GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

The Elder Scrolls III : Morrowind - cz. CVI

29.04.2003
18:46
[1]

xanat0s [ Wind of Change ]

The Elder Scrolls III : Morrowind - cz. CVI

Witam w wątku na najlepszym eRPeGo wszechczasów!.

---------------------------------
Link do polskiego konweretera modów:
ftp://ftp.cdprojekt.info/pub/morrowind/dodatki/Konwerter_v2.rar
https://www.morrowind.now.pl/pafiledb3/pliki/Konwerter_v2.rar

Link do strony made by TROLLF: https://realms.proterians.pl/morrowind/

Link do b. dobrej strony: www.morrowindlore.prv.pl

Polskie forum o morku: https://www.linuxpl.com/~gry/forum/

I dwa linki do stron polskich, znalezione przez DarkStar'a:
https://morrowindgame.w.interia.pl/ oraz https://www.morrowind.now.pl/

Patche można znaleźć pod adresem:
https://www.bethsoft.com/downloads/patches/Morrowind_v1.1.0605.exe
https://www.bethsoft.com/downloads/patches/Morrowind_v1.2.0722.exe

Linki do map:
https://www.angelfire.com/empire/morrowind1/ (MAPA - wersja 612KB)
https://morrowind.kamrad.ru/polygraphy/polygraphy_map_medium.jpg (MAPA - wersja 3MB)
https://morrowind.kamrad.ru/polygraphy/polygraphy_map_large.jpg (MAPA - wersja 8MB)

Interaktywna mapa z lokacjami niezaznaczonymi na mapie dołączonej do gry:
https://www.m0use.net/~uesp/file.shtml?morrow/files/mim_hi.zip
https://www.morrowind.now.pl/pafiledb3/pliki/tesmap_hi.exe

Strona (chyba najbardziej przejrzysta) o wszystkich częściach TES:
https://www.m0use.net/~uesp/morrow/espmor.shtml

Strona z modami i nie tylko: https://www.rpgplanet.com/morrowind/
Strona z modami, bardzo dobrze zorganizowana: https://www.morrowindfiles.com

Alchemia i tworzenie potionów:
https://www.m0use.net/~uesp/morrow/hints/mwalchemy.shtml

Zadanie dla Redoran:
https://strony.wp.pl/wp/kaczor_donald1/pliki.html

Inne: https://www11.brinkster.com/morrowind/

---------------------------------
UWAGA! Szukamy współpracowników do polskiej sekcji MODów do TESIII: Morrowind; Zgłoszenia prosimy kierować na e-mail Long'a : [email protected]

TESCS nie gryzie!... O.K. Może trochę...:))

---------------------------------
Lista nauczycieli:
(Acrobatics): Senyndie, Fighters Quaters, Vivec's Arena // (Alchemy): Abelle Chriditte, Propylon Chamber, stronghold Valenvaryon // (Alteration): Seryne Relas, Tel Branora, Seryne Relas' House // (Athletics): Adibael Hainnabibi, Kaushtabibi Camp // (Axe): Alfhedil Elf-Hewer, Falensarano // (Block): Shardie, Buckmoth Legion Fort, Ald'ruhn // (Blunt Weapon): Ernse Llervu, Vivec, The Abbey of St. Delyn the Wise // (Conjuration): Methal Seran, Ald-Ruhn, Temple // (Destruction): Leles Birian, Ascadian Isles Region // (Enchantment): Qorwyn, Indoranyon // (Hand to Hand): Taren Omothan, Holamayan Monastery // (Heavy Armor): Seanwen, Vivec, Arena Fighters Training // (Illusion): Erer Darothril, Sadrith Mora, Dirty Muriel's Cornerclub // (Light Armor): Aerin, Maar Gan, Andus Tradehouse // (Long blade): Ulms Drathan, Armigers Stronghold, Molag Maar // (Marksman): Missun Akin, Falasmaryon, Missun Akin's Hut // (Mercantile): Ababael Timsar-Dadisun, Zainab Ashlander camp // (Mysticism): Ardarume, Sadrith Mora, Gateway Inn Western Wing // (Restoration): Yakin Bael, Vos, Vos Chapel // (Security): Hecerinde, Balmora, Hecerinde's House // (Short Blade): Todwendy, Balmora, Lucky Lockup // (Sneak): Khajiit Ri'Shajirr, Shenk's Shovel, Caldera // (Spear): Mertis Falandas, Ghostgate, Tower of Dusk // (Speechcraft): Skink-In-Tree's-Shade, Sadrith Mora, Wolverine Hall Mages Guild // (Unarmored): Khargol Gro-Boguk, Dagon Fel, Vacant Tower

---------------------------------
Lista artefaktów:

Bron:
Goldbrand (katana): Khartag Point
Mlotek jednoreczny: Skull Crusher, Omaren Ancestral Tomb
Miecz dwureczny: Charysamere, Abanabi cave
Kieł Haynekhtnameta (krotkie ostrze) Mamaca, Kaplica Pograzonych Snow

Zbroje:
Lord's Mail (cursair, hevy armour), Hawkmoth Legion Garrison, Ebonheart
Dragonbone Cursair (havy armor), Mudan Grotto
Ebony Mail (medium armor)(=lords Mail), Mount Assarnibibi
Super light armor (nie pamietam nazwy)------>szafa w wiezy Tel Fyr
Boots of the Apostle(najlepsze buty, light)------->Berandas stronghold
Helm of Oreyn Bearclaw, Heavy Armour-------> misja w daedric shrine Malacath

Szaty: Robe of Drake's Pride, Tel Naga, Sadrith Mora

Tarcze: Eleidon's Ward, Ibar - Dad

Gemy: Azura's Star, Shrine of Azura

---------------------------------
Dwemerowa lamiglowka.
Łamiklowka(kostka)znajduje sie w ruinach na wschód od Fortu Ksiezycowego. Idziemy przed fortem droga na Caldere a na najblizszym rozstaju skrecamy w prawo. Dochodzimy do mostu, dalej do dwemerowych ruin. Dzwignia otwierajaca dzwi jest przed nimi. Jesttesmy w ruinach. Idziemy prosto obracamy sie w lewo i powinismy zobaczyc kamienie, po ktorych mozemy sie dostac na wyzsze pietro. Po dotarciu na pieterko obracamy sie znow w lewo i widzimy dzwi prowadzace do komnaty Pustej Dloni. Jestesmy w komnacie i po rozgladnieciu sie po pomieszczeniu zauwazamy regal. Na tym regale jest upragniona kostka.

Cos od DJ Shtorz: "jesli ktos ma powazne problemy ze znalezienim kostki (lub jaiegokolwiek innego przedmiotu) i nie moze sobie poradzic, to niech po prosty włączy edytor, zaladuje lokacje, znajdzie przedmiot w lisicie po prawej i kliknie podwójnie - obraz sie na przemdiocie "wycentruje" :)"
---------------------------------
Lapanie dusz:
aby zlapac dusze jakiegos stwora czarem/zwojem Łapanie Dusz/Soul Trap. Podczas trwania czaru(kolo potwora bedzie taka mgielka)nalezy zabic stworka. Jesli mamy w plecaku odpowiedznio mocnu kamien dusz(do Zlotych Swietych i Lunatykow potrzeba Wielkiego Kamienia Dusz[takie zolte kolo :)]), to dusza jest nasza (z duszmi za 80000 możemy zrobić stały efekt). Aby zaklac przedmiot czarem mozna albo: udac sie do zaklinacza a on(za bajonska sume)zaklnie przedmiot albo zrobic to samemu. Przeciagamy kamien dusz na nasza postac i postepujemy jak u zaklinacza. Jakie umiejetnosci sa najwazniejsze w zaklinaiu powie nam Trollf:

---------------------------------
Zaklinanie (Umagicznianie, ang. Enchanting)

Zaklinanie zalezy od 3 atrybutow:
- poziomu inteligencji,
- poziomu umiejetnosci Zaklinania,
- szczescia.

Szczesciem nie warto sobie glowy zawracac bo ma marginalny wplyw, natomiast umiejetnosc zaklinania jest bardzo trudno rozwinac - pozostaje wiec inteligencja...

- zalozmy, ze postac ma bazowe INT oraz Enchant na poziomie 100,
- bardzo latwo jest stworzyc pierscienie badz amulety dodajace np. 100 do INT na 10 sekund kazdy... o ile bonusy z tego samego pierscienia sie nie sumuja, to z pierscieni roznych juz tak...
- dalej przychodzi z pomoca Alchemia, ktora takze zalezy od INT (im wyzsza INT tym lepsze flaszki... oczywiscie caly komplet sprzetu Grand-Master mile widziany...).

dalej juz prosto:
- bazowe 100 INT
- rzucam czary z pierscieni i amuletow - tutaj dalsze +600 INT
- zaczynam tworzyc flaszki... tworze 2 sztuki i od razu je wypijam, co podbija INT, a to powoduje, ze kolejne flaszki beda lepsze... i tak dalej...

pytanie:
dlaczego alchemia? poniewaz nigdzie nie zdobedziemy i nigdy nie zrobimy przedmiotu, ktory by nam nawet tymczasowo dal tak wysoki bonus do czegokolwiek jak napoje stworzone przy pomocy alchemii...

xanat0s: tu podpisuje sie wszytskimi nogami i rekami! z poczatku nie "alchemikowalem" (w umiejetnosciach glownych albo pobocznych ja mam), ale odkrylem, jakie to przydatne! dlatego alchemikujcie :) kiedy jestescie na zadupiu, zero sprzedawcow i zero butelek np. wyleczenie z zarazy. a jestescie zarazeni. chorujesz czy alchemikujesz? :)

efekt:
majac 3000 INT bylem w stanie stworzyc samodzielnie praktycznie za pierwszym razem jakikolwiek przedmiot za pomoca Zaklinania - nawet daedryczna tarcze + 30 do sily na stale...

