GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Wirtualna Formuła 1 - cz. 132 | GP Belgii - Spa Francorchamp

22.08.2010
23:53
[1]

Danley [ slow but dangerous ]

Wirtualna Formuła 1 - cz. 132 | GP Belgii - Spa Francorchamp

Aby uczestniczyć w zabawie należy posiadać oryginalną grę rFactor w wersji 1.255, mod F1 RFT 2009 wraz z niezbędnymi patchami (instalacja do głównego folderu rFactor) oraz tor, na którym aktualnie jeździmy.

1) GRA (do kupienia za 50zł w sklepie, bądź do ściągnięcia z oficjalnej strony)
- - pełna wersja 1.255

2) MOD: LINKI (instalacja do głównego foldery rFactora, 312 MB):



Patch 1.1 (171 KB) ->
Patch 1.2 ->
Dźwięki z WCP do RFT (106 MB) -> (podmiana dźwięków nie jest obowiązkowa)

Poradniki do ustawień bolidu:
-
-
-


REGULAMIN LIGI

I. UCZESTNICTWO W ROZGRYWKACH


1. Obowiązkowy artykuł do przeczytania: i jeszcze jeden:

2. Każdy, kto posiada grę rFactor, mod ligowy oraz tor, na którym odbywa się wyścig może wziąć udział w rozgrywkach.

3. Warunkiem udziału w wyścigu jest posiadanie statusu kierowcy etatowego lub zastępowanie takiego kierowcy.

4. Podczas wyścigu obowiązują takie same zasady jak w F1 oraz jazdy Fair Play, łącznie z zasadą przestrzegania przepisu nieprzekraczania białej linii po wyjeździe z pitów oraz podczas wyścigu (wyjątek: manewry wyprzedzania, przy zachowaniu szczególnej ostrożności). Jeżeli widzimy niebieską flagę - ustępujemy miejsca szybszemu zawodnikowi, utrzymujemy co najmniej dwa koła na torze (tarka nie jest uznawana jako tor), nie palimy gumy w boksach podczas sesji kwalifikacyjnej i rozgrzewki, unikamy kolizji i nie wjeżdżamy w siebie nawzajem, obserwujemy nie tylko to, co dzieje się przed nami, ale także i za nami, przewidujemy, że zawodnik przed nami może zahamować, itp, itd.
Przypadki nieprzestrzegania zasad fair-play będą rozpatrywane przez pozostałych kierowców i w razie konieczności karane.

5. W przypadku nowych kierowców, oprócz znajomości zasad F1 oraz jazdy Fair Play, niezbędne jest uczestnictwo w oficjalnych treningach, gdzie zostaną zweryfikowane umiejętności praktyczne. Na tym etapie będą brane pod uwagę przede wszystkim: umiejętność jazdy w tłumie, notowanie równych czasów okrążeń oraz szybkość. Do udziału w wyścigu, jako kierowca etatowy lub w zastępstwie, zostanie dopuszczony kierowca, który pozytywnie zaprezentuje się podczas treningów.

II. SEZON F1 2010

1. GP F1 odbywają się zgodnie z kalendarzem FIA na sezon 2010.

2. Wyścig liczy 50% dystansu prawdziwego Grand Prix. Upływ czasu, zużycie paliwa oraz opon będzie zwiększone dwukrotnie.

3. Obowiązuje punktacja stosowana aktualnie w F1 (25-18-15-12-10-8-6-4-2-1). Klasyfikowaniem zawodników w oparciu o czas ukończenia wyścigu oraz kary nadane przez Komisję zajmuje się Ochotnik :)

4. Klasyfikowani są kierowcy, którzy pokonali co najmniej 90% dystansu.

5. POMOCE:
- Niezniszczalność jest wyłączona. Poziom uszkodzeń wynosi 15%. (ustawienia serwera z 13.03.2010)
- High Sterring Help jest wyłączone.
- Dla kierowców używających klawiatury maksymalny poziom pomocy to High (oprócz High Steering Help).
- Dla kierowców używających pada/joya maksymalny poziom pomocy to Medium.
- Dla kierowców używających kierownicy maksymalny poziom pomocy to Low.
* Wyjątkiem jest ABS, który obligatoryjnie jest ustawiony na High przy korzystaniu ze Stability Control Low. ABS High jest powszechnie dozwolony.
** Za stosowanie niedozwolonych pomocy karą jest DQ z GP, w którym został złamany regulamin. Pomoce o których nie ma mowy w regulaminie (np. automatyczna skrzynia biegów, automatyczne sprzęgło itd.) są dozwolone.

*** LISTA KIEROWCÓW I UŻYWANYCH PRZEZ NICH KONTROLERÓW:
POMOCE: (uzupełniajcie listę, bez podania kontrolera nie będą możliwe starty w lidze)
- Klawiatura/Mysz:
>> 1) Vult
>> 2) Cappo
>> 3) Sajes
>> 4) Grievous27
>> 5) Adi1201
>> 6) Whatson
>> 7) LordMaster
- Joy/Pad:
>> 1) SkyA
>> 2) Jx
>> 3) jambond (elos)
>> 4) bluedraggon13
>> 5) Marcinkiewiczius
- Kierownica:
>> 1) Danley
>> 2) Conath
>> 3) Luigi
>> 4) Glob3r
>> 5) Bokserek
>> 6) Grehor (Mogur)
>> 7) Mirasek
>> 8) Stanson
>> 9) Alien
>> 10) xanat0s
>> 11) Sikham
>> 12) Simson
>> 13) Bioly
>> 14) DJ Pinata
>> 15) slayer1611
>> 16) fifomaniak (Kacper)
>> 17) KORraN
>> 18) sto7ica
>> 19) Bad Olo
>> 20) Qverty
>> 21) Tvk
>> 22) Michał Raven
>> 23) przemek__
>> 24) eJay
>> 25) Karrde
>> 26) Maciula
>> 27) kamykWRC
>> 28) kruchy78 (Andrzej)
>> 29) Miszka
>> 30) slawek1982
>> 31) afen
>> 32) wiktordth
>> 33) qbek555
>> 34) Thomi
>> 35) Shoggoth = Bart3K

Lista zawodników, którzy deklarują jazdę bez pomocy (ew. z auto-sprzęgłem) w sezonie 2010:
1. KORraN
2. Bioly74
3. Danley
4. fifomaniak
5. Luigi
6. slawek1982
7. przemek
8. Thomi

6. KARY:
Incydenty zgłaszamy po wyścigu informując na którym okrążeniu miało miejsce zdarzenie oraz między którymi kierowcami do niego doszło, natomiast termin zgłaszania upływa w poniedziałek po wyścigu o 23:00. Ewentualnie filmiki z incydentów można zamieszczać w internecie, co jednak jest niewystarczające - zawsze należy poinformować, na którym okrążeniu doszło do zdarzenia. Mogą zostać nałożone następujące kary:
- DQ na GP podczas którego doszło do incydentu (i ewentualnie kolejne);
- dodanie kary czasowej do czasu końcowego GP podczas którego doszło do incydentu;
- przesunięcie o kilka pozycji do tyłu po kwalifikacjach podczas kolejnego GP;
- przejazd przez boksy podczas kolejnego GP;
- start z boksu podczas kolejnego GP;
- wykluczenie z rozgrywek;
- KARY MOGĄ BYĆ ŁĄCZONE!!! (np. DQ + start z boksu podczas kolejnego GP)

7. W skład Komisji zajmującej się incydentami wyścigowymi wchodzą: Sikham, Cappo, Bokserek, Bioly. Sposób działania komisji (zaprezentowany przez Sikhama):
W sezonie 2010 w skład komisji wchodzą (zawodnicy, którzy wyrazili zgodę): Cappo, eJay, Miszka
- wypadki oceniamy po wszystkich zgłoszeniach (zgłoszenia do poniedziałku do 23)
- kary podamy w czwartek razem z karami ścin*
- ścięcia - przeglądamy powtórki w miarę możliwości już w niedziele (tu prośba do Cappo aby je udostępnił zaraz po wyścigu) jeśli nie w niedzielę to poniedziałek do 20
- podajemy wam czas na powtórce, do którego mamy wątpliwości
- macie czas do środy, żeby się wytłumaczyć, co to było
- w czwartek podajemy ostateczne decyzje kar; BEZ możliwości odwołania się
- kary za wyjazdy będą miały raczej wymiar czasowy (dla naprawdę "przeginających" kierowców nie zawahamy się dać DQ)

