Filmy o zagładzie ludzkosci, wojny nuklearne, epidemie , ocieplenia klimatu

03.11.2003
21:21
[1]
H3ZEKI4H [ Homo Homini Lupus ]
Filmy o zagładzie ludzkosci, wojny nuklearne, epidemie , ocieplenia klimatu

Włąsnie oglądałem Terminatora 3 i stwierdziłęm że z przyjemnośćią obejżałbym jakiś dobry film który pociągnołby dalej wątek zagłady ludzkości i walki niedobitków z przeciwnościami losów. MOże znacie jakieś filmy które mi umkneły?

Dr. Strange Love: albo jak przestałem sie martwić i pokochałem bombę (super klasyka)
Mad Max 1, 2 i 3 (chyba każdy zna)
Virus ( o wirusie który wybija wszystkich poza garstką na antarktyce, niezły)
Władcy ognia (smoki dają nam nieźle w kość)
Postman (Gdyby go skrócić o 75% to byłby nawet zjadliwy)
12 małp (znowu wirus atakuje)


Oglądałem jeszcze jak byłem mały film który klimatem przypominał Fallota. Miałem chyba 10 lat wiec niewiele pamiętam, akcja działa sie w jakiejś zapomnianej bazie gdzieś na pustyni, zaledwie parę osób żyło, pokazali żołnierza który gdy wracał na motorze z patrolu był ścigany przez wielki zmutowane skorpiony (pewnie Radscorpiony) inną sceną którą pamiętam jest moment gdy bochaterowie przeszukując ruiny miasta, cos tam robią i powodują że nagle pojawia sie fala jakichś owadów które pożerają wszystko żywe na drodze. Jeśli ktoś pamięta co to był za film to PLEASE podajcie tytuł. Pozdrawiam
03.11.2003
21:23
[2]
H3ZEKI4H [ Homo Homini Lupus ]

fallota = Fallouta , ale głupi błąd
03.11.2003
21:24
[3]
H3ZEKI4H [ Homo Homini Lupus ]

Wodny świat
03.11.2003
21:28
[4]
rickii [ Konsul ]

epidemia
armagedon
sporo tego bylo ...
03.11.2003
21:33
[5]
redruM< [ Konsul ]

3x epidemia :

28 dni później
Dżuma
Epidemia

wszystkie 3 mają mocny klimat , tylko budowany jest w różny sposób
.. polecam się przekonać w jaki ..

03.11.2003
21:33
[6]
Dagger [ Legend ]

Na początek z filmów o tragedii nuklearnej: "The Day After" - polecam

IMDB działa słabo wiec kolejne podam poźniej :)
03.11.2003
21:38
[7]
H3ZEKI4H [ Homo Homini Lupus ]

redruM< <--- 18 dni później ok zgoda a wiec i Resident evil Choć raczej 2 nie 1
Natomiast Dżuma i Epidemia są raczej o katastrofie regionalnej
03.11.2003
21:42
[8]
SIEPACZ [ Centurion ]

A czy ktos moze kojarzy film na podstawie ksiazki w ktorym ukazane sa losy wioskimiastka ktore wie ze niedlugo spadnie bomba atomowa albo wrecz bedzie wojna nukleatna i widizm ytam ostanit dni tych ludzi? jedni prbja budowac schorny inni przygotowoja sie do tego ze spokojem....bylbym wdzieczny za podanie tytulu filmu lub ksiazki gdyz slyszalem o tym tylko z opowiesci:)
03.11.2003
21:43
[9]
Dagger [ Legend ]

==>H3ZEKI4H
Polece jeszcze "Ostatni brzeg" (On the Beach) ale wersje z 1959 r. :)

A najlepiej wejdz sobie na IMDB i poszukaj wg słów kluczowych - ponizej filmy związane z wojną nuklearną w tym wymienione przeze mnie powyżej:
03.11.2003
21:46
[10]
H3ZEKI4H [ Homo Homini Lupus ]

dagger -dzięki
03.11.2003
21:51
[11]
Annihilator [ ]

Naqoyqatsi - wchodzi dopiero do kin... i zapowiada się świetnie. Raczej nie można opisać zawartości jednym zdaniem :)
Są też dwa inne filmy z tej serii - z tego co wiem w Polsce nie wyświetlane.
03.11.2003
22:40
[12]
Deser [ neurodeser ]

H3ZEKI4H - ten film, który ogladałeś będąc małym brzdącem ;) to kompletnie zrypana, beznadziejna, potworna ekranizacja doskonałej, rewelacyjnej i zarypiastej powieści (mikro powieści ?) Rogera Zelaznego "Aleja potępienia". Przeczytaj - nie oglądaj tego :)

Jak pisał Dagger "Ostatni brzeg" - warto go obejrzeć mimo, że zabytek to już kinematografii :)
03.11.2003
23:00
[13]
H3ZEKI4H [ Homo Homini Lupus ]

