GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Serie M&M, Wizardry i inne cRPGi w trybie FPP (cz.116)

07.07.2003
07:24
smile
[1]

Adamus [ Gladiator ]

Serie M&M, Wizardry i inne cRPGi w trybie FPP (cz.116)

Do trzynastej części wątek ten nosił tytuł "Might & Magic VI". Został on założony przez Adamusa jeszcze w lutym 2001 roku i jest jednym z dwóch najdłużej ciągniętych wątków w historii Gry-Online. Przewinęło sie w tym czasie przez niego sporo osób i zasób informacji o M&M VI w nim zawarty jest naprawdę imponujący. Okazało się jednak, że nie tylko o tej grze i tej serii uczestniczący w nim ludzie rozmawiają. Wszyscy jednak są miłośnikami cRPGów i to takich jak właśnie seria M&M, Wizardry, The Elder Scrolls, czy Demise. Jak zauważycie, wszystkie te gry zostały zrealizowane w starym dobrym trybie FPP, gdzie akcję śledzimy oczyma naszej drużyny. Dlatego postanowiłem trochę rozszerzyć jego temat i zapraszam do dyskusji o tych właśnie tytułach (i nie tylko ;-)).

Poprzedni wątek:

07.07.2003
07:27
smile
[2]

Adamus [ Gladiator ]

Pomylilem sie w numeracji, to dlatego ze dawno watku nie zakladalem, ale cos postaram sie zrobic ;-)

07.07.2003
08:05
smile
[3]

Bodziu [ Lord Ironfist ]

Adamus --> No po Tobie sietego nie spodziewalem ;-D

07.07.2003
12:24
smile
[4]

Baltazar [ Howl from Beyond ]

To ja się spytam raz jeszcze:

Czy ktoś może słyszał o możliwości zdobycia gry Betrayal in Antara? Poszukuję tego tytułu bezskutecznie od jakiegoś czasu. Jedyne co mi się udało to pograć w demo.

07.07.2003
12:33
smile
[5]

Aschman [ Death Magick For Adepts ]

Siedzimy w tej samej części:P

07.07.2003
19:36
[6]

Katane [ Useful Idiot ]

No tak, a po mnie pomylki w numeracji wsyzscy sie spodziewali, grejt :)

Co ja mam z tym kompem... we wtorek poprzedni spalil mi sie zasilacz. Panom z serwisu tydzien zajelo wymienienie go. Oczywiscie spieprzyli cos z karta graficzna, wiec KAZDA gra wiesza mi sie zaraz po starcie. Jutro jade z nim znowu... mam tylko jedno pytanie: dlaczego w wakacje?!

08.07.2003
08:49
[7]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

setik w innym miejscu naforum zamiescil ten link https://sztab.gry-online.pl/233-mm.html

ot - w jednym miejscu podreczny poradnik do mm9

08.07.2003
10:32
smile
[8]

Baltazar [ Howl from Beyond ]

Nie znałem tej stronki :)
Całkiem sympatyczny poradnik do całkiem niesynpatycznej gry.

08.07.2003
17:01
[9]

kiowas [ Legend ]

HELP ME !!!!!!!!!
Mam ogromny problem. Gram w ID2 na poziomie Heart of Fury. Mam do przejscia Battle Square i tu moj wielki klopot.
Minowice moj magik rozwalil juz 4 potworki, a z tego co pamietam wystarczalo to do wykonania zadania i otrzymania klucza (reszta mojej kompanii zostala zamknieta w pokoju). Jednakze pilnujacy mnie golem kaze mi dalej walczyc, a ja nie mam juz czarow i zdrowia. Chcialem wiec odpoczac, a tu okazuje sie, ze i to jest niemozliwe!! W takiej sytuacji nie mam najmniejszych sznas na pokonanie kogokolwiek (notabene poziom tych potworow jest tak wysrubowany, ze zabicie kazdego w minute zakrawa na niemozliwosc - 4 trupki zajely mi bagatela co najmniej kilka godzin rzeczywistego czasu gry).
Czy ktos ma jakis pomysl na rozwiazanie mojego problemu???
Pomocy!!!!!

08.07.2003
20:26
[10]

Kane [ Beautiful St-Ranger ]

bodziu --> co jest z tą stroną cały czas dzialala a dzis? nic, nie istnieje....:-( i to w momencie jak najbardziej potrzebuje....utknałem w Castle Kriegspire, znalazlem Epsilon(chyba, nie wazne w sumie który to) Memory Crystal i nie mogę otworzyć jednych drzwi przedktórymi są 2 piwnice z minotaurami (i okienkiem coby się dało je wybić) wydaje się zę tam będzie chyba te Jajko z Castle Kriegspire potrzebne do skończenia jednego Questa. jak tam wejść????

08.07.2003
21:50
smile
[11]

Bodziu [ Lord Ironfist ]

Kane --> U mnie dziala :((

08.07.2003
22:00
smile
[12]

Hellmaker [ Nadputkownik Bimbrojadek ]

Kane ---> nie pamiętam dokładnie, ale tam się wchodziło jakoś "od doopy strony" chyba. Nie wiem, czy nie gdzieś po jakichś galeryjkach. Albo druga możliwość, że te drzwi się same otwierały po wybiciu wszystkiego co się ruszało :)

09.07.2003
00:42
smile
[13]

Bodziu [ Lord Ironfist ]

Kane --> Albo poprostu wejdz w te drzwi :))) Powinny sie otworzyc wtedy same :))

09.07.2003
07:08
smile
[14]

Adamus [ Gladiator ]

Kiowas --> Wyglada na to, ze jako jedyny porwales sie z motyka na slonce ;-D. Ale tak powaznie, to nie wiem co Ci poradzic. Inni pewnie tez nie byli tak ambitni :-))).

09.07.2003
12:06
smile
[15]

kiowas [ Legend ]

Adamus ---> chyba masz racje, HoF to naprawde nie jest pestka:) Liczylem nawet hp jednemu potworkowi w Battle Square - marne 500 :) Czyli dwa razy wiecej niz moj najsilniejszy kozak. No ale mam juz sposob - zaczne BS od nowa (grrr!!) bo wiem juz jakie czary sa magowi potrzebne do rozwalenia brutali.
Dla tych co chcieliby sie pomeczyc jak ja:
Najwazniejsze to losowac az sie trafi na najlatwiejszych brzydali - Frost Giant, Red Abishai, Walkind Dead (reszte mozna odpuscic, w 60s nie starcza czasu na ich zalatwienie). Magowi potrzebne sa tylko Haste, Mordekainen's Sword i pare ogniowych czarow jak Fireball czy Sunfire. Powinno wystarczyc.
Gorzej jednak jak bede musial rozpykac wszystkie 9 kwadratow - chyba bede sie z tydzien meczyl. No ale trza byc twardym nie mietkim :)

09.07.2003
13:48
[16]

Soldamn [ krówka!! z wymionami ]

poszukuje solucję do M&M 8 nie na golu ma ktos takowa??????

09.07.2003
15:33
[17]

Baltazar [ Howl from Beyond ]

Znajdziesz pod tym linkiem

10.07.2003
21:01
[18]

Kane [ Beautiful St-Ranger ]

wybiłem wszystko (chyba) i dzrzwi nie drgną nawet...:-((( myślałem że jakiś secret pass. perowadzi do tego od tylca ale nic..... nie mam pomysła co robic..., spróbuje raz jeszcze na tę stronę Bodzia wejśc.