--> Kostka i lapanie dusz by @d@m, enchant by Trollf.

---------------------------------
Zapraszam do dyskusji i zadawania pytań :-D. Jeżeli macie jakieś propozycje ulepszenia wstępu lub jakieś ciekawe linki to informujcie. Postaramy się uaktualnić wstęp.

Przypominam abyście niezapomnieli kliknąć na tą czerwoną kropkę po prawej stronie poprzedniego wątku i klikneli na szarą przy nowym :-)

Link do poprzedniej części:

29.04.2003
19:39
[2]

DJ Shtorz [ Centurion ]

drugi... zawsze to jakieś pocieszenie :)))

sabdajm --> twoim opiekunem może bvyć gylko Aryon, ale od reszty też będziesz mógł dostawać zadania. Tylko te zadania są z reguły dziwne - zdobywasz drogi magiczny przedmiot, a nagroda za niego jest ch...., więc lepiej zostawić przedmiot dla siebie (no, może poza tą mistrzynią co traci zmysły [Therana chyba] bo daj ci daedrczyne nagolenniki m.in.

29.04.2003
19:41
smile
[3]

Soll [ Senator ]

He He , no cóż to SEW teraz tylko musisz założyć nowy wątek jako pierwszy lub taki który będzie istotny wizualnie powiedzmy 500 - setny czy 1000.

29.04.2003
19:45
[4]

DJ Shtorz [ Centurion ]

Hitman14 --> by wynająć ochronę idx dogildii wojowników i zapłać 1000 za jednego barbarzyńce, który będzie twoim ochriinarzem. Teraz wróć do swojej posiadłości - będzie on stał przed bramą. Razem musiscie pokonać bandytów w jaskini (możesz też to zrobić samemu), to chyba jest w Zainsipilu, ale głowy uciąć sobie nie dam... ale barbarzynca ci powie, kiedy go zapytasz. co do wampirów to ich siedziby są następujące:
AUNDAE (klan magów) - grobowce Sarethi, Aralen i Dulo
BERNE (klan złodziei) - grobowce Andrethi, Othrelas, Raviro
QUARRA (klan wojowników) - grobowce Alen, Hleran, Serano

zaraź się wampiryzmem w jednym z tych grobowców, a potem przespij 3 dni - gdy będziesz wampirem, idź do baz głównych wampirów, skąd dostaniesz zadania:
AUNDAE (klan magów) - Ashmelech
BERNE (klan złodziei) - Galom Daeus
QUARRA (klan wojowników) - Druscashti

nie polecam zarażąć się w główych miejscach, bo nie będziesz mógl potem wykonywac zadań dla swojego klanu

29.04.2003
20:14
smile
[5]

Jotun [ Chor��y ]

LyNx i Owen -----> te kamienie jusz dawno buchnołem :) i dzięki za ten wielokrotnego użytku a złoci też od dawna mi się pojawiają :D.

29.04.2003
20:16
[6]

Jotun [ Chor��y ]

A jeszcze mniej więcej gdzie jest ta Azura??:P

29.04.2003
20:36
smile
[7]

DJ Shtorz [ Centurion ]

Jotun --> "Kapliica Azury" (ver. PL) "The Shrine of Azura" albo "Shrine od Azura" (ver. ENG) - poszukaj na interaktywnej mapie. tam w środku jest posąg (to jest ta Azura :) co da ci zadanie, jak na niego klikniesz

29.04.2003
20:51
smile
[8]

slowik [ Legend ]

e co to wielokrotnego urzytku ten kamyczek ?? bo by mi sie przydal ;-)

29.04.2003
21:22
[9]

LyNx [ Konsul ]

Jotun --> jak nie masz interaktywnej mapy, do kaplica Azury jest prawie na samym pld-wsch cypelku swiata ;)
najlepiej 'konikiem' do Molag Mar, pozniej na wschod :>
w kaplicy rzuc na siebie oznaczenie, zebyc pozniej mogl do niej szyko sie przeniesc z sygnetem
sheogoratha w ekwipunq :)

29.04.2003
21:26
[10]

LyNx [ Konsul ]

sorx, zapomnialem o słowiku :)
gwiazda azury - jest to kamien do lapania dusz wielkokrotnego uzytku, tzn mozesz uzywac go wiele razy / nie tak jak to badziewne kolko zolte :P / odpowiada parametrami hm 'pojemnosciowymi' tym najwiekszym kamyszkom dusz
warto ja miec w ekwipunku

29.04.2003
21:35
smile
[11]

slowik [ Legend ]

no a ta gwiazdka jest standardowo wraz z morrowindem ?? czy to modzik :)

29.04.2003
23:38
[12]

sky02 [ Chor��y ]

LyNx patrze na tę stronę https://realms.proterians.pl/morrowind a tam nic o wampiryzmi jeno o modzie co sa w nim wilkołaki. Nie pomyliłeś czasem stron

30.04.2003
00:11
smile
[13]

DJ Shtorz [ Centurion ]

slowik --> standardowo :)

30.04.2003
08:34
smile
[14]

Jotun [ Chor��y ]

No byłem wlazłem isię troche pokręciłem zanim się kapnołem że trzeba kliknąć na posąg :P i mam problem(znowu?:)) mam angielską wersję gry i gdy czytam dziennik z zadaniami to to co tam jest napisane wydaje mi się nie mieć sensu:(.
Dotarłem do Dagon Fel połaziłem trochę i nie wiem co trzeba zrobić! Help......................................................

30.04.2003
08:54
[15]

moussad [ la kretino maximale ]

buty apostoła-mniam

30.04.2003
12:48
smile
[16]

Owen [ ]

Mam pytanie odnośnie zaklinania. W tym celu posłużę się cytatem ze wstępniaka: "(z duszmi za 80000 możemy zrobić stały efekt)". Pytania:

1. Czy to oznacza, że trzeba mieć jeden klejnot duszy, z duszą jedną za przynajmniej 80.000?
2. Jeżeli tak - to jakie monstra mają takie dusze?
3. Czy można łączyć do zklinania kilka kamieni np. 20 po 4.000 każdy razem 80.000? Jeżeli tak to jak?
4. Jak zrobić stały efekt? Nie ma takiej opcji. Zaznaczyć po prostu najdłuższy możliwy czas trwania efektu np. zwiększona siła?
5. Gdzie można znaleźć więcej pustych lub już odpowiednio napełnionych wilekich kamieni dusz (tych najmocniejszych)?

To chyba tyle.

30.04.2003
13:04
[17]

Imonate [ Pretorianin ]

1. Tak, do zaklęcia jednego przedmiotu trzeba mieć kamyczek z jedną duszyczką o wartości 80.000.
2. taką wartość mają dwa monstra: Lunatyk i Złota Święta
3.Nie, nie można łączyć kamyczków
4. Opja "stałe" pojawia się tylko przy kamyczkach o wartości 80.000 - w przypadku gdy próbujesz zakląć przedmiot kamyczkiem o mniejszej wartości taka opcja Ci się nie pojawia.
5. Nie wiem czy takie napełnione kamyczki w grze uświadczysz. Jesli tak, to jaies pojedyncze egzemplarze, którymi nawet nie warto zawracać sobie głowy. Kiedy osiagasz odpowiedni poziom i Lunatycy i Żłote Święte zaczynaja sie pojawiać zaklęcie ich dusz nie powinno nastręczyć żadnych problemów.
Co do pierwszej części pytania to ja najwięcej znalazłam takowych w kryjówkach przemytników, gdzieś we wschodniej części wyspy i wschodnich wysepkach.

30.04.2003
15:43
smile
[18]

slowik [ Legend ]

opcja stala jest w przedmiotach majacych moc 400 :) ktora sa warte 80000 i te monstra sa nie wieksze od bohatera tylko troche bardziej uzbrojone :D patrz do gory o tym pomniku ashury :) wielokrotnego urzytku kamyczek a cieszy :D

a co do wampirow rzuccie jakis normalny link o wampirach lub dajcie tutaj opis :D

30.04.2003
16:41
[19]

xanat0s [ Wind of Change ]

Jotun --> musisz pojsc na taka duza wysepke na polnocny zachod od Dagon Fel. Tam bedzie od groma roznych stworow. Jak zabijesz wszytskie, musisz od jednego z potworow (wyglada jak zlota swieta) wziac sygnet i wrocic do Azury

30.04.2003
17:44
[20]

sky02 [ Chor��y ]

Dajcie wreszcie ten link o wampirach lub tekst! plosze

30.04.2003
19:09
[21]

Jotun [ Chor��y ]

xanat0s -------------> A czy mógłbyś walnąć jakiegoś screena czy cóś bo pałętałem sie po wyspach i żadnego takiego stworka nie znalazłem.

