Grand Theft Auto 4 [ Centurion ]
Jakie Polecacie FIlmy
Jakie Polecacie Filmy do obejrzenia z wszystkich gatunków.
Escariote [ Chor��y ]
30 days of night 1 i 2... To na pewno... Dodatkowo Sherlock Holmes, Machete, Człowiek, który gapił się na kozy, Parnassus, The Road i Iron man 1 i 2 (mimo wszystko chyba najlepsza z ekranizacji komiksów marvela przynajmniej wg. mnie).
czarli_122 [ Konsul ]
Witajcie w Dżungli,Zejście 2,Szybko i Wściekle,13 Dzielnica - Ultimatum,8Mile,Before I Self Destruct,Ojciec Chrzestny I,II,III...
mógłbym wymieniać godzinami...
AmeRicaN95 [ Centurion ]
Prawo Bronxu. Co do zejscia 2 jak to sie skonczylo jak ich te potworz otocyzlz w godyina 30
sorz ye tak napisalem ale klawiatura sie piepryz
Slasher11 [ Senator ]
Z wszystkich gatunków to dostaniesz taki spam, że ho ho :)
Od siebie dodam Shutter Island
i Falling Down
ProTyp [ For the Horde! ]
[4]
Skoro wiesz, że ci się "klawiatura piepryz", to nie możesz zamiast Y wciskać Z i odwrotnie, żeby to poprawić?
Escariote [ Chor��y ]
@Slasher11 Zapomniałem o Shutter Island... Dzięki za przypomnienie, bo muszę sobie odświeżyć :D
I dodam jeszcze od siebie: Święci z Bostonu
tomashes9 [ Niesamowity Jezdziec ]
Dużo tego.
Z nowszych to moze Dystrykt 9.
Jakbym mial wymieniac filmy starsze godne polecenia to by mi caly dzien zeszlo.
Powiedzmy, ze wybiore jakies moje ulubione, to tak: "Gorączka" z Pacino i De Niro, "Chłopcy z Ferajny" z De Niro i moze "Dobry, Zly i Brzydki" - western z Eastwoodem.
Dodam jeszcze "Podziemny Krąg" z Nortonem i Pittem
Pirat099 [ Vito Scaletti ]
Pulp Fiction
wilu25 [ Chor��y ]
Dzień Świra
niezny_95 [ Airborne ]
Helikopter w Ogniu, Szeregowiec Ryan
zoloman [ Legend ]
żadnych ci nie polecam
qweks [ Helix pomatia ]
Prestiż,
Pręgi z Żebrowskim,
Ojciec chrzestny,
Chłopcy z ferajny,
American gangsters,
Człowiek z blizną,
Taksówkarz,
Plac zbawiciela,
Dzień świra oraz Wszyscy jesteśmy chrystusami,
Fight Club,
Full metal Jacket,
Wściekłe psy,
Księga Eli'a,
Symetria,
Uprowadzona,
Barton Fink,
Galerianki,
Pociąg życia,
Batman mroczny rycerz,
czesip389 [ Mama mi pozwolila ]
Superhero
Predi2222 [ Generaďż˝ ]
Paranormal activity 1 i 2
Job czyli ostatnia szara komórka
Zombieland
Christine
Blair wich project
Piła (wszystkie) VII jeszcze nie oglądałem :(
Pawel150 [ Konsul ]
-Uwierz w ducha
-Park Jurajski
-Matrix
-Huragan
-Telefon
-Cast Away - Poza światem
-Gladiator
-Dzień świstaka
-Titanic
-K-pax
-W pogoni za szczęściem
-Forrest Gump
-Zielona mila
Moje ulubione
piotrekkk_ [ Legionista ]
Ostatnio widziałem "The Social Network" polecam.
"Pulp Fiction" - klasyk.
Griggs48 [ Pretorianin ]
Star Wars'y
Zielona Mila
Wszystkie kombinacje z obcym i predatorem
Nie zadzieraj z fryzjerem -na HBO czesto leci polecam ziańskie
Zielona Mila
Ścigany
Wydział poscigowy
szklane pułapki
mode na sukces
oczywiście żartowałem z tym tasiemcem
za linią wroga
Władce piździeni
tanczący z wilkami
Forest Gump
święci z bostonu - zajebiste
pulp fiction - jak nie załapiesz to dupa ;p
Piękny umysł
Tyle ci styknie ale w ciul bym ci zarombistych podał jeszcze
p.s. za niedługo bedzie lecieć braveheart obejżyj se
Ziom91 [ ohjehr ]
Większość filmów z Hanksem właściwie (poza tymi nowszymi)
Zabójcza Broń
Większość filmów z Cagem (także poza najnowszymi, szczególnie zainteresował mnie 8mm, nie wiem czemu).
Stare polskie komedie Stanisława Barei i Rejs + ew. z tych nowych (ale ewentualnie) Chłopaki nie Płaczą czy Poranek Kojota z nowszych.
Griggs48 [ Pretorianin ]
a no i jeszcze:
Kariera Nikosia Dyzmy
Wesele
kiler i kilerów 2
dzień świra
[19]
Cast away - za niedługo lecieć bedzie
dystrykt 9
szeregowiec ryan