10.07.2003
22:38
smile
[19]

kiowas [ Legend ]

Battle Square juz zaliczony, teraz ruszam dalej. Dotarlem do kolejnej kolacji,no i tu natknalem sie na bande wilkow. Niby bagatela, ale po zabiciu pierwszych 10 pojawilo sie drugie tyle. Dosc powiedziec ze wredne futrzaki maja po 200-250hp a mnoza sie jak mrowki, nawet przyzywane wilkolaki wysiadaja.
Musze powiedziec ze HoF to bardzo mily i przyjemny tryb - az nie chce myslec co sie bedzie dzialo pdczas szturmu na Kuldahar, pewnie z polgodzinna bijatyka mnie czeka :))

11.07.2003
08:18
smile
[20]

Katane [ Useful Idiot ]

Kiowas --> A probowales na wilczkach czaru Zawodzenie Banshee? IMO czyni on cuda.

11.07.2003
13:00
[21]

Soldamn [ krówka!! z wymionami ]

czy wg was Rpg w Fpp to nie jest gatunek na wymarciu?? jedyna nowsza gra w tym trybie jest morrowind i dodatki do niego, w planach nie ma zadnej nowej gry crpg w fpp poza dodatkami do morrowinda, nie bedzie nastepnych wizardry, bo sirtecha niestety juz nie ma, nikt nic nie mowi, nawet w planach nie ma m&m 10 co jest?? my chcemy kolejnego rpga!!!

11.07.2003
13:17
[22]

Katane [ Useful Idiot ]

Przychodzi mi na mysl jeszcze Deus Ex 2.

11.07.2003
13:49
smile
[23]

Aschman [ Death Magick For Adepts ]

Mam pytanko jaką jest dosyć dobra(łatwa) drużynka w mm7?
kiowas- ->Aż zachęciłeś mnie do grania w icd2:D

11.07.2003
14:01
[24]

kiowas [ Legend ]

Katane ---> owszem, sprobowalem i dziala wysmienicie, niszczy 90% z nich za jednym podejsciem. Sek w tym, ze na stanie mam tylko jedno zaklecie, a nie chce specjalnie udawac sie na spoczynek do tej walki. Ale poprobujemy - w koncu nawet taka holota musi wymieknac przed szescioma bandziorami i czterema wilkolakami:)

Aschman ---> polecam jak najbardziej. Choc musze przyznac, ze niektore potyczki moga lekko sfrustrowac czlowieka:)

11.07.2003
14:11
[25]

Katane [ Useful Idiot ]

Aschman --> Widzisz link obok mojego nicka? ;)

Kiowas --> Ja tez gram w IWD2, ale na poziomie Insane postaciami na 1 lvl. Jest zaskakujaco trudno. Jaka masz druzynke?

11.07.2003
14:15
[26]

Baltazar [ Howl from Beyond ]

Soldamn --> produkacja cRPG-ów, utrzymanych w trybie FPP wyraźnie zmalała w ostatnim czasie. Z tego co wiem w planach jest Arx Fatalis II, cały czas ciągną się prace nad Grimiore (strona niedziała bo podobno ją przenoszą do innej domeny), Bard's Legacy, czy Erą - ale trudno przewidzieć czy i ewentualnie kiedy się zakończą. Najwięcej wątpliwości budzi oczywiście Grimoire, którego premiera odsuwana jest od kilku lat. Mam nadzieję, że to chwilowa tendencja.

kiowas --> po nieudanej przygodzie z Morro też gram w Icewinda, tylko, że część pierwszą.

11.07.2003
14:17
[27]

kiowas [ Legend ]

Katane ---> ja zaczalem HoF importujac postacie - nie wyobrazam sobie kogokolwiek kto przeszedlby od zera ten tryb.
Co do postaci - glowny hero polelf mnich, dalej polork barbarzynca, krasnal wojownik, niziolek zlodziej, czlowiek kaplan i mroczny elf czarodziej. Dosc standardowa jak widzisz. Szkoda tylko ze jak na razie nie trafilem jeszczena zadna porzadna bron w zamina za ta z jaka ukonczylem normala. Jedynie w sklepiku w Targos jest pare majchrow, ktore chetnie bym lyknal, ale jeszcze mnie nie stac.
Aha, obecnie postacie mam na 20-22 lvl.

11.07.2003
14:30
[28]

Katane [ Useful Idiot ]

Kiowas --> HoF raczej nie da sie przejsc postaciami na 1 lvlu, mi wystarcza poziom trudnosci ustawiony na maksimum - i tak powtarzam niektore walki po 10 razy. Jak sie sprawuje mnich? Czy jest tak swietny jak wydaje sie byc "w teorii"? Masz sklad podobny do mojego, tyle ze ja zamiast mnicha mam paladyna Aasimara.

11.07.2003
14:39
[29]

kiowas [ Legend ]

Powiem szczere, ze mam troche mieszane uczucia co do niego.
Z jednej strony jest bardzo szybki, ma najwyzsza z calej druzyny klase pancerza dzieki wysokiej zrecznosci, na 20lvl osiagnal mozliwosc unikania kazdych pierwszych 20 punktow obrazen, ma niezla odpornosc na czary, sporo atakow na runde.
Jednakze postacie uzywajace broni zadaja (oczywiscie mowa o ciezkich postaciach jak woj czy barb) prawie o polowe wieksze obrazenia wiec np na taki Battle Square raczej sie nie nadaje (moze pomogloby zwiekszenie sily, ale juz teraz mam 20 wiec niespecjalnie).
Mimo to jestem bardzo zadowolony z tej postaci i gra mi sie nia calkiem przyjemnie.

11.07.2003
15:51
[30]

Soldamn [ krówka!! z wymionami ]

baltazar--------> moze sa jakies linki do stron tych gierek w produkcji??

11.07.2003
16:25
[31]

Baltazar [ Howl from Beyond ]

Soldamn --> tam znajdziesz trochę informacji

Bards Legacy - link do oficjalnej strony:

https://www.devilwhiskey.com/main.html

Era:

https://www.peroxide.dk/era/

Gimiore:

12.07.2003
11:06
smile
[32]

Baltazar [ Howl from Beyond ]

Might&Magic powraca??? Zajrzyjcie na stronkę i ściągnijcie demko:)

12.07.2003
12:16
[33]

pasterka [ Paranoid Android ]

Baltazar --> a co to jest?? jeszcze nie widzialam,dopiero zaczelam sciagac, ale mam nadzieje, ze bedzie lepsza niz M&M9 (wiem, zaraz Bodziu mnie pobije:)) , a wlasnie, podobno do M&M9 wyszedl patch napisany przez fanow serii, co on takiego zmienia??

12.07.2003
12:47
[34]

Baltazar [ Howl from Beyond ]

pasterka --> grupa fanów chce zrobić opartą na systemie M&M i okresla swoją produkcję jako M&M "tribute" game. Poczytaj readme na tamatej stronie - są tam ciekawe informacje.
Patch do "dziewiątki" jest, zdaje się tylko do wersji angielskiej, więc nam pewnie nic nie zmienia :-))

12.07.2003
12:54
[35]

JRK [ Generaďż˝ ]

Heeej, podobaja mi sie te obrazeczki z MMT. Chyba znow bedzie na co czekac :) Byle tylko chlopaki (i dziewczyny? eee chyba nie..) zbyt szybko sie nie zniechecili...