30.04.2003
19:19
[22]

SEW [ Generaďż˝ ]

Jotun--chcialem Ci wzycic obrazek al wyskakuje mi ze on niejest w formacie jpg (a jest bo przeciez widze rozszezenie)

30.04.2003
21:04
[23]

Jotun [ Chor��y ]

SEW---> TO zapisz jeszcze raz jako jpg.

30.04.2003
22:34
smile
[24]

slowik [ Legend ]

co jest unikacie tego temat jak wampiry mody swieconej ;-))))
no sypnijcie faktami :)

01.05.2003
11:39
[25]

DJ Shtorz [ Centurion ]

slowik, sky02 -> musiscie kupic od gosciówy w Calderze w gildii magów zaklecie podatnosc na choroby i wtedy bedziecie mogli zrobic sobie wlasne - silniejsze. Potem przygotowac sie i po patrzec na gore tego wątku - tam podałem już komuś lokacje, gdzie wampiry są. udać się do jednego z grobowców (do tego, do którego klanu chcecie sie przyłączyć), rzucic na siebie zaklecie i pzowolić się wampirom napier...., czekać aż pojawi sie napis że zaraziliśmy się choroboą o nazwie "światłowstręt". wtedy spimy 3 dni i jestesmy wampirami.
jesli cos jest jeszcze niejasnego, to walcie

01.05.2003
17:29
smile
[26]

sabdajm [ Pretorianin ]

Robe of Drake's Pride to w polskiej wersji językowej Szata Smoczej Dumy, prawda? W takim razie nie znajduje się ona w Tel Naga, tylko w wieży w Tel Aruhn!!!

01.05.2003
18:09
[27]

@d@m [ ]

Witam...

sabdajm ---> Thx. :) A ja juz sie tyle tej szatu naszukalem :)

01.05.2003
18:37
[28]

sabdajm [ Pretorianin ]

Ja też :), a znalazłem ją zupełnie przypadkiem. Będzie trzeba zmienić lokalizację we wstępniaku.

01.05.2003
19:08
smile
[29]

slowik [ Legend ]

DJ Shtorz==> zadalismy pytanie jakie sa objawy swiatlo wstretu :]

02.05.2003
11:15
smile
[30]

DJ Shtorz [ Centurion ]

slowik --> aha :) nie zauważyłem :) objaw światłowstrętu nie ma żadnych, bo to po prostu prowadzi do wamprizmu - i wszystko. a jeśli chodzi o wampiryzm, to zalety: +20 do siły, siły woli i szybkości, +30 o niektórych współczyników, 50% odp na zwykłe broine, 100% odp na choroby i paraliż

fajnie, nie? to teraz wady :)
sen nie regenruje punktów życia, podatność na ogień 50%, słońce zadaje obrażenia, i najwazniejsze: NIKT nie będzie chciał z tobą gadać (oprócz ludzi z telvannich i gildii magów) i NIKT nie będzie swiadczył żadnych usług - więc wszędzie na piechotkę... dlatego radzę nauczyć się zaklęcia oznaczenie i przeniesienie, a także skombinowac indeksy do portali

02.05.2003
11:15
[31]

DJ Shtorz [ Centurion ]

slowik --> aha :) nie zauważyłem :) objaw światłowstrętu nie ma żadnych, bo to po prostu prowadzi do wamprizmu - i wszystko. a jeśli chodzi o wampiryzm, to zalety: +20 do siły, siły woli i szybkości, +30 o niektórych współczyników, 50% odp na zwykłe broine, 100% odp na choroby i paraliż

fajnie, nie? to teraz wady :)
sen nie regenruje punktów życia, podatność na ogień 50%, słońce zadaje obrażenia, i najwazniejsze: NIKT nie będzie chciał z tobą gadać (oprócz ludzi z telvannich i gildii magów) i NIKT nie będzie swiadczył żadnych usług - więc wszędzie na piechotkę... dlatego radzę nauczyć się zaklęcia oznaczenie i przeniesienie, a także skombinowac indeksy do portali

02.05.2003
11:16
[32]

DJ Shtorz [ Centurion ]

slowik --> aha :) nie zauważyłem :) objaw światłowstrętu nie ma żadnych, bo to po prostu prowadzi do wamprizmu - i wszystko. a jeśli chodzi o wampiryzm, to zalety: +20 do siły, siły woli i szybkości, +30 o niektórych współczyników, 50% odp na zwykłe broine, 100% odp na choroby i paraliż

fajnie, nie? to teraz wady :)
sen nie regenruje punktów życia, podatność na ogień 50%, słońce zadaje obrażenia, i najwazniejsze: NIKT nie będzie chciał z tobą gadać (oprócz ludzi z telvannich i gildii magów) i NIKT nie będzie swiadczył żadnych usług - więc wszędzie na piechotkę... dlatego radzę nauczyć się zaklęcia oznaczenie i przeniesienie, a także skombinowac indeksy do portali

02.05.2003
12:52
[33]

Johnn [ Ghoul ]

Mam pewnien problem gram wojem i przylaczylem sie do rodziny Hlalu, ale cos mi sie ona nie podoba i chcialbym sie przylaczyc do rodziny Redoran tylko tam mi mowia ze mogre byc tylko w jednej. Jak sie odlaczyc o Hlalu?

02.05.2003
16:31
[34]

Johnn [ Ghoul ]

Co sie dzieje, gdzie sie wszyscy podziali?

02.05.2003
21:50
[35]

Ziuziek [ Chor��y ]

Johnn --> pewnie imprezują, bo w końcu długi weeken :) ale mam smutną wiadomość: nie możesz się odłączyć i przyłączyć do innego rodu. niesttey :(

02.05.2003
22:28
smile
[36]

xargosix [ Junior ]

zaraz zaraz czytam tu czytam wasze texty a tu nie widzę odpowiedzi na pytanie .... co to za kamienie dusz wielokrotnegu urzytku i jak się nazywają i gdzie są ??
Bo mnie to wielce intryguje :)

02.05.2003
22:31
smile
[37]

xargosix [ Junior ]

Aaaaaa ..... i jeszcze jedno czy jest jakiś sposób by usunąć czar z listy zaklęć ? Mod albo coś w tym stylu ??
Bo mam czarów od groma a po co mi jakieś kiepskie ? :D

03.05.2003
00:35
smile
[38]

magre [ Konsul ]

Korzystajac z chwili spokoju proponuje napisac jakim bohaterem gracie i jak wyglada
maoz zaczne
poziom 48
paladyn redgard
na glowie - deadyczne oblicze natchnienia
na sobie- smoczy kirys
w reku - złote ostrze
na rekach- piesci randegulfa
na nogach deadryczne nagolenniki i buty
bizuteria- min pierscien wiatru
pierscien phynastera
razem pancerz 271

teraz wy
pozdr

03.05.2003
11:48
[39]

Johnn [ Ghoul ]

No to kaplica. Zaczynam od nowa. Tak na wszelki wypadek zapytam sie czy moze wiecie jakie organizacje tak sie nie luba ze przystopienie do jednej i wykonywanie zadan dla niej niszczy inna w taki sposob ze pozniej uniemozliwia to awansowanie w tej drugiej?

03.05.2003
14:33
smile
[40]

slowik [ Legend ]

no wlasnie dolaczam sie do pytania xargosix'a jak zapomniec te czry ktora sa najnormalniej bez urzyteczne ?? :)

a co do tego wampiryzmu no to w jaki sposob wypelnic glowny watek w grze :] jesli nikt nie chce z tobom gadac itd.. mozna ten efekt w jakis sposob zniewelowac?? a co do rozmowy domyslam sie idz stad nie widziasz ze jestes chory :) idz sie wyleczyc :)

03.05.2003
14:36
[41]

Drackula [ Bloody Rider ]

Slowik--------> nie pamietam dokladnie ale klikasz na czar chyba z ctrl lub shiftem, musisz pokombinowac. Co do wampiryzmu to jak juz wykonasz wszystkie misjie dla wampirow to mozesz sie wyleczyc z wampiryzmu, niestety nieodwracalnie, tzn nie bedziesz mogl nim zostac ponownie.

03.05.2003
17:00
smile
[42]

Bumbas [ Junior ]

Pozdraiwam wszystkich. I mam pytanko jak wyglada zakończenie gry. Tzn chodzi mi oto ze po zgladzeniu Dagoth Ura pojawilo sie krotkie demko z Azurą i jakis tekst ze jeszcze duzo przede mną. Ale fizycznie gra sie nie skończyla. Czy cos mam jeszcze do zrobienia ?
Czy juz po prostu jest koniec i moge sobie lazic po krainie tak troche bez bazy ?

03.05.2003
18:21
[43]

DJ Shtorz [ Centurion ]

Johnn --> wszystkie rody się nie lubią i możesz ywbrać jeden z nich. tak samo z klanami wampirów. natomiasy jesli chodzi o pozostale, to wszystkie się mniej więcej "lubią", ale z trzech gildii: wojowników, złodziei i magów na końcu przejdz misje dla wojowników

Bumbas --> a wykonales zadania dla wszystkich gildii i prznajminej jednego rodu??

