GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Silent Hunter II (cz.29)

23.11.2001
09:43
[1]

SilentOtto [ Faraon ]

Silent Hunter II (cz.29)

Tradycyjnie "w nowym roku, w nowym..." :-)

23.11.2001
09:48
smile
[2]

leo987 [ Senator ]

...kroku" :)))))

23.11.2001
09:56
smile
[3]

SilentOtto [ Faraon ]

Leo --> :-) Poczytałem sobie dyskusję na temat strony SH2. Mnie wystarcza forum. Tu się pisze jak się chce, kiedy sie chce no i prawie co sie chce :-) Strona zobowiązuje do poprawności i kupy innych rzeczy. Zawsze sie komus cos nie bedzie podobało i twórcy zostaną zasypani setkami e-maili z pretensjami. Ale jeśli panowie mają czas i chęci no to GO.

23.11.2001
09:58
smile
[4]

leo987 [ Senator ]

Otto--> ja nie mam na tyle dobrej woli, by prowadzić "aktywnie" strone o grze. Wolę po prostu grać, niż pisać o tym :)))) Ale poczytać zawsze lubię :))))

23.11.2001
09:59
smile
[5]

Siegfried [ Generaďż˝ ]

mohrven --> DC z całą pewością będzie w rozdzielczości nie większej niż w SH2, widać to chociaż po jakości screenów, poza tym jak wyglądałby MP z SH2 &DC. SilentOtto --> prawda że miłe szlagierki. I od tego chce się żyć, i to jest noble.Że też kurwasz pałasz nie mogli tego dołożyć, ale musieli zadbać o political correctness. O to akurat zadbali, partacze. Zabradziażyłes? Ja, gut Kamerad moglich das ist Deine letzte Zeit :-) (ach ten mój niemiecki) ;-)))

23.11.2001
10:00
smile
[6]

leo987 [ Senator ]

Otto--> a co do forum to masz absolutną rację. Tu jest najlepsza recenzja z gry.

23.11.2001
10:04
smile
[7]

SilentOtto [ Faraon ]

Leo ---> to tak jak ja :-) Siegfried, matchaus --> na szkagierki udostepnię swoją "milch kuhe". Namiary wyślę na priva. Siegfried ---> moja znajomość niemieckiego ogranicza się do kilku cytatów ze Szwejka i innych powieści oraz do znajomości nazw części składowych rusztowania (fonetycznie) :-) Musisz mi przetłumaczyc co napisałeś ;-)

23.11.2001
10:11
smile
[8]

Siegfried [ Generaďż˝ ]

SilentOtto --> tłumaczenie moje in extenso ;-): Tak, kolego możliwe że to Twój ostatni raz (domyślnie przed natępnym patrolem) ;-)))))). Z góry danke und helenke za milch kuhe.

23.11.2001
10:15
smile
[9]

SilentOtto [ Faraon ]

Jeśli dzisiaj dopłynie do mnie konwój to się zamustruję na jakiś piracki bryg :-) A u-boot poczeka na patcha z MP. U-99

23.11.2001
10:21
[10]

Siegfried [ Generaďż˝ ]

SilentOtto --> ja czekam na przydział na OstFront. To trochę "estetyczniej" niż w SH2 sobie pofruwam ;-) Il2Sturmovik tuż, tuż

23.11.2001
10:29
smile
[11]

SilentOtto [ Faraon ]

Siegfried --> Też na to czekam. Mam oblatane wszystkie (?) najlepsze symulatorki lotnicze z I i II WŚ. U mnie to zboczenie :-)

23.11.2001
10:46
smile
[12]

Siegfried [ Generaďż˝ ]

SilentOtto --> kończąc bo wszak to wątek nie o tym. Próbowałeś grać np. w Combat Flight Simulator-Pacific Theatre w sieci. Miód, malyna :-) pod warunkiem że nie trafisz na durniów używających mody. Polecam jeśli nie.

23.11.2001
12:22
smile
[13]

leo987 [ Senator ]

oho....entuzjazm coś się wypalił :))))) Jutro siadam do misji drugiej :) Suuuuuuuper :))))) A dziś zaczynam wreszcie pisac reckę :)))))

23.11.2001
12:31
smile
[14]

SilentOtto [ Faraon ]

Leo --> czy ja wiem ? Jakieś resztki chyba jeszcze pozostały. Rozkazy na dzisiaj -- Morze Śródziemne. Zobaczymy czy mi się uda :-) Zawiodłem sie ciężko na tej grze i nic już tego chyba nie zmieni. No, może dobry MP.

23.11.2001
12:34
smile
[15]

SilentOtto [ Faraon ]

Leo --> ciekaw jestem tej recenzji :-)

23.11.2001
12:36
smile
[16]

leo987 [ Senator ]

Otto--> a ja zbieram teraz wszystkie nasze wypowiedzi, także te z subsim.com, własne wrażenia z gry i zaczynam to opisywać. Konwój dziś powinien być u Ciebie na 100% więc sobie "odpoczniesz" od SH2 :))) Nie ma to jak dobre stare Pirates! w nowej szacie :)))) Polecam także trailer z SEA DOGS2 w plikach na GOLu - zrywa czapę

23.11.2001
12:39
smile
[17]

leo987 [ Senator ]

