GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Silent Storm - turówki strikes back!

13.11.2003
18:22
smile
[1]

Skrzypas [ Chor��y ]

Silent Storm - turówki strikes back!

Nie da sie niezauważyć, że w ostatnich 2-3 latach w grach komputerowych "króluje" tematyka 2 wojny światowej. Seria "Commandos", "Medal of Honor" czy najnowsze "Call of Duty" tylko potwierdzają. Do grona takich gier - i do tego jeszcze wybitnych - dołącza teraz dzieło "Nival Interactive" o wdzięcznym tytule "Silent Storm" - tórówka z elementami cRPG . Firma dała juz sie poznać z dobrej strony przez gry - "Bliztzkrieg", " Evil Islands" czy "Etherlords". "Silent Strom" oparta jest na systemie turowym - znanym chociażby z "Fallout Taktics", jednak tutaj dodanych jest kilka bardzo przyjemnych usprawnień.
Gdy skończyłem demo - o 3 w nocy - stwierdzilem, że to jest gra na którą czekałem. Po demie nie miałem żadnych zastrzeżeń. No może oprócz wymagań sprzętowych - mój biedny Athlon 1.2 z GF4 4800SE nie dawał sobie rady na maxymalnych detalach. Ale i tak gra wygląda wspaniale. Sytuacja jest nieco lepiej już pełnej wersji. Od razu jest z patchem 1.1 - ulepsza nieco rozgrywke i optymalizuje grafike.
Na początku gry musimy zdecydować sie, kim chcemy grać. Można wybrać gotową postać, albo samemu ja stworzyć. Wybór jest spory - jest 6 profesji. Żołnierz, saper, medyk, snajper, grenadier, zwiadowca. Zwykły żołnierz nie rozbroi miny tak dobrze jak saper, a medyk wyleczy rannego towarzysza znacznie skuteczniej niż zwiadowca. Trzeba jeszcze rozdzielić punkty na: Siłę, Zręczność i Inteligencje. Oczywiście - jak to w CRPG bywa - cechy te mają wpływ na umiejętności takie jak strzelanie, rzucanie, punkty życia (HP) czy puntky akcji (AP). Wygląd postaci też autorzy zostawili dla naszego "widzimisie". ;) Z czasem dołączają do nas kolejni towarzysze broni - na samotnośc narzekać nie będzie można.
Gdy dokona się wszystkich wstepnych formalności, można sie rzucić w wir walki. Pozostanie tylko wybór, czy chcemy to zrobić po stronie sprzymierzonych czy stronie państw Osi.
Pierwsze co się rzuca w oczy to grafika. Wygląda jak ... w "Commandos 3". Z tym że tutaj można ja obracać do woli w 3D. Nie tylko w pomieszczeniach, ale także na zewnątrz. Pozwala to zobaczyć praktycznie każdy zakątek na planszy. Tereny na których przyjdzie nam toczyć boje sa bardzo zróżnicowane - pola, lasy, tereny zabudowane. Sporo jednak walczyć będziemy w pomieszczeniach. Engine gry jest elastyczny i pozwala zniszczyc praktycznie wszysto, co jest w zasięgu wzroku. Jeżeli mamy zamkniete drzwi, nie trzeba szukać klucza - wystarczy podłożyc laskę dynamitu, bądz po prostu przestrzelić drzwi. Ważne to jest także w budynkach piętrowych - wybuch granatu może nas pozbawić oparcia pod stopami. Kilka razy w grze miałem sytuacje, gdy postać przeżyła wybuch, ale juz nie przezyła upadku z piętra, gdy pod nogami zabrałko oparcia. Trafione ciało także spada w podobny sposób jak w "Hitman 2" - ragdoll doskonały. Celny strzał do beczki z paliwem także zrobi swoje. Engine gry pod tym wzgledem jest świetny. Do wroga możemy przycelować z uwględnieniem części ciała - reka, noga, głowa i