GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Telewizor pod konsole

16.04.2010
20:44
[1]

LordBit [ Konsul ]

Telewizor pod konsole

Siemka. Mam wielką prośbę. Przyznam się że mało się znam na telewizorach. Możecie mi podać nazwę, albo link do aukcji, jakiegoś dobrego telewizora pod konsolę xbox360, żeby była dobra jakość graficzna i żeby z boku było widać, a nie jak w niektórych telewizorach. od 32cali do 42cali
cena do 2000zł+

16.04.2010
20:58
[2]

Yoolek [ Pretorianin ]

Może to (sam mam podobny model, jestem zadowolony):

16.04.2010
21:04
[3]

tankem3 [ Senator ]

Jakikolwiek

byleby:

- miał Full HD(wszak za 5 lat sie przyda)
- 32' cali
- Przebieraj w Toshiba, Sony, Samsung, LG, Panasonic

16.04.2010
21:07
[4]

flavorflav69 [ Konsul ]

ja do X360 mam LG 32LF2510 32-calowy,sprawuje się bardzo fajnie (full HD, kontrast 50 000:1) telewizor został kupiony w Media Markcie za ok. 1750zł

16.04.2010
21:07
[5]

$erek47 [ Veteran Gear ]

Wszystko to, co w [3] plus
- wysoki kontrast
- częstotliwość 100Hz
- Nie bierz plazmy tylko LCD

16.04.2010
22:43
[6]

LordBit [ Konsul ]

Możecie mi napisać dlaczego LCD a nie Plazmę z ciekawości pytam :)

17.04.2010
21:30
[7]

LordBit [ Konsul ]

up

17.04.2010
21:50
[8]

Kravas [ Niepokonan ]

Fragment tekstu pochodzi z portalu www.tomshardware.pl.



Podczas normalnego używania telewizora nie jest to problem, ponieważ wyświetlany obraz bez przerwy się zmienia, a więc piksele zużywają się równomiernie. Może być to problemem w przypadku niektórych zastosowań biznesowych. Przykładowo, na ekranie, który bez przerwy wyświetla obraz z tej samej stacji telewizyjnej, utrwali się logo tej stacji (CNN, NBC, MTV, itp.) ponieważ znajduje się ono zawsze w tym samym miejscu. Gdy ekran plazmowy używany jest do wyświetlania statycznych reklam, obraz taki może utrwalić się na wyświetlaczu.

To zjawisko ogranicza żywotność wyświetlaczy plazmowych, Informacje o przeciekaniu ekranów plazmowych i konieczności ich uzupełniania można włożyć między bajki. Natomiast luminofory rzeczywiście się zużywają i nie można temu zapobiec. Co gorsza, nie wszystkie luminofory zużywają się w tym samym stopniu. Niebieski kanał zawsze zużywa się szybciej niż pozostałe (choć sytuacja i tak poprawiła się w porównaniu z pierwszymi wyświetlaczami plazmowymi).

Na koniec kwestia opłacalności: wyświetlacze plazmowe są drogie. Nie dość, że ich produkcja jest kosztowna i skomplikowana, to elektronika kontrolująca wyświetlacz wymaga pewnych wysokowydajnych półprzewodników. Jest to spowodowane faktem, że linie elektrod muszą przenosić kilkaset Voltów przy wysokich częstotliwościach. Wysokie napięcia powodują, wyświetlacze plazmowe zużywają dużo więcej prądu niż wyświetlacze LCD. Przykładowo 42-calowy (107 cm) wyświetlacz plazmowy zużywa 250W, podczas gdy wyświetlacz LCD o tej samej przekątnej zużywa zaledwie 150W.

17.04.2010
21:51
[9]

wysiu [ ]

Kravas --> Ten tekst na tomshardware ma ponad 5 lat.

17.04.2010
21:52
[10]

Jeremy Clarkson [ Prezenter ]

Ja mam 40 cali i powiem że gra się dobrze, ale mógł by być większy :p

21.04.2010
15:59
[11]

andrzejkasd [ Legionista ]

Mam pytanie jaki wpływ na grafikę przy Xboxie 360 ma to czy TV jest HD lub FullHD? Tzn. czy wszystkie gry obsługują Full HD, jeśli nie czy jest to jakoś widoczne na TV Full HD?

21.04.2010
16:35
[12]

$erek47 [ Veteran Gear ]

Gry nie obsługują Full HD, tylko HD 720p. Jedynie bylo bodajże 5 czy 6 gier, które obsługują Full HD, chociaż nie jestem pewien

21.04.2010
16:46
[13]

andrzejkasd [ Legionista ]

A czy na TV Full HD gry wyglądają równie dobrze co na zwykłym HD? Widać jakieś rozmycia albo coś?

21.04.2010
17:12
[14]

$erek47 [ Veteran Gear ]

Różnicy raczej nie zauważysz, chyba, że grasz z bardzo małej odległości, w ogóle zależy od wielkości TV

21.04.2010
23:26
smile
[15]

Adrianziomal [ Samael ]

Na 32" prawie nie zauważysz różnicy jak siedzisz powyżej 2m od TV.

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.