III. PRZEBIEG WEEKENDU WYŚCIGOWEGO

1. Oficjalne treningi odbywają się w czwartek, piątek i sobotę przed niedzielnym GP.
- 20:00-21:00 trening
- 21:00 wyścigi testowe

2. Do godziny 19:00 w niedzielę każdy kierowca etatowy powinien potwierdzić na forum swój występ w GP. Gracz, który nie będzie mógł wystąpić, zobowiązany jest do poinformowania o tym fakcie innych ligowiczów - zostanie wówczas wyznaczone zastępstwo.
- 1 niezgłoszona nieobecność = DQ podczas kolejnego GP
- 2 niezgłoszone nieobecności = skreślenie z listy ligowiczów

3. Rozkład jazdy:
- 19:30 - Trening
- 20:00 - Kwalifikacje 1 - 10 minut
- 20:10 - Kwalifikacje 2 - 10 minut
- 20:20 - Rozgrzewka (przyzwyczajenie się do ciężkich bolidów po "lekkich kwalifikacjach")
- 20:30 - Wyścig

4. Kwalifikacje:
Brak blokady setupu, jeździmy z minimalną ilością paliwa. Do drugiej części kwalifikuje się połowa kierowców startujących w wyścigu, zaokrąglając w dół, przy czym minimalna ilość w Q2 to 8, maksymalna - 10. Pod groźbą DQ na wyścig zabroniona jest jazda z dymiącym silnikiem.


5. OKRĄŻENIE FORMUJĄCE:
Kierowcy startują po kolei zaczynając od pierwszego zawodnika, drugi rusza w odstępie 2-3 sekund i tak po kolei. Na trasie trzymamy się kolejności startowej nie ścigamy się, nie wyprzedzamy, nie zatrzymujemy się. W przypadku wylecenia z toru, przed powrotem upewniamy się, czy nasz powrót nie zagraża innym kierowcom. Najlepiej poczekać aż cała stawka przejedzie i potem spokojnie dojechać na miejsce startu. Pamiętajcie, że jeżeli wylecieliście z toru to nic się nie stało i nie gońcie szaleńczo swojego miejsca w stawce.

6. Bolidy F1 nie są wyposażone w system kontroli startu (Launch Control), co oznacza konieczność ruszania bez użycia tego systemu. Tym samym pod rygorem DQ na dany wyścig zabronione są nieuczciwe formy startu, w szczególności start przy użyciu ogranicznika prędkości (Speed Limiter).

7. W przypadku jakiejkolwiek awarii, wypadku czy nawet najdrobniejszego incydentu, który uniemożliwi dalsze uczestnictwo w wyścigu, nie wolno pozostawiać bolidu na torze. Takie zachowanie powoduje utrzymywanie się żółtej flagi, co wprowadza innych kierowców w błąd. Za każdym razem należy wrócić do boksu.

8. W czasie obrony pozycji w czasie wyścigu tor jazdy można zmienić tylko raz - tzn. jedziemy prawą stroną toru i w celu obrony zjeżdżamy na lewo - i to jest koniec możliwości manewru, nie można zygzakować (zajeżdżać w nieskończoność drogi). To jeden z przepisów w Formule 1 i temat właściwie nie podlega dyskusji.

9. Po zakończeniu wyścigu hostujący zamieszcza na forum plik z wynikami wyścigu (rFactor\UserData\LOG\Results\.xml), na podstawie którego zostanie sporządzony raport.

IV. INNE

1. Przed wejściem na serwer zaleca się wyłączenie rFactorowego czata, który nie zawsze działa poprawnie, w efekcie powodując zawieszanie się gry. https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=8851991 [333]

2. Zalecamy również ustawienie prędkości łącza w rFactor. https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=8851991 [401]



PODSTAWOWY SERWER nr 1 <na którym w ciągu tygodnia odbywają się testy>
[FKB] GOL [IP: 157.158.40.232] ( - programik ułatwiający wyszukanie)


KALENDARZ GP F1 w sezonie 2010 zgodny z kalendarzem FIA na sezon 2010:
1) 14 marca GP Bahrajnu [1.Fifomaniak 2.Danley 3.Bokserek]
2) 28 marca GP Australii [1.Bioly 2.Danley 3.Simson]
3) 4 kwietnia GP Malezji [1.Danley 2.Bioly 3.Fifomaniak]
4) 18 kwietnia GP Chin [1.Sikham 2.Bioly 3.Danley]
5) 9 maja GP Hiszpanii [1.Bioly 2.Danley 3.Bokserek]
6) 16 maja GP Monaco [1.Bioly 2.Sikham 3.Danley]
7) 30 maja GP Turcji [1.Danley 2.Sikham 3.Bokserek]
8) 13 czerwca GP Kanady [1.Danley 2.Bioly 3.Bokserek]
9) 27 czerwca GP Europy [1.Danley 2.Bioly 3.Sikham]
10) 11 lipca GP Wielkiej Brytanii [1.Bioly 2.Danley 3.Bokserek]
11) 25 lipca GP Niemiec [1.Danley 2.eJay 3.Miszka]
12) 1 sierpnia GP Węgier [1.Danley 2.eJay 3.wiktordth]
przerwa wakacyjna
13) 29 sierpnia GP Belgii [1.Bioly 2.Danley 3.Sikham]
14) 12 września GP Włoch - Tor znajduje się w rFactor, wersja GP
15) 26 września GP Singapuru -
16) 10 października GP Japonii -
17) 24 października GP Korei Południowej
18) 7 listopada GP Brazylii -
19) 14 listopada GP Abu Zabi (data i godzina startu do ustalenia) -


ZESPOŁY I KIEROWCY:

BMW Sauber F1 Team
- kamykWRC / ______

Mercedes GP Petronas F1 Team
- Simson / ______

Force India F1 Team
- Danley / Miszka

Vodafone McLaren Mercedes
- Sikham / Cappo

Red Bull Racing (1) https://www.gry-online.pl/S055_forum.asp?ID=9996622&WID=9993380 (2) https://www.gry-online.pl/S055_forum.asp?ID=9996624&WID=9993380
- Bioly / eJay

Renault F1 Team
- wiktordth / qbek555

Scuderia Ferrari Marlboro
- Bokserek / Maciula (nieobecność na czas nieokreślony)

Scuderia Toro Rosso (1) https://www.gry-online.pl/S055_forum.asp?ID=9996622&WID=9993380 (2) https://www.gry-online.pl/S055_forum.asp?ID=9996628&WID=9993380
- Qverty / sajes

Virgin Racing (1) (2)
- Tvk / przemek__

AT&T Williams
- Thomi / Luigi91

Lotus F1 Racing
- slawek1982 / ______

Hispania Racing Team

-______ / ______

Kierowcy testowi

- Andrzej / mirasek / Sky Angel


-Klasyfikacja kierowców (sezon 2010):
1. Danley (FI)---------------270pkt.
2. Bioly74 (RBR) ------------209pkt.
3. Bokserek (FER)----------127pkt.
4. Sikham (MCL)------------121pkt.
5. eJay (RBR)----------------72pkt.
6. Fifomaniak (MCL)---------68pkt.
7. Cappo (MCL)--------------64pkt.
8. Miszka (FI)-----------------61pkt.
9. Tvk (VIR)------------------46pkt.
10. KORraN (RBR)-----------44pkt.
11. Simson (MER)------------35pkt.
12. Maciula (FER)------------24pkt.
----Slawek1982 (FER)-------24pkt.
13. Qverty (STR)------------21pkt.
14. Wiktordth (REN)---------17pkt.
15. Sajes (STR)--------------15pkt.
16. Glober (REN)-------------10pkt.
---- Luigi (WIL)---------------10pkt.
---- Thomi (WIL)-------------10pkt.
---- Qbek555 (REN)----------10pkt.
17. Przemek (VIR)-----------9pkt.
18. Hautameki (BMW)--------2pkt.
19. KamykPL (BMW)----------1pkt.

-Klasyfikacja konstruktorów (sezon 2010):
1. Force India F1 Team---------------------331pkt.
2. Red Bull Racing--------------------------263pkt.
3. Vodafone McLaren Mercedes-----------189pkt.
4. Scuderia Ferrari Marlboro--------------163pkt.
5. Mercedes GP Petronas F1 Team-------99pkt.
6. Scuderia Toro Rosso--------------------76pkt.
7. Virgin Racing-----------------------------55pkt.
8. Renault F1 Team-------------------------33pkt.
9. Lotus F1 Racing---------------------------27pkt.
10. AT&T Williams---------------------------20pkt.
11. BMW Sauber F1 Team------------------14pkt.