12.07.2003
13:16
smile
[36]

Mac [ Sentinel of VARN ]

AAaaaaaaa!!!! Ja tą grę już kocham :*P**** Co ciekawe można tu chodzić pod wodą, tak jak w MM9 :) Ja chce ją już teraz :PPPP

12.07.2003
13:31
[37]

Soldamn [ krówka!! z wymionami ]

teraz jak 3DO zbankrutowalo, moze ta gra fanow bedzie odpowiednikiem M&M 10

12.07.2003
14:02
[38]

Lowi [ Generaďż˝ ]

Wow zaraz sciagam ;D

12.07.2003
14:51
[39]

Soldamn [ krówka!! z wymionami ]

może troche o specyfice gry:
- gra jest w 3d, grafika plasuje się między 8(dużo lepsza) a 9(b. podobna, tylko w tribucie postacie to niestety tylko sprity:( )
- gra jest na dość zaawansowanym stadium rozwoju, tzn wszysto jest zaimplementowane, oproczmenu(tego gdzie wybiera się czary, dowodzi postaciami etc.)
- grze towarzyszy, "dość" klimatyczna muzyka
teraz sproboje obejzec kod zrodlowy :p

12.07.2003
14:56
[40]

kiowas [ Legend ]

Mniam mniam, widzi mi sie tu smaczny kasek. Pohasaelm troszeczke po dostepnej lokacji i musze przyznac ze ekipa niezle sie postarala. Oczywiscie jeszce multum pracy przed nimi (dopracowanie kodu bo chodzi to wolniej niz MM9, dodanie praktycznie wszystkiego - na razie jest tylko szkic w postaci gotowej lokacji , nieruchomych potworkow i gadajacych ludzi), ale jest juz i tak bardzo dobrze.
Czekam z niecierpliwoscia na efekt koncowy.

12.07.2003
15:02
smile
[41]

pasterka [ Paranoid Android ]

mi tez sie to podoba, choc pogram sobie wiecej wieczorem, bo narazie jest za jasno, moze byc ciekawie, tym bardziej, ze planuja wydac edytor.

12.07.2003
18:02
smile
[42]

Baltazar [ Howl from Beyond ]

Pobawiłem się demkiem - tak powinna była wyglądać dziewiąta część M&M.
Mam nadzieje, że ten, co by nie mówić, ambitny projekt uda się zrealizować. Do zrobienia rzeczywiście zostało bardzo dużo - nawet w to demo nie tyle da się grać, co można sobie połazić i podziwiać. I słuchać - muzyczka jest świetna, choć po kilkunastu minutach zaczyna być monotonna. Wszytkie NPC, czy wrogowie, stoją, nie ma ekwipunku, ani statystyk... ciekawe ile poczekamy na końcowy efekt ?

12.07.2003
18:20
[43]

Mac [ Sentinel of VARN ]

Baltazar --> No właśnie.. w dzwiewiątce, mimo że jest naprawdę dobrą grą, brakuje tej wspaniałej atmosfery towarzyszącej nam w poprzednich częściach, a tutaj ten klimat jest mimo że nie da się w to właściwie grać:) Ja sobie już n-ty raz zrzędu uruchomiłem tą grę, łaże bez celu i cieszę się jak głupi :)))

12.07.2003
19:35
[44]

Soldamn [ krówka!! z wymionami ]

a ja znalazelem cos innego ------> wszedlem na strone ktora mi podaliscie (eve) w dzial download i sciagnelem plik Tech Demo 2.5 wazylo ono 29 mb i okazalo sie gra Ultima 1 - legend is reborn jest to w pelni dopracowany(nooo....prawie) rpg w full 3d, z grafa nieco tylko gorsza od morrowinda i switna muza. na full detailach gra czasem mi sie zetnie (athlon 846MHz, 128 ram gf2mx400 32mb) po ang, czekamy na pelna ;)

12.07.2003
19:36
[45]

Soldamn [ krówka!! z wymionami ]

Screen z gry---------------->

12.07.2003
19:54
smile
[46]

Mac [ Sentinel of VARN ]

Soldamn --> A to akurat nie jest nowość.. Demo wyszło już jakiś czas temu, a projekt zmienił tytuł na ERA. WIęcej informacji tutaj:

12.07.2003
20:25
smile
[47]

Kane [ Beautiful St-Ranger ]

co za dół...

akurat w opisie lokacji Castle Kriegspire nie znalazłem nic co by wyjaśniło mi jak się dostac za te zmakłe drzwi....oprócz tego Questowe Jewelled Egg powinno być w jakiejś komnacie w skrzynce ale ja tam (w skrzynce) nic nie znalazłem....

generalnie memory crystala mam, więc mogę se stamtąd iść i nigdy nie wrócić, ale chciałbym questy pokończyć.

12.07.2003
20:31
smile
[48]

Ayertienna [ Konsul ]

Kane czy ja sie mocno myle czy ty moze grasz teraz w mm VI ? :D bo jak sie nie myle to witaj w klubie :D
wlasnie moi dzielni wojacy zdobyli 50 poziom(jacy wojacy.....2 druidow, kleryk i mag :D) i zastanawiam sie czy ta gra nie jest za latwa bo gram 3 dni..a questu z firelordem nie robilam bo pokusy siem obawiam ;)

hmm......a wlasnie.....gdzie mozna sie smialo wybierac na 50 lev ? bo minotaury sa wyzwaniem srednim jak dla mnie, moze temple of the snake ? nigdy az tak daleko nie zaszlam :D to nie wiem ^^

12.07.2003
20:45
smile
[49]

Kane [ Beautiful St-Ranger ]

Ayertienna --. w mm6 gram ponownie po jakiś 3 latach przerwy:-))))
druidzi????po cholere ci to???? zamień ich na magów lepiej.

HINT:elementalne szkoły magii na 12 i mastera, Dark i Light na maxa (ja mam już na 23) a mam dopiero 66lvl inne skille na max 10 albo nawet 7 (cxzyli tyle coby mastera zrobić)

IDŹ se do Paradise Valley - kupa tytanów i hydrantów, w sam raz na Meteor shower i Starburst a w zwarciu na Sharpmetal:-)))

PS znajdź posty Bodzia i odwiedź jego stornę (bodajże www.mm6.prv.pl) taj jest parę ciekawych rzeczy.

12.07.2003
21:02
[50]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

Swietna sprawa z tym projektem !!!

niestety nie moge doprosic sie muzyki, dzwiek jest ale muzy ani sladu :(((

12.07.2003
21:05
[51]

Ayertienna [ Konsul ]

hiehie ta strona to akurat ostatnio moja biblia ;)
a druidzi mi po 400 many (czy jak to tam sie zwie w tym swiecie no ....spell points, o wlasnie :D) lubie ich i tyle ;) szkoly magii - mam po 12 punktow w kazdej, ale tylko w kilku mastery bo mi sie zachcialo na wlasna reke szukac nauczycieli ;)

hmm a schemat rozwoju postaci widze taki sam jak moj ;) ja wlasnie dobijam do mastera w broniach i zbrojach, bo w reszcie juz wlasciwie mam :)

12.07.2003
21:07
[52]

outsiderr [ Legionista ]

hmmm.. a wie ktos moze jak w EOB2 na amige uzywac broni? tzn walnac przeciwnika np z miecza.. jakim klawiszem ? :))))

12.07.2003
21:08
[53]

Ayertienna [ Konsul ]

na amige ? hmm....nie wiem ;) ale nie prosciej sciagnac na pcta ?