03.05.2003
20:17
[44]

Drackula [ Bloody Rider ]

Zainstalowalem od nowa Morro i zaczalem grac ale tym razem nie mam efektow magicznych na przedniotach, tzn mam magiczny mieczyk ale nie ma on takiej poswiaty jak mialem poprzednio. To samo jest z innymi przedmiotami. Wie ktos moze czym to jest spowodowane? Nie chodzi mi o to ze mi to przeszkadza, tak tylko z ciekawosci pytam.

03.05.2003
20:18
[45]

LyNx [ Konsul ]

z tymi rodami to nie jest do końca tak ; istnieje bug, pozwalajacy przystapic do dwoch rodow, ale tylko wtedy, gdy przystapimy najpierw do telvanii

03.05.2003
20:23
[46]

LyNx [ Konsul ]

Drackula --> zaczynajac za ktoryms tam razem od nowa, to samo zauwazylem - okazalo sie, ze akurat jakis mieczyk /z serii lichostwa - +2-7 od zywiolu jakiegos / w wygladzie nie przypominal 'pelnokrwistego' magicznego ...
jesli jest to ktorys z kolei magiczny orez nie 'swiecacy sie' , to nie wiem jaka jest przyczyna :)

03.05.2003
20:27
[47]

Drackula [ Bloody Rider ]

hmmmmmmm. no wlasnie nie wiem bo mam tak ze wszystkimi przedmiotami. Zgonil bym to na wine grafy ale to raczej niemozliwe any po przesiadce z gf2 mx na R 9700 cos takiego to spowodowalo. Moze przyczyna lezy w jakims modzie ktory dogralem.

03.05.2003
21:56
smile
[48]

DJ Shtorz [ Centurion ]

Lynx - o bugu wiem, ale to nie ma sensu, bo i tak potem w hlaalu trzeba uzyc kodu na zabicie wlascicielki posiadlosci, a wlascicielka nie istnieje, bo to TY jestes wlasicielem tej posiadlosci

Ziuziek

03.05.2003
21:59
[49]

DJ Shtorz [ Centurion ]

cholera jasna :)

Ziuziek --> czy ty jestes z Radomia??

04.05.2003
12:28
smile
[50]

Dagger [ Legend ]

Prosze bez wiekszych spoilerów

Mam problem z bratem lorda Drena - własciciela Dren Plantation

Jestem własnie na etapie głosowania na Hortatora - zdobycie dwóch głosów jak wiadomo wymaga zgody Drena .

Ale to nie główny problem - moge go spokojnie sprowokowac i zabic , albo skłonic do zgody poprzez przekupstwo.

Problem w tym ze w willi Drena w piwnicy jest 2-óch assasinów - oraz zlecenie Drena na jego brata ksiecia Drena - z tym że nie daje sie wykorzystac

2 pytania :

1.Czy w jakis sposób mozna poinformowac ksiecia o spisku na jego zycie ? I dostac zlecenie na zabicie jego brata :)))))

2.Gdzie znajduje sie córka Drena ( podobno abolicjonistka i przebywa gdzies w St. Delyn w Vivec ale nie znalazłem ) i czy da sie ją wykorzystac w tej sprawie ?

04.05.2003
12:52
[51]

DJ Shtorz [ Centurion ]

Dagger -->
1. sprawdz, ale chyba raczej nie
2. córka księcia Drena jest w Św. Delyn: Kanał, Południe-1. to takie mieszkanie, do którego wejscie jest z zewnątrz. jest ona przywódczycnią dwóch lamp - organizacji do zwalczania niewlnictwa i wątpię by mozna ją było wykrozystać w tej sprawie

04.05.2003
13:12
[52]

Dagger [ Legend ]

==>DJ Shtorz

1.Sprawdzałem - co prawda juz po smierci Drena -z ksieciem nie mozna gadac na ten temat :((

2.Możesz bliżej okreslic jak sie tam dostac ? - bo kanały całe złaziłem

04.05.2003
13:40
[53]

Sanchin [ Konsul ]

Witam. Jestem w Jaskini Hassour, a konkretnie w Kaplicy i znalazłem tam dzwony. Nie wiem czy mam cos z nimi zrobić czy nie. Jesli tak to co?

04.05.2003
14:03
[54]

Imonate [ Pretorianin ]


Sanchin <----
Możesz sobie na nich pograć ;)
A tak poważniej to nie mają szczególnego znaczenia. Jeszcze nie raz na swej drodze takie dzwony napotkasz.

04.05.2003
16:16
smile
[55]

Dagger [ Legend ]

Juz sobie poradziłem - papiery słuzą tylko co najwyzej do szantażu Drena - ale ja i tak go zabiłem :) - za duzo miał fantów na półkach

04.05.2003
16:23
[56]

Sinic [ ]

Witam wszystkich milosnikow Morrowind i mam pytanie zwiazane z podstawami. Nosze sie od jakiegos czasu z zamiarem kupna gry jednak potrzebuje pewnej informacji. Chodzi mi mianowicie o zasady walki w grze. Czy jest w niej aktywna pauza. A jesli nie to czy walka zawiera w sobie elementy zrecznosciowe. Jesli jest rownie latwa jak w Diablo 2 to jescze jest to dla mnie do przyjecia. Jednak jesli trzeba stosowac jakies kombinacje ciosow i tym podobne to niestety, mimo ogolnej fascynacji cRPG i Morrowind, bede musial z tego tytulu z wielkim zalem zrezygnowac.

04.05.2003
16:31
[57]

Sanchin [ Konsul ]

Jak można stworzyć swoje mikstury? Mam puste butelki i nie wiem co dalej.

04.05.2003
16:40
[58]

sabdajm [ Pretorianin ]

Sinic --> ze zręcznościówką ma ona raczej niewiele wspólnego, pauza się włącza jesli się wejdzie na swój ekwipunek, wtedy możesz się spokojnie zastanowić co zrobić

Sanchin ---> a masz cały sprzet alchemiczny: retorta, palnik i coś tam jeszcze?? Jesli tak to musisz wziąć któryś z nich i kliknąć na swoją postać w ekwipunku. Potem już łatwo.

04.05.2003
17:04
[59]

DJ Shtorz [ Centurion ]

sabdajm --> a dokładniej możdzierz. tylko to wystarczy to robienia mikstur, reszta po prostu podwyższa / obniża działanie efektów składników

Sanchin --> jesli chodzi o walkę, to jest chyba system %-owy, jak w WFRP,

Dagger --> to nie jest ani w kanałach ani w podziemiach. Po prostu wyjdź na zewnatrz rej dzielnicy (czyli tej piramidy :) i obejdż ją tak, byś iodkrył całą mapę, a szczególnie najniższy poziom jna południu - tam jest ten domek. wchodzi się do niego z zewnątrz, a nie z kanałów czy podziemi

04.05.2003
17:10
smile
[60]

LyNx [ Konsul ]

jeszcze co do Plantacji Dren - warto wykosic wszytskich, znajduje sie tam duzo przedmniotow i pieniedzy (kilkascie tysiecy w zamknietym pomiesczeniu w kufrach przy lozach :)) + deadric clamoyre w raczkach handlarza na dachu takiego wysokiego domu k. glownej siedzuby Drena :>

04.05.2003
17:14
[61]

DJ Shtorz [ Centurion ]

Sanchin --> butelki nie są do niczeho potrzebne. jedynym niezbędnikiem jest mozdzierz i składniki. aby stworzyc miksture po prostu przeciągnij mozdzierz na wizerunek swej postaci i pokaze sie odpowiednie okienko

04.05.2003
17:18
[62]

LyNx [ Konsul ]

...i jeszcze niezbednikiem jest przyzwoity poziom umiejetnosci ALCHEMIA :D

04.05.2003
17:22
[63]

LyNx [ Konsul ]

sorry, ze tak rozbijam posty, ale przypomnilo mi sie, co mialem napisac wyzej :>

dobry sprzet alchemiczny mozna ukrasc z gidii magów w Calderze ( konkretnie z takiej wiezyczki zaopatrzeniowej :P )

ale osobiscie uwazam, ze alchemia to strata czasu ...