Link do poprzedniej części: https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=10499660


Wirtualna Formuła 1 - cz. 132 | GP Belgii - Spa Francorchamp - Danley
22.08.2010
23:55
[2]

Danley [ slow but dangerous ]

Oficjalne treningi przed GP Belgii
I oficjalny trening - czwartek (26.08) o 20:00; od 21:00 wyścigi testowe.
II oficjalny trening - piątek (27.08) o 20:00; od 21:00 wyścigi testowe.
III oficjalny trening - sobota (28.08) o 20:00; od 21:00 wyścigi testowe.

WYŚCIG: niedziela (29.08) (godzina niestandardowa)
- 20:00 - Trening
- 20:30 - Kwalifikacje 1 - 10 minut
- 20:40 - Kwalifikacje 2 - 10 minut
- 20:50 - Rozgrzewka (przyzwyczajenie się do ciężkich bolidów po "lekkich kwalifikacjach")
- 21:00 - Wyścig

22.08.2010
23:59
smile
[3]

wiktordth [ Keep Yourself Alive ]

Jest ktoś chętny na drugie miejsce w Renault? Nie chcę sam zdobywać punktów :(

23.08.2010
00:14
[4]

Danley [ slow but dangerous ]

Wracając do Ryśka i rajdów.. w RichardBurnsRally.ini mam ForceFeedback = true, ponadto uruchomiłem prosto z logitech profilera, ale to niestety nie pomogło - w grze FF nie działa, ani w opcjach ani w grze.

23.08.2010
09:43
[5]

Bioly74 [ Forza RK! ]

Danley -> Patche 1.01 i 1.02 mam rozumieć, że zainstalowane? :> Jeżeli nie, to instaluj je jak najszybciej. Po ich zaaplikowaniu wszystko powinno śmigać aż miło.

Kamyk -> To świetnie :) Teraz kwestia zebrania paru osób, ustalenia pasującego wszystkim terminu i wio :) Aż chyba sam odkurzę mojego RBRa :P

23.08.2010
10:32
smile
[6]

Luigi91 [ HORDA ]

Oczywiście, że nie odpuszczę takiego eventu. Mineshaft ( ) czeka... ]:>

23.08.2010
11:00
[7]

Danley [ slow but dangerous ]

Patche zainstalowane i śmiga, więc czas na jakieś testy :D

23.08.2010
13:58
smile
[8]

KORraN [ Generaďż˝ ]

A weźcie Wy się wszyscy głęboko w d pocałujcie :| Teraz rajdy? Przez cały rok nie można było, tylko teraz, jak strzałkowcem jestem? :|

23.08.2010
15:45
smile
[9]

Danley [ slow but dangerous ]

Pecha masz :D Przejechałem sobie dziś cały rajd GB (ten standardowy co jest w grze) i jestem zadowolony, jest deszcz są hopy i się jedzie :D Teraz czas na rajd japonii ;)

23.08.2010
15:47
[10]

Cappo [ Senator ]

Serwer ustawiony pod F1, tor zainstalowany.

23.08.2010
17:16
[11]

kamykWRC [ Pretorianin ]

Pojawi się ktoś od 18.00 na serwerze?

23.08.2010
17:27
smile
[12]

wiktordth [ Keep Yourself Alive ]

Ja zaraz wbijam na serwer :)

23.08.2010
21:07
smile
[13]

przemek__ [ F1 2010 ]

Zrobię co w mojej mocy, żeby pojawić się na wyścigu, a jak wyjdzie w praktyce to zobaczymy. Mam nadzieję, że zobaczymy się w niedzielę. Szkoda, że im dalej w życie tym czasu mniej.

24.08.2010
17:45
smile
[14]

Danley [ slow but dangerous ]

Którędy w tym roku wyjeżdżamy z boksu?

24.08.2010
17:50
smile
[15]

eJay [ Quaritch ]

Normalnie czyli przez pierwszą "lukę" w ścianie :)

25.08.2010
17:55
[16]

Qbek555 [ Legionista ]

Chłopaki, mógłby ktoś podać inny link do toru niż ten z mediafire? Nie działa mi tamten...
Co do Ryśka to będę mógł Wam kiedyś jakiś rajdzik postawić, a jak będą chętni to zrobimy jakiś mały puchar w jednej klasie, pozdro

25.08.2010
18:09
[17]

Luigi91 [ HORDA ]

Qbek555 - proszę. ;]

Może zimą jakiś mały puchar byśmy sobie zrobili. ;>

25.08.2010
18:56
[18]

Qbek555 [ Legionista ]

Dzięki Luigi :)
Dla Was zima, a dla nas "RBR''owiczów'''' to może być jeszcze sezon :D
Mogę założyć jakiś rajdzik testowy żebyście zobaczyli jakby to mniej więcej wyglądało.
A jakie klasy?
Proponuję z tych wybrać:
-A6,
-A5,
-N3.

W A6 jest tylko Łada Kalina R2, szybkie, małe zwinne autko, które świetnie się prowadzi i można robić nią czasy porównywalne z mocniejszymi samochodami.
W A5 jest Peuegot 106 i Zastava Yugo (99% jeździ 106''tką). Słabe, dobrze prowadzące się autko, świetne dla początkujących lub dla tych, którzy chcieliby się pobawić, dojechać do mety, a zarazem zgarnąć trochę punktów.
W N3 mamy Forda Fiestę ST, bardzo szybkie, mocne auto, które lubi stawać na dwóch kołach, bardzo często można wydachować, co różnie się może skończyć ale najczęściej dachuje w wolnych ciasnych zakrętach, jak np. nawroty...

Osobiście polecam klasę A6 i Ładę Kalinę - to tyle OT, sorry ;)

26.08.2010
11:28
[19]

Danley [ slow but dangerous ]

Mam taką nietypową propozycję, aby nieco wydłużyć dystans GP Belgii do 30-32 okrążeń.

edit: Obecnie dystans wyścigu wynosi 22+FL

26.08.2010
11:29
[20]

eJay [ Quaritch ]

A ile teraz wynosi?

26.08.2010
11:54
[21]

Luigi91 [ HORDA ]

Licząc 30 x 1:50 to wychodzi ok. 55min wyścigu... No, no. Hardcore trochę, ale jestem za. ]:>

26.08.2010
12:01
[22]

eJay [ Quaritch ]

Jak dla mnie wyścig będzie trwać około 44 minut, więc i tak wystarczy.

26.08.2010
12:08
[23]

sikham [ Generaďż˝ ]

jakiś trening dziś ktoś planuje na serwerze ? bo mi każda godzina odpowiada wiec dajcie znać a na pewno się pojawię :)

26.08.2010
12:08
[24]

Danley [ slow but dangerous ]

Około 44 przy obecnym dystansie i około 60 przy zwiększonym.

26.08.2010
12:51
smile
[25]

sikham [ Generaďż˝ ]

a starczy paliwa na te 30 okrążeń ?

26.08.2010
13:07
smile
[26]

Danley [ slow but dangerous ]

Słuszne spostrzeżenie, paliwa starczy na 25+FL. 3 tygodnie na innych modach robi swoje ;)

26.08.2010
15:59
[27]

Bioly74 [ Forza RK! ]

Ja dziś z treningów odpadam niestety. Wreszcie nadszedł mój czas na świętowanie :P Postaram się jutro wpaść najwyżej ;) Co do okrążeń, to IMO ostatnie GP (jeżeli frekwencja dopisze) można by pojechać na 100% dystansu.. ale to tylko luźna propozycja ;)

26.08.2010
22:25
smile
[28]

Qbek555 [ Legionista ]

wiktordth - Jak nie znalazłeś kogoś do spółki to (jeśli można oczywiście coś takiego robić) mógłbyś z Tobą jeździć. Kamyk ma jakieś problemy z kierownicą i gra na klawiaturze, a poza tym nie wiadomo czy w ogóle wystartuje w tym wyścigu i pewnie też sam będę musiał jechać, więc jak coś to pisz na GG 6196927 żeby tu syfu nie robić :)

26.08.2010
23:01
smile
[29]

wiktordth [ Keep Yourself Alive ]

Ogłaszam, że drugim kierowcą Renault F1 Team został Qbek555, dotychczasowy kierowca BMW Sauber F1 Team.