Otto--> wiem że zamówiłeś SH2 z CH&B. Gdybyś się rozmyślił lub był chętny, to bardzo chętnie odkupię go od Ciebie. Chyba że jesteś kolekcjonerem i zostawisz go sobie :)))) ps. sorki za tą propozycję ale musiałem zapytac :)))

23.11.2001
12:41
smile
[18]

SilentOtto [ Faraon ]

Leo --> konwój dopłynął ! Dzięki ! Wieczorkiem na Karaiby :-)))))

23.11.2001
12:44
smile
[19]

SilentOtto [ Faraon ]

Leo --> Czemu sorki ? A czy moze być pudełko otwarte (gdybym ewentualnie się zdecydował) ? :-) Nie powstrzymam się żeby nie zajrzeć do środka ;-)

23.11.2001
12:46
smile
[20]

schpack [ Konsul ]

Dziędobry ;-)) Ja w sprawie błędów. Jak to jest że mogę przeładowywać torpedy z zewnętrznych zasobników nie wystrzeliwując uprzednio ani jednej? To gdzie one się mieszczą? Na koju kapitana? Brak kobiet dokucza, ale kto by chciał kimać z półtoratonową torpedą w jednym wyrze. Oświećcie mnie, bo czegoś tu nie rozumiem. Sorry jeśli ktoś o tym pisał,ale nie widziałem ani tu, ani na subsimie?

23.11.2001
12:47
smile
[21]

leo987 [ Senator ]

Otto--> otwarte pudełko to może jakiś upust cenowy :))))) (Moja propozycja to 150 zł - niby niewiele ale zawsze coś i na takiego Iła Sturmowika wystarczy :)))

23.11.2001
12:57
[22]

leo987 [ Senator ]

Schpack--> nie wiem jak to jest w grze, ale czytałem, że załoga w przedziale torpedowym spała właśnie tam. I kiedy ich ubywało to była bardzo zadowolona tym faktem. Jeżeli zaś chodzi o przeładowanie to chyba odbywało się ono w wynurzeniu i zabierało trochę czasu. Później oczywiście to usprawniono.

23.11.2001
12:58
smile
[23]

SilentOtto [ Faraon ]

schpack --> hm, o tym nie wiedziałem. Co prawda przeładowywałem torpedy ale po wystrzeleniu min. 2 szt. Jeśli tak jest to - następna głupota... Leo --> kasę uważam za rozsądną. Decyzję podejmę kiedy przesyłka dojdzie. Ok ?

23.11.2001
13:07
[24]

leo987 [ Senator ]

Otto-->oki

23.11.2001
13:09
smile
[25]

schpack [ Konsul ]

Dobrze że chociaż przeładowywać można tylko w wynurzeniu. Pewnie na niższych poziomach trudności chłopaki przeładowują pod wodą ;-))

23.11.2001
13:22
smile
[26]

Siegfried [ Generaďż˝ ]

SilentOtto --> na podanych współrzędnych, konwój MP-3 pownien pojawić się ok. 17-18. Jeśli to nie będzie dla Ciebie za późno.

23.11.2001
13:35
smile
[27]

matchaus [ Legend ]

U-107 właśnie wrocił z patrolu. Jezu! Ale mnie przwiało! Cały czas musiałem sobie wspominać patrole na Atlantyku, aby przetrwać najgorsze... Dres + drelich, do tego kufaja, dwie czapki, gumofilce + 3 pary skapet a i tak trzęsłem tyłkiem, że aż miło... Do tego te cholerne łzy kiedy patrzy się w lunetę dalmierza. Po pewnym czasie oczy pieką niemiłosiernie.. Znów ida mrozy - wierzcie mi - najgorszy okres dla geodety. Ale dałem radę! Jak wlazłem pod prysznic to z 15 min. stałem (zupełnie się nie ruszając) pod strumieniem gorącej wody! Odkrywka - krajobraz księżycowy. Wiatr hula, wizura na kilka kilometrów, niska powała szybko pędzących chmur... I do tego jeszcze co jakiś czas przelatujący samolot z lotniska w Powidzu. Klimat rodem z SH2! Otto --> Momencik - musze sprawdzić, czy mam dostęp do tej krowy. Jak nie - torpeda na priva. Byłbym mile zaskoczony, jeśli ktos miałby cokolwiek więcej (lub w innych wersjach) niż ja posiadam... Leo --> Mam w końcu początek! Myślę, ze będzie Ci się podobał... Jeśli chodzi o torpedy, to ja od załadowania tej z pokładu zaczynam każdą misję! Później, po strzelaniu z dziobowych, też przerzucam kolejną na dziób. Jest miejsce na jedną (na początku) i nie ma w tym nic dziwnego - miejsca, choć mało było jednak trochę... Tyle, że zaden dowódca nie zabierał załodze już na samym początku tych kilku metrów kwadratowych...

23.11.2001
13:39
smile
[28]

matchaus [ Legend ]

Leo --> Czy wystarczy patch 1.06, czy 1.05 też trzeba zassać (sea dogs) ???

23.11.2001
13:41
[29]

leo987 [ Senator ]

wystarczy 1.06. Eliminuje prawie wszystkie błędy.