12.07.2003
21:14
[54]

outsiderr [ Legionista ]

hehe no niby tak.. wlasnie walnalem watek wiec jak ktos zna jakies ciekawe linki to zapraszam..


tak na marginesie

AMIGA RULEZ!!!! PAMIETAMY CIE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:)

12.07.2003
22:41
smile
[55]

Aschman [ Death Magick For Adepts ]

A ja mam pytanko w mm7 jakie najlepiej szkoły dać magom?I jak zabic smoka?:)

12.07.2003
22:47
smile
[56]

pasterka [ Paranoid Android ]

Aschman --> wszystkie elementy przydadza sie pozniej, choc bedzie to troche zalezalo od wyborow, ktorych pozniej dokonasz.... generalnie z tego co pamietam to wszystkie sa wazne, bo: air --> lighting, fly, invisibility. Fire --> bojowe czary, water --> water walk i portale, earth tez tylko nie pamietam po co:))

13.07.2003
09:06
[57]

Mac [ Sentinel of VARN ]

Kane --> Może solucja z Gamblera ci pomoże - "Gdy przejdziesz przez główne drzwi zobaczysz, że na
początku zamku znajdują się cztery komnaty (pełne wrogów albo
zapełniające się nimi, kiedy wejdziesz). Po oczyszczeniu komnat
odszukaj korytarz prowadzący między komnatami (możesz zebrać
podkowy przy zabitych wrogach - podnoszą umiejętności
bohaterów). W wąskim korytarzu na górze między komnatami
znajdziesz niszę i przycisk w kolumnie. Naciśnij go, a otworzą
się jedne z zamkniętych dotychczas drzwi. W to dość dobrze
ukryte miejsce możesz być teleportowany z innego punktu zamku,
ale kosztuje to 50 tysięcy sztuk złota.

Zejdź na dół i wejdź na schody na zachodzie (zachodnie drzwi nie
otwierają się), a potem przez drzwi na wschodzie. Tu czeka Cię
następna potyczka z minotaurami. Idź korytarzem na wschód, a
potem na południu odszukaj skrzynię. Znajduje się w niej
Jewelled Egg, którego znalezienie jest celem jednego z
alternatywnych zadań."

A tak wógóle skąd masz takie uprzedzenia do druidów:) IMO to najlepsza profesja w MM6, zdecydowanie lepsza od maga, bo ilośc many druida zależna jest od dwóch cech i dzięki temu ma jej dwa razy więcej od maga:)

13.07.2003
09:36
[58]

Baltazar [ Howl from Beyond ]

Kane --> Mac ma rację - driudzi są dużo lepsi od magów. Niestety tylko w "szóstej" części...

Aschman --> przede wszystkim stawiaj na kanon wody, ognia i powietrza (jak pisała pasterka), a ziemię można sobie darować - IMHO nie ma tam nic ciekawego.

13.07.2003
18:54
smile
[59]

Kane [ Beautiful St-Ranger ]

Baltazar --> osobiście uważam za stratę punktów wydawanie ich na zbroje i bronie w mm6, polegam na mordowaniu potworów a nie na bronieniu się przed atakami. daltego też polecałem dark magic na maxa, inne elementalne szkoły na 12.

Mac --> podobny opis (chyba nawet taki sam) jest na stronie Bodzia, ale on nic mi nie wyjaśnia.....pierwszy akapit wykonałem, drugi jest zbyt enigmatyczny, musz to przemyślec a narazie nie mam czasu grać.

PS Nie mam uprzedzeń co do druidów ale lubie najprostsze rozwiązania, żadnych kombinacji, a mając druida kusułoby mnie na niepotrzebne wydawanie punktów na inne umiejętności niż te naprawdę potrzebne.

13.07.2003
19:54
[60]

Ayertienna [ Konsul ]

Musze sie pochwalic - zrobilam quescik z temple of the snake i mam juz 53 poziom (no....jednym druidem 54 :) )
Teraz zamierzam oczyscic cale Blackshire, pozniej skorzystam chetnie z rady :)
chyba ze mnie jednak minotaury skuszą, bo w zasadzie zabralam sie za ten ich zameczek i na poczatku nie bylo tak zle....nawet jeden poziom tam zrobilam :)
ale mysle sobie ze moze dobrze by bylo zostac masterem w light magic , bo chwilowo jestem aniolkiem, ale to tylko do respawnu :) niestety nie wiem jak dotrzec do..........castle alamos ? czy gdzie tam ten master jest ;)

13.07.2003
20:03
smile
[61]

Kane [ Beautiful St-Ranger ]

castle alamos jest na EEL INFESTED WATERS można tam tylko statkiem dotego chyba tylko jedynego jednego dnia z lokacji...zapomniałem... bo se Lloyd Beacona zarzuciłem w tej lokacji:-)) a Mater Teacher of Light jest w karczmie a dokładnie na tylniej ścianie karczmy (zamin znalazłen to naszukałem się że cholera...):-))

PS szkol się jak najwięcej poziomów naraz i najlepiej całą drużyną - mniej czasu stracisz. nieważne ile poziomów i jaką ilości ludzików z drużynki zawsze trwa 1 tydzień (chyba) więc jak skoczysz po 2 lvl każdym i byś każdym z osobna (enter / exit za każdym razem) szkolił się 8 tygodni, a na jeden raz tylko 1 tydzień:-))

pozatym minosory są proste łatwe i przyjemne:-)) :-PP
za to jeszcze na dragonsand czasem się boję....bo po walckach musze 1/2 sprzętu naprawiać bo mi sukinkoty psują...:-(

14.07.2003
08:37
smile
[62]

Baltazar [ Howl from Beyond ]

Cholera... tak sobie czytam wasze posty i chyba sobie zagram jeszcze raz w M&M VI. Brakuje mi dobrego erpega od dawna, ostatnio tak naprawdę wciągnął mnie Arx. A Icewinda męczę jakoś bez przekonania :-)

14.07.2003
10:16
[63]

Ayertienna [ Konsul ]

Czworo śmiałków wkroczyło do spowitego ciemnością zamku o złej sławie. W ich uszach pobrzmiewało echo legend o straszliwych, wielookich bestiach zamieszkujących podziemia tego budzącego grozę miejsca. Już na pierwszym zakręcie napotkali się na watahę pałętających się po zamku ogrów, które nie były jednak godnymi przeciwnikami dla takich bohaterów jak ta czwórka. Po chwili kolejna,nieco większa grupa tych potworów leżała martwa u ich stóp. Idąc dalej korytarzami natknęli się na jeszcze kilka takich patroli...co jednak robią ogry w miejscu ponoć przesiąkniętym złem okrutniejszym niż można sobie wyobrazić ?
- Może zostali tu zatrudnieni jako najemnicy... - Ardis stwierdził z mocą w głosie - Nie należy się tym przejmować, ruszajmy wreszcie dalej...to miejsce przesiąknięte jest złem
Posłuchali go, zresztą zawsze to robili. Po przejściu kilku kolejnych komnat natrafili na ogromną salę w której ogry mieszały się z czymś przerażającym...zajrzawszy do komnaty, Frost dostrzegł kilkaset wpatrujących się w przejście par oczu. To beholdery ! To spostrzeżenie zmroziło mu krew w żyłach, zdążył się jednak wycofać by nie zostać dostrzeżonym. Powróciwszy do reszty kompanii zrelacjonował im co zastał...Po długiej naradzie postanowili walczyć..
- Kto wie, jakie skarby kryją się w tym miejscu - arcymagini liczyła zdaje się na pewien udział w owianej tajemnicą sztuce zmieniania martwych w nieumarłych
Wszystkie czary jakie mogłyby ich chronić przed nieznaną magią zostały rzucone...Wkroczyli niepewnie do pomieszczenia, chowając się to za filar, to za ściankę. Bitwa była krwawa, potworne wilookie stworzenia miotały w dzielną drużynę to ogień, to lód, niektóre zaś osłabiały, inne wprowadzały w magiczny sen...
Niejedno z nich w trakcie tej walki gotowe było uznać złotego smoka, który miesiąc wcześniej padł od ich magii, za łatwego przeciwnika. W końcu, po wyczerpującej, kilkugodzinnej walce z beholderami i własną słabością, rozbili obóz w wiosce w pobliżu zamku, uleczyli swe rany i powrócili do twierdzy. Ciała maszkar, poza przedziwną anatomią, o której możnaby napisać niejeden podręcznik, nie miały w sobie nic przyciągającego uwagi. Dalsza penetracja podziemi pozwoli odkryć towarzyszom komnatę z przedziwną talią kart. Ayertienna, najlepiej ze wszystkich obeznana w magii, wszak tytuł arcymagini nie przychodzi tak łatwo, zidentyfikowała je jako magiczne, jednak jej drużyna nigdy nie dowiedziała się o tym, żądna władzy nekromantka użyła ich bowiem od razu, licząc, że zgłębi dzięki temu tajniki mistrzów nekromancji...miast tego poczuła przypływ mądrości, niektóre ścieżki stały się dla niej jasne, jednakże nie ta prowadząca w mrok śmierci...
- To zwykłe karty, nie ma w nich aury magii - orzekła - Rozpadły się na proch przy wykryciu aury magicznej...Widocznie ogry też potrafią grać w karty - nerwowy śmiech zdradził kłamstwo, na które jednak nikt nie zareagował
Pełni ambicji i żądni zysku podążyli dalej, w głąb lochów, ku nieznanemu, czyhającemu na nich zagrożeniu, którego oddech stale czuli tuż obok...