04.05.2003
18:11
smile
[64]

slowik [ Legend ]

LyNx===>alchemia to jest najlepszy interes w grze :) oprocz rabunku itd :D beda slabym gosciem chodzisz i rozwalasz cale armie :) robiac mikstury ja teraz se robie takie mikstury 15 punktow rzycia przez 60 s ten okres czasu wystarcza na duzooo wrogow szegolnie ze jeszcze przy okazji umiem zaklinac przedmioty w tym wypadku to masakra wychodzi probowalem zabic viveka jakies kilka leveli wczesniej nie udalo mi sie za mocne czary rzucal :P

04.05.2003
18:32
smile
[65]

LyNx [ Konsul ]

co do przydatnosci alchemii w walce z mocnymi /czyt. Vivek :P / przeciwnikami zgodze sie, ze miksturki pomagaja ( np sprobuj walczyc z Vivekiem wczeniej wypijajac kilka(nascie) butelek susjamy - z sila kilkaset mocno sie macha mieczem :P). To samo jesli chodzi o walke na piewrszych poziomach z 'bossami' jaskin przemytnikow - opcjonalnie adrenalinka redquarda ;P
qrcze, chyba mialem krytykowac alchemie :D
a tak naprawde to nigdy nie probowalem 'alchemikowac'. bo uwazalem, ze uganianie sie za chwastami zanudza gre, ale teraz zaczalem grac magiem z aalchemia, wiec moze sie przekonam :P

tak zamotalem, ze sam nie wiem, czy lubie alchemie czy nie ;P

pozdrawiam morrowindaków :)

04.05.2003
18:35
[66]

xanat0s [ Wind of Change ]

LyNx --> tu sie z toba nie zgadzam. Wg. mnie alchemia jest BARDZO przydatna. Kiedy musisz walczyc z wymagajacym wrogiem, robisz se miksturki do sily, zrecznosci, przywracanie i premia do zdrowia itp. I wtedy jest duzo latwiej. BTW: na plantacji Drena jest chyba Daedryczna Dai - Katana a nie claymore

04.05.2003
18:38
smile
[67]

slowik [ Legend ]

LyNx===>na wysokim poziomie tej umiejetnosci wymieniasz skladniki za gotowe mikstury i nie musisz sie uganiac za skladnikami ktore czasami wyprujesz z wlasnych wrogow :D

04.05.2003
18:49
smile
[68]

LyNx [ Konsul ]

chyba zostalem przeglosowany :D

no dobra, narazie nic dot. alchemii nie mowie. Poczekam, az bede mogl sobie zrobic jaka miksturke :) (i dopiero wyjdzie w praniu, ze mialem racje :D)

xanat0s ---> towarzysz-sprzedawca na dachu budynku w Plantacji Dren jest szczesliwym /albo i nie/ posiadaczem deadric claymore

moze jest ktos jeszcze z dai-katana, nie spieram sie :>

04.05.2003
19:02
smile
[69]

slowik [ Legend ]

ktora z broni deadrycznych jest najlepsza ?? bo tak se juz kamyki zbieram na jej umagicznienie :D

04.05.2003
19:41
smile
[70]

Jotun [ Chor��y ]

Znalazłem tąwyspę i mam jusz kamień(Azura's Star):)))))
Wie kto gdzie moge znaleźć trenerów lub sprzedawców ze zwojami enchant??

04.05.2003
20:08
smile
[71]

LyNx [ Konsul ]

slowik ---> najlepsza bron deandryczna ? mysle, ze chodzi Ci o pojemnosc :)
najwieksza pojemnosc, tzn 17 posiada : deadric dai-katana, deadric clamoyre i deadric battle axe
(topor dwureczny)
Jotun ---> z magia ogolnie to jeszcze nie do mnie :D

04.05.2003
20:16
[72]

xanat0s [ Wind of Change ]

slowik --> najpotezniejszy jest topor bojowy (1-80). ale poniewaz nieduzo ludzi korzytsa z toporow najlepsza jest daedric dai-katana (a zakleta +40-80 obrazen to hoho :))

04.05.2003
20:16
smile
[73]

slowik [ Legend ]

LyNx===>u mnie dai katana posiada pojemnosc 21 :D chodzi mi o obrazenia :)

04.05.2003
20:18
smile
[74]

LyNx [ Konsul ]

Jotun ---> teraz przypomnialo mi sie o nauczycielu magii, ktory moze 4 magiczne umiejetnosci podniesc do poziomu kolo 70 pkt . Jest to mag w Sandrith Mora, w karczmie /qrcze, zapomnialem, jak sie nazywa/ polozonej blisko mostku do Domu Rossomaka, tak na uboczu miasta - blisko wody / znajduje sie tam pani przedstawiciel z gildii zlodzieji/
czy uczy enchantment, nie jestem pewien :)

04.05.2003
20:19
smile
[75]

slowik [ Legend ]

xanat0s===> heh w moim przypadku zakleta dai katana to wychodzi 50-60 ob :D w tym 30 od ognia i 20-30 od mrozu oczywiscie 400 :D

04.05.2003
20:21
[76]

Jotun [ Chor��y ]

LyNx -------> Big THX.

04.05.2003
20:22
[77]

LyNx [ Konsul ]

ale sie zsynchronizowalismy :P

blad z pojemnoscia dai-katany, sorx :)

co do zaklinania jej, to w zadnym wypadku nie polecam dawac max obrazen. powod ? zaklinajac tak jak p.xanatOs mowi, tzn ilesdziesiat do ilesdziesiat, szybko punkty duszyczki nam sie skoncza.
wystarczy powiedzmy +20 od zywiolu, i tak wszytsko bedzie na jeden cios :)
i nie bedziesz zalowac, ze na kraba blotnego poszlo 100 obrazen i iles punktow magii z duszyczki przedmiotu :D

04.05.2003
20:26
[78]

LyNx [ Konsul ]

xanat0s [ Konsul ] Gadu-Gadu: 3005940

slowik --> najpotezniejszy jest topor bojowy (1-80). ale poniewaz nieduzo ludzi korzytsa z toporow najlepsza jest daedric dai-katana (a zakleta +40-80 obrazen to hoho :))

---> najpotezniejszy to wg mnie jest zgniatacz czaszek - latwy do zdobycia, lekki, poreczny, skuteczny, ladny, latwy w obsludze, menu w jezyku polskim :D itp

ale to jest fakt, ze ludzie sa zaslepieni mieczykami roznej masci i pomijaja dobre topory / acz za ciezkie jak dla mnie :P /
i dobre obuchowce :)

04.05.2003
20:27
smile
[79]

slowik [ Legend ]

ja sie nie martwie takich to teraz chodze i zalatwiam nowym nabytkiem ktory dostalem za zadanko :) sztylecik deadryczny i lapanie dusz te co zlapie uzupelniam poziom energi tej wiekszej :D

04.05.2003
20:30
[80]

Jotun [ Chor��y ]

LyNx --------> a co powiesz na deadryczne krótkie ostrze 55-55 od mrozu na 400 punktów duszy schodzi 5

04.05.2003
20:30
[81]

LyNx [ Konsul ]

jeszcze mnie ktos posadzi o sprzyjaniu mieczom, ale trudno :P

skoro dostrzegles zalety broni+czaru lapania dusz w jednym / w Twopim przypadku nagroda z gildii magow/ to tym bardziej docenisz Miecz Umbry (dobre obrazenia, fioletowy :D, ladnie sie swieci + lapanie dusz /
mozesz go zdobyc na orku ze wschodu Suran, ktory jest zrezygnowany z zycia :)

04.05.2003
20:34
[82]

LyNx [ Konsul ]

Jotun ---> powiem tak: co to znaczy zaklinac 55-55 ? :D przeciez to marnotrastwo pojemnosi przedmiotu :P
tak samo jak zaklinanie deadrycznej tarczy +20 do sily na stale ... pytam sie : nie lepiej dac 1-69 na stale ?
przeciez to nie sztuka trafic na 60 do sily ( to samo sie tyczy deandrycznego pawezu 1-89 do sily /np/ )

04.05.2003
20:38
[83]

Jotun [ Chor��y ]

LyNx------->to jak proponujesz

04.05.2003
20:46
[84]

Jotun [ Chor��y ]

Dajcie jakąs stronę z potionami bo mi ta nie chodzi.

04.05.2003
20:50
[85]

LyNx [ Konsul ]

nie wiem, jakie sa mozliwosci tego przedmiotu, ale skoro pomiescilo 55-55 czyli jest dosc pojemne /tak na oko ze kilkanascie :P /
ogolnie korzystniej jest obnizyc pierwsza wartosc kosztem drugiej bo srednio wyjdzie wiecej, niz stala wartosc (czyli np 55-55 )
...poprobuj rozne kombinacje :P

np XanatOs do dai-katany proponowal 40-80, czyli latwo wynikja, ze srednio nie bedzie problemu z 60 na uderzenie

04.05.2003
20:52
smile
[86]

slowik [ Legend ]

LyNx===>ja wole bardzije pewne liczby :D a kamykow mi nie szkoda :) ostatnio znalazlem siedlisko lunatykow :D

04.05.2003
20:59
[87]

LyNx [ Konsul ]

slowik --> zawsze mozna sobie kupic czar przyzwania zlotych swietych i nabijac przyjaciol w kamienie dusz :D

04.05.2003
20:59
[88]

Jotun [ Chor��y ]

a masz stronę z potionami

04.05.2003
20:59
[89]

Jotun [ Chor��y ]

a masz stronę z potionami

04.05.2003
21:01
smile
[90]

slowik [ Legend ]

a co do potionow to gdzie dopadne bonus do sily bo szukam i nie moge znalezc musi byc zakupiony :) samorobki nie wchodzom w gre bo jesli o te chodzi to mam 100 sily na 230 s :D

04.05.2003
21:02
[91]

Jotun [ Chor��y ]

slowik ----> a masz stronę z potionami

04.05.2003
21:17
smile
[92]

slowik [ Legend ]

po co stronka :) masz alhemie na poziomie 60 i sam wiesz czego chcesz :) na poziomie 70-80 widzisz wszystkie mozliwosci :)

04.05.2003
22:39
[93]

Matthew29 [ Pretorianin ]

Cze

Gdzie jest wieszczka marbigash (czy jakoś tak).ie wiem gdzie jest jej obóz.Bo mam misje od Radda Lwie serce (tego goscia z księzżycowego fortu) zeby znalezc Jacana (czy jakoś tak :)) który nauczał w Obozie Jakimś na E (dokładnie nie pamiętam :).Wiem że ten obóz jest niedaleko wiezy TEL FYR.

