GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Silent Hunter II (cz.25)

18.11.2001
15:45
[1]

SilentOtto [ Faraon ]

Silent Hunter II (cz.25)

Pod nieobecność kadry dowódczej pozwoliłem sobie założyć nowy wątek a właściwie ciag dlaszy...(25 - rocznicowy ;-) ).

W załączeniu link do poprzedniego (24).

18.11.2001
16:48
smile
[2]

cub3k [ Centurion ]

Witam kameradó po dłuższej dźemce :)- ide na patrol trzeba dzis upolowac pare owieczek :) poszedł w zanurzenie U-385 i jego rozbujana załoga hej ho hej ho do lasu bysę szło...

18.11.2001
16:58
[3]

wolf_12 [ Legionista ]

silentotto-->nie wiem czy testujecie wersje pelna beta czy demo

18.11.2001
17:15
smile
[4]

SilentOtto [ Faraon ]

W misji "Blitzkrieg" 26 maja 1940 roku o godz 2.31 (w dzień urodzin ;-))) - tylko rok nie ten ;-) ) zostałem wykryty i zbombardowany przez samolot... Hmm... Pewnie już maja radar centymetrowy i reflektory... BTW --- światła reflektorów nie widziałem. Paranoja... Chyba komuś się coś zdrowo pokiełbasiło. Meldował U-99

18.11.2001
17:20
smile
[5]

SilentOtto [ Faraon ]

Moze jestem w błędzie ale w tej grze torpedy nie skręcają... Wali sie "gerade aus" albo "Panu Bogu w okno". Tak powinno być ? Co na to spece ?

18.11.2001
17:41
smile
[6]

SilentOtto [ Faraon ]

"Hitlera wojna u-bootów" T. 1 str. 240 - "Na początku 1940 r. ... dostarczyło kilka zestawów radarów o długości fali 1,5 metra dla garstki samolotów obrony wybrzeża..." I dalej "Ponieważ zestawy te NIE BYŁY W STANIE WYKRYĆ U-BOOTÓW..." I dalej "...radar ASV-II ...ślepł w odległości mili od u-boota" ta sama strona wcześniej "Od lipca 1940 patrole Coastal Command stały się praktycznie bezużyteczne, ponieważ wyśledzenie wzrokiem u-boota (w nocy) było prawie niemożliwe." I dalej dalej " Pod koniec października 1940 (Humprey de Verde Leigh) zaproponował pewne rozwiązanie... bardzo silny szperacz..." A mnie atakowali 26 maja 1940 TRZY RAZY W NOCY !!! To jest szczyt głupoty a nie realizm !!! Opcja realizmu 100% zamiast być 100-tu procentowo realistyczna jest zrobiona po prostu "na chama". Bez znajomości tematu. Totalna porażka!

18.11.2001
18:11
smile
[7]

SilentOtto [ Faraon ]

Chciałem upolować dla sportu BB w misji "Enemy Landings" i odkryłem jak ją wykonać super i bez wysiłku ;-) Załączam mapkę. Teraz opis - BB=pancernik, D=niszczyciel, M=transportowiec. Dopływamy sobie do punktu, który wskazuje kursor. Ustawiamy się dziobem na S. Olewamy wszystko i jarając szlugi czekamy poranka. Nie zawracamy sobie głowy niczym, co pływa. O poranku odchodzi eskorta BB. Sytuacja wygląda następująco - tak jak oznaczyłem na mapie mamy wbite w ląd: pancernik, 1 lub więcej niszczycieli i transportowce. Spokojnie, na powierzchni wypływamy sobie na dobra pozycje do strzału i walimy, w co nam się żywnie podoba. Tomki nie zareagują, bez obaw. Jak już zabraknie torped to, co się da wykańczamy z działa. Potem w glorii chwały do domku. CO TO KUR...A JEST ? DOM WARIATÓW ? Meldował U-99

18.11.2001
18:13
smile
[8]

SilentOtto [ Faraon ]

Torpedom ląd raczej nie przeszkadza ;-))) Przechodzą jak przez masło ;-))) Meldował zdegustowany U-99

18.11.2001
18:17
smile
[9]

SilentOtto [ Faraon ]

"DYNAMIX" - POWSTAŃ JAK FENIKS Z POPIOŁÓW I ZRÓB AOD II !!!

18.11.2001
18:58
smile
[10]

SilentOtto [ Faraon ]

Litości... Zobaczcie gdzie zatopiłem merchanta !!! Paranoja !!! BTW - "Enemy Landings" zrobiłem serio i bez stosowania wykrętu z postu [18.11] 18.11 (ale trafiłem z publikacją :-) )

18.11.2001
19:02
smile
[11]

SilentOtto [ Faraon ]

Mamy U-BOOTLUFTWAFFE ;-))) I "latajace holendry" ;-))) Ludzie ! U-booty i merchanty LATAJĄ ! Konopielka...

18.11.2001
19:06
smile
[12]

SilentOtto [ Faraon ]

Kiedy zobaczyłem lokalizacje wraku "Chatham" to szczęka zjechała mi do rozporka ;-)))

18.11.2001
19:10
smile
[13]

SilentOtto [ Faraon ]

Zastanawiam się, po co w wersji pudełkowej jest załączona szczegółowa instrukcja skoro w tej grze dzieją się rzeczy, o którym się filozofom nie śniło ?

18.11.2001
19:12
smile
[14]

SilentOtto [ Faraon ]

o KTÓRYCH się filozofom... Sorki ;-)

18.11.2001
19:30
smile
[15]

dw4rf [ Generał ]

Kilka screenshotów: Widok z torpedy - z pod wody widać dymy i ogień, po lewej flara

18.11.2001
19:31
[16]

dw4rf [ Generał ]

Flara nad Krążownikiem Pomocniczym (po pierwszym trafieniu torpedą)

18.11.2001
19:31
[17]

dw4rf [ Generał ]

Krążownik Pomocniczy porządnie oberwał

18.11.2001
19:32
[18]

dw4rf [ Generał ]

Idzie wąchać kwiatki (tzn. wodorosty) od spodu :)

18.11.2001
19:38
[19]

dw4rf [ Generał ]

W opisie każdej misji (w kampani i nie tylko) znajdują się opisy wszystkich okrętów, grup, które tworzą, kursy, prędkość i masa różnych rzeczy, które można modyfikować. Polecam - dobra zabawa. Na subsimie jest tutorial, który opisuje jak budować misje. Już go mam, ale nie mialem czasu go obejrzeć. Byłem dziś na polowaniu i na 20 myśliwych w pokocie leżał tylko 1 lis. A w lesie zrobiłem z 10 km i nie oddałem żadnego strzału. Na pocieszenie była w miarę sensowna pogoda :P Aha fajna rzecz w vehicle viewerze - ctrl + strzałki obraca /podnosi /opuszcza dany model okrętu/samolotu, a nie zmienia widoku - można zanurzać u-booty, samoloty (podwodne). U-724

18.11.2001
19:40
smile
[20]

SilentOtto [ Faraon ]

Tak mnie wkurzyły te bugi i głupota odnośnie realizmu, że wysłałem gdzie trzeba spis lektór, które powinni sobie przeczytac twórcy i wydawcy zanim poczęstują nas torpedą pt. dysk "add-on" - bo taki mają zamiar ;-)

18.11.2001
19:42
smile
[21]

SilentOtto [ Faraon ]

dw4rf --> w jakim kontekście te obrazki ?