Spisane piórem Wielkiej Obserwatorki 24 marca 1166 roku

--------------------------------

Te beholdery sa naprawde mocne :)

14.07.2003
10:34
smile
[64]

Baltazar [ Howl from Beyond ]

Ayertienna--> tak, tak dawno to było, ale też pamiętam swoje przygody z Beholderami. Ciężkie to były bitwy - nie dość, że trudno je było trafić, to poszczególne rodzaje odporne są na kolejne kanony magii.
Czy w "szóstce" jest czar "protection from magic" - którym można próbować chronić się przed różnymi dolegliwościami, które "oczka" lubią wywoływać, bo szczerze mówiąc nie pamiętam ???
Ciekawe opowiadanko - zamierzasz pisać dalsze relacje?

14.07.2003
10:36
[65]

Ayertienna [ Konsul ]

Jest, głównie dlatego moja druzyna nadal chodzi po tych lochach :) Kanon - magia ziemi, jak zawsze
Co do dalszych relacji...jak mnie cos tak ruszy jak te beholdery to czemu nie ;) przypuszczam ze rozpoznanie zamku nikomu nie sprawi problemow ? :D

14.07.2003
10:39
smile
[66]

Baltazar [ Howl from Beyond ]

No tak - kanon ziemi - a ja pisałem niedawno, ż nie ma tam nic ciekawego :-)) Zdaje się, że w późniejszych cześciach ten czar gdzieś powędrował.

14.07.2003
10:49
smile
[67]

Hellmaker [ Nadputkownik Bimbrojadek ]

Kane ---> "...nie mam uprzedzeń co do druidów..." - to masz szczęście :))) Na początku druidzi są ... khem... ciency, ale potem są nie do ruszenia. Tak od 40 lvlu zmiatają większośc wszystkiego co się rusza :) Tylko trzeba zainwestować w Ice Bolta i Kanon Wody i masz .... karabin maszynowy :)))))) Przy Masterze w Magii Wody i ok 70 lvl zadają nawet i 80 pkt obrażeń, a cholernie mało co jest na nie odporne :)
Oprócz tego np. Mag (takie porównanie) - powiedzmy ok. 100 lvl (nie pamiętam dokładnie) miał ok. 700-750 many, a druid 1140 - jest różnica - no nie ? :) I sporo więcej zdrowia, lepszy sprzęt mógł nosić, itd.
Wiem, Magia Śierci i Magia Życia się przydaje, ale ... przy dobrym rozwinięciu postaci przestaje to mieć znaczenie :)
Kiedyś przeszedłem MM6 czwórką Knightów - uuuuuu... to było wyzwanie :)))) niemalże zero magii (jakieś tam śmieszne zwoje), brak możliwości teleportacji, Lloyd's Beaconów i takich tam, ychhhhh... ale jak zwykle wszystko się dobrze skończyło :)))))))

14.07.2003
11:18
[68]

Hellmaker [ Nadputkownik Bimbrojadek ]

Tak sobie luknąłem na tą ERĘ i ... to może być naprawdę full wypas :) Mam tylko nadzieję, że nie spieprzą tego tak jak Ultimy 9 :/ 4 płytki bezsensownego latania :/

14.07.2003
14:41
[69]

Ayertienna [ Konsul ]