05.05.2003
12:10
[94]

Owen [ ]

Mam pytanko. Zacząłem questowac dla gildii złodziei oraz wojowników. W jednak w penwnym momencie Szefowa wojowników prosi mnie o przyniesienie księgi szyfrów będącej w posiadaniu pannicy z gldii złodziei. Czy jedynym sposobm aby uzyskać księgę szyfrów jest zabicie tego NPC'a?

Gildia złodziei zleca mi znalezienie spca od zaezpieczeń w Balmorze. Ma pochodzić z rodziny Altmanow czy jakoś tak. NPC'a o takim nazwisku nie ma w rzadnym z domów ani nie chodzi po ulicach. Gdzie jest?

05.05.2003
12:16
[95]

Owen [ ]

Sorry za gramatykę typu "Kali chcieć ..." Mam nadzieję, że doczytacie o co mi chodziło :-/

05.05.2003
12:47
[96]

LyNx [ Konsul ]

Owen ---> co do pkt 1) zacytuje fragment z morrowind.now.pl / bo nie chce mi sie pisac :D /
Książka kodów
Trzeba zdobyć książkę kodów, która znajduje się w posiadaniu Sottilde (South Wall Cornerclub). Możemy ją przekupić (powinno wystarczyć 3 razy po 10 septimów). Jeżeli jesteśmy także członkiem Gildii Złodziei to książki niedostaniemy. Wyjściem jest szybkie zabicie (i tak nie ma nic ciekawego do zaoferowania), zabranie książki z ciała i ucieczka z South Wall Cornerclub, dorwanie strażnika i zapłacenie kary za zabójstwo (1040 septimów). Dodatkowo będziemy musieli zapłacić Sugar-Lips Habasiemu 1000 septimów za przywrócenie członkostwa Gildii Złodziei. Możmy takż ukraść jej tę książkę. Nagrodą za zdobycie książki kodów jest 50 septimów, więc to marny interes (1990 na minusie).

co do pkt 2) --> chodzi o Hecarewind /czy jakos tak / elfa wysokiego rodu, mieszka w Balmorze, po prawej stronie rzeki najbardziej na polnoc wysunietym domie w pierwszym rzedzie / mam nadzieje, ze nic nie pomylilem :D /

05.05.2003
12:53
smile
[97]

magre [ Konsul ]

Matthew---> poszukaj w mapce adres we wstepie, a jak nie wiesz JAK dokładnie nazywal sie obóz to JAK dokladnie mam ci odpisac?:)
Oboz erabenimsun lezy na ladzie na pd-zach od ter fyr.
Owen----> nie musisz zabijac mozesz przekupic do poziomu 80-90 i sama ci (się) odda:)

05.05.2003
13:11
smile
[98]

LyNx [ Konsul ]

magre --> pewnie rzeczywiscie chodzi o erabenimsun camp, ale na upartego to mozna jeszcze powiedziec elanius camp, na pln-zach od tel fyr / choc jest dalej niz erabenimsun ;P /

05.05.2003
14:16
[99]

Hitman14 [ Konsul ]

Yeeeaahhh! Wreszcie ukończyłem główny wątek :)
Ale kolej na pytania:
1. W książce "Szaleństwo przypadku" jest opisane zwiedzanie grobowca rodziny Heran. Podobno można się tam nieźle obłowić... Ktoś tam trafił? Warto tam wchodzić?
2. Czy to prawda, że ktoś taki jak Rolf Olbrzymi i Im-Lat mogą się do mnie dołączyć? To informacja od tego Łgarza na N od Dagon Fel... Wątpię żeby to była prawda...
3. Skąd ja miałem wiedzieć że żeby przyłączyć się do klanu trzeba zarazić się akurat od członka tego klanu?! Zaraziłem się ( w końcu) gdzie indziej i teraz gdy wchodzę do siedziby Berne to mnie wszyscy atakują... Może to ma związek z tym, że zanim zostałem wampirem to dostałem zlecenie na zabójstwo ich przywódcy od świątyni. Wiem, że jeszcze wcześniej wszedłem tam przez przypadek i mnie zaatakowali, a ja uciekłem i nie wracałem.
4. Naprawdę jeżeli się zaraziłem od innych to nie moge się dołączyć? Jeśli mogę to gdzie jest Asmelech i Druscashti?
5. Są jakieś inne questy dla wampira/ oprócz Sirilonwe i tego który ma sposób na wyleczenie?
6. O co chodzi z tymi ostatnimi dwoma próbami Nereveryjczyka? Dagoth Ur nie żyje, Czerwona Góra z czystym niebem... a tu nic... BTW: Po przejściu głównego wątku te burze mogłyby ustąpić. Strasznie mnie denerwują.
7. Znalazłem tę zatopioną świątynię i dostałem questa. Idę do Caldery, pytam o rzeźbiarza, kirują mnie do jednego kupca, on mówi mi o posiadłości orków, wchodzę tam, pytam KAŻDEGO orka o rzeźbiarza a każdy mówi "nie znam żadnego, popytaj tego kupca..."
8. Co jest? Z braku questów dla mojej postaci z nudów zacząłem grać dunmerką, przyłączyłem się do Gildii Wojowników, załatwiłem już księgę szyfrów - celowo nie przyłączałem się do GZ żeby nie płacić za zabicie Sottilde. Teraz chcę się do nich dołączyć a oni mówią "Mroczny elf! Mamy tu pewne zasady, wymagania... A ty ich nie spełniasz!" I mnie nie chcą... Nic się nie da zrobić?
9. Tak mało zadań dla Dwóch Lamp? Zrobiłem wszystko dla Ilemni, podobno mam rozmawiać z C. Curio i Vedamem Drenem, ale oni mi nic nie zlecają...
10. Robiąc zadania dla Świątyni w Ald'ruhn miałem odbyć pielgrzymkę do Maar Gan. Ok, wkurzyłem Dremorę "zabiję cię a później zgwałcę twoje zwłoki :)))", zabiłem ją/jego? Otrzymałem błogosławieństwo i wróciłem do Ald'ruhn. A tam gdy pytam o obowiązki dunmer mówi mi o pielgrzymce do Maar Gan, klikam na Maar Gan, on mówi że pielgrzymka się odbyła... Klikam na obowiązki, on mówi o pielgrzymce...
Dużo się tych pytań zebrało :)
Thanx from mountain

05.05.2003
14:46
[100]

Hitman14 [ Konsul ]

Fajny pomysł z tym przedstawianiem postaci :) Piszę z pamięci:
Poziom 33/34
Rycerz/Cesarski
na głowie - Maska Clavicusa czy jakoś tak +30 do osobowości
na sobie - wcześniej Kirys Bogów, teraz Smoczy Kirys
w ręku - albo ebonowy długi miecz i ebonową tarczę z zaklętą lekkością 30 pkt (to na cieniasów) lub coś mocniejszego, zależy od nastroju. Mam niezłą kolekcję broni w swoim domu. Często biorę Miecz Umbry, może dai-katana deadryczna, albo ten miecz... zapomniałem nazwy... ten, który znajduję dla Legionu a później dostaję gdy zaczynam nimi rządzić.
na rękach - lewa - deadryczna rękawica z jakimś zaklęciem, nie pamiętam już, prawa - upiorna opoka
na nogach - deadryczne nagolenniki i buty apostoła
biżuteria - pierścień azury i wiatru
pancerz też coś koło 270
Aha, przypomniało mi się coś: gdy znalazłem te buty w Ball Fell (Buty Dziesięciu Kroków czy jakoś tak) i je założę to nie widzę moich nóg :))
I jeszcze pytanie: W Ball Fell nie ma butów św. Rilms! Miałem tam ich szukać, ale ich tam nie ma...

05.05.2003
17:41
[101]

Drackula [ Bloody Rider ]

Jest jakis sposob na to aby ulatwic zarazenie sie wampiryzmem? Ukogo zmienia sie goldbranda na eltonbranda i jaka dokladnie suma pieniedzy jest do tego potrzebna?

05.05.2003
17:48
smile
[102]

slowik [ Legend ]

wielu z was mowi o chatach :) ja tak se mysle ze i juz czas dla mnie takowa se wziasc w posiadanie jakim sposobem uzyskaliscie te domostwa ?? bo ja hcac to mialbym cale miasta na wartosc ;-) ale po co mi to :)

05.05.2003
18:08
[103]

Hitman14 [ Konsul ]

Ja po ukończeniu głównego questa PRZYPADKIEM zagadałem do jednego z członka Rodu Hlaalu w Balmorze. Zauważyłem, że pyta o jakąś twierdzę... no i dalej poszło z górki. Szkoda tylko, że nie mogłem sam wydać rozkazów w stylu "ma być tyle łóżek, skrzyń czy szaf".
Jeżeli należysz do innego rodu musisz sam znaleźć osobę za to odpowiedzialną.