18.11.2001
19:43
smile
[22]

SilentOtto [ Faraon ]

QWA - LEKTUR LEKTUR LEKTUR LEKTUR LEKTUR.... !!!!!! Wkurzony jestem ;-)

18.11.2001
19:49
smile
[23]

SilentOtto [ Faraon ]

TO TY ZABIJASZ ZWIERZĘTA !!!???? DLA, KURWA ZABAWY !!!??? PLONK !!!!!!!!!!!!!!!!!!

18.11.2001
20:03
smile
[24]

SilentOtto [ Faraon ]

dw4rf --> załaduj loftkę i strzel sobie w dupę... A potem pogadaj z lisem. Na wieki wieków ENDE.

18.11.2001
20:10
smile
[25]

SilentOtto [ Faraon ]

Do satada: Sorki ale nie lubie np. kiedy ktoś sobie bronią prącie przedłuża. Jesli ma się kontrowersyjne hobby to nie należy tego upubliczniać na forum o grach. Tu jest wątek o SH2 a nie o łowiectwie. BTW - brat mojego dziadka zginął na polowaniu - komuś sie popieprzyło i wywalił mu w kręgosłup. Zdychał 2 tygodnie i myślę, ze tym odpokutował za swoje "hobby". Zabijam kiedy: bronię własnego życia lub innych osób, jestem głodny a nie dla sportu. Więcej tego tematu nie poruszę i uważam sprawę za zamknietą. Ende

18.11.2001
20:12
smile
[26]

dw4rf [ Generał ]

SilentOtto --> obrazki od tak sobie.. (bo nowe captury zapisują się na starych - syf, też rzecz, którą powinni poprawić) Widzę, że kolega się zaniedba, bo nie czytał poprzednich wątków SHII, gdzie o tym wspominałem. Wydaje mi się, że przynajmniej ze 2 razy. Powiem krótko - plusy bycia myśliwym: 1. Ruch, świerze powietrze, możliwość podziwiania przyrody. 2. Rozrywka i kupa adrenaliny. I po głębszych przemyśleniach myśliwy, to nie taki "zły" człowiek (morderca). Pozdrawiam U-724 P.S. Czy aby Otto K. nie był z zamiłowania myśliwym???

18.11.2001
20:15
smile
[27]

cub3k [ Centurion ]

SilentOtto wyluzuj czlowieku to jest powazne forum a nie dla jakis pieniaczy a to co robi dw4rf to jego sprawa :) ja tesz mam takie zaineresowanie :) bawie sie w łowiectwo podwodne :) a oto moja pierwsza ofiara :)

18.11.2001
20:22
smile
[28]

SilentOtto [ Faraon ]

cub3k --> Ja jestem wyluzowany :) A to co robi dw4rf to faktycznie JEGO SPRAWA a nie wątku o SH2. Niech założy nowy pt. "Łowiectwo" i tam niech się realizuje... I koniec dyskusji na ten temat.

18.11.2001
20:25
[29]

dw4rf [ Generał ]

Drążąc szczegóły: 1. Loftki se nie załaduję (chociaż mam) bo używaniej jej jest zabronione. 2. Redukcja populacji lisa jest silnie wskazana w celu odrodzenia się populacji zająca, kuropatwy, bażanta, głuszca i wielu innych gatunków zwierzyny drobnej. 3. "Sorki ale nie lubie np. kiedy ktoś sobie bronią prącie przedłuża." - to dla mnie obraza - nigdy nie czułem się bardziej "męski" z tego powodu, że posiadam broń. Jeżeli uważasz, że posiadanie broni daje facetowi poczucie się jak macho - to działa to, wg mnie tylko na pół/ćwierć inteligentów. 4. Nigdy też nie CHWALIŁEM się tym, że MAM BROŃ, tylko relacjonując przyjaciołom (kapitanom :)to co w ostatnim czasie się wydarzyło w moim życiu, zdałem sprawozdanie z minionego dnia, jak czyni to większość z nich. Pozdrawiam Dw4rf

18.11.2001
20:28
smile
[30]

dw4rf [ Generał ]

cub3k --> urodzony morderca niewinnych statków i okrętów :P SillentOtto --> Co cię napadło, bo nie kumam? A wątku Łowiectwo nie założę, bo nie ma po co :P Pozdrawiam U-724

18.11.2001
20:46
smile
[31]

SilentOtto [ Faraon ]

Nie chcę juz kontynuowac tej dyskusji ale... dw4rf: Ad. 1 - dlatego poradziłem Ci ją załadować, żeby bardziej bolało. Ad. 2 - redukcja populacji osobników rasy ludzkiej jest bardzo silnie wskazana bo te lisy, kuropatwy, zające, łosie, niedźwiedzie, bażanty, walenie, rekiny, wilki etc. etc. mie mają już gdzie zyć. Może tym się zajmiesz razem ze swoim kołem łowieckim ? Ad. 3 - jak to ? Zabicie zwierzaka nie sprawia Ci satysfakcji ? To po co to robisz ? Nie czujesz dumy z zastrzelenia dzika z 5 m wieży ? Takiś chojrak ? To weź bagnet w łapę i oko w oko... Głodny jesteś ? To powiedz - wyslę Ci paczkę na święta. Ad. 4 - solution ---> wątek pt. "Łowiectwo jako przejaw uczuć wyższych" i tam się realizuj. Różnica miedzy Tobą a resztą polega na tym że oni się nie chwalą tym czy i kogo uśmiercili. Takie sprawozdania wysyłaj do koła łowieckiego. I skończmy ten temat.

18.11.2001
20:52
smile
[32]

cub3k [ Centurion ]

upolowałęm go po 4 godzinach meczarni pod woda głegokos zanurzenia oscylowała miedzy 210 a 260 metrow realizm na 100% , prze pewien moment polowały namnie 2 niszczyciele lecz dziwnym trafem jakos sie wymcknołem :) uszkodzenia to tylko pozrywane nity na rurach i załamanie nerwowe kuka cholera musiałem siobie sam robic cherbatke na peryskopowej :) wogole byłem zdziwiony zachowaniem niszczyciela wyszedłęm dla zmylenia na peryskopową na chwiel .Skubaniec zaczoł szarzowac na mmnie ja nura na 20 metrow całą wstecz i na peryskopowa i nic tylko pluski bąbek i po kilku sekundach cicha detonacja podemna :) niszczyciel nachwile zgubil kontakt :) bardzo dziwne :) odrazu na 270 stopni i z rufyt torpeda naniego w jego metalowy zad lecz skubaniec chyba mnie znow wykrył i raptownie skrecil nura na 250 metrów kilk zrzutów i na powierznie naszczescei wypłynołęm 1,5 tak przed jego dziobem zaczoł nabierac predkosci :) ja jak Jony Weyn z jednym koltem i z jednym nabojem czekałęm na moment oddania strzału widze ze bedzi bral mnie od mojej prawej strony lekka poprawka i strzałtorpeda w odległości 800 metrów . nura na 40 metrów i po paru sekundach usłyszałęm huk i komunikat Target Destroy :))) tyle meczarni ale sie opłącało na powierzchnie i w pogon za konwojem Ps. ogolnie strzelałęm 4 razy 2 pudłą 2 trafione rufowa nie ruszana :) co do głebokosci nie warto przebywac na tej samej głebokosci dłuzej niz 4 minuty najeliej urzywac ruznych oknbinacji poredkosci i czesto skrecac oraz urzywac czesto cofania :) niszczyciel głupieje :) i odrazu skreza z wyprzedzniem zeby zrzucic niespodzinki :))))

