GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Diablo II - Amazonka w single

02.08.2010
16:05
[1]

Aen [ Anesthetize ]

Diablo II - Amazonka w single

Zamierzam pograć sobie w singla Amazonką. Kiedyś próbowałem grać tą postacią, jednak sprawiało mi to sporo trudności. Prosiłbym aby ktoś zorientowany w temacie napisał mi w jakie umiejętności najlepiej pakować punkty, by gra przebiegała sprawnie i przyjemnie. Chciałbym koncentrować się na łukach, nie włóczniach czy oszczepach.
Czyli w skrócie - W jakie umiejętności i ile punktów? Jeszcze raz zaznaczam, chodzi tylko o single player, potyczki multi w ogóle mnie nie interesują, a właśnie na nie nastawione są zawarte w necie strategie (z których, z powodu słownictwa, nie rozumiem nic :).

02.08.2010
16:12
smile
[2]

CodeM [ Pretorianin ]

Na singlu nawet na pięściach przejdziesz z palcem w tyłku. Poza tym, jako takie robienie postaci nie ma sensu, bo nie jesteś w stanie zrobić typowego EQ amazonki.
Ale jak chcesz:


OSZCZEP I włócznia

Fyria Błyskawic --> 20pkt.(główny atak)

ten atak jest porostu boski nic dodac nic ująć

Uderzenie Błyskawicy --> 20pkt.(synrgia dla furi)

słózy tylko jako synergia słab skill

Elektryczny cios --> 20pkt(synergia, najlpeszy atak vs. meele np. baal)

kolejna poęrzna umiejętność z której spokojnie osiągniemy 10k dmg

Błyskawica --> 20pkt.(syneriga dla furi)

słaby skill służy tylko jako synergia

Uderznie Mocy --> (synergia, potęrzny skill ale nie będziemy go używali)

mocny skill ale do niego jest potrzebne AR którego my nie mamy...

w reszte po 1pkt tylko dla dojścia dalej!

UMIEJĘTNOŚCI BIERNE I MAGIA

str: -->0
dex:-->tyle ile potrzebne aby ze stormem osiągnać max blok
vita:-->reszta co zostanie
ene:-->oczywiście nic(many będzie troche brakowało ale od tego są przecież miksturki many)

Q: How much dex do I need for max block with a Stormshield?
A: Your dex should be changing with each level, because your chance to block is affected by ur lvl. Here is what your dex needs to be at, at certain levels.

clvl 73 = 168 dex
clvl 75 = 172 dex
clvl 80 = 182 dex
clvl 85 = 193 dex
clvl 90 = 203 dex
clvl 95 = 213 dex
clvl 99 = 222 dex

add.2
str.:-->0
dex:-->0
vita:-->full
ene:-->oczywiście nic

Uderzenie Krytyczne --> 1pkt.(reszta z itmków wystarczy)



HEŁM:OKO GRYFA

Obrona: 150-260
Obrona Bazowa : 50-60
Wymagany Poziom: 76
Wytrzymałość: 20

+100-200 Obrona
+1 do Poziomu Wszystkich Umiejętności
25% Szybsze Rzucanie Czarów
-15-20% do Odporności na Błyskawice Wroga
+10-15% do Obrażeń Umiejętności Błyskawic
Przedmiot tylko dla postaci ladderowych
Patch 1.10 i późniejsze

to zdecydowanie najlepsze rozwiązanie ten hełm nie ma sobie równych
+skill, obrażenia od błyskawic,fcr
- brak
socketować 5/5 light rbf

PRZYODZIEWEK ARLEKINA
Czako

+2 do Poziomu Wszystkich Umiejętności
+ (1.5 * Poziom Postaci) 1-148 do Życia
+ (1.5 * Poziom Postaci) 1-148 do Many
Obrażenie zmniejszone o 10%
50% Większa Szansa na Zdobycie Magicznych Przedmiotów
+2 do Siły
+2 do Zręczności
+2 do Żywotności
+2 do Energii
Patch 1.09 i późniejsze

stare dobre czako dla biednych może być
+ skill,życie,mana,mf
- brak obrażeń od błyskawic
socketować 5/5 light rbf