23.11.2001
13:42
smile
[30]

matchaus [ Legend ]

Leo --> Danke :)

23.11.2001
13:48
smile
[31]

leo987 [ Senator ]

A tu zamieszczam link do opisów pomocnych przy Sea Dogs (coś mi się zdaje że od poniedziałku zacznie się wielki comeback tego wspaniałego tytułu :))))))))

23.11.2001
13:48
smile
[32]

dw4rf [ Generał ]

schpack --> tam gdzie jest ekran przeładowywania torped, jest zakładka 'store'. Jeżeli chcesz przeładować torpedy z external do forward/aft store musisz miec miejsce (stan 'aviable' czy jakos podobnie). Z reguły na początku misji można od razu przerzucic torpedy po jednej do przodu i do tyłu, ale nie zawsze (nieraz po prostu wszystkie wewnętrzne miejsca są zapchane). matchaus --> probowałeś naprawiać tego diesla idąc langsem, czy owisz, że powinno działać. Bo u mnie nie działało. Zobaczę jeszcze jak będę miał taką awarię. Po 4 misjach mam 40tys warship i ok 55tys merchant i tylko IC II klasy... qrde co jest.. może po sub huncie cus dostane :C Realizm 100% mod 1.2. Czy komuś udało się uciec DD, po tym jak rzucał na was DC przynajmniej kilka razy (nie po tym jak wykonał 1 atak i odpłynął sobie, bo się spieszył)? Tzn. czy pomaga zejscie na 250m i sielnt running? Pozdrawiam Dw4rf

23.11.2001
13:57
[33]

leo987 [ Senator ]

dw4rf--> czytałem ciekawą taktykę na subsimie. Otóż po namierzeniu okrętu przez DD schodzimy na powiedzmy 200m. Kiedy DD jest w odległości jakieś 400-300m wciskamy "c" (nie wiem jeszcze dlaczego ale tak dzis przeczytałem) i schodzimy na 250m. Piszą tam że mozna też schodzić na 250 kiedy słyszymy pierwsze pluski lądujących w wodzie bomb głębinowych. Kiedy te wybuchają nasz okręt jest już 50 metrów niżej i ma szansę na przeżycie. Innym sposobem było płynięcie bezpośrednio pod jakimś okrętem .

23.11.2001
13:58
[34]

dw4rf [ Generał ]

Mohrven --> ponoć na dokładnie tym samym silniku :C Pozdrawiam U-724

23.11.2001
13:59
smile
[35]

matchaus [ Legend ]

dw4rf--> Można naprawiać diesle nie tylko na najmniejszej prędkości, ale na połówce (marszowa) tak samo. Szybciej = nie da rady. Orderów też nie mam za wiele (dwa). A potopiłem, ..z resztą możesz zobaczyc wątek wcześniej. :) Uciekałem na modzie 1.2 kilkanaście razy. I to skutecznie. Byłem na 190m, dno - 200m :))) Zawsze pomaga zejście głęboko i silent running!

23.11.2001
14:02
smile
[36]

dw4rf [ Generał ]

leo987 --> to jest dokładnie moja taktyka, ale zżera ona strasznie dużo comresed air. Ja wole trzymać się nie za blisko powierzchni (ok .100m), co daje mi czas na zejscie o 20-30m i uniknięcie zniszczenia, a także w momencie przeładowania torped - w miarę szybkie wynurzenie i podjęcie walki! :)) Z tym płynięciem pod innym okrętem to kiepsko - DD wpłynie na ten okręt (zderzą się i zatrzymają), a i tak DC może rzucić.

23.11.2001
14:03
smile
[37]

dw4rf [ Generał ]

matchaus --> a jak siedzisz już przy dnie, to płyniesz prosto, czy po każdym rzuceniu DC zmieniasz kierunek?

23.11.2001
14:09
smile
[38]

matchaus [ Legend ]

dw4f --> Ja przyspieszam i uciekam"na czuja"... Takie zboczenie z lektur. Jak już słysze wyraźnie śruby nad sobą nie czekam na plusk bomb, tylko pełna moc i ster na maxa w lewo, bądź w prawo w zalezności skąd przyszedł DD... DD nie ma czasu, ani możliwości by mnie wtedy wytropić. Kontakt musiał złapać wcześniej a nie nademną... Otto --> Poprosiłem adminów o wklejkę - obserwuj poziom paliwa w zbiornikach :)))

23.11.2001
14:10
[39]

leo987 [ Senator ]

Na subsimie w modders jest do zassania najnowsza wersja śladu torpedy. beta 0.9 - matchaus powinien spróbować. i tekst readme do dźwięków stereo44kHz

23.11.2001
14:14
smile
[40]

matchaus [ Legend ]

Leo --> Twoje porady do "dogsów" się drukują, lecę na Subsim po torpedy!

23.11.2001
14:18
smile
[41]

SilentOtto [ Faraon ]

matchaus, Siegfried --> widzę, że zbiorniki zapełniają się nowymi szlagierami :-) Właśnie się męczę pod Giblartarem :-) Zatopiłem 1 DD a drugi na mnie poluje. Przetrzymałem już 5 ataków. Płynę na ok.120 - 150. Kiedy DD rusza do ataku daję szybkość na maksa, głebokość ok. 180 (dno - 210) i w ostatniej chwili zwrot. Jak dotąd nawet mnie nie drasnął. Mod 1.2. Meldował U-99

23.11.2001
14:18
smile
[42]

matchaus [ Legend ]

Torpedy zassane, a dżwięków w 44kHz używam od kilku dni - naprawdę warto!