18.11.2001
21:36
smile
[33]

SilentOtto [ Faraon ]

Nareszcie ma upragniony przydomek ---- [U-99] Zresztą zdziwko - dzisiaj poprosiłem o zmianę i dzisiaj zmieniono. No, no, no Prefekci czuwają ;-)

18.11.2001
22:03
smile
[34]

cub3k [ Centurion ]

Do Kameradów Może zrobimy liste bugów bo w Sh2 bo jak papcio Toop się dowie co on swoim nazwiskiem markuje to chyba wyciagnie nogi. Na subsim doczytałem ze klijent siecowy dopiero bedzie w lutym albo w styczniu po ukazaniu sie Destroyera byc moze jak zrobimy pełna listew bugów i wyslemy tym sierotom z ubisoftu bo to naprawde sie postaraja i cos poprawia :)- zamieszczam następny gorący obrazek z pola walki krótko mówiac zadyma :)))

18.11.2001
22:09
smile
[35]

cub3k [ Centurion ]

SilentOtto mi to nieprzeszkadza ze ktos opisuje jakąs część sowjego życia lub swoja pasje a nietylko o tych grach i grach ile można miac wkoncu jestesmy ludzim a niejakimis alyenami :) :)- skonczmy jusz wogole ten temat :)))) kameraden zegnam was U-385 idzie w zanurzenie kurs 136 stopni łużko z kumpelą ;)-

18.11.2001
22:24
smile
[36]

SilentOtto [ Faraon ]

cub3k --> ;-) jesteś bardzo „wylewny” i chyba niewiele Ci przeszkadza ;-) BTW chyba powinienem miec ksywkę GadatliwyOtto ;-) Ale to chyba dlatego, że mam łącze stałe, sprecyzowane zainteresowania i podzielność uwagi ;-)))) U-99 - sczęśliwy z przydomka ;-)

18.11.2001
22:38
smile
[37]

SilentOtto [ Faraon ]

cub3k --> poczytaj wstecz... Cytat z poprzedniego wątku (link załączam); 'Ericha T. mogę zrozumieć - staruszek już nie był w stanie skumać co firmuje własnym nazwiskiem. Pewnie pokazali mu AOD, potem SH2 i dla dziadzia to był faktycznie duży postęp ;-))) " Kiedy się nie czyta poprzednich wątków to powstaje tzw. 'loopback" ;-)

18.11.2001
23:18
smile
[38]

SilentOtto [ Faraon ]

cub3k --> Może złamię etykietę --- wiekszość robi literówki i błędy... Ale pisz najpierw np. w „Wordzie”. Jak skończysz to wciśnij F7 i dojedź do końca. Potem CTRL+C. Następnie wejdź na forum. Potem „odpowiedź”. CTRL+V. I wtedy można Cię czytać. Naprawdę to, co piszesz jest hmm... trudne do przyswojenia. Bez urazy... :o) Sam prosiłeś o uwagi... ;-)))

19.11.2001
08:18
smile
[39]

matchaus [ Legend ]

...U-107 na patrolu... Mam mało czasu, więc na początek krótko. Gra jest na 100% trudności nie do grania. Swojego czasu czytałem na Subsimie Tactics & Tips na temat SH2. Dwie rzeczy rzuciły mi się od razu w oczy: 1. Always avoid destroyers and escorts. No, REALLY avoid them. Most DDs in SH2 are very difficult to evade and they can kill you on the first pass. 2. SH2 escorts have a depth charge accuracy level that exceeds what you are used to with AOD and SH1. When they find you on sonar, they will come right over and drop on you. Using the 3D screen, you can see exactly how deadly their targeting is. To compensate for this, we suggest turning the vulnerability realism setting down a few notches, ~70%. This will allow you to survive a few direct hits, in effect, rendering the accuracy factor less potent. Szcególnie ta druga uwaga ma swoje KOLOSALNE znaczenie... Myslałem, że została ona napisana dla młodszych kolegów, co to nie wiedza co i jak... Niestety - nie tylko dla nich... Ja stary wilk głebin jestem w większości przypadków topiony PIERWSZĄ SALWĄ bomb głebinowych?! I do tego jestem CAŁKOWICIE przygotowany na atak! Misja na zachodnich podejściach...(4) Otóz niszczyciel mnie zauważa, rusza na mnie. Ja w odległości 4,5 km pod wodę, dupa przy dnie, kurs zgodny z wrogiem (mały profil) cisza na okręcie. DD nie pinguje (ani razu), a i tak slyszę plusk bomb w wodzie! No więc pełna moc, zwrot na dowolny kierunek i ...dupa! Zniszczony zazwyczaj za pierwszym razem!!! Ale jak nie uciekam pod powierzchnię tylko na wynurzeniu, to jest szansa, że zniszczę tego DD z ...DZIAŁA!!! Zrobiłem tak wiele razy! Misję w Scapa Flow grałem kilkanaście razy, misję kolejną także. Mam gotową receptę na Scapa Flow, ale ta misja na zachodnich podejściach to jaja jakieś! Nie wiem, czy rozsadniej nie będzie (tak jak napisali na Subsimie) ustawic wrażliwość na 70%... Załączam zdjęcie dopadniętego (kilka razy) niszczyciela...

19.11.2001
09:05
smile
[40]

SilentOtto [ Faraon ]

mathaus --> Fakt, jest to stresujące. Proponuję ściągnąć "uboatmod1" z subsim.com i zainstalować ;-) Realizm zostawić na 100%. Mam zamiar tak postąpić i dzisiaj przetestuję tego moda.

19.11.2001
09:23
[41]

matik [ Konsul ]

Pozdrawiam wszystkich! Otto skąd dokładnie ściągnąć tego moda, i co on daje (szczegóły). Ściągnąłem z www.sosenkas.com/sh2 kampanię która umożliwia dalsze granie mimo nie zaliczenia zadań( nie trzeba powtarzać) i cóż może być. Pozdeawiam raz jeszcze matik U99

19.11.2001
09:37
smile
[42]

SilentOtto [ Faraon ]

Mod jest do sciagnięcia z forum na subsim.com w temacie "Modders post Links and updates here Please!" Zaistalujcie również nowe dźwięki. Zanurzenie alarmowe to majstersztyk :-) Opis moda: Mod for Silent Hunter 2 V1.0 Hi everybody, For the information I extrapolated from the subsim.com SH2 Forum, and with some experimenting, I altered several files to make 1. the destroyers not as deadly when the attack you early in the war. 2. to give the uboat commander an advantage in clear weather, since a uboat is not as easily spotted by the lookout as a merchant is. 3. The turning time and alarm times where reduced to make outmaneuvering the escorts possible, and crash dives faster. So I modified the Destroyer's Sonar range, as well as the Destroyer Escorts turn radius. Then I gave the German subs a tighter turn radius and a faster dive time. Last but not least I modified the the lookouts on merchants and warships so that they will not find you on the surface so readily. This will make night attacks in the earlier years easier.

