GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Co powinno znajdować się w gwarancji?

12.05.2010
19:49
[1]

Łysy Samson [ Bass operator ]

Co powinno znajdować się w gwarancji?

No to zakupiłem ostatnio pewien sprzęt, konkretnie telewizor Sony. Dziś zerkam w gwarancję, a tam wypełnione jest 1 z 4 pól (z pieczątką sklepu). Pozostałe pola to model i nr seryjny produktu data zakupu itp. i one są właśnie niewypełnione. Oprócz tego mam też fakturę, ale w niej również nie widnieje nr seryjny. I tu pytanie - czy to wystarczy, czy gwarancja jest niepoprawnie wypełniona?

12.05.2010
20:10
[2]

Triple_X [ Pretorianin ]

Teoretycznie w kartę może się wpisac tylko sprzedawca, praktycznie większości się nie chce i wbija tylko pieczątkę sklepu i datę. W przypadku większości serwisów w zupelności to wystarcza. Zawsze mozesz to sobie sam dopisac. :)

12.05.2010
20:11
[3]

redan [ Wiking ]

to zależy od sklepu. jeśli ewentualne roszczenia kierowałbyś od razu do serwisu Sony, to te dane raczej muszą byc wypełnione, ale jeśli kierujesz się do sklepu to raczej nie. dowodem dla sklepu będzie paragon z pieczątką. raczej mało kto kupuje hurtowo kilka tv, tak by w sklepie nie wiedzieli, o który konkretnie egzemplarz chodzi (wierzą w klienta, że przyjdzie do nich z towarem, do którego pasuje rachunek i karta gwarancyjna)

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.