Błądzenie po korytarzach zamku Darkmoor zaczynało już irytować wszystkich, postanowiono więc - niemal jednogłośnie, jednak któż liczyłby się ze zdaniem nekromantki - rozwiązać sprawę poleconą przez regenta Zamku Ironfist, a dotyczącą dziwnego zachowania jego przedstawiciela. Długą drogę, dzielącą ich od nadrzędnej świątyni Baa śmiałkowie skrócili - jak zwykle - z pomocą magii. Kira okazała się na tyle biegła w magii, by stworzyć portal prowadzący do miasta Free Haven...jaka szkoda, że źle wymierzyła docelowy punkt przeniesienia..i wszystkich spotkała nieco nieczekiwana kąpiel. Wysuszywszy się i posiliwszy w gospodzie,drużyna zasięgnęła języka na mieście - jeden z wyznawców okrutnego bóstwa podzielił się za godziwą opłatą wiadomościami na temat prawdopodobnego położenia poszukiwanej światyni. Znalezienie środka transportu nie było zbyt wielkim problemem, i tak czwórka dzielnych herosów ratujących świat i niesamowicie dumnych ze swych dokonań wyruszyła na kopie siana do Kriegspire. Długą podróż większość z nich przespała, na zmianę potakując wciąż narzekającej na warunki i szarpanie swej reputacji "złej i okrutnej", arcymagini. W wyludnionym miasteczku, do którego dotarli, nikt nie wiedział dokładnie, gdzie znajduje się swiątynia, nikt, poza starym kowalem...Wskazał on im bezbłędnie kierunek, w jakim należy się udać, ostrzegając przy okazji przed dziwami, na jakie można się tam natknąć - druidzi, magowie i klerycy, tak brzmiał opis owych bestii....Czwórka buchnęła śmiechem, słysząc charakterystykę opisującą praktycznie także i ich samych.
Po uzupełnieniu zapasów pokrzepieni ruszyli pod swiątynię. Była ciemna, mroczna, ponura...Ayertienna oblizała wargi na ten widok, w myślach obierając to miejsce za przyszły dom. Przeciwnicy, których wycinali niczym żyto na polu, umierali z modlitwądo swego mrocznego Pana na ustach...jednak tu modlitwy wiele nie pomogły. Ginęli dziesiątkami - druidzi, klerycy, magowie - bez wyjątku. Wreszcie poszukiwacze, po kilku godzinach niemal nieustannej walki, skrajnie już wycieńczeni dotarli do ogromnej komnaty pełnej plugawego pomiotu wyznawców Baa i jego sług wszelakiej maści. Salwowanie się ucieczką było w tym wypadku najlepszą z możliwych decyzji. Zostawiając na później przeklętą salę pełną fanatyków zabarykadowali doń drzwi i ruszyli innym korytarzem. W jednej z komnat doczekali się wreszcie godnych przeciwników - Wysoki Kleryk nie był może twardym przeciwnikiem, jednak dla nadwątlonych sił drużyny i to było nielada wyzwaniem. Uważne oględziny jego ciała pozwoliły odnaleść klucz...tylko do czego ?
- Zdaje się, że w jednej z sal widziałem przymocowany do stołu kufer, pamiętacie ? Nie potrafiłem wtedy rozbroić zamka...zastanawiam się...były dwa zamki..więc są i dwa klucze, powinniśmy poszukać drugiego..
W jednej z kolejnych komnat komitet powitalny składał się z kilku magów, którzy zobaczywszy płaszcz z symbolem Baa na plecach zawachali się prtzed atakiem...Tak ! To była szansa dla Ardisa...trzeba ich tylko przekonać...
- Chwała Baa ! Poznajecie płaszcz? Jego właściciel przysłał mnie tu po nowe rozkazy - kłamstwo ryzykowne, ale kleryk wierzył we własne umiejętności dyplomatyczne
- Nie ma żadnych nowych rozkazów z tego co mi wiadomo - odparł jeden z magów, wyglądający na zwierzchnika pozostałych - Ale dlaczego Silvertongue nie przybył sam, za duże ryzyko ?
- Tak...tak właśnie. W końcu pozostali członkowie Rady mogliby coś podejrzewać, prawda ? - to mówiąc zmierzwił lekko włosy, co było znakiem dla poukrywanych kompanów, by wyszli z ukrycia - A teraz..powiedz mi, dobrodzieju - kpina w głosie zdawała się wprost wyciekać z ust mężczyzny - kto posiada drugi klucz do skrzynki ?
Chytry uśmiech czarodzieja zdradził, że to on jest owym "szczęśliwym posiadaczem", a wszystko wskazywał na to, że nie zamierzał oddać go po dobroci. Zaciekła walka zakończyła się zwycięstwem przybyszów i zabraniem klucza. Wróciwszy do komnaty ze skrzynią, odkryli w niej poza kilkoma fatałaszkami, także i list potwierdzający ich przypuszczenia. Lord Humprey musi się o tym dowiedzieć jak najszybciej !
Gorączkową dyskusję czwórki przerwała ciemność..
- Ooo, szanowna Arcymagini, czy w swej łaskawości i dobroci zechcesz zapalić nam światło ? - tego typu przekomarzania były w drużynie dość częste i z dnia na dzień coraz bardziej denerwowały obiekt kpin.
- Sami sobie zapalcie, nie wzięliście pochodni ? - ton głosy Ayertienny wskazywał, iż dalsza dyskusja może zakończyć się wysadzeniem w powietrze, ruszyli więc po omacku korytarzami.
Szli już ładnych kilka godzin, gdy wreszcie dostrzegli światło, sączące się lekko od drzwi przed nimi. Niewiele myśląc rzucili się ku wyjściu, które okazało się jednak być drugą częścią kompleksu ogromnych komnat, wypełnioną po brzegi podniesionymi w stan alarmu wyznawcami Baa. Nie było widać drogi ucieczki...Przerażeni towarzysze próbowali przedrzeć się przez hordy rozwścieczonych i zdeterminowanych wrogów, jednak każda osłona, jaką udało im się na siebie rzucić była błyskawicznie niszczona przez magów. Osłabieni, poranieni i słaniający się na nogach dotarli do kolejnych drzwi, i już mieli przejść przez nie, gdy dostrzegli że brakuje Arcymagini. Ta ledwo czołgała się pomiędzy kolanami wrogów, którzy wyładowywali na niej całą frustrację. Wiedziony wyuczonymi dogmatami, mówiącymi, że o towarzyszy trzeba walczyć, Ardis rzucił się w ten tłum, by wynieść z niego całkowicie otumanioną kobietę.
Byli w ślepej uliczce, sytuacja zdawała się nie mieć rozwiązania...A jednak...
- Chwyćcie mnie za ramiona, mocno ! - wykrzyknęła blada niczym ściana Reya - Spróbuję nas stąd wyciągnąć !
Spełnili jej polecenie. Kilka dziwnych gestów i puff - w światyni pozostali już tylko zdezorientowani przeciwnicy, natomiast cała czwórka "herosów" po raz kolejny odbyła przymusową kąpiel - tym razem fontanna znajdowała się w New Sorpigal, mieście w którym wszystko się zaczęło. Zaniósłwszy czarodziejkę do świątyni, wynajeli w tutejszej gospodzie cztery pokoje i nie zwarzając na list, który powinien jak najszybciej zobaczyć regent, zasneli......


Spisane piórem tejże 30 marca 1166 roku

14.07.2003
18:08
smile
[70]

Kane [ Beautiful St-Ranger ]

Baltazar -> Cholera... tak sobie czytam wasze posty i chyba sobie zagram jeszcze raz w M&M VI. HEHEHE :-))

właśnie błądze po castle Darkmoore i mam już dość oczka da się jeszcze zabić ale jak się pojawiają za każdym zakrętem to mam już ich dość....
PS gdzie jest memory crystal w Darkmoor???? właże do tego "wodnego" śześcianu - teleporta i gdzie dalej???? może tam wogóle nie wchodzić???

14.07.2003
20:23
[71]

Ayertienna [ Konsul ]

HELP ! Zwiedziłam cala Supreme Temple of Baa..i za nic nie moge znalesc tego crystal całego ;/

14.07.2003
21:12
smile
[72]

Hellmaker [ Nadputkownik Bimbrojadek ]

yyyy... to jest ta na Hermit's Isle ? Tam gdzieś się dochodziło, gdzie była taka jakby studnia ze słupem na środku i lawą na dole. Platformy dochodzące przełączało się tak, że właziło się na platformę, przechodziło na ten słup, przechodziło do drugiego pomieszczenia gdzie była zadyma, przełączało się platformę itd. i w końcu dochodziło się od pomieszczenia gdzie był ktoryś z tych magów zdrajców (?) cholera nie pamiętam już dokładnie :/ i tam był ten kryształ - bodajże to był Memory Crystal Alpha.
Ale tak dawno nie grałem, że mogłem cos popieprzyć :(

14.07.2003
21:14
smile
[73]

Hellmaker [ Nadputkownik Bimbrojadek ]

AAAAaaaa.... znalazłem u Bodzia :)))))))

Ayertienna ----> proszę :))))))))