19.11.2001
09:45
smile
[43]

SilentOtto [ Faraon ]

mathaus --> w misję "Enemy Landings" też grałem kilkanascie razy. Doprowadzało mnie to do rozpaczy... W poprzednim wątku opisałem jak w tej misji pokonałem 2 niszczyciele na powierzchni. Już zainstalowałem moda. Teraz muszę sie odmeldować ale dzisiaj jeszcze wyruszę na patrol. U-99

19.11.2001
10:56
[44]

dw4rf [ Generał ]

SilentOtto --> ok skończmy dyskusję, bo nie chciałbym stracić dobrago zdania o Tobie, ponieważ atakujesz moją osobę, a nie problem i przypisujesz mi różne rzeczy, nie mając zupełnie pojęcia o tym kim jestem i jaki jestem. Poza tym gratuluję przydomka. Proponuję, by wszyscy podwodniacy zmienili sobie przydomki :)

19.11.2001
11:53
smile
[45]

SilentOtto [ Faraon ]

dw4rf --> masz rację. Wyszło personalnie. Jeśli możesz uznaj sprawę za niebyłą. Proponuję pokój. Tylko nie wysyłaj mi dziczyzny na święta ;-))) Co do przydomków --> w pełni popieram. Wiadomo kto na czym pływa ;-)

19.11.2001
12:02
[46]

schpack [ Konsul ]

Nie jest kurde dobrze. Mam techniczne pytanie. Czy ktoś z szanownych kapitanów zauważa coraz intensywniejsze używanie dysku przez grę w miarę postępów w tejże? Ja niestety obserwuję takie dziwne zjawisko, aż do momentu kiedy w grze nie dzieje się już nic poza permanentnym wykorzystywaniem dysku i wreszcie nadchodzi ostateczny krach systemu korporacji :)) Czy ktoś używa podobnej konf. sprzętowej : płyta z chipsetem VIA (jaki VIA-pack?) duron GeForceMX Czy komuś po zawieszeniu pojawia się podobny błąd: Error -2005532222 [(ddrval!=DD_OK)] DirectX code: "DDERR_SURFACELOST" C:\Devel\Janus2\Windows\Sources\BD3DEng.cpp Line 2421

19.11.2001
12:14
smile
[47]

SilentOtto [ Faraon ]

schpack --> "janusa" ;-) miałem dzisiaj po zainstalowaniu moda. Poprzednio zwiesiła mi sie tylko raz ale bez komunikatu o błędach. Reinstall DirectX ? Mam ściągnietego Directa 8.1PL. Zainstaluję go i zobaczę jaki bedzie efekt. Ale nie w tej chwili ;-)

19.11.2001
12:15
smile
[48]

SilentOtto [ Faraon ]

schpack --> zapomniałem o dysku ---- przypatrzę się jego aktywności.

19.11.2001
12:18
[49]

schpack [ Konsul ]

SilentOtto --> Osobiście nie widzę różnicy między 8.0 a 8.1 Jest tak samo źle :((

19.11.2001
12:19
smile
[50]

schpack [ Konsul ]

Jak będziecie publicznie mówić o zabijaniu zwierząt to zaraz pojawi się tu lekki krążownik w postaci mojej siostry (przyszły weterynarz?) i zrobi tu porządek ;))))

19.11.2001
12:30
[51]

Viti [ Capo Di Tutti Capi ]

uuuuf... Skoro chodzą ploty o wydaniu SH2 w polsce 20 XII to ja chyba sobie poczekam.

19.11.2001
12:31
[52]

leo987 [ Senator ]

U-987 na patrolu, czytam od rana forum na sh2fleet.com i znalazłem kilka przydatnych informacji: 1. problem z black screen i informacją "Janus error" - piszą by uruchamiać sh2 za pomocą pliku "shell.exe" a nie "sh2.exe". Podobno pomaga i gra się nie wiesza. 2. "latające holendry" - jak najbardziej 3. mnóstwo bugów, których nawet łatka nie naprawi 4. kompletnie do dupy AI - telepatyczne zdolności DD'sów (ale to już wszyscy wiemy) 5. ogólnie nie jest źle, ale AOD żądzi niepomiernie od 8 lat i wciąż jest 10 razy lepsza od SH2 6. gram ciągle misję pierwszą :) by ją zakończyć pełnym sukcesem "ferfluchte torpedo versagen" - (chyba błąd tłumaczeniowy. Nie wiem jak komenda brzmiała w oryginale, ale versagen- nie zadziałać to forma bezosobowa. A jak wiemy Niemcy odmieniają czasowniki przez osoby (a angole nie) więc moim zdaniem powinno być to raczej : "torpedo versagte" - czyli "torpeda nie wybuchła" (w czasie przeszłym). 7. wracam tam, bo ciekawe rzeczy ludzie piszą, a recenzja tuż tuż.

19.11.2001
12:35
smile
[53]

leo987 [ Senator ]

Otto--> reinstal sterowników nic nie daje - błąd występuje ciągle (przeinstalowałem wczoraj windy dwa razy !!!!). Trzeba poczekać na patcha

19.11.2001
12:43
[54]

leo987 [ Senator ]

schpack--> ja jedyne co zauważyłem to to, że po instalu pełnej wersji (max install) gra nie wymaga płytki w napędzie CD-ROM. A nawet gdyby (choć na 100% nie wymaga) to i tak zawsze robie kopię gry na twardym za pomocą VIRTUAL CD i wszystko wtedy śmiga jak błyskawica (zero bufforowania napędów) :))))

19.11.2001
12:44
[55]

SilentOtto [ Faraon ]

leo --> masz racje ! Przypomniało sobie (skleroza), że miałem podobny problem 2-3 (?) lata temu z jakąś gierką (skleroza). Działało dobrze dopiero po wypuszczeniu patcha przez producenta. Jest nowa wersja moda do ściągniecia na forum subsima. Oto opis: Mod for Silent Hunter 2 V1.1 Hi everybody, This mod improves performance of uboats and tries to make early-war destroyers less deadly. History 1.1 - Early-war Destroyer Sonar Range elevated to normal again - Accuracy of older sonars reduced (Thanks to Skurj) - Planes' lookout range set to normal again (in the previous version planes would fly by at less than 3 miles distance and would not see you.) - Turn radius and dive speed fine-tuned (still needs work) 1.0 - Destroyer Sonar Range (1939-43) reduced (Thanks to Dietger) - All ship and plane lookout range reduced. - Improved turning radius and dive speed of all uboats.

19.11.2001
12:47
smile
[56]

SilentOtto [ Faraon ]

Jest też nowy medal pack update ;-) [tamże]

19.11.2001
12:48
smile
[57]

leo987 [ Senator ]

Otto--widziałem to. I jest jeszcze super bajer - ślad torpedy po odpaleniu. mały plik a rządzi. Ludzie sa zachwyceni. Ściągam wszystko co sie tam ukazuje z dodatków pisanych przez miłośników gry i historii. Są także nowe uaktualnione krzyże rycerskie w zgodzie z oryginałem. o juz o tym napisałes :))))

19.11.2001
12:51
[58]

schpack [ Konsul ]

leo --> Mam to zorganizowane podobnie jak Ty. Może ton robi jakąś różnicę że SH2 mam zainstalowane na innej partycji niż systemowa? Sam już nie wiem...

19.11.2001
12:52
smile
[59]

matchaus [ Legend ]

Witajcie znów! Leo --> Ja też buszuję po tym forum. Istotnie same ciekawostki. Ściągam wszystko jak leci. W domq będe badał przydatność... Co z moim wstępem? Az tak źle? :) - nic nie napisałeś...

