to ładnych paredziesiąt ( co najmniej ! ) godzin, czyli ładnych parę dni grania non-stop ??

08.12.2003
13:12
smile
[91]

~Łupieżca~Umysłów~ [ sp. z o.o. ]

marko74 -----> To nie do końca tak przynajmniej w moim przypadku ;-) Gram w inne gry, ale bardzo chętnie wracam do BG jak mam na to ochotę. Czas zawsze się znajdzie ;]

08.12.2003
13:22
[92]

marko74 [ Pretorianin ]

Łupieżca---> no a nie wolałbyś zamiast np. trzeci czy czwarty raz przechodzić BG spróbować innego rpg-a ( oczywiście w podobnej konwencji ) ? No chyba że masz czas na "4-ty raz BG" oraz "coś innego". Jeśli tak to zazdroszczę ;-)

08.12.2003
13:33
smile
[93]

~Łupieżca~Umysłów~ [ sp. z o.o. ]

marko74 ------> Jak już pisałem nie zawsze gram w BG inne cRPG też przerabiałem ;-) Jeżeli chodzi o czas to nie przechodze BG co tydzień ;-) Gram w to tylko wtedy kiedy mam ochotę, nie jestem maniakiem, który gra w to non-stop.

08.12.2003
13:43
[94]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

marko74 --> Aktulanie w nic nie gram. A z gier ktore mam mimo wszystko cRPGi Bioware / Black Isle sa najlepsze. Jakos sie w innych grach nie moge przestawic na inny system, swiat, klimat... i silnik gry. Po prostu lubie Zapomniane Krainy made in Bioware :)

Co nie znaczy, ze przeszlam BG 2 600 razy, po prawdzie nie przeszlam ani razu, jestem w trakcie ;) To samo IwD2. Za to czesci pierwsze przeszlam ze 2,5 raza i nadal mi sie podobaja :) Za pierwszym razem poznajesz swiat, przygody, za drugim sprawdzasz wszystko albo sprawdzasz, jak grac w inny sposob, inna druzyna, opierajac sie raczej na magii albo bardziej na sile... Mozna kombinowac ;)

08.12.2003
15:32
smile
[95]

Ziemas [ Legionista ]

Hathor, Aurelinus i inni Twórcy NSotSC---------> Kiedy można się spodziewać tegoż dodatku w sieci? Bo chętnie bym juz zaczął grac i tak czekam. I jedno pytanko jeszcze do znawców. Czy jesli sciagne FULL wersje 2.0 to to co mam obecnie 1.0.3 (Dla Hathor 1.0.0 ;) ) bede mogl wywalic z HDD? Czy jakos sie naklada. Chce miec wszystko OK. czyli mapa tez ma byc najaktualniejsza. ogolnie max wypas= co potrzeba i czy przed instalką tego dzieła trzeba tez instalowac ten patch ogólny do BG jak wczesniej? Pozdrowka.

08.12.2003
15:42
smile
[96]

Bregan D'aerthe [ Konsul ]

Ziemas ---> na dniach wydzie praktycznie wolna od bledow wersja 2.0... Z tego co wiem twórca NtotSC jest jeden :) i jest nim własnie Aurelinus :D

08.12.2003
15:58
smile
[97]

Radża Dżadża [ Pretorianin ]

Ja tam grałem w wiele crpg ale to właśnie do Baldursa wracam najczęściej, bo ma najlepszy klimat!

08.12.2003
16:38
[98]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Dla wersji 1.00 (1.03 wg DSotSC) - wyrzucić zawartość Override.
Dla wersji 1.53 - odinstalować go.
Inne wersje - zalecam reinstalkę - za dużo tłumaczenia...

08.12.2003
17:21
[99]

Carrignarone [ Konsul ]

Witam wszystkich.

Hathor ---> Czy nie dałoby się zrobić czegoś ze stroną Waszego modu, żeby za każdym razem muzyczka nie chciała mi się zapisywać na dysk?

08.12.2003
19:55
smile
[100]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Ziemas & wszyscy --> mod bedzie od jutra do pobrania! Juz jest na serwerze, ale najpierw musi trafic na 3DDownloads, by bylo wiecej zrodel do pobierania :) Jutro podam Wam link do pliku, mam nadzieje, ze dzis go pobiora na 3D.

Carrignarone --> Ta muzyka jest w mp3, dlatego sie wczytuje. Niestety nie potrafie tego zrobic inaczej, ale moge ja po prostu wylaczyc, jesli tak bedzie lepiej :) Chyba, ze ktos mi poda kod, po wstawieniu ktorego otworzy sie w osobnym okienku....

09.12.2003
09:08
[101]

Carrignarone [ Konsul ]

Hathor ---> No, skoro nie może być inaczej...

09.12.2003
10:56
[102]

M'Rek [ Konsul ]

Carrignarone ---> Mi tez ta "muzyczka" przeszkadza, ale jeśli Hathor ją tak lubi... :)

Hathor ---> Nowy bohater kogoś mi przypomina - i z imienia, i z twarzy... Ale wygląda na twardziela ;)

Hathor ---> Jutro podam Wam link do pliku Czyli dziś... Zanim to zrobisz - załóż nowy watek (przekroczylismy setkę). Zaczniemy go z odpowiednim efektem.

Aurelinus ---> Czy gdziekolwiek można odczytać, z jaką wersją NT0tSC ma się do czynienia?

09.12.2003
11:06
[103]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

M'Rek --> W readme ;)

Zaraz usune muzyke (tylko jak? ;) ). Nowy temat, powiadacie... sie zobaczy ;)

09.12.2003
11:56
[104]

Carrignarone [ Konsul ]

Ojej, ale nabroiłem, Hathor, nie usuwaj muzyczki, jeśli to jest kłopot.

09.12.2003
12:12
[105]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

M'rek---------> tak, na jajecznicy jest "dwójka".

09.12.2003
12:28
[106]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Carrignarone --> Spoko, po prostu musze to zrobic w notatniku, bo nie mam Front Page (a w nim to zaznaczalam) ;)

09.12.2003
12:57
[107]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Jest nowy watek, tradycjonalnie obrazek mi sie nie zmiescil :(

Link:

09.12.2003
13:21
smile
[108]

Ziemas [ Legionista ]

Hathor----> o której godzinie można się spodziewać dodatku u Ciebie na stronce lub na 3DD? Bo narazie jeszcze nic nie ma :(

09.12.2003
21:34
smile
[109]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Ziemas --> Najpierw musi trafic na 3DD. Poza tym, i tak z Wyspy ciezko cokolwiek pobrac, wiec wszyscy bedziecie sciagac go z 3DD ;)
W przeciwienstwie do forum CDP tutaj po 100 postach zakladamy nowy watek i tam piszemy dalej (inaczej milabys 1000 postow na strone ).

Wypowiadac sie w nowym watku, nie tutaj!

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.