Pierwszą rzeczą, którą powinieneś zrobić jest włączenie teleportu. Idź zatem zachodnim korytarzem, a za rogiem znajdziesz się w pokoju z cylindrycznym obiektem. Jeśli klikniesz na nim to górna połowa się podniesie. Jest to właśnie ten teleport, który przenosi cię z tego pomieszczenia do sekretnego pokoju w Free Haven Sewers. (Teleport działa tylko przy podniesionej górnej części, dlatego też nie można go było użyć w kanałach Free Haven). Do sekretnego pokoju w kanałach można się dostać wejściem w budynku 16 w Free Haven.
To tyle na temat teleportu, idź teraz na wschód od wejścia. Dotrzesz do trzech pomieszczeń i po uporaniu się z wrogiem, wyczyść je ze skarbów. Następnie kieruj się na południe od wejścia do świątyni. Korytarz dalej skręca na wschód. Idąc dalej po prawej stronie zobaczysz pomieszczenie z niewidzialną podłogą. Idź jednak dalej na wschód. Skręć w pierwszy korytarz na prawo. Prowadzi on ponad tym dużym pomieszczeniem "bez podłogi". Na jego końcu są dwa pokoje (uważaj na kleryków). Również na jego końcu, na południu są w ścianie drzwi. Za nimi pełno skrzyń. Korytarzem tym dojdziesz do kolejnych trzech pokoi. W tym najbardziej na południowy zachód, w lewej wnęce znajduje się skrzynia. Po skończeniu łupania się w skarbach, wróć do korytarza, z którego dostałeś się tutaj (korytarz mijający pomieszczenie "bez podłogi"). Teraz idź nim nie na prawo, jak wcześniej, lecz na północ. Przechodząc przez duży pokój i skręceniu na południe, wejdź w pierwszy na prawo korytarz zakończony pomieszczeniem z trzema ołtarzami: Altar of Pain, Altar of Earth, Altar of Fire. Kliknij na każdym z nich, odbierze ci to trochę HP, ale w późniejszym czasie zwróci się to, gdyż będziesz mógł skorzystać ze znajdujących się tu świątyń (zrób to każdym z członków twojej drużyny! :-)). Następnie wróć z powrotem do korytarza i tym razem kieruj się na południe. Po lewej stronie zobaczysz pokój ze skrzynią a na końcu korytarza rozwidlenie. Idź na zachód, znajdziesz się naprzeciw sekretnych drzwi. Po obu stronach drzwi są pokoje z przedmiotami i złotem. Potem otwórz drzwi i wejdź do pokoju. Na północnej ścianie są nasteępne drzwi. Za nimi znajduje się korytarz prowadzący mostem nad dużym pomieszczeniem "bez podłogi" prosto na zachód. Idąc tym korytarzem dotrzesz w końcu do pomieszczenia z dwoma wyjściami na północ i zachód. Na północy są dwa pokoje sypialne i klerycy (znajdziesz tam jakiś przedmiot). Natomiast na zachodzie jest długi korytarz z przylegającymi do niego pokojami sypialnymi (w nich oczywiście klerycy). Idąc tym korytarzem, kiedy dojdziesz już na północ, skręć na prawo a potem na wschód. Dojdziesz do owalnego pokoju z wyjściem na południe. Korytarz (na południu) prowadzi przez most nad tym pomieszczeniem "bez podłogi". Dotrzesz do kolejnego pokoju z wyjściem na południe, kiedy wyjdziesz z niego to tuż na lewo znajduje się następny pokój (nie wspominam już, że wszędzie pełno kleryków i "devilsów"). Kiedy wrócisz z tego pokoju, korytarz ten kończy się rozwidleniem (ładną pętlę zatoczyłeś?). Idź na północ. Po minięciu dwóch rozwidleń dotrzesz do trzeciego. Jeśli skręcisz na wschód znajdziesz się w pomieszczeniu z dwoma skrzyniami i świątynią (Shrine of Air). Modląc się na niej aktywna postać otrzyma trwale +10 do wytrzymałości na elektryczność (electrical resistance). (Pamiętaj: Aby móc skorzystać z tych świątyń, każda z twoich postaci powinna dotknąć wcześniej trzech ołtarzy!). Wróć do rozwidlenia i pójdź na północ. Dojdziesz do kolejnego pomieszczenia z dwoma skrzyniami i świątynią (Shrine of Earth). Zrób to co wcześniej, a uzyskasz +10 wytrzymałości na magię (magic resistance). Następnie wróć do rozwidlenia i idź cały czas na południe. Na czwartym rozwidleniu (licząc z tym od którego zacząłeś) skręć na południe, a znajdziesz kolejną świątynię (Shrine of Waters), co da ci +10 wytrzymałości na zimno (cold resistance). Po powrocie do rozwidlenia i pójściu na zachód, dotrzesz do następnej świątyni (Shrine of Fire). Ona da ci +10 wytrzymałości na ogień (fire resistance). Potem idź dalej na północ. Korytarz otworzy ci długi pokój z sześcioma przyległymi pokojami (3 na każdej ścianie). Po opróżnieniu go z potworów idź na północ a dotrzesz do centralnego pomieszczenia. W nim znajduje się platforma, od której mogą być poprowadzone cztery mosty. Te mosty muszą być ustawione w taki sposób, abyś mógł dostać się do północnego pokoju (północny i południowy most wysunięty, a zachodni i wschodni schowane). Zrobić to możesz wykorzystując cztery drzwignie znajdujące się właśnie tutaj. Pokój na północy zawiera ołtarz, a na nim jest Memory Crystal Alfa.

14.07.2003
21:28
[74]

Katane [ Useful Idiot ]

A ja jak zwykle "na czasie" i dopiero dzisiaj odpalilem MMT. Pierwsze wrazenia - aaaale to ladne! - oczywiscie porownujac do innych MMow, a nie takiego Morrowinda ;) Dalej: nie ma w demie inwentory i statystyk! A szkoda. No i ta ciekawostka z chodzeniem pod woda - miodzio. Czekam niecierpliwie.

Kontynuuje boje z IWD2, zaczalem po raz kolejny IWD1 i... Half-Life'a :)

14.07.2003
22:27
[75]

Mac [ Sentinel of VARN ]

A ja nie rozumiem po co wszyscy się bawią z tymi mostami w Supreme Temple of Baa, skoro do kryształu można po prostu przeskoczyć nad przepaścią czarem Jump:))

14.07.2003
23:48
smile
[76]

Hellmaker [ Nadputkownik Bimbrojadek ]

A bo Ty to tak na łatwiznę idziesz ... :))))

15.07.2003
00:35
smile
[77]

Mac [ Sentinel of VARN ]

Powiedział ten, co najbardziej lubi grać czterema druidami:)))

15.07.2003
07:15
smile
[78]

Adamus [ Gladiator ]

Hell --> CZY JA DOBRZE SLYSZE???? TY OD DAWNA NIE GRALES W M&M VI???? ZGROZA!!!! NAJWIEKSZY MANIAK TEGO NAJLEPSZEGO CRPGA, ZAPOMNIAL O NIM, ZALAMALEM SIE!

15.07.2003
07:21
smile
[79]

Adamus [ Gladiator ]

Ayertienna --> CAKIEM CALKIEM :-))). Dawaj jeszcze ze dwa takie kawalki i mysle, ze Twoje wspomnienia kwalifikuja sie do dzialu Hyde Park :-))

15.07.2003
08:15
smile
[80]

Hellmaker [ Nadputkownik Bimbrojadek ]

Adamus --> Nie krzycz na mnie :) Dłuuugo nie maiłem czasu grać w cokolwiek, a teraz od pewnego czasu katuję Morrowinda i Deus Ex (to znaczy jego już skatowałem, ale od czasu do czasu sobie pogrywam) oraz dla rozluźnienia po trudach dnia powszedniego odreagowuję w UT 2003 ;) Szkoda, że nie umiem zrobić skinów do postaci w UT, bo znalazłoby się tam paru mniej i bardziej znajomych :D

Ale obiecuję poprawę - już zainstalowałem na nowo, więc ... :))))))))))

15.07.2003
08:17
smile
[81]

Hellmaker [ Nadputkownik Bimbrojadek ]

Mac ---> zagraj 4 knightami cfaniaczku :)))) początki są spokojne i fajnie się gra, bo masz potężną drużynę ... ale znajdź się naprzeciwko devilów, smoków, czy innego badziewia, gdzie nie masz możliwości rzucania czarów ochronnych :D

15.07.2003
10:29
smile
[82]

Kane [ Beautiful St-Ranger ]

Adamuss, Hellmaker --> a wy co??? w pracy się obijacie i statsujecie??? bo innego wytłumaczenia nie mam dla postów spomiedzy 7.15 a 8.17 :-) no chyba że cierpicie na bezsenność.