05.05.2003
18:13
smile
[104]

slowik [ Legend ]

hmm telvani niech tylko sie do nich zapisze :)
Hitman===>a tak opisz duza ta twierdza byla ?? :)

05.05.2003
18:34
[105]

LyNx [ Konsul ]

twierdze mozna wybudowac z kazdego rodu, po osiagnieciu odpowiedniego poziomu ( roznica taka, ze aby wybudowa twierdze w redorankach, potrzeba sie fatygowac do ebonheart, po zgode do ksieżulka :D - wiodomo, redoranie to szlachetny rod wojownikow x_O ; no i roznica oczywiscie w archutekturze itp :)
no i oczywiscie ta inwestycja nie jest za darmo :> ( dokladnie jedna kolejka w kraba blotnego :D )

ogolnie warto miec tweirdze, podwyzsza nasze i tak mocne wiezi ze swiatem morrowind :)

05.05.2003
18:43
[106]

LyNx [ Konsul ]

teraz zauwazylem burze pytan Hitman'a :P --->

na wiekszosc pytan nie znam odpowiedzi, wampirki to nie moja specjalnosc, a takich niewielkich qestow, ktore nie da sie wykonac ze wzgeldu na bledy gry jest sporo :)

co do Ball Fell --> sa tam buty, o ile pamietam w jednej ze skrzyn przy posogu ( a moze bezposrednio na posadce - juz dokladnie ne pamietam :))

jakby czasem Ci sie pomylilo z lokacjami ( a w morrowindzie o to nietrudo) to Ball Fell jest na duzej wyspie dolkadnie na poludnie od kraba-handlarza, i dokladnie na wschod od Dzielniy sw. Olmsa w Vivec

05.05.2003
18:45
[107]

Dagger [ Legend ]

==>LyNx
Wydaje mi sie ze zbudowanie twierdzy zawsze wymaga zgody ksiecia Drena i przysiegi na wiernosc

W Hlaalu tez tak jest

05.05.2003
18:45
smile
[108]

slowik [ Legend ]

LyNx===>heh a wy ciagle swoje ja mowie jakie tam czesci skladowe sa itd czy jest brojownie czy sa jacys sludzy ktorych mozna wyslac na sbieranie skladnikow do miksturek a takze wiele innych teraz tak se mysle 2 kolekcje zrobic broni i dwemerowych rzeczy tak kilka riun sie przejdzie zobaczy sie co tam zostawilo i wruci sie :) a obok gnisis jest kopalnia kawama i przez nia jest wejscie do jakichs starozytnych ruin i tam sa 2 centuriony w jakis sposob mozna je orzywic i poslac do pilnowania swojej posiadlosci :)

05.05.2003
19:19
[109]

LyNx [ Konsul ]

slowik --> za duzo bys chcial :>

mozna rzobudowywac twierdze przez dodanie straznikow ( przypadku redoran to beda wojowniy z GW )

nieraz takze potrzeba kobiet, aby twierdza nie upadla populacyjnie :P

sa mieszkancy twierdzy, jest bufecik, sa skrzynki, ktore najpierw trzeba samemu otwierac wytrychami :)

ale ja wole miec 'siedzibe' - skladowisko po qescie 'zli ludzie' .. najlepsze polozenie, obok lazika w balmorze :)

05.05.2003
19:22
smile
[110]

slowik [ Legend ]

LyNx===>heh serio no to fajnie jesli tak pisze i sie nie zgrywasz :]

tez o tym myslalem ale tam troche balaganu i wogole :P

05.05.2003
20:19
smile
[111]

LyNx [ Konsul ]

slowik --->
"nieraz takze potrzeba kobiet, aby twierdza nie upadla populacyjnie :P"


os mi sie wydaje, ze zrozumiales to za bardzo doslownie :DDD

ale nie no, bedziesz musial zalatwic panienki dla panow z twierdzy redoran :D

05.05.2003
20:36
smile
[112]

slowik [ Legend ]

LyNx===>"ty mow a on zdrow" :] ja jestem juz za telvani ich regulamin mi sie podoba :D

05.05.2003
20:47
smile
[113]

LyNx [ Konsul ]

slowik --> bedziesz zalowacwyboru jak twierdze wybuduja Ci na zadupiu, aby dojsc do swojej komnaty bedziesz musial pic lewitacje, pogubisz sie w labiryncie szkaradnych i malych korytarzy, bedziesz czul zgnilizne drewniano-'katedrowej -baginskiego' konstrukcji wszytskiego

ROTFL :D

05.05.2003
20:55
[114]

Jotun [ Chor��y ]

slowik--------------->Alchemie mam na 50 levelu (wytrenowałem za pół majątku za drugie pół wytrenowałem enchant alchemia 50 enchant 49) i widze 3 ale i tak nie umiem tego obsługiwać jakieś pomotane wtyka 3 rzeczy i same drain jak to działa???

05.05.2003
22:36
smile
[115]

slowik [ Legend ]

Jotun===>no to jest ok teraz musisz znalezc 2 skladniki z takimi samymi wlasciwosciami np mokradlowiec i solony ryz=>miksturka przywracania zycia to nie jest jedyna kombinacja zeby uzyskac taka miksture ale w niektorych przypadkach istnieje takie cos...

LyNx===>to jest niedorzeczne :) i tak swoja twierdze dopieszcze do super stanu itd :) a ze magiem jestem dam se rade i bez lewitacji tam dolaze :D przynajmniej trudniej do mnie wlamac sie bedzie :D

05.05.2003
22:52
smile
[116]

LyNx [ Konsul ]


slowik ---> tylko uważaj, bo urządzanie sobie mieszkanka to strasznie zajmujaca rzecz :P
ile ja godzin poswiecilem, zeby znalezc odpowiednie tacki, butelki, czaszki, swieczki itp :D
ile ja godzin zmarnowalem, przenoszac te wszystkie klamty do domku i ukladajac je w zadowalajacy sposob
ile ja godzin poswiecilem na zglebianiu wiedzy na temat ukladania efektownych lampionow a'la Adamss
ile ja godzin zmarnowalem .........

P.S.
Jak litania :D

P.S. nr 2
inaczej bedziec cwierkal, jak wieze telvanska postawia ci na jakim brzydkim, czarnym kotle ze skrzetaczami w tle :DD

05.05.2003
23:03
smile
[117]

slowik [ Legend ]

LyNx===>zamist gledzic zalorzylbys nowy watek bo ja juz czasu nie mam a i tak wole telvanich :D sa sko o wogole a chalupe gdzie mi postawia tam postawia im blizej takich miejsc tym lepiej daleko od chalupy nie bede biegac :D a pozatym skocze po ruinach posiadlosciach innych i se urzadze ta chatke tak jak mi sie podoba

06.05.2003
08:54
smile
[118]

DJ Shtorz [ Centurion ]

slowik --> a ja sobie własną osiadłość buduję w edytorze, na wzór tych z tego wielkiego kraba z Ald'Ruhn, ale znaaaaaaacznie większą (zbrojownia + basen + hall z posągami + po 3 łazienki na kazdym piętrze + duzo innych bajerów :)

06.05.2003
09:03
smile
[119]

LyNx [ Konsul ]

slowik, DJ Shtorz --> wy tu sobie budu budu, a ja tymczasem nareszcie moglem przekonac sie na wlasnej skorze o zaletach alchemii... co prawda nie moge jeszcze sobie pozwolic na jaka whisky 28' :D, ale nawet te proste miksturk daja niezlego kopa :P

jednak alchemia o nie taka zla rzecz :-)

06.05.2003
09:05
[120]

LyNx [ Konsul ]

slowik ---> jeszcze jedno - nowy watek bedzie po 150 ględzinach :D

06.05.2003
11:10
[121]

Drackula [ Bloody Rider ]

Gral ktos w tego moda : The Elder Scrolls III: Morrowind (Sword of the Perithia - v1.41)? Jesli tak to prosze o jakis opis tego cudenka(od strony gracza oczywiscie)

06.05.2003
11:38
smile
[122]

Drackula [ Bloody Rider ]

Z tego co sie doczytalem to jest to zupelnie nowa gra, ktora dzieje sie gdzie indziej i niestety chyba nie ma powiazania z dotychczasowym watkie. Co nie oznacza ze nie mize byc ciekawa. Inna sprawa jest ze raczej nie wpolpracuje z innymi modami.

06.05.2003
13:18
smile
[123]

Garnett [ Chor��y ]

Witam
Mam pytanko do tych ktorzy przeszli mod Behemoth , Utknalem na samym poczatku. Musze spotkac sie z kobieta o pseudonimie "Szafir" Gdzies w okolicach Vos , Tel Vos, przeszukałem wszystko wszystkie domy i twierdze Tel Vos i jej nie znalazlem , wiem ze mam ja poznac po jednym elemencie szklanej zbroi ale nikogo takiego nie spotkalem .
Powiedzcie mi gdzie ona jest .