19.11.2001
12:56
[60]

leo987 [ Senator ]

matchaus--> zaraz torpeda na priva schpack--> gra sie wiesza przy przechodzeniu między ekranami i nic tego nie poprawi (na razie), chyba tylko łatka. Instalowałem win98, directX 8,8a i inne i sterowniki do karty graf i dźwiękowej (zacina mi sie dźwięk i komenda się zapętla). Ale walczę. A jak wrócę to sprawdzę ten plik shell.exe

19.11.2001
12:57
smile
[61]

SilentOtto [ Faraon ]

leo --> a'propos śladu torpedy. Zapodałem to i... gra skacze ! Na PIII700, 256, GeForce 2GTS. Moze dlatego, że mam antialiasx4 ? matchaus --> koniecznie koniecznie koniecznie odsłuchaj zaraz po sciągnieciu zanurzenie alarmowe ! MIODZIO !!!

19.11.2001
12:57
smile
[62]

matchaus [ Legend ]

Moment, leo, od początku się zawieszała, czy tylko po jakiś patchach???

19.11.2001
12:58
[63]

leo987 [ Senator ]

schpack--> ja mam kopie gry na E:, gre zainstalowaną na D:, a uruchamiam z C: gdzie mam system, która odnosi się do F: (virtualny dysk) :)))) i działa spoko :)))

19.11.2001
13:02
smile
[64]

matchaus [ Legend ]

Otto --> Ale darcie ryja! :))))

19.11.2001
13:03
[65]

schpack [ Konsul ]

leo --> U mnie to jeden ch## , czy uruchamiam normalnie czy z shell.exe

19.11.2001
13:08
smile
[66]

SilentOtto [ Faraon ]

matchaus --> kiedy to ściągnąłem to odsłuchałem ok. 20-razy. Potem w gierce bez powodu klawisz "C"...

19.11.2001
13:14
smile
[67]

SilentOtto [ Faraon ]

schpack --> ale ryfa... chyba pozostaje Ci tylko czekać na patcha... Naprawdę nie wiem jak Ci pomóc.

19.11.2001
13:16
smile
[68]

matchaus [ Legend ]

Zaraz, zaraz - ja już nic nie rozumiem... Od początku gra się tak wali u schpacka i Leo????

19.11.2001
13:18
smile
[69]

SilentOtto [ Faraon ]

U-99 wychodzi na patrol - misja "Blitzkrieg" przetestować mod w wersji 1.1. Realizm nadal na 100%.

19.11.2001
13:20
smile
[70]

SilentOtto [ Faraon ]

Z tego co zrozumiałem to u schpacka od początku. Pisał o tym wcześniej. A u leo... chyba też ;-)

19.11.2001
13:21
[71]

schpack [ Konsul ]

SilentOtto --> Na to wygląda. Jeszcze coś pokombinuję, bo ten patch chyba prędko nie wyjdzie. Będzie musiał być baaaardzo obszerny.

19.11.2001
13:23
[72]

leo987 [ Senator ]

ja mam taki sprzęt jak Otto: PIII 733, 500 RAM i włączony anti-aliasing (przy wyłączonym grafiki były denne) - a gram w 800x600 w 32 bitowym kolorze. matchaus--> gra od samego poczatku wieszała sie i blokowała na dźwięku.

19.11.2001
13:25
[73]

schpack [ Konsul ]

matchaus --> U mnie od początku. Nie instaluję żadnych wodotrysków, żeby nie pogorszyć sprawy.

19.11.2001
13:45
smile
[74]

matchaus [ Legend ]

Cholera, a u mnie tylko 2x padła... na tyle grania! Acha - ciekawostki. 1. Jest widok zewnętrzny. W trakcie odpalenia torpedy wciskacie "k", macie widok na torpedę. Następnie "Esc" i powrót do gry... Macie widoki zewnętrzne! 2.Brak zapisu (przynajmniej u mnie) w kampanii dopóki nie wyjdę z gry... 3. Wieksza losowość (na podstawie 4 misji) ułożenia wrażych statków, punktu docelowego itd. jesli wyjdzie sie z gry. Wyjście do menu nie daje takiej losowości. No i jeszcze uwagi do Scapa Flow 1. Docieramy na miejsce najszybciej jak możliwe. Oczywiście docieramy do kanału o którym wspomina Otto. Niewpływamy do niego jednak (kanału, nie Ottona :)))) tylko czekamy na uzyskanie kontaktu wzrokowego z DD patrolującym zatokę koło godz. 17.30. Niszczyciel sobie grzecznie przepływa, my cała naprzód i do zatoki! Nie wiem czy można osiągnąc pełen sukces, gdyż w zalezności od ustawienia 3 angoli program ustala liczbę niewypałów (DUD)... Niemniej należy dążyć do ustawienie 3 statków od razu koło siebie. Trzeba po prostu kilka rzay próbowac... (wchodzic i wychodzić z misji). Nastepnie w odległości 3km. pod wodę i oczywioście pełna prędkość. Czasu mam tyle, że możemy się ustawić jak chcemy i wypalic WSZYSTKIE torpedy bez bólu... Następnie na zanurzeniu (jak któryś z koleżków został na wodzie) rura do kanału i znów w odległości 3km. na powierzchnię i pełna moc! Banał, tyle,że mi się udało tylko dopaść battleship’a... Krążownik dostał 2. Za dużo dudnięć... Ale sadzę, że można dopaść wszystkich. Przepis sprawdzony wielokrotnie.

19.11.2001
13:49
smile
[75]

leo987 [ Senator ]

Powiem Wam jedno - gra jest niezła, ale ludzie czekali na zupełnie cos innego. Ta wersja to dla mnie BETA - wypuścili ją i czekają na reakcje graczy, a Ci zgłaszaja tysiące błędów - słaby realizm, słaba AI, błędy programowe, wieszanie sie gry itp. Moim zdaniem żaden patch nie uratuje tego tytułu. Ktoś powinien zebrać te wszystkie informacje od 2000 ludzi z całego świata do kupy, i zacząc pracę nad symulatorem okrętu podwodnego z czasów II wojny światowej OD PODSTAW - OD SAMEGO POCZĄTKU !!!!!!!! Grafika w porównaniu z SEA DOGS lub AGE OF SAIL II gdzie woda jest przezroczysta i wudać dno przy mieliznach! w porównaniu z ta w SH2 jest denna. Po prostu syf! Dxwięki do dupy (Alarm) i PODSTAWOWY EFEKT NAMIERZANIA....PING...PING...PING...W SH2 TEGO NIE MA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Brak dynamicznej kampanii, powtarzalnośc misji (ginę 20 razy ale za to za 21 razem wiem jak sie ustawić i czekać by okręty ustawiły mi sie na tacy. Rozumiem gości, którzy grają ciągle w CAOD i mają rację - gra jest 1000x lepsza od SH2 choc ma 8 LAT !!!!! OSIEM LAT !!!!!!!!!!! Moim zdaniem ta gra zasługuje na ocenę 65% (10 procent za wiernośc misji historycznych). Może za dwa, trzy lata ktoś posłucha tego co maja do powiedzenia ludzie na forum subsim.com i zrobi wreszcie symulator U-boota z prawdziwego zdarzenia.