Danley, jeśli możesz to zaktualizuj listę kierowców we wstępniaku.

26.08.2010
23:57
[30]

Danley [ slow but dangerous ]

Lista zaktualizowana :)

27.08.2010
15:02
smile
[31]

przemek__ [ F1 2010 ]

postaram się wejść dzisiaj na serwer ok. 21:00 (nie na 100%), fajnie jak ktoś jeszcze by się pojawił

27.08.2010
15:48
[32]

sikham [ Generaďż˝ ]

dziś mecz o Superpuchar Europy ale postaram się być :)

27.08.2010
15:53
[33]

Bioly74 [ Forza RK! ]

Ja zaraz na kilkanaście minut wpadam, ale jak dobrze pójdzie, to i wieczorem powinienem się pojawić :]

27.08.2010
16:31
[34]

Qbek555 [ Legionista ]

Mógłby mi ktoś wysłać plik F1RFT.HDV i info, w którym folderze on się znajduje, ponieważ wyskakuje mi błąd podczas łączenia się z 'naszym' serwerem (niezgodność)...

27.08.2010
17:21
[35]

sikham [ Generaďż˝ ]

Patch 1.1 (171 KB) ->
Patch 1.2 ->

w tych paczkach są te pliki hdv wiec możesz je stąd wziąć :)

może zapomniałeś patcha wgrać po prostu ? bo jeśli masz missa na hdv to pewnie tak jest ;)

27.08.2010
18:48
smile
[36]

Qbek555 [ Legionista ]

Instalowałem wszystko kilka razy i dalej nic...

27.08.2010
18:52
[37]

eJay [ Quaritch ]

Ktoś wpadnie na serwer ok 19:20?

27.08.2010
18:57
[38]

sikham [ Generaďż˝ ]

a naszego moda tez instalowałeś ? i dopiero potem patche ? może w złe katalogi Ci się coś zainstalowało
najlepiej rozpakować wszystko sobie do jakiegoś katalogu i ręcznie kopiować
Qbek555 wal na gg jakby dalej nie działało pomyślimy ;)

eJay wpadnie ;)

już są 4 osoby :D

27.08.2010
19:05
[39]

Bioly74 [ Forza RK! ]

I ja pewnie będę :)

27.08.2010
23:54
[40]

Danley [ slow but dangerous ]

Byłem na treningu parę minut po 21, ale tylko wiktordth'a zastałem, mimo wszystko kilka przejazdów udało się wykonać :)

28.08.2010
00:51
smile
[41]

wiktordth [ Keep Yourself Alive ]

Danley napisał to mi się przypomniało.

Mówcie mi Wiktor :) Ksywki forumowej używajcie tylko w klasyfikacji we wstępniaku i ewentualnie oficjalnie :P

28.08.2010
11:02
[42]

przemek__ [ F1 2010 ]

Dan ---> To akurat się minęliśmy :) Byłem na chwilę, ale zupełnie mi nie idzie :/

28.08.2010
16:34
[43]

Black Thomi [ Pretorianin ]

przemek to się przynajmniej pościgamy! bo ja kompletnie czasu nie mam aby podpiąć kierownice i pojeździć !

Mafia II!

28.08.2010
18:19
[44]

Cappo [ Senator ]

Serwer właśnie zdechł.

Już działa.

28.08.2010
18:20
[45]

Qverty™ [ Legend ]

Cappo-->właśnie zauwazyliśmy...

28.08.2010
18:20
[46]

sikham [ Generaďż˝ ]

a właśnie hot lapa robiłem :P i mój set się poszedł walić ;/

oby nie na długo...

28.08.2010
19:39
[47]

sikham [ Generaďż˝ ]

może jakiś testowy wyścig dziś wieczorem ? powiedzmy o 21?

trzeba silniki przetestować ;)

28.08.2010
19:43
[48]

Danley [ slow but dangerous ]

Bardzo chętnie przyjdę na ten wyścig testowy o ile się odbędzie :)

28.08.2010
21:31
[49]

bokserek79 [ Konsul ]

Chętnie wejdę jak coś jeszcze pojedziecie, narazie sesion closed...

28.08.2010
22:15
[50]

Danley [ slow but dangerous ]

Już jest otwarta sesja, możemy śmignąć jeszcze jakieś krótkie wyścigi :)

29.08.2010
14:23
smile
[51]

eJay [ Quaritch ]

Przypominam, że dzisiaj qual przesunięty na 20:30 :)

29.08.2010
15:59
smile
[52]

kamykWRC [ Pretorianin ]

Jak już qbek pisał, jadę na klawiaturze.

29.08.2010
16:03
smile
[53]

Miszka [ Konsul ]

Proszę aby na serwerze nie mówić wyników GP Belgii:) Obejrzę dopiero po naszym wyścigu. Dziękuję.

29.08.2010
16:19
smile
[54]

Qverty™ [ Legend ]

Kurde nie wiem czy jechać. czasy mam słabve bo prawie nie trenowałem, 1:52 mój PB, jutro o 9 rano musze się zerwać na poprawkę egzaminu...Nie wiem ile osób wystartuje i czy będe miał szanse na jakiekolwiek punkty...

29.08.2010
16:25
smile
[55]

kamykWRC [ Pretorianin ]

Qverty nie będziesz ostatni... :) PB 1:55

29.08.2010
16:48
smile
[56]

wiktordth [ Keep Yourself Alive ]

Qverty, nie pękaj! Ja nie schodzę poniżej 1:50, a wczorajsze wyścigi testowe pokazały, że wszystko się może zdarzyć (wiem, była sobota :D).

29.08.2010
17:15
[57]

sikham [ Generaďż˝ ]

coś ściemniasz Qverty :P przed chwila zrobiłeś niskie 1:51 :P

a co do wczoraj to wyścigi mogłyby być w sobotę jak dla mnie :D (sobota gwarantuje jednak fun:D)

29.08.2010
18:31
smile
[58]

wiktordth [ Keep Yourself Alive ]

Nieee... Serwer padł! Dlaczego akurat teraz...

29.08.2010
18:34
[59]

sikham [ Generaďż˝ ]

już działa :)

29.08.2010
20:13
[60]

Danley [ slow but dangerous ]

Qbek a mógłbyś sprecyzować kiedy Ci przestało wszystko działać? Sprawdź czy masz dobrze wgrany tor, rFactor/GameData/Locations/rF1-Brasil/Spa

29.08.2010
21:09
smile
[61]

Qbek555 [ Legionista ]

Miałem reinstal systemu i w tym tygodniu po zainstalowaniu wszystkiego (koło środy) zaczął wyskakiwać ten błąd...
Instalowałem wszystko po kilka razy, robiłem nawet reinstale gry, koledzy mi przysyłali pliki i nadal nic...

29.08.2010
21:59
[62]

Qverty™ [ Legend ]

Nie skomentuje. Drugi raz mi się zjarał silnik a jechałem po pewne 8 miejsce. Taktyka na jeden pit była dobra...

Dzięki Cappo za strzała w dupe i wypchnięcie z toru...

Sorry wiktor za puknięcie na T1...

29.08.2010
22:01
[63]

sajes [ Jagiellonia Bialystok ]

Powiem tak, jak na sytuacje, w której pierwszy raz na pełnym baku pojechałem na warm-upie 8 miejsce jest dobre. Szkoda tylko, że kosztem Qvertego.
btw. dzięki, że poczekaliście.

29.08.2010
22:02
[64]

przemek__ [ F1 2010 ]

spoiler start
Po tym wyścigu już jest moja sytuacja jasna...
... mając tylko sobotę i niedzielę wolną, gdzie wiadomo, że nie mogę całego czasu przeznaczyć na jazdę... wygląda to tak, że na szybko poznaję tor, biorę od kogoś ustawienia lub na szybko robię jakieś zmiany i jadę w wyścigu...

Wszystko fajnie, tylko mając stratę na okrążeniu kilku sekund wygląda to tak, że jeśli wcześniej się nie rozbiję to docieram do mety jadąc sam i licząc na to, że ktoś odpadnie... taka prawda.

Co więcej ta sytuacja się nie zmieni, bo cofnąć się do czasów szkolnych nie mogę. Nie wrócą już czasy, kiedy mogłem sobie pozwolić na dużo treningu.

