wiersz polecen w WinXP

17.07.2003
12:16
[1]
boro [ Generał ]
wiersz polecen w WinXP

Heja
mam pytanko - jak odpalic tylko wiersz polecen zamiast WinXP? nie mam stacji dyskietek (dzieki ktorej moglbym zrobic dyskietke startowa), a potrzebuje dostac sie do linii komend (ale nie pod WinXP)
mozna jakos to odpalic? po nacisnieciu F8 nie mam do wyboru trybu wiersza polecen.

pozdrawiam
boro
17.07.2003
12:21
[2]
dragstar [ Konsul ]

a co chcesz wybrac z tego wiersza? moze format c: ? bo jesli tak to chyba sie nie da:)
17.07.2003
12:22
[3]
Drak'kan [ Thráin Saphireslinger ]

Bez stacji dyskietek nie odpalisz, bo w XPjest tylko wiersz polecen czyli emulator DOSa. Nie ma tam normalnego DOSa wiec nie ma co uruchamiac.
17.07.2003
12:30
[4]
boro [ Generał ]

chce dokonac dosc banalnej rzeczy - upgrade BIOS'a - z poziomy windowsa nie da rady tego zrobic (niestety nie mam plyty np Gigabyte'a, tylko Solteka)
nie uzywam dyskietek, nie mam napedu.. do niczego innego nie potrzebuje tego "artefaktu"
a moze mozna zrobic plytke CD startowa? no na pewno musi byc jakis sposob na wiersz polecen.....

pozdrawiam
boro
17.07.2003
12:38
[5]
Banita_bb [ bo był za miły ]

Boro----------> na pewno jakbys mial plyte z win98se uruchom ze stacji cd i tam masz czystego dosa, nie wiem czyw xp tez to jest.
Btw ja tez nie uzywam stacji dyskietek takze wiem co to za bol :)
17.07.2003
12:38
[6]
wzorzec [ spawacz dziobowy ]

pozycz od kogos boot'owalna plyte win98 i po klopocie.
17.07.2003
12:40
[7]
Banita_bb [ bo był za miły ]

ale juz tak btw chyba nie zrobisz upgradeu biosa z hdd- tak czy siak musisz miec stacje dyskietek- chyba ze zrobisz wirtualna dyskietke pod dosem na hdd
17.07.2003
12:43
[8]
wzorzec [ spawacz dziobowy ]

da sie z twardziela na luzaku, ja robilem.
17.07.2003
12:45
[9]
boro [ Generał ]

Banita_bb ----> no wlasnie slyszalem, ze mozna update'owac BIOS z hdd. Niby awdflash dziala z hdd, ale pluje sie o WinXP
najwiekszy problem z ta bootowalna plytka Win98se - nie mam tego - mam tylko plyty z instalkami

musze poszpreac w internecie - moze bedzie tam cos o CD startowym

pozdrawiam
boro
17.07.2003
12:47
[10]
TzymischePL [ Senator ]

w XP sa 2 wiersze polecen.

start-uruchom i wpisujesz "CMD" - standardowy
start-uruchom i wpisujesz "COMMAND" - DOSowy
Bez bolu zrobisz dyskietke startowa.
17.07.2003
12:49
[11]
TzymischePL [ Senator ]

Ale ze mnie glupek :D zle przeczytalem :D

Mozesz zrobic cdroma startowego.

Nero + Dyskietka startowa + pliki do upgradu = to co potrzebujesz.
17.07.2003
12:51
[12]
Banita_bb [ bo był za miły ]

Boro->jak masz plyty z instalkami- to chyba tez masz plyte startujaca z dosem z cd- wloz po kolei jakie masz plyty z windowsami do cd, zmien w biosie zeby startowal Ci z cd a nie hdd i zobacz co sie bedzie dzialo.bo chyba nie ma innej wersji win98se niz startujacej tez z cd . i pozniej masz menu i wybierasz uiruchom dosa z obsluga cd albo bez.
17.07.2003
12:54
[13]
TzymischePL [ Senator ]

Oczywiscie dyskietke startowa nie musisz miec fizycznie na dyskietce :]
17.07.2003
13:03
[14]
boro [ Generał ]

Banita_bb ---> mam na jednym cd Win 98SE i Win ME - nie jest to plyta bootujaca

TzymischePL --->skad wziasc zawartosc dyskietki startowej?
17.07.2003
13:13
[15]
TzymischePL [ Senator ]

boro :) wot a problem :)
musialbys .. hmm przetestuje moj pomysl :D
17.07.2003
13:14
[16]
boro [ Generał ]

moze ktos mi przeslac mailem .zip'a?

najlepiej gdyby nazwa pliku .zip byla taka jak etykieta dysku

bede wdzieczny

pozdrawiam
boro
17.07.2003
13:25
[17]
TzymischePL [ Senator ]

boro => no wiec ja zrobilem co nastepuje:
dosimagem zrobilem img z dyskietki i powstal mi boot.img
w nero wybralem opcje CD-ROM (bootable) i zapodalem mu
ze ma pobrac obraz bootowania z c:\boot.img
Zrobil plytke. Ktora jest bootujaca z dosem :]
I zadzialala.
17.07.2003
13:28
[18]
boro [ Generał ]

co to jest dosimage? tylko mi nie mow, ze potrzeba zrobic image z dyskietki startowej (powtarzam - nie mam takiej)
a moze wyslal bys mi mailem .zipa ze wszystkimi plikami? pls
17.07.2003
13:33
[19]
Hamil_Hamster [ Indiana Majonez ]

Boro - może spróbuj bootować z cd instalacyjnego Win Xp, jeśli masz już zainstalowanego to bedziesz mógł właćzyć "narzędzie odzyskiwania systemu", to chyba zwykły dos z wszystkimi jego funkcjami...
17.07.2003
13:42
[20]
TzymischePL [ Senator ]

a moze byc obraz plytki bootujacej w nero?
boot.nrg ???
:>
wątek: wiersz polecen w WinXP
© 2000-2014 GRY-OnLine S.A. game guide