19.11.2001
13:54
[76]

Cacek [ Konsul ]

Witam wszystkich serdecznie, Byla mala przerwa ktora zamierzam nadrobic. Praca, praca i jeszcze raz praca. Ale wszystko co zle tez sie kiedys konczy :) Wiem, wiem, ze koledzy juz doswiadczeni w bojach, ale mam nadzieje, ze uda mi sie nadrobic zaleglosci! Udalo mi sie wczoraj przysiasc troche i chcialem Wam napisac slowek kilka. Wiem, ze to w sumie juz prawie musztarda po obiedzie, ale co tam...:-) Sprzet PIII 800, 256 RAM, SbLive! GeForce 256 (jutro powinien byc G2GTS) AAx4. Myszka chodzi wolno, ale sie przyzwyczailem, poza tym chodzi plynnie i ani razu mi sie nie zawiesila. Inaczej, zawieszala mi sie w przypadku instalacji w miejscu innym niz domyslne czyli w moim prypadku po instalacji na partycji D. Byly czarne ekrany, komunikaty z bledami. Po reinstalce na C:\Program Files\Ssi\Silent Hunter II\ o ile dobrze pamietam, wszystko jest ok. Moze to tylko zbieg okolicznosci a moze wcale nie :) Wczoraj chyba ze 4 godziny podchodzilem do 1 misji w kampani. Ustawienia 100% hard. Uparlem sie, ze zatopie wszystkie 3 polskie niszczyciele. Jak na razie maksymalnie udalo mi sie zatopic 2 :)) Probowalem juz wszystkiego. Albo na 5 toprped 4 okazuja sie DUD, albo torpedy plyna pod katem 90 stopni od mojej lodzi mimo tego, ze cel jest przedemna i jest lock'niety :) Co do ataku DD to jak juz wiekszosc wie, maja nadprzyrodzone zdolnosci i prawie zawsze wiedza gdzie ja jestem. Pomaga cala wstecz, ale zadko. Poza tym zauwazylem taka mala ciekawostke. Jezeli po spuszczeniu bomb glebinowych na chwile przed wybuchem przechodze na ekran zniszczen to na moment pokazuje mi sie ekran uszkodzen....masa rzeczy na zolto i czerwon, za chwile sie "odsiweza" i mam okret nowiuski, tak jak by mnie nikt niczym nie trafil. Nie dziala to zawsze, ale wiele razy, kiedy powinienem juz zginac plynalem dalej z zerowymi uszkodzeniami :) W ktoryms z kolei podejsci do 1 misji, zatopiwszy jeden statek 4 torpeda, bo 3 pozostale byly DUD, wynurzylem sie, zeby reszta towarzystwa zawrocila, bo tym malenstwem to ryb dogonic nie moge a co dopiero DD. Niestety chlopaki pozostali niewzruszeni. Poplyneli prosto do portu a ja poplynalem za nimi. Jakis czas minal zanim dogonilem ich w porcie gdzie stali grzeczniutko. Podplynalem do nich doslownie burta w burte na wynurzeniu. Moglem napluc kucharzowi do zupy, a chlopakom z zalogi patrzylem w karty :) Zero reakcji!!! Moglem do nich walic jak do kaczek gdybym mial dzialko, bo z tego AA to mozna komara zabic, ale nie DD. Odpalilem do nich moja ostatni torpede, oczywiscie z wiekszej odleglosci, ale akurat dziwnym trafem okazal sie niewypalem...nie ma to jak niemiecka technologia 4 na 5 DUD :)))) Innym razem natmiast mialem taki patent, ze w widoku peryskopowym kiedy wciskalem L zeby zalockowac cel, peryskop automatycznie ustawial mi sie na srodku okretu....tak jak by sie przykleil do statku i podarzal (peryskop) za nim. Zdazylo mi sie to tylko raz, ale wtedy 2 na 2 doszly bez pudla i o dziwo nie byly DUD, ale za to trzeci DD mnie przyatakowal i jak na zlosc nie przezylem po pierwszym ataku. To tyle tak na poczatek mojej przygody z SH2. Mam nadzieje, ze Was nie zanudzilem. Dzis wieczorem bede walczyl dalej i moze w koncu uda mi sie zatopic wszystkie 3 polskie DD :) Pozdrawiam, Cacek P.S. SilentOtto ---> gdzie dokladnie na SUBSIM lezy ten MOD, bo jakos go nie moge zlokalizowac, jezeli moglbys podac linka to bede bardzo wdzieczny.

19.11.2001
13:54
[77]

leo987 [ Senator ]

Aha i najlepszy bajer. W misji Pekin (bo ciągle ją powtarzam :)))) zdarzyło mi się takie cudo, że okręty (niszczyciele) weszły na kurs kolizyjny. Jeden z nich na pełnej szybkości wpakował sie w bok drugiego !!! I wiecie co się stało???? Tak, macie rację, odbił sie od niego jak samochodzik ze zderzakami i popłynął dalej. A na MAPIE przeszedł przez niego !!!!!! Jak statek widmo !!!!!!

19.11.2001
14:06
[78]

leo987 [ Senator ]

Cacek--> to widzę że gramy podobnie :))))) 100% realizmu i zatopienie trzech okrętów (na 30 razy udało mi sie to dwukrotnie). Mógłbym napisac doktorat z tej pierwszej misji co i jak :))))) Wiem za to o której godzinie i gdzie sie ustawić, niszczyciele idą przed moim nosem. I wszystko zależy od szczęścia (wybuchnie czy nie wybuchnie). Celownik rządzi sie swoimi prawami, i niejednokrotnie kiedy strzelam wydawało by sie idealnie torpeda przechodzi za lub przed okrętem który o dziwo nie zmienia kursu. Kiedy trafiam w niszczyciele to jestem spokojny. Stoje na peryskopowej i mam wyłaczone silniki i schowany peryskop. Kiedy okręt znika z mapy, wynurzam go na chwilkę, po czym chowam znowu. A mapa i cel znowu sie tam pojawiają. Kiedy są już idealnie w pozycji do strzału wysuwam peryskop. trach, trach i znowu chowam. czekam na raport...bam, bam, lub bam, dud....dwa pierwsze albo trafione albo nie. A trzeci idzie ciągle tym samym kursem przed moim nosem w odległości 100-150m !!! Strzał z bliska i znowu dud albo bum. Jak się zdenerwuję za chwil parę to sobie wyłącze te dud (bo ile mozna grać w pierwszą misję???? Albo zaczne grać z modem, i wtedy mnie nie będzie interesowało "zaliczanie" misji w nie dynamicznej kampanii :))))))))

19.11.2001
14:07
smile
[79]

matchaus [ Legend ]

leo --> To wszystko prawda... Ja jeszcze się pocieszam myślą o jakiejś wersji "gold", "platinium", albo inne "trele morele" gdzie będzie choć trochę wszystko poprawione... Wszystko bym przeżył, ale te 100%, gdzie ja, stary maniak nie mam szans?........ Ja mam w nosie lepszą grafikę. Jestem tą wręcz oczarowany. Wynika to na pewno z tego, że nie widziałem nowych produkcji... Grałem do tej pory w C:AOTD i ten skok graficzny to dla mnie rewolucja. Oczywiście to dla mnie idiotyzm, że nie słychać azdyku. Coś tam napisali, że na wyższym poziomie trudności nie słychać, ale DLACZEGO??? Poza tym ten dźwięk, który jest to kaszna! Pewnie pytali się Topp'a czy tak to wtedy było słychać, a niedosłysząca dziadyga odparła "surrrre!" Przecież z Toppem nie ma żadnych wywiadów! To są monologi! Gdyby ktoś się w trakcie takiego monologu o coś Ericha zapytał, zostałby zignorowany! Z prozaicznej przyczyny - ON JEST GŁUCHY JAK PIEŃ!!! (Jak ta pierdoła mogła coś takiego autoryzować...)