AMULET:
Kalejdskop mary
+2 do Poziomu Wszystkich Umiejętności
Wszystkie Odporności +20-30
+5 do Energii
+5 do Żywotności
+5 do Zręczności
+5 do Siły
Patch 1.09 i późniejsze

najlepszy jaki może być
+ skill,res,+5 do statystyk
- brak ias

Gniew Lorda
20% Zwiększona Szybkość Ataku
+1 do Poziomu Wszystkich Umiejętności
+0-37% Szansa na Zabójcze Uderzenie (0.375 * Poziom Postaci)
Odporność na Błyskawice +35%
Dodaje 1-30 Obrażeń od Błyskawic
Atakujący Otrzymuje Obrażenia od Błyskawic 15
Patch 1.09 i późniejsze
od biedy może być
+ ias,skill
- brak res,

ZBROJA:
Enigma
Enigma
JAH + ITH + BER

+2 do wszystkich umiejętności
+45% szybsze bieganie/chodzenie
+1 do Teleportu
+750-775 obrona
+ 0-74 do siły [0.75 * poziom postaci]
Zwiększenie maksimum życia 5%
Obrażenie zmniejszone o 8%
+14 punkty życia za każdego zabitego przeciwnika
15% otrzymane obrażenia przechodzą na manę
+ 1-99% większa szansa na zdobycie magicznych przedmiotów [1 * Poziom Postaci]
nie ma sobie równych
+ skill,str,def,frw,mf,life
- brak res

Chains Of Honor/Okowa Grozy
DOL + UM + BER + IST

+2 do wszystkich umiejętności
+200% obrażenia zadane Demonom
+100% obrażenia zadane Nieumarłym
8% punkty życia wykradzione za każde trafienie
+70% poprawiona obrona
+20 do siły
Uzupełnienie życia +7
Wszystkie odporności +65
Obrażenie zmniejszone o 8%
25% większa szansa na zdobycie magicznych przedmiotów
to drugie wyjście
+ skill,res,str,mf
- brak frw

BROŃ:
Zemsta Tytana
+150-200% Zwiększone Obrażenia
Dodaje 25-50 Obrażeń
+2 do Poziomu Umiejętności Amazonki
5-9% Punkty Życia Wykradzione za Każde Trafienie
30% Szybsze Bieganie/Chodzenie
+20 do Siły
+20 do Zręczności
Odnawia Zasoby (1 w 3 sekundy)
Zwiększona Ilość Miejsca [60]
+2 do Umiejętności Włóczni i Oszczepu (Tylko dla Amazonki)
Patch 1.09 i późniejsze
nejlepsza broń dla furi

Uderzenie Gromu
+150-200% Zwiększone Obrażenia
Dodaje 1-511 Obrażeń od Błyskawic
15% Zwiękoszna Szybkość Ataku
-15% do Odporności na Błyskawice Wroga
20% Szansa Rzucenia 14-poziomowego Zaklęcia Błyskawica w czasie Zadawania Ciosu
+2-4 do Umiejętności Włóczni i Oszczepu (Tylko dla Amazonki)
+3 do Błyskawicy (Tylko dla Amazonki)
Przedmiot tylko dla postaci ladderowych
Patch 1.10 i późniejsze
poprostu boko wpółpracuje ze skillem elektryczny Cios

TARCZA:
Trcza Burzy
Przedmiot Niezniszczalny
+ (3.75 * Poziom Postaci) 3-371 Obrona
+25% Zwiększona Szansa na Blok
35% Szybszy Blok
Obrażenie zmniejszone o 35%
Odporność na Zimno +60%
Odporność na Błyskawice +25%
+30 do Siły
Atakujący Otrzymuje Obrażenia od Błyskawic 10
Patch 1.09 i późniejsze
wg. mnie nie ma sobie równych