Co więcej Tvk już nie jeździ od dłuższego czasu, chociaż mówił, że na Spa się pojawi. Samemu w teamie jakoś smutno.
spoiler stop


Rezygnuję z posady w Virgin Racing
spoiler start
, jednocześnie nadal będę startował w funrace'ach i śledził ligę, natomiast jazda z obecnym przygotowaniem i umiejętnościami raczej jest powodem frustracji, a nie radości.

spoiler stop

29.08.2010
22:04
smile
[65]

kamykWRC [ Pretorianin ]

Brawo panowie, brawo bioly za znakomite zwycięstwo. Z mojej strony na szczęście nikomu nie przeszkodziłem. Udało się ukończyć bez większych przygód i zdobyć 1 punkcik za 10 (i ostatnie :-)) miejsce. Wielkie dzięki za wyścig :).

29.08.2010
22:07
smile
[66]

eJay [ Quaritch ]

Była szansa na podium :) Najpierw qual i kosmiczny PB, nie sadziłem, że dobije do 1.42:2xx. Wczoraj robiłem 1.50.5 i wydawało mi się to całkiem niezłym wynikiem. Co do wyścigu, to sporo obrony na pierwszych 8 kolkach. Najpierw zły start i spadek na 6 miejsce, ale dziwnym trafem jeszcze przed końcem sektora 1 awansowałem na 3. Potem była jakaś zadyma między sikhamem a Biołym i kolejny awans. No i potem obrona przed Danem - chyba brakowało Ci tych 1-2 km/h więcej :) Niestety fatalne wejście w T1 skończyło się manewrem Dana i spadkiem na 3 pozycje. I w sumie wtedy czułem się lepiej, ale jeszcze przed zjazdem do boksu popełniłem taki sam błąd jak Pietrow w Q1, w tym samym miejscu. Bączek obrót, obtarka o ścianę. Dojechałem do boksu i zapomniałem wyłączyć zniszczeń :( 12 sekundowy postój przekreślił jakiekolwiek szanse na wysokie miejsce. Pojechałem na miękkich na maksa jak się dało, chciałem wykręcić sensowne PB. Na 2 kolka przed końcem opuściłem boosta na 2 i dojechałem do mety na 5 miejscu, na pełnym luzie.

Szkoda błędu,ale jestem zadowolony:) Debiut w RBR przy konkurencyjnej stawce wypadł raczej na +

29.08.2010
22:12
smile
[67]

wiktordth [ Keep Yourself Alive ]

Krótko mówiąc, to była masakra. Na FL dopadły mnie lagi, ale myślałem, że są tylko chwilowe. Niestety, towarzyszyły mi przez 5 pierwszych okrążeń, a ja nie chcąc całkowicie się rozbić jechałem wolno i przepuszczałem wszystkich. Lecz zaraz, gdy lagi ustąpiły, zrobiłem spina na początku prostej startowej i tak musiałem jechać całe okr bez przedniego skrzydła. Później udało mi się dogonić i wyprzedzić kamyka i tak już zostało do końca. Na pocieszenie chociaż 2 pkt.

29.08.2010
22:13
[68]

Cappo [ Senator ]

Qverty po wyjściu z łuku bardzo zbliżyłem się do ciebie widziałem lukę to zaatakowałem, puknęliśmy się bokami, wydaje się że wszystko ok i nagle obaj tracimy kontrolę(w repie nie widać kontaktu).

W qualu wykręciłem PB, choć mogłem to poprawić to 2 razy zepsułem okrążenie. Start dobry, przebiłem się na 7 pozycję, byłoby lepiej ale chyba eJay złapał spina i zjechał mi drogę, Jechałem aż do błędu po którym wyprzedził mnie Qverty, ale doganiałem a dodatkowo on jechał na 2 stopy, także w końcu odzyskałem pozycję. Przed pitem kolejny błąd wyprzedza mnie Miszka i tak zostaje po jego picie. Qverty blokował trochę Miszkę i po kilku kółkach jechaliśmy w 3. Obaj byli szybsi na prostych, ale ja odrabiałem w 2 sektorze. W końcu byłem tuż za Miszką i udało mi się go wyprzedzić w zakręcie Rivage, w kolejnym zakręcie była opisywana już kolizja Qvertym. Miszką pognał przed siebie, starałem się gonić i czasem coś tam urwałem ale po kolejnym moim błędzie znów było 5 sek i tak już został odo mety.

Szkoda że nie udało mi się bez problemów wyprzedzić Qvertego, Miszka wtedy trochę by się jeszcze z nim pomęczył a ja bym odjechał.

29.08.2010
22:14
smile
[69]

Qverty™ [ Legend ]

Cappo-->nie mam żalu bo i tak byłem sporo wolniejszy ale co nerwów natraciłem na spinie to moje...

le doganiałem a dodatkowo on jechał na 2 stopy,

Jechałem na 1 stop. Poprostu softy wytrzymały mi tylko 7 lapów ale na hardach spokojnie do końca byłem w stanie dojechac...

29.08.2010
22:15
[70]

Bioly74 [ Forza RK! ]

Wyścig od początku do końca w miarę spokojny. Po dobrym Q, udało się w miarę nieźle wystartować i po 1 kółku utrzymałem P1. Dalej to tylko pewna i równa jazda aż do mety. Szkoda, że eJay ostatecznie nie dotarł na podium, tym bardziej, że była mała szansa by urwać kilka punktów Danowi. Ale tak czy siak walczymy dalej, bo choć strata jest dosyć duża, to tytuł mistrza ciągle w zasięgu :)

29.08.2010
22:18
smile
[71]

bokserek79 [ Konsul ]

Teraz na szybko.. potem coś dopiszę. Gratki dla pierwszej trójki.
Przemek -------> Sam jechałem z dwoma darciuchami za uchem i żona jeszcze dwa grosze dokładała :)
Fakt, nie cofniemy się w czasie. Byłem przed takim samym wyborem jak ty i już myśląc o rezygnacji chłopaki jakoś mnie podniosły na duchu. Nie ćwiczę tyle co kiedyś co widać po wynikach ale daję radę, jazda tu sprawia sporo frajdy. Nie odpuszczaj.
BTW. Też jak widzisz jeżdżę sam, zapraszam do Ferrari od następnego wyścigu.

29.08.2010
22:19
smile
[72]

eJay [ Quaritch ]

Dokładnie. Lepiej uzupełnijcie szyki. Tak samo przydałby się ktoś do Mclarena. Przemek nie poddawaj się. Za niedługo Monza - tor trochę banalny, możesz startować po kracie piwa:)

29.08.2010
22:22
[73]

Cappo [ Senator ]

Qverty 15 okrążeń na hardach ? i chyba na koniec zjechałeś do pitu albo mi się wydawało(w raporcie widzę że jednak mi się zdawało), czemu w ogóle wyszedłeś?

Raport ->

Paczka logi+ replay ->

29.08.2010
22:24
smile
[74]

Miszka [ Konsul ]

Świetny wyścig:)

Gratki dla pudła.

Wczoraj pojeździłem chwilę i maksymalnie co udało mi się wycisnąć z bolidu to marne 1:51.500 bodajże. Tragedia na kółkach.

Dzisiaj niestety nie mogłem sobie pozwolić na żaden trening, w dodatku w godzinach 17-19 jak zwykle pojechałem na halę pokopać piłkę dla zdrowia.

A tutaj na q1 bęc - 1:50:900, na q2 bęc 1:49.900 Udało się zejść poniżej 1:50 a to już dobrze. 7 miejsce w qualu - w ostatniej chwili wyprzedziłem Cappo

Nic nie może przecież wiecznie trwać jak śpiewała Pani Anna Jantar i po złym starcie spadłem na 12 miejsce. Na eau rouge mała przepychanka z Sajesem.

Następnie żmudne odrabianie strat. Kamyk gdzieś po drodze popełnił błąd, lecz nic nie przebije bratobójczego pojedynku Williamsów wynikiem czego wyleciałem na trawę, ale szybko wracając wyprzedziłem wyżej wymienioną dwójkę:)

Gonitwa za Cappo była przyjemnością. Jedziemy swoim tempem, podziwiamy widoki a w oddali rysuje się już sylwetką Mercedesa. Zbliżając się, nie sposób nie zauważyć, że kolega popełniał trochę błędów - chyba przez stan dogorywających opon.
Gonitwa gonitwą a w międzyczasie obaj zbliżyliśmy się do Qverty'ego - lecz ten nie chciał się z nami bawić i zjechał do pitu. Co na następnym lapie zrobił również i Cappo dając mnie miejsce 6.

