GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

CoD4 - problem

24.04.2010
19:56
smile
[1]

heri peter [ S1braS ]

CoD4 - problem

Mam problem z tą grą, a mianowicie gdy włączam multiplayer'a wyskakuje mi komunikat "program iw3mp przestał działać" i pozostaje mi tylko nacisnąć zamknij. Czy wiecie może co należy zrobić by dało się włączyć?

24.04.2010
19:59
[2]

chop [ smiech to zdrowie ]

Zainstaluj patch.Powinno pomóc.

24.04.2010
20:00
[3]

HR@BIA [ czynmy dobro ]

24.04.2010
21:05
smile
[4]

matik109 [ SpongeBob Kanciastoporty ]

Niedawno miałem ten problem. Zainstaluj najnowsze stery do karty dźwiękowej. Jeśli nie zadziała, to podłącz mikrofon.

24.04.2010
21:06
[5]

Dennoss [ Child of the Prophecy ]

U mnie pomogło podłączenie mikrofonu.

24.04.2010
21:13
[6]

mirencjum [ operator kursora ]

Tryb wieloosobowy nie chce mi się uruchomić. Po kliknięciu na ikonę trybu wieloosobowego wyświetla mi się komunikat _"Program iw3mp.exe przestał działać_".

Problem "iw3mp.exe" pojawia się na komputerach wyposażonych w karty dźwiękowe zintegrowane na płycie głównej. Najczęściej są to modele Realtek i Sound Max i dla tych modeli podajemy kilka kroków ,które mogą pomoc rozwiązać ten problem. - proszę ściągnąć najnowsze sterowniki do chipsetu płyty głównej, karty sieciowej i karty dźwiękowej - proszę wyłączyć opcje "stereo mix" we właściwościach nagrywania ustawień głośności - po zainstalowaniu najnowszego sterownika proszę wyłączyć w panelu sterowania realtek "wykrywanie urządzeń w panelu przednim" (tylko karty realtek) - proszę wyłączyć wszystkie opcje do dotyczące i mikrofonu w ustawieniach sterownika i w panelu karty dźwiękowej (tylko soundmax) - proszę odłączyć mikrofon (jeżeli jest podłączony) - jeżeli mikrofon nie jest podłączony proszę podłączyć go do gniazda mikrofonowego (mogą to być jakieś stare słuchawki) - proszę zainstalować grę na innej partycji niż C: - proszę wyłączyć ew. odinstalować oprogramowanie do komunikacji głosowej (ventrillo, team speak itp) - proszę odinstalować oprogramowanie Xfire - proszę zainstalować najnowszy bios do płyty głównej - Czasem pomaga wyłączenie karty dźwiękowej w biosie i po ponownym uruchomieniu systemu windows włączenie jej z powrotem. - proszę wyłączyć oprogramowanie w tle typu gg,kaza, torrent itp - proszę ściągnąć najnowsza aktualizacje do gry wersja 1.7 (www.callofduty4.pl , lem.com.pl) - proszę ściągnąć najnowsza aktualizacje do oprogramowanie Punk Buster (www.evenbalance.com) - jeżeli Posiada pan router proszę sie upewnić ze porty niezbędne do rozgrywki sieciowej i komunikacji Punk Bustera są odblokowane i przekierowane na docelowy komputer. (TCP/UDP we/wy 28960, UDP Port 27666, zakres portów UDP 24300-24399) - proszę się upewnić czy firewall nie blokuje pakietów Punk Bustera i/lub gry. - proszę uruchomić grę jako administrator (Windows Vista) Jeżeli w komputerze posiadasz dwie lub więcej kart dźwiękowych pozostaw tylko jedna. Niektóre modemy instalują emulowane karty dźwiękowe które mogą powodować ten błąd. Windows XP: 1. Kliknij prawym klawiszem myszy na ikonę Mój Komputer i zaznacz Właściwości. 2. Przejdź do zakładki Sprzęt i kliknij na przycisk Menedżer Urządzeń. 3. W Menedżerze Urządzeń znajdź pozycje Kontrolery Dźwięku Wideo I Gier, kliknij na plus i rozwiń listę. 4. Sprawdź czy na liście nie widnieją urządzenia typu Modem, Unimodem. 5. Jeżeli widnieją kliknij prawym klawiszem na urządzenie i zaznacz wyłącz. Windows Vista: 1. Idź do menu Start i kliknij Prawym Klawiszem Myszy na opcji Komputer i wybierz właściwości. 2. Wybierz opcję Menedżer Urządzeń z menu z lewej strony. 3. W Menedżerze Urządzeń znajdź pozycje Kontrolery Dźwięku Wideo I Gier, kliknij na plus i rozwiń listę. 4. Sprawdź czy na liście nie widnieją urządzenia typu Modem, Unimodem. 5. Jeżeli widnieje kliknij prawym klawiszem na urządzenie i zaznacz wyłącz. Jeżeli używasz systemu operacyjnego Windows Vista upewnij się ze twoje ustawienia dźwięku nie są za wysokie. 1. Wejdź w Menu Start i wybierz Panel sterowania. 2. Kliknij dwukrotnie na ikonie Dźwięk 3. Znajdź domyślne urządzenie dźwiękowe. Oznaczone zielonym symbolem. 4. Kliknij na nim Prawym Klawiszem Myszy i wybierz właściwości 5. Wybierz zakładkę Zaawansowane 6. Rozwiń menu Format Domyślny zmniejsz ustawienia do 48 000 HZ lub niżej. 7. Kliknij OK. aby zamknąć panel sterowania 8. Uruchom ponownie gre.