Spirit/Duch
Tal + Thul + Ort + Amn

+2 do wszystkich umiejętności
+25-35% szybsze rzucanie czarów
+55% szybsze odzyskiwanie równowagi
+250 obrona przeciwko pociskom
+22 do żywotności
+89-112 do many
Odporność na zimno +35%
Odporność na błyskawice +35%
Odporność na trucizny +35%
+3-8 absorbcja magii
Atakujący otrzymuje obrażenia 14
też dobre rozwiązanie

RINGI:
bk5
+1 do Poziomu Wszystkich Umiejętności
3-5% Życia wykradzione za każde trafienie
+50 do Wytrzymałości
+0-49 do Życia (0.5 * Poziom Postaci)
Patch 1.09 i późniejsze
bez komentarza :)

Raven
+150-250 do Skuteczności Ataku
Nie można zamrozić
Absorbcja Zimna 20%
Dodaje 15-45 Obrażeń od Zimna
+40 do Many
+15-20 do Zręczności
Patch 1.09 i późniejsze

oczywiście istnieje wile mozliwości mieszania ringów ten wg. mnie jest najlepszy.
daje kill z bk i nie można zamrozić co na pvm jest bardzo ważne
oto inne rozwiązania:
soj+bk
2x raven
bk+bk

PAS:
TYLKO TG!(wigor boga gromów)
+160-200% Zwiększona Obrona
Dodaje 1-50 Obrażeń od Błyskawic
5% Szansa Rzucenia 7-poziomowego Zaklęcia Pięść Niebios przy Otrzymaniu Ciosu
Absorbcja Błyskawic +20
10% do Maksymalnej Odporności na Błyskawice
+20 do Siły
+20 do Żywotności
+3 do Furia Błyskawic (Tylko dla Amazonki)
+3 do Uderzenie Błyskawicy (Tylko dla Amazonki)
Patch 1.09 i późniejsze

REKAWICE:
TYLKO
20IAS +3 do oszczepu i włuczni
nie są one drogie a daja do skila i do ias które nie jest tak berdzo potrzebny ale się przydaje :)

BUTY:
Wodałaz
+180-210% Zwiększona Obrona
20% Szybsze Bieganie/Chodzenie
+100 Obrona przeciwko Pociskom
+15 do Zręczności
+5% do Maksymalnej Odporności na Ogień
Przywraca Wytrzymałość +50%
+40 do Maksymalnej Wytrzymałości
+45-65 do Życia
Patch 1.09 i późniejsze
najlepsza rozwiązanie

Piaskowy Kształt
+140-170% Zwiększona Obrona
+20% Szybsze odzyskiwanie Równowagi
+20% Szybsze Chodzenie/Bieganie
+ 1-99 do maxymalnej staminy (1xpoziom postaci)
+10-15 do Siły
+10-15 do Żywotności
50% Wolniejsza Zmniejszanie Wytrzymałości
Odporność na Truciznę +40-70%
Przywraca 1 wytrzymałość na 20 sek.
Patch 1.10 i późniejsze
też dobre rozwiązanie(najlepiej eth)

w ekwipunku nosimy:
księga miejsiego portalu,7x java sk(najlepiej 3xlife)troch,anni
6x 20l sc lub gdy nosimy enigme 6x 5@res sc

z taki ekipunkiem osiągniemy 10k z elektrycznego ciosu i 4,5k z furi błyskawic
czyli taka amka na br wymiata jak hammer :)
8. MERC

merc jest nam bardzo potrzebny(niestety ubranie go jest troche drogie)
wybieramy merca z piekła z obrona dzięki czemu będzie nam dawał aure smiałość i będzimy mieli większy def.