Deser ---- DZIĘKI, DZIĘKi i jeszcze raz DZIĘKi, napewno przeczytam
03.11.2003
23:17
[14]
Chupacabra [ Senator ]

ja polecam "Planete malp", ale najlepiej pierwsza, orginalna czesc. IMHO to jeden z najglosniejszych filmow traktujacych o zagladzie nuklearnej(chociaz ogladajac wiekszosc filmu o tym nie wiemy). Po prostu mistrzostwo, klasyka
03.11.2003
23:25
[15]
Mysza [ ]

Deser --> Kurna... byłeś szybszy... i masz rację... ekranizacja tego wspaniałego opowiadania (niecałe 50 stroniczek... chyba jednak opowiadania:) to szczyt tandety i bezguścia. Czart Tanner i jego Harley zostali tam sprofanowani...

A w podobnym klimacie utrzymany był też "Chłopiec i jego pies"... klimatyczne, choć brutalne opowiadanie bodajże Harlana Ellisona... i równie jak "Damnation Alley" beznadziejny film z młodym policjatem z Majami...
04.11.2003
00:17
[16]
peeyack [ Weekend Warrior ]

POdobnie jak Dagger polecam The Day After - wybitnie Falloutowy klimat. Poza tym Stalowy świt z Patrickiem Swayze - ale tam akcja sie juz dzieje po zagladzie.
No i The Stand (Bastion) Stevena Kinga
04.11.2003
00:44
[17]
Chupacabra [ Senator ]

a i jeszcze "Equilibrium" polecam. Tez swiat po 3 wojnie swiatowej. Star trek VIII "First contact" tez dzieje sie na Ziemi ,tuz po wojnie swiatowej
04.11.2003
08:22
[18]
BlackDog [ Centurion ]

"nazajutrz"
04.11.2003
08:38
[19]
Lechiander [ Wardancer ]

Jest jeszcze "Steel Down" z Patrickiem Swayze.
...

Więcej nie pamiętam. :-(
04.11.2003
08:49
[20]
r_ADM [ Konsul ]

Serial "jeremiah"

BlackDog ->> mniemam ze mowisz o filmie "the day after" ?!?! Poluje nan od jakiegos czasu ale bez skutku. Powiedz o czym to dokladnie jest...
04.11.2003
09:02
[21]
BlackDog [ Centurion ]

-->r_ADM
tak to ten film
Opowiada jak wyglada dzien po wojnie nuklearnej w USA. Dokladnie juz nie pamietam ale wyglada tak: najpierw pokazane jest codzienne zycie kilku rodzin jak to w filmach katastroficznych. I potem ich zycie po ataku nuklearnym.
04.11.2003
11:19
[22]
Mark24 [ >>>Martinez751<<< ]

A jaki jest tytuł tego filmu (chociaż to w sumie komedia - mały offtopic)

Lata 60. Zimna wojna. Rodzinka idzie po coś do schronu przeciwatomowego. I w tym momencie chyba samolot ma wypadek gdzieś blisko. Schron się zamyka.

?
04.11.2003
11:28
[23]
BlackDog [ Centurion ]

-->Mark24
Atomowy amant - Blast from the past
04.11.2003
11:38
[24]
MaLLy(R) [ Ghoul's Shadow ]

stabdardowa lista....
pojawia si ci jakiś czas w wątku z falloutami....

1. Mad Max (1979), reż. George Miller
2. Mad Max 2 The Road Warrior (1981), reż. George Miller
3. Mad Max 3 Beyond Thunderdome (1985), reż. George Miller & George Ogilvie
4. The Postman (1997), reż. Kevin Costner
5. Blood of Heroes aka Salute of the Jugger (1988), reż. David Webb Peoples
6. Steel Frontier (1995), reż. Jacobsen Hart & Paul G. Volk
7. America 3000 (1986), reż. David Engelbach
8. The Aftermath (1982), reż. Steve Barkett
9. Boy and His Dog aka Psycho Boy and His Killer Dog (1975), reż. L.Q. Jones
10. Omega Doom (1996), reż. Albert Pyun
11. Radioactive Dreams (1985). Reż. Albert Pyun
12. Steel Dawn (1987), reż. Lance Hood
13. Tank Girl (1995), reż. Rachel Talalay
14. Waterworld (1995), reż. Kevin Reynolds
15. Ravagers (1979), reż. Richard Compton
16. The Ultimate Warrior (1975), reż. Robert Clouse
17. World Gone Wild (1988), reż. Lee H. Katzin
18. Land of Doom (1986), reż. Peter Maris
19. New Eden (1994), reż. Alan Metzger
20. Earth 2 (1994), reż. Scott Winant
21. The Day After
wątek: Filmy o zagładzie ludzkosci, wojny nuklearne, epidemie , ocieplenia klimatu
© 2000-2014 GRY-OnLine S.A. game guide