19.11.2001
14:10
smile
[80]

leo987 [ Senator ]

matchaus-->ja myslę że jak chłopaki spytali "Podpiszesz Erich pudełko?" to dziadek odparł"suuuurrre"!!!! bo ich najnormalniej nie słyszał :)))))

19.11.2001
14:15
smile
[81]

tymczasowy5970 [ Junior ]

sh2 wieszał się od początku w 9 na 10 uruchomień, krew mnie zalewała ale jest prosty patent 1.odpalić dxdiag 2.wyłączyć przyśpieszenie teksturowania AGP teraz działa 800x600 32 bity wszystke bajery na full ,żadnych problemów Good hunting !

19.11.2001
14:15
[82]

tymczasowy5970 [ Junior ]

sh2 wieszał się od początku w 9 na 10 uruchomień, krew mnie zalewała ale jest prosty patent 1.odpalić dxdiag 2.wyłączyć przyśpieszenie teksturowania AGP teraz działa 800x600 32 bity wszystke bajery na full ,żadnych problemów Good hunting !

19.11.2001
14:16
smile
[83]

matchaus [ Legend ]

Ja sie zastanawiam, czy WOGÓLE jemu powiedzieli, że to będzie gra... Topp raczej autoryzował SWOJE BAJANIE jakie znalazło się na płytce! Nic to, w domu instaluję moda 1.1 i ..."gryźta mnie dupę!" ..... A Topp'a już słuchał nie będę! Tendencyjnie! :)))))))))))))))

19.11.2001
14:17
smile
[84]

SilentOtto [ Faraon ]

leo --> witamy w klubie (mam na myśli klub krytyków tego tytułu) ;-))) Kiedy w opisałem moje pierwsze wrażenia to nie chcieliście wierzyć :-) Gram w to, bo NIE MA NIC INNEGO. Zresztą, kiedy dojdzie do mnie torpeda to chyba zostanę korsarzem :-) mathaus --> chyba muszą zacząć od nowa pisać tą gierkę :-) Zainstaluj moda 1.1. Jestem po patrolu z modem 1.1. Teraz są szanse :-) Zostałem co prawda zatopiony ale byłem zbyt wyluzowany świadomością, że mam zainstalowanego moda :-) Kiedy niszczyciel mnie wypatrzył to statki z konwoju zbiły się w kupkę jak pisklęta... Wystrzeliłem 4 torpedy w ich kierunku --- 3 trafienia :-) Tym razem nie było dud. Cześć "saluto" :-) Może jesteś zbawcą ;-)

19.11.2001
14:20
smile
[85]

matchaus [ Legend ]

Acha. leo - pierwsza misja to banał. Dwa razy Burza obrzucała mnie bombami i wyszedłem z tego bez szwanku... Myślałem, że będzie nieźle, ale jak dojdziesz do 4 misji to dopiero zobaczysz jakie to "powalone"...

19.11.2001
14:23
smile
[86]

SilentOtto [ Faraon ]

Ja chyba tez zainstaluję moda od sosenkasa. Juz mnie potwornie wq powtarzanie misji od 3 do 20 razy. Ale jeszcze powalczę. Jesli dzisiaj nie zrobię "Blitzkriegu" to sosenkas zostanie zapodany.

19.11.2001
14:26
[87]

Cacek [ Konsul ]

Leo987 ---> hihihihi no bo widzisz, jak to jest ze oni moga a ja nie. Jak oni mnie rozwalaja to ja ich tez chce. Ja robilem podobnie....czekalem, wynurzalem peryskop, przymiierzalem i torpedo loooooose! 2 poszly. Z tym, ze zazwyczaj jedna DUD na 2 pudlo. Jak tak sie dzieje, to praktycznie zaczynam od nowa, bo nie mam szans dogonic pierwszego okretu. Jezeli natomiast jakims cudem uda mi sie trafic 2 statki to trzeci chyba Grom, ten ktory plynie z tylu zawsze mnie dobija czego bym nie robil :))) Zastanawiam sie tylko czy "polozenie" statku w widoku peryskopowym ma jakies znaczenie dla celnosci torped. Chodz mi o to czy ma znaczenie kiedy wcisne L, czy lepiej jak jest na "krawedzi" peryskopu, czy lepiej jak na samym srodku? I tak samo kiedy odpalac torpedy jak juz jest LOCK, jak jest na srodku peryskopu? Co w ogole trudno wykonac, bo skoki peryskopu na klawiszach sa takie, jak celownika w Privateerze - notabene druga gra ktora byla zajebista a jej druga czesc to juz totalne dno :)))) Co do misji w kampani? O co chodzi z tym zaliczaniem misji? Mi sie jeszcze nie udalo zatopic wszystkich 3, zatopilem gora 2, ale i tak po zatopieniu tylko jednego statku i powrocie do portu, czyli wykonaniu tylko primary objectives moge plynac druga misje. O co chodzi, bo jakos nie zakumalem :) Pozdrawiam, Cacucha

19.11.2001
14:27
[88]

leo987 [ Senator ]

Otto--> konwój jutro wyjdzie do Ciebie :)))

19.11.2001
14:28
smile
[89]

dw4rf [ Generał ]

SilentOtto --> dostałem topredę. Sprawa zamknięta i zapomniana. Każdemu może się przytrafić zły dzień :) Ale krwi mi trochę napsułeś :) "a'propos śladu torpedy. Zapodałem to i... gra skacze ! Na PIII700, 256, GeForce 2GTS." - u mnie też lekko skacze (Cel 700, 370 Ram, GeForce 2MX) przy 2-3 torpedach w wodzie - pisali o tym na subsimie, koleś będzie to poprawiał :) Cacek --> na forum/silenthunterII/"Modders post Links and updates here Please!" - wszystkie mody się tam znajdują. Matchaus --> widok zewnętrzny odkryłem już kilka dni temu i pisałem o nim (czemu nie czytasz tego co jest w poprzednich wątkach :P) Spróbójcie w Vehicle Viewerze pobawić się z ctrl + strzałki. Scenariusze w kampani są robione w sposób pseudo losowy (np. pojawia się jedna z 3 grup statków). Można o tym poczytać w tutorialu do robienia scenariuszy (do ściągnięcia z subsima). Wydaje mi się, że nie można zapisać kampani, kiedy w misji którą wykonujesz, wypełniłeś primary objective (uznaje misje za zakończoną sukcesem, chociaż nie dopłynąłeś do portu) Leo987 --> "Brak dynamicznej kampanii, powtarzalnośc misji (ginę 20 razy ale za to za 21 razem wiem jak sie ustawić i czekać by okręty ustawiły mi sie na tacy." dokładnie tak przechodzę niektóre misje. Wszyscy --> bug medalowy ciągle działa - na 100% realizmu zatopiłem ponad 100.000 ton (w tym 1BB, 1HC, 2LC) - mam tylko IronCrossa II klasy - pisali o tym na subsimie. Jak już pisałem ściągnąłem wszystkie mody i zainstalowałem (niektóre dźwięki pominąłem, bo były słabej jakości). Gra u mnie padła (black screen) chyba tylko ze 2 razy, ale wydaje mi się, że przez to, że w tle chodziły inne badziewia i były jakieś konflikty. Cacek napisał: "Innym razem natmiast mialem taki patent, ze w widoku peryskopowym kiedy wciskalem L zeby zalockowac cel, peryskop automatycznie ustawial mi sie na srodku okretu....tak jak by sie przykleil do statku i podarzal (peryskop) za nim. Zdazylo mi sie to tylko raz" U mnie nieraz blokuje się na celu i pisze locked (nie można kręcić peryskopem na boki) i też nie wiem o co chodzi. Raz tak jest, a raz nie... hm... częstotliwość występowania tego zjawiska jest chyba całkiem losowa.