HELM:
Oblicze Andariel

+100-150% Zwiększona Obrona
+2 do wszystkich umiejętności
20% Zwiększona Szybkość Ataku
8-10% Życia wykradzione podczas trafienia
+10% do maksymalnych odporności na truciznę
+25-30 do Siły
-30% odporność na ogień
+70% odporność na truciznę
15% szansa rzucenia 15-poziomowego czaru Nova Trucizny podczas otrzymania ciosu
Poziom 3 Jad (20 ładunków)
Przedmiot tylko dla postaci ladderowych
Patch 1.10 i późniejsze

wsadzamy do tego hełmu runke ral

ZRBORA:
Fortitude
El + Sol + Dol + Lo

20% szansa na rzucenie 15-poziomowego zaklęcia Zamrażająca Zbroja, przy otrzymaniu ciosu
+25% szybsze rzucanie czarów
+300% zwiększone obrażenia
+200% zwiększona obrona
+15 do obrony
+(x na poziom)90 do życia (zależy od poziomu postaci)
Uzupełnienie życia +7
+5% do maxymalnej odporności na błyskawice
Wszystkie odporności +25-30
Obrażenia zmniejszone o 7
12% otrzymane obrażenia przechodzą na manę
+1 do promienia światła
najlepiej eth(bo jak wiemy w mercy się nie psuje)

BROŃ:
Infinity/Nieskończoność
Ber + Mal + Ber + Ist
Bronie drzewcowe

50% szansa na rzucenie 20-poziomowego zaklęcia Seryjne Błyskawice, kiedy zabijasz wroga
Poziom 12 Aura Przekonanie podczas noszenia
+35% szybsze chodzenie/bieganie
+255-325% zwiększone obrażenia
-55% do odporności na błyskawice wroga
40% szansa na druzgocące uderzenie
Uniemożliwia leczenie się potworów
+(x na poziom) 0-? do żywotności
30% większa szansa na zdobycie magicznych przedmiotów
Poziom 21 Zbroja Cyklonu (30 Ładunków)




spoiler start
Amazonka ssie
spoiler stop

02.08.2010
16:14
[3]

Pinokio21 [ Konsul ]

Ta najsilniejsza Strzala Lodowa z drzewka lukow plus Wymiatanie i wymiatasz. :P
Do tego passive skille w tym ten na % szanse na to ze strzala przejdzie an wylot i moze trafic nastepnego wroga.

Taktyka na cala gre - Zamrazasz grupe potworow Lodowa Strzala - wykanczasz Wymiataniem.
Potworki z immune na psyhical dmg zabijasz Lodowa Strzala. Potworki z Immune na zimno beda problemem bo ich nie zamrozisz i beda podchodzic i cie bic wiec zrecznosc sie przyda w uciekaniu plus itemy do Run Speeda. Mozesz tez zainwestowac w Walkirie jako mieso armatnie na cold immuny i bossow.

Plus ofc synergie ale tych nie pamietam w grze doczytaj w co dawac aby wzmocnic Wymiatanie czy Lodowa Strzale.

To chyba tyle - wielkiej filozofii nie ma. ja taka postacia konczylem Hella spokojnie. Czasem oczywiscie trzeba sie nameczyc albo cos skipnac (jak to na single) - np. Superunique bossa jak sie wyspawnuje z resistem na cold i psyhical to kkthxbye.. :)

"Na singlu nawet na pięściach przejdziesz z palcem w tyłku'

na Single ta gra jest duzo trudniejsza niz na multi.

02.08.2010
16:30
smile
[4]

DiabloManiak [ Karczemny Dymek ]

zeżarło bulid wieć słowami :

Trafienie krytyczne : 8 punktów (daje 50% szansy na podwójne obrażenia)
Wszystkie pasywne do obrony (uniki, unikanie strzał ,odskok) na min 50% szansy (czyli lvl około 10-12+ :) ),
przebijanie jak najwyżej min 50-60% szybko,
bonus do trafienia (penetracja) tylko 1punkt

zdolności luku :
20 punktów w strzał seryjny (ściana strzał na raz) albo 20 w wymiatanie (kilka szybkich strzałów do przeciwników - większy dmg) +1 punkt w kierowanej (przydaje się na bossów czasem) :)
i albo strzałę pierwszą ognia lub mrozu na max (dlaczego na samym końńcu)