Sam długo nie mogłem również jechać bo opony się kończyły, a i po co ryzykować skoro i tak już wiadomo, że taktyka 2xsoft jest do zrobienia bez problemu.

Wyjeżdżając ze swojego pitstopu zdziwiłem się niemiłosiernie, gdyż wspominany wcześniej Qverty mnie wyprzedził. Cappo na szczęście (a może i na nieszczęście) został za mną.

Odjeżdżając powoli od Merca i zbliżając się do eJay'a (znaczy do Qvertego ze spoilerem eJay'a:P) w myślach zacząłem powoli zacierać ręce na myśl o wyprzedzeniu przeciwnika. Niestety dogonienie a wyprzedzenie to 2 równe sprawy. Obmyślając chytry plac wyprzedzania nawet nie zauważyłem jak Qverty mnie zwolnił przez co Cappo się zaczaił blisko z tyłu i nie myśląc wiele w zakręcie Rivage wcisnął się po wewnętrznej. Jednakże tak się rozbisurmanił, że przy ataku na Qvertego zakręt dalej wypchnął go na trawę sam na takową zjeżdżając:)

Dalej już tylko kontrolowanie tempa i dojechanie na dobrej 6 pozycji:)

Dzięki Dan za sety - solidne i szybkie - jak już się przestawiłem było z górki.

Przemek - nie gadaj głupot masz jeździć. Ja z powodu braku czasu i chęci na przygotowanie do wyścigu poświęciłem może 50 lapów - niecałe 2 godziny - a wynik przyszedł sam - a bynajmniej jakimś wielkim talentem nie jestem.

Musisz po prostu przemyśleć bardziej niektóre zakręty jak je pokonywać aby nie tracić.
Będzie dobrze.

29.08.2010
22:24
[75]

Qverty™ [ Legend ]

czemu w ogóle wyszedłeś?

A czytałes mój post? Silnik mi się spalił...Dla jaj bym nie wyszedł. I tak, na 3 okrążenia przed metą miałem jeszcze po 3 kropki na wszystkich oponach oprócz przedniej lewej - na niej miałem 2...Spokojnie bym dojechał...

29.08.2010
22:33
smile
[76]

sikham [ Generaďż˝ ]

eJay Twój spin :D

ja po prawej Dan po lewej Cie wymijał :) mi się udało :P

Przemek ja się tak prawie do każdego gp przygotowuje a czasem nawet tylko w niedziele wiec nie mów ze sie nie da ;)


Wirtualna Formuła 1 - cz. 132 | GP Belgii - Spa Francorchamp - sikham
29.08.2010
22:38
smile
[77]

Qverty™ [ Legend ]

Nie widac kontaktu na replayu? Ja tu widze kontakt i to wyraźny Cappo. Przyznasz że to był zajebiście optymistyczny manewr. Trzymałem się ładnie best line a ty mi się wpieprzyłeś przodem w bok.

edit. Kto umie robić takie cuda co by na tylnim skrzydle zamiast eJay widniał napis Qverty?


Wirtualna Formuła 1 - cz. 132 | GP Belgii - Spa Francorchamp - Qverty™
29.08.2010
22:40
smile
[78]

eJay [ Quaritch ]

Incydenty zgłaszamy do jutra do 23!

29.08.2010
22:50
[79]

Cappo [ Senator ]

Qverty przecież pisałem że puknęliśmy się bokami,(no może nie do końca był to bok) ale już po tym obaj chwile jechaliśmy normalnie i wtedy nagle obaj straciliśmy kontrolę a na repie nie widać kontaktu.

Teraz już na spokojnie faktycznie przyznaję, że po wyprzedzeniu Miszki i zmniejszeniu odległości do ciebie załączyło mi się "wyprzedzaj" i trochę zbyt optymistycznie cię zaatakowałem.

29.08.2010
23:01
smile
[80]

Danley [ slow but dangerous ]

Przemek, nie rezygnuj ja też bardzo mało trenuje. Mam określony program i go realizuję, staram się robić to solidnie i zapewniam Cię, że dużo czasu nie jest mi potrzebne. W ciągu 1,5-2 godzin jestem w 100% gotowy do wyścigu. Oczywiście jeżeli mam czas i ochotę to trenuję więcej, jednak aby przyzwoicie jechać nie trzeba dużo trenować.

Gratuluję Bioly po raz kolejny dobra postawa, która przy braku problemów technicznych owocuje zwycięstwem.

Miszka znakomicie wspierasz nasz zespół i oby tak dalej :)

Sikham, Bokserek chyba nie muszę mówić, ze wasz powrót po wakacjach bardzo dużo znaczy dla rywalizacji w naszej lidze :)

eJay gratuluję tempa, jakby nie błędy mógłbyś mnie tak trzymać za sobą bez końca :) Swoją drogą, po tym gdy wróciłeś na środek toru z pobocza i kręciłeś w tym miejscu bączka.. nie powiem, wizja zakończenia wyścigu przeszła mi przez myśl :D

Dobra teraz kilka słów o wyścigu. Qual spaprałem, po prostu nie potrafiłem w Q2 wykręcić dobrego czasu, pomimo że jeszcze w Q1 bez problemu i to niemal z zamkniętymi oczami zszedłem sobie poniżej 1,49. Czasem w qualu tak mam, podczas wyścigu z resztą też, wysoki ping, lagi, coś nie działa jak powinno. P5 to był fatalny rezultat i biorąc pod uwagę, że mam z reguły dobre starty, to dzisiaj nieudanym qualem pozbawiłem się walki o najwyższą lokatę po T1.

Wyścig to oczywiście przetrwanie T1, a następnie incydent w Eau Rouge przez który wyprzedził mnie eJay. Bokserek zwolnił, Sikham zwolnił to i ja musiałem zwolnić... Następnie bardzo długa i ciężka walka z nowym kierowcą RBR. Gdy już wyprzedziłem eJay'a nie miałem większych problemów poza jego spinem kilka okrążeń dalej, kiedy straciłem pozycję na rzecz Sikhama. Na szczęście udało się odrobić ponieważ miałem względnie lepsza taktykę z oponami. Awans z P5 na P2 cieszy, zwłaszcza że w grze byli wszyscy najsilniejsi rywale :)

Sam wyścig był dla mnie dosyć trudny, ponieważ bez pomocy przy tak małym docisku jedzie się lekko mówiąc ciężko i sporym wyczynem jest utrzymani się na torze, niezaliczenie spina czy też niepopełnienie innego błędu.

Mam nadzieję, że frekwencja dopisze również podczas kolejnego GP na legendarnym torze Monza. Ba, jestem przekonany że będzie nas jeszcze więcej, więc już planujcie sobie niedzielny wieczór na ten wyścig :) Tor Monza znajduje się standardowo w grze i na tej wersji najprawdopodobniej pojedziemy o ile ktoś nie zaoponuje proponując lepsze rozwiązanie.

Jeszcze jedno. Sajes czekaliśmy.

30.08.2010
01:14
smile
[81]

bokserek79 [ Konsul ]

Towarzystwo śpi, można coś skrobnąć. :)
Qual w moim wykonaniu bardzo dobry. Liczyłem na 1:48:5xx i tu bez niespodzianki. Cieszył fakt że ten czas wystarczył na start z drugiej linii, nie liczyłem na to.