19.11.2001
14:29
smile
[90]

SilentOtto [ Faraon ]

Cacek --> zakumasz dalej :-) Jeśli nie zatopisz wymaganego w misji tonażu to "od nowa Polska Ludowa"...

19.11.2001
14:32
smile
[91]

matchaus [ Legend ]

mod od sosenkasa już mam wypalony łącznie z innymi "bajerami". Tylko jak to się ma do reszty? Czy nie pokłóci się z modem 1.1 jaki chcę sobie zainstalowac na początek??? I co to za bajer z tym "lepszym dźwiękiem"??? (soundsuite44khz)

19.11.2001
14:33
smile
[92]

SilentOtto [ Faraon ]

dw4rf --> właśnie przed chwilą miałem ten patent z peryskopem (locked). Ale mnie to wq... Zainstalowałeś moda od sosenkasa ?

19.11.2001
14:36
smile
[93]

matchaus [ Legend ]

z tym "lokowaniem" celu to polecam po wciśnięciu klawisza "L" wcisnąć"X" - wiele się wyjaśni :))))

19.11.2001
14:36
[94]

Cacek [ Konsul ]

dw4rf skrobnal: "U mnie nieraz blokuje się na celu i pisze locked (nie można kręcić peryskopem na boki) i też nie wiem o co chodzi. Raz tak jest, a raz nie... hm... częstotliwość występowania tego zjawiska jest chyba całkiem losowa." Dokladnie o to mi chodzilo, ale nie moglem sobie przpomniec jak to szlo....coz o 5 rano nie mialem juz przytomnego umyslu :) SilentOtto -> Kapuje....choc nie wiem, czy predko dotre dalej, bo sie uparlem na pierwsza misje, a jak tak dalej pojdzie, to zima mnie zastanie, morza i oceany pokryje gruba warstwa lodu, a wtedy nici z polowania az do wiosny :))))))))) Cacucha

19.11.2001
14:37
smile
[95]

tymczasowy5970 [ Junior ]

może :) cały tydzień zmarnowałem na mojej konfiguracji win me ,directx 8.1eng, Geforce MX2 400 64 RAM ,pentium 633 ,128 ram ; sounblaster pci128; i mysz ze scrollem ale na standardowym sterownku PS2 problemy się skończyły .

19.11.2001
14:37
smile
[96]

leo987 [ Senator ]

Cacek--> to gramy tak samo :)))) Po dud w pierszego albo drugiego wychodzę i zaczynam od początku :))))) ja ustawiam sie w odległości 800m od punktu nawigacyjnego na południowy wschód 129 stopni. Z nosem na północ. Dwa pierwsze idą idealnie z pn-wsch przed nos. kiedy są mniej więcej na godzinie pierwszej strzelam torpedy. Najpierw w pierwszego potem w drugiego. Peryskop na trzeciego na wschód, lock i pod wodę (peryskop). czekam. jak trafie oba to czekam na trzeciego. podpływa i strzał z 100 m (płynie bardzo, bardzo blisko). Celowanie "na oko". Trzeba wyczuć moment. Ale ja celuję mniej więcej między 2/3 a 3/3 - skuteczność trafienia 80% (czasem są to centymetry kiedy pudłuję). Kiedy ustawię celownik na środku lock - zawsze pudło. Strzał do trzeciego z bliska jest za to inny. Kiedy tylko pojawi sie jego czybek nosa w peryskopie ustawionym na godzinę 13 wtedy strzał. Dostaje idealnie w środek :)))) Tylko te dud wtedy załamują. A to że misja jest zaliczona to efekt rozkazów początkowych i celu misji. Wystarczy zatopić 4000 BRT i gotowe. Ale ja chce mieć komlet "succed" :))))) Czytaj uważnie rozkazy z odprawy :))))

19.11.2001
14:37
smile
[97]

SilentOtto [ Faraon ]

mathaus --> ;-))) fakt ;-)))

19.11.2001
14:39
smile
[98]

matchaus [ Legend ]

Jeszcze raz powtórzę... Klawisz "X" po wciśnięciu "L" (a moze nawet wcześniej, przed wciśnięciem "L") blokuje cel...

19.11.2001
14:40
smile
[99]

schpack [ Konsul ]

Dziwne. U mnie dla odmiany jest tak że jak nacisnę "L" na klawiszach to cel mam zalogowany a dopiero jak kliknę przycisk na panelu z lewej strony to wtedy peryskop podąża za celem.

19.11.2001
14:41
smile
[100]

SilentOtto [ Faraon ]

matchaus --> właśnie. Ja juz mam moda 1.1 i czy przypadkiem po sosenkasie nie nastapi TRRRAAACH !?

19.11.2001
14:41
[101]

leo987 [ Senator ]

Mam jeszcze jedno pytanie. jak sie przeprowadza identyfikację okrętu (by pojawiła sie jego nazwa a nie tylko "polisch destrojer)???? Za cholerę nie ma tego klawisza a kiedy uruchamiam książkę id to nic sie dzieje, choć idealnie odczytuję (bo wiem jaki to okręt po 100 razach powtórek:)))))))

19.11.2001
14:43
smile
[102]

matchaus [ Legend ]

schpack --> musiałes miec wczesniej wciśnięte "X", wtedy po wciśnięciu "L" cel się automatycznie "lokuje", tj. widok podąża za celem... Ja generalnie używam klawiatury... Ktoś wie, jaki klawisz odpowiada za podążaniem (okrętem) za celem???

19.11.2001
14:43
smile
[103]

schpack [ Konsul ]

i wszystko jasne... :)))

19.11.2001
14:44
smile
[104]

matchaus [ Legend ]

leo --> na tym poziomie trudności nie ma idetyfikacji, poza napisikiem na mapie i gadką załogi...

19.11.2001
14:44
[105]

leo987 [ Senator ]

matchaus--> v i h = view to head lub head to view

19.11.2001
14:46
smile
[106]

matchaus [ Legend ]

leo --> moment, dlaczego dwa klawisze? Rozumiem head to view, ale view to head??? Chodzi mi o to, żeby płynąć idealnie na zalokowany cel...

19.11.2001
14:46
[107]

dw4rf [ Generał ]

SilentOtto --> nie, staram się zaliczać wszystkie misje :))

19.11.2001
14:47
smile
[108]

matchaus [ Legend ]

Za dużo tego - zakładam nowy wątek...

19.11.2001
14:48
smile
[109]

Cacek [ Konsul ]

Kombinowalem wczoraj cos z tym X'em, ale jakos nic nie wykombinowalem. Powidzcie o co chodzi, bo mnie ciekawosc zrzera, do domu daleka droga a do kompa jeszcze dalsza :)))) Leo987 --> Ja to wczoraj juz cholery dostawalem, a wlasciwie juz dzisiaj. Probowalem tak, siak, od gory, od boku, z lewej, z prawej...jak wyceluje, pierdutne, obie dochodza, obie DUD, jak jedna trafie, to 4 pozostale pudla :))))))) I tak w kolko. Heh, szkoda ze w pracusi nie moge sobie popykac, ale mam takiego kompa, ze saper mi sie tnie w 32 bit kolorze a co dopiero SH2 :)))) Cacula

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.