Sprzęt jaki znajdziesz (trudno zakładać inaczej na singlu) + najemnik z 2 aktu koszmaru z właściwością obrona (daje aurę święty chłód wiec masz spowolnionych przeciwników)

Atak najsilniejszy lodowy olać bo zżera za dużo punktów z synergiami na rozwiniecie (60 bo inaczej ma cienki dmg (obrażenia dla nie kumatych) ) gdzie najprostsza strzała lodowa/ognista daje na 20 lvl zamianę 43% obrażeń fizycznych na te od żywiołów

02.08.2010
19:55
smile
[5]

PaJot [ Pretorianin ]

Widzę nie tylko ja postanowiłem odkurzyć tę świetną grę:)
Zatem skorzystam i dołączę się z pytaniem, z tym że problem dotyczy nekromanty:)
Również gram tylko w single, albo czasami z jedną osobą przez lan co dużo nie zmienia;) Jednak warto dodać, że zazwyczaj bawię się komendą /players #, przez co doświadczenie idzie ze 2x szybciej. Obecnie mam 19lvl.
Najpilniejsze pytanie dotyczy umiejętności zatruty sztylet. Warto w to się pchać? Właśnie nie mogę wyczuć tej postaci. Teoretycznie powinienem biegać z różdżkami, które w walce wręcz nie dają żadnych szans i unikać starć w zwarciu, zostawiając brudną robotę przydupasom. Ciężko jest "nie walczyć", gdyż ostatnio grałem barbarzyńcą;) Nie chodzi mi tu o najlepszą możliwą recepturę dopieszczoną w każdym szczególe, a proste i jasne rady co najlepiej rozwijać:P

02.08.2010
20:04
[6]

toaster [ MrBook? ]

PaJot - jak na singlu to rób tylko i wyłącznie summonera. Na najnowszym patchu możesz zrobić respecjalizację, więc nie powinno być problemu.

02.08.2010
20:27
[7]

Aen [ Anesthetize ]

Pajot - Akurat Nekromantą bawiłem się przez ostatni czas, mam 76 level i radośnię rżnę Piekło, ze stadem kościotrupków, ożywieńców, stalowym golemem i umiejętnością Wybuch Zwłok. Stoisz z boku, a kompania wyrzyna wszystko wkoło. Bardzo przyjemnie, wbrew pozorom. Odpuść sobie zatruty sztylet, poluj na dobre różdżki które dają Ci punkty do przywołań.

04.08.2010
15:59
[8]

PaJot [ Pretorianin ]

jak na singlu to rób tylko i wyłącznie summonera.
Nie mam pojęcia co to znaczy, ale poszperałem na necie i znalazłem recepturę na bone summonera i nawet brzmi ciekawie. Stawia ona na żelazną dziewice + ducha kości albo włócznie z kości, a reszte na przydupasów.
Mam tylko pytanie dotyczące żelaznego golema. Opłaca się w niego inwestować i darować sobie ognistego? Jak działa fakt, że golem przejmuje cechy przedmiotu z którego został zrobiony? Widzę też, że nie przepada on po zamknięciu gry i jeśli nie zginął to będzie po wczytaniu gry podobnie jak najemnik.

04.08.2010
16:02
smile
[9]

flame [ Generaďż˝ ]

Mam takie pytanko, bo chętnie bym pograł na bn. Czy nowy patch umożliwił uruchomienie gry w wyższej rozdzielczości w stosunku do tej co była rok temu?

04.08.2010
16:21
[10]

CodeM [ Pretorianin ]

^^ Wiesz, że nie mam pojęcia:F

Ale raczej wątpie. Blizzard się zrobił leniwy. Btw. Nie polecam.

Hammer został osłabiony :(

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.