23.11.2001
14:22
smile
[43]

matchaus [ Legend ]

Otto --> Zobacz to co dostaniesz ode mnie i daj znać, czy masz coś czego nie mam... Jestem zwichrowany w temacie III Rzeszy, ciągle "Sieg Heil!" i "Sieg Heil!" - już mnie ręka od tego boli :))))))

23.11.2001
14:24
smile
[44]

matchaus [ Legend ]

Otto --> I o to chodzi, o to chodzi! (tropienie DD) Trzeba się należycie przygotować, by później poł świata chciało na nas polować - Panowie, pamiętajcie o tym!

23.11.2001
14:40
smile
[45]

Siegfried [ Generaďż˝ ]

mathaus --> jak wspomniałem Otto, mój konwój dopłynie ok. 17-18. Mam nadzieję żę mój zestawik nie pokrywa się z utworami w Twoim zbiorze. No, ponoć marsze były wykonywane przez orkiestrę LSSAH.

23.11.2001
14:42
smile
[46]

Siegfried [ Generaďż˝ ]

matchaus --> gdyby to forum było w Niemczech juz dawno by nas wykopali z takiego banalnego powodu ;-)

23.11.2001
14:44
smile
[47]

matchaus [ Legend ]

Siegfried --> Zgadza się. Ja mam taką perełkę, jak "Lili Marlen" śpiewaną przez Marlenę Dietrich... W każdym razie jest tego prawie 61Mb i choć niektóre kawałki się powtarzają to i tak słuchania jest że ho, ho!

23.11.2001
14:47
smile
[48]

SilentOtto [ Faraon ]

matchaus --> Matko Boska ! Ty masz chyba wszystko ! Właśnie odsłuchałem "Panzerlied" i nabrałem ochoty na Panzer Elite :-)

23.11.2001
14:49
smile
[49]

matchaus [ Legend ]

Otto --> odsłuchałeś... a w jakiej wersji? :))))

23.11.2001
14:55
smile
[50]

SilentOtto [ Faraon ]

matchaus, Siegfried --> Kiedy zajrzałem do katalogu - ZATKAŁO MNIE !

23.11.2001
14:56
[51]

Siegfried [ Generaďż˝ ]

SilentOtto --> jak posłuchasz "Edelweiss" to nabierzesz ochoty do ofensywy na Kaukaz w Close Combat :-)))))

23.11.2001
14:58
smile
[52]

SilentOtto [ Faraon ]

matchaus --> w obu ;-) Siegfried --> sprawdzę czy jest :-) Ale myślę, że tak ;-)

23.11.2001
14:58
smile
[53]

matchaus [ Legend ]

JAWOHL!!! ZANURZENIE!!! bel, bel, bel...

23.11.2001
15:15
smile
[54]

Expastor [ Konsul ]

Czolem braci podwodna! Mam pytanie? Co konkretnie poprawia mod 1.2 i co trzeba miec zeby go zainstalowac tzn czy trzeba miec moda 1.1?Znacie moze odpowiedni link? Uprzedzam ze wplalbym nie eksperymentowac z grzebaniem w grze poniewaz moja niszczarka CD wysadzila mi w powietrze kompakt (matchaus - w Twoim otoczeniu musza byc jacys sabotazysci...) Expastor (U-333)

23.11.2001
15:20
smile
[55]

SilentOtto [ Faraon ]

Expastor --> nie potrzebujesz poprzednich wersji. Opis moda: History 1.2 - Turning radius further reduced. - Experiments with sonar devices. 1.1 - Early-war Destroyer Sonar Range elevated to normal again - Accuracy of older sonars reduced (Thanks to Skurj) - Planes' lookout range set to normal again (in the previous version planes would fly by at less than 3 miles distance and would not see you.) - Turn radius and dive speed fine-tuned (still needs work) 1.0 - Typ XXI can now fire topedoes at a depth of up to 100m (although I have not tested if you can hit anything that way ...) - Destroyer Sonar Range (1939-43) reduced (Thanks to Dietger) - All ship and plane lookout range reduced. - Improved turning radius and dive speed of all uboats.

23.11.2001
16:51
smile
[56]

Expastor [ Konsul ]

-----> SilentOtto Dzieki za blyskawiczna reakcje ;) Mam jeszcze jedno pytanko odnosnie innych modow/odatkow .Czy sa jakies warte sciagniecia ? Musze sprostowac to co napisalem wczesniej... Gra jest banalna ale u mnie juz od 4 misji zaczynaja sie schody... chodzi mi o skutecznosc wykrywania U-boota przez DD , porazajaca celnosc jego atakow i nieprawdopodobnie niskie prawdopodobienstwo pozbycia sie go bez zatapiania (wiecie zatapianie np 5 DD na patrol jest troche komiczne...). Wlaczylem sobie ulatwienia umozliwiajace obserwacje pola walki i wlasna misje: atak VIIc/41 na konwoj w polowie wojny. Zaczynam przed konwojem rano plynac 12 wezlow , staram sie utrzymac taka pozycje. Widze DD i nie ma reakcji z ich strony. Odleglosc ok 11-13 km. Cichutko sie zanurzam ....... i oczywiscie widze jak 2 DD jak po sznurku zblizaja sie do mojej pozycji, 2 ataki i koniec. Jakim cudem nie widzieli mnie na powierzchni ? Operator radaru byl "wczorajszy" czy co? Za to sonarzystow i sonar maja super, wykryc cichutko zanurzajacego sie U-boota z 11 km w ciagu 5 sek to naprawde chyba niepobity rekord. Moze ten mod 1.2 cos pomoze.. Z nadzieja wygladajacy przez peryskop swojego dzielnego U-333 kaleu Expastor