Start również udany. Udało się złapać przyczepność i od razu wskoczyłem na wewnętrzną przed Sikhama na p2. Chciałem pójść za ciosem i powalczyć z Biolym na T1 ale trochę zbyt optymistycznie do tego podszedłem. Dobrze że za w czasu to do mnie dotarło i pomimo zblokowania kół udało się uniknąć kolizji.
Po wyjściu z T1 było bardzo ciasno. Sikham walczył o pozycję po mojej lewej stronie a na pupie siedział mi Danley.
Dojazd do Eau Rouge i faktycznie pojechałem asekuracyjnie nie na pełnym gazie bojąc się że hardy na których wystartowałem nie mają jeszcze swojej temperatury. Zaskoczyłem tym chyba Sikhama bo nie odpuścił gazu i trochę mnie popchnął :)
Nie utrzymałem się już na torze i zjechałem na lewą stronę a tu seryjnie: Sikham, Danley i eJay (co za tempo stary ;) ), cool, spadek na P5.
Już na drugim lapie Sikham popełnia błąd i wpadam na P4 tuż za Danleyem który toczy świetny pojedynek z eJayem. Panowie jak to wyglądało z mojego wozu. Dan z każdej strony próbował eJay'a ugryźć ale ten nie popełniał błędu, wyglądało to fenomenalnie. Liczyłem po cichu na powtórkę dzisiejszego prawdziwego wyścigu ale obaj jeździcie inteligentniej niż Vettel ;)
Do pitów ciągła próba dotrzymania wam tempa i obrona przed szalejącym Sikhamem który pozbierał się strasznie szybko. Po zmianie opon już tylko walka z czasem, nikogo do końca przed sobą już nie miałem. Dwie niewielkie wycieczki za tor i strata około 6 sekund nic by nie zmieniły, aczkolwiek?
Sikham --> Wpadliśmy na metę w odstępie mniejszym niż sekunda, gdzie byłeś na dwa lapy przed końcem z bezpieczną przewagą 7 sekund. Podpuściłeś mnie czy faktycznie coś się stało??

Bardzo fajny wyścig. Gratuluję zwycięstwa Biolemu oraz pudła Danowi i Sikhamowi, zasłużyli.
eJay ---> Strach się ciebie bać :D. Miałeś niesamowite tempo. Nie wiem czy to zmiana teamu tak motywuje czy może teammate :)

Na minusik dodam za nisko ustawione zawieszenie co nie pozwalało mi pokonać Eau rouge z należytą prędkością. Stereo za uszami w wykonaniu dzieciaków też nie bardzo pomagało, eh... :)

Jak wspomnieliście cieszy frekwencja. Oby udało się ukończyć sezon w takiej grupie czego sobie i wam życzę. Do zobaczenia we Włoszech.

30.08.2010
11:41
[82]

eJay [ Quaritch ]

Strach się ciebie bać :D. Miałeś niesamowite tempo. Nie wiem czy to zmiana teamu tak motywuje czy może teammate :)

Powiem szczerze, że akurat na Spa 50% zasługi idzie do Biołego, który dał mi wiele ciekawych wskazówek. No i jazda z mistrzem mobilizuje, nie mogę odwalać chałtury:) Ogólnie z każdym wyścigiem czuję się pewniej. Szkoda, że ten spin był w decydującej fazie wyścigu, bo po zmianie opon byłbym jeszcze szybszy i mógłbym powalczyć o P3/P4.

30.08.2010
11:48
smile
[83]

Miszka [ Konsul ]

Co prawda to prawda JayJay imponuje formą:)

A ja sam bym prawie skończył wyścig na pierwszym okrążeniu. Na zakręcie Eau Rouge mnie trochę wyrzuciło, po przepychance z Sajesem. Było blisko---->


Wirtualna Formuła 1 - cz. 132 | GP Belgii - Spa Francorchamp - Miszka
30.08.2010
14:23
[84]

Luigi91 [ HORDA ]

Wow. Załapałem się na zdjęcie. :P

Jakby ktoś nie miał Monzy w rF to tutaj podaje link.

30.08.2010
14:59
smile
[85]

sikham [ Generaďż˝ ]

to i ja cos skrobnę :)

w qualu zrobiłem flying lap i pobiłem moje PB dało to pierwszy rząd i 2 miejsce :D lepiej być nie mogło :)

planowałem od początku pojechać 3xsofty bo na testach opony nie nadawały się do niczego a w zasadzie już ich nie było po 8-9 okrążeniach

co do samego wyścigu to start opisze cytatem Dana "start zwaliłeś" :D to oddaje w pełni to co się stało, po pierwszym zakręcie było dość ciasno z Bokserkiem jechałem bok w bok widziałem ze nie ma zamiaru odpuścić a ze głupio kończyć wyścig na pierwszym okrążeniu puściłem go przodem tuz przed Eau Rouge ale nie przewidziałem tego ze zwolni w środku zakrętu O_O widziałem ze spadłeś po tym na p5 mam nadzieje ze nie z mojej winy ;)
o dziwo dochodziłem do Biolego i juz go miałem wyprzedzać gdy wyrosła mi tarka na wyjściu z Eau :) skończyło się 200 metrowymi baczkami i zatrzymaniem tuz kolo ściany uff 0 uszkodzeń tylko trochę opony się zdarły jako ze4 miałem super tempo w 1 stincie (co do tej pory jest dla mnie dziwne) :) szybko uporałem się z Qvertym (chyba) i dojechałem do walczących Dana eJaya i Bokserka parę razy próbowałem zabrać się za Bokserka ale dobrze się bronił skubany jednak w końcu się udało :D

przyszła wtedy pora na Dana i tu z pomocą przyszedł eJay na widok spinujacego bolidu przed nami odbiłem w prawo Dan w lewo i mi sie udało :) utrzymywałem stała przewagę nad Danem aż do momentu mojego głupiego błędu kiedy to uwierzyłem ze da się szybciej przejechać zakręt niż zwykle :) po tym zajściu trochę modnej żółci na moim samochodzie sie pojawiło

ale to był mój najmniejszy problem miałem za wolne tempo zeby jechac obrana strategia wiec miałem do wyboru ryzykować i jechać 15 kółek na softach czy zjechać i przyjechać na 5 miejscu
podjąłem ryzyko włączając tryb "Jenson Button" :D gdyby nie 7 sek przewagi wyrobione na świeżych oponach dojechałbym 4 ale się udało i jestem bardzo zadowolony

Bokserek moje opony wyglądały tak :) ->

gratulacje dla top2 i dzięki za walkę wszystkim
to był dobry wyścig i 3 punkty odrobione do Bokserka bo nie ukrywam ze jesteś moim jedynym celem teraz bo z tylu dość bezpiecznie a 3 miejsce w generalce nie daleko :>

ps. eJay co za przemiana O_O widać masz talent a Bioły musi być dobrym nauczycielem :) muszę się na jakieś korki zgłosić po sezonie :)
ps2. FIFO ?!?!?! wracaj albo sobie znajdę nowego kolegę :P Ferrari się zbroi a sam nie dam im rady :P


Wirtualna Formuła 1 - cz. 132 | GP Belgii - Spa Francorchamp - sikham
30.08.2010
15:02
smile
[86]

Qverty™ [ Legend ]

szybko uporałem się z Qvertym

Nie przypominam sobie żebyś mnie wyprzedzał. Ja już nie jeżdzę w Rennault :) Nie pomyliłeś mnie z wiktorem?

30.08.2010
15:08
[87]

sikham [ Generaďż˝ ]

faktycznie to nie Ty ani Wiktor :P to był Cappo :)


Wirtualna Formuła 1 - cz. 132 | GP Belgii - Spa Francorchamp - sikham
30.08.2010
15:35
[88]

Miszka [ Konsul ]

Qverty jak tam egzamin?

30.08.2010
16:38
[89]

Cappo [ Senator ]

Sikham nic dziwnego że się ze mną szybko uporałeś skoro, miałeś większą prędkość na prostych, a w s2 traciłem prawie 1 sek na hot lapie.


W najbliższych wyścigach Mercedes wspomoże zespół McLarena i użyczy swojego kierowcę, tzn ja zasiądę w srebrnej strzale jako Button.

30.08.2010
17:05
smile
[90]

Qverty™ [ Legend ]

Miszka--->dzisiaj poszło gładko. Przeszkadzał trochę deszcz no ale w każdych warunkach trza umieć jeździć. Zdałem bez problemu chociaż nikomu nie życzę takiej stresówy jaką przeżyłem w poczekalni przez całą godzinę :)

30.08.2010
17:55
smile
[91]

przemek__ [ F1 2010 ]

OK, postaram się nadal jeździć.

Co do GP w moim wykonaniu to bez komentarza. Reszcie gratuluje :)

30.08.2010
19:57
[92]

Danley [ slow but dangerous ]

[6] -> Kończąc już sezon właśnie pokonałem ten odcinek specjalny i wyskoczyłem... niesamowite uczucie, jakby ten lot trwał o wiele dłużej niż trwa naprawdę :D

30.08.2010
20:01
smile
[93]

Luigi91 [ HORDA ]

Mi za pierwszym razem pojawiły się 'motyle' w brzuchu tak jakbym tam skoczył naprawdę. :D

30.08.2010
22:18
smile
[94]

fifomaniak [ Konsul ]

Cappo, śmiało wspomóż Sikhama, bo mnie jakoś chwilowo nie ciągnie do F1 i nie zanosi się, żeby wkrótce się to zmieniło.