tułów.Strzał w głowe powoduje największe obrażenia, a częsciej odbiera dalsza ochote do walki. Bardzo dobrze został zrobiony tryb snajpera. Za punkty akcji możemy dłużej przycelować i zwiekszyć w ten sposób szanse trafienia. Oczywiście, jak już wspomniałem na początku, gra jest oparta na systemie turowym. Jeżeli w pobliżu nie ma wroga gra toczy sie normalnie. Gdy jednak nastąpi kontakt z wrogiem, gra przechodzi do systemu turowego. Każda z postaci ma do dyspozycji pewna liczbe punktów akcji [AP] i każda akcja zabiera określoną ich liczbe. Aczkolwiek nic nie stoi na przeszkodzie aby i walke zagrać W "Real Time" - taka opcję możemy znaleźć w menu. W tym przypadku gra staje sie bardzo podobna do "Commandos".
Gra posiada także fabułę - aczkolwiek wszystko sprowadza sie do zgarnięciu ważnych dokumentów, aresztowaniu podejrzanego osobnika i opuszczenia terenu. Co jednak lepsze - gra nie jest liniowa. Rozpoczynałem gre kilka razy i za każdym razem miałem inne misje, a przynajmniej te początkowe. Po wykonaniu 1 misji ( ta akurat jest taka sama ) lądujemy w bazie - miejscu skąd zaczyna sie misje, gdzie zawsze można wrócić, uzupełnić braki w ludziach i ekwipunku.
Po otrzymaniu dokumentów dotyczących misji wsiadamy w samolot i lecimy. Zazwyczaj miejsce miji jest zaznaczone na mapie - trzeba tylko wskazac te misje myszą i jedziemy. Po drodze możemy także stoczycć walkę losową.
Każda z postaci otrzymuje punkty doświdczenia, a także udoskonala swoje umiejętności. Gdy awansuje na kolejny poziom, dostaje 1 punkt na umiejętności specjalne. Drzewko umiejętności jest bardzo podobne to tego z "Diablo 2" - oczywiście każda z profesji ma zupełnie inne drzewko rozwoju. Każda z dodatkowych specjalnych umiejętności zwiększa szanse przeżycia i wykonania kolejnego zadania.
Obsługa gry jest intuicujna - interfejs jest bardzo czytelny i prosty. Po zatrzymaniu kursora na dowolnej ikonce pokazuje sie opis, po co i dlaczego.
Gra jednak ma kilka wad. Wspominałem juz o wymaganiach sprzetowych. Druga wada to brak wątku finansowego. Aczkolwiek dla jednych może to być wada, dla innych zaleta. Dzieki temu możemy praktycznie od samego początku gry grać z 10 postaciami. A można było zrobić podobnie jak w "Jagged Alliance 2" i juz gra może była by nieco lepsza i bardziej zrównowazony były stopień trudności gry. Zabrakło mi także fukcji jednoczesnego działania wszystkich zołnierzy. O ile można zaplanować ruchy wszyskich zołnierzy od razu, o tyle jednocześnie poruszac może sie tylko jeden. I największa wada - czas, który musi upłynąć aby zołnierze sterowani pzrez komputer wykonali swoje ruchy.
Oceniac gre jest jadnak najtrudniej. Wszystkie moje ohy! i ahy! Wskazują na gre rewelacyjną. To za duzo - jakby nie zobaczyć, jest to turówka. Z piękna grafiką, na bardzo elastycznym engine. Ale za to najlepsza turówka, jaka wyszła do tej pory. Lepszej sie nie znajdzie. I dla osób, które kochały "Fallout Taktics" czy serie "Jagged Alliance" gra jest obowiazkowa. Gdyby przyszło mi także napisac jedno zdanie reklamowe na temat "Silent Storm", napisałbym - "Nie podchodż do gry - ona zabija". Mnie zabiła na kilkanascie dni i wciąż trzyma. :)