23.11.2001
17:07
smile
[57]

SilentOtto [ Faraon ]

Expastor --> Naprawdę warto zainstalować dźwięki. Zanurzenie alarmowe jest odlotowe. Oczywiscie nie wszystkie są super ale możesz podmienić tylko te, które Ci się spodobają. Możesz również dodać ślad torowy torpedy - leo jest nim zachwycony. Wszystko jest na subsimie - albo w updejtach do SH2 lub na forum w jednym z wątków. U-99

23.11.2001
17:10
[58]

Siegfried [ Generaďż˝ ]

matchaus --> o rany ja nawet nie próbuje się wychylać ze swoim mikrym zbiorkiem. Sprawdze tylko a nuż coś się nie dubluje, wtedy Ci poślę. "Grousne" danke. No, Panowie. Koniec dnia jest niezły. 1. Kupiłem Samotnego Wilka (na reszcie parę chwil żeby wejść do księgarni) 2. Long-drink w łapce 3. Nabrałem ponownie ochoty na SH2 A long way to Tipperary :-)))

23.11.2001
17:23
smile
[59]

Expastor [ Konsul ]

------> SilentOtto A propos sladu torped... jest jakis patch likwidujacy slad torped na mapie? Bo to ze widze cala trase moich rybek w drodze do celu wydaje mi sie troche dziwne.... rozumiem te pierwsze kilka metrow w wypadku torped starego typu .... i dlaczego torpedy sa tak dziwnie oznaczone? tzn T I , T II a nie swojsko brzmiace G7 a ...? Pozdrawiam Expastor (U-333)

23.11.2001
17:39
smile
[60]

Siegfried [ Generaďż˝ ]

Gdzie mógłbym znaleźć torpedowake beta9, o które mówił Leo? Przeszukałem subsim (może za słabo), ale tam jest w wersji 07 TIA

23.11.2001
17:42
smile
[61]

SilentOtto [ Faraon ]

Expastor ---> nie ma ;-) Oznakowanie torped to nie jedyna niedoróba ;-) Ja drodzy Panowie, zadania na dzisiaj wykonałem. Za pierwszym podejsciem wszedłem na Morze Śródziemne. Co prawda nie zatopiłem wymaganych 5 tys. BRT ale plowanie na niszczyciele to zbyt ryzykowne. Zatopiłem jeden. Przeżyłem 6-7 ataków bombami i uciekłem. Wynurzyłem się i przeszedłem cieśninę na powierzchni. Na MŚ zestrzeliłem 2 samoloty. Teraz obiadek, winko i na szlak piracki ;-) Yo ho ho i butelka rumu ;-) Meldował U--99

23.11.2001
17:45
smile
[62]

SilentOtto [ Faraon ]

Siegfried --> nie ma forum ? Alaaaaaaaaaarm !!! Los, los. los !!! Weiter, weiter ! Shnell, shnell, shnell !

23.11.2001
17:55
smile
[63]

Siegfried [ Generaďż˝ ]

SilentOtto --> chyba long jest za krótki :-))))kurwasz, a szukałem, ale żeby na forum? Danke und helenke Wyspy skarbów życzy załoga U-299

23.11.2001
18:40
smile
[64]

SilentOtto [ Faraon ]

Siegfried ---> A my sobie, co prawda nie sub jove, ale winko popijamy i instalujemy Sea Dogs wznosząc toast za zdrowie Leo, naszego dobroczyńcy:-)))

23.11.2001
19:35
smile
[65]

anonimowy [ Legend ]

A ja ciagle nie mam internetu :/// Ani poudzielac sie na forum ani posciagac jakis nowych rzeczy :/// Dobrze ze w pracy mam chwilke zeby zobaczyc co piszecie... Juz tydzien bez netu... Jeszcze tydzien i umre :)

23.11.2001
20:39
smile
[66]

Siegfried [ Generaďż˝ ]

Scapa Flow - ustawienia max, vulnerability 60% Godz.20.12. Wchodzę na powierzchni przez "północny kanał", na mapie widać jakby sieć zaraz przy wejściu.Przeszedłem. Peryskopowa, podszedłem na 900 m i po 6 torpedach pancernik fika koziołka. "Podbiega" do mnie DD ale tak flegmatycznie jakby tea o'clock mieli przesunięte na 20.Aft torpedo i destroyer down. Płynę dalej, na celowniku krążownik. 3 torpedy jedna po drugiej i koziołek do pary. Wychodzę na powierzchnię aby przeładować torpedy. Wpadam pod ostrzał lekkiego krążownika. Uszkadza mi peryskop i lewy silnik elektryczny. Odchodzę na bezpieczną odległość. Po 4h uszkodzenia naprawione.Peryskopowa. Podpływam pod "lekkiego strzelca" 2 torpedy i grand final. I teraz pytanie. Czy Wam też poszło tak "bez wrażeń"? SilentOtto --> ... a ja właśnie idę do kantyny przed następnym patrolem.:-))) W SH2 muszę grać w piątek, to jedyny dzień, w którym mnie rajcuje :-))) Fajowej zabawy w Sea Dogs. Miłego weekendu und pozdrawiam U-299

23.11.2001
20:50
[67]

Fargo [ Chor��y ]

Bede sie opiekowal Twoim grobem, mozesz na mnie liczyc. PS Przestan biadolic, bo sie szybko zestarzejesz i staniesz sie brzydki. Chesz cos NOWEGO z sieci? - powiedz co i Ci to sciagne.