Dlaczego po kilku minutach gry w trybie multiplayer, gra mi się wyłącza i otrzymuje komunikat "iw3mp.exe przestal działac..."?

Problem "iw3mp.exe" pojawia się na komputerach wyposażonych w karty dźwiękowe zintegrowane na płycie głównej.

Najczęściej są to modele Realtek i Sound Max i dla tych modeli podajemy kilka kroków ,które mogą pomoc rozwiązać ten problem.

- proszę ściągnąć najnowsze sterowniki do chipsetu płyty głównej, karty sieciowej i karty dźwiękowej

- proszę wyłączyć opcje "stereo mix" we właściwościach nagrywania ustawień głośności

- Po zainstalowaniu najnowszego sterownika proszę wyłączyć w panelu sterowania realtek "wykrywanie urządzeń w panelu przednim" (tylko karty realtek)

- Proszę wyłączyć wszystkie opcje do dotyczące i mikrofonu w ustawieniach sterownika i w panelu karty dźwiękowej (tylko soundmax)

- proszę odłączyć mikrofon (jeżeli jest podłączony)

- jeżeli mikrofon nie jest podłączony proszę podłączyć go do gniazda mikrofonowego (mogą to być jakieś stare słuchawki)

- proszę zainstalować grę na innej partycji niż C:

- proszę wyłączyć ew. odinstalować oprogramowanie do komunikacji głosowej (ventrillo, team speak itp)

- proszę odinstalować oprogramowanie Xfire

- proszę zainstalować najnowszy bios do płyty głównej

- Czasem pomaga wyłączenie karty dźwiękowej w biosie i po ponownym uruchomieniu systemu windows włączenie jej z powrotem.

- proszę wyłączyć oprogramowanie w tle typu gg,kaza, torrent itp

- proszę ściągnąć najnowsza aktualizacje do gry wersja 1.7 (www.callofduty4.pl , lem.com.pl)

- proszę ściągnąć najnowsza aktualizacje do oprogramowanie Punk Buster (www.evenbalance.com)

- jeżeli Posiada pan router proszę sie upewnić ze porty niezbędne do rozgrywki sieciowej i komunikacji Punk Bustera są odblokowane i przekierowane na docelowy komputer. (TCP/UDP we/wy 28960, UDP Port 27666, zakres portów UDP 24300-24399)

- proszę się upewnić czy firewall nie blokuje pakietów Punk Bustera i/lub gry.

- proszę uruchomić grę jako administrator (Windows Vista)



26.04.2010
15:37
smile
[7]

heri peter [ S1braS ]

Dzięki wszystkim za pomoc

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.