Ja osobiście przerzuciłem się chwilowo na RBR i tam mi idzie dość przeciętnie, jako że jak zwykle nic nie zmieniam w setupach, a jestem na etapie poznawania aut i tras. Bo mimo wszystko notatki pilota w RBR pozostawiają trochę do życzenia, zmieniłem sobie na liczbowe oznaczenia zakrętów, ale nie każde "3 left" jest takie samo :P Jakby ktoś chciał pojeździć online, polecam RSRBR 2010. Rejestracja online darmowa, dobrze ogarnięty system z serwerami, nawet rajdy są organizowane. Tylko sam jeszcze tego całkowicie nie ogarniam. Jakby ktoś chciał założyć amatorski zespół, to zapraszam ;)

30.08.2010
22:39
smile
[95]

kamykWRC [ Pretorianin ]

Fifomaniak, olej RSRBR i popylaj na RBR CZ :) - ściągnij plugin i wszystkie trasy, a z ściągnij instalatory samochodów (S2000 nie działają, bo fizyki zmieniali)

30.08.2010
22:45
smile
[96]

Luigi91 [ HORDA ]

Polecam RBR Cz. ;)

Kamyk możesz się odezwać na gg? (mam w profilu)

31.08.2010
14:18
[97]

Shoggoth [ Stairway to Heaven ]

Gramy coś wieczorem około 20-21?

31.08.2010
15:54
[98]

przemek__ [ F1 2010 ]

Kiedyś próbowałem instalować dodatki do RBR, ale coś mi nie poszło i od zawsze gram na podstawowej wersji. Już nawet nie jestem pewien co było przyczyną, że nie mogłem zainstalować.

31.08.2010
16:04
[99]

fifomaniak [ Konsul ]

Kamyk ---> Niby czemu olać RSRBR? Nie potrzeba pluginów, wszystko się ładnie samo instaluje, serwery z rajdami prawie zawsze są jakieś dostępne. Wsio ładnie i przejrzyście. Próbowaliście RSRBR 2010?

31.08.2010
16:22
[100]

kamykWRC [ Pretorianin ]

Próbowałem, i nie byłem z niego zadowolony ;-)

31.08.2010
16:39
[101]

fifomaniak [ Konsul ]

A co nie pasowało Ci? Rozmiar na dysku? ;]

31.08.2010
16:46
smile
[102]

kamykWRC [ Pretorianin ]

Nie :) RBR CZ Bardziej mi pasuje bo są:
1. Bardziej realistyczne fizyki pojazdów
2. Więcej turniei i konkurentów
3. Lepsze nowe trasy (pomagam robić jedną :P)
4. Łatwiej wystartować w turnieju (wg mnie :))

I Dużo ludzi ma problem z RSRBR. Tak z ciekawości - działają Ci wszystkie trasy (szczególnie nowe)?

31.08.2010
17:30
[103]

fifomaniak [ Konsul ]

Nie miałem jak na razie problemów z nowymi trasami. W RSRBR moze za duzo ich nie ma, ale za to kazda trase z RBR mozesz miec praktycznie w dowolnym wariancie (asfalt, szuter, snieg, monte carlo). Zauważyłem tylko, że RBR.dll gryzie się z Frapsem, jak chciałem nagrać filmy w pseudo-HDR. Ale poza tym, żadnych problemów. A co do fizyki pojazdów, to zależy od auta wszystko

31.08.2010
18:48
smile
[104]

Miszka [ Konsul ]

OFICJALNE WYNIKI GP BELGII NA TORZE SPA FRANCORCHAMP(13/19)

KWALIFIKACJE


1. Bioly74-------------01:47.740--------/
2. Sikham_PL---------01:48.144--------00.404
3. Bokserek-----------01:48.690--------00.950
4. eJay-----------------01:49.277--------01.537
5. Danley--------------01:49.308--------01.568
6. wiktordth------------01:49.738-------01.998
7. Miszka---------------01:49.981-------02.241
8. Cappo---------------01:50.296-------02.556
----------------------------------------------------
9. Qverty---------------01:51.652
10. Przemek-----------01:53.317
11. Luigi----------------01:54.188
12. KamykPL-----------01:54.326
13. Thomi---------------01:54.613
======================================

WYŚCIG

1. Bioly74-------------41:10.091------------/ (1) Najszybsze okrążenie wyścigu
2. Danley-------------41:42.969-------------32.878 (1)
3. Sikham_PL---------41:52.678------------42.587 (1)
4. Bokserek-----------41:53.086------------42.995 (1)
5. eJay----------------42:16.600-------------01:06.509 (1)
6. Miszka--------------42:38.648-------------01:28.557 (1)
7. Cappo--------------42:43.630-------------01:33.539 (1)
8. Sajes---------------41:23.329------------- -1laps (2)
9. wiktordth-----------41:39.307------------- -1laps (1)
10. kamykPL----------42:08.880------------- -1laps (2)
11. Qverty-------------DNF (Engine)--------- -3laps (1)
12. Przemek-----------DNF (DNF)------------ -12laps (1)
13. Luigi----------------DNF (DNF)------------ -19laps (0)
14. Thomi--------------DNF (Suspension)---- -20laps (0)

=======================================

GP Belgii punktacja:


1. Bioly74 +25pkt.
2. Danley +18pkt.
3. Sikham_PL +15pkt.
4. Bokserek +12pkt.
5. eJay +10pkt.
6. Miszka +8pkt.
7. Cappo +6pkt.
8. Sajes +4pkt.
9. wiktordth +2pkt.
10. kamykPL +1pkt.

=======================================

-Klasyfikacja kierowców (sezon 2010):


1. Danley (FI)---------------270pkt.
2. Bioly74 (RBR) ------------209pkt.
3. Bokserek (FER)----------127pkt.
4. Sikham (MCL)------------121pkt.
5. eJay (RBR)----------------72pkt.
6. Fifomaniak (MCL)---------68pkt.
7. Cappo (MCL)--------------64pkt.
8. Miszka (FI)-----------------61pkt.
9. Tvk (VIR)------------------46pkt.
10. KORraN (RBR)-----------44pkt.
11. Simson (MER)------------35pkt.
12. Maciula (FER)------------24pkt.
----Slawek1982 (FER)-------24pkt.
13. Qverty (STR)------------21pkt.
14. Wiktordth (REN)---------17pkt.
15. Sajes (STR)--------------15pkt.
16. Glober (REN)-------------10pkt.
---- Luigi (WIL)---------------10pkt.
---- Thomi (WIL)-------------10pkt.
---- Qbek555 (REN)----------10pkt.
17. Przemek (VIR)-----------9pkt.
18. Hautameki (BMW)--------2pkt.
19. KamykPL (BMW)----------1pkt.

=======================================

-Klasyfikacja konstruktorów (sezon 2010):

1. Force India F1 Team---------------------331pkt.
2. Red Bull Racing--------------------------263pkt.
3. Vodafone McLaren Mercedes-----------189pkt.
4. Scuderia Ferrari Marlboro--------------163pkt.
5. Mercedes GP Petronas F1 Team-------99pkt.
6. Scuderia Toro Rosso--------------------76pkt.
7. Virgin Racing-----------------------------55pkt.
8. Renault F1 Team-------------------------33pkt.
9. Lotus F1 Racing---------------------------27pkt.
10. AT&T Williams---------------------------20pkt.
11. BMW Sauber F1 Team------------------14pkt.

Chyba wszystko dobrze:)

@Thomi Boy
Podczas kwalifikacji i wyścigu miałeś niedozwolone pomoce. Jeżdżąc na kierownicy nie możesz mieć TC na medium. Nie ukończyłeś wyścigu więc nie ma żadnych konsekwencji, ale zwróć na to uwagę w przyszłości dla własnego dobra.

31.08.2010
22:07
[105]

Danley [ slow but dangerous ]

Są wyniki, więc nie ma sensu dłużej przeciągać dyskusji w tym temacie. Zapraszam na GP Włoch na torze Monza https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=10614025&N=1

31.08.2010
22:28
[106]

Black Thomi [ Pretorianin ]

yy szczerze mówiąc to w pomoce nie zaglądałem od momentu jak napisałem posta że bez pomocy jeżdżę, musiałem pewnie zmienić na początku jak na spa zaczynałem jeździć :)

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.