23.11.2001
21:16
[68]

świety Jimmy [ Junior ]

Witam stado No wreszcie piątek wieczór. Pracowity tydzień za mną i cała noc przede mną. Dziś po pierwszym udanym ataku rozdam chłopakom po piwku, a może po trzy? Zobaczymy, jaki zapas ma drugi. Mathaus ---- > Tak ... Najmłodszy to ja już nie jestem. Trzy dychy w zeszłym roku stuknęły aż milo. Jak będziesz się wybierał do Laboe to niezapomnij wieńca ze stosowną dedykacją „Fur unsere kameraden aus U-xxx” ;))) Byłbym wdzięczny na namiar na szlagiery, bo coś mi się talerz w „bambino” za mocno zakurzył. Sigfried --- > proszę o namiar na serwer do młócenia w CFS2. No a teraz na oddział kochani na oddział,.... Znaczy na patrol. Oddać cumy i wolno naprzód...

23.11.2001
22:12
smile
[69]

SilentOtto [ Faraon ]

Siegfried - Scapa Flow miałem bez wrażeń. Ustawienia 100%. Wpłynąłem kanałem na E na powierzchni, na kotwicowisku peryskopowa. Peryskop schowany - wysuwałem tylko po to aby sie zorientować w położeniu. Różnice - na pancernik potrzebowałem 7 torped. Miałem od cholery dud. Zostały mi 3 to walnąłem w krażownik - 2 weszły jedna dud - nie zatonął. Wypłynąłem tak jak wpłynąłem :-). Teraz udaję się do tawerny na szklanę grogu ;-) Nie zasiedź się w kantynie ;-) Azzie - wyrazy współczucia. Nie zachlaj się z rozpaczy ;-)))

23.11.2001
22:45
[70]

mur [ Legionista ]

Siegfried ---- > j.w. Scapa Flow na 100 wpłynołem na peryskopowej - lokalizacja na kotwicowisku i atak o świcie. "Royal Oak" - 4 torpedy - ciężkie zniszczenia, "Cornwall" - 3 sztki i poszedł na dno. Przeładowanie torped w małej zatoczce za dnia - a co! - żadnej reakcji ze strony krążących patroli. Po przeładowaniu z powrotem na kotwicowisko. Dobiłem "Royal" 1 torpedą (druga dud - jedyny w tej misji!!!!!!!!!!!!!!). Znalazłem "Ajaksa" ustawiłem się w odległości ok 2200 m pod prostopadle do jego burty - pierwsza torpeda i PUDŁO dwie następne w celu i po jakimś czasie "Ajax" na dnie. Na peryskopowej do wyjścia - wrąbałem się w jakąś mielizne i w efekcie ok 13 musiałem przez kawał zatoki iść na powierzchni - ZERO reakcji. Szczęśliwy powrót do bazy i nie dostałem żadnej blaszki. A inna ciekawa rzecz w English Coast po rozbiciu konwoju wracając do domu natknołem się na samotnego handlowca. Byłem bez torped pościg na powierzchni ustawiłem się burta w burte odl. jakieś 400 m i ostrzał z dziełka plot. poszło ok 700 posisków - frachtowiec lekko uszkodzony ale co ciekawe - KOMPLETNIE NIC NIE ROBIŁ - cały czas ta sama prędkość ten sam kurs - statek widmo.

24.11.2001
01:59
smile
[71]

Siegfried [ Generaďż˝ ]

leo987 --> dla zrobienia smaczku, popatrz, to Ark Royal...z bliska, nie powiem gdzie go zlokalizowałem, ale wpakowałem mu 2 (z 4) cygara (czyli draśnięcie). Po czym, po 6 godzinnej walce z DDs, w której rozjechano mi peryskop, ostatecznie zostałem STARANOWANY w pojedynku, mając 3 torpedy, z których 2 dud a 3 pudło (Otto gra nie jest tak nudna, jak mówiłeś, przynajmniej w tej misji).

24.11.2001
02:02
smile
[72]

Siegfried [ Generaďż˝ ]

...i Ark Royal z daleka ;-)

24.11.2001
02:08
smile
[73]

Siegfried [ Generaďż˝ ]

aha polecam AA4x, gra wizulanie staje się znośniejsza IMHO, a przynajmniej na widnokręgu nie widać "ząbków"....aż tak No to Dobranoc

24.11.2001
11:46
smile
[74]

SilentOtto [ Faraon ]

Morgen kamera... Morgen ? ;-) Siegfried --> Gratulacje ! Jesteś pierwszym kapitanem, który zaatakował Ark Royal ! Ja go też zlokalizowałem ale byłem na złej pozycji do ataku i cała grupa mi uciekła. Ambitnie ganiałem angoli przez 2h ale nie udało mi się ich dopaść i zrezygnowałem. A kiedy mówiłem, że jest nudna ? "Nie wedaje mie sie..." Pływałem do 4.20 :-)

24.11.2001
11:48
smile
[75]

