GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Nie denerwuje was kwestia pytań dot, wypowiadania umów/profili?

24.12.2010
23:05
[1]

sebekg [ Legend ]

Nie denerwuje was kwestia pytań dot, wypowiadania umów/profili?

Hej

Ostatnio zaczęło mnie to nadto irytować. Przed chwilą chciałem usunąć jakieś badziewie z facebooka z którego w ogóle nie korzystałem baboo czy jakoś tak, 5 procedur i bez powodu nie usunie profilu. Rozwiązywałem umowę z Ntv (szkoda bo super TV jest) i też a dlaczego Pan rozwiązuje. Rezygnowałem z internetu mobilnego bo dostałem pakiet w telefonie i też dzwonili i oferowali i pytali dlaczego. Aż ciśnie mi się na usta (a G*** Was to obchodzi). W ogóle to jest dozwolone takie wymogi ?

24.12.2010
23:10
[2]

Fett [ Avatar ]

Pewnie jakieś statystyki sobie prowadzą. Nigdy nie przywiązywałem do tego wagi. Nie widzę problemu powiedzieć jaki jest powód mojej rezygnacji? Tym bardziej, że zazwyczaj jest to lepsza oferta u konkurencji, brak funduszy na dalsze korzystanie z usług, ewentualnie zmiana adresu zamieszkania + niedostępność usługi.

24.12.2010
23:13
[3]

sebekg [ Legend ]

No właśnie od razu wywiad środowiskowy... :)

24.12.2010
23:15
[4]

Likfidator [ Generaďż˝ ]

Podanie powodu rezygnacji to akurat bardzo dobra rzecz. Dzięki takim danym firma może poprawić swoją usługę tak, żeby więcej klientów było z niej zadowolonych.
Ja rok temu rezygnowałem z Polsatu cyfrowego na rzecz eNki i jako rezygnację podałem kiepskie kanały, mało HD i zbyt wysoka cena względem tego co oferują, a także powiedziałem, że przeniosłem się do konkurencji, gdyż ma lepszą ofertę. Po roku widzę, że CP ma trochę lepszą ofertę, jednak eNka nadal oferuje więcej za mniej.

24.12.2010
23:17
[5]

sebekg [ Legend ]

Tzn wiesz co nie wiem jak CP ale N jest naprawdę rewelacyjna, teraz mam Vectre i np nie mam ESPN America czy jakoś tak a płacę koło 60zł zaś w N płace 48zł i mam naprawdę rewelacyjną jakoś obrazu itp. Ale niestety jak już pisałem z N muszę zrezygnować.

24.12.2010
23:29
[6]

bartek [ Legend ]

Uwielbiam dzwonić na Blue Line, 40 minut czekać na operatora a potem po 4 godzinach połączenia dostaję telefon od automatu z ankietą jak oceniam rozmowę :D (i tak za każdym razem, choćbyś dzwonił do nich 111 razy dziennie)

Na szczęście jak tylko babci skończy się umowa na telefon, to już nigdy więcej nie będę musiał się z tym dziadostwem użerać.

sebekg, mam w Vectrze rozmowy telefoniczne do oporu (1000 minut miesięcznie na całą Europę), łącze 16 mbit i pakiet TV VIP (ESPN America też jest).

Jak to kupowałem prawie rok temu, to w N płaciłbym więcej za sam TV :D (chociaż widzę, że teraz mają fest promocje - ciekawe jakie będą ceny po tym okresie?).

24.12.2010
23:45
[7]

sebekg [ Legend ]

Niezbyt większe tak to mięli normalnie ceny od 53zł.

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.