I jeszcze mam zadanie od goscia ze swiatyni z upiornej bramy , powiedzial mi ze mam znalesc jakas laske ktora zaginela w kraterze czerwonej gory podczas jakiejs bitwy. Gdzie jest ta laska ????????????
Pozdrawiam

06.05.2003
15:09
smile
[124]

slowik [ Legend ]

LyNx===> to taki system :D; a widzisz alchemia sie oplaca :) bimbru niestety nie da sie pedzic ;-)

DJ Shtorz===>a trudno tam sie tam takie cos robi bo jasli latwo to ja tez sie za to zabiore :D

06.05.2003
16:37
[125]

LyNx [ Konsul ]

slowik ---> leee, to jednak alchemia jest bebe :D


postanowilem przeniesc moje zdobycze do twierdzy (tak ostatnio troche zatesknilem za nia :D ), ale jednak zrezygnowalem, gdy odkopalem izbe Rajcow

pokoj nr 1 :) --->

06.05.2003
16:40
[126]

LyNx [ Konsul ]

......... i pokoj nr 2 --->

P.S.
jak macie jakies fajne obrazki z gry to wklejcie :>

06.05.2003
16:47
[127]

LyNx [ Konsul ]

jeszcze jeden,

slowik --> widzisz ten piekny lad bufetu w mojej posiadlosci ? mialem nadzieje, ze dzieki alchemii bede mogl na nim postawic cos konkretnego :P , a tu taki zawod :)

06.05.2003
19:56
smile
[128]

slowik [ Legend ]

heh :) ja tez tm sie wwalam :) tylko powiedzcie jak postac ksiazke poionowo ?? bo mi pada :P

(trzeba bedzies skoczyc do ruin i se nazbierac tego wszystkiego co tam zostawilem a same ciekawe rzedczy tam sie walaly :D

06.05.2003
20:49
[129]

DJ Shtorz [ Centurion ]

Lynx --> trudno. interfejs troche niewygodny, bo wiecej tam wpisujesz numerków i liczysz ile jakiś fragment ma dlugosci, szerokosci i wysokosci, a nie przesuwasz sobie myszką (jeśli ofkoz chcesz mieć piękniutką posiadłość, gdzie wszystko jest równe i jeden model nie wchodzi na drugi)

06.05.2003
21:42
smile
[130]

slowik [ Legend ]

e o mnie nie zapominajcie :)

a mi construction set nie chce sie zainstalowac albo cos skisilem :(

06.05.2003
21:59
[131]

Long [ Generaďż˝ ]

Garnett --> Na twoim miejscu bardzo uważnie przeszukałbym "obiekty użyteczności publicznej" - zwłaszcza te, które mają piętro i ciemne zakamarki, w których można skorzystać z cienia i anonimowości :)

slowik --> Ad. książki. W grze musisz mieć zainstalowany mod "BookRotate". Pod TESCS natomiast, ustawiasz książki jak ci się żywnie podoba - jak każdy inny obiekt.

LyNx --> Postawić na bufecie coś konkretnego? :))) Wyobraźnia + edytor - zapewniam, że bimber w tej grze da się wyprodukować :P

06.05.2003
22:09
smile
[132]

slowik [ Legend ]

jak doinstalowac tescs ?? bo wczesniej sam sie instalowal teraz nic z tego :(

06.05.2003
22:49
[133]

sky02 [ Chor��y ]

Mam takie pytanie. Czy to, że morrowind wychodzi do windows zależy od ramu czy może od grafy. Gram już troche mam 15 level i strasznie mnie to wnerwia. Mam Athlona XP 2000 (1600) 256 sramów 133 i GeForca 2 Mx 200 . Mam teraz troche kasy i nie wiem czy wymienić płyte główną i ram na 512 dramów 333 , czy grafe na Radeona 9500 lub GeForca 4 titanium

06.05.2003
22:51
[134]

sky02 [ Chor��y ]

A może to wina detonatorów do grafy mam wersje 40.72

06.05.2003
22:52
smile
[135]

slowik [ Legend ]

sky===> u mnie tez gierca wyskakuje do windowsa ale podaj jakiego windowsa masz jesli jakiegos nt to nawet w dokumentacji jest napisane moga wystepowac problemy :) a ramu se wiecej dorzuc przy zozbudowie komp bedzie sprawniej chodzil :D

06.05.2003
22:54
[136]

sky02 [ Chor��y ]

wina mam 98, a komp dobrze mi chodzi jeno ten morrowind

06.05.2003
22:56
[137]

sky02 [ Chor��y ]

Czasami wyjdzie mi 5 razy w ciągu 15 minut, a czasami gram całą noc i nic (ale tak to miałem moż
ze 2 razy)

06.05.2003
22:59
smile
[138]

slowik [ Legend ]

sky===>mi to wychodzi czasami tak sporadycznie wczesniej troche to zawiech co chwila a ostatnio sie uspokoil a co do detonatorow ta gierca chodzi najlepiej na tych sterach m$oftu :) tak wiec przywroc sterownik defaltowy moze to cos da :)

06.05.2003
23:03
[139]

sky02 [ Chor��y ]

Napiszcie jak komus nie wychodzi do win. Bo naprawdę nie wiem co kupić

"ram czy grafa, oto jest pytanie"

A poza tym żeby zostać czrodziejem w gildi magów trzeba jakiejś laski czy może to być laska magnusa (zadanie od akicośtam w gildi magów w balmorze) czy tylko ta kupiona lub ukradzina


07.05.2003
07:04
smile
[140]

slowik [ Legend ]

sky===>Ald'ruhn(jesli nie pomylilem nazwy jest jedna taka gildia magow :) tam jewsli sie dogadasz gosciowa sprzeda ci za jedyne 5000 takowa laske :D

07.05.2003
08:22
smile
[141]

Garnett [ Chor��y ]

Czesc
Mam pytanie do tych szczęśliwców którzy ukończyli Behemotha .
Mam zadanie ze znalezieniem Dwemerowej Przystani znalazłem przystań ale nie moge znaleźć wejścia do niej. Opłynąłem całą wyspę i pod wodą też nic nie ma. Powiedzcie mi gdzie jest wejście Bo nie chce mi sie go szukac a w Dziczy to jest trudne bo wszędzie woda i nic nie ma .
Za pomoc z góry dziękuje.

07.05.2003
10:52
smile
[142]

Long [ Generaďż˝ ]

slowik --> Mnie tam TESCS zainstalował się bez problemów podczas instalacji gry. Jakby co zawsze można odszukać na płycie plik instalacyjny i spróbować uruchomić.

Garnett --> Wyspę zbudowałem tak, aby jeden z jej elementów wyraźnie sugerował kierunek poszukiwań. Jedyne co mogę podpowiedzieć bez spoilera, to że wyspa zniknie już z horyzontu, ale pojawi się coś innego (warto posługiwać się lewitacją - wtedy dużo lepiej widać).

07.05.2003
11:16
[143]

Drackula [ Bloody Rider ]

Long------> moze Ty bedziesz cos wiedzial na temat tego rozbudowanego mocno moda ktorego tytul brzmi - Sword of the Perithia . Z tego co sie doczytalem to w zasadzie nowa gra bazujaca na jadrze morrowinda. Jednak przed rozpoczeciem gry chcialbym poznac opinie jakiegos gracza na ten temat.

07.05.2003
13:03
smile
[144]

slowik [ Legend ]

teraz moja kolej na scren shoty :) tak wiec jak na prawdziwego maga przystalo piekna piramidka(to ta blyszczaca sterta zwojow;)) ) dobra ozdoba a jaki efekt i jak kompa obciaza :D

oto ona == === ==== ===== =======>

07.05.2003
13:22
[145]

sky02 [ Chor��y ]

Jak zostac członkiem telvani bo ani w vivek ani w Sadrich mora nik nie chce ze mną gadać

07.05.2003
13:43
smile
[146]

slowik [ Legend ]

a teraz czas na stol alchemika (swaja droga moglby lepiej wygladac ale papieru duzo musze zakupic :D )a gdzie go duzo dostane tak z 100 wystarczy chyba :D


nie wszystko chcialo mi sie rodzielac na jednostki niektorym mam 100 :) ale odrazu lrzej sie zrobilo :D tak te jakies 100 kg :)

i oto blacik zapelniony skladnikami alchemicznymi :) (LyNx nazbieraj taka kolekcje :) wtedy bedziesz mial czym go zalepnic :) ) ==== >

07.05.2003
13:45
smile
[147]

slowik [ Legend ]

sky===> ja do Sadrich mora zostalem skierowany z Gnisis jaki dobry telvani mi o tym powiedzial poszukaj tyllko szychy wtedy bedzie ok :D

07.05.2003
14:06
[148]

Long [ Generaďż˝ ]

Drackula --> Sorry :( Do Morro wracam po 4 miesiącach nieobecności, więc nie jestem na bieżąco z modami - ale będę musiał się czegoś o tym dodatku dowiedzieć. Postaram się jutro coś napisać.

07.05.2003
16:45
[149]

LyNx [ Konsul ]

nowa część

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.