SilentOtto [ Faraon ]

Siegfried --> mówiłem, że kantyna wyjdzie Ci bokiem... Za dużo long drinków i Ark Royal jeszcze pływa ;-)))

24.11.2001
15:01
smile
[76]

Siegfried [ Generaďż˝ ]

SilentOtto --> o nudzie (będąc wybitnie wku...nym):-))) wspomniałeś w kontekście ciągłego powtarzania misji, ahistoryczności i alogiczności w SH2 i to się potwierdzalo u mnie do wczoraj :-) Zabawa z Ark Royal, na którą wybieram się znowu była pyszna. Tym razem, omijam kantynę z daleka :-)))) . Poza tym, po raz pierwszy od dawna grałem do 3. Niesamowite!!! acz nieco krócej niż Ty :-)))) Widać "smaki" w tawernie zatrzymały Cię na dłużej.:-))) Hajda na skurczybyka :-))) U Zwei, Neun, Neun

24.11.2001
17:39
[77]

dw4rf [ Generał ]

Masa stuffu na subsim!!! W dziale Downloads i na Forum!!

24.11.2001
19:15
smile
[78]

schpack [ Konsul ]

Vickers z subsima dodaje płonące plamy ropy. ...dobry jest skubaniec :-) ... a niejaki Orzel (cośkolwiek swojsko brzmiący) robi pseudodynamiczne kampanie. Może coś jeszcze będzie z tej okaleczonej gierki?

24.11.2001
20:40
[79]

Yog-Sothoth [ Konsul ]

Wlasnie sciagnalem sobie ta gre, no i pierwsze zdziwienie... tylko 800x600 max ??? Naprawde nie da sie wiecej ? Po drugie czy jest jakas stronka z poradnikami do tej gry ? THX

24.11.2001
21:58
[80]

wolf_12 [ Legionista ]

yoth-sothoth czytaj poprzednie watki

24.11.2001
23:18
[81]

mur [ Legionista ]

Siegfried ----> wpadłeś na Ark Royal i całą TAsk Force na "nielegalnym kotwicowisku"? Znalazłem ich tam prawie pusty tylko z 3 cygarami, ale można strzelać jak do kaczek. Fakt DD latają jak opętane i jest troche płytko. Zaraz zabieram się za misje z nowym planem - załatwić dwa tankery - dwoma torpedami - dobić z działa, transportowce też a reszta na task force. Karl napewno się ucieszy. Ale stworzenie takiej sytuacji to już przesada!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dla zainteresowanych - szukajcie a znajdziecie :))))))))))))))))))))))) całe Task Force

24.11.2001
23:28
smile
[82]

SilentOtto [ Faraon ]

mur ----> i to kładzie tą grę na łopatki. Leo o tym napisał. Kiedy wykonasz wszystkie "objectives" jednostki się "zamrazają" i walisz jak na strzelnicy. To jest bez sensu. Byłoby chyba lepiej żeby znikały ;-))) Pozdro U-99

24.11.2001
23:50
[83]

mur [ Legionista ]

SilentOtto ---> wypada więc poczekać na DC i powalczyć po sieci z ochroną. Tam precież nie mogą zrobić takiego numery że konwój "stanie" na środku atlantyku.

25.11.2001
10:42
smile
[84]

Siegfried [ Generaďż˝ ]

mur --> poznałem "algorytm" wg którego cała Task Force mit Ark Royal pływa po mapie (a jednak nonsens SH2, Otto a jednak potwierdzam Twoja opinię ;-) ). Nie korzystam z "nielegalnego kotwicowiska" bo nonsens przerodziłby się w absurd :-) Wystrzeliłem salwę z 4 topred z 1500 m. 3 doszły w Ark Royal (Medium damage). Czas na ucieczkę. Zabawa z 1,5 h z DDs, które rozstrzeliwuje, ale nie ma szans na dogonienie Ark Royal, który mimo to "zapyla" 21nm. I teraz, czy ktoś z was miał taki przypadek: Ponownie zlokalizowałem Task Force mit Ark Royal, I NIE MOGŁEM żadnego storpedować bo zakotwiczyły "na lądzie" i to jeszcze zaznaczone jako destroyed. Kurwasz pałasz o co chodzi??!!!! święty Jimmy --> serwer microsoft gaming zone w opcjach MP CFS2

25.11.2001
14:18
smile
[85]

SilentOtto [ Faraon ]

Czy nie zastanawia Was fakt, że po trafieniu 3 torpedami lotniskowiec drałuje jakby go komar ugryzł ? Mnie strasznie bawi, kiedy obserwuję torpedę, która trafia w rufę, tuż przy śrubach i sterze - bez efektu !!! Śruby szlag trafia, ster też a po trafionej jednostce spływa to jak "woda po gęsi". A zdarzało się nie raz i nie dwa, trafić prawie w to samo miejsce dwoma cygarami. Takie i inne idiotyzmy odbierają mi chęć do grania... Meldował z mórz koralowych U-99 Sail ho !