14.11.2003
00:00
[2]

Adrian Werner [ Legionista ]

Ja mam wlasnie niewatapliwa przyjemnosc grania w SilentStorm od tygodnia i musze przyznac, ze jestem zauroczony. Grafika jest swietna, a nawet w low details wyglada ladnie. Animacje sa dopracowane do tego gra posiada jeden z najlepszych rag-dolli jakie widzialem. Pozatym zachwyt budza male detale..jak to, ze przy wybuchu fala ekslopzji rusza trawa i zrywa liscie z drzew. To co budzi jednak najwiekszy zachwyt to system niszczenia otoczenia, to pierwsza gra posiadajaca go na taka skale. Mozna rozwalic doslownie wszystko, calkowicie zmienia to cala rozgrywke, nie da sie ukryc, ze to taka mala rewolucja i najwiekszy atut gry. Wady? Hmm..brak multiplayera..to bardzo boli, zwlaszcza biorac pod uwage, ze SS jest wyjatkowo przyjazny dla modderow :( NAtomiast nie zgadzam sie, ze brak watku finansowego to wada...jego obecnosc bylaby idiotyzmem, nie te realia, o ile w JA mialo to sens..to w SS budzilo by tylko usmiech poblazania. Warto rowniez dodac, ze wbrew tem u co napisal wyzej Skrzypas nie ma mozliwosci walki w real-timie..tylko poruszanie sie jest w czasie rzeczywistym lub w turach, gdy dochodzi do samego starcia to walka zawsze jest w turach.
Ogolnie..dla mnie jak na razie to gra roku 2003..a gralem juz w KOTOR, CoD, MaxPayne czy H&D2. SS to najlepsza gra ze swojego gatunku...to taki odpowiednik Half-life`a w swiatku TB. W koncu pojawila sie gra deklasujaca JaggedAlliance i X-coma. Nival pokazal klase(wogole w tym roku Nival sie popisal; wpierw Blitzkrieg, ktory zniszczyl dziadka SuddenStrike`a, potem Etherlords2-najlepsza karcianke na PC..a teraz SilentStorm) i nalezy miec nadzieje, ze Nival pokusi sie o add-ona czy sequela..tym razem koniecznie z MP :)

14.11.2003
00:25
smile
[3]

Skrzypas [ Chor��y ]

faktycznie - moje niedopatrzenie. Nie ma "real time'a". Zapatrzyłem sie w menu na "real time" a tam chodzi o sposób przełaczania. W sumie i tak, nawet gdyby taki był - ja wole rundy :)
Jeżeli chodzi o wątek finansowy - masz racje. Ciężko sobie wyobrazic, że człowiek w odziałach specjalnych musi jeszcze cos kupować. Ale poziom trudności powinien sie stopniować. A tymczasem tutaj praktycznie w 2 misji można wziąść 10 osób i więcej i dalej! w walke. troche nie tak powinno być. Można było np. zrobić to w taki sposób: w trakcie misji główna postać awansowałaby. Dzięki temu mogła by mieć pod swoim dowództwem coraz więcej osób. A tak ten fragment gry został zchrzaniony. Ale to moje zdanie.

14.11.2003
18:49
[4]

Gasto [ Pretorianin ]

Skrzypas --> ja osobiscie przechodze gre tylko 3 osobami ( 3 snajperow :)) i jakos do tej pory nie mialem problemow ( obecnie jestem w arcy trudnej misji na uralu a tu juz jest problem, ale sowieci do piet nie dorastaja Wermahtowi)

W tym miejscu chcialbym wspomniec jeszcze jedna wade gry ranni i leczenie obrazen. Gram na poziomie normal, bo jakos nie widze mozliwosc przechodzenia gry na hard bez mozliwosci sejwowanie wtrakcie misji; przedstawie przyklad bo bedzie mi latwiej :. Jeden z moich dzielnych wojakow z "ss" traci przytomosc z powodo otrzymanych ran, po skonczeniu walki wychodze z rejonu misji i wracam do bazy a tam moj zolnierzyk w pelni sil gotowy do zabijania angolow celnym strzalem w oko..... Fajnie mysle tylko po co ja mam ten szpital w bazie jak nigdy go nie uzywam!!!
W czasie tych kilkunasty misji zgina mi tylko inzynier w trakcie rozbrajanie miny w ruinach domu!
Poza tym milo ze ktos w to jednak gra!
Pozdrowienia

14.11.2003
19:22
smile
[5]

Verminus [ Prefekt ]

Ja gralem w demo - rewelacja!

Ale czekam na legalna wersje dostepna w polsce

15.11.2003
07:12
smile
[6]

magex [ Pretorianin ]

Musze przyznać ze dawno nie wciągnęła mnie tak gra jak Silent Storm ..Bez wątpienia jest to obecnie najlepsza turówka ,gra niemal idealna .Obecnie dorwałem sie już do panzerkleinów i nawet ten wątek (sci-fi) bardzo mi się podoba .Mam nadzieje że w przyszłości zostanie wydany dodatek do SS .Póki co wielki plus dla Nivala który stworzył następce Ufo:EU i JG 2 .

15.11.2003
08:25
smile
[7]

Hacker X [ Pretorianin ]

Grałem w to u kolegi i jest THE BEST
:)

18.11.2003
13:10
[8]

Gasto [ Pretorianin ]

Watek umiera .... szkoda, wie ze Skrzypas prawie wyczerpal temat ale Panwie ta gra jst naprawde ogromna wiec piszcie!!