MAC --> jak grałem pierwszy raz w mm6 to też jakoś przypadkiem gdzieś skoczyłem, i patrzę a kryształ tuż przedemną :-))

15.07.2003
10:42
smile
[83]

Hellmaker [ Nadputkownik Bimbrojadek ]

Kane ---> z przykrościa muszę powiedzieć, że właśnie dlatego mam czas na granie :(
Po prostu straciłem pracę jakiś czas temu i ... no cóż ... jeżeli chodzi o pracę, to wszyscy wiemy jak jest "łatwo" znaleźć nową, szczególnie w tym okresie :/

15.07.2003
10:48
smile
[84]

Mac [ Sentinel of VARN ]

Hellmaker --> Spokojnie, żartowałem tylko. Też lubię grać czterema druidami:)))

A czterema knightami już przeszedłem, teraz męczę się 1 druidem i trzema trupami :)) -->

15.07.2003
10:56
smile
[85]

Kane [ Beautiful St-Ranger ]

Hellmaker --> strasznie mi przykro żeś stracił pracę, nie łatwo dziś bez kasy wytrwać... ja sam jestem u schyłku studiów i szukam pracy ale jak narazie się nie zanosi... poprostu o 8 rano to bym smacznie spał a nie na kompie siedział.
szybiej dobrej dobrze płatnej pracy ci zyczę , powodzenia :-))

15.07.2003
11:01
[86]

Mac [ Sentinel of VARN ]

A co do gry 4 knightami, to imo najtrudniejszym momentem w grze był castle darkmoor, gdzie po prostu nie miałem możliwości zabicia beholderów i najzwyczajniej je ignorowałem biegając slalomem do przełączników, a potem do kryształu:)) Ciężki był też Tomb of Varn i co większe zgupowania dżinów.. Natomiast po zdobyciu blasterów było już z górki:)) Na smoki wystarczyło nająć NPC'a z czarem fly i strzelać do nich w powietrzu z stale wciśniętym strafe'm:) W ten sam sposób zabijałem je zresztą 4 druidami, bo jest to w zasadzie znacznie skuteczniejsze na smoki niż 4x Icebolt, który nie działa już tak dobrze na niebieskie i złote smoki:/

15.07.2003
11:25
smile
[87]

Hellmaker [ Nadputkownik Bimbrojadek ]

Mac ---> przecież się nie gniewam :))))

Kane ---> nie dziękuję, żeby nie zajeżyć :D

16.07.2003
10:38
smile
[88]

Bodziu [ Lord Ironfist ]

No no !!! przez ostatnie dni lacze bylo walniete i ludzie z laczami od TPSA (znaczy sie korzystajacy z uslug) nie mogli sie dostac na forum :(( I tak nie bylo mnie kilka dni a tu ile sie lektury pojawilo do czytania :)))) No i o MM6, az milo sie czyta, maly sentymencik lezke w oku zakrecil :)))

Hell --> odstawiasz Morrowinda i bierzesz sie za MM6, eeeeee I don't belive it ! ;))

Mac --> a skonczyles gre z tymi 4 rycerzami ??

Adamus --> W co pogrywasz teraz ?? No i slyszalem ze za kilka tygodni kupujesz kompa, no to grtz !!! :))

16.07.2003
10:49
[89]

Mac [ Sentinel of VARN ]

Bodziu --> Skończyłem:) Pokazałem dyplom parę postów wyżej...

16.07.2003
10:51
[90]

Hellmaker [ Nadputkownik Bimbrojadek ]

Bodziu ---> gram na zmianę :) Jak już wcześniej pisałem - mam czasu aż za dużo :(

16.07.2003
11:11
smile
[91]

Kane [ Beautiful St-Ranger ]

widzę ze troszkę rozruszałem wątek zacxzynając mm6 :-))

załaczam obrazek Castle Kriegspire z zaznaczonym wejściem oraz drzwiami których nie moge otworzyć...może z tym fantem ktos mi pomoże bo opisy, solucje nic mi jakoś nie dały.

16.07.2003
11:25
smile
[92]

Hellmaker [ Nadputkownik Bimbrojadek ]

Korzystając z Twojego obrazka walnąłem tam zieloną kropkę :))) co to jest za wejście ? mam wrażenie, że to jest to o czym pisałem, że wchodzi się od drugiej strony - gdzieś po tych galeryjkach otaczających te 4 komnatki i tam gdzieś jest czy to ukryte przejście, czy jakiś taki przesmyk. cały czas mi po łbie chodzi włąsnie, że nie wchodziło się tam przez to zwykłe wejście, tylko jakoś "z partyzanta" :)

16.07.2003
11:27
[93]

Hellmaker [ Nadputkownik Bimbrojadek ]

chociaż niekoniecznie po galeryjkach :(

16.07.2003
11:40
[94]

Kane [ Beautiful St-Ranger ]

Hell -> do tej zielonej kropki to można (chyba ) tylko dojść przez te drzwi które zaznaczyłem, nie jestem pewien bo mi się nie udało... a na galeryjkach jest takie dziwne przejście do przycisku na środku tych 4 komnat. próbowałem do zielonej kropki z tej komnaty po prawo ze słupem na środku ale nic...

PS gdzie jest to popieprzone Jewelled Egg???????

16.07.2003
11:44
smile
[95]

Hellmaker [ Nadputkownik Bimbrojadek ]

Kane ---> właśnie w tej komnatce :/ w takiej skrzynce we wnęce w ścianie :(

16.07.2003
11:45
smile
[96]

Hellmaker [ Nadputkownik Bimbrojadek ]

Hmmm.... a naciskałeś ten przycisk ? co on daje ?

16.07.2003
11:50
smile
[97]

Hellmaker [ Nadputkownik Bimbrojadek ]

W linku poniżej jest całkiem niezła stronka o MM6.
A tu wycinek nt. Jeweled Egg:
"The egg is located in a room just to the north of the center of the map, behind the door activated by the one-way door."

16.07.2003
11:51
smile
[98]

Kane [ Beautiful St-Ranger ]

hell -> chyba jestem ślepy obleciałem trzy razy wszytko i nic nie zauważyłem, a wszystkie opisy to mnie tylko widze w błąd wprowadzały..:-(, sprawdzę tę komnatę raz jeszcze....

a ten przycisk to robi:<cytat ze strony bodzia>:
W ten sposób powinieneś dostać się na półkę skalną, otaczającą na zewnątrz te cztery komnaty. Dzięki niej dostaniesz się na środek, pomiędzy tymi czterema komnatami. Tu znajduje się przełącznik, użyj go. Otwiera on okratowane drzwi z tyłu holu. wtedy idzie się po memory crystal

16.07.2003
11:55
smile
[99]

Hellmaker [ Nadputkownik Bimbrojadek ]

hmmm... kurna :)
Wiem, ja też latałem jak popieprzony i w końcu jakoś zawsze znajdowałem drogę - tylko nie pamiętam już jak :(

16.07.2003
12:03
smile
[100]

Kane [ Beautiful St-Ranger ]

do kriegspire się wróce narazie się męcze z Darkmoore.... pokręciłoby te wszystkie Oczka... WRRRRRR... zatłukę wszystkie.

narazie nie mam czasu na granie przetestuje wszystko może dziś wieczorem:-)

16.07.2003
12:55
smile
[101]

Adamus [ Gladiator ]

Zapraszam do nowego watku:

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.