25.11.2001
20:36
smile
[86]

SilentOtto [ Faraon ]

W oczekiwaniu na patche, dodatkową kampanię, DC, MP dla SH2 serdecznie polecam "Sea Dogs". Jesli ktoś lubi klimaty z "Captain Blood" to gra mu się spodoba. Ba, więcej --- rzuci SH2 ;-). Ja biorę urlop i przesiadam sie na żaglowce. Co nie oznacza, że przestanę być aktywnym uczestnikiem tego wątku. Nie mniej jednak SH2 jest tak niedopracowany, że szkoda słów. I nie ma sie czym zachwycać. Ubi Soft wypuściło samochód, który nie jeździ. A teraz pyta p. Kowalskiego: "Wg. Pana co samochód powinien posiadac żeby dobrze jeździć ?" Odpowiada p. Kowalski: "Kurwa, dobry silnik i kilka drobiazgów wiecej." I teraz Ubi Soft doda dobry silnik, koła, kurwa, kierownicę itd. I wyjdzie z tego "Honecker rache", czyli ---> Trabant ! ---- ("Zemsta Honekera") Z mórz koralowych U-99 P.S. Jeszcze raz specjalne podziękowania dla Leo :-)

26.11.2001
09:01
smile
[87]

matchaus [ Legend ]

...U-107 na patrolu... Ja wałkuję misję "Enemy Landing". Tutaj płynę od razu na WWN, następnie na N i spotykam konwój złożony z pancernika, krążownika i 3 DD. Cała grupa idzie na S (170 stopni) z prędkościa 11 węzłów. Zatopiłem pancernika w 4 atakach 7-ma torpedami. Muiałem jednak wyjść z programu. Cóż - mówi sie trudno. Byłem przekonany, że program mi tę misję zaliczy. W końcu wykonałem wszytskie cele misji (pancernik miał powyżej 30 000 BRT). Jednak po powrocie do gry nie miałem nowej misji, nie dość na tym - gra nie została zapisana na morzu!!! Teraz mam problem, gdyż nie mogę powtórzyć swego wyniku! Grałem wczoraj i wsadziłem w tego battleshipa 6 torped, reszta DUD-nęła! Pancernik popłynął dalej! Ja już nie miałem torped - szkoda gadać, szkoda gadać... leo --> Torpeda na priva!

26.11.2001
09:07
[88]

cub3k [ Centurion ]

Witam kameradów :)

26.11.2001
10:27
smile
[89]

NOSEK [ Legionista ]

Jak się trochę podszkole to zamucimy w sieci :)

26.11.2001
10:28
smile
[90]

NOSEK [ Legionista ]

Graliście już moze II przez sieć?

26.11.2001
10:35
smile
[91]

matchaus [ Legend ]

NOSEK --> Gra na razie nie oferuje możliwości sieciowych bojów. W momencie ukazania się "Destroyer Commander'a" "wyjdzie" patch (dla Silent Hunter II) do rozgrywki sieciowej. Więc pozostaje szkolenie się w zaciszu własnych mieszkanek. Taki trening :))))

26.11.2001
10:56
smile
[92]

schpack [ Konsul ]

Zamłócimy w sieci? Pod warunkiem że wytropię tego alianckiego szpiona Janusa, co to uprawia, od czasu do czasu, cichy sabotaż na mojej łajbie. U-179

26.11.2001
11:01
smile
[93]

matchaus [ Legend ]

schpack --> Coś nie tak? Jak trzeba komuś przylać, zawsze służę pomocą :)))))

26.11.2001
11:06
smile
[94]

schpack [ Konsul ]

matchaus --> Nie ma sprawy! Jak go zdemaskuję to zawazwę Cię przez radio ;-) Zrobimy z jego skóry proporczyki ;-))))

26.11.2001
11:17
[95]

leo987 [ Senator ]

schpack--> Janusa juz dawno wyokrętowałem z łajby. odznacz sobie w directx setup akcelerację AGP, a SH2 uruchamiaj przez "shell.exe". Po tych zabiegach Janus opuścił mój okręt definitywnie.

26.11.2001
11:25
smile
[96]

schpack [ Konsul ]

leo --> Mój jest twardy. Próbowałem już i tych i wielu innych kombinacji a on nic. Śmieje się w rękaw i działa dalej, łobuz jeden. :-)

26.11.2001
11:53
smile
[97]

schpack [ Konsul ]

Ale oczywiście jakoś gram. Na Janusa opracowałem swoistą taktykę. Po uruchomieniu gry i dowolnej misji czekam kilka minut, aż niechybnie pojawi sie windowsowy bluescreen i gra się wysypie. Wtedy, jak gdyby nigdy nic, odpalam grę ponownie i gram. Kiedy zauważę, że za bardzo zwalnia, a dysk wykazuje nadaktywność wychodzę z gry, odpalam ponownie i kontynuję rozpoczętą misję. Niestety taktyka bierze w łeb, kiedy mam zaliczone primary objective bo kończy to misję i nie mogę "wykręcić" odpowiedniego tonażu. Do czasu wypuszczenia DC da się przeżyć, lecz w grze sieciowej taka taktyka odpada i będzie trzeba coś zaradzić. Może stoczniowcy dadzą patcha?

26.11.2001
13:02
smile
[98]

leo987 [ Senator ]

schpack--> to by sie zgadzało. Skoro Janus opuścił mój okręt to musieli pewnikiem zamustrować go na Twój :))))) A pisałem w karcie pracownika wysłanej do OKM, że to szpion amerykański.....

26.11.2001
13:48
smile
[99]

schpack [ Konsul ]

Proszę zmienić częstotliwość w swoich odbiornikach i zameldować gotowość bojową ;-) ...nowa częstotliwość:

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.