Moj maly problemik, obecnie jestem w pierwszej misji w Szwajcari w ktorej to mam znalesc dokumenty dotyczace transportu i wlasciciela fabryki oraz oszczedzic wszystkich cywilow (sic!), poczatek byl prosty, trzech snajperow ustawionych przed brama sciagnelo prawie 2/3 " ochrony" jednak w piwnicach znalazlo sie kilka wrogich Panzerklein'ow
.. i tu moj problem ..
Popierwsze przeszukalem wszystkie pokoje na pietrze i nie moge znalesc ani wlasciela ani dokumentow.
Po drugie jakoz ze mam w skladzie tylko trzech snajperow nie moge ruszyc zadnego z tych zawszonych puszkowcow
Prosilbym o pomoc....
P.s.
Czy istnieje jakas bron reczna ktora potrafi uszkodzic Panzerkleina i czy mozna jakos wyciagnac wrogiego pilota z pelni sprawnej puszki tylko bez amunicji i ( biedak sie wystrzelal:))
Pozdrowienia

19.11.2003
18:17
[9]

Gasto [ Pretorianin ]

Juz nie trzeba znalazlem rozwiazanie ..... to moj ostatni up.....

21.11.2003
20:20
[10]

Hiacynt [ Pretorianin ]

Gasto: Wczoraj sie z tym tez meczylem... 5 Panzerkleinow mnie po calej planszy ganialo :) Dobrze ze sa wolne i maja male pole widzenia to ukrywajac sie biegalem dookola nich :) Probowalem ich zniszczyc wszystkim: niestety niszczy je praktycznie tylko bron laserowa... Inne bardzo ciezko...

22.11.2003
00:33
[11]

magex [ Pretorianin ]

Nom z broni ręcznych najskuteczniejszy na panzerkleiny jest BHLG-1Z (ta plasmówka ) ,no ale w ostateczności zawsze można strzelać ze snajperki w wizjer :) Ja do misji Bergers factory przystępowałem w pełni uzbrojony (2 alies panzerkleins ,jeden ze snajperką przebijającą się przez przez pk armor jak przez masło no i jeden THO plasma panzerklein --zdecydowanie najlepszy w walce z wrogimi pk ) więc wykonałem ją bez większych problemów .

23.11.2003
10:56
[12]

Hiacynt [ Pretorianin ]

Ale trzeba przyznac ze nic nie daje takiej przyjemnosci jak wjechanie 3 panzerkleinami w grupe 20-30 wrogow i zrobienie z nich tatara z dzialek :)

Wkurza mnie jedynie ze wszedzie sa usuniete swastyki i zamiast nich jakies glupie krzyzyki itp... Strasznie okastrowali odznaczenia przez to...

Gram oczywiscie naziolami i w druzynie mam samych Niemcow :) Nieczystych rasowo nie wzialem do druzyny ;)))))

29.11.2003
11:45
[13]

Lotar20 [ Pretorianin ]

Panowie to na jakich lvl macie już swoich bochaterów? Ja dopiero zacząłem, jestem po czwartej misji i mam 5 lvl każdym... Jedna uwaga, nie należy porównywać tej gierki do X-Com'a bo to zupełnie coś innego...
A to mój dream team--->

29.11.2003
17:11
[14]

Magkosmo [ Junior ]

Jestem w szwajcarii w 1 misji trzeba tam rozwalić mnóstwo gości ale nie w tym problem. Jest tam winda towarowa i przydałoby się nią zjechać na dół (tam stoi 4 opancerzonych kolesi; ja też mam takie pancerze). Co prawda da się ich rozwalić bez opancerzenia ale póżniej trzeba przejść do następnej lokacji i tam jest problem.

Pytanie moje czy mogżna zjechać tą windą na dół?, czy jest tam jakiś przycisk?. U mnie nie ma.
HELP!!!

29.11.2003
17:12
[15]

Lotar20 [ Pretorianin ]

Mam jeszcze jedno pytanie. Za co dostaje się punkty doświadczenia...? Chodzi mi o lvl. Umiejętności wiadomo, wzrastają w miarę urzywania umiejętności, ale poziom nie wiem w jakich kryteriach rośnie? Jeśli ktoś wię i podzieli się tą wiedzą to będę bardzo wdzieczny.
A to małe bum ;) --->

30.11.2003
22:18
[16]

Gasto [ Pretorianin ]

Magkosmo -- > zawsze mozesz "wejsc" przez podloge, jedli dobrze zrozumialem sytuacje to i tak musisz zejas na dol ( schody sa w tylnej czesc fabryki) aby dostac sie do drugiej czesci mapy ( tam dopiero jest "fajna" sytuacja)

Lotar20 --> poziom rosnie napewno za zabijanie wrogow ,napewno za wykonywanie zleconych zadan co do tego tez mam watpliwosci.... fajny bum... a gdzie schody ?:)

30.11.2003
22:45
[17]

Hary_in da house [ tylko Hary ]

A duze są plansz? Jak jest z tymi wszystkimi misjami, nie mozna sobie jak w ja2 chodzic samowolka?

30.11.2003
22:53
[18]

Vasago [ spamer ]

Gre przeszedlem jakis czas temu i przyznam ze troche draznila mnie odpornosc zolnierzy, zarowno wrogich, jak i moich wlasnych. Snajperzy nie musza strzelac 3-4 razy zeby kogos zabic, oni wala raz a dobrze. Niestety autorzy tego nie uwzglednili i w ciagu jednej tury mozna wykonczyc wroga wlasciwie tylko bronia maszynowa. Na dodatek wszyscy maja zdolnosci regeneracyjne niczym Wolverine z X-men i nawet po serii z km-u moga sie sami polatac uzywajac zwyklych apteczek. Do tego brakowalo mi pewnej roznorodnosci w kolejnych misjach. Przydalby sie jakis zwiad, sabotaz, itd. Cos gdzie moznaby wykorzystac te wszystkie noze, umiejetnosci chowania sie i wytlumiona bron.
A poza tym- jedna z najlepszych turowek w jakie gralem :)

30.11.2003
22:58
[19]

Vasago [ spamer ]

BTW skoro turowki, to strike, a nie strikes ;)

30.11.2003
23:00
[20]

Gasto [ Pretorianin ]

Plansze bywaj duze i male ;)
vasago --> polecam gre na wyzszym poziomie trudnosci z wlaczonymi np. head shot shoud kill czy imp. backstand gra nabiera rumiencow :)
na poziomie normal moj snajper sciagal angola z jednego konca mapy na drugi jednym celnym strzlem w glowe :)

30.11.2003
23:10
[21]

Vasago [ spamer ]

Gasto --> Z sew wolfa czy jakiejs tradycyjnej snajperki? :) Moim snajperom zdarzaly sie krytyki powyzej 100 punktow, ale przeplatali to ze strzlami po 30-40. A zasieg faktycznie byl niezly :) Zwlaszcza w polaczeniu z granadierami w PK, odnajdujacymi kolejne cele :)

Gre przeszedlem po stronie Osi i w jakichs 3/4 po stronie aliantow i prawde mowiac nie bardzo chce mi sie grac od nowa. Za duzo liniowosci.

01.12.2003
00:33
[22]

mos_def [ Generaďż˝ ]

LOOooll no co ja tu widze...powaznie ta gra jest taka dobra ? F. Tactics i JA@ to moja dziedzina, wiec nie moge sie doczekac kiedy to cudo wpadnie w moje rece..ale czy na
1gh Duron, 256 dimm i gf2mx 200 to jakos wogole sensowwnie ruszy...?

01.12.2003
02:23
[23]

Lotar20 [ Pretorianin ]

Gasto--->schody....no tam z boku, jakoś tak wyszło :P
Grafika jest naprawdę fantastyczna...i tak realistyczne otoczenie...koleś dostał w głowę, wpadł przez okno, rozbił oczywiście szybę, a ślad po kuli został na framudze, w zasadzie ją przebił i poleciał dalej, wbijając się w ścianę z naprzeciwka. Takich smaczków uświadczysz tu całe mnustwo...dla mnie to coś przełomowego!!! --->
Zamieśćcie może jakieś ciekawe screen'y, powymieniamy się wrażeniami ;)

06.12.2003
11:40
[24]

Lotar20 [ Pretorianin ]

HALLO?? Jest tu kto? Czy nikt nie gra w tą gierę? Mam na dzieję że gracie, więc zadam pytanie...czy można w jakiś sposób ocucić, lub przywrócić do stanu używalności żołnieża który leży nieprzytomnie?

06.12.2003
15:09
[25]

magex [ Pretorianin ]

Teraz juz czekamy na dodatek Sentinels ,który wprowadzi wątek ekonomiczny (yeah) ;) .Nie wiem czy zauważyliście ale wśród rekrutów u aliantów jest tez Polak ..świetny soldier . Niestety tutaj ruscy nie postarali się czego wynikiem są : przekręcone imie (Jerzey zamiast Jerzy :P) oraz śmieszne teksty Polaka np . "I'll remove zbir quickly" czy "Pomoc,pomoc ,doktor ,doktor" ,które w grze brzmi "Pomok ,pomok ,doktor " :DD

07.12.2003
12:20
[26]

art.pl [ Konsul ]

czy macie problemy z plynnoscia gry?????
niby jest ok ale jak zolnierzyk idzie lub jest jaks akcja strzaly itp mam zatrzymanie ok sekundy zrywa grafe
jest tak dosyc czesto dziwne bo nie doczytuje z twardziela


mam atchlon 1700xp
512 DDR
radek 9000 stery 3.7

07.12.2003
18:29
[27]

art.pl [ Konsul ]

zmiejszylem deyale na minumum i ciagle to samo
nie wiem w czym jest problem moze to wina sterow?????????
moze ktos wie co zrobic zeby ta gierka sie nie przycinala
z gory dziekuje

07.12.2003
22:32
[28]

Lotar20 [ Pretorianin ]

ja mam słabszego kompa, ale nic takiego się nie dzieje....poeksperymentuj z detalami, może się zmieni..

08.12.2003
01:21
[29]

sturm [ Australopitek ]

art.pl -->Jaka masz ustawiona rozdzielczosc??Sprobuj zmienic kolory z 32 na 16.Mi znacznie przyspieszylo po tym.A roznicy w wygladzie nie zauwazylem.

08.12.2003
06:31
[30]

art.pl [ Konsul ]

detale zmiejszone na minimum glebia na 16 bit i ciagle to samo:(

08.12.2003
08:59
[31]

art.pl [ Konsul ]

juz mam przyczyne:)
wina karty dzwiekowej ustawilem na stereo i jest ok

09.12.2003
23:25
[32]

Lrypz [ Generaďż˝ ]

Witam, zaczalem grac w demo tej gry i mam pare pytan:
1. W jaki sposob mozna oddac strzal nie celujac do wroga tylko np do drzwi?
2. Jak mozna wybrac w ktore miejsce ciala chcesz trafic?
3. Ostatni problem dotyczy granatow, nie moge w ogole nimi rzuczac, stoje jakies 6-7 "heksow" od wroga, klikam na granat, a pozniej na wroga no i okazuje sie ze to za duza odleglosc zeby dorzucic tam granat. Chcialbym przynajmniej rzucic granat przed siebie, tego tez nie potrafie, klania sie pytanie pierwsze.

Poza tym gra mi sie bardzo podoba, glownie ze wzgledu na turowy system walki, na ktory czekalem w jakiejs grze od czasow Fallouta.

13.12.2003
10:44
smile
[33]

Lrypz [ Generaďż˝ ]

UP

13.12.2003
10:48
[34]

zarith [ ]

lrypz -->

1. pierwsza ikonka od góry po lewej stronie tego zbioru ikonek w prawym dolnym rogu ekranu
2. na klawiaturze numerycznej 8 głowa 5 korpus 4,6 lewa/prawa ręka 1,3 lewa/prawa noga.
3. granatami jeszcze nie rzucałem, ale odległość zależy od siły

13.12.2003
10:50
[35]

sturm [ Australopitek ]

1&3) Jesli masz aktywna bron/granat to klikasz na jej/jego symbolu w pasku ikonek po prawej stronie lub wciskasz klawisz "A" i wtedy mozesz ostrzelac obojetnie co lub rzucic granat.
2)Najezdzasz kursorem na wroga i wciskasz ktorys z klawiszy z klawiatury numerycznej: 8 - glowa, 5 - tulow, 4 - lewe ramie itd.

Szkoda ze kampania jest taka krotka:(

13.12.2003
11:00
[36]

Lrypz [ Generaďż˝ ]

zarith, sturm ---> dzieki, nie spodziewalem sie az tak